
Поки грім не гримне... facepalm facepalm
реєстратори кажуть, що вже не висвічує які помилки (критичні чи некритичні) просто відразу відмова.
Все залежить від реєстраторів. Якщо вони грамотні і вчасно звертаються в хелпдеск НКСа за роз'ясненнями, то там простіше файли проходять. А хто сидить "ні в вус ногою, ні в спину валянком" (взяли по знайомству або єдина людина в селі, що вміє включати комп), у тіх завжди те не так і се не так.
Думаю что одна. Только по разных районах нам выдают разные формы проверки файлов. Почему так остается только догадываться. В одном районе пишут вид ошибки (критическая/некритическая), в другом не пишут. Тоже касается кода ошибки. Описание ошибок пишут на английском - сиди переводи и ломай голову что они имели в виду. И даже если написано на украинском, то что они имели в виду тоже часто приходится вычислять "методом тыка". Я уже не говорю о том что разные регистраторы в разных районах принимают совершенно разные решения. Уровень подготовки регистраторов ужасный - не знаю/не понимаю. На хелп-деск никто ничего не пишет так как даже вопрос правильно сформулировать не могут потому что ничего в этом не понимают - пишем все за них. И даже в этом случае заявка пропадает в бездне бардака и бюрократии.
Что и следовало доказать.
Може підкажете де таке програмне забезпечення можна придбати?)) Хто буде займатися розробкою такого ПО і хто його буде купувати, якщо "вдосконаленням" НКС не видно кінця-краю і кожна версія такого ПО буде катастрофічно відставати від чергових "вдосконалень" НКС, а відповідно таке ПО не зможе правильно перевірити або виправити файл, бо на момент виходу нової версії в НКС вже додано нові "вдосконалення"? Я задавав ці питання відповідним фахівцям - вони навіть братися за це не хочуть (і правильно роблять).
Тут згоден. Але це не відміняє тотальним непрофесіоналізм реєстраторів і відсутність навіть бажання з їхнього боку розібратися в проблемі хоч просто для себе. Хоч я і не схильний їх особливо звинувачувати в цьому, враховуючи їхні зарплати. Для чого їм вчитися, якщо вони прекрасно бачать що завершення цього бардаку не передбачається? Їм і так вистачає дурної роботи на їхню ставку, то навіщо ще зайвий раз напрягатися? З іншого боку шось я не бачив щоб хтось з них поспішав звільнятися з такої невдячної роботи. Сидять - значить знають для чого сидять.
Я сам з минулої п'ятниці розбираюсь з новим для мене ПЗ можете написти в ПП і я розкажу з чого і на що переходжу та які причини мене для цього спонукали також ви можете написати мені в якому ПО ви працюєте і можливо я підскажу хто в Чернігові Вам допоможе з ХМЛ, шаблонами і т.п.
на даний час рішення про відмову приймає реєстратор навіть якщо помилка критична, але з часом коли НКС перестане глчить то при наявності критичних помилок реєстратор не зможе зареєструвати вашу З.Д
землевпорядники, не мітингували і мітингувати не будуть:
Не зовсім так. Обіцяли валідаційну схему. Це такий файлик, який можна встроїти в будь-яку програму і перевіряти валідацію. Про це написано в законах. Цей файлик має розповсюджуватись безкоштовно. Але на даний час, пройшло вже років 3-4, а ніхто нічого не зробив - зайняті відмиванням бабла, походу. facepalm
Нашим можновлядцям треба менше займатись популізмом, менше ворувати і більше займатись своїми обов'язками. От тоді і не буде ситуацій, коли розумну роботу роблять дурні, тому що розумні не будуть працювати за дурну зарплату. facepalm
Нам реєстратори сказали щоб ми вже проставляли вид власності у файлі. По проектах сказали ставити вид власності до відведення. Що ставити по технічках ще не зрозуміло.