Питання по містобудівній документації. Порядок розробки та погоджень
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Питання по містобудівній документації. Порядок розробки та погоджень
Добрий день!
В зв’язку з набуттям чинності багатьох нових законодавчих документів в містобудівній діяльності, хотілося б визначитися з порядком розробки та погоджень цих документів.
Наша компанія займається проектування кар’єрів. Раніше було все просто: перед початком проекування, замовник погоджував з усіма інстанціями акт вибору території (майданчика), цей документ і був як вихідна документація. Потім з’явився ДБН Б.1.1-4:2009 «Склад, зміст, порядок розроблення, погодження та затвердження містобудівного обгрунтування» і ми робили містобудівне обгрунтування згідно цього ДБН. Але місяць тому набрало чинність багато інших постанов, згідно яких, зараз потрібно робити містобудіне обгрунтування не в тому вигляді як прописано в ДБН Б.1.1-4:2009, а згідно ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» необхідно розробляти Детальний план території (для нашого випадку з кар’єрами).
В статті 19 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» написано, що у складі детального плану території розробляється проект землеустрою щодо впорядкування території для містобудівних потреб, а також детальний план території не підлягає експертизі.
Хто може більш детально роз’яснити, які саме документи необхідно розробляти та з ким погоджувати перед початком проектних робіт?
Завчасно дякую!!!
В зв’язку з набуттям чинності багатьох нових законодавчих документів в містобудівній діяльності, хотілося б визначитися з порядком розробки та погоджень цих документів.
Наша компанія займається проектування кар’єрів. Раніше було все просто: перед початком проекування, замовник погоджував з усіма інстанціями акт вибору території (майданчика), цей документ і був як вихідна документація. Потім з’явився ДБН Б.1.1-4:2009 «Склад, зміст, порядок розроблення, погодження та затвердження містобудівного обгрунтування» і ми робили містобудівне обгрунтування згідно цього ДБН. Але місяць тому набрало чинність багато інших постанов, згідно яких, зараз потрібно робити містобудіне обгрунтування не в тому вигляді як прописано в ДБН Б.1.1-4:2009, а згідно ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» необхідно розробляти Детальний план території (для нашого випадку з кар’єрами).
В статті 19 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» написано, що у складі детального плану території розробляється проект землеустрою щодо впорядкування території для містобудівних потреб, а також детальний план території не підлягає експертизі.
Хто може більш детально роз’яснити, які саме документи необхідно розробляти та з ким погоджувати перед початком проектних робіт?
Завчасно дякую!!!
-
- Молоденький(ка)
- Повідомлень: 15
- З нами з: 12 листопада 2010 22:08
- Репутація: 0
- Область: АР Крим
Доброго ранку!
Допоможіть, будь ласка, знайти ДБН Б.1.1-14:2012 "Склад та зміст детального плану території", затверджений Наказом Мінрегіону
від 12 березня 2012 року N 107 (набуває чинності з 1 жовтня 2012 року)
http://www.leonorm.com.ua/P/NL_DOC/UA/201201/Nak107.htm
можливо, у когось є?
Допоможіть, будь ласка, знайти ДБН Б.1.1-14:2012 "Склад та зміст детального плану території", затверджений Наказом Мінрегіону
від 12 березня 2012 року N 107 (набуває чинності з 1 жовтня 2012 року)
http://www.leonorm.com.ua/P/NL_DOC/UA/201201/Nak107.htm
можливо, у когось є?
- dexter3000
- Спец
- Повідомлень: 1353
- З нами з: 29 серпня 2007 17:38
- Репутація: 10
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування
Минрегион утвердил приказ от 21.10 2011 г. о порядке размещения временных сооружений для проведения предпринимательской деятельности. Вся работа проводится огранами архитектуры и проектировщиками. В связи с єтим пара вопросов:
1. В паспорте привязки есть ссылка на схему размещения временного сооружения а площадь необходимо указывать согласно документации на землепользование.Что это за документация?
2. Получил он паспорт, написал уведомительное заявление на исполком о том что временное сооружение установил согласно требований паспорта. А на основании чего будет производится плата за землю. Вроди-бы получение денег за использование земли еще никто не отменял?
ПРОСВЕТИТЕ КТО МОЖЕТ!
1. В паспорте привязки есть ссылка на схему размещения временного сооружения а площадь необходимо указывать согласно документации на землепользование.Что это за документация?
2. Получил он паспорт, написал уведомительное заявление на исполком о том что временное сооружение установил согласно требований паспорта. А на основании чего будет производится плата за землю. Вроди-бы получение денег за использование земли еще никто не отменял?
ПРОСВЕТИТЕ КТО МОЖЕТ!
- Volodar
- Спец
- Повідомлень: 1795
- З нами з: 17 квітня 2008 12:41
- Репутація: 53
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Обговорювалосяalex1966 писав:Минрегион утвердил приказ от 21.10 2011 г. о порядке размещения временных сооружений для проведения предпринимательской деятельности. Вся работа проводится огранами архитектуры и проектировщиками. В связи с єтим пара вопросов:1. В паспорте привязки есть ссылка на схему размещения временного сооружения а площадь необходимо указывать согласно документации на землепользование.Что это за документация?2. Получил он паспорт, написал уведомительное заявление на исполком о том что временное сооружение установил согласно требований паспорта. А на основании чего будет производится плата за землю. Вроди-бы получение денег за использование земли еще никто не отменял?ПРОСВЕТИТЕ КТО МОЖЕТ!
/viewtopic.php?f=19&t=4822
/viewtopic.php?f=19&t=4916
-
- Молоденький(ка)
- Повідомлень: 15
- З нами з: 12 листопада 2010 22:08
- Репутація: 0
- Область: АР Крим
Шановні форумчани, чи є в когось ДБН Б.2.2-3:2012 «Склад та зміст історико-архітектурного опорного плану населеного пункту», затверджений Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 12.03.2012 року № 106
http://www.minregion.gov.ua/images/Low_ ... 12/106.zip
( ДБН набуває чинності з 1 жовтня 2012 року)
якщо є, скиньте, будь ласка
http://www.minregion.gov.ua/images/Low_ ... 12/106.zip
( ДБН набуває чинності з 1 жовтня 2012 року)
якщо є, скиньте, будь ласка
- Volodar
- Спец
- Повідомлень: 1795
- З нами з: 17 квітня 2008 12:41
- Репутація: 53
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Уточніть, будь-ласка, аргументацію архітектора, стаття 24 досить обємна, якщо по частині третійАнімомборумбометр писав:районний архітектор дав відмову силаючись на ст. 24 з-ну України "Про містобудівну діяльність".
То частина третя статті 24 набирає чинності з 1 січня 2013 року - див. підпункт 1 пункту 1 розділу V "Прикінцеві положення" цього ЗаконуУ разі відсутності плану зонування або детального плану території, затвердженого відповідно до вимог цього Закону, передача (надання) земельних ділянок із земель державної або комунальної власності у власність чи користування фізичним та юридичним особам для містобудівних потреб забороняється.
- Volodar
- Спец
- Повідомлень: 1795
- З нами з: 17 квітня 2008 12:41
- Репутація: 53
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Це не відповідь бюрокрота, це відповідь "взяточніка" і "вимогатєля". Якщо не має конструктиву і є бажання поконфліктувати - заяву в прокуратуру: безпідставна відмова, а саме: у висновку не вказано конкретних порушень законодавства тощо... Якщо не має бажання добиватися правди - несіть хабаря. facepalmАнімомборумбометр писав:Дякую за віддповідь. Навожу текст відлмови: " Відмовлено у погодженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки гр. .... для ведення особистого селянського господарства на теритоорії ..... сільської ради ( за межами нас. пункту) у зв`язкук у з порушенням статті 24 з-ну України "Про містобудівну діяльність". Підпис і печать.
-
- Повідомлень: 1
- З нами з: 16 січня 2013 15:01
- Репутація: 0
- Область: Харківська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
-
- Спец
- Повідомлень: 71
- З нами з: 27 вересня 2012 13:09
- Репутація: 0
- Область: Хмельницька
- Місце роботи: ДЗК(область, район)
Анімомборумбометр, Volodar, ось і настав час повернуться до частини 3 статті 24 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/303 ... 9947300758:
Хотілось би думати, що норма ця поширюється на ще незабудовані земельні ділянки, призначені для будівництва, однак...
Частина 2 чтатті 186-1 Земельного кодексу:3. У разі відсутності плану зонування або детального плану території, затвердженого відповідно до вимог цього Закону, передача (надання) земельних ділянок із земель державної або комунальної власності у власність чи користування фізичним та юридичним особам для містобудівних потреб забороняється.
Ігнорувати статтю 24 архітектори не будуть, відповідно орган місцевого самоврядування, у разі відсутності генплану (а у більшості сільських населених пунктів такі відсутні), не зможе затвердити проект відведення земельної ділянки та передати її у власність pa-paПроект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у межах населеного пункту або земельної ділянки за межами населеного пункту, на якій розташовано об'єкт будівництва або планується розташування такого об'єкта, подається також на погодження до органу містобудування та архітектури.
Хотілось би думати, що норма ця поширюється на ще незабудовані земельні ділянки, призначені для будівництва, однак...
-
- Повідомлень: 1
- З нами з: 15 травня 2013 14:04
- Репутація: 0
- Область: Київська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
- Виктор М
- Спец
- Повідомлень: 95
- З нами з: 10 листопада 2011 09:22
- Репутація: 0
- Область: АР Крим
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Комітетом Верховної Ради України з питань будівництва, містобудування і житлово-комунального господарства та регіональної політики на своєму засіданні 03 квітня 2013 року розглянуто проекти законів про внесення змін до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» (реєстр. № 2363 від 21.02.2013 року, внесеного народним депутатом України Федоруком М.Т., реєстр. № 2363-1 від 22.02.2013 року, внесеного народними депутатами України Сальдо В.В., Брайком С.Б., Гержовим Ю.І., Карташовим Є.Г., Любоненком Ю.В., реєстр. № 2363-2 від 25.02.2013 року, внесеного народним депутатом Миримським Л.Ю.). ........................................Враховуючи наведене, Комітет пропонує проект Закону про внесення змін до Прикінцевих положень Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» (щодо відтермінування заборони на відведення земельних ділянок) (реєстр. № 2363-1) за результатами розгляду у першому читанні прийняти за основу, а законопроекти реєстр. №№ 2363 та 2363-2 відхилити.
Т.Е.
Розділ V. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Цей Закон набирає чинності з дня його
опублікування, крім:
1) частин третьої та четвертої статті 24,
які набирають чинності з 1 січня 2015 року
Т.Е.
Розділ V. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Цей Закон набирає чинності з дня його
опублікування, крім:
1) частин третьої та четвертої статті 24,
які набирають чинності з 1 січня 2015 року
Так кто-нибудь ответит, что значит "не надо будет детальный план" ?irka писав:Так кто нибудь скажет какой вид документов будет требовать архитектура если не надо будет детальный план?
Его что исключают из закона ? Если я верно понял, речь идет лишь о БУДУЩИХ изменениях в ст. 24 Закона "О рег.град.деят.", где снимается запрет передавать участки (изменять целевое) без зонинга или ДПТ.
Что будет требовать архитектура можно понять, ответив на вопросы:
1. Какие виды градостроительной документации предусмотрены вышеуказанным Законом и подзаконными актами
2. Что требовала архитектура до того, как вступила в силу статья 24 Закона.
Наложил ответ на вопрос № 1 на ответ на вопрос № 2 можно с 86 % точностью определить, что будет требовать архитектура (и каждый конкретный архитектор!) под каждый конкретный объект, в каждой конкретной точке страны (в границах, а также за границами населенных пунктов).
[upd=1369819095][/upd]
Какие новости по оттягиванию ДПТ ? :)
Есть у кого мысли, как обосновать, что можно без ДПТ, если есть, к примеру, ранее согласованный и утвержденный проект застройки (может, креатив есть какойта)
- Volodar
- Спец
- Повідомлень: 1795
- З нами з: 17 квітня 2008 12:41
- Репутація: 53
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Якщо мова йде про нове будівництво:Егор писав:как обосновать, что можно без ДПТ, если есть, к примеру, ранее согласованный и утвержденный проект застройки
проект забудови повинен "лягти" в загальний масив кварталу, тому ДПТ і ПЗ обов"язково потрібен при виділенні земельних ділянок. Тобто в будь-якому разі повинен дотримуватися принцип "от общего к частному" а не навпаки (бо матимемо в містобудуванні те, що маємо в ДЗК). Але при цьому потрібно, щоб така документація (ДПТ і ПЗ) була дешевою і можливо окремі розділи виконувалися самостійно управліннями архітектури. На мою думку варто повернутися до ідеї, що відведення земділянок під нове будівництво (розгляд документації із землеустрою) за умови дотримання ДПТ і ПЗ здійснюється виконкомами міських рад...
Окремі архітектори висловлювали думку, що ПЗ може успішно бути окремим розділом ГП, і виділяти його в окрему документацію(а отже і витрачати бюджетні кошти) не потрібно...