Сторінка 1 з 1

Важливі питання погодження та встановлення меж

Додано: 24 вересня 2014 10:56
kzemli
Маю декілька важливих питань:
1. Скільки разів можуть повертати на доопрацювання документацію із землеустрою (проект відведення), при умові того, що при першій перевірці пишуть одні зауваження, виправивши їх подаємо документацію знову, але при наступній перевірці – пишуть нові зауваження і т.д. Минулого року десь читав, а зараз не можу знайти, що відправляти на доопрацювання можна 1 раз, а якщо кожного разу пишуть нові зауваження – то це вже корупційні прояви. Може хтось підказати де це прописано, та чи хтось чув про таке?
2. При встановленні меж земельної ділянки в натурі на місцевості – яким чином визначити хто на даний момент є власником земельної ділянки, звідки взяти цю інформацію, до кого йти підписувати акт перенесення, кого писати суміжником в кадастрових планах (варіанти: питати в сільській раді, подзвонити в земельний не підходять) ???

Додано: 24 вересня 2014 11:10
loban
kzemli писав:При встановленні меж земельної ділянки в натурі на місцевості –
Тому, кому Ви встановлююте межі земельної ділянки згідно клопотання чи заяви, є власником чи користувачем земельної ділянки.

Додано: 24 вересня 2014 11:15
kzemli
Ви не зрозуміли, як дізнатись хто власник суміжної земельної ділянки, кого писати суміжником в кадастровий план та акт прийомки-передачі межових знаків на зберігання

Додано: 24 вересня 2014 11:28
cerdred
kzemli писав:1. Скільки разів можуть повертати на доопрацювання документацію із землеустрою (проект відведення), при умові того, що при першій перевірці пишуть одні зауваження, виправивши їх подаємо документацію знову, але при наступній перевірці – пишуть нові зауваження і т.д. Минулого року десь читав, а зараз не можу знайти, що відправляти на доопрацювання можна 1 раз, а якщо кожного разу пишуть нові зауваження – то це вже корупційні прояви. Може хтось підказати де це прописано, та чи хтось чув про таке?
Це прописано у частині п'ятій статті 4-1 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності", де:
У разі усунення суб'єктом господарювання причин, що стали
підставою для відмови у видачі документа дозвільного характеру,
повторний розгляд документів здійснюється дозвільним органом у
строк, що не перевищує п'яти робочих днів з дня отримання
відповідної заяви суб'єкта господарювання, документів, необхідних
для видачі документа дозвільного характеру, і документів, які
засвідчують усунення причин, що стали підставою для відмови у
видачі документа дозвільного характеру, якщо інше не встановлено
законом. { Абзац восьмий частини п'ятої статті 4-1 із змінами,
внесеними згідно із Законом N 4154-VI ( 4154-17 ) від 09.12.2011 }

При повторному розгляді документів не допускається відмова у
видачі документа дозвільного характеру з причин, раніше не
зазначених у письмовому повідомленні заявнику (за винятком
неусунення чи усунення не в повному обсязі заявником причин, що
стали підставою для попередньої відмови).
Проте, згідно Закону України "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності", висновок про погодження документації із землеустрою не входить до документів дозвільного характеру, а його надання являється просто адміністративною послугою.

Додано: 24 вересня 2014 12:15
kzemli
cerdred писав:kzemli написав:
1. Скільки разів можуть повертати на доопрацювання документацію із землеустрою (проект відведення), при умові того, що при першій перевірці пишуть одні зауваження, виправивши їх подаємо документацію знову, але при наступній перевірці – пишуть нові зауваження і т.д. Минулого року десь читав, а зараз не можу знайти, що відправляти на доопрацювання можна 1 раз, а якщо кожного разу пишуть нові зауваження – то це вже корупційні прояви. Може хтось підказати де це прописано, та чи хтось чув про таке?

Це прописано у частині п'ятій статті 4-1 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності", де:

У разі усунення суб'єктом господарювання причин, що стали
підставою для відмови у видачі документа дозвільного характеру,
повторний розгляд документів здійснюється дозвільним органом у
строк, що не перевищує п'яти робочих днів з дня отримання
відповідної заяви суб'єкта господарювання, документів, необхідних
для видачі документа дозвільного характеру, і документів, які
засвідчують усунення причин, що стали підставою для відмови у
видачі документа дозвільного характеру, якщо інше не встановлено
законом. { Абзац восьмий частини п'ятої статті 4-1 із змінами,
внесеними згідно із Законом N 4154-VI ( 4154-17 ) від 09.12.2011 }

При повторному розгляді документів не допускається відмова у
видачі документа дозвільного характеру з причин, раніше не
зазначених у письмовому повідомленні заявнику (за винятком
неусунення чи усунення не в повному обсязі заявником причин, що
стали підставою для попередньої відмови).

Проте, згідно Закону України "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності", висновок про погодження документації із землеустрою не входить до документів дозвільного характеру, а його надання являється просто адміністративною послугою.

Щось подібне читав і я, але точно не в Законі України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності", це було щось нове в кінці 2012 на початку 2013 року,якщо я не помиляюсь.

[upd=1411580294][/upd]
Більше ніхто нічого не знає стосовно питання №1 та №2 ?

Додано: 24 вересня 2014 21:22
cerdred
kzemli писав:стосовно питання №1
Особисто я більш нічого не знаю чим регламентується питання щодо видачі висновків про погодження документації із землеустрою, окрім ЗКУ, та ПКМУ 835. Одне тільки що спадає на думку, якщо перший раз не вказано на помилку, а після її виправлення вже вказано на іншу, то це по великому рахунку можна розцінити як службову недбалість. Але враховуючи реалії сьогодення є й інший варіант - хочуть грошей, падлюки. І ці помилки можуть тягтися до безкінечності. facepalm

Додано: 25 вересня 2014 09:21
часопис
cerdred писав:є й інший варіант - хочуть грошей, падлюки. І ці помилки можуть тягтися до безкінечності.
а чи є в нас антикорупцыйне бюро? СБУ? Прокуратура в кінці-кінців. Чи вони в долі?

Додано: 25 вересня 2014 13:18
kzemli
часопис писав:cerdred написав:
є й інший варіант - хочуть грошей, падлюки. І ці помилки можуть тягтися до безкінечності.
а чи є в нас антикорупцыйне бюро? СБУ? Прокуратура в кінці-кінців. Чи вони в долі?
Давайте не будемо відхилятись від 2-х вище оголошених питань.
Більше конкретики.

Що стосується суміжників, то чи можливо писати їх просто як землі надані у власність чи користування (якщо вірити публічній кад.карті) без вказування конкретних осіб (фізичних чи юридичних), а процедуру встановлення меж провести офіційно через повідомлення в пресі, якщо ніхто не з'явиться, то зафіксувати це в акті (який підпише власник та інженер-землевпорядник) і не займатись визначенням конкретного власника суміжної земельної ділянки

Додано: 25 вересня 2014 15:00
татьяна2014
а чому ви в сільраді не дізнаєтесь хто сміжник, а бо ще краще написати землі такої-то с\ради да і все.

Додано: 25 вересня 2014 15:17
Chernov
kzemli писав:варіанти: питати в сільській раді, подзвонити в земельний не підходять
Чому?
kzemli писав:процедуру встановлення меж провести офіційно через повідомлення в прес
Дуже дійовий метод. Я особисто так робив погодження переобладнання горища у багатоквартирному домі.
татьяна2014 писав:краще написати землі такої-то с\ради да і все
Неоднозначно. Якщо є реальний власник, на 99% не пройде.
kzemli писав:якщо кожного разу пишуть нові зауваження – то це вже корупційні прояви
Згоден. Зробити підбірку висновків і надіслати до прокуратури. Але без емоцій, бо вони (і лише позитивні) можуть допомагати тільки в ліжку з коханою morgny

Додано: 25 вересня 2014 15:44
smilebeats
kzemli писав:При встановленні меж земельної ділянки в натурі на місцевості – яким чином визначити хто на даний момент є власником земельної ділянки, звідки взяти цю інформацію, до кого йти підписувати акт перенесення, кого писати суміжником в кадастрових планах (варіанти: питати в сільській раді, подзвонити в земельний не підходять) ???
Spoiler
Н А К А З 18.05.2010 N 376
Про затвердження Інструкції про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками
...
3.12. Закріплення межовими знаками меж земельної ділянки в
натурі (на місцевості) здійснюється виконавцем у присутності
власника (користувача) земельної ділянки, власників (користувачів)
суміжних земельних ділянок або уповноваженою ним (ними) особою.
Повідомлення власників (користувачів) суміжних земельних
ділянок про дату і час проведення робіт із закріплення межовими
знаками меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)
здійснюється виконавцем завчасно, не пізніше ніж за п'ять робочих
днів до початку робіт із закріплення межовими знаками меж
земельної ділянки в натурі (на місцевості).
Повідомлення надсилається рекомендованим листом, кур'єрською
поштою, телеграмою чи за допомогою інших засобів зв'язку, які
забезпечують фіксацію повідомлення.
Власники (користувачі) суміжних земельних ділянок, місце
проживання або місцезнаходження яких невідоме, повідомляються про
час проведення робіт із закріплення межовими знаками поворотних
точок меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) через
оголошення у пресі за місцезнаходженням земельної ділянки.
Закріплення межовими знаками меж земельної ділянки в натурі
(на місцевості) може здійснюватися за відсутності власників
(користувачів) суміжних земельних ділянок у випадку їх нез'явлення
якщо вони були належним чином повідомлені про час проведення
вищезазначених робіт, про що зазначається у акті прийомки-передачі
межових знаків на зберігання.
...

Додано: 25 вересня 2014 17:30
kzemli
Основне питання - це кого повідомляти про встановлення меж, кому надсилати листи? Та чи можна писати в кадастрових планах не ПІБ власника, а "землі надані у власність" або "землі надані в користування", а якщо право не оформлено то звичайно пишемо "землі ... сільської ради"

Додано: 14 жовтня 2014 10:09
Vyktory
Допоможіть і мені!!!

Проблема ось у чому при розробленні тех по встановленню меж зем. ділянки розробив акт прийомки передачі межових знаків на зберігання підписав сам як розробник, власник підписав, та поставили 2 суміжних землевласника підписи....

начебто все класно АЛЕ.......

управління Держземагкентства відмовило у внесенні відомостей до ДЗК так як у акті прийомки передачі межових знаків на зберігання відсутній підпис сільської ради.... думаю ОК!!! поїду поставлю.

здав дукументацію в сіль раду та отримав відповідь що згідно інструкції вони не повинні погоджувати акт притйомки передачі межових знаків на зберігання а ТІЛЬКИ власник розробник та суміжники... ОК

іду до управління передаю слова сільради на що отримую вдіповідь що вони повинні поставити підпис як звичайні суміжники (землі загального користування) та (землі заг. користування (вул. Незалежності)) начебто щоб я не вкрав трохи дороги при встановленні меж на користь мого замовника.....

воно то начебто і вірно але ж землі загального користування не є власністю сіль ради тому вони (сіль рада) і не хотять в принципі ставити печатку на акт прийомки передачі межових знаків (але на графічних матеріалах в тех док печатку поставили що по графіці ділянка нікуди не вилазить...)

ПИТАННЯ як розрулити ситуацію?????? як доказати реєстратору в управлнні що за (землі заг. користування ) сіль рада не повинна ставити підпис?????

Додано: 14 жовтня 2014 10:36
solim
Якщо, можливо, вже був розроблений проект відведення, то акт взагалі не потрібен. Вважаеться, що всі погодження були в проекті.
А інакше - сваріться з радою - сільська рада розпоряджається всіма землями в межах села за винятком тих, які в приватній і державній власності - знаю що завжди підписувалися за землі загального користування.

Додано: 14 жовтня 2014 10:49
cerdred
А якщо проект землеустрою по відведенню, землі с/г призначення держвласності, ділянка межує з даними землями, які не надані у власність чи користування - то тоді потрібно щоб підпис ставило ГУ ДЗА? В кого як це відбувається?