а ніякManover писав:Звідси запитання - як здійснити державну реєстрацію про припинення чи скасування майнових прав на землю, в т.ч. на підставі рішення суду, які були зареєстровані до 01.01.2013.

КОМЕНТАР
З А К О Н У К Р А Ї Н ИИваныч писав:Питання чому цими базами неможна скористатися оптимізації роботи землевпорядників ОМС,
чому не можна зробити в цих базах кілька кнопок для землевпорядників без права редагувати базу, але щоб можна отримати інформацію в розрізі по землевласникам а то виходить, що у Держземагентства своя база, а у юстиції своя а ОМС мають сидіти і заново створювати свою базу таких програмах як "Розумне село" чи "1С" чому неможна це якось консолідувати
Якщо не буде так - не буде держави.dzi писав:Для здійснення повноважень, визначених законом, органи
державної влади та органи місцевого самоврядування користуються
відомостями і документами Державного земельного кадастру щодо
земель та земельних ділянок, розташованих на відповідній
території, на безоплатній основі.
Дана норма є не тільки у наказі Мінагрополітики № 536 від 11.10.2011року.Поковба писав:Відповідно до п. 3.5 Порядку ведення агрохімічної паспортизації (Наказ Мінагрополітики №536 від 11.10.2011року) наявність агрохімічного паспорта поля, земельної ділянки є обов'язковою при передачі земельних ділянок у власність, користування .... Проте, Законом "Про землеустрій" та статтями 118 та 123 ЗКУ такого документу в процесі передачі у власність чи користування земельних ділянок чи виготовлення документації із землеустрою не передбачено. Не передбачено на якій стадії він повинен виготовлятися.
Потрібно вносити зміни до зазначених мною положень земельного законодавства, або скасовувати згадану норму наказу Мінагрополітики.
Так є. Я у своєму повідомленні цього не спростовував, ну і не згадував. От тільки треба законодавчо врегулювати питання що видачі згаданого документа і на якій стадії, або взагалі його скасувати. Потрібно визначити агрохімічний паспорт земельної ділянки є складовою частиною документації із землеустрою при відведенні земель с/г призначення, або в статтю 118, 123 ЗКУ внести зміни. Нариклад:dzi писав:Дана норма є не тільки у наказі Мінагрополітики № 536 від 11.10.2011року.
Тоді у ОМС буде підстава відмовляти у затвердженні проекту. А то, зараз у ОМС, кажись, таких підстав нема (у відповідності до ст. 118, 123 ЗКУ), а прокуратура опротестовує рішення.9. Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, у двотижневий строк з дня отримання погодженого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (в разі необхідності здійснення обов'язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи, в разі передачі земельних ділянок сільськогосподарського призначення у власність - після отримання агрохімічного паспорта земельної ділянки ) приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність.
Підстав не затверджувати дійсно немає. Як немає і підстав замовнику-громадянину самому десь замовляти та оплачувати це "неподобство", оскільки згідно указу президента № 1118/95:Поковба писав:Тоді у ОМС буде підстава відмовляти у затвердженні проекту. А то, зараз у ОМС, кажись, таких підстав нема (у відповідності до ст. 118, 123 ЗКУ), а прокуратура опротестовує рішення.
От нехай цей "невідомий звір" Укргрунтомоніторинг і виготовляє "заднім" числом 2000-м роком агрохімпаспорти.2. Українській державній службі моніторингу і якості продукції (Укргрунтомоніторинг) Міністерства сільського господарства і продовольства України провести в період до 2000 року агрохімічну паспортизацію земель сільськогосподарського призначення.
Порядок ведення державного земельного кадастру:Стаття 22. Вимоги до документів, які є підставою для внесення відомостей до Державного земельного кадастру
1. Документи, які є підставою для внесення відомостей до Державного земельного кадастру, мають відповідати таким вимогам:
текст документів має бути написаний розбірливо;
документи не мають містити підчищення або дописки, закреслені слова чи інші не обумовлені в них виправлення, орфографічні та
арифметичні помилки, бути заповнені олівцем, а також з пошкодженнями, які не дають змоги однозначно тлумачити їх зміст;
документи мають відповідати законодавству.
67. Внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру здійснюється виключно на підставі та відповідно до Закону України "Про Державний земельний кадастр" та цього Порядку.
Забороняється вимагати для внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру надання документів та здійснення дій, прямо не передбачених Законом України "Про Державний земельний кадастр".
Документи, які є підставою для внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру, мають відповідати таким вимогам:
текст документів має бути написаний розбірливо;
документи не мають містити підчищення або дописки, закреслені слова чи інші не обумовлені в них виправлення, орфографічні та арифметичні помилки, бути заповнені олівцем, а також з пошкодженнями, які не дають змоги однозначно тлумачити їх зміст;
документи мають відповідати вимогам Закону України "Про Державний земельний кадастр" та цього Порядку.
ч. 4 ст. 179 ГКУ:MAFIA писав:вимагають застосування типового договору про розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, при чому на їх глибоке переконання укладений Договір має буквально (тобто до останньої літери) відповідати Типовому.
Скорее наоборот. Постановление КМУ всегда будет "главнее" ведомственного приказа. Ну а приказ от 23.07.2010 N 548 в ближайшее время, возможно, отменят за ненадобностью.vova03121982 писав:Класифікація видів цільового призначення земель, який доодається до Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою КМУ від 17.10.2012 № 1051 не відповідає КЛАСИФІКАЦІЇ видів цільового призначення земель, затвердженої Наказом Державного комітету України із земельних ресурсів 23.07.2010 N 548.
Цілком згідний, що Постанова має вищу юридичну силу, ніж Накз Держкомзема.dexter3000 писав:Скорее наоборот. Постановление КМУ всегда будет "главнее" ведомственного приказа. Ну а приказ от 23.07.2010 N 548 в ближайшее время, возможно, отменят за ненадобностью.
Вроде бы, собирались сделать наоборот: http://land.gov.ua/zakonotvorcha-diialn ... rmativeactdexter3000 писав:Ну а приказ от 23.07.2010 N 548 в ближайшее время, возможно, отменят за ненадобностью.
В сертифікації є здоровий глузд. Це моя суб'єктивана думка. Сперечатися, звичайно, є про що. А цей пілот- це мертвонароджене дитя. Це з розряду київської експертизи та з розряду наказів щодо передачі у власність земельс/г призначення держ.власності. Ви стикалися з цими нюансиками? ТАщ що правду написав вище шановний дописувач:пілот- це цвях в труну землевпорядкування. Популістська афера. Без еталону це - "разводняк" на гроші. Ви би побачили, які гарні книжечки були у 19-му столітті видані австро-угорщиною!!!! Еталони для складання кадастрових мап та ведення кадастру. Пальчики оближеш! Все передбачено! Ви розумієто? ВСЕ! Абсолютно! Тепер? Один еталон за весь час незалежності? І той був тільки проектом.