kurilov писав: Ніхто не заважає впровадити нормальну систему е-документообігу. Просто цим займатись треба.
В нашій країні наче ніхто не заважає робити хороші речі. Але останнім часом вже оскомину набила фраза: "Нема політичної волі." Будемо відверті, система електронного документообігу, яка дозволяє реєструвати документи "заднім числом" та замінювати прикріплений документ в електронному вигляді, зручна якраз самим органам державної влади, які нею користуються. Тому вони самі нею займатися не будуть.
kurilov писав: Це не звучало б смішно, коли б її видавали грамотно. Коли в мене на руках рішення ОМС про відведення за рахунок земель запасу с.-г. призначення, довідку 6-зем видають на "присадибні ділянки", а потім самі ж на етапі погодження/реєстрації цим тупізмом довбуть мозок - то це суцільна імітація діяльності.
Це цілковита профанація і знущання. Але я писав про те, що ця довідка (коли вона правильна) з неіснуючої вже форми до сих пір є джерелом інформації про землі, за рахунок яких відводиться ділянка.
thom yorke писав: Це просто подвійна перевірка, а у разі експертизи - потрійна.
Ви про це так спокійно говорите... У нас держава не може встати з колін і почати вилазити з боргової ями, тому що бюрократ на бюрократі бюрократом поганяє, один одного перевіряють, у кожного своя "чорна каса", і ніхто ні за що не відповідає. За таких умов нам не бачити здорової економіки, як своїх вух. А результат продовження такого курсу буде самий сумний - від неілюзорного дефолту до втрати державного суверенітету. А Вам хоч каміння з неба... ну, потрійна перевірка, ну, семикратна... Splyu
thom yorke писав: Потрібна вона чи ні - це питання дискусійне.
То назвіть причини необхідності погодження Держгеокадастром проектів відведення.
Наприклад, при реєстрації прав на нерухоме майно державний реєстратор приймає рішення на підставі документів і реєструє право. І всьо! І його рішення не підлягає погодженню ні з "експертами" управління юстиції, ні з мером чи адміністраціями... Так а якими такими незбагненними якостями характеризується реєстрація обєкта права, щоб аж виникала потреба тричі перевіряти одним органом одне й те саме???
thom yorke писав: Спитайте реєстраторів, чи хочуть вони брати на себе повну відповідальність за погодження/непогодження проектів. І чи хочуть займатися їх перевіркою.
При чому тут хочу, чи не хочу? Є ст.ст. 22, 26 - 29, 39 ЗУ "Про державний земельний кадастр", які встановлюють, що документи, на підставі яких вносяться відомості до ДЗК, повинні відповідати вимогам законодавства, а державний кадастровий реєстратор обовязково їх перевіряє і несе за це відповідальність.
thom yorke писав: Для чого інформатор, щоб перевірити відповідність проекту ст. 50?
А у вас що, при погодженні проекту перевіряють тільки відповідність проекту ст. 50??? Тобто, якщо я буду відводити собі ділянку для ведення садівництва безоплатно у власність площею 0,15 га, і мій проект буде повністю відповідати ст. 50, то ви його погодите?
hap писав: а чому тільки "центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин" ?
всі органи прибрати, як і саму статтю.
Ні. Тільки "центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин". Виключно з тієї причини, що погодження проекту відведення Держкомзему є дублюванням роботи кадастрового реєстратора, котрий є фахівцем (тобто в якомусь сенсі - теж "експертом") цього ж органу, і з 01.01.2013 року їхнє погодження втратило практичний сенс.
Leon писав: від нас все одно нічого не залежить
Как часто стоим мы, скованы страхом,
Когда шанс выпадает изменить этот мир.
Но ты сломлен системой, ты ищешь героя,
Не осознавая значимость собственных сил.
И понимая, насколько ничтожен,
Ты затираешь память свою.
Вместо того, чтоб становиться сильнее,
Ты погружаешься снова во тьму.
(Болт 69 - "В каждом есть сила")