По запиту із суда.cerdred писав:Підкажіть будь ласка, чи законно буде надати громадянину по запиту копію державного акта іншого громадянина, для пред'явлення його, наприклад в суд.
Дякую!
ЗУ "Про доступ до публічної інформації"
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
- Volodar
- Спец
- Повідомлень: 1795
- З нами з: 17 квітня 2008 12:41
- Репутація: 53
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Re: ЗУ "Про доступ до публічної інформації"
-
- Спец
- Повідомлень: 153
- З нами з: 23 травня 2010 12:33
- Репутація: 0
- Область: Одеська
Re: ЗУ "Про доступ до публічної інформації"
А як же ч.7 ст.6 "Обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо
документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення
надається інформація, доступ до якої необмежений"
Та ч.5 ви теж вище цитували...
документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення
надається інформація, доступ до якої необмежений"
Та ч.5 ви теж вище цитували...
- Volodar
- Спец
- Повідомлень: 1795
- З нами з: 17 квітня 2008 12:41
- Репутація: 53
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Re: ЗУ "Про доступ до публічної інформації"
Це стосується лише інформації (документа) з обмеженим доступом.UNREALCOLD писав:А як же ч.7 ст.6
Це стосується про розпорядження державним та комунальним майном. Якби запит був - чи передавалася міською радою земельна ділянка у власність громадянину - то тут відмовити вже важко. А от: надайте копію чужого документа - UPSUNREALCOLD писав:Та ч.5 ви теж вище цитували...
Державний акт це все таки документ, а не інформація.
-
- Спец
- Повідомлень: 153
- З нами з: 23 травня 2010 12:33
- Репутація: 0
- Область: Одеська
Re: ЗУ "Про доступ до публічної інформації"
Volodar
Ну гаразд, рішення (розпорядження) про передачу - це інфа доступна для всіх, а от "володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів" тоді як розуміти. Договір, наприклад, це ж документ який стосується передачі земельної ділянки, тобто, схоже на те, про що йде мова в ч.5, але він містить дані про особу (адресу, там, чи ще якась інфа) яка є персональними даними та яку можна отримати за рішенням суду, відповідно сам договір (акт) не є з обмеженим досупом, але враховуючи ч.7 ст.6 можна дати копію лише частини документа.
Якщо помиляюсь-виправте.
Ну гаразд, рішення (розпорядження) про передачу - це інфа доступна для всіх, а от "володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів" тоді як розуміти. Договір, наприклад, це ж документ який стосується передачі земельної ділянки, тобто, схоже на те, про що йде мова в ч.5, але він містить дані про особу (адресу, там, чи ще якась інфа) яка є персональними даними та яку можна отримати за рішенням суду, відповідно сам договір (акт) не є з обмеженим досупом, але враховуючи ч.7 ст.6 можна дати копію лише частини документа.
Якщо помиляюсь-виправте.
Re: ЗУ "Про доступ до публічної інформації"
Звернувся невідомий громадянин в райзем з посиланням на ЗУ "Про доступ до публічної інформації", вказав що йому необхідні деякі посадові інстукції спеціалістів та розподіл обовязків між начальником і заступником, на мою думку можливо направити лист до юстиції та прокуратури, за розясненням бо зовсім немаю бажання надавати йому такі документи. Можливо є в когось інші думки буду вдячний.
-
- Спец
- Повідомлень: 92
- З нами з: 30 вересня 2009 16:28
- Репутація: 0
- Область: Полтавська
- Місце роботи: Інші недержавні проектні організації
Re: ЗУ "Про доступ до публічної інформації"
А з чого громадянин вирішив, що посадові інстукції спеціалістів та розподіл обовязків між начальником і заступником є публічною інформацією.
Re: ЗУ "Про доступ до публічної інформації"
В його запиті зазначено.Наконечний писав:А з чого громадянин вирішив
- dexter3000
- Спец
- Повідомлень: 1353
- З нами з: 29 серпня 2007 17:38
- Репутація: 10
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування
Re: ЗУ "Про доступ до публічної інформації"
Згідно Закону - http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/ ... eg=2939-17 - громадянин не зобов'язаний пояснювати, навіщо йому ця інформація.Shurazem писав:Звернувся невідомий громадянин в райзем з посиланням на ЗУ "Про доступ до публічної інформації", вказав що йому необхідні деякі посадові інстукції спеціалістів та розподіл обовязків між начальником і заступником
Вряд ли служебные инструкции можно отнести к служебной или конфиденциальной информации.Shurazem писав:за розясненням бо зовсім немаю бажання надавати йому такі документи
- Deputat33
- Спец
- Повідомлень: 155
- З нами з: 19 березня 2008 23:35
- Репутація: 4
- Область: Київська
- Місце роботи: Інше
Re: ЗУ "Про доступ до публічної інформації"
Не ЗАБУВАЙТЕ !надання інформації є платною адміністративною послугою відповідно до Постанови КМУ "про надання територіальними органами Держземагенції... платних адміністративних послуг"
59грн за сторінку - в бюджет управління!
Додано через 6 хвилин 24 секунди:
59грн за сторінку - в бюджет управління!
Додано через 6 хвилин 24 секунди:
Закон України "Про звернення громадян" ст 8 пункт анонімки!Shurazem писав:Звернувся невідомий громадянин в райзем з посиланням на ЗУ "Про доступ до публічної інформації",
- Volodar
- Спец
- Повідомлень: 1795
- З нами з: 17 квітня 2008 12:41
- Репутація: 53
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Re: ЗУ "Про доступ до публічної інформації"
Не вийде, це для копій із документації із землеустрою, а ось для звичайних документів- приблизно гривник за сторінку.Deputat33 писав:59грн за сторінку - в бюджет управління!
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/m ... 0-2011-%EF
-
- Спец
- Повідомлень: 153
- З нами з: 23 травня 2010 12:33
- Репутація: 0
- Область: Одеська
Re: ЗУ "Про доступ до публічної інформації"
А навіщо нам закон про звернення?Deputat33 писав:Закон України "Про звернення громадян" ст 8 пункт анонімки!
ч.5ст.19 "про досутп до публ.інф" Запит на інформацію має містити:
1) ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу
електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є;
2) загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи
зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це
відомо;
3) підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
ст.22
1. Розпорядник інформації має право відмовити в задоволенні
запиту в таких випадках:
4) не дотримано вимог до запиту на інформацію, передбачених
частиною п'ятою статті 19 цього Закону.
Re: ЗУ "Про доступ до публічної інформації"
" Стаття 15. Оприлюднення інформації розпорядниками
1. Розпорядники інформації зобов'язані оприлюднювати:
.......
2) нормативно-правові акти, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником, проекти рішень, що підлягають обговоренню, інформацію про нормативно-правові засади діяльності;
.......
3. Проекти нормативно-правових актів, рішень органів місцевого самоврядування, розроблені відповідними розпорядниками, оприлюднюються ними не пізніш як за 20 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття.
........"
З метою дотримання строків (в місячний термін) розгляду заяв громадян та юридичних осіб з приводу земельних питань, сесії міської ради скликаються щомісячно.
Згідно пункту 3 ст.15 проекти рішень ради необхідно оприлюднити за 20 робочих днів (тобто календарний місяць!!!)
Дотримуючись строків розгляду заяв порушується п.3 ст.15, дотримуючись вимоги на оприлюднення - порушується строк розгляду заяв.
Де я зациклився? 5+5=?
Що значить "проекти рішень, що підлягають обговоренню"? Вони ж ВСІ підлягають обговоренню (принаймні між депутатами). Чи мається на увазі з громадою?
1. Розпорядники інформації зобов'язані оприлюднювати:
.......
2) нормативно-правові акти, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником, проекти рішень, що підлягають обговоренню, інформацію про нормативно-правові засади діяльності;
.......
3. Проекти нормативно-правових актів, рішень органів місцевого самоврядування, розроблені відповідними розпорядниками, оприлюднюються ними не пізніш як за 20 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття.
........"
З метою дотримання строків (в місячний термін) розгляду заяв громадян та юридичних осіб з приводу земельних питань, сесії міської ради скликаються щомісячно.
Згідно пункту 3 ст.15 проекти рішень ради необхідно оприлюднити за 20 робочих днів (тобто календарний місяць!!!)
Дотримуючись строків розгляду заяв порушується п.3 ст.15, дотримуючись вимоги на оприлюднення - порушується строк розгляду заяв.
Де я зациклився? 5+5=?
Що значить "проекти рішень, що підлягають обговоренню"? Вони ж ВСІ підлягають обговоренню (принаймні між депутатами). Чи мається на увазі з громадою?
Re: ЗУ "Про доступ до публічної інформації"
Так, згідно цього Закону, ми порушуємо вимоги ст.118, 123 Земельного кодексу, де чітко вказано, що у місячний термін розглядається клопотання.
Ми вигадали на кожній заяві додавати абзац, де громадянин вказує, що з вимогами ЗУ "Про доступ до публічної інформації" ознайомлений, рішення міської ради буде ___, підпис.
Ми вигадали на кожній заяві додавати абзац, де громадянин вказує, що з вимогами ЗУ "Про доступ до публічної інформації" ознайомлений, рішення міської ради буде ___, підпис.
- Поковба
- Спец
- Повідомлень: 704
- З нами з: 13 вересня 2009 14:16
- Репутація: 0
- Область: Закарпатська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
- Контактна інформація:
Re: ЗУ "Про доступ до публічної інформації"
Депутат міської ради звернувся до неї із проханням надати копію рішення про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки іншій особі. Питання:
1) Чи відносяться до персональних даних про особу ПІБ особи і реєстрація її місця проживання?
2) Якщо рішення містить вищезгадані відомості, чи має право рада надавати таку копію рішення своєму депутату?
Схиляюся до думки, що у відповідності до ст. 11 Закону України "Про інформацію" надання таких відомостей не допускається.
В кого є ще які думки або твердження?
1) Чи відносяться до персональних даних про особу ПІБ особи і реєстрація її місця проживання?
2) Якщо рішення містить вищезгадані відомості, чи має право рада надавати таку копію рішення своєму депутату?
Схиляюся до думки, що у відповідності до ст. 11 Закону України "Про інформацію" надання таких відомостей не допускається.
В кого є ще які думки або твердження?
- dexter3000
- Спец
- Повідомлень: 1353
- З нами з: 29 серпня 2007 17:38
- Репутація: 10
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування
Re: ЗУ "Про доступ до публічної інформації"
Інформація має бути надана, але деперсоніфіковано - персональні дані замазати чорним маркером. KrutelykПоковба писав:Схиляюся до думки, що у відповідності до ст. 11 Закону України "Про інформацію" надання таких відомостей не допускається.
-
- Вже не початківець
- Повідомлень: 24
- З нами з: 10 вересня 2010 10:47
- Репутація: 0
- Область: Одеська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Re: ЗУ "Про доступ до публічної інформації"
А депутат звертався відповідно до Закону "Про доступ до публічної інформації" чи "Про статус депутатів місцевих рад"?
- Поковба
- Спец
- Повідомлень: 704
- З нами з: 13 вересня 2009 14:16
- Репутація: 0
- Область: Закарпатська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
- Контактна інформація:
Re: ЗУ "Про доступ до публічної інформації"
Він не посилався на законодавчі акти. А яка різниця?
-
- Вже не початківець
- Повідомлень: 24
- З нами з: 10 вересня 2010 10:47
- Репутація: 0
- Область: Одеська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Re: ЗУ "Про доступ до публічної інформації"
Просто, залежно від змісту заяви та данних заявника, ії можна розглядати як депутатське звернення, звернення громадянина чи інформаційний запит.
А якщо по суті, то:
1) Згідно ч. 5 ст. 6 ЗУ "Про доступ до публічної інформації" Не може бути обмежено доступ до інформації про
розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно. Як на мою думку, рішення щодо розпорядження земельними ділянками комунальної власності підпадає під дію данної норми.
2) Відповідно до ст. 35 ЗУ "Про статус депутатів місцевих рад", відповідна рада та її виконавчі органи забезпечують депутатів місцевих рад офіційними виданнями та інформаційними матеріалами ради, організують допомогу їм з правових питань депутатської діяльності, надають можливість депутатам ознайомитися з рішеннями ради та її органів, розпорядженнями відповідної місцевої державної адміністрації, актами підприємств, установ та організацій, розташованих на відповідній території.
Сподіваюсь, що допоможе.
А якщо по суті, то:
1) Згідно ч. 5 ст. 6 ЗУ "Про доступ до публічної інформації" Не може бути обмежено доступ до інформації про
розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно. Як на мою думку, рішення щодо розпорядження земельними ділянками комунальної власності підпадає під дію данної норми.
2) Відповідно до ст. 35 ЗУ "Про статус депутатів місцевих рад", відповідна рада та її виконавчі органи забезпечують депутатів місцевих рад офіційними виданнями та інформаційними матеріалами ради, організують допомогу їм з правових питань депутатської діяльності, надають можливість депутатам ознайомитися з рішеннями ради та її органів, розпорядженнями відповідної місцевої державної адміністрації, актами підприємств, установ та організацій, розташованих на відповідній території.
Сподіваюсь, що допоможе.
- Deputat33
- Спец
- Повідомлень: 155
- З нами з: 19 березня 2008 23:35
- Репутація: 4
- Область: Київська
- Місце роботи: Інше
Re: ЗУ "Про доступ до публічної інформації"
Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності щодо проведення робіт із землеустрою, землеоціночних робіт Ви повинні обліковквати виконані роботи див. п.1.19. Про обсяги виконаних робіт із землеустрою, землеоціночних робіт ліцензіати інформують Держкомзем до 15 січня наступного за звітним року за формою, наведеною у додатку 6.
Враховуйте те що діє закон "Про захист персональних даних" і У випадку надання прізвищ Ви повинні зареєструвати Базу даних!!! і Закон "Про доступ до публічної інформації" де інформація яку маєте надати - має бути знеособлена!!!
Враховуйте те що діє закон "Про захист персональних даних" і У випадку надання прізвищ Ви повинні зареєструвати Базу даних!!! і Закон "Про доступ до публічної інформації" де інформація яку маєте надати - має бути знеособлена!!!
-
- Вже не початківець
- Повідомлень: 24
- З нами з: 10 вересня 2010 10:47
- Репутація: 0
- Область: Одеська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Re: ЗУ "Про доступ до публічної інформації"
На даний час даний наказ не діє. Перелік відомостей, що містять службову інформацію, визначає наказ Держземагенства № 77 від 15.08.2011elina писав:
Що це за наказ 848???? можна посилання?
viewtopic.php?f=8&t=2473&start=140 Добрі люди, в особі Alexxp, вже його на форумі викладали.
Можна послатись на постанову 835, що це є платною послугою.cerdred писав:Підскажіть, як бути в даному випадку: надати інформацію чи можливо якось відмовити у її наданні?
Дякую!
п. 13 . Видача довідки про кількісні характеристики земельної ділянки, розподілення земель між власниками і користувачами (за даними форми 6-зем) .
А далі за текстом: "Тому рекомендуємо здійснити дану оплату послуги шляхом попереднього перерахування коштів через банки та/або відділення поштового
зв'язку При отриманні підтвердженням оплати послуги, що є платіжне доручення або квитанція з відміткою банку чи відділення поштового зв'язку Вам будуть надані вище вказані послуги" п.2, п.3. ПКМУ 835.
Маю цікавий запит з приводу надання як на мене «жирної» інформації (див. рисунок).
Є підозра, що мій керівник сам не впевнений що з цим робити. Іначе якого … чорта витягувати людину з «бази» з скупим коментарієм «Розглянь». Зізнаюсь, в таких випадках в мене більше інтуїтивного відчуття чим нявних «около юридичних» знань. Хоча п.2 (там де про плани землекористувань) мені геть не подобається. Здається ЗКУ «Про публічну…» тут може виявитись не достатньо.
Є підозра, що мій керівник сам не впевнений що з цим робити. Іначе якого … чорта витягувати людину з «бази» з скупим коментарієм «Розглянь». Зізнаюсь, в таких випадках в мене більше інтуїтивного відчуття чим нявних «около юридичних» знань. Хоча п.2 (там де про плани землекористувань) мені геть не подобається. Здається ЗКУ «Про публічну…» тут може виявитись не достатньо.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
- Kato
- Спец
- Повідомлень: 312
- З нами з: 19 червня 2008 09:58
- Репутація: 1
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Приватні проектні організації
http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/556-2011-пСhibis писав:Маю цікавий запит з приводу надання як на мене «жирної» інформації (див. рисунок).
просять нормальну інформацію, яка необхідна їм для виконання робіт. нічого такого страшного не бачу.
Шановна Kato, зазвичай таку інформацію воліють отримати "тіньовим методом", або домовляючись так як треба з керівництвом або ж просто крадуть :) Так, це ненормально, але в нас якраз так живуть. А п.2 все ж не зрозумілий - вони хочуть дані Черг.КадПлану? Підозрюю, що зображення в масштабі скажімо 1:10000 їх не влаштує. А за ссилку - окреме спасибіKato писав:просять нормальну інформацію, яка необхідна їм для виконання робіт. нічого такого страшного не бачу.
