pieshkov писав: Навіщо робиться централізація на місцевому рівні попри заявлену децентралізацію?
З учорашнього вечора занурився в Бюджетний кодекс України і виявив багато чого цікавого

Згідно чинного БК непередбачено бюджетів повітів - укрупнених районів. (тобто, по БК виходить, що Верховна Рада передбачає лише два рівні адмінустрою (обласний та базовий(громада)), замість трьох). Це ще одна з причин чому районні влади проштовхують варіант об`єднання по принципу "один район - одна громада": У разі виникнення декількох громад в межах одного району - кошти на районне самоврядування та управлінський апарат району
НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ. А це, к приміру, лише по Олександрійській РДА та райраді - 12 млн. грн. Така ж сама сума витрачається на органи самоврядування
УСІХ 26 сільських та селищних рад району. Більш того, бюджетні організації районного значення опиняться в досить делікатній ситуації: або вони повинні перейти на баланс новоствореної громади і зазнати суттєвої реорганізації та скорочення (наприклад: якщо в місті знаходяться міська і районна лікарні, то який сенс новоствореній громаді утримувати дві, адже кількість населення, яке потребуватиме соціальних послуг від них суттєво знизиться, в зв`язку з виникненням в інших громадах подібних лікарень?), або і взагалі залишитись без фінансування.
При утворенні ж лише однієї громади на весь район - негативні наслідки для районних чиновників та районних бюджетних організацій будуть мінімальними.
Крім того, наскільки я зрозумів, фінансування державного управління (а отже і райземів та інших державних служб) здійснються з обласного бюджету - тому в процесі об`єднання слід очікувати і скорочення райземів.... по 3-5 на область?!