Сhibis писав: ↑01 квітня 2021 20:29
Коли на Вашій земельній ділянці якийсь "недобитий" і переляканий постійними змінами ДКР "покладе" іншу ділянку з накладкою десь так процентів на 70-80% керуючись рекомендаціями листа Держгеокадастру за підписом Лещенка від 07.12.2020 р., тому що цитую "нормативне обґрунтування ПРОТИЗАКОННОСТІ дій" прикрито іншим обгрунтуванням (з цього листа), Ви зміните свою думку. Або якщо якась дорога Вам людина попаде під лещата такого користувача-порадника, який вимотає душу за те, що щось з його "лайфіків" не спрацювало... прийде розуміння. На жаль тільки так ... (без образ).
Є одразу кілька моментів, які хотілося б висловити з приводу Вашої думки:
1. Образ точно нема, ми одне одного не їмо, їде жвава дискусія; життя - це безперервний процес, і нема йому зупину);
2. "накладка" - це дія ДКРа на підставі дії СІЗа, яку, принаймні, зацікавлена особа має можливість оскаржити, в тому числі у суді, в тому числі шляхом накладення заборони на бідь-які дії щодо земельної ділянки (об'єкту з кадастровим номером), на відміну від "відмови у реєстрації" - цю бездіяльність ДКРа абсолютно нереально (або, точніше, набагато важче) оскаржити, в тому числі й у суді (неможливість втручання у дискреційні повноваження, специфічні і малозрозумілі для суду технічні терміні і поняття ПКМУ №1051, відсутність можливості адекватного однозначного опису самої незареєстрованої ділянки як об'єкту, відсутність судової практики, відсутність нормально діючої дисциплінарної комісії ДКР на противагу кваліфікаційної комісії СІЗ);
3. відсутність дієвого механізму з усунення "лайфхаків" (які виникають, до речі, як з боку СІЗів, так і з боку ДКРів) - великий недолік системи, який спільними зусиллями треба виправляти. Листи-рекомендації ДГК (як раніше це були вказівки Держкомзему), до речі, це гарна спроба пошуку такого механізму, але виглядає ця спроба трохи... косметично

.
Трохи сумбурно, але це всього лише мої особисті думки)