
Надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через ЦНАП
Усі питання щодо державної реєстрації ДА і т.д.
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
-
- Повідомлень: 1
- З нами з: 03 січня 2013 10:36
- Репутація: 0
- Область: Полтавська
- Місце роботи: Інше
Re: Надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через ЦНАП
-
0
- Цитата
Оці ЦАПИ (ЦНАП) саме безкорисливе, що могли створити, навіщо втримувати такий штат працівників в апараті?Яка різниця, чи людина звернеться у ЦАП чи в Держземагентство? 

boris.lit
Re: Надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через ЦНАП
-
0
- Цитата
В РОЗПОРЯДЖЕННЯ КМУ від 16 травня 2014 р. № 523-р забули дописати деякі адмінпослуги які надаються відділами. Мабуть не уважно прочитали Закон "Про Державний земельний кадастр" і постанову № 835
ось наприклад в переліку відсутня адмінпослуга
11. Виправлення технічної помилки у відомостях Державного земельного кадастру, яка була допущена не з вини органу, що здійснює його ведення
ось наприклад в переліку відсутня адмінпослуга
11. Виправлення технічної помилки у відомостях Державного земельного кадастру, яка була допущена не з вини органу, що здійснює його ведення
zemresss
-
- Повідомлень: 9
- З нами з: 29 липня 2014 12:33
- Репутація: 0
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Re: Надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через ЦНАП
-
0
- Цитата
Отже без довіреності від людини звертатися за витягом зовсім ніяк неможливо??
В деяких ЦНАПах є практика, що на витяги з ДЗК може подавати сертифікований інженер-землевпорядник (за умови прикладеної копії договору із фірмою розробником документації).
Може хтось щось знає з цього приводу? Чи є норма закона, яка регулює це питання? Чи адмінстратори центру роблять це на свій ризик ?? Krutelyk
Anna_ua
Саньок
-
- Повідомлень: 9
- З нами з: 22 лютого 2015 17:46
- Репутація: 0
- Область: Кіровоградська
- Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування
Re: Надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через ЦНАП
-
0
- Цитата
Власник або , якщо зем. ділянка зареєстрована - користувач, при умові зареєстрованого договору користування.Anna_ua писав: Отже без довіреності від людини звертатися за витягом зовсім ніяк неможливо??
В деяких ЦНАПах є практика, що на витяги з ДЗК може подавати сертифікований інженер-землевпорядник (за умови прикладеної копії договору із фірмою розробником документації).
Може хтось щось знає з цього приводу? Чи є норма закона, яка регулює це питання? Чи адмінстратори центру роблять це на свій ризик ?? Krutelyk
В п. 69 Порядку ведення ДЗК згадується розробник при наявності договору, але там згадується в розуміні послуги "Внесення відомостей (змін до них)"
Сергій198623
-
- Спец
- Повідомлень: 165
- З нами з: 21 грудня 2010 14:25
- Репутація: 0
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Інше
Re: Надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через ЦНАП
-
0
- Цитата
ст. 21 Закону України "Про Державний земельний кадастр" регулюються підстави та основні вимоги щодо внесення відомостей до Державного земельного кадастру.
Зокрема, п. 16. Подання документації із землеустрою до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, для внесення відомостей до Державного земельного кадастру здійснюється розробником такої документації, якщо інше не встановлено договором на виконання робіт із землеустрою
Зокрема, п. 16. Подання документації із землеустрою до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, для внесення відомостей до Державного земельного кадастру здійснюється розробником такої документації, якщо інше не встановлено договором на виконання робіт із землеустрою
maksAV
-
- Спец
- Повідомлень: 461
- З нами з: 19 січня 2011 08:28
- Репутація: 17
- Область: Київська
- Місце роботи: Інше
Re: Надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через ЦНАП
-
0
- Цитата
Так, і ця послуга іде напряму через відділи....zemresss писав:В РОЗПОРЯДЖЕННЯ КМУ від 16 травня 2014 р. № 523-р забули дописати деякі адмінпослуги які надаються відділами. Мабуть не уважно прочитали Закон "Про Державний земельний кадастр" і постанову № 835
ось наприклад в переліку відсутня адмінпослуга
11. Виправлення технічної помилки у відомостях Державного земельного кадастру, яка була допущена не з вини органу, що здійснює його ведення
sergmsv79
- Ки$ульКа
- Спец
- Повідомлень: 505
- З нами з: 15 лютого 2011 12:07
- Репутація: 33
- Область: Київська
- Місце роботи: Інші недержавні проектні організації
Re: Надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через ЦНАП
-
0
- Цитата
Скільки сьогодні коштує державної реєстрації речових прав на земельну ділянку????
Ки$ульКа
Re: Надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через ЦНАП
-
0
- Цитата
Постанова
від 18 березня 2015 р. № 137
Деякі питання спрощення порядку надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
3. Ця постанова набирає чинності з 1 квітня 2015 р., але не раніше набрання чинності Законом України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)”.
http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/137-2015-п
Розяснення МінЮСТУ
ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ ПОЛОЖЕНЬ ЗАКОНУ «ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ДЕЯКИХ ЗАКОНІВ УКРАЇНИ ЩОДО УТОЧНЕННЯ ПОВНОВАЖЕНЬ НОТАРІУСІВ ТА ОСОБЛИВОСТЕЙ РЕЄСТРАЦІЇ ПОХІДНИХ РЕЧОВИХ ПРАВ НА ЗЕМЕЛЬНІ ДІЛЯНКИ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПРИЗНАЧЕННЯ»
http://www.minjust.gov.ua/news/46992
Зверніть УВАГУ
від 18 березня 2015 р. № 137
Деякі питання спрощення порядку надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
3. Ця постанова набирає чинності з 1 квітня 2015 р., але не раніше набрання чинності Законом України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)”.
http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/137-2015-п
Розяснення МінЮСТУ
ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ ПОЛОЖЕНЬ ЗАКОНУ «ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ДЕЯКИХ ЗАКОНІВ УКРАЇНИ ЩОДО УТОЧНЕННЯ ПОВНОВАЖЕНЬ НОТАРІУСІВ ТА ОСОБЛИВОСТЕЙ РЕЄСТРАЦІЇ ПОХІДНИХ РЕЧОВИХ ПРАВ НА ЗЕМЕЛЬНІ ДІЛЯНКИ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПРИЗНАЧЕННЯ»
http://www.minjust.gov.ua/news/46992
Зверніть УВАГУ
► Показати
...
Водночас нотаріусу надано можливість проводити державну реєстрацію:
речових прав, похідних від права власності, на земельні ділянки сільськогосподарського призначення незалежно від нотаріального посвідчення договору, на підставі якого виникає таке право;
права власності на земельну ділянку сільськогосподарського призначення, яке виникло та оформлено в установленому порядку до 01 січня 2013 року, одночасно з державною реєстрацією похідного від нього речового права на таку земельну ділянку.
Крім того, Закон доповнено статтею 4², яка визначає особливості державної реєстрації похідних речових прав на земельні ділянки сільськогосподарського призначення, право власності на які виникло та оформлено в установленому порядку до 01 січня 2013 року.
встановлено норму щодо одночасності державної реєстрації похідного речового права та права власності на земельну ділянку сільськогосподарського призначення, яке виникло та оформлено в установленому порядку до 01 січня 2013 року
(крім випадків, коли право власності на таку земельну ділянку вже зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно), на підставі заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, поданої власником чи набувачем відповідного похідного права або уповноваженою ними особою, з урахуванням положень статті 16 Закону.
Так, з метою державної реєстрації похідного від права власності речового права на земельну ділянку сільськогосподарського призначення, особа, визначена у частині першій статті 4² Закону, подає одну заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (щодо іншого речового права).
Звертаємо увагу, що у зв’язку з поданням однієї заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (щодо іншого речового права) заявник сплачує лише за послуги з державної реєстрації іншого речового права.
Водночас нотаріусу надано можливість проводити державну реєстрацію:
речових прав, похідних від права власності, на земельні ділянки сільськогосподарського призначення незалежно від нотаріального посвідчення договору, на підставі якого виникає таке право;
права власності на земельну ділянку сільськогосподарського призначення, яке виникло та оформлено в установленому порядку до 01 січня 2013 року, одночасно з державною реєстрацією похідного від нього речового права на таку земельну ділянку.
Крім того, Закон доповнено статтею 4², яка визначає особливості державної реєстрації похідних речових прав на земельні ділянки сільськогосподарського призначення, право власності на які виникло та оформлено в установленому порядку до 01 січня 2013 року.
встановлено норму щодо одночасності державної реєстрації похідного речового права та права власності на земельну ділянку сільськогосподарського призначення, яке виникло та оформлено в установленому порядку до 01 січня 2013 року
(крім випадків, коли право власності на таку земельну ділянку вже зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно), на підставі заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, поданої власником чи набувачем відповідного похідного права або уповноваженою ними особою, з урахуванням положень статті 16 Закону.
Так, з метою державної реєстрації похідного від права власності речового права на земельну ділянку сільськогосподарського призначення, особа, визначена у частині першій статті 4² Закону, подає одну заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (щодо іншого речового права).
Звертаємо увагу, що у зв’язку з поданням однієї заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (щодо іншого речового права) заявник сплачує лише за послуги з державної реєстрації іншого речового права.
Alexxp
oriyana
Ки$ульКа
oriyana
Re: Надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через ЦНАП
-
0
- Цитата
З урахуванням
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/191 ... 9902441222
та
Постанови від 18 березня 2015 р. № 137
Деякі питання спрощення порядку надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/137-2015-п
ситуація змінилась
► Показати
Стаття 29. Плата за проведення державної реєстрації прав та їх обтяжень, внесення змін до записів Державного реєстру прав та надання інформації з Державного реєстру прав
1. За державну реєстрацію прав справляється адміністративний збір у такому розмірі:
1) за державну реєстрацію права власності на нерухоме майно:
для фізичних осіб:
щодо розташованих на земельних ділянках об’єктів нерухомого майна площею до 100 квадратних метрів - 0,07 мінімальної заробітної плати;
щодо розташованих на земельних ділянках об’єктів нерухомого майна площею до 200 квадратних метрів - 0,1 мінімальної заробітної плати;
щодо розташованих на земельних ділянках об’єктів нерухомого майна площею більше 200 квадратних метрів - 0,2 мінімальної заробітної плати;
щодо земельних ділянок - 0,1 мінімальної заробітної плати;
для юридичних осіб:
щодо об’єктів нерухомого майна площею до 500 квадратних метрів - 0,3 мінімальної заробітної плати;
щодо об’єктів нерухомого майна площею понад 500 квадратних метрів - 0,6 мінімальної заробітної плати;
щодо об’єктів нерухомого майна площею понад 5000 квадратних метрів - 1,4 мінімальної заробітної плати;
2) за державну реєстрацію іншого речового права на нерухоме майно, крім права оренди землі, - 25 відсотків розміру адміністративного збору за державну реєстрацію права власності на нерухоме майно;
3) за державну реєстрацію обтяження права на нерухоме майно - 0,07 мінімальної заробітної плати;
4) за державну реєстрацію права оренди земельної ділянки - 0,06 мінімальної заробітної плати;
5) за внесення змін до записів Державного реєстру прав, у тому числі виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника, - 0,04 мінімальної заробітної плати.
Адміністративний збір справляється у відповідному розрахунку від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення державної реєстрації прав.
2. Органи державної реєстрації прав та органи місцевого самоврядування звільняються від сплати адміністративного збору.
3. При проведенні державної реєстрації прав заявник, окрім адміністративного збору, сплачує за отримання витягу з Державного реєстру прав.
4. У разі відмови у державній реєстрації прав та їх обтяжень адміністративний збір не повертається, а плата за надання витягу з Державного реєстру прав підлягає поверненню.
У разі відкликання заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень адміністративний збір та плата за надання витягу з Державного реєстру прав підлягають поверненню.
5. Розмір плати за надання інформації з Державного реєстру прав та порядок її використання встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Органи державної влади, органи місцевого самоврядування, суди, органи внутрішніх справ, органи прокуратури, органи Служби безпеки України звільняються від плати за надання інформації з Державного реєстру прав у зв’язку із здійсненням ними повноважень, визначених законом".
1. За державну реєстрацію прав справляється адміністративний збір у такому розмірі:
1) за державну реєстрацію права власності на нерухоме майно:
для фізичних осіб:
щодо розташованих на земельних ділянках об’єктів нерухомого майна площею до 100 квадратних метрів - 0,07 мінімальної заробітної плати;
щодо розташованих на земельних ділянках об’єктів нерухомого майна площею до 200 квадратних метрів - 0,1 мінімальної заробітної плати;
щодо розташованих на земельних ділянках об’єктів нерухомого майна площею більше 200 квадратних метрів - 0,2 мінімальної заробітної плати;
щодо земельних ділянок - 0,1 мінімальної заробітної плати;
для юридичних осіб:
щодо об’єктів нерухомого майна площею до 500 квадратних метрів - 0,3 мінімальної заробітної плати;
щодо об’єктів нерухомого майна площею понад 500 квадратних метрів - 0,6 мінімальної заробітної плати;
щодо об’єктів нерухомого майна площею понад 5000 квадратних метрів - 1,4 мінімальної заробітної плати;
2) за державну реєстрацію іншого речового права на нерухоме майно, крім права оренди землі, - 25 відсотків розміру адміністративного збору за державну реєстрацію права власності на нерухоме майно;
3) за державну реєстрацію обтяження права на нерухоме майно - 0,07 мінімальної заробітної плати;
4) за державну реєстрацію права оренди земельної ділянки - 0,06 мінімальної заробітної плати;
5) за внесення змін до записів Державного реєстру прав, у тому числі виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника, - 0,04 мінімальної заробітної плати.
Адміністративний збір справляється у відповідному розрахунку від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення державної реєстрації прав.
2. Органи державної реєстрації прав та органи місцевого самоврядування звільняються від сплати адміністративного збору.
3. При проведенні державної реєстрації прав заявник, окрім адміністративного збору, сплачує за отримання витягу з Державного реєстру прав.
4. У разі відмови у державній реєстрації прав та їх обтяжень адміністративний збір не повертається, а плата за надання витягу з Державного реєстру прав підлягає поверненню.
У разі відкликання заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень адміністративний збір та плата за надання витягу з Державного реєстру прав підлягають поверненню.
5. Розмір плати за надання інформації з Державного реєстру прав та порядок її використання встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Органи державної влади, органи місцевого самоврядування, суди, органи внутрішніх справ, органи прокуратури, органи Служби безпеки України звільняються від плати за надання інформації з Державного реєстру прав у зв’язку із здійсненням ними повноважень, визначених законом".
Alexxp
-
- Повідомлень: 1
- З нами з: 05 травня 2014 14:02
- Репутація: 0
- Область: Запорізька
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Re: Надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через ЦНАП
-
0
- Цитата
Опис документів, що були надані адміністратору для оформлення суб'єктами надання... від ЦНАПу де потрібно зберігати: окремо чи разом, наприклад, з нормативно-грошовою оцінкою?
InnaSh
- Ки$ульКа
- Спец
- Повідомлень: 505
- З нами з: 15 лютого 2011 12:07
- Репутація: 33
- Область: Київська
- Місце роботи: Інші недержавні проектні організації
Re: Надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через ЦНАП
-
0
- Цитата
Хто знає чому юстиція не принімає документи на реєстрацію,(заяву написали, оплатили пришли в ЦНАП і сказали що не приймаєм)?
Ки$ульКа
- Ки$ульКа
- Спец
- Повідомлень: 505
- З нами з: 15 лютого 2011 12:07
- Репутація: 33
- Область: Київська
- Місце роботи: Інші недержавні проектні організації
Re: Надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через ЦНАП
-
0
- Цитата
Скільки коштує реєстрація право власності на землю в юстиції?
Ки$ульКа
-
- Спец
- Повідомлень: 2015
- З нами з: 18 листопада 2007 16:32
- Репутація: 88
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Re: Надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через ЦНАП
-
0
- Цитата
Підкажіть, а викопіювання з планового матеріалу по 83 наказу надавати потрібно через ЦНАП чи ні? Дякую.
cerdred
Re: Надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через ЦНАП
-
0
- Цитата
Ви дісно не знаєте ситуацію з цим №83?
Спершу відповідь на питання - ні, не через ЦНАП, а на пряму.
► Показати
А тепер похідна ситуації - ГУ вказує нам (виконавцям) на те, що не слід розглядати це як послугу. І звичайно - та заява яка формується на 4 етапі (а заявником згідно наказу є ГУ NoNo ) ними підписуватись не буде - мол, внутрішній документ. А що це означає - вже саменькі додумайте. Нічого хорошого, та й ще є вимога не показувати ці викопіювання в табл. на 23 колонки.
Сhibis
Re: Надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через ЦНАП
-
0
- Цитата
тепер носять документи і шоколадки в цнап, а цнап біга як всраний каже робіть бистріше. і що помінялося ще гірше стало відділ працюе за 1200 а цнап жируе.
по принципу "кто не работает тот ест".
Коли вже зроблять зарплату від виробітку чим більше зробиш тим більше зарплату отримаеш тоді і в два три рази збільшиться кількість виконаних заявок.
по принципу "кто не работает тот ест".
Коли вже зроблять зарплату від виробітку чим більше зробиш тим більше зарплату отримаеш тоді і в два три рази збільшиться кількість виконаних заявок.
zemresss
- Оксанка
- Спец
- Повідомлень: 291
- З нами з: 13 лютого 2014 23:11
- Репутація: 0
- Область: Хмельницька
- Місце роботи: Інше
Re: Надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через ЦНАП
-
0
- Цитата
аналогічно.....
ще повтікали у відпустки а люди бігають в райзем дайте відповідь. Хоча вони зроблені і передані в ЦНАП давно-давним. Бардак усюди!!! Ushas
ще повтікали у відпустки а люди бігають в райзем дайте відповідь. Хоча вони зроблені і передані в ЦНАП давно-давним. Бардак усюди!!! Ushas
Оксанка
-
- Вже не початківець
- Повідомлень: 28
- З нами з: 13 березня 2008 22:46
- Репутація: 1
- Область: Харківська
Re: Надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через ЦНАП
-
0
- Цитата
теперь носят в цнап - что бы приняли побыстрее, а в управление - что бы не было рішення про відмовуzemresss писав:тепер носять документи і шоколадки в цнап, а цнап біга як всраний каже робіть бистріше. і що помінялося ще гірше стало відділ працюе за 1200 а цнап жируе.
по принципу "кто не работает тот ест".
Коли вже зроблять зарплату від виробітку чим більше зробиш тим більше зарплату отримаеш тоді і в два три рази збільшиться кількість виконаних заявок.
Anchous814
Re: Надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через ЦНАП
-
0
- Цитата
кто как виконуе 47 наказ, (6 зем через ЦНАП), который противоречит постанове №835 ? Или все приняли наказ, внесли изменения в карточки , а дают по старому за подписью Держземагентства? тогда это нарушение наказа.А если действовать но наказу - нарушение постанови, да и ЦНАП конечно же не может сам подготовить довидку 6 зем.
наталияя
cerdred
Re: Надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через ЦНАП
-
0
- Цитата
а зачем тогда издавать наказ противоречащий постанове , а потом его же и нарушать?
наталияя