14 травня 2015 року Верховна Рада України прийняла проект Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо формування земельних ділянок та їх державної реєстрації на підставі документації із землеустрою, розробленої до 2013 року)", реєстр. № 0902, в другому читанні та в цілому, як Закон України
посилання
Проект Закону України про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо формування земельних ділянок
Обговорення проектів законів, рішень і т.д.
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
vladasya
-
- Молодший спец :)
- Повідомлень: 45
- З нами з: 21 лютого 2014 15:51
- Репутація: 7
- Область: Запорізька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Re: Проект Закону України про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо формування земельних ділянок
-
0
- Цитата

zemka90
-
- Спец
- Повідомлень: 616
- З нами з: 29 жовтня 2007 21:35
- Репутація: 328
- Область: Запорізька
- Місце роботи: Юридичні послуги
Re: Проект Закону України про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо формування земельних ділянок
-
0
- Цитата
Проект ЗУ реєстр.№0902 на сайті ВРУ
► Показати
Проект в редакції до другого читання
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо формування земельних ділянок та їх державної реєстрації на підставі документації із землеустрою, розробленої до 2013 року
Верховна Рада України постановляє:
І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
1. Розділ X «Перехідні положення» Земельного кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2002 р., № 3-4, ст. 27) доповнити пунктом 20 такого змісту:
«20. Установити, що у разі, якщо до 1 січня 2013 року була розроблена технічна документація із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право на земельну ділянку, на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування про надання або передачу земельної ділянки у власність або надання в користування, у тому числі на умовах оренди, формування земельної ділянки як об’єкта цивільних прав, крім випадків, визначених статтею 79-1 цього Кодексу, здійснюється за такою технічною документацією».
2. Пункт 2 розділу VII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про Державний земельний кадастр» (Відомості Верховної Ради України, 2012 р., № 8, ст. 61; 2014 р., №11, ст. 136) доповнити абзацом п’ятим такого змісту:
«У разі якщо до 1 січня 2013 року була розроблена технічна документація із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право на земельну ділянку, на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування про надання або передачу земельної ділянки у власність або надання в користування, у тому числі на умовах оренди, а відомості про таку земельну ділянку не внесені до Державного реєстру земель, державна реєстрація цих земельних ділянок здійснюється на підставі такої технічної документації із землеустрою в порядку, встановленому законом».
ІІ. Прикінцеві положення
1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
2. Кабінету Міністрів України у тримісячний строк з дня набрання чинності цим Законом:
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити перегляд і приведення відповідними центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо формування земельних ділянок та їх державної реєстрації на підставі документації із землеустрою, розробленої до 2013 року
Верховна Рада України постановляє:
І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
1. Розділ X «Перехідні положення» Земельного кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2002 р., № 3-4, ст. 27) доповнити пунктом 20 такого змісту:
«20. Установити, що у разі, якщо до 1 січня 2013 року була розроблена технічна документація із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право на земельну ділянку, на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування про надання або передачу земельної ділянки у власність або надання в користування, у тому числі на умовах оренди, формування земельної ділянки як об’єкта цивільних прав, крім випадків, визначених статтею 79-1 цього Кодексу, здійснюється за такою технічною документацією».
2. Пункт 2 розділу VII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про Державний земельний кадастр» (Відомості Верховної Ради України, 2012 р., № 8, ст. 61; 2014 р., №11, ст. 136) доповнити абзацом п’ятим такого змісту:
«У разі якщо до 1 січня 2013 року була розроблена технічна документація із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право на земельну ділянку, на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування про надання або передачу земельної ділянки у власність або надання в користування, у тому числі на умовах оренди, а відомості про таку земельну ділянку не внесені до Державного реєстру земель, державна реєстрація цих земельних ділянок здійснюється на підставі такої технічної документації із землеустрою в порядку, встановленому законом».
ІІ. Прикінцеві положення
1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
2. Кабінету Міністрів України у тримісячний строк з дня набрання чинності цим Законом:
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити перегляд і приведення відповідними центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.
Як я розумію, то цьому законі мова про те, що реєстраторів позбавляють права вимагати міняти зміст технічки приведення технічки у відповідність до вимог законодавства на поточну дату (наприклад, ігнорувати прострочені або відсутні висновки погоджуючих органів, не зважати на формальне недотримання вимог щодо змісту та форми кадастрових планів, довідок та ін.), якщо:
1) є рішення/розпорядження про надання або передачу земельної ділянки у власність або надання в користування, прийняте до 01.01.2013;
2) є технічка, складена до 01.01.2013.
Таким чином, якщо у Вас на руках є рішення/розпорядження про надання у власність/користування земельної ділянки, прийняте до 31.12.2012 включно відповідним на той час уповноваженим органом, в результаті умілого застосування цього Закону Ви можете стати щасливим законним власником/користувачем зазначеної земельної ділянки morgayu .
MAFIA
-
- Спец
- Повідомлень: 404
- З нами з: 08 червня 2008 15:27
- Репутація: 0
- Область: Київська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Re: Проект Закону України про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо формування земельних ділянок
-
0
- Цитата
Наверное, ошиблись с датойzemka90 писав:а зачем нужен был целый закон, если по переходным ЗУ Про ДЗК и так все было понятно и так работали, утвержденная до 01.01.2013 решением или распоряжением теха - основание к регистрации участка. или я что-то не так понимаю?

Нужно было до 01.01.2015.
Рискну предположить, что с прошлого года осталось много разработанных техничек и проектов, не утвержденных, потому как господам проверяющим то соли, то сахара не хватает, или просто для поддержания ЭГО нужно неcколько раз послать по "соседним предлогам", и......... - XML не внесен, и .......соответственно документация не утверждена.
А с 01.01.2015 , к примеру, бессрочная лицензия больше не актуальна, второй сертифицированный решил стать первым и ушел на... ФОП. И уже кадастровые регистраторы такой проект не разглядывают: Где второй? - говорят. А с мая месяца уже и ЕЦП. И проекты 2014 года добавились к проектам 2012 года.
LGU
-
- Молодший спец :)
- Повідомлень: 48
- З нами з: 22 червня 2011 05:51
- Репутація: 4
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Інше
Re: Проект Закону України про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо формування земельних ділянок
-
0
- Цитата
Держгеокадастр роз’яснює:
Що означає можливість реєстрації земельних ділянок на підставі документації із землеустрою, розробленої до 2013 року
http://land.gov.ua/usi-novyny?view=item&id=110603
Що означає можливість реєстрації земельних ділянок на підставі документації із землеустрою, розробленої до 2013 року
http://land.gov.ua/usi-novyny?view=item&id=110603
► Показати
Четвер, 21 травня 2015, 10:52
Фахівці Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру роз’яснюють, що означають норми прийнятого закону на практиці.
Верховна Рада України прийняла закон про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо формування земельних ділянок та їх державної реєстрації на підставі документації із землеустрою, розробленої до 2013 року. За законопроект № 0902, внесений народним депутатом VII-го скликання Михайлом Апостолом, проголосувало 263 народних депутати. Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
Прийняття цього закону дає можливість для вирішення проблеми реєстрації земельних ділянок, технічна документація на які була розроблена до 1 січня 2013 року на замовлення та за кошти громадян.
Нагадаймо, що з 1 січня 2013 року функції з реєстрації земельних ділянок були розподілені між двома відомствами: Державним агентством земельних ресурсів (що зараз знаходиться в стадії реорганізації в Державну службу з питань геодезії, картографії та кадастру) та Міністерством юстиції. Починаючи з цієї дати та до сьогодні Держгеокадастр реєструє земельні ділянки та видає витяги, а Мін’юст реєструє права власності та видає відповідні свідоцтва.
Частина громадян, що мали на руках уже готову землевпорядну документацію, не встигли повністю пройти процедуру реєстрації та сформувати ділянки як об’єкт цивільних прав та отримати державні акти або договори оренди до цієї реформи.
У той же час наявність правовстановлюючих документів була обов’язковою умовою автоматичного перенесення інформації з Державного реєстру земель, що існував до 31 грудня 2012 року, до Державного земельного кадастру.
За оцінкою спеціалістів Держгеокадастру, внаслідок цього «зависло» декілька десятків тисяч земельних ділянок, на які не були оформлені правовстановлюючі документи. Для порівняння, до кризи 2008-2009 років щорічно оформлювалось до 1,5 млн правовстановлюючих документів на земельні ділянки.
Через цю колізію, громадянам залишалось або змиритись з невизначеним статусом земельної ділянки або повторно замовляти документацію – по актуальним на сьогодні тарифам.
Що змінилося після прийняття закону?
У разі, якщо до 1 січня 2013 року була розроблена технічна документація із землеустрою, що посвідчує право на земельну ділянку (на підставі рішення відповідного органу місцевого самоврядування або органу виконавчої влади про надання або передачу в оренду земельної ділянки), громадянин може подати заяву та розпочати процес державної реєстрації земельної ділянки на підставі цієї документації. У разі відповідності поданої документації всім вимогам законодавства та наявності необхідних фахових затверджень, працівники Держгеокадастру вносять відомості до Державного земельного кадастру, видають витяг, що дає підстави громадянину звернутися до Державної реєстраційної служби та зареєструвати право власності. Таким чином, прийнятий закон дає законодавчі підстави розпочати процедуру оформлення ділянки.
“Ми готові надавати всіляку підтримку громадянам в оформленні ділянок. Ще один пріоритет – унеможливити спроби недобросовісного заволодіння земельними ресурсами, тому в разі необхідності нашими фахівцями буде проведений аудит всієї процедури виділення земельної ділянки”, – відзначив Голова Держгеокадастру Максим Мартинюк.
Довідково
Закон України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” був прийнятий 10 лютого 2010 року і мав вступити в силу 1 січня 2012 року. Закон України “Про Державний земельний кадастр” був прийнятий 11 липня 2011 року і повинен був вступити в силу з 1 січня 2012 року. Синхронно дата вступу в дію цих законів була перенесена на рік – до 1 січня 2013 року, щоб забезпечити належну підготовку до реалізації їх норм.
Фахівці Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру роз’яснюють, що означають норми прийнятого закону на практиці.
Верховна Рада України прийняла закон про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо формування земельних ділянок та їх державної реєстрації на підставі документації із землеустрою, розробленої до 2013 року. За законопроект № 0902, внесений народним депутатом VII-го скликання Михайлом Апостолом, проголосувало 263 народних депутати. Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
Прийняття цього закону дає можливість для вирішення проблеми реєстрації земельних ділянок, технічна документація на які була розроблена до 1 січня 2013 року на замовлення та за кошти громадян.
Нагадаймо, що з 1 січня 2013 року функції з реєстрації земельних ділянок були розподілені між двома відомствами: Державним агентством земельних ресурсів (що зараз знаходиться в стадії реорганізації в Державну службу з питань геодезії, картографії та кадастру) та Міністерством юстиції. Починаючи з цієї дати та до сьогодні Держгеокадастр реєструє земельні ділянки та видає витяги, а Мін’юст реєструє права власності та видає відповідні свідоцтва.
Частина громадян, що мали на руках уже готову землевпорядну документацію, не встигли повністю пройти процедуру реєстрації та сформувати ділянки як об’єкт цивільних прав та отримати державні акти або договори оренди до цієї реформи.
У той же час наявність правовстановлюючих документів була обов’язковою умовою автоматичного перенесення інформації з Державного реєстру земель, що існував до 31 грудня 2012 року, до Державного земельного кадастру.
За оцінкою спеціалістів Держгеокадастру, внаслідок цього «зависло» декілька десятків тисяч земельних ділянок, на які не були оформлені правовстановлюючі документи. Для порівняння, до кризи 2008-2009 років щорічно оформлювалось до 1,5 млн правовстановлюючих документів на земельні ділянки.
Через цю колізію, громадянам залишалось або змиритись з невизначеним статусом земельної ділянки або повторно замовляти документацію – по актуальним на сьогодні тарифам.
Що змінилося після прийняття закону?
У разі, якщо до 1 січня 2013 року була розроблена технічна документація із землеустрою, що посвідчує право на земельну ділянку (на підставі рішення відповідного органу місцевого самоврядування або органу виконавчої влади про надання або передачу в оренду земельної ділянки), громадянин може подати заяву та розпочати процес державної реєстрації земельної ділянки на підставі цієї документації. У разі відповідності поданої документації всім вимогам законодавства та наявності необхідних фахових затверджень, працівники Держгеокадастру вносять відомості до Державного земельного кадастру, видають витяг, що дає підстави громадянину звернутися до Державної реєстраційної служби та зареєструвати право власності. Таким чином, прийнятий закон дає законодавчі підстави розпочати процедуру оформлення ділянки.
“Ми готові надавати всіляку підтримку громадянам в оформленні ділянок. Ще один пріоритет – унеможливити спроби недобросовісного заволодіння земельними ресурсами, тому в разі необхідності нашими фахівцями буде проведений аудит всієї процедури виділення земельної ділянки”, – відзначив Голова Держгеокадастру Максим Мартинюк.
Довідково
Закон України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” був прийнятий 10 лютого 2010 року і мав вступити в силу 1 січня 2012 року. Закон України “Про Державний земельний кадастр” був прийнятий 11 липня 2011 року і повинен був вступити в силу з 1 січня 2012 року. Синхронно дата вступу в дію цих законів була перенесена на рік – до 1 січня 2013 року, щоб забезпечити належну підготовку до реалізації їх норм.
rivte