БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
Містобудівна документація і все, що з нею пов'язане
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
-
- Спец
- Повідомлень: 56
- З нами з: 06 вересня 2013 13:08
- Репутація: 0
- Область: Сумська
- Місце роботи: Інше
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
-
0
- Цитата
От ще цікаво, де є чітке визначення поняття "відповідність матеріалам технічної інвентаризації"? Якщо це буде на розсуд Підприємства, то це ж теж корупційна складова Якщо суб'єкт госп-ня принесе техпаспорт після реконструкції, то як Підприємство буде визначати цю відповідність? їхатиме на об'єкт? За чий рахунок?
Olp
-
- Спец
- Повідомлень: 52
- З нами з: 15 вересня 2013 02:11
- Репутація: 0
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
-
0
- Цитата
Доброго дня ! Я читав у попередніх коментарях про те, що ми виготовляємо технічний пасопорт на об'єкт нерухомості, видаємо новий технічний паспорт і повертаємо стаий техпаспорт. Я вважаю, що ми можемо забирати старий технічний паспорт у Замовника та взамін видавати новий, адже саме для цього ми використовуємо старий паспорт з метою доступу до до того архіву, від якого нас відстороняють БТІ-ки. Якщо людина буде замовляти техпаспорт за рік у кожного суб'єкта то в людини вже на руках буде 10 технічних пасопортів ?! Я вважаю, що технічний паспорт, який є у Замовника, відображає стан об'єкта нерухомості на дату останньої інвертаризації та яку ми використовуємо для підтвердження наявності або відсутності самовільного будівництва.
Роман1983
-
- Молоденький(ка)
- Повідомлень: 12
- З нами з: 23 грудня 2013 11:41
- Репутація: 0
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Оцінка
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
-
0
- Цитата
не правильно, розділ 11 інструкції технічний паспорт замінюється на новий з позначкою про це устарому який залишається у замовника.Роман1983 писав: Я вважаю, що ми можемо забирати старий технічний паспорт у Замовника та взамін видавати новий, адже саме для цього ми використовуємо старий паспорт з метою доступу до до того архіву, від якого нас відстороняють БТІ-ки. Якщо людина буде замовляти техпаспорт за рік у кожного суб'єкта то в людини вже на руках буде 10 технічних пасопортів ?! Я вважаю, що технічний паспорт, який є у Замовника, відображає стан об'єкта нерухомості на дату останньої інвертаризації та яку ми використовуємо для підтвердження наявності або відсутності самовільного будівництва.
якщо ви купили автомобіль він ваш за нього уплачено, у вас же його не забирають коли ви купляєте новий, аналогічно технічний паспорт, власник за нього заплатив і він виготовлений на конкретну дату ,ставте позначку видано новий....
Танра
-
- Спец
- Повідомлень: 52
- З нами з: 15 вересня 2013 02:11
- Репутація: 0
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
-
0
- Цитата
на рахунок порівняння автомобіля не можу погодитися, а от на рахунок технічного паспоту то так. Однак, згідно того ж 11 розділу зазначено, що паралельні справи не заводяться, однак ми їх фактично заводимо. Двояке поняття. Відповідно до законодавства є поняття як свобода укладення договору, як на рахунок такого пункту:
- "Підписом на даному Договорі Замовник засвідчує те, що наданий ним Виконавцю технічний паспорт є останньою поточною датою проведення технічної інвентаризації на Об’єкт нерухомості, у відповідності до якого Виконавець проводить технічну інвентаризацію, не заперечує щодо його використання та підшивання до своїх матеріалів.". Скажіть свою думку. Дякую
- "Підписом на даному Договорі Замовник засвідчує те, що наданий ним Виконавцю технічний паспорт є останньою поточною датою проведення технічної інвентаризації на Об’єкт нерухомості, у відповідності до якого Виконавець проводить технічну інвентаризацію, не заперечує щодо його використання та підшивання до своїх матеріалів.". Скажіть свою думку. Дякую
Роман1983
-
- Молоденький(ка)
- Повідомлень: 15
- З нами з: 01 березня 2015 20:53
- Репутація: 0
- Область: Чернівецька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
-
0
- Цитата
Роману!
Хороший пункт, отлично сформулировано, буду использовать. Друзья как ни крути все равно мы заводим параллельные дела что инструкцией не рекомендуется. Интересно знать: какие к нам применять санкций(по головке гладить не будут). Поделитесь мыслями коллеги.
Хороший пункт, отлично сформулировано, буду использовать. Друзья как ни крути все равно мы заводим параллельные дела что инструкцией не рекомендуется. Интересно знать: какие к нам применять санкций(по головке гладить не будут). Поделитесь мыслями коллеги.
Vasiliy
-
- Спец
- Повідомлень: 52
- З нами з: 15 вересня 2013 02:11
- Репутація: 0
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
-
0
- Цитата
у нас БТІ-ки писали на прокуратуру за паралельні справи я писав пояснення можу скинути текст, приватним на електронну адресу. Стосовно зразків договорів можу також поділитися вони у мене на кожне замовлення різні і досить змістовні, для хороших колег можу поділитися. Там є трохи таких застерігаючих пунктів.
Роман1983
-
- Спец
- Повідомлень: 52
- З нами з: 15 вересня 2013 02:11
- Репутація: 0
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
-
0
- Цитата
Скидаю текст відповіді на прокуратуру стосовно паралельних справ:
"1. Стосовно надання відповіді чи виконувались вимоги п. 11 «Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, затвердженої Наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України 24 травня 2001 № 127, із наступними змінами та доповненнями станом на 08.01.2013 № 2 (далі – Інструкція № 127).
Так, у відповідності до Інструкції визначено, що матеріал має бути сконцентрований в одній інвентаризаційній справі (паралельні справи не заводяться). Наше підприємство при проведенні технічної інвентаризації паралельних інвентарних справ не заводило. При укладанні із замовником договору на виконання робіт (послуг) Підприємство в основу проведення інвентаризації використовує правові документи та технічний паспорт Замовника, який є підставою та правовим полем для проведення технічної інвентаризації і відповідно видачі лише технічного паспорта Замовнику.
Згідно із змінами в Інструкції від 08.01.2013 № 2, п. 1.5., інвентаризаційна справа формується і ведеться на кожен об’єкт нерухомого майна на весь час його існування та ЗБЕРІГАЄТЬСЯ В ОРАГНІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ПРАВ ЗА МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯМ ТАКОГО ОБ’ЄКТА.
Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 04.02.2013 № 47-р «Деякі питання належного функціонування системи органів державної реєстрації речових прав на нерухоме майно», п. 2, рекомендовано створити умови для доступу юридичних та фізичних осіб до матеріалів технічної інвентаризації, реєстрових книг, а також архівних справ у порядку, визначеному органами місцевого самоврядування.
За повідомленням ПП "...", який звернувся офіційно на підставі Розпорядження КабМіну № 47-6 до Черкаського ООБТІ про можливість користуватися архівними справами Уманського підрозділу КП «ЧООБТІ», отримано офіційну відмову.
На усний запит безпосередньо в Уманському підрозділі КП «ЧООБТІ», у відповідності до Закону України «Про звернення громадян», згідно якого запит може бути також адресовано в усній формі, ПОВІДОМЛЕНО, що у доступі до архівних матеріалів, чи то на платній чи то безоплатній основі, буде відмовлено. Фактично такою відмовою, КП «ЧООБТІ» намагається зберегти існуючу монополію на даний вид послуг.".
"1. Стосовно надання відповіді чи виконувались вимоги п. 11 «Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, затвердженої Наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України 24 травня 2001 № 127, із наступними змінами та доповненнями станом на 08.01.2013 № 2 (далі – Інструкція № 127).
Так, у відповідності до Інструкції визначено, що матеріал має бути сконцентрований в одній інвентаризаційній справі (паралельні справи не заводяться). Наше підприємство при проведенні технічної інвентаризації паралельних інвентарних справ не заводило. При укладанні із замовником договору на виконання робіт (послуг) Підприємство в основу проведення інвентаризації використовує правові документи та технічний паспорт Замовника, який є підставою та правовим полем для проведення технічної інвентаризації і відповідно видачі лише технічного паспорта Замовнику.
Згідно із змінами в Інструкції від 08.01.2013 № 2, п. 1.5., інвентаризаційна справа формується і ведеться на кожен об’єкт нерухомого майна на весь час його існування та ЗБЕРІГАЄТЬСЯ В ОРАГНІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ПРАВ ЗА МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯМ ТАКОГО ОБ’ЄКТА.
Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 04.02.2013 № 47-р «Деякі питання належного функціонування системи органів державної реєстрації речових прав на нерухоме майно», п. 2, рекомендовано створити умови для доступу юридичних та фізичних осіб до матеріалів технічної інвентаризації, реєстрових книг, а також архівних справ у порядку, визначеному органами місцевого самоврядування.
За повідомленням ПП "...", який звернувся офіційно на підставі Розпорядження КабМіну № 47-6 до Черкаського ООБТІ про можливість користуватися архівними справами Уманського підрозділу КП «ЧООБТІ», отримано офіційну відмову.
На усний запит безпосередньо в Уманському підрозділі КП «ЧООБТІ», у відповідності до Закону України «Про звернення громадян», згідно якого запит може бути також адресовано в усній формі, ПОВІДОМЛЕНО, що у доступі до архівних матеріалів, чи то на платній чи то безоплатній основі, буде відмовлено. Фактично такою відмовою, КП «ЧООБТІ» намагається зберегти існуючу монополію на даний вид послуг.".
Роман1983
-
- Молоденький(ка)
- Повідомлень: 12
- З нами з: 23 грудня 2013 11:41
- Репутація: 0
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Оцінка
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
-
0
- Цитата
це документ власника ви ж не забираєте у нього свідоцтво про право власності або ще якісь бумаги, консультуйтесь з юристом я не юрист але відчуваю тут якийсь примус, зробіть копії якщо хочете завірте , якщо це так важливо для вас.Роман1983 писав:
- "Підписом на даному Договорі Замовник засвідчує те, що наданий ним Виконавцю технічний паспорт є останньою поточною датою проведення технічної інвентаризації на Об’єкт нерухомості, у відповідності до якого Виконавець проводить технічну інвентаризацію, не заперечує щодо його використання та підшивання до своїх матеріалів.". Скажіть свою думку. Дякую
якщо власнику потрібен буде технічний паспорт старий на якусь дату , ну наприклад в суд, ви що понесете свою інвентарну справу в суд, навіщо ці проблеми, а якщо співвласників в будинковолодінні двоє або більше,ще щось може виникати
Танра
-
- Спец
- Повідомлень: 88
- З нами з: 13 травня 2014 21:24
- Репутація: 0
- Область: Чернівецька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
-
0
- Цитата
Роблю простіше – на кожній сторінці старого техпаспорта ставлю штамп «ПОГАШЕНО по причині заміни новішим, дата, прізвище з ініціалами. І всі сторінки старого техпаспорта підшиваю позаду нового.
gladiator007
-
- Вже не початківець
- Повідомлень: 22
- З нами з: 02 квітня 2014 17:45
- Репутація: 0
- Область: Закарпатська
- Місце роботи: Інше
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
-
0
- Цитата
Добрий день, шановні колеги. Дуже потрібний шаблон висновку про можливість технічного поділу об’єкту нерухомого майна. На даний момент потрібно розділити перший та другий поверх між власниками. Дякую всім!
steps747
-
- Повідомлень: 9
- З нами з: 08 липня 2015 21:13
- Репутація: 0
- Область: Хмельницька
- Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
-
0
- Цитата
Моє вітання!
Чи може хтось роз'яснити питання підрахунку площі двоповерхової квартири, яка має внутрішньо-квартирні сходи на другий поверх? у Методичних рекомендаціях дійсних на 2008 рік вказано, що
... 6.1.8 Площа підлоги під маршем внутрішньоквартирних сходів у
багатоповерхових будинках (утому числі гвинтових), при висоті від підлоги до низу виступаючих конструкцій маршу 1,6 м і більше, уключається в площу приміщень, у яких розміщені сходи. Площа внутрішньоквартирних сходів до площі приміщень не зараховується...
Що робити з отвором на другому поверсі? Чи є щось новіше?
Чи може хтось роз'яснити питання підрахунку площі двоповерхової квартири, яка має внутрішньо-квартирні сходи на другий поверх? у Методичних рекомендаціях дійсних на 2008 рік вказано, що
... 6.1.8 Площа підлоги під маршем внутрішньоквартирних сходів у
багатоповерхових будинках (утому числі гвинтових), при висоті від підлоги до низу виступаючих конструкцій маршу 1,6 м і більше, уключається в площу приміщень, у яких розміщені сходи. Площа внутрішньоквартирних сходів до площі приміщень не зараховується...
Що робити з отвором на другому поверсі? Чи є щось новіше?
1z2x
-
- Молодший спец :)
- Повідомлень: 45
- З нами з: 08 грудня 2013 19:56
- Репутація: 0
- Область: Рівненська
- Місце роботи: Інше
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
-
0
- Цитата
В Верховній Раді України зареєстровано Проект Закону 4043 від 09.02.2016 про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення свідоцтва про право власності одним з правовстановлюючих документів на нерухоме майно. Згідно поданого законопроекту пропонується повернути в обіг свідоцтво про право власності на нерухоме майно.
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webp ... 3511=58113
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webp ... 3511=58113
кобучизава
-
- Спец
- Повідомлень: 52
- З нами з: 15 вересня 2013 02:11
- Репутація: 0
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
-
0
- Цитата
Нарешті найшовся депутат, який подав розумний проект, щодо підтвердження права власності відповідним документом, а не простою бумажкою. Треба ще передбачити, що при наявності суперечностей (розбіжностей) між свідоцтвом та записом в реєстрі, перевага надається офіційно виданому документові, що знаходиться у власика на руках, а не запису в реєстрі.
Роман1983
-
- Молоденький(ка)
- Повідомлень: 15
- З нами з: 01 березня 2015 20:53
- Репутація: 0
- Область: Чернівецька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
-
0
- Цитата
Друзья подскажите какой сейчас " індекс зміни вартості будівельних робіт на 2016 рік"
Vasiliy
Olp
- Ypravdom
- Спец
- Повідомлень: 135
- З нами з: 15 травня 2014 15:00
- Репутація: 2
- Область: Львівська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
-
0
- Цитата
При розподілі на 2 будинки повинно виконуватися просте, але "ЗОЛОТЕ" правило: один будинок зносять - другий стоїть. З огляду Вашого питання поділ на поверхи є неможливим, а також неможливо поділити земельну ділянку до кожного будинку. Шаблон поділу є у наказі Мінрегіонбуду №55. В контексті пропонованих змін до інструкції про інвентаризацію передбачається утворення квартири у садибному будинку і приквартирної земельної ділянки, але зміни в загальному зараз не впорядковані.steps747 писав: Добрий день, шановні колеги. Дуже потрібний шаблон висновку про можливість технічного поділу об’єкту нерухомого майна. На даний момент потрібно розділити перший та другий поверх між власниками. Дякую всім!
Ypravdom
-
- Молоденький(ка)
- Повідомлень: 15
- З нами з: 01 березня 2015 20:53
- Репутація: 0
- Область: Чернівецька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
-
0
- Цитата
Друзья поделитесь мыслями когда продлят "будівельну амністію"
Vasiliy
-
- Спец
- Повідомлень: 52
- З нами з: 15 вересня 2013 02:11
- Репутація: 0
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
-
0
- Цитата
Ось посилання на проходження у Верховній раді України
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webp ... 3511=57522
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webp ... 3511=57522
Роман1983
- SKN
- Спец
- Повідомлень: 54
- З нами з: 18 березня 2011 12:34
- Репутація: -1
- Область: Донецька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
-
0
- Цитата
Добрый день. Подскажите, повлияет ли Закон України "Про внесення змін до Земельного кодексу України щодо проведення земельних торгів" на узаконивание самовольно выстроенных жилых домов. У нас оформляют сначала аренду, узаконивают строение, потом на приватизацию. Как ещё можно? Только через суд?
SKN
-
- Молодший спец :)
- Повідомлень: 36
- З нами з: 06 листопада 2013 11:40
- Репутація: 0
- Область: Чернівецька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
-
0
- Цитата
ЗАКОН УКРАЇНИ Про внесення змін до статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» щодо обліку та технічної інвентаризації хтось може дати розяснення до цього закону
974-VIII від 03.02.2016
974-VIII від 03.02.2016
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
даймон
-
- Спец
- Повідомлень: 52
- З нами з: 15 вересня 2013 02:11
- Репутація: 0
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
-
0
- Цитата
ВИСНОВОК
на проект Закону України «Про внесення змін до статті 30
Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
щодо обліку та технічної інвентаризації,
реєстр. № 2371 від 22.02.2013 року, внесений
народними депутатами України С.В. Гордієнком,
С.П. Кілінкаровим, С.В. Гончаровим,
Є.Г. Карташовим та М.Т. Федоруком)
на проект Закону України «Про внесення змін до статті 30
Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
щодо обліку та технічної інвентаризації,
реєстр. № 2371 від 22.02.2013 року, внесений
народними депутатами України С.В. Гордієнком,
С.П. Кілінкаровим, С.В. Гончаровим,
Є.Г. Карташовим та М.Т. Федоруком)
► Показати
У проекті пропонується включити до переліку власних (самоврядних) повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад (пункт «а» частини першої статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні») повноваження щодо обліку об’єктів нерухомого майна незалежно від форм власності, виключивши при цьому такі повноваження з числа делегованих. Крім цього, до власних повноважень вказаних виконавчих органів пропонується також додати і повноваження по проведенню технічної інвентаризації зазначених об‘єктів.
Погоджуючись з вилученням згаданих повноважень з числа делегованих, Головне управління не підтримує їх перенесення до власних з наступних міркувань.
На нашу думку, це не відповідає Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», за змістом якого відповідна реєстрація є державною функцією. Адже відповідно до частини 1 статті 6 цього Закону систему органів державної реєстрації вказаних прав становить Міністерство юстиції України; центральний орган виконавчої влади, що реалізує державної політики у сфері державної реєстрації прав; органи державної реєстрації прав, утворені Міністерством юстиції України в установленому законодавством порядку.
При цьому згідно з ст. 10 вказаного Закону Державний реєстр речових прав на нерухоме майно містить відомості не лише про зареєстровані права і обтяження, а також і про документи, на підставі яких проведено державну реєстрацію прав, про суб'єктів прав та про об'єкти нерухомого майна, що по суті являється обліком об‘єктів нерухомості.
За цих умов створення у виконавчих органах місцевого самоврядування ще однієї системи обліку об‘єктів нерухомості (додаткової до державної) є недоцільним як з точки зору забезпечення прав та законних інтересів юридичних та фізичних осіб, так і з точки зору поліпшення інвестиційного клімату в України. Крім цього, існування двох різних систем обліку об‘єктів нерухомості сприятиме як зростанню корупції у відповідних державних органах та органах місцевого самоврядування, так і хаосу щодо реєстрації прав на нерухомість, що негативно позначиться на правах фізичних та юридичних осіб.
Стосовно технічної інвентаризації об‘єктів нерухомості, то, на нашу думку, її проведення є різновидом господарської діяльності, яка передбачає наявність спеціальних знань та вмінь (що підтверджується, зокрема, тим, що бюро технічної інвентаризації здебільшого є підприємствами), а не владними повноваженнями державних органів чи органів місцевого самоврядування, які виконуються цими органами безпосередньо. До речі, такий підхід закріплений у ст. 5 Закону України «Про технічну інвентаризацію об‘єктів нерухомого майна», згідно з якою організацію та забезпечення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна здійснюють бюро технічної інвентаризації комунальні підприємства та інші юридичні особи, що мають ліцензію на проведення технічної інвентаризації, який був прийнятий Верховною Радою України 05.07.2012 року, і 15.08.2012 року повернутий Президентом України для повторного розгляду.
У зв‘язку з цим пропонуємо вилучити з проекту внесення змін до пункту «а» частини 1 ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», залишивши в ньому лише запропоновані зміни до пункту «б» цієї частини.
Узагальнюючий висновок: за результатами розгляду в першому читанні проект Закону України «Про внесення змін до статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» щодо обліку та технічної інвентаризації доцільно повернути на доопрацювання з урахуванням висловлених зауважень та пропозицій.
Перший заступник керівника
Головного управління В.М.Шамота
Вик.: І.В.Зуб, Л.Г.Гринчишина
Погоджуючись з вилученням згаданих повноважень з числа делегованих, Головне управління не підтримує їх перенесення до власних з наступних міркувань.
На нашу думку, це не відповідає Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», за змістом якого відповідна реєстрація є державною функцією. Адже відповідно до частини 1 статті 6 цього Закону систему органів державної реєстрації вказаних прав становить Міністерство юстиції України; центральний орган виконавчої влади, що реалізує державної політики у сфері державної реєстрації прав; органи державної реєстрації прав, утворені Міністерством юстиції України в установленому законодавством порядку.
При цьому згідно з ст. 10 вказаного Закону Державний реєстр речових прав на нерухоме майно містить відомості не лише про зареєстровані права і обтяження, а також і про документи, на підставі яких проведено державну реєстрацію прав, про суб'єктів прав та про об'єкти нерухомого майна, що по суті являється обліком об‘єктів нерухомості.
За цих умов створення у виконавчих органах місцевого самоврядування ще однієї системи обліку об‘єктів нерухомості (додаткової до державної) є недоцільним як з точки зору забезпечення прав та законних інтересів юридичних та фізичних осіб, так і з точки зору поліпшення інвестиційного клімату в України. Крім цього, існування двох різних систем обліку об‘єктів нерухомості сприятиме як зростанню корупції у відповідних державних органах та органах місцевого самоврядування, так і хаосу щодо реєстрації прав на нерухомість, що негативно позначиться на правах фізичних та юридичних осіб.
Стосовно технічної інвентаризації об‘єктів нерухомості, то, на нашу думку, її проведення є різновидом господарської діяльності, яка передбачає наявність спеціальних знань та вмінь (що підтверджується, зокрема, тим, що бюро технічної інвентаризації здебільшого є підприємствами), а не владними повноваженнями державних органів чи органів місцевого самоврядування, які виконуються цими органами безпосередньо. До речі, такий підхід закріплений у ст. 5 Закону України «Про технічну інвентаризацію об‘єктів нерухомого майна», згідно з якою організацію та забезпечення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна здійснюють бюро технічної інвентаризації комунальні підприємства та інші юридичні особи, що мають ліцензію на проведення технічної інвентаризації, який був прийнятий Верховною Радою України 05.07.2012 року, і 15.08.2012 року повернутий Президентом України для повторного розгляду.
У зв‘язку з цим пропонуємо вилучити з проекту внесення змін до пункту «а» частини 1 ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», залишивши в ньому лише запропоновані зміни до пункту «б» цієї частини.
Узагальнюючий висновок: за результатами розгляду в першому читанні проект Закону України «Про внесення змін до статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» щодо обліку та технічної інвентаризації доцільно повернути на доопрацювання з урахуванням висловлених зауважень та пропозицій.
Перший заступник керівника
Головного управління В.М.Шамота
Вик.: І.В.Зуб, Л.Г.Гринчишина
Роман1983
-
- Спец
- Повідомлень: 52
- З нами з: 15 вересня 2013 02:11
- Репутація: 0
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
-
0
- Цитата
Цей закон комуняки пропихають, які на сьогодні відсутні у ВРУ
http://itd.rada.gov.ua/mps/info/expage/11143/8
http://itd.rada.gov.ua/mps/info/expage/8779/8
http://itd.rada.gov.ua/mps/info/expage/15691/8
http://itd.rada.gov.ua/mps/info/expage/15759/8
http://itd.rada.gov.ua/mps/info/expage/15831/8
http://itd.rada.gov.ua/mps/info/expage/11143/8
http://itd.rada.gov.ua/mps/info/expage/8779/8
http://itd.rada.gov.ua/mps/info/expage/15691/8
http://itd.rada.gov.ua/mps/info/expage/15759/8
http://itd.rada.gov.ua/mps/info/expage/15831/8
Роман1983
-
- Молодший спец :)
- Повідомлень: 35
- З нами з: 14 травня 2013 20:06
- Репутація: 0
- Область: Київська
- Місце роботи: Оцінка
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
-
0
- Цитата
Доброго дня, хочу почути відповідь на таке "плоске" запитання, у нас є Громадський будинок і Виробничий будинок, а магазин це що буде? Зараз техпаспорти роблю згідно Інструкції, окремо плану і техпаспорту на магазин як нежитлову будівлю немає, який техпаспорт виготовляти? На громадський будинок - призначення "магазин промтоварів"?
NaTaXa2807
-
- Вже не початківець
- Повідомлень: 22
- З нами з: 02 квітня 2014 17:45
- Репутація: 0
- Область: Закарпатська
- Місце роботи: Інше
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
-
0
- Цитата
Доброго дня. Магазин - це громадський будинок. Так і пишемо: "Технічний паспорт на громадський будинок" Другою строкою - "Будівля магазину....(назва якщо є)"NaTaXa2807 писав: Доброго дня, хочу почути відповідь на таке "плоске" запитання, у нас є Громадський будинок і Виробничий будинок, а магазин це що буде? Зараз техпаспорти роблю згідно Інструкції, окремо плану і техпаспорту на магазин як нежитлову будівлю немає, який техпаспорт виготовляти? На громадський будинок - призначення "магазин промтоварів"?
steps747
Ypravdom