Сторінка 4 з 38
Додано: 18 січня 2013 16:27
Nikonin
AeroMaster писав:Минюст на местах работает только с недвижимостью, с землей пока нет
Наші - навпаки, кажуть, що земля їм легше йде, бо є ОДИН документ - держ.акт, а по хатинках їх до біса morgayu
Додано: 18 січня 2013 16:32
Pogannka
Nikonin писав:Наші - навпаки, кажуть, що земля їм легше йде,
у вас реєстраційна служба видає витяги на земельні ділянки???
Додано: 18 січня 2013 17:41
Сергiй64
Установити розмір плати за здійснення під час вчинення нотаріальної дії одного пошуку нотаріусами відомостей про зареєстровані речові права, їх обтяження на об’єкт нерухомого майна у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 68 гривень 00 копійок.
http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/z0115-13
Додано: 18 січня 2013 21:48
Solpadeine
Pogannka писав:у вас реєстраційна служба видає витяги на земельні ділянки???
по нотаріальним документам 2012 року реєструємо право власності і видаємо...нотаріус перед видачею свідоцтва все одно брав витяг з Поземельної книги, якщо кадастрового номера не було - в нас по району вносили в базу померлих...

підстав для відмов не прийняти документи в нас нема з формальної точки зору - кадастровий номер в правовстановлюючому документі є
Додано: 21 січня 2013 13:26
Ruddy
Товарищи!
З 01.01.2013 року відповідно до Порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 червня 2011 р. № 703, інформація з Державного реєстру прав надається державним реєстратором прав на нерухоме майно органу державної реєстрації прав у формі витягу, інформаційної довідки та виписки.
В связи с этим вопрос: управлением Держземагентства не предоставляется информация про зарегистрированные права на землю и их обмеження ни людям, ни держ. установам?
Спасибо.
Додано: 21 січня 2013 14:58
Alexxp
Ruddy писав:Товарищи! З 01.01.2013 року відповідно до Порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 червня 2011 р. № 703, інформація з Державного реєстру прав надається державним реєстратором прав на нерухоме майно органу державної реєстрації прав у формі витягу, інформаційної довідки та виписки. В связи с этим вопрос: управлением Держземагентства не предоставляется информация про зарегистрированные права на землю и их обмеження ни людям, ни держ. установам? Спасибо.
Див.
http://www.dazru.gov.ua/terra/control/u ... t_id=97786
З 1 січня 2013 року набувають чинності закони України “Про Державний земельний кадастр” та “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень”. У зв’язку з чим повноваження територіальних органів Держземагентства у частині державної реєстрації державних актів на право власності на земельну ділянку та на право постійного користування земельною ділянкою, договорів оренди (суборенди) земельних ділянок, земельного сервітуту, користування чужою земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис), користування чужою земельною ділянкою для забудови (суперфіцій) припиняються.
Повноваження територіальних органів Держземагентства в питаннях оформлення земельних ділянок та інших об’єктів Державного земельного кадастру передбачені Порядком ведення Державного земельного кадастру, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2013 року № 1051.
Згідно з цим Порядком територіальними органами земельних ресурсів здійснюватимуться:
- державна реєстрація земельних ділянок;
- надання витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку;
- надання відомостей про об’єкти Державного земельного кадастру (землі в межах державного кордону України, землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць, обмеження у використанні земель).
У 2013 році прийом громадян та юридичних осіб територіальними органами Держземагентства буде здійснюватись з 2 січня у звичному режимі згідно з розпорядком дня.
Додано: 21 січня 2013 15:26
Ruddy
Спасибо. Это я читала.
Я так понимаю, что "надання витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку" не подразумевает надання информации про зарегистрированное право (собственность, аренда и т.п.). Верно?
Например, сейчас, когда все эти данные находятся в Управлении зем. ресурсов и зарегистрированы там же были, а к регистратору прав еще не попали, гос. установы (инспекции, прокуратура и т.д.) всё равно запрашивают такие данные у гос. регистратора прав, а тот в свою очередь отправляет запрос на зем. ресурсы?
Додано: 22 січня 2013 07:08
Solpadeine
регистратор никуда запрос не отправляет... он просто берет и распечатывает пустую справку, вкладывает себе в дело, а всяким гос.установам пишет, типа, извините, ничего у нас нет

Додано: 23 січня 2013 22:28
goodway
Цікавить питання якщо пункт розпорядження про подовження договору оренди та додаткова угода розрізняються в пункті процентної ставки 1% у розпорядженні 3% у додатковій угоді то як я розумію ділянка не пройде земельну реєстрацію.
Додано: 24 січня 2013 09:17
luda-putivl
Дошла до 7 етапу, а дальше не могу, бо йде загрузка поземельної книги 3 дні. Що робити?
Додано через 16 хвилин 56 секунд:
Програма працює в усіх чи ні? у мене пише криптосервер відключений від сервісу.
Додано: 24 січня 2013 09:45
Nikolas17
ще вам і пощастило, в мене зависла НКС на 5 етапі, також не знаю що робити!!
Додано: 24 січня 2013 11:21
andrew-land
goodway, додатковою угодою внеси зміни в пункти, де передбачено вартість договору та терміни дії договору. От і все.
Додано: 24 січня 2013 17:29
Ruddy
Уважаемые знатоки, а кого-нибудь еще смутило, что постанова КМУ № 439 от 06.05.2009 "Про деякі питання посвідчення права власності на земельну ділянку" по смыслу совсем не изменилась? Вроде же нотариус должен не только отметку поставить, но и переход права зарегистрировать...

Додано: 24 січня 2013 20:54
Solpadeine
Ruddy писав:Вроде же нотариус должен не только отметку поставить, но и переход права зарегистрировать..
звичайно morgayu видає свідоцтво та приймає від громадянина заяву про державну реєстрацію права власності... на підставі того ж свідоцтва
Додано: 28 січня 2013 02:16
goodway
goodway, додатковою угодою внеси зміни в пункти, де передбачено вартість договору та терміни дії договору. От і все.
Дякую, за пораду!
Цікавлять думка знавців як бути з 1 відсотком, буквально тільки вчора почув що угоди з меншою проц. ставкою ніж 3 відсотки не реєструють, ссилаючись на указ президента 2008 року(((
Додано: 28 січня 2013 07:05
Solpadeine
goodway писав:буквально тільки вчора почув
Указ має лише рекомендавчий характер

примусити ніхто нікого не може... інше питання - що в нас вже давно орендна плата перейшла позначку 3%... більш-менш пристойні агрофірми дають людям від 3 до 5
Додано: 28 січня 2013 21:30
goodway
дають людям від 3 до 5
Ага, мінімальний розмір орендної плати рекомендуеться згідно "УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ Про додаткові заходи щодо соціального захисту селян - власників земельних ділянок та земельних часток (паїв)" не менше 3% грош. оцінки.
Якщо я правильно розумію мінімальна орендна плата за землі комунальної та державної власності керується згідно податкового кодексу не менше 1 відсотка. В нас згідно розпорядження 1 відсоток, а у додатковій угоді до догвору оренди землі 2 відсотки тобто все легітимно.
Якщо подати на реєстрацію додаткової угоди пакет документів де у розпорядженні 1 відсоток а у додатковій угоді 2 відсотка, то чи зареєструє реєстратор такий різнобій, по логіці для держави 2 відсотка орендної плати краще ніж 1, тобто заперечень не повинно бути, але як на практиці??????????
Стаття 288. Орендна плат
…
288.5.1. не може бути меншою:
для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом;
Стаття 274. Ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження)
274.1. Ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки, за винятком земельних ділянок, зазначених у статтях 272, 273, 276 цього Кодекс
Додано: 28 січня 2013 21:38
Solpadeine
на практиці зараз: реєстрація права власності, потім реєстрація договору і змін до нього ))) тільки знову ж-таки зауваження - при реєстрації договору розмір орендної плати вам можуть і не внести до реєстру... чомусь це не визначили як обов'язкову для внесення інформацію

можете отримати витяг щодо реєстрації самого права, де вам зазначать об'єкт (земельна ділянка), сторони договору і термін дії... з формальної точки зору реєстратор буде правий, а ви потім будете доказувати, яка в вас там плата була...
Додано: 28 січня 2013 23:42
UNIKUM
zemresss писав:що робити
«Риба шукає, де глибше, а людина, де краще», – гласить народна мудрість. Людям властиво шукати комфортніші і прибутковіші місця роботи. Спонтанність - добре, але здоровий глузд - краще. Обдумай все добре ... Коли ти зрозумієш, що роботу треба змінювати, відповідально постався до пошуку нової. Ситуація на ринку праці в Україні досить складна, і якщо ти діятимеш спонтанно - можеш залишитися ні з чим. Перш ніж піти, знайди нову роботу або хоча б добре придивися. Попередь начальство за два тижні до звільнення й постарайся зберегти хороші стосунки в колективі. Удачі.
Додано: 29 січня 2013 09:10
Oleg
Уряд доручив усунути виявлені недоліки нової системи реєстрації майнових прав
Уряд 28 січня заслухав питання щодо роботи нової системи реєстрації майнових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, яка почала функціонувати з 1 січня 2013 року. Було визначено «больові точки» початкового етапу роботи органів державної реєстрації прав, перевірку якої проведено за дорученням Прем’єр-міністра, та визначено завдання по усуненню окремих недоліків, які поки що мають місце.
Загалом, за словами заступника Міністра юстиції Дмитра Ворони, нова система в принципі значно скорочує час оформлення документів: як за кількістю відвідувань для цього відповідних органів, так і за часом підготовки документів. Про стан розгляду кожної заяви можна довідатись, не виходячи з дому - на сайті, там же дізнатися про готовність документів. В середньому, громадянин отримує документ через 4-5 днів після звернення, згодом, переконані в Мінюсті, цей термін можна буде скоротити до 1-2 днів. Наразі 82% заяв розглядає реєстраційна служба і лише 18%-нотаріуси. Це пов’язано здебільшого з оформленням документів, яке не встигли завершити з минулого року. А вже за 3-4 місяці левову частку прав власності реєструватимуть саме нотаріуси, які посвідчуватимуть угоди купівлі-продажу. Для цього витрачатиметься приблизно година часу. Тобто, нова система поки що не запрацювала повністю, але все-таки є набагато прогресивнішою порівняно з порядком реєстрації прав на нерухоме майно, який існував.
Водночас було акцентовано на окремих недоліках, які виявлені в результаті перевірки організації роботи органів реєстрації. Зокрема, йшлося про недостатнє інформування населення про роботу відповідних органів. Приміром, у одному з центрів у Києві (проспект Повітрофлотський, 76г), де в робочі дні великі черги, у суботу було лише два відвідувачі, що свідчить про недостатню поінформованість громадян про графіки роботи.
За словами Голови Державної служби з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва Михайла Бродського, «мінусом» є незручне розташування приміщень, віддаленість кас для прийому платежів, відсутність офісів служби в кожному районі.
Прем’єр-міністр доручив створити робочу групу, яка напрацює оптимальні рішення для поліпшення роботи державної реєстраційної служби. До її складу ввійшли Віце-прем’єр-міністр Олександр Вілкул, Міністр юстиції Олександр Лавринович, Міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Геннадій Темник.
- Людина повинна максимально просто зареєструвати свої права. Інформуйте про роботу системи постійно, різними каналами. Потрібно – додатково пояснюйте, - наголосив Микола Азаров. - Треба щось удосконалювати - готуйте пропозиції. Уряд підтримає. Але треба організувати роботу так, щоб вона не викликала нарікань, а справді значно спростила реєстрацію.
Додано: 29 січня 2013 12:51
Atoll
Admin писав:відсутність офісів служби в кожному районі
Додамо бюрократів на свою шию.
Додано: 29 січня 2013 15:28
vitalzem
Admin писав:Уряд доручив усунути виявлені недоліки нової системи реєстрації майнових прав
Вся система реєстрації прав на землю повністю є недоліком.
Додано: 29 січня 2013 15:31
Pogannka
Admin писав:1
Повідомлення Admin » Сьогодні, 09:10
Уряд доручив усунути виявлені недоліки нової системи реєстрації майнових прав
а чому ж обминули державний земельний кадастр??? ..мабуть тому, що він "ідеально" працює!

де ж там ті недоліки візьмуться?
Додано: 29 січня 2013 16:06
Шевчук
Сьогодні заплатили за реєстрацію земельної ділянки 65 грн. за одну(площа не має значення), відповідно до розробленого проекту землеустрою для ведення фермерського господарства. Ділянки внесли в кадастрову карту і видали витяги. Що далі - не знаємо, вияснятимемо завтра з замовником. Документація була розроблена і затверджена до 01.01.2013
Додано: 29 січня 2013 16:46
lybacadastr
В якому вигляді прийняли XML