Хто, що чув про цей програмний комплекс?5 лютого 2009
На спільній нараді у Держкомземі обговорено майбутнє програмного комплексу «Електронна книга реєстрації документів, що посвідчують права на земельну ділянку»
Сьогодні у Держкомземі на виконання положень Указу Президента від 12 січня 2009 року № 5 відбулася спільна нарада під головуванням заступника Голови Держкомзему Антона Третяка за участі фахівців Вінницького, Миколаївського, Львівського, Закарпатського головних управлінь Держкомзему в областях, ДП «Головний інститут землеустрою», ДП «Центр державного земельного кадастру», Групи впровадження Проекту Світового банку «Видача державних актів на право власності на землю у сільській місцевості та розвиток системи кадастру» та Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради.
На спільній нараді обговорено питання щодо підготовки технічних завдань та пропозицій щодо створення програмного комплексу «Електронна книга реєстрації документів, що посвідчують права на земельну ділянку», створення електронних карт та їх видів, а також перенесення наявних записів книг реєстрації документів, що посвідчують права на земельну ділянку, у зазначений програмний комплекс. Усі ці складові необхідні для ведення автоматизованої системи державного земельного кадастру.
Заступник Голови Держкомзему Антон Третяк наголосив на необхідності якнайшвидшого розроблення єдиних підходів у веденні автоматизованої системи державного земельного кадастру та розробки концептуальних основ такої системи.
За результатами наради планується створити робочу групу з відпрацювання зазначених питань.
Електронна книга реєстрації документів
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
- Oleg
- Спец
- Повідомлень: 2311
- З нами з: 03 квітня 2007 11:55
- Репутація: 82
- Область: Волинська
- Місце роботи: Інше
Електронна книга реєстрації документів
З сайту Держкомзему:
Re: Електронна книга реєстрації документів
Що ж тут думати? Дійна корова є, треба придумати в яке відро доїти, і бажано апаратом, бо руками довго.Але погодьтесь, Адмін, ми з Вами того молока пити не будемо. ThankYouAdmin писав: Групи впровадження Проекту Світового банку «Видача державних актів на право власності на землю у сільській місцевості та розвиток системи кадастру»
Третяк

- dexter3000
- Спец
- Повідомлень: 1353
- З нами з: 29 серпня 2007 17:38
- Репутація: 10
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування
Re: Електронна книга реєстрації документів
Дело в том, что на данном историческом этапе вся эта работа представляет собой "мартышкин труд" и непонятное расходование государственных денег. Ибо действующее законодательство не предусматривает наличия "электронных книг" для ведения кадастра и не уточняет их правовой режим. По сути, с внедрением программного комплекса мы лишь добавляем регистратору работы - кроме ведения "бумажной" регистрации он должен будет дополнительно вести "электронную книгу". При этом документом является именно бумажная книга, а электронная никакой правовой нагрузки не несет и является лишь своеобразной "справочной" системой. Если бумажную книгу уничтожить, "электронную" тоже можно с чистой совестью удалить, ибо её содержимое, до принятия закона "О земельном кадастре" и определения правового режима данных в АС ДЗК, не имеет никакого легального статуса.Admin писав:щодо створення програмного комплексу «Електронна книга реєстрації документів, що посвідчують права на земельну ділянку», створення електронних карт та їх видів, а також перенесення наявних записів книг реєстрації документів, що посвідчують права на земельну ділянку, у зазначений програмний комплекс. Усі ці складові необхідні для ведення автоматизованої системи державного земельного кадастру.
- werewolf
- Спец
- Повідомлень: 913
- З нами з: 22 січня 2008 17:46
- Репутація: 5
- Область: Запорізька
- Місце роботи: Інше
Re: Електронна книга реєстрації документів
А чо! Прикольно! Потренуємось! :mrgreen:
Re: Електронна книга реєстрації документів
Ну не скажіть!LandLord писав:
Зарплата и только.
Під пілотні проекти АС ДЗК урвали чималу копійчину!
пс. В любому нормальному відділі давно вже ведуть електнонні книги силами місцевих ентузіастів без усяких вказівок зверху (шукати легше).
Re: Електронна книга реєстрації документів
Ну не скажіть. У нас, наприклад, є повний список всіх паїв, починаючи з 1998 року, а присадибні з 2003 року (внесені в базу ДЗК). Правда у Word, але список містить всі дані: адреса, номер держакта ,дата і номер реєстрації держакта, підстава,площа, попередні власники, у кого в оренді, номер паю. За пару хвилин дані на любого власника без проблем. pa-paLandLord писав: Вы сколько "нормальных" отделов видели? И что и куда они ведут :) .
- SergBr
- Молоденький(ка)
- Повідомлень: 16
- З нами з: 26 грудня 2007 14:10
- Репутація: 0
- Область: Донецька
Re: Електронна книга реєстрації документів
В обще давно пора внедрить одну общую для всех программу (но только нормальную) т.к. программа "Земля" это в конечном итоге тупиковая программа и ей должна быть достойная замена!!!!!! Zaryt
- Volodar
- Спец
- Повідомлень: 1795
- З нами з: 17 квітня 2008 12:41
- Репутація: 53
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Re: Електронна книга реєстрації документів
:shock:Katze писав: У нас, наприклад, є повний список всіх паїв,... Правда у Word, ...
З власного досвіду: Такі списки краще мати в Access , ну в гіршому випадку в Excel. Краще сортувати, робити вибірки і т.д.
Чомусь наявність якоїсь інформації (наприклад відскановані накази) в компютері вважається електроним документообігом
- dexter3000
- Спец
- Повідомлень: 1353
- З нами з: 29 серпня 2007 17:38
- Репутація: 10
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування
Re: Електронна книга реєстрації документів
Любые "списки" и "книги регистрации" приобретут более-менее официальный статус исключительно при полном соблюдении требований этих законов - http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/m ... reg=851-15, http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/m ... reg=852-15. До этого момента, создание подобных баз данных и реестров есть ничто иное, как бесцельная трата государственных денег и рабочего времени госслужащих - результатом работы являются ничего не значащие и лишенные какого-либо официального статуса "информационные ресурсы".
- Volodar
- Спец
- Повідомлень: 1795
- З нами з: 17 квітня 2008 12:41
- Репутація: 53
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Re: Електронна книга реєстрації документів
Електронний документообіг з відповідним оформленням (електронним підписом) то є фантастика навідь для просунутих європейських держав.dexter3000 писав:Любые "списки" и "книги регистрации" приобретут более-менее официальный статус исключительно при полном соблюдении требований этих законов - http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/m ... reg=851-15, http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/m ... reg=852-15. До этого момента, создание подобных баз данных и реестров есть ничто иное, как бесцельная трата государственных денег и рабочего времени госслужащих - результатом работы являются ничего не значащие и лишенные какого-либо официального статуса "информационные ресурсы".
Re: Електронна книга реєстрації документів
В развитых европейских странах нет такое обилия разрешительной документации и различных проверяющих органов, которые имеются у нас. Поэтому и бумажный документооборот не такой большой. Большинство операций автоматизировано и не требует беготни по различным инстанциям.Електронний документообіг з відповідним оформленням (електронним підписом) то є фантастика навідь для просунутих європейських держав.
Например, в Израиле (чем не европейская страна? :) ) можно переоформить участок не выходя из дома. Достаточно вызвать геодезиста, он выполнит необходимые измерения, передаст документы в мерию, там есть отдел, занимающийся кадастром, в котором имеются и юристы. Если никаких претензий не выявлено, уже оформленные документы отсылаются заказчику почтой в течении недели.
Вот к чему надо стремится и дело не в электронном документообороте а в громоздкой бюрократической машине в нашей стране, которая должна себя кормить и устраняет на корню все потенциальные для нее угрозы.