Хто, як, за допомогою яких програм організовує роботу (Документооборот)
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
- Коля
- Вже не початківець
- Повідомлень: 22
- З нами з: 17 червня 2008 13:10
- Репутація: 0
- Область: Запорізька
- Місце роботи: Інші недержавні проектні організації
Хто, як, за допомогою яких програм організовує роботу (Документооборот)
Провів опитування у своїх колег, щодо Внутрішнього виконання робіт, та зрозумів що незалежно від того чи виконує землевпорядні роботи одна людина, чи команда, виникає проблема з документооборотом.
При прийманні певного замовлення на виконання робіт із землеустрою , будь-то технічка, проект, сівозміни... постає безліч завдань: збір вихідних матеріалів, додаткових документів від замовника, виконання робот геодезистом, камеральщиком, погоджувальником... Від цих похідних йдуть ще певні задачі з термінами за якими потрібно слідкувати. Пробував застосувати ексель з спільним доступом (ліпше чим блокнот але не то), календар googl, загальну дошку в офісі - все отстой.
Які Ви, використовуєте програми для оптимізації внутрішньої роботи в землевпорядній організації? Як виходите з ситуації
При прийманні певного замовлення на виконання робіт із землеустрою , будь-то технічка, проект, сівозміни... постає безліч завдань: збір вихідних матеріалів, додаткових документів від замовника, виконання робот геодезистом, камеральщиком, погоджувальником... Від цих похідних йдуть ще певні задачі з термінами за якими потрібно слідкувати. Пробував застосувати ексель з спільним доступом (ліпше чим блокнот але не то), календар googl, загальну дошку в офісі - все отстой.
Які Ви, використовуєте програми для оптимізації внутрішньої роботи в землевпорядній організації? Як виходите з ситуації
- Коля
- Вже не початківець
- Повідомлень: 22
- З нами з: 17 червня 2008 13:10
- Репутація: 0
- Область: Запорізька
- Місце роботи: Інші недержавні проектні організації
EJRC2 - так то винахідка на сьогоднішній день, але в плані постановки задач, нагадування і т.д. posunuv_v...
.
1С - так передивлявся, вирішує питання листування, але в іншому не то. Цікавить саме те що йде після договору. А саме роздача завдань, слідкування за ними, коментування особи яка відповідальна за завдання, запис про передачу (обіг) документів, та саме особливе ЦЕ ВИВЕДЕННЯ з ЦЬОГО по різним фільтрам. Наприклад що є за завдання по Загуглівському районі. Вивели 10 завдань!
І фішка в тому що коли замовник потребує відповідь в чому там затримки, за короткий термін і люба особа, а не тільки одна та яка виконує роботи, може вивести історію виконання: 10.10.2013-Збір агрхімічних паспортів; 15.10.2013-Отримання агрохімічних паспортів; 16.10.2013 - обстеження земельної ділянки.

1С - так передивлявся, вирішує питання листування, але в іншому не то. Цікавить саме те що йде після договору. А саме роздача завдань, слідкування за ними, коментування особи яка відповідальна за завдання, запис про передачу (обіг) документів, та саме особливе ЦЕ ВИВЕДЕННЯ з ЦЬОГО по різним фільтрам. Наприклад що є за завдання по Загуглівському районі. Вивели 10 завдань!
І фішка в тому що коли замовник потребує відповідь в чому там затримки, за короткий термін і люба особа, а не тільки одна та яка виконує роботи, може вивести історію виконання: 10.10.2013-Збір агрхімічних паспортів; 15.10.2013-Отримання агрохімічних паспортів; 16.10.2013 - обстеження земельної ділянки.
-
- Спец
- Повідомлень: 102
- З нами з: 19 липня 2008 14:35
- Репутація: 7
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Інше
EJRC2 саме те для таких цілей.Коля писав:але в плані постановки задач, нагадування і т.д.
Нажаль, зараз працюю в трохи іншій сфері, але коли працював з EJRC2 на наше прохання додали навіть можливість підтвердження отримання завдання - виконавець під своїм логіном заходить в програму і бачить, які завдання йому видали й підтверджує або не підтверджує їх отримання, там же й виставляються контрольні дати виконання/перевірки. Ми навіть реалізували тоді перевірку стану договору для клієнтів через сайт підприємства, правда, вже своїми силами. Є можливість використання сканеру штрих-кодів та присвоєння завдань группі договорів. Хоча програма і не дешева (хоча й не дорога), але РЕКОМЕНДУЮ. Все просто, зрозуміло і логічно
- NickS
- Спец
- Повідомлень: 1162
- З нами з: 07 квітня 2008 15:09
- Репутація: 193
- Область: Кіровоградська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
http://gis.org.ua/ejrc.htmmalecha писав:що то?
Там же можна скачати і демо-версію, щоб ознайомитись.
-
- Спец
- Повідомлень: 404
- З нами з: 08 червня 2008 15:27
- Репутація: 0
- Область: Київська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Использование система электронного документооборота «1С: Документооборот 8» - один из наиболее действенных способов:
Повысить эффективность деятельности Вашей компании
Оптимизировать расходы
Планировать загрузку мощностей
Контролировать выполнение задач сотрудниками
Влиять на достижение стратегических целей компании
Работа с документами:
регистрация входящих, исходящих и внутренних документов
работа с документами любых типов: тексты, изображения, видеофайлы, аудиофайлы, офисные документы, проектная документация и прочее
поддержка бумажного делопроизводства: ведение номенклатуры дел, контроль перемещений документов
работа с документами на всех стадиях жизненного цикла - от черновиков до утверждения или уничтожения
настраиваемая маршрутизация для разных видов документов, построение бизнес-процессов в привязке к конкретным пользователям и их ролям
загрузка документов из электронной почты, со сканера
регистрация действий пользователей с документами
централизованное хранение всех версий документов
защита от несанкционированного доступа к документам
формирование задач исполнителям
Учет договоров:
подготовка проекта договора
согласование проекта договора
учет всех связанных с договором документов, например, акты, дополнительные соглашения
учет и контроль сроков действия договоров
контроль возврата переданных экземпляров документов по договору
Учет рабочего времени и контроль исполнения:
контроль сроков и объемов выполнения задач
ежедневный учёт рабочего времени сотрудников в разрезе выполняемых работ, в том числе автоматический на основе выполненных задач
анализ затрат рабочего времени отдельных сотрудников, подразделений, проектов на основе отчетов
Решение «1С:Документооборот» может быть интегрировано с другими системами и приложениями, работающими на различных платформах. Например, для платформы «1С:Предприятие» актуальна интеграция с решениями:
«Бухгалтерия для Украины»
«Управление торговлей для Украины»
«Управление торговым предприятием для Украины»
«Управление производственным предприятием для Украины»
«Управление небольшой фирмой»
Более подробную информацию о решении можно получить на сайте www.bgs-solutions.com.ua
Повысить эффективность деятельности Вашей компании
Оптимизировать расходы
Планировать загрузку мощностей
Контролировать выполнение задач сотрудниками
Влиять на достижение стратегических целей компании
Работа с документами:
регистрация входящих, исходящих и внутренних документов
работа с документами любых типов: тексты, изображения, видеофайлы, аудиофайлы, офисные документы, проектная документация и прочее
поддержка бумажного делопроизводства: ведение номенклатуры дел, контроль перемещений документов
работа с документами на всех стадиях жизненного цикла - от черновиков до утверждения или уничтожения
настраиваемая маршрутизация для разных видов документов, построение бизнес-процессов в привязке к конкретным пользователям и их ролям
загрузка документов из электронной почты, со сканера
регистрация действий пользователей с документами
централизованное хранение всех версий документов
защита от несанкционированного доступа к документам
формирование задач исполнителям
Учет договоров:
подготовка проекта договора
согласование проекта договора
учет всех связанных с договором документов, например, акты, дополнительные соглашения
учет и контроль сроков действия договоров
контроль возврата переданных экземпляров документов по договору
Учет рабочего времени и контроль исполнения:
контроль сроков и объемов выполнения задач
ежедневный учёт рабочего времени сотрудников в разрезе выполняемых работ, в том числе автоматический на основе выполненных задач
анализ затрат рабочего времени отдельных сотрудников, подразделений, проектов на основе отчетов
Решение «1С:Документооборот» может быть интегрировано с другими системами и приложениями, работающими на различных платформах. Например, для платформы «1С:Предприятие» актуальна интеграция с решениями:
«Бухгалтерия для Украины»
«Управление торговлей для Украины»
«Управление торговым предприятием для Украины»
«Управление производственным предприятием для Украины»
«Управление небольшой фирмой»
Более подробную информацию о решении можно получить на сайте www.bgs-solutions.com.ua
Хто, як, за допомогою яких програм організовує роботу (Документооборот)
Питання до розробників EJRC2 - чи можливо зберігати скани документацій у программі (в зв'язку з нововведениямі) + листів (наприклад відмов у погодженні(чи доопрацювання) чи інших пов'язаних документів?.
P/S/ а то через пару місяців я думаю скани будут розкидані бог знає де. а так в одному місці (наприклад як в Докпроф)
P/S/ а то через пару місяців я думаю скани будут розкидані бог знає де. а так в одному місці (наприклад як в Докпроф)
- NickS
- Спец
- Повідомлень: 1162
- З нами з: 07 квітня 2008 15:09
- Репутація: 193
- Область: Кіровоградська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
Хто, як, за допомогою яких програм організовує роботу (Документооборот)
В параметрах рахунку є закладочка "Документи" і туди прикріплюються всі скани, що стосуються данного рахунку чи договору. А взагалі, Вам сюди - http://zemres.com/forum/viewtopic.php?f=13&t=7347
-
- Спец
- Повідомлень: 59
- З нами з: 26 листопада 2008 07:23
- Репутація: -4
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Хто, як, за допомогою яких програм організовує роботу (Документооборот)
Всим ПРИВІТ!
Працюємо в двох, ведем документообіг в "екселі", раніше вистачало, а зараз постала необхідність "малювати" договори зразу. Можно й руцями заповнювати, але часу займає багато.
В екселі зробив просту табличку.
Стовбці: №п/п, ПІБ, Адреса, тел., викон, оплата.
А строки самі замовники.
Неможу придумати як зразу з цієї таблички пичатати договір(((. Може хтось шось підкаже.)))
ПС
Платні програми нетреба, не ті об'єми.
Працюємо в двох, ведем документообіг в "екселі", раніше вистачало, а зараз постала необхідність "малювати" договори зразу. Можно й руцями заповнювати, але часу займає багато.
В екселі зробив просту табличку.
Стовбці: №п/п, ПІБ, Адреса, тел., викон, оплата.
А строки самі замовники.
Неможу придумати як зразу з цієї таблички пичатати договір(((. Може хтось шось підкаже.)))
ПС
Платні програми нетреба, не ті об'єми.
- Prometheus
- Спец
- Повідомлень: 1475
- З нами з: 31 березня 2011 12:13
- Репутація: 321
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Хто, як, за допомогою яких програм організовує роботу (Документооборот)
В мене кожен робить роботу від початку і до кінця та кожен сам веде відомість зроблених документацій(для нарахування зарплат) . Пробували розділяти по вмінням, але тоді виникало питання кому який процент, крайнього не знайдеш, і того хто проблемні питання вирішуватиме.
-
- Молоденький(ка)
- Повідомлень: 10
- З нами з: 22 вересня 2011 12:12
- Репутація: 0
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Хто, як, за допомогою яких програм організовує роботу (Документооборот)
Можно использовать программу "Учет клиентов" (простой софт). Но здесь нужно будет настраивать базу данных самому.
- NickS
- Спец
- Повідомлень: 1162
- З нами з: 07 квітня 2008 15:09
- Репутація: 193
- Область: Кіровоградська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
Хто, як, за допомогою яких програм організовує роботу (Документооборот)
Є таке поняття, як база злиття (база слияния). У ворді робите оформлення і підключаєте свій ексель в якості бази злиття. Більш детальніше шукайте стосовно цієї тематики.
Так вважає кожен, але, як то кажуть, скупий три рази платить.

- Prometheus
- Спец
- Повідомлень: 1475
- З нами з: 31 березня 2011 12:13
- Репутація: 321
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Хто, як, за допомогою яких програм організовує роботу (Документооборот)
Колись працювали ексель, акад з часниками або ліспом, "назву не пам'ятаю", ворд, блокнот, це було щось.
Згоден, вигідніше купити одну програму і ньому виконувати все, але перед цим потрібно впевнитись, що є підтримка, зрозумілий мануал та "відео уроки в гарній якості" не в 480р, а хоча б в 720р


- NickS
- Спец
- Повідомлень: 1162
- З нами з: 07 квітня 2008 15:09
- Репутація: 193
- Область: Кіровоградська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
Хто, як, за допомогою яких програм організовує роботу (Документооборот)
Для програми ЕЖРС2 є технічна підтримка (в робочий час), є нормальний текстовий мануал. Програма не складна, можна її гнучко налаштовувати. Але відео-уроків не має. І не думаю, що вони грають вирішуючу роль. Здебільшого, тому, кому влом читати інстуркцію, тому влом і відео-уроки дивитись - перевірений факт.Prometheus писав: ↑20 березня 2017 10:03Згоден, вигідніше купити одну програму і ньому виконувати все, але перед цим потрібно впевнитись, що є підтримка, зрозумілий мануал та "відео уроки в гарній якості" не в 480р, а хоча б в 720р . Адже якщо цього всього не буде то може статися, що програмне забезпечення "може", а Ви ні

Хто, як, за допомогою яких програм організовує роботу (Документооборот)
Підскадіть якусь зручну програму для укладання договорів на виконання робіт. Щоб досконала була.