за реєстрацію права власності на ОМС - 120 грн за витяг, право оренди з фіз. особи - 51 держмито і 120 витяг...DANEK писав:Скільки буде коштувати реєстрація права оренди земельної ділянки
Реєстрація договорів оренди землі, змін до них. Зміна орендної плати...
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
- Solpadeine
- Спец
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 листопада 2011 19:22
- Репутація: 0
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
не забувайте, що ні держава, ні органи ОМС НЕ ЗВІЛЬНЕНІ від сплати за надання витягу з Державного реєстру речових прав... morgayu а це 120 грн. з кожного об'єкта...
- Dreder
- Спец
- Повідомлень: 137
- З нами з: 21 лютого 2013 20:44
- Репутація: 0
- Область: Полтавська
- Місце роботи: Інше
Хто реєстрував права власності на державну/комунальну форму власності? Поділіться досвідом будь-ласка.DANEK писав:Я так розумію, що ви вже приймали документи на реєстрацію державної (комунальної) власності, але з якихось причин не зареєстрували це право.
[upd=1365617517][/upd]
З дня набрання чинності Законом "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності" землі державної та комунальної власності в Україні вважаються розмежованими.
8. У разі якщо межі сіл, селищ, міст не встановлені відповідно до вимог статей 174, 175 та 176 Земельного кодексу України, визначення меж земель державної та комунальної власності здійснюється з урахуванням меж населених пунктів, зазначених у Державному земельному кадастрі.
9. Право власності на земельні ділянки державної та комунальної власності, зазначені у пунктах 3 і 4 цього розділу, реалізується після державної реєстрації права власності на відповідну земельну ділянку.
10. Рішення про затвердження проектів розмежування земель державної та комунальної власності, затверджені до набрання чинності цим Законом, разом з витягами із таких проектів із зазначенням кадастрових номерів земельних ділянок, які відносяться цими проектами до державної чи комунальної власності, є підставою для здійснення державної реєстрації земельних ділянок та державної реєстрації права власності держави, територіальної громади на земельні ділянки.
11. Матеріали проектів землеустрою щодо розмежування земель державної та комунальної власності, розроблених, але не затверджених до набрання чинності цим Законом, можуть використовуватися при розробленні схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів, матеріалів інвентаризації земель, а також іншої документації із землеустрою.
[upd=1365617654][/upd]
Реєстрація прав власності буде здійснюватися по ходу без видачі свідоцтв (не передбачено статтею 18 ЗУ "Про реєстрацію речових прав...."). Який саме документ буде підставою для реєстрації права власності???Dreder писав:10. Рішення про затвердження проектів розмежування земель державної та комунальної власності, затверджені до набрання чинності цим Законом, разом з витягами із таких проектів із зазначенням кадастрових номерів земельних ділянок, які відносяться цими проектами до державної чи комунальної власності, є підставою для здійснення державної реєстрації земельних ділянок та державної реєстрації права власності держави, територіальної громади на земельні ділянки.
- Ootama
- Молодший спец :)
- Повідомлень: 47
- З нами з: 24 листопада 2009 23:03
- Репутація: 21
- Область: Миколаївська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
[quote=""Петрович""]Ви знаєте, що якщо оренда земділянки не зареєстрована, то продукцію з неї орендар не може вважати власною і відповідно втрачає право бути платником фіксованого с/г податку, не має пільг по сплаті ПДВ з такою продукції і т.п.?[/quote] З цього питання є інформаційний лист ВАСУ від 28.12.2012 № 2614/12/13-12, в якому зокрема зазначено, що,враховуючи пріоритетність застосування норм Податкового кодексу України перед нормами інших галузей права у регулюванні податкових правовідносин, варто визнати, що недотримання норм земельного законодавства щодо реєстрації права оренди земельних ділянок не може бути перешкодою для кваліфікації сільськогосподарських угідь як таких, що знаходяться у користуванні товаровиробника для цілей справляння фіксованого сільськогосподарського податку... Перебування особи у статусі платника фіксованого сільськогосподарського податку є правомірним, якщо при цьому дотримано критерій щодо мінімального обсягу частки сільськогосподарського товаровиробництва, встановлений статтею 301 Податкового кодексу України. Цей критерій дотримується в тому разі, якщо продукція рослинництва вирощена на сільськогосподарських угіддях, що знаходяться у користуванні платника податку, незалежно від стану державної реєстрації договорів оренди відповідних ділянок. http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/v2614760-12
Ootama писав:З цього питання є інформаційний лист ВАСУ від 28.12.2012 № 2614/12/13-12
Дякую за посилання, однак інформаційний лист ще не закон, тому залишається можливість того, що вам все-таки попсують нерви. Але хоч щось, є ще люди які розуміють реальний стан речей, а не думають як лише "сунути палиці в колеса".
Постанова Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і Порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно"
Загальні засади проведення державної реєстрації прав
10. Заявник разом із заявою про державну реєстрацію подає органові державної реєстрації прав, нотаріусові необхідні для такої реєстрації документи, визначені цим Порядком, їх копії, документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав, та документ про сплату державного мита.
У разі коли заінтересована особа відповідно до закону звільнена від сплати державного мита, плати за надання витягу з Державного реєстру прав, документ про сплату державного мита та документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав, не подаються.
Орган державної реєстрації прав, нотаріус не приймає заяву про державну реєстрацію у разі відсутності документа, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав, та документа про сплату державного мита, крім випадку, передбаченого абзацом другим цього пункту.
Покращення суттєве, було і так в нас все дуже класно, а стало ще краще. Добавили юстицію, тепер ОМС щоб свою землю надати в оренду треба заплатити по 120грн. за витяг на кожну земельну ділянку, а ці гроші треба звідкись зняти (з тих що було заплановані на дитячі садочки, дороги, освітлення і т.д.). Зате юстиція свій кусок пирога відірвала. Держава як робила з людей злидарів, так і продовжує дальше цю політику.
Загальні засади проведення державної реєстрації прав
10. Заявник разом із заявою про державну реєстрацію подає органові державної реєстрації прав, нотаріусові необхідні для такої реєстрації документи, визначені цим Порядком, їх копії, документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав, та документ про сплату державного мита.
У разі коли заінтересована особа відповідно до закону звільнена від сплати державного мита, плати за надання витягу з Державного реєстру прав, документ про сплату державного мита та документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав, не подаються.
Орган державної реєстрації прав, нотаріус не приймає заяву про державну реєстрацію у разі відсутності документа, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав, та документа про сплату державного мита, крім випадку, передбаченого абзацом другим цього пункту.
Покращення суттєве, було і так в нас все дуже класно, а стало ще краще. Добавили юстицію, тепер ОМС щоб свою землю надати в оренду треба заплатити по 120грн. за витяг на кожну земельну ділянку, а ці гроші треба звідкись зняти (з тих що було заплановані на дитячі садочки, дороги, освітлення і т.д.). Зате юстиція свій кусок пирога відірвала. Держава як робила з людей злидарів, так і продовжує дальше цю політику.
Дужу правильно сказано саме юстиції, аDANEK писав:Добавили юстицію, тепер ОМС щоб свою землю надати в оренду треба заплатити по 120грн. за витяг на кожну земельну ділянку, а ці гроші треба звідкись зняти (з тих що було заплановані на дитячі садочки, дороги, освітлення і т.д.). Зате юстиція свій кусок пирога відірвала
не державі
Ці кошти йдуть на спец. рахунок Мінюсту, а далі частина держ. підприємству "Інформаційний центр" (по типу ДЗК), а далі слід по цих коштах втрачається,
друга частина взагалі уходить ...... pa-pa
-
- Спец
- Повідомлень: 112
- З нами з: 15 липня 2009 11:14
- Репутація: 0
- Область: Волинська
Підкажіть будь-ласка, хочемо подати документи для реєстрації додаткової угоди до договору оренди землі комунальної власності, згідно Постанови КМУ від 22 червня 2011 р. № 703 п.27. Документами, що підтверджують виникнення, перехід та припинення права власності та інших речових прав на нерухоме майно, є:
1) укладений в установленому законом порядку договір, предметом якого є нерухоме майно, права щодо якого підлягають державній реєстрації, або речове право на нерухоме майно, чи його дублікат;
Підкажіть хто видає дублікат договору оренди землі укладеного з ОМС. 5+5=?
1) укладений в установленому законом порядку договір, предметом якого є нерухоме майно, права щодо якого підлягають державній реєстрації, або речове право на нерухоме майно, чи його дублікат;
Підкажіть хто видає дублікат договору оренди землі укладеного з ОМС. 5+5=?
Дело в том, что для того что бы ОМС оплатили за извлечение им необходим договор на оказание такой услуги, который будет зарегистрирован в казначейсой службе... Казначейство такие договра не пропускает, так как счёт на оказание услуги по предоставлению извлечения это не бюджетный счет, а счет государственного предприятия при министерстве юстиции... Технический получается тупик.Solpadeine писав:не забувайте, що ні держава, ні органи ОМС НЕ ЗВІЛЬНЕНІ від сплати за надання витягу з Державного реєстру речових прав... morgayu а це 120 грн. з кожного об'єкта
Вопрос с беспробленой регистрацией права собственности ОМС относительно оплаты будет решен при условии принятия ЗАКОНОПРОЕКТА коим внесутся изменения в ст. 29 З.У. "О государственной регистрации вещных прав на недвижимое имущество и их обременений", где часть 4 этой статьи будет дополнена абзацем 3 следующего содержания: "Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування звільняються від плати за надання витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно під час проведення державної реєстрації права власності держави чи територіальної громади на земельні ділянки."
- Solpadeine
- Спец
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 листопада 2011 19:22
- Репутація: 0
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
та ніхто ж і не проти, в принципі...luper писав:"Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування звільняються від плати за надання витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно під час проведення державної реєстрації права власності держави чи територіальної громади на земельні ділянки."


[upd=1365714158][/upd]
а оригінала в вас нема?jenikjenik писав:Підкажіть хто видає дублікат договору оренди землі укладеного з ОМС.
-
- Спец
- Повідомлень: 112
- З нами з: 15 липня 2009 11:14
- Репутація: 0
- Область: Волинська
-
- Спец
- Повідомлень: 88
- З нами з: 02 квітня 2013 13:47
- Репутація: -4
- Область: Київська
- Місце роботи: Інші недержавні проектні організації
- Solpadeine
- Спец
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 листопада 2011 19:22
- Репутація: 0
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
Допоможіть, будь ласка, договора оренди реєструють, точніше права оренди? Як вище загадувалось, я зрозумів поодинокі випадки в Україні є. Але мені в реєстраційній службі постійно відмовляють в реєстрації прав оренди. Право власності залюбки реєструється. Підкажіть, що робити, чи, можливо, ще якийсь час чекати? Якщо можна реєструвати оренду, то, якщо нескладно, опишіть, будь ласка, детальніше все, що для цього потрібно, почергово. Дуже дякую!!!
- Dreder
- Спец
- Повідомлень: 137
- З нами з: 21 лютого 2013 20:44
- Репутація: 0
- Область: Полтавська
- Місце роботи: Інше
Ну потрібно платити тільки за витяг. Цікавлять більше підстави та пакет документів необхідний для реєстрації державної/комунальної власності. Ви володієте такою інформацією? Буду дуже вдячний.DANEK писав:Тема трохи затихла, чи всі вже махнули рукою - колись всерівно зрушиться з місця . Може хтось знає, чи взагалі вже якісь ОМС або органи виконавчої влади платили за проведення державної реєстрації права власності держави чи територіальної громади на земельні ділянки?
-
- Повідомлень: 1
- З нами з: 16 квітня 2013 14:14
- Репутація: 0
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Юридичні послуги
Реєстрація договорів оренди землі, змін до них. Зміна орендної плати...
Припинення повноважень органів місцевого самоврядування щодо оформлення права власності на нерухоме майно з видачею свідоцтва про право власності на нерухоме майно не є наслідком припинення вцілому діяльності таких органів, а тому, у випадку втрати чи зіпсування такого свідоцтва, видачу його дубліката здійснює відповідний орган місцевого самоврядування.
При цьому, оскільки норма, якою органам місцевого самоврядування рекомендувалося проводити видачу свідоцтв про право власності на об'єкти нерухомого майна на спеціальних бланках, зразок та опис яких затверджується Міністерством юстиції, а саме абзац третій пункту 6 наказу Міністерства юстиції від 07 лютого 2002 року №7/5 «Про затвердження Тимчасового положення про порядок державної реєстрації права власності та інших речових прав на нерухоме майно», зареєстрований в Міністерстві юстиції 18 лютого 2002 року за № 157/6445, втратила чинність з 01 січня 2013 року, видача дубліката свідоцтва про право власності на нерухоме майно здійснюється без використання відповідного спеціального бланка.
щодо дубліката
http://www.drsu.gov.ua/show/10407
При цьому, оскільки норма, якою органам місцевого самоврядування рекомендувалося проводити видачу свідоцтв про право власності на об'єкти нерухомого майна на спеціальних бланках, зразок та опис яких затверджується Міністерством юстиції, а саме абзац третій пункту 6 наказу Міністерства юстиції від 07 лютого 2002 року №7/5 «Про затвердження Тимчасового положення про порядок державної реєстрації права власності та інших речових прав на нерухоме майно», зареєстрований в Міністерстві юстиції 18 лютого 2002 року за № 157/6445, втратила чинність з 01 січня 2013 року, видача дубліката свідоцтва про право власності на нерухоме майно здійснюється без використання відповідного спеціального бланка.
щодо дубліката
http://www.drsu.gov.ua/show/10407
Те, що потрібно платити за витяг 120 грн. це вже на даний момент зрозуміло. Інформації немає, але просто цікаво чи взагалі по цілій Україні хоч один орган місцевого самоврядування чи виконавчої влади заплатили за реєстрацію прав власності, чи на даний момент ВСІ чекають біля моря погоди?Dreder писав:Ну потрібно платити тільки за витяг. Цікавлять більше підстави та пакет документів необхідний для реєстрації державної/комунальної власності. Ви володієте такою інформацією? Буду дуже вдячний.
[upd=1366116855][/upd]
А ось і свіжі новини http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webp ... 3511=45771
Висновок Головного науково-експертного управління 11.04.2013
ВИСНОВОК
на проект Закону України
«Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності»
(реєстр. № 2303 від 14.02.2013р.)
У проекті пропонується: звільнити органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування від сплати коштів за отримання витягу з Державного реєстру прав під час проведення державної реєстрації права власності держави чи територіальної громади на земельні ділянки; дозволити здійснювати державну реєстрацію речових прав на земельні ділянки державної та комунальної власності на період до 31 грудня 2014 р. без проведення державної реєстрації права державної та комунальної власності на такі земельні ділянки. Заходи щодо розроблення документації із землеустрою органи місцевого самоврядування мають передбачити у складі програм економічного і соціального розвитку. Відповідні зміни пропонується внести до законів України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та інших законодавчих актів України», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності». Проект має на меті усунути ускладнення, що виникають при вирішенні питань щодо передачі земельних ділянок державної та комунальної власності у власність та користування громадян і юридичних осіб.
Проаналізувавши проект, Головне управління вважає за доцільне висловити щодо нього наступні зауваження.
Вважаємо, що пропозиції, які містяться у пункті 1 розділу І проекту, доцільно оформити не у вигляді окремого абзацу частини четвертої ст. 29 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», а шляхом викладення в новій редакції чинного абзацу другого частини четвертої ст. 29, який стосується аналогічного питання - звільнення органів державної влади від плати за надання витягу з Державного реєстру прав.
Запропонована відстрочка у запровадженні державної реєстрації права власності держави чи територіальної громади на земельні ділянки (до 1 грудня 2014 р.) не містить належного обґрунтування. Зокрема, у підпункті 1 пункту 3 розділу І проекту передбачено, що «Органи, які згідно із статтею 122 Земельного кодексу України передають земельні ділянки у власність або у користування, протягом 1 місяця після надання земельної ділянки фізичній чи юридичній особі у користування, зобов’язані зареєструвати за державою або територіальною громадою право власності на відповідну земельну ділянку відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень». З приводу цього положення у контексті запропонованої відстрочки у запровадженні державної реєстрації права власності держави чи територіальної громади на земельні ділянки виникає питання: якщо у відповідних органів були проблеми з вирішенням питання про державну реєстрацію права державної та комунальної власності на земельну ділянку до передачі її у користування юридичним та фізичним особам, то яким чином ці проблеми зникнуть після зазначеної передачі. Цей момент мав би бути опрацьований у проекті більш повно.
Зауважимо, що врегулювання відповідних суспільних відносин за допомогою постійного коригування законів про внесення змін до законів, у даному випадку Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та інших законодавчих актів України», ускладнює користування відповідним законодавством, послаблює авторитет первинного закону. Окрім того, запропоновані у проекті уточнення відповідних строків самі по собі не тільки не вирішують жодної проблеми, пов‘язаної з удосконаленням організації реєстрації відповідних прав, а й можуть супроводжуватися подальшим зволікання у їх вирішенні.
Враховуючи те, що 1 січня 2013 р. завершилася відстрочка у здійсненні державної реєстрації права державної чи комунальної власності на земельні ділянки, вважаємо, що за таких умов не можна ставити питання про механічне продовження цієї відстрочки, оскільки на підставі чинних з 1 січня 2013 р. норм Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» могли виникнути відповідні правовідносини, а закон, як відомо, не має зворотної дії у часі.
Проект потребує відповідних висновків центральних органів виконавчої влади, до повноважень яких належить формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері земельних відносин.
Узагальнюючий висновок: за результатом розгляду в першому читанні законопроект доцільно повернути суб‘єкту права законодавчої ініціативи на доопрацювання.
Керівник Головного управління В.Борденюк
Вик.: М.Єрофеєв, В.Рибачек
[upd=1366117513][/upd]
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webp ... 3511=45912
ВИСНОВОК
на проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення порядку державної реєстрації речових прав на земельні ділянки державної та комунальної власності у зв’язку з їх розмежуванням
(реєстр. № 2303-2 від 27.02. 2013 р.)
Проектом вносяться зміни до законів України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності», «Про державний земельний кадастр», згідно з якими визначаються особливості державної реєстрації речових прав на земельні ділянки державної та комунальної власності. Ці особливості полягають у тому, що реєстрацію похідних речових прав на земельні ділянки державної та комунальної власності (постійного користування, оренди, користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзису) тощо) можна буде здійснювати не після державної реєстрації права власності держави або територіальної громади на ці земельні ділянки, як це вимагається чинною редакцією частини 2 статті 4 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», а на умовах статті 4-1, якою пропонується доповнити цей Закон. Також пропонується у проекті звільнити органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування від плати за надання витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно під час проведення державної реєстрації права власності держави чи територіальної громади на земельні ділянки, а також від плати за внесення відомостей до Державного земельного кадастру, внесення змін до них, надання відомостей з Державного земельного кадастру за заявами цих органів.
Як зазначено у Пояснювальній записці до законопроекту, метою його прийняття є спрощення та скорочення в часовому просторі процедури передачі земельних ділянок державної або комунальної власності у власність або користування громадянам та юридичним особам; поновлення дії раніше укладених договорів оренди; зменшення фінансового навантаження на Державний бюджет України.
Головне управління, проаналізувавши проект, вважає за доцільне зазначити наступне.
На думку управління, зайвим є доповнення частини 4 статті 29 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» новим положенням щодо звільнення органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування від плати за надання витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, оскільки ці органи вже мають таку пільгу. Відповідно до частини 4 статті 29 цього Закону органи місцевого самоврядування та інші органи державної влади (посадові особи) звільняються від плати за отримання інформаційної довідки з Державного реєстру прав), що можна вважати ідентичним. Так, у частині 1 статті 28 цього Закону зазначається, що інформація з Державного реєстру прав про державну реєстрацію прав та їх обтяжень надається у формі витягу, інформаційної довідки та виписки. При цьому Державний реєстр прав є скороченою назвою Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, про який йде мова у проекті (це зазначено у постанові Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і Порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно» від 22 червня 2011 р. № 703 (із наступними змінами)).
Аналогічна норма щодо користування на безоплатній основі органами державної влади та органами місцевого самоврядування відомостями і документами Державного земельного кадастру щодо земельних ділянок, розташованих на відповідній території, має місце і в Законі України «Про державний земельний кадастр» (абз. 2 ч. 3 ст. 28 Закону), і не потребує додаткових змін, про що мова йде у п. 3 розділу І проекту.
Узагальнюючий висновок: за результатами розгляду в першому читанні законопроект може бути прийнятий за основу з урахуванням висловлених зауважень і пропозицій.
Керівник Головного управління В.І.Борденюк
Просто нет слов....в самом Порядке надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно зазначено, що дія цього Порядку не поширюється на процедуру надання витягу з Державного реєстру прав під час проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.....DANEK писав:На думку управління, зайвим є доповнення частини 4 статті 29 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» новим положенням щодо звільнення органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування від плати за надання витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, оскільки ці органи вже мають таку пільгу. Відповідно до частини 4 статті 29 цього Закону органи місцевого самоврядування та інші органи державної влади (посадові особи) звільняються від плати за отримання інформаційної довідки з Державного реєстру прав), що можна вважати ідентичним.
Тому отримання інформації з Державного реєстру прав (яка надається у формі витягу, інформаційної довідки та виписки) та отримання витягу з Державного реєстру прав під час проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.....ніяк не можна вважати ідентичними facepalm facepalm facepalm
Востаннє редагувалось 17 квітня 2013 11:11 користувачем ValD, всього редагувалось 1 раз.
Писали такі ж як і закон, та і зміни. UshasDANEK писав:Аналогічна норма щодо користування на безоплатній основі органами державної влади та органами місцевого самоврядування відомостями і документами Державного земельного кадастру щодо земельних ділянок, розташованих на відповідній території, має місце і в Законі України «Про державний земельний кадастр» (абз. 2 ч. 3 ст. 28 Закону), і не потребує додаткових змін, про що мова йде у п. 3 розділу І проекту.
- Solpadeine
- Спец
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 листопада 2011 19:22
- Репутація: 0
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
А чому не прочитати в цій темі трохи раніше повідомлення? morgayu Я вже писала, як проводиться реєстрація комунальної власності в нашому місті. Чи можливо ми раніше Вас почали реєстрацію? PionerDANEK писав:Може хтось знає, чи взагалі вже якісь ОМС або органи виконавчої влади платили за проведення державної реєстрації права власності держави чи територіальної громади на земельні ділянки?
... only emotions ...DANEK писав:На думку управління, зайвим є доповнення частини 4 статті 29 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» новим положенням щодо звільнення органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування від плати за надання витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, оскільки ці органи вже мають таку пільгу. Відповідно до частини 4 статті 29 цього Закону органи місцевого самоврядування та інші органи державної влади (посадові особи) звільняються від плати за отримання інформаційної довідки з Державного реєстру прав), що можна вважати ідентичним.
