Законопроектом пропонується надати повноваження обласним та районним державним адміністраціям розпоряджатися державними землями сільськогосподарського призначення.
Проект Закону щодо розпорядження землями державної власності
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
- Oleg
- Спец
- Повідомлень: 2311
- З нами з: 03 квітня 2007 11:55
- Репутація: 82
- Область: Волинська
- Місце роботи: Інше
Проект Закону щодо розпорядження землями державної власності
Проект Закону про внесення змін до Земельного кодексу України щодо розпорядження землями державної власності
-
- Спец
- Повідомлень: 1830
- З нами з: 28 грудня 2012 11:17
- Репутація: 365
- Область: Одеська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Частину виключити:
Центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин та його територіальні органи передають земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, крім випадків, визначених частиною восьмою цієї статті, у власність або у користування для всіх потреб.
-
- Молоденький(ка)
- Повідомлень: 16
- З нами з: 11 грудня 2011 10:18
- Репутація: 0
- Область: Запорізька
-
- Молоденький(ка)
- Повідомлень: 17
- З нами з: 23 грудня 2012 18:28
- Репутація: 0
- Область: Одеська
- Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування
Проект цікавий, але автор, виключивши ч. 4 ст. 122 ЗК, забув записати відповідні повноваження РДА. То за проектом виходить, що частина третя залишається як є, а повноваження по передачі земель с/г призначення взагалі відсутні. Крім того, в ст. 122 ЗК присутні посилання на частину четверту, яку пропонується вилучити, але самим проектом ці посилання не вилучаються. Я б записав так:
"4. У статті 122:
1) у частині третій:
слова "частинами четвертою і" замінити словом "частиною";
доповнити новим пунктом "а" такого змісту:
"а) сільськогосподарського призначення;".
У зв'язку із цим пункти "а" - "в" вважати пунктами "б" - "г", відповідно;
2) частину четверту виключити;
3) у частинах п'ятій та сьомій слова "частинами третьою, четвертою і восьмою" замінити словами "частинами третьою та восьмою";
4) у частині шостій слова "частинами четвертою і" замінити словом "частиною"."
А чому ні?
На держземагенство взвалили не властиві йому функції - розпорядження земельними ресурсами. Але крім п'янкого та спокусливого відчуття безмежної влади, це - означає також і повну відповідальність за прийняті (НЕприйняті) рішення. Сумніваюсь, що агенство до цього готове. І чи взагалі воно йому треба було?
Я більш схиляюсь до думки, що певні сумнівні питання збирались вирішувати руками земельників, але наразі вирішили доручити їх вирішення обласним адміністраціям, як більш підконтрольним.
Ну і флаг їм в руки.
На держземагенство взвалили не властиві йому функції - розпорядження земельними ресурсами. Але крім п'янкого та спокусливого відчуття безмежної влади, це - означає також і повну відповідальність за прийняті (НЕприйняті) рішення. Сумніваюсь, що агенство до цього готове. І чи взагалі воно йому треба було?
Я більш схиляюсь до думки, що певні сумнівні питання збирались вирішувати руками земельників, але наразі вирішили доручити їх вирішення обласним адміністраціям, як більш підконтрольним.
Ну і флаг їм в руки.
-
- Молоденький(ка)
- Повідомлень: 17
- З нами з: 23 грудня 2012 18:28
- Репутація: 0
- Область: Одеська
- Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування
Так, так, за проектом виходить саме так... Просто не додивився. Але ж в пояснювальній записці сказано: "Законопроектом пропонується надати повноваження обласним та районним державним адміністраціям розпоряджатися державними землями сільськогосподарського призначення." Чесно кажучи, то якщо ці повноваження передають ОДА, то сенс цього проекту нівелюється.Azhimut писав:По-моему, областные управления ДЗА поменяли на "Обласні державні адміністрації на їхній території передають земельні ділянки із земель державної власності"
ОДА так само не зможуть впоратися із тисячами заяв по всій області. Тільки РДА.zemkov писав:Я більш схиляюсь до думки, що певні сумнівні питання збирались вирішувати руками земельників, але наразі вирішили доручити їх вирішення обласним адміністраціям, як більш підконтрольним.
Чому? Це чисто організаційні моменти. Заяви можна "порозкидати" назад по районах і спробуйте їх вчасно не розглянути!EvNik писав:ОДА так само не зможуть впоратися із тисячами заяв по всій області. Тільки РДА.
А якщо наступним кроком має бути перепідпорядкування облдержземагенства під крило облдержадміністрації, то тоді взагалі все стає логічним.
-
- Спец
- Повідомлень: 69
- З нами з: 10 січня 2011 11:55
- Репутація: 0
- Область: Вінницька
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
zemkov писав: Чому? Це чисто організаційні моменти. Заяви можна "порозкидати" назад по районах і спробуйте їх вчасно не розглянути!
А якщо наступним кроком має бути перепідпорядкування облдержземагенства під крило облдержадміністрації, то тоді взагалі все стає логічним.
Яка тоді різниця? тисячі заяв, які розглядає обласне управління як юридична особа чи обласне управління у складі ОДА? ті самі заяви і ті самі проблеми. Просто при ОДА будуть надавати тим кому скажуть і більше получати будуть за заяви які нереально розглянути..
На мою думку, крім спеціалістів, які працюють у сфері земельних відносин немає таких людей, які б повно, всебічно розглянули документацію із землеустрою на відповідність чинному земельному законодавству, встановленим нормам і правилам.
Навіть, якщо розглядається документація для прийняття рішення про передачу земельної ділянки Адміністраціями, вона обов’язково надається на перегляд, ознайомлення та погодження до територіального органу ДА. В якій області так не роблять (не говорячи про випадки, коли думка ДА суперечить «бажанням» Адміністрації)? Тому навіщо тоді залучати ОДА чи РДА?
[upd=1378377258][/upd]
EvNik писав:ОДА так само не зможуть впоратися із тисячами заяв по всій області. Тільки РДА.
Якщо дивитись з точки зору "впоратись" тоді можна назвати відділа ДА в района (містах).. чому "тільки" РДА? неможливо повноваження розподілити по органах Держземагентства? починаючи від комітету і закінчуючи відділами.. Просто робиться все не так як потрібно.. спочатку приняли зміни потім думають як ці зміни втілити в життя.