Хто, як, за допомогою яких програм організовує роботу (Документооборот)
Додано: 19 лютого 2014 14:06
Провів опитування у своїх колег, щодо Внутрішнього виконання робіт, та зрозумів що незалежно від того чи виконує землевпорядні роботи одна людина, чи команда, виникає проблема з документооборотом.
При прийманні певного замовлення на виконання робіт із землеустрою , будь-то технічка, проект, сівозміни... постає безліч завдань: збір вихідних матеріалів, додаткових документів від замовника, виконання робот геодезистом, камеральщиком, погоджувальником... Від цих похідних йдуть ще певні задачі з термінами за якими потрібно слідкувати. Пробував застосувати ексель з спільним доступом (ліпше чим блокнот але не то), календар googl, загальну дошку в офісі - все отстой.
Які Ви, використовуєте програми для оптимізації внутрішньої роботи в землевпорядній організації? Як виходите з ситуації
При прийманні певного замовлення на виконання робіт із землеустрою , будь-то технічка, проект, сівозміни... постає безліч завдань: збір вихідних матеріалів, додаткових документів від замовника, виконання робот геодезистом, камеральщиком, погоджувальником... Від цих похідних йдуть ще певні задачі з термінами за якими потрібно слідкувати. Пробував застосувати ексель з спільним доступом (ліпше чим блокнот але не то), календар googl, загальну дошку в офісі - все отстой.
Які Ви, використовуєте програми для оптимізації внутрішньої роботи в землевпорядній організації? Як виходите з ситуації