Сторінка 1 з 1
Електронна книга реєстрації документів
Додано: 06 лютого 2009 13:51
Oleg
З сайту
Держкомзему:
5 лютого 2009
На спільній нараді у Держкомземі обговорено майбутнє програмного комплексу «Електронна книга реєстрації документів, що посвідчують права на земельну ділянку»
Сьогодні у Держкомземі на виконання положень Указу Президента від 12 січня 2009 року № 5 відбулася спільна нарада під головуванням заступника Голови Держкомзему Антона Третяка за участі фахівців Вінницького, Миколаївського, Львівського, Закарпатського головних управлінь Держкомзему в областях, ДП «Головний інститут землеустрою», ДП «Центр державного земельного кадастру», Групи впровадження Проекту Світового банку «Видача державних актів на право власності на землю у сільській місцевості та розвиток системи кадастру» та Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради.
На спільній нараді обговорено питання щодо підготовки технічних завдань та пропозицій щодо створення програмного комплексу «Електронна книга реєстрації документів, що посвідчують права на земельну ділянку», створення електронних карт та їх видів, а також перенесення наявних записів книг реєстрації документів, що посвідчують права на земельну ділянку, у зазначений програмний комплекс. Усі ці складові необхідні для ведення автоматизованої системи державного земельного кадастру.
Заступник Голови Держкомзему Антон Третяк наголосив на необхідності якнайшвидшого розроблення єдиних підходів у веденні автоматизованої системи державного земельного кадастру та розробки концептуальних основ такої системи.
За результатами наради планується створити робочу групу з відпрацювання зазначених питань.
Хто, що чув про цей програмний комплекс?
Re: Електронна книга реєстрації документів
Додано: 06 лютого 2009 14:04
Маруся
Admin писав: Групи впровадження Проекту Світового банку «Видача державних актів на право власності на землю у сільській місцевості та розвиток системи кадастру»
Що ж тут думати? Дійна корова є, треба придумати в яке відро доїти, і бажано апаратом, бо руками довго.Але погодьтесь, Адмін, ми з Вами того молока пити не будемо. ThankYou
Третяк

видно, хоче "власне ДЗК"?
Re: Електронна книга реєстрації документів
Додано: 06 лютого 2009 19:35
dexter3000
Admin писав:щодо створення програмного комплексу «Електронна книга реєстрації документів, що посвідчують права на земельну ділянку», створення електронних карт та їх видів, а також перенесення наявних записів книг реєстрації документів, що посвідчують права на земельну ділянку, у зазначений програмний комплекс. Усі ці складові необхідні для ведення автоматизованої системи державного земельного кадастру.
Дело в том, что на данном историческом этапе вся эта работа представляет собой "мартышкин труд" и непонятное расходование государственных денег. Ибо действующее законодательство не предусматривает наличия "электронных книг" для ведения кадастра и не уточняет их правовой режим. По сути, с внедрением программного комплекса мы лишь добавляем регистратору работы - кроме ведения "бумажной" регистрации он должен будет дополнительно вести "электронную книгу". При этом документом является именно бумажная книга, а электронная никакой правовой нагрузки не несет и является лишь своеобразной "справочной" системой. Если бумажную книгу уничтожить, "электронную" тоже можно с чистой совестью удалить, ибо её содержимое, до принятия закона "О земельном кадастре" и определения правового режима данных в АС ДЗК, не имеет никакого легального статуса.
Re: Електронна книга реєстрації документів
Додано: 09 лютого 2009 13:21
werewolf
А чо! Прикольно! Потренуємось! :mrgreen:
Re: Електронна книга реєстрації документів
Додано: 27 травня 2009 21:56
zemkov
LandLord писав:
Зарплата и только.
Ну не скажіть!
Під пілотні проекти АС ДЗК урвали чималу копійчину!
пс. В любому нормальному відділі давно вже ведуть електнонні книги силами місцевих ентузіастів без усяких вказівок зверху (шукати легше).
Re: Електронна книга реєстрації документів
Додано: 28 травня 2009 13:40
Katze
LandLord писав:
Вы сколько "нормальных" отделов видели? И что и куда они ведут :) .
Ну не скажіть. У нас, наприклад, є повний список всіх паїв, починаючи з 1998 року, а присадибні з 2003 року (внесені в базу ДЗК). Правда у Word, але список містить всі дані: адреса, номер держакта ,дата і номер реєстрації держакта, підстава,площа, попередні власники, у кого в оренді, номер паю. За пару хвилин дані на любого власника без проблем. pa-pa
Re: Електронна книга реєстрації документів
Додано: 05 лютого 2010 00:01
SergBr
В обще давно пора внедрить одну общую для всех программу (но только нормальную) т.к. программа "Земля" это в конечном итоге тупиковая программа и ей должна быть достойная замена!!!!!! Zaryt
Re: Електронна книга реєстрації документів
Додано: 05 лютого 2010 09:20
Volodar
Katze писав: У нас, наприклад, є повний список всіх паїв,... Правда у Word, ...
:shock:
З власного досвіду: Такі списки краще мати в Access , ну в гіршому випадку в Excel. Краще сортувати, робити вибірки і т.д.
Чомусь наявність якоїсь інформації (наприклад відскановані накази) в компютері вважається електроним документообігом
Re: Електронна книга реєстрації документів
Додано: 05 лютого 2010 19:27
dexter3000
Любые "списки" и "книги регистрации" приобретут более-менее официальный статус исключительно при полном соблюдении требований этих законов -
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/m ... reg=851-15,
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/m ... reg=852-15. До этого момента, создание подобных баз данных и реестров есть ничто иное, как бесцельная трата государственных денег и рабочего времени госслужащих - результатом работы являются ничего не значащие и лишенные какого-либо официального статуса "информационные ресурсы".
Re: Електронна книга реєстрації документів
Додано: 08 лютого 2010 17:54
Volodar
Електронний документообіг з відповідним оформленням (електронним підписом) то є фантастика навідь для просунутих європейських держав.
Re: Електронна книга реєстрації документів
Додано: 09 лютого 2010 09:16
Alex1977
Електронний документообіг з відповідним оформленням (електронним підписом) то є фантастика навідь для просунутих європейських держав.
В развитых европейских странах нет такое обилия разрешительной документации и различных проверяющих органов, которые имеются у нас. Поэтому и бумажный документооборот не такой большой. Большинство операций автоматизировано и не требует беготни по различным инстанциям.
Например, в Израиле (чем не европейская страна? :) ) можно переоформить участок не выходя из дома. Достаточно вызвать геодезиста, он выполнит необходимые измерения, передаст документы в мерию, там есть отдел, занимающийся кадастром, в котором имеются и юристы. Если никаких претензий не выявлено, уже оформленные документы отсылаются заказчику почтой в течении недели.
Вот к чему надо стремится и дело не в электронном документообороте а в громоздкой бюрократической машине в нашей стране, которая должна себя кормить и устраняет на корню все потенциальные для нее угрозы.