Наші - навпаки, кажуть, що земля їм легше йде, бо є ОДИН документ - держ.акт, а по хатинках їх до біса morgayuAeroMaster писав:Минюст на местах работает только с недвижимостью, с землей пока нет
Статья. Особенности оформления прав на земельные участки после 1 января 2013 года
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
- Сергiй64
- Спец
- Повідомлень: 922
- З нами з: 21 червня 2009 19:55
- Репутація: 67
- Область: Вінницька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/z0115-13Установити розмір плати за здійснення під час вчинення нотаріальної дії одного пошуку нотаріусами відомостей про зареєстровані речові права, їх обтяження на об’єкт нерухомого майна у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 68 гривень 00 копійок.
- Solpadeine
- Спец
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 листопада 2011 19:22
- Репутація: 0
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
по нотаріальним документам 2012 року реєструємо право власності і видаємо...нотаріус перед видачею свідоцтва все одно брав витяг з Поземельної книги, якщо кадастрового номера не було - в нас по району вносили в базу померлих...Pogannka писав:у вас реєстраційна служба видає витяги на земельні ділянки???

-
- Повідомлень: 7
- З нами з: 21 грудня 2012 00:21
- Репутація: 0
- Область: Харківська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Товарищи!
З 01.01.2013 року відповідно до Порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 червня 2011 р. № 703, інформація з Державного реєстру прав надається державним реєстратором прав на нерухоме майно органу державної реєстрації прав у формі витягу, інформаційної довідки та виписки.
В связи с этим вопрос: управлением Держземагентства не предоставляется информация про зарегистрированные права на землю и их обмеження ни людям, ни держ. установам?
Спасибо.
З 01.01.2013 року відповідно до Порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 червня 2011 р. № 703, інформація з Державного реєстру прав надається державним реєстратором прав на нерухоме майно органу державної реєстрації прав у формі витягу, інформаційної довідки та виписки.
В связи с этим вопрос: управлением Держземагентства не предоставляется информация про зарегистрированные права на землю и их обмеження ни людям, ни держ. установам?
Спасибо.
Див.Ruddy писав:Товарищи! З 01.01.2013 року відповідно до Порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 червня 2011 р. № 703, інформація з Державного реєстру прав надається державним реєстратором прав на нерухоме майно органу державної реєстрації прав у формі витягу, інформаційної довідки та виписки. В связи с этим вопрос: управлением Держземагентства не предоставляется информация про зарегистрированные права на землю и их обмеження ни людям, ни держ. установам? Спасибо.
http://www.dazru.gov.ua/terra/control/u ... t_id=97786
Spoiler
З 1 січня 2013 року набувають чинності закони України “Про Державний земельний кадастр” та “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень”. У зв’язку з чим повноваження територіальних органів Держземагентства у частині державної реєстрації державних актів на право власності на земельну ділянку та на право постійного користування земельною ділянкою, договорів оренди (суборенди) земельних ділянок, земельного сервітуту, користування чужою земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис), користування чужою земельною ділянкою для забудови (суперфіцій) припиняються.
Повноваження територіальних органів Держземагентства в питаннях оформлення земельних ділянок та інших об’єктів Державного земельного кадастру передбачені Порядком ведення Державного земельного кадастру, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2013 року № 1051.
Згідно з цим Порядком територіальними органами земельних ресурсів здійснюватимуться:
- державна реєстрація земельних ділянок;
- надання витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку;
- надання відомостей про об’єкти Державного земельного кадастру (землі в межах державного кордону України, землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць, обмеження у використанні земель).
У 2013 році прийом громадян та юридичних осіб територіальними органами Держземагентства буде здійснюватись з 2 січня у звичному режимі згідно з розпорядком дня.
Повноваження територіальних органів Держземагентства в питаннях оформлення земельних ділянок та інших об’єктів Державного земельного кадастру передбачені Порядком ведення Державного земельного кадастру, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2013 року № 1051.
Згідно з цим Порядком територіальними органами земельних ресурсів здійснюватимуться:
- державна реєстрація земельних ділянок;
- надання витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку;
- надання відомостей про об’єкти Державного земельного кадастру (землі в межах державного кордону України, землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць, обмеження у використанні земель).
У 2013 році прийом громадян та юридичних осіб територіальними органами Держземагентства буде здійснюватись з 2 січня у звичному режимі згідно з розпорядком дня.
-
- Повідомлень: 7
- З нами з: 21 грудня 2012 00:21
- Репутація: 0
- Область: Харківська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Спасибо. Это я читала.
Я так понимаю, что "надання витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку" не подразумевает надання информации про зарегистрированное право (собственность, аренда и т.п.). Верно?
Например, сейчас, когда все эти данные находятся в Управлении зем. ресурсов и зарегистрированы там же были, а к регистратору прав еще не попали, гос. установы (инспекции, прокуратура и т.д.) всё равно запрашивают такие данные у гос. регистратора прав, а тот в свою очередь отправляет запрос на зем. ресурсы?
Я так понимаю, что "надання витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку" не подразумевает надання информации про зарегистрированное право (собственность, аренда и т.п.). Верно?
Например, сейчас, когда все эти данные находятся в Управлении зем. ресурсов и зарегистрированы там же были, а к регистратору прав еще не попали, гос. установы (инспекции, прокуратура и т.д.) всё равно запрашивают такие данные у гос. регистратора прав, а тот в свою очередь отправляет запрос на зем. ресурсы?
- Solpadeine
- Спец
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 листопада 2011 19:22
- Репутація: 0
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
-
- Повідомлень: 2
- З нами з: 16 січня 2013 15:02
- Репутація: 0
- Область: Сумська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
-
- Повідомлень: 9
- З нами з: 24 січня 2013 10:27
- Репутація: 0
- Область: Львівська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
- Solpadeine
- Спец
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 листопада 2011 19:22
- Репутація: 0
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
-
- Молоденький(ка)
- Повідомлень: 17
- З нами з: 13 січня 2012 01:14
- Репутація: 0
- Область: Дніпропетровська
Дякую, за пораду!goodway, додатковою угодою внеси зміни в пункти, де передбачено вартість договору та терміни дії договору. От і все.
Цікавлять думка знавців як бути з 1 відсотком, буквально тільки вчора почув що угоди з меншою проц. ставкою ніж 3 відсотки не реєструють, ссилаючись на указ президента 2008 року(((
- Solpadeine
- Спец
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 листопада 2011 19:22
- Репутація: 0
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
-
- Молоденький(ка)
- Повідомлень: 17
- З нами з: 13 січня 2012 01:14
- Репутація: 0
- Область: Дніпропетровська
Ага, мінімальний розмір орендної плати рекомендуеться згідно "УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ Про додаткові заходи щодо соціального захисту селян - власників земельних ділянок та земельних часток (паїв)" не менше 3% грош. оцінки.дають людям від 3 до 5
Якщо я правильно розумію мінімальна орендна плата за землі комунальної та державної власності керується згідно податкового кодексу не менше 1 відсотка. В нас згідно розпорядження 1 відсоток, а у додатковій угоді до догвору оренди землі 2 відсотки тобто все легітимно.
Якщо подати на реєстрацію додаткової угоди пакет документів де у розпорядженні 1 відсоток а у додатковій угоді 2 відсотка, то чи зареєструє реєстратор такий різнобій, по логіці для держави 2 відсотка орендної плати краще ніж 1, тобто заперечень не повинно бути, але як на практиці??????????
Стаття 288. Орендна плат
…
288.5.1. не може бути меншою:
для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом;
Стаття 274. Ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження)
274.1. Ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки, за винятком земельних ділянок, зазначених у статтях 272, 273, 276 цього Кодекс
- Solpadeine
- Спец
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 листопада 2011 19:22
- Репутація: 0
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
на практиці зараз: реєстрація права власності, потім реєстрація договору і змін до нього ))) тільки знову ж-таки зауваження - при реєстрації договору розмір орендної плати вам можуть і не внести до реєстру... чомусь це не визначили як обов'язкову для внесення інформацію
можете отримати витяг щодо реєстрації самого права, де вам зазначать об'єкт (земельна ділянка), сторони договору і термін дії... з формальної точки зору реєстратор буде правий, а ви потім будете доказувати, яка в вас там плата була...

«Риба шукає, де глибше, а людина, де краще», – гласить народна мудрість. Людям властиво шукати комфортніші і прибутковіші місця роботи. Спонтанність - добре, але здоровий глузд - краще. Обдумай все добре ... Коли ти зрозумієш, що роботу треба змінювати, відповідально постався до пошуку нової. Ситуація на ринку праці в Україні досить складна, і якщо ти діятимеш спонтанно - можеш залишитися ні з чим. Перш ніж піти, знайди нову роботу або хоча б добре придивися. Попередь начальство за два тижні до звільнення й постарайся зберегти хороші стосунки в колективі. Удачі.zemresss писав:що робити
- Oleg
- Спец
- Повідомлень: 2311
- З нами з: 03 квітня 2007 11:55
- Репутація: 82
- Область: Волинська
- Місце роботи: Інше
Уряд доручив усунути виявлені недоліки нової системи реєстрації майнових прав
Spoiler
Уряд 28 січня заслухав питання щодо роботи нової системи реєстрації майнових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, яка почала функціонувати з 1 січня 2013 року. Було визначено «больові точки» початкового етапу роботи органів державної реєстрації прав, перевірку якої проведено за дорученням Прем’єр-міністра, та визначено завдання по усуненню окремих недоліків, які поки що мають місце.
Загалом, за словами заступника Міністра юстиції Дмитра Ворони, нова система в принципі значно скорочує час оформлення документів: як за кількістю відвідувань для цього відповідних органів, так і за часом підготовки документів. Про стан розгляду кожної заяви можна довідатись, не виходячи з дому - на сайті, там же дізнатися про готовність документів. В середньому, громадянин отримує документ через 4-5 днів після звернення, згодом, переконані в Мінюсті, цей термін можна буде скоротити до 1-2 днів. Наразі 82% заяв розглядає реєстраційна служба і лише 18%-нотаріуси. Це пов’язано здебільшого з оформленням документів, яке не встигли завершити з минулого року. А вже за 3-4 місяці левову частку прав власності реєструватимуть саме нотаріуси, які посвідчуватимуть угоди купівлі-продажу. Для цього витрачатиметься приблизно година часу. Тобто, нова система поки що не запрацювала повністю, але все-таки є набагато прогресивнішою порівняно з порядком реєстрації прав на нерухоме майно, який існував.
Водночас було акцентовано на окремих недоліках, які виявлені в результаті перевірки організації роботи органів реєстрації. Зокрема, йшлося про недостатнє інформування населення про роботу відповідних органів. Приміром, у одному з центрів у Києві (проспект Повітрофлотський, 76г), де в робочі дні великі черги, у суботу було лише два відвідувачі, що свідчить про недостатню поінформованість громадян про графіки роботи.
За словами Голови Державної служби з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва Михайла Бродського, «мінусом» є незручне розташування приміщень, віддаленість кас для прийому платежів, відсутність офісів служби в кожному районі.
Прем’єр-міністр доручив створити робочу групу, яка напрацює оптимальні рішення для поліпшення роботи державної реєстраційної служби. До її складу ввійшли Віце-прем’єр-міністр Олександр Вілкул, Міністр юстиції Олександр Лавринович, Міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Геннадій Темник.
- Людина повинна максимально просто зареєструвати свої права. Інформуйте про роботу системи постійно, різними каналами. Потрібно – додатково пояснюйте, - наголосив Микола Азаров. - Треба щось удосконалювати - готуйте пропозиції. Уряд підтримає. Але треба організувати роботу так, щоб вона не викликала нарікань, а справді значно спростила реєстрацію.
Загалом, за словами заступника Міністра юстиції Дмитра Ворони, нова система в принципі значно скорочує час оформлення документів: як за кількістю відвідувань для цього відповідних органів, так і за часом підготовки документів. Про стан розгляду кожної заяви можна довідатись, не виходячи з дому - на сайті, там же дізнатися про готовність документів. В середньому, громадянин отримує документ через 4-5 днів після звернення, згодом, переконані в Мінюсті, цей термін можна буде скоротити до 1-2 днів. Наразі 82% заяв розглядає реєстраційна служба і лише 18%-нотаріуси. Це пов’язано здебільшого з оформленням документів, яке не встигли завершити з минулого року. А вже за 3-4 місяці левову частку прав власності реєструватимуть саме нотаріуси, які посвідчуватимуть угоди купівлі-продажу. Для цього витрачатиметься приблизно година часу. Тобто, нова система поки що не запрацювала повністю, але все-таки є набагато прогресивнішою порівняно з порядком реєстрації прав на нерухоме майно, який існував.
Водночас було акцентовано на окремих недоліках, які виявлені в результаті перевірки організації роботи органів реєстрації. Зокрема, йшлося про недостатнє інформування населення про роботу відповідних органів. Приміром, у одному з центрів у Києві (проспект Повітрофлотський, 76г), де в робочі дні великі черги, у суботу було лише два відвідувачі, що свідчить про недостатню поінформованість громадян про графіки роботи.
За словами Голови Державної служби з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва Михайла Бродського, «мінусом» є незручне розташування приміщень, віддаленість кас для прийому платежів, відсутність офісів служби в кожному районі.
Прем’єр-міністр доручив створити робочу групу, яка напрацює оптимальні рішення для поліпшення роботи державної реєстраційної служби. До її складу ввійшли Віце-прем’єр-міністр Олександр Вілкул, Міністр юстиції Олександр Лавринович, Міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Геннадій Темник.
- Людина повинна максимально просто зареєструвати свої права. Інформуйте про роботу системи постійно, різними каналами. Потрібно – додатково пояснюйте, - наголосив Микола Азаров. - Треба щось удосконалювати - готуйте пропозиції. Уряд підтримає. Але треба організувати роботу так, щоб вона не викликала нарікань, а справді значно спростила реєстрацію.
- Шевчук
- Спец
- Повідомлень: 57
- З нами з: 25 червня 2012 16:52
- Репутація: 0
- Область: Луганська
- Місце роботи: Інше
Сьогодні заплатили за реєстрацію земельної ділянки 65 грн. за одну(площа не має значення), відповідно до розробленого проекту землеустрою для ведення фермерського господарства. Ділянки внесли в кадастрову карту і видали витяги. Що далі - не знаємо, вияснятимемо завтра з замовником. Документація була розроблена і затверджена до 01.01.2013
-
- Повідомлень: 1
- З нами з: 04 березня 2011 13:19
- Репутація: 0
- Область: Волинська