Із цього всього випливає: «Закон як дишло, куди повернеш – туди й вийшло»! Кому як вигідно яким законом керуватись. Держава за всіх подумала facepalmVetaldp писав: Така ж норма прописана і в самому ЗУ "Про ДЗК" в ст. 21:
І що цікаво, в Порядку ведення ДЗК, затвердженому постановою КМУ № 1051 формулювання з цього приводу дещо інше:
Закон України "Про Державний земельний кадастр"
Усі питання щодо державної реєстрації ДА і т.д.
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
- Ки$ульКа
- Спец
- Повідомлень: 505
- З нами з: 15 лютого 2011 12:07
- Репутація: 33
- Область: Київська
- Місце роботи: Інші недержавні проектні організації
Re: Закон України "Про Державний земельний кадастр"
-
0
- Цитата
Ки$ульКа
-
- Повідомлень: 1
- З нами з: 04 грудня 2014 09:05
- Репутація: 0
- Область: Миколаївська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Re: Закон України "Про Державний земельний кадастр"
-
0
- Цитата
Пункт 16 статті 21 Закону України «Про Державний земельний кадастр» так як і пункт 69 Постанови КМУ №1051 від 17.10.2012 року «Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру» містить норму, яка лише визначає особу, що подає документацію із землеустрою до органу виконавчої влади, що реалізовує державну політику у сфері земельних відносин, для внесення відомостей до Державного земельного кадастру, але ніяким чином не відносить розробника землевпорядної документації до кола осіб визначених пунктом 3 статті 24 цього ж Закону і пункті 109 Постанови КМУ №1051 від 17.10.2012 року «Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру», так як стаття 21 «Підстави та основні вимоги щодо внесення відомостей до Державного земельного кадастру» Закону України «Про Державний земельний кадастр» та розділ «Основні вимоги щодо внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про його об’єкти» Постанови КМУ №1051 від 17.10.2012 року «Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру» є загальними нормами права, визначеними приведеними Законом та Постановою, а стаття 24 «Державна реєстрація земельної ділянки» Закону України «Про Державний земельний кадастр» та розділ «Державна реєстрація земельної ділянки» Постанови КМУ №1051 від 17.10.2012 року «Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру» є спеціальними нормами права, які регламентують дії державного кадастрового реєстратора щодо конкретної дії, а саме Державної реєстрації земельної ділянки, а також чітко визначають коло осіб, які мають право на звернення для реєстрації земельної ділянки.
таке роз'снення норми пройшло на рівні Генпрокуратури, думаю, що проблема не в законі (який як дишло), а в їздовому, який думає що він розумніший за інших
таке роз'снення норми пройшло на рівні Генпрокуратури, думаю, що проблема не в законі (який як дишло), а в їздовому, який думає що він розумніший за інших
Beker
- Ки$ульКа
- Спец
- Повідомлень: 505
- З нами з: 15 лютого 2011 12:07
- Репутація: 33
- Область: Київська
- Місце роботи: Інші недержавні проектні організації
Re: Закон України "Про Державний земельний кадастр"
-
0
- Цитата
Якщо є таке роз'яснення офіційне дайте нам його почитати?Beker писав:► ПоказатиПункт 16 статті 21 Закону України «Про Державний земельний кадастр» так як і пункт 69 Постанови КМУ №1051 від 17.10.2012 року «Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру» містить норму, яка лише визначає особу, що подає документацію із землеустрою до органу виконавчої влади, що реалізовує державну політику у сфері земельних відносин, для внесення відомостей до Державного земельного кадастру, але ніяким чином не відносить розробника землевпорядної документації до кола осіб визначених пунктом 3 статті 24 цього ж Закону і пункті 109 Постанови КМУ №1051 від 17.10.2012 року «Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру», так як стаття 21 «Підстави та основні вимоги щодо внесення відомостей до Державного земельного кадастру» Закону України «Про Державний земельний кадастр» та розділ «Основні вимоги щодо внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про його об’єкти» Постанови КМУ №1051 від 17.10.2012 року «Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру» є загальними нормами права, визначеними приведеними Законом та Постановою, а стаття 24 «Державна реєстрація земельної ділянки» Закону України «Про Державний земельний кадастр» та розділ «Державна реєстрація земельної ділянки» Постанови КМУ №1051 від 17.10.2012 року «Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру» є спеціальними нормами права, які регламентують дії державного кадастрового реєстратора щодо конкретної дії, а саме Державної реєстрації земельної ділянки, а також чітко визначають коло осіб, які мають право на звернення для реєстрації земельної ділянки.
таке роз'снення норми пройшло на рівні Генпрокуратури, думаю, що проблема не в законі (який як дишло), а в їздовому, який думає що він розумніший за інших
! | Повідомлення з: Denver |
http://zemres.com/forum/rules#rule3.6 |
Ки$ульКа
solim
-
- Спец
- Повідомлень: 2015
- З нами з: 18 листопада 2007 16:32
- Репутація: 88
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Re: Закон України "Про Державний земельний кадастр"
-
0
- Цитата
Підкажіть, хто знає, як можна "відшити" ОВК, який звернувся в терорган дза з листом щодо надання йому інформації із звітності 6-зем по певній сільраді? Дякую. Чи можна стверджувати, що 6-зем, це частина кадастру, і інформація надається в порядку, визначеному статтею 38 ЗУ "Про ДЗК"? Дякую.
cerdred
-
- Спец
- Повідомлень: 52
- З нами з: 04 червня 2014 14:40
- Репутація: 17
- Область: Львівська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Re: Закон України "Про Державний земельний кадастр"
-
0
- Цитата
Закон України «Про Державний земельний кадастр»
Стаття 38. Порядок користування відомостями Державного земельного кадастру
.......
Користування відомостями Державного земельного кадастру може також здійснюватися у формі надання доступу до нього в режимі читання.
Доступ до Державного земельного кадастру надається банкам, центральному органу виконавчої влади, який здійснює державний контроль за використанням та охороною земель, та особам, які в установленому законом порядку включені до Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників та Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів, і особам, які отримали ліцензії на проведення землеоціночних робіт та земельних торгів, землеоціночних робіт та земельних торгів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
.........
Як получити такий доступ на читання? І як він взагалі виглядає?
http://gazeta.dt.ua/macrolevel/zemlya-bez-organu-_.html в цій статі йдеться про якийсь доступ за хабар в 100$ це саме те що в ЗУ «Про Державний земельний кадастр»?
Стаття 38. Порядок користування відомостями Державного земельного кадастру
.......
Користування відомостями Державного земельного кадастру може також здійснюватися у формі надання доступу до нього в режимі читання.
Доступ до Державного земельного кадастру надається банкам, центральному органу виконавчої влади, який здійснює державний контроль за використанням та охороною земель, та особам, які в установленому законом порядку включені до Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників та Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів, і особам, які отримали ліцензії на проведення землеоціночних робіт та земельних торгів, землеоціночних робіт та земельних торгів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
.........
Як получити такий доступ на читання? І як він взагалі виглядає?
http://gazeta.dt.ua/macrolevel/zemlya-bez-organu-_.html в цій статі йдеться про якийсь доступ за хабар в 100$ це саме те що в ЗУ «Про Державний земельний кадастр»?
birmix
solim
-
- Спец
- Повідомлень: 52
- З нами з: 04 червня 2014 14:40
- Репутація: 17
- Область: Львівська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Re: Закон України "Про Державний земельний кадастр"
-
0
- Цитата
Ходять слухи що деякі особи вже получили доступ на читання інформації з кадастру за деякі заслуги перед ДЗК та ДЗА... а так за вашою інформацією майже 4 роки і всього навсього є "пілотні проекти" доступу на читання досить сумнівно....solim писав: Механізм тільки розробляється.
Вже є пілотні проекти, де тестується доступ органів місцевого самоврядування.
ах так деякі особи незавжди відповідаю вимогам статі 38....
birmix
- solim
- Спец
- Повідомлень: 1074
- З нами з: 06 листопада 2013 13:47
- Репутація: 201
- Область: Рівненська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Re: Закон України "Про Державний земельний кадастр"
-
0
- Цитата
Офіційно є доступ в конкретно визначених осіб в центральному органі податкової та с/г інспекції (може ще в когось) і це одна людина з окремим комп'ютером зі своїми паролями доступу. Можливо вже є і МВС/СБУ.
Доступ нотаріусам/проектантам/банкірам... офіційно не надається.
Хоча... зараз в режимі читання доступ може отримати, наприклад, будь-який начальник райуправління (чи заступник в ГУ). Теоретично можна комусь повідомити свій логін/пароль. Може свій пароль повідомити комусь і реєстратор - встановивши кілька програм ввійти в систему можна з любого комп'ютера.
Відправлено через 16 години 49 хвилини 13 секунди:
Як це реалізовано не знаю.
Доступ нотаріусам/проектантам/банкірам... офіційно не надається.
Хоча... зараз в режимі читання доступ може отримати, наприклад, будь-який начальник райуправління (чи заступник в ГУ). Теоретично можна комусь повідомити свій логін/пароль. Може свій пароль повідомити комусь і реєстратор - встановивши кілька програм ввійти в систему можна з любого комп'ютера.
Відправлено через 16 години 49 хвилини 13 секунди:
Підтверджую, що нотаріуси вже мають доступ до НКС і друкують витяги про земельні ділянки.
Як це реалізовано не знаю.
solim
-
- Спец
- Повідомлень: 2015
- З нами з: 18 листопада 2007 16:32
- Репутація: 88
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Re: Закон України "Про Державний земельний кадастр"
-
0
- Цитата
Підкажіть, хто як робе:
Громадянин на підставі проекту реєструє ЗД. Присвоюється номер, відкривається ПК, отримує витяг, ставиться відмітка на титулці і кадастровому плані. Хто куди далі документацію діває: з відміткою на руки громадянину чи в архів? Якщо громадядину, то що тоді останеться у відділі, якшо він не поверне після затвердження документації?
Згідно ПКМУ 1051
Громадянин на підставі проекту реєструє ЗД. Присвоюється номер, відкривається ПК, отримує витяг, ставиться відмітка на титулці і кадастровому плані. Хто куди далі документацію діває: з відміткою на руки громадянину чи в архів? Якщо громадядину, то що тоді останеться у відділі, якшо він не поверне після затвердження документації?
Згідно ПКМУ 1051
В кого як це відбувається? Розкажіть будь ласка. Дякую.6) повертає заявникові документацію із землеустрою та оцінки земель з проставленою позначкою про проведення перевірки електронного документа та внесення відомостей до Державного земельного кадастру.
Проставлення Державним кадастровим реєстратором зазначеної позначки є підставою для передачі відповідної документації на затвердження органу державної влади або органу місцевого самоврядування (у разі, коли згідно із законом така документація підлягає затвердженню даним органом).
cerdred
-
- Молодший спец :)
- Повідомлень: 45
- З нами з: 21 лютого 2014 15:51
- Репутація: 7
- Область: Запорізька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Re: Закон України "Про Державний земельний кадастр"
-
0
- Цитата
мы ставим отметку на одном экз. документации и отдаем ее разработчику, который должен сдать ее по умолчанию в архив (при необходимости - после принятия решения омс, у нас разработчик обеспечивает подачу документов на сессию), а заказчику сделать второй экз.
zemka90
Re: Закон України "Про Державний земельний кадастр"
-
0
- Цитата
Доброго дня. Виникла схожа ситуація. Орендар, якому відведена земельна ділянка (ділянка внесена в ДЗК, проект затверджений, прийнято рішення про надання в оренду) відмовляється укладати договір оренди земельної ділянки. Міська рада не отримує орендної плати, виникла потреба в скасуванні державної реєстрації земельної ділянки. Чи можливо зараз провести скасування реєстрації земельної ділянки комунальної власності за зверненням ради (на протязі року право не було зареєстроване) ?solim писав: по закінченні терміну скасування реєстрації не відбувається автоматично. Конкретний реєстратор повинен прийняти рішення стосовно конкретної ділянки чітко знаючи "вину заявника", а таке на себе ніхто не захоче брати. Крім того, на даний час таке технічно неможливо зробити - відсутній функціонал в НКС.
Проблема в тому, що інколи доцільно скасувати, а немає підстав.
Приклад: ділянка зареєстрована на місцеву раду для послідуючої передачі в оренду. В оренду потенційному орендарю вирішили не передавати, а передати значно більшу ділянку для іншого цільового використання іншому орендарю. Тепер треба змінювати цільове призначення сформованої ділянки, формувати нову ділянку з запасу, об'єднувати ділянки. Доцільніше було б відмінити реєстрацію і просто зробити новий проект відведення, але немає правових підстав.
DANEK
Re: Закон України "Про Державний земельний кадастр"
-
0
- Цитата
по перше - За зверненням ради не дозволяє ЗУ Про ДЗК
по друге - система взагалі не дає технічної можливості закривати ПК навіть якщо через рік доказано вину правонабувача щодо не реалізації реєстрації права
Малібу
- Поковба
- Спец
- Повідомлень: 704
- З нами з: 13 вересня 2009 14:16
- Репутація: 0
- Область: Закарпатська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
- Контактна інформація:
Re: Закон України "Про Державний земельний кадастр"
-
0
- Цитата
Не бачу змісту таких дій. Зверніться до суду на стягнення коштів з орендаря за період з моменту прийняття рішення до сьогоднішнього дня. Через певний період ще раз зверніться, тоді орендар задумається чи варто йому зареєструвати договір і сплачувати оренду, чи оренду і судові витрати.DANEK писав: Доброго дня. Виникла схожа ситуація. Орендар, якому відведена земельна ділянка (ділянка внесена в ДЗК, проект затверджений, прийнято рішення про надання в оренду) відмовляється укладати договір оренди земельної ділянки. Міська рада не отримує орендної плати, виникла потреба в скасуванні державної реєстрації земельної ділянки. Чи можливо зараз провести скасування реєстрації земельної ділянки комунальної власності за зверненням ради (на протязі року право не було зареєстроване) ?
Наприклад, ось так http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/40826873 .
Поковба
-
- Спец
- Повідомлень: 466
- З нами з: 13 лютого 2014 12:34
- Репутація: -4
- Область: Кіровоградська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Закон України "Про Державний земельний кадастр"
-
0
- Цитата
доброго дня, скажіть будь ласка, у Законі про Державний земельний кадастр державним реєстратором може бути громадянин з вищою землевпорядною освітою, у нашого реєстратора бакалавр, в дипломі також написано що базова вища, але ж в законі чітко не прописано що має бути повна вища освіта
Танчус
-
- Спец
- Повідомлень: 2015
- З нами з: 18 листопада 2007 16:32
- Репутація: 88
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Закон України "Про Державний земельний кадастр"
-
0
- Цитата
Як не прописано, то значить не заборонено. Вважаю що може бути і бакалавр.Танчус писав: але ж в законі чітко не прописано що має бути повна вища освіта
cerdred
-
- Спец
- Повідомлень: 466
- З нами з: 13 лютого 2014 12:34
- Репутація: -4
- Область: Кіровоградська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Закон України "Про Державний земельний кадастр"
-
0
- Цитата
наше обласне говорить, що можливо реєстратора з бакалавром в геокадастр не візьме Київ)))cerdred писав: Як не прописано, то значить не заборонено. Вважаю що може бути і бакалавр.
Відправлено через 1 хвилину 18 секунди:
видно поземельні книги без помилок і реєструвать самі з києва на райони хочуть їздитиcerdred писав: Вважаю що може бути і бакалавр.
Танчус
-
- Спец
- Повідомлень: 2015
- З нами з: 18 листопада 2007 16:32
- Репутація: 88
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Закон України "Про Державний земельний кадастр"
-
0
- Цитата
А ось наприклад технікум, чи колледж, вони ж дають, наскільки я не помиляюсь, неповну вище освіту.... але ж все таки вищу. Раніш вона називалась середня-спеціальна.
cerdred
Танчус
Закон України "Про Державний земельний кадастр"
-
0
- Цитата
В 2015 прийнято Закон "Про вищу освіту"Танчус писав: аме так , в дипломі вказано базова ВИЩА
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/155 ... 0809268877
► Показати
2. Установити, що:
1) освітня діяльність за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, що провадиться вищими навчальними закладами і започаткована до набрання чинності цим Законом, продовжується у межах строку навчання за певною освітньо-професійною програмою з видачею державного документа про вищу освіту встановленого зразка - диплома спеціаліста. Останній прийом на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста проводиться у 2016 році;
2) вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста (повна вища освіта) після набрання чинності цим Законом прирівнюється до вищої освіти ступеня магістра;
3) освітня діяльність за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого спеціаліста, що провадиться вищими навчальними закладами і започаткована до набрання чинності цим Законом, продовжується у межах строку навчання за певною освітньо-професійною програмою з видачею державного документа про вищу освіту встановленого зразка - диплома молодшого спеціаліста. Останній прийом на здобуття вищої освіти за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого спеціаліста проводиться у 2016 році;
4) після набрання чинності цим Законом диплом про вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого спеціаліста (початкова вища освіта) прирівнюється до диплома про вищу освіту за освітньо-професійним ступенем молодшого бакалавра;
1) освітня діяльність за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, що провадиться вищими навчальними закладами і започаткована до набрання чинності цим Законом, продовжується у межах строку навчання за певною освітньо-професійною програмою з видачею державного документа про вищу освіту встановленого зразка - диплома спеціаліста. Останній прийом на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста проводиться у 2016 році;
2) вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста (повна вища освіта) після набрання чинності цим Законом прирівнюється до вищої освіти ступеня магістра;
3) освітня діяльність за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого спеціаліста, що провадиться вищими навчальними закладами і започаткована до набрання чинності цим Законом, продовжується у межах строку навчання за певною освітньо-професійною програмою з видачею державного документа про вищу освіту встановленого зразка - диплома молодшого спеціаліста. Останній прийом на здобуття вищої освіти за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого спеціаліста проводиться у 2016 році;
4) після набрання чинності цим Законом диплом про вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого спеціаліста (початкова вища освіта) прирівнюється до диплома про вищу освіту за освітньо-професійним ступенем молодшого бакалавра;
► Показати
Стаття 5. Рівні та ступені вищої освіти
1. Підготовка фахівців з вищою освітою здійснюється за відповідними освітньо-професійними, освітньо-науковими, науковими програмами на таких рівнях вищої освіти:
початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти;
перший (бакалаврський) рівень;
другий (магістерський) рівень;
третій (освітньо-науковий) рівень;
науковий рівень.
Початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти відповідає п’ятому кваліфікаційному рівню Національної рамки кваліфікацій і передбачає здобуття особою загальнокультурної та професійно орієнтованої підготовки, спеціальних умінь і знань, а також певного досвіду їх практичного застосування з метою виконання типових завдань, що передбачені для первинних посад у відповідній галузі професійної діяльності.
Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти відповідає шостому кваліфікаційному рівню Національної рамки кваліфікацій і передбачає здобуття особою теоретичних знань та практичних умінь і навичок, достатніх для успішного виконання професійних обов’язків за обраною спеціальністю.
Другий (магістерський) рівень вищої освіти відповідає сьомому кваліфікаційному рівню Національної рамки кваліфікацій і передбачає здобуття особою поглиблених теоретичних та/або практичних знань, умінь, навичок за обраною спеціальністю (чи спеціалізацією), загальних засад методології наукової та/або професійної діяльності, інших компетентностей, достатніх для ефективного виконання завдань інноваційного характеру відповідного рівня професійної діяльності.
Третій (освітньо-науковий) рівень вищої освіти відповідає восьмому кваліфікаційному рівню Національної рамки кваліфікацій і передбачає здобуття особою теоретичних знань, умінь, навичок та інших компетентностей, достатніх для продукування нових ідей, розв’язання комплексних проблем у галузі професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності, оволодіння методологією наукової та педагогічної діяльності, а також проведення власного наукового дослідження, результати якого мають наукову новизну, теоретичне та практичне значення.
Науковий рівень вищої освіти відповідає дев’ятому кваліфікаційному рівню Національної рамки кваліфікацій і передбачає набуття компетентностей з розроблення і впровадження методології та методики дослідницької роботи, створення нових системоутворюючих знань та/або прогресивних технологій, розв’язання важливої наукової або прикладної проблеми, яка має загальнонаціональне або світове значення.
2. Здобуття вищої освіти на кожному рівні вищої освіти передбачає успішне виконання особою відповідної освітньої (освітньо-професійної чи освітньо-наукової) або наукової програми, що є підставою для присудження відповідного ступеня вищої освіти:
1) молодший бакалавр;
2) бакалавр;
3) магістр;
4) доктор філософії;
5) доктор наук.
3. Молодший бакалавр - це освітньо-професійний ступінь, що здобувається на початковому рівні (короткому циклі) вищої освіти і присуджується вищим навчальним закладом у результаті успішного виконання здобувачем вищої освіти освітньо-професійної програми, обсяг якої становить 90-120 кредитів ЄКТС.
Особа має право здобувати ступінь молодшого бакалавра за умови наявності в неї повної загальної середньої освіти.
4. Бакалавр - це освітній ступінь, що здобувається на першому рівні вищої освіти та присуджується вищим навчальним закладом у результаті успішного виконання здобувачем вищої освіти освітньо-професійної програми, обсяг якої становить 180-240 кредитів ЄКТС. Обсяг освітньо-професійної програми для здобуття ступеня бакалавра на основі ступеня молодшого бакалавра визначається вищим навчальним закладом.
Особа має право здобувати ступінь бакалавра за умови наявності в неї повної загальної середньої освіти.
5. Магістр - це освітній ступінь, що здобувається на другому рівні вищої освіти та присуджується вищим навчальним закладом у результаті успішного виконання здобувачем вищої освіти відповідної освітньої програми. Ступінь магістра здобувається за освітньо-професійною або за освітньо-науковою програмою. Обсяг освітньо-професійної програми підготовки магістра становить 90-120 кредитів ЄКТС, обсяг освітньо-наукової програми - 120 кредитів ЄКТС. Освітньо-наукова програма магістра обов’язково включає дослідницьку (наукову) компоненту обсягом не менше 30 відсотків.
Особа має право здобувати ступінь магістра за умови наявності в неї ступеня бакалавра.
Ступінь магістра медичного, фармацевтичного або ветеринарного спрямування здобувається на основі повної загальної середньої освіти і присуджується вищим навчальним закладом у результаті успішного виконання здобувачем вищої освіти відповідної освітньої програми, обсяг якої становить 300-360 кредитів ЄКТС.
6. Доктор філософії - це освітній і водночас перший науковий ступінь, що здобувається на третьому рівні вищої освіти на основі ступеня магістра. Ступінь доктора філософії присуджується спеціалізованою вченою радою вищого навчального закладу або наукової установи в результаті успішного виконання здобувачем вищої освіти відповідної освітньо-наукової програми та публічного захисту дисертації у спеціалізованій вченій раді.
Особа має право здобувати ступінь доктора філософії під час навчання в аспірантурі (ад’юнктурі). Особи, які професійно здійснюють наукову, науково-технічну або науково-педагогічну діяльність за основним місцем роботи, мають право здобувати ступінь доктора філософії поза аспірантурою, зокрема під час перебування у творчій відпустці, за умови успішного виконання відповідної освітньо-наукової програми та публічного захисту дисертації у спеціалізованій вченій раді.
Нормативний строк підготовки доктора філософії в аспірантурі (ад’юнктурі) становить чотири роки. Обсяг освітньої складової освітньо-наукової програми підготовки доктора філософії становить 30-60 кредитів ЄКТС.
Наукові установи можуть здійснювати підготовку докторів філософії за власною освітньо-науковою програмою згідно з отриманою ліцензією на відповідну освітню діяльність. Наукові установи можуть також здійснювати підготовку докторів філософії за освітньо-науковою програмою, узгодженою з вищим навчальним закладом. У такому разі наукова складова такої програми здійснюється у науковій установі, а освітня складова - у вищому навчальному закладі.
7. Доктор наук - це другий науковий ступінь, що здобувається особою на науковому рівні вищої освіти на основі ступеня доктора філософії і передбачає набуття найвищих компетентностей у галузі розроблення і впровадження методології дослідницької роботи, проведення оригінальних досліджень, отримання наукових результатів, які забезпечують розв’язання важливої теоретичної або прикладної проблеми, мають загальнонаціональне або світове значення та опубліковані в наукових виданнях.
Ступінь доктора наук присуджується спеціалізованою вченою радою вищого навчального закладу чи наукової установи за результатами публічного захисту наукових досягнень у вигляді дисертації або опублікованої монографії, або за сукупністю статей, опублікованих у вітчизняних і міжнародних рецензованих фахових виданнях, перелік яких затверджується центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.
1. Підготовка фахівців з вищою освітою здійснюється за відповідними освітньо-професійними, освітньо-науковими, науковими програмами на таких рівнях вищої освіти:
початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти;
перший (бакалаврський) рівень;
другий (магістерський) рівень;
третій (освітньо-науковий) рівень;
науковий рівень.
Початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти відповідає п’ятому кваліфікаційному рівню Національної рамки кваліфікацій і передбачає здобуття особою загальнокультурної та професійно орієнтованої підготовки, спеціальних умінь і знань, а також певного досвіду їх практичного застосування з метою виконання типових завдань, що передбачені для первинних посад у відповідній галузі професійної діяльності.
Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти відповідає шостому кваліфікаційному рівню Національної рамки кваліфікацій і передбачає здобуття особою теоретичних знань та практичних умінь і навичок, достатніх для успішного виконання професійних обов’язків за обраною спеціальністю.
Другий (магістерський) рівень вищої освіти відповідає сьомому кваліфікаційному рівню Національної рамки кваліфікацій і передбачає здобуття особою поглиблених теоретичних та/або практичних знань, умінь, навичок за обраною спеціальністю (чи спеціалізацією), загальних засад методології наукової та/або професійної діяльності, інших компетентностей, достатніх для ефективного виконання завдань інноваційного характеру відповідного рівня професійної діяльності.
Третій (освітньо-науковий) рівень вищої освіти відповідає восьмому кваліфікаційному рівню Національної рамки кваліфікацій і передбачає здобуття особою теоретичних знань, умінь, навичок та інших компетентностей, достатніх для продукування нових ідей, розв’язання комплексних проблем у галузі професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності, оволодіння методологією наукової та педагогічної діяльності, а також проведення власного наукового дослідження, результати якого мають наукову новизну, теоретичне та практичне значення.
Науковий рівень вищої освіти відповідає дев’ятому кваліфікаційному рівню Національної рамки кваліфікацій і передбачає набуття компетентностей з розроблення і впровадження методології та методики дослідницької роботи, створення нових системоутворюючих знань та/або прогресивних технологій, розв’язання важливої наукової або прикладної проблеми, яка має загальнонаціональне або світове значення.
2. Здобуття вищої освіти на кожному рівні вищої освіти передбачає успішне виконання особою відповідної освітньої (освітньо-професійної чи освітньо-наукової) або наукової програми, що є підставою для присудження відповідного ступеня вищої освіти:
1) молодший бакалавр;
2) бакалавр;
3) магістр;
4) доктор філософії;
5) доктор наук.
3. Молодший бакалавр - це освітньо-професійний ступінь, що здобувається на початковому рівні (короткому циклі) вищої освіти і присуджується вищим навчальним закладом у результаті успішного виконання здобувачем вищої освіти освітньо-професійної програми, обсяг якої становить 90-120 кредитів ЄКТС.
Особа має право здобувати ступінь молодшого бакалавра за умови наявності в неї повної загальної середньої освіти.
4. Бакалавр - це освітній ступінь, що здобувається на першому рівні вищої освіти та присуджується вищим навчальним закладом у результаті успішного виконання здобувачем вищої освіти освітньо-професійної програми, обсяг якої становить 180-240 кредитів ЄКТС. Обсяг освітньо-професійної програми для здобуття ступеня бакалавра на основі ступеня молодшого бакалавра визначається вищим навчальним закладом.
Особа має право здобувати ступінь бакалавра за умови наявності в неї повної загальної середньої освіти.
5. Магістр - це освітній ступінь, що здобувається на другому рівні вищої освіти та присуджується вищим навчальним закладом у результаті успішного виконання здобувачем вищої освіти відповідної освітньої програми. Ступінь магістра здобувається за освітньо-професійною або за освітньо-науковою програмою. Обсяг освітньо-професійної програми підготовки магістра становить 90-120 кредитів ЄКТС, обсяг освітньо-наукової програми - 120 кредитів ЄКТС. Освітньо-наукова програма магістра обов’язково включає дослідницьку (наукову) компоненту обсягом не менше 30 відсотків.
Особа має право здобувати ступінь магістра за умови наявності в неї ступеня бакалавра.
Ступінь магістра медичного, фармацевтичного або ветеринарного спрямування здобувається на основі повної загальної середньої освіти і присуджується вищим навчальним закладом у результаті успішного виконання здобувачем вищої освіти відповідної освітньої програми, обсяг якої становить 300-360 кредитів ЄКТС.
6. Доктор філософії - це освітній і водночас перший науковий ступінь, що здобувається на третьому рівні вищої освіти на основі ступеня магістра. Ступінь доктора філософії присуджується спеціалізованою вченою радою вищого навчального закладу або наукової установи в результаті успішного виконання здобувачем вищої освіти відповідної освітньо-наукової програми та публічного захисту дисертації у спеціалізованій вченій раді.
Особа має право здобувати ступінь доктора філософії під час навчання в аспірантурі (ад’юнктурі). Особи, які професійно здійснюють наукову, науково-технічну або науково-педагогічну діяльність за основним місцем роботи, мають право здобувати ступінь доктора філософії поза аспірантурою, зокрема під час перебування у творчій відпустці, за умови успішного виконання відповідної освітньо-наукової програми та публічного захисту дисертації у спеціалізованій вченій раді.
Нормативний строк підготовки доктора філософії в аспірантурі (ад’юнктурі) становить чотири роки. Обсяг освітньої складової освітньо-наукової програми підготовки доктора філософії становить 30-60 кредитів ЄКТС.
Наукові установи можуть здійснювати підготовку докторів філософії за власною освітньо-науковою програмою згідно з отриманою ліцензією на відповідну освітню діяльність. Наукові установи можуть також здійснювати підготовку докторів філософії за освітньо-науковою програмою, узгодженою з вищим навчальним закладом. У такому разі наукова складова такої програми здійснюється у науковій установі, а освітня складова - у вищому навчальному закладі.
7. Доктор наук - це другий науковий ступінь, що здобувається особою на науковому рівні вищої освіти на основі ступеня доктора філософії і передбачає набуття найвищих компетентностей у галузі розроблення і впровадження методології дослідницької роботи, проведення оригінальних досліджень, отримання наукових результатів, які забезпечують розв’язання важливої теоретичної або прикладної проблеми, мають загальнонаціональне або світове значення та опубліковані в наукових виданнях.
Ступінь доктора наук присуджується спеціалізованою вченою радою вищого навчального закладу чи наукової установи за результатами публічного захисту наукових досягнень у вигляді дисертації або опублікованої монографії, або за сукупністю статей, опублікованих у вітчизняних і міжнародних рецензованих фахових виданнях, перелік яких затверджується центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.
Alexxp
-
- Спец
- Повідомлень: 466
- З нами з: 13 лютого 2014 12:34
- Репутація: -4
- Область: Кіровоградська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Закон України "Про Державний земельний кадастр"
-
0
- Цитата
з вище написаного я так розумію що цей диплом всетаки входить у вищу освітуAlexxp писав: В 2015 прийнято Закон "Про вищу освіту"
Танчус
Закон України "Про Державний земельний кадастр"
-
0
- Цитата
А чи були вже випадки переведення в Держгеокадастр кадастрових реєстраторів з такою освітою ?cerdred писав: А ось наприклад технікум, чи колледж, вони ж дають, наскільки я не помиляюсь, неповну вище освіту.... але ж все таки вищу. Раніш вона називалась середня-спеціальна.
Katze
-
- Спец
- Повідомлень: 466
- З нами з: 13 лютого 2014 12:34
- Репутація: -4
- Область: Кіровоградська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Танчус
-
- Спец
- Повідомлень: 466
- З нами з: 13 лютого 2014 12:34
- Репутація: -4
- Область: Кіровоградська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Закон України "Про Державний земельний кадастр"
-
0
- Цитата
шановні колеги, з якими освітами ваших реєстраторів попереводили до Держгеокадастру?
Танчус
-
- Спец
- Повідомлень: 2015
- З нами з: 18 листопада 2007 16:32
- Репутація: 88
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Закон України "Про Державний земельний кадастр"
-
0
- Цитата
Частина 5 даного Закону щас виглядає так:
Заздалегідь вдячний.
Хто може на нормальній мові розказати як це буде відбуватися? Що таке "альтернативного засобу ідентифікації особи"? Це може бути паспорт? От приходить громадянин за витягом в ЦНАП, і далі як?5. На отримання відомостей Державного земельного кадастру про земельну ділянку мають право:
фізичні та юридичні особи, за умови їх ідентифікації з використанням електронного цифрового підпису чи іншого альтернативного засобу ідентифікації особи;
Заздалегідь вдячний.
cerdred