В ТД подложил и правовой документ на соседа и на дом заказчика.
Інвентаризація землі
Все що стосується інвентаризації земель
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
XoXol
-
- Повідомлень: 2
- З нами з: 11 червня 2021 12:01
- Репутація: 0
- Область: Полтавська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Інвентаризація землі
-
0
- Цитата
Доброго дня, хто робив інвентаризацію земель житлового кварталу в межах міста, поділіться будь ласка прикладом zemleustriy_@ukr.net
Katy1011
Інвентаризація землі
-
0
- Цитата
Довгораюча справа, інвентаризація земель - під десяток контурів загальною площею 50 га в тому числі болота, розрізана залізницею, десь третина ділянки в різному користуванні як законному так і ні. Основна мета сформувати ділянку/ділянки, все що в користуванні людей відкинули, нехай люди самі собі роблять. Минулого року ще встигли взяти форму 6-зем, зрозуміло що вона на 2015 рік але все ж якась бумажка від ДГК. Основна проблема, що ділянка заросла назвемо це чагарником майже повністю)). На практиці раніше - це нормально вкинути угіддя які обліковуються по формі 6-зем, але тепер - відповідальність уся на землевпорядниках. Ось і як бути - чагарники за інвентаризацією не влаштують сільську раду, а якщо написати що там рілля - то з часом якщо ділянку розділять і роздадуть то потенційні проблеми з правоохоронними органами за те що не вказав реальні угіддя.
013x
-
- Спец
- Повідомлень: 461
- З нами з: 07 жовтня 2009 10:34
- Репутація: 149
- Область: Харківська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Андрей1978
Інвентаризація землі
-
0
- Цитата
Добрий день можливо Ви мені щось підкажете?
ОМС надав рішення на інвентаризацію земельної ділянки для 01.01, земельна ділянка вже має кадастровий номер та цільове 16.00 ділянку поміряли і ній нічого не змінюється окрім цільового. Чи маю я право робити інвентаризацію чи це все-таки проект зміни цільового?
Чи можливо технічною документацією щодо інвентаризації взагалі змінювати цільове призначення?
ОМС надав рішення на інвентаризацію земельної ділянки для 01.01, земельна ділянка вже має кадастровий номер та цільове 16.00 ділянку поміряли і ній нічого не змінюється окрім цільового. Чи маю я право робити інвентаризацію чи це все-таки проект зміни цільового?
Чи можливо технічною документацією щодо інвентаризації взагалі змінювати цільове призначення?
хома
- KolS
- Спец
- Повідомлень: 497
- З нами з: 08 січня 2011 21:11
- Репутація: 106
- Область: Київська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Інвентаризація землі
-
0
- Цитата
Згідно пн.27 ЗКУ, формування земельних ділянок с/г призначення, крім тих, що формуються відповідно до частини 2 п. 27-заборонене. Зміна цільового це теж формування.хома писав: ↑15 липня 2022 15:22 Добрий день можливо Ви мені щось підкажете?
ОМС надав рішення на інвентаризацію земельної ділянки для 01.01, земельна ділянка вже має кадастровий номер та цільове 16.00 ділянку поміряли і ній нічого не змінюється окрім цільового. Чи маю я право робити інвентаризацію чи це все-таки проект зміни цільового?
Чи можливо технічною документацією щодо інвентаризації взагалі змінювати цільове призначення?
KolS
-
- Спец
- Повідомлень: 260
- З нами з: 04 квітня 2013 18:19
- Репутація: 19
- Область: Полтавська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Інвентаризація землі
-
0
- Цитата
Доброго дня колеги. Поділіться будь-ласка зразком документації із землеустрою щодо інвентаризаціії меліоративної мережі ( відповідно змін до Закону Про організацію водокористувачів) . Дякую
Полтавчанка
-
- Спец
- Повідомлень: 260
- З нами з: 04 квітня 2013 18:19
- Репутація: 19
- Область: Полтавська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Інвентаризація землі
-
1
- Цитата
Доброго дня колеги. Відповідно ст. 6 Закону України «Про організацію водокористувачів та стимулювання гідротехнічної меліорації земель»- Організація водокористувачів зобов’язана замовити документацію із землеустрою щодо визначення меліоративної мережі, якою забезпечується гідротехнічна меліорація земельних ділянок, включених до території обслуговування організації. При вивченні даного питання щодо виготовлення документації із землеустрою виникає велика кількість запитань. Хто вивчав дане питання? Було б добре поспілкуватися, щоб обговорити етепи виготовлення документації .
Полтавчанка
-
- Спец
- Повідомлень: 260
- З нами з: 04 квітня 2013 18:19
- Репутація: 19
- Область: Полтавська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Інвентаризація землі
-
1
- Цитата
При проведенні робіт з інвентаризації (меліоративна мережа) виникло таке питання. 1. Відповідно Закону «Про меліорацію земель»- меліоративна мережа - розміщений на землі та/або під землею цілісний технологічний комплекс об’єктів інженерної інфраструктури, що забезпечує забір або відведення води з точки водовиділу або в точці водовиділу для потреб водокористувачів; Відповідно до ст. "Стаття 14-1. Закону України "Про Державний земельний кадастр" До Державного земельного кадастру вносяться такі відомості про меліоративну мережу:назва, код (номер) меліоративної мережі;контури меліоративної мережі;координати точки (точок) водовиділу;коди (номери) складових частин меліоративної мережі; Внутрішньогосподарська меліоративна мережа розміщена на земельних ділянках приватної власності (паї). Внести відомості про мережу, як цілісного об»єкта не можливо.
Полтавчанка
-
- Вже не початківець
- Повідомлень: 26
- З нами з: 02 грудня 2015 12:18
- Репутація: 1
- Область: Донецька
- Місце роботи: Юридичні послуги
Інвентаризація землі
-
0
- Цитата
Доброго всім дня.
Хтось робив вже інвентаризацію масиву зеель с/г призначення?
Турує не питання документації, а питання державної реєстрації такого масиву.
Постановою 1051 передбачено, що при такій інвентаризації має заноситися інформація про масив до ДЗК.
Як я розумію, це блок обмінного файлу "територіальна зона"?
Але в сервісах ДЗК ж немає такої можлівості? Чи все ж таки є?
Хтось робив вже інвентаризацію масиву зеель с/г призначення?
Турує не питання документації, а питання державної реєстрації такого масиву.
Постановою 1051 передбачено, що при такій інвентаризації має заноситися інформація про масив до ДЗК.
Як я розумію, це блок обмінного файлу "територіальна зона"?
Але в сервісах ДЗК ж немає такої можлівості? Чи все ж таки є?
Панна Ганна
Інвентаризація землі
-
0
- Цитата
Шановна спільнота!Виникло таке питання:сільська рада надала дозвіл на виготовлення документації по інвентаризації земельної ділянки площею 1,00 га, а фактична площа земельної ділянки після проведення геодезичних робіт становить 1,22 га.Постає питання чи можливо по цьому дозвільному рішенню виготовляти земельну ділянку з більшою площею ьав подавати на затвердження. Дякую.
Вовчик
Alexxp
-
- Повідомлень: 6
- З нами з: 17 листопада 2013 20:48
- Репутація: 0
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Інвентаризація землі
-
0
- Цитата
Доброго дня!
Землевпорядна організація виконує роботи з інвентаризації земель лісового та водного фонду.
В процесі цього звертається до Управління екології та природних ресурсів ОДА про надання інформації щодо обмежень у використанні земель. Проте, ще ДО ЦЬОГО подає земельні ділянки на державну реєстрацію, і частина з них реєструється ще до надання інформації про обмеження від Управління екології та природних ресурсів ОДА (ще й із зауваженнями). Чи правомірними є такі дії землевпорядної організації?
Землевпорядна організація виконує роботи з інвентаризації земель лісового та водного фонду.
В процесі цього звертається до Управління екології та природних ресурсів ОДА про надання інформації щодо обмежень у використанні земель. Проте, ще ДО ЦЬОГО подає земельні ділянки на державну реєстрацію, і частина з них реєструється ще до надання інформації про обмеження від Управління екології та природних ресурсів ОДА (ще й із зауваженнями). Чи правомірними є такі дії землевпорядної організації?
Yavir
-
- Спец
- Повідомлень: 54
- З нами з: 01 листопада 2010 21:41
- Репутація: 18
- Область: Рівненська
- Місце роботи: Інші недержавні проектні організації
Інвентаризація землі
-
0
- Цитата
Доброго вечора.
При розробці ТД по інвентаризації 3-х суміжних ділянок, постало питання у робочому та зведеному інвентаризаційних планах, можливо у когось є зразок як їх оформляти у такому випадку?
Поділіться будь-ласка зразком таких планів!
При розробці ТД по інвентаризації 3-х суміжних ділянок, постало питання у робочому та зведеному інвентаризаційних планах, можливо у когось є зразок як їх оформляти у такому випадку?
Поділіться будь-ласка зразком таких планів!
Petrogeo
- hap
- Спец
- Повідомлень: 412
- З нами з: 18 березня 2008 15:38
- Репутація: 60
- Область: Львівська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Інвентаризація землі
-
1
- Цитата
Добрий день.
Чи правильно я розумію, що відповідно до ПОРЯДОКУ проведення інвентаризації земель, ЗАТВЕРДЖЕНОГО постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 476, із змінами і доповненнями, лише на підставі ДЕРЖАВНОЇ інвентаризації земель, яка проводиться на підставі наказу Держгеокадастру, можна сформувати земельні ділянки, а на підставі просто інвентаризації, яка проводиться на підставі рішення ОМС, - ні?
Тобто щоб на підставі інвентаризації сформувати комунальні земельні ділянки в межах населеного пункту необхідно наказ Держгеокадастру?
Чи правильно я розумію, що відповідно до ПОРЯДОКУ проведення інвентаризації земель, ЗАТВЕРДЖЕНОГО постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 476, із змінами і доповненнями, лише на підставі ДЕРЖАВНОЇ інвентаризації земель, яка проводиться на підставі наказу Держгеокадастру, можна сформувати земельні ділянки, а на підставі просто інвентаризації, яка проводиться на підставі рішення ОМС, - ні?
Тобто щоб на підставі інвентаризації сформувати комунальні земельні ділянки в межах населеного пункту необхідно наказ Держгеокадастру?
hap
-
- Спец
- Повідомлень: 516
- З нами з: 13 грудня 2016 13:42
- Репутація: 172
- Область: Сумська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Інвентаризація землі
-
0
- Цитата
На протязі року робили декілька інвентарізацій в межах нп. Питань у реєстраторів не було.
Kola
-
- Молоденький(ка)
- Повідомлень: 14
- З нами з: 14 вересня 2009 13:03
- Репутація: 2
- Область: Сумська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Stavrzem
- hap
- Спец
- Повідомлень: 412
- З нами з: 18 березня 2008 15:38
- Репутація: 60
- Область: Львівська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Інвентаризація землі
-
1
- Цитата
Це для простої інвентаризації, відповідно до п. 2 Порядку, за якою земельні ділянки не формуються.
А для державної інвентаризації, відповідно до п. 3 Порядку, і формування земельних ділянок п. 8 Порядку передбачено, що: "Проведення державної інвентаризації земель та земельних ділянок забезпечує Держгеокадастр або його територіальний орган шляхом прийняття наказу про проведення державної інвентаризації земель та земельних ділянок."
hap
-
- Молоденький(ка)
- Повідомлень: 14
- З нами з: 14 вересня 2009 13:03
- Репутація: 2
- Область: Сумська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Інвентаризація землі
-
0
- Цитата
Яку Ви плануєте проводити інвентаризацію? "Державну інвентаризацію земель з метою формування земельних ділянок та наповнення Державного земельного кадастру чи окремої земельної ділянки? Неодноразово проводили інветаризацію польових доріг за рішеням ОМС. Все проходить без питань.
Stavrzem
-
- Спец
- Повідомлень: 616
- З нами з: 29 жовтня 2007 21:35
- Репутація: 329
- Область: Запорізька
- Місце роботи: Юридичні послуги
Інвентаризація землі
-
1
- Цитата
Давайте уважно подивимось на зміст постанови Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 476, якою затверджено "ПОРЯДОК проведення інвентаризації земель", та й взагалі я знов про термінологіюhap писав: ↑16 грудня 2024 15:03 А для державної інвентаризації, відповідно до п. 3 Порядку, і формування земельних ділянок п. 8 Порядку передбачено, що: "Проведення державної інвентаризації земель та земельних ділянок забезпечує Держгеокадастр або його територіальний орган шляхом прийняття наказу про проведення державної інвентаризації земель та земельних ділянок."

Підставою прийняття цієї постанови (до речі, ЄДИНОЮ підставою) є частина третя ст.35 ЗУ "Про землеустрій".
► Показати
Стаття 35. Інвентаризація земель при здійсненні землеустрою
Інвентаризація земель проводиться з метою встановлення місця розташування об’єктів землеустрою, їхніх меж, розмірів, правового статусу, формування земельних ділянок, виявлення земель, що не використовуються, використовуються нераціонально або не за цільовим призначенням, виявлення і консервації деградованих сільськогосподарських угідь і забруднених земель, встановлення кількісних та якісних характеристик земель, необхідних для ведення Державного земельного кадастру, виявлення та виправлення помилок у відомостях Державного земельного кадастру, здійснення державного контролю за використанням та охороною земель і прийняття на їх основі відповідних рішень органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
{Частину другу статті 35 виключено на підставі Закону № 3993-IX від 08.10.2024}
Порядок проведення інвентаризації земель затверджується Кабінетом Міністрів України.
Інвентаризація масиву земель сільськогосподарського призначення проводиться з такими особливостями:
а) підставою для проведення інвентаризації масиву земель сільськогосподарського призначення є:
для земель державної власності - рішення органу виконавчої влади, уповноваженого здійснювати розпорядження земельною ділянкою;
в інших випадках - рішення сільської, селищної, міської ради, на території якої знаходиться масив;
б) при проведенні інвентаризації масиву земель сільськогосподарського призначення здійснюються заходи щодо:
внесення до Державного земельного кадастру відомостей про сформовані земельні ділянки, відомості про які не внесені до Державного земельного кадастру;
формування невитребуваних (нерозподілених) земельних ділянок;
формування земельних ділянок сільськогосподарського призначення під польовими дорогами;
формування земельних ділянок сільськогосподарського призначення під полезахисними лісовими смугами та іншими захисними насадженнями, які обмежують масив та земельні ділянки, розташовані уздовж масиву;
виправлення помилок, допущених у відомостях Державного земельного кадастру щодо меж земельних ділянок та інших відомостей про земельні ділянки.
Інвентаризація масиву земель сільськогосподарського призначення, не менш як 75 відсотків земель якого належить одній або декільком особам на праві власності або користування, може проводитися за відсутності рішення органів, зазначених у пункті "а" частини четвертої цієї статті.
За результатами проведення інвентаризації масиву земель сільськогосподарського призначення відомості про такий масив та про земельні ділянки, розташовані в ньому (у разі їх формування або за відсутності відомостей про них у Державному земельному кадастрі), вносяться до Державного земельного кадастру, про що замовник документації із землеустрою письмово повідомляє власників та користувачів земельних ділянок.
Інвентаризація земель проводиться з метою встановлення місця розташування об’єктів землеустрою, їхніх меж, розмірів, правового статусу, формування земельних ділянок, виявлення земель, що не використовуються, використовуються нераціонально або не за цільовим призначенням, виявлення і консервації деградованих сільськогосподарських угідь і забруднених земель, встановлення кількісних та якісних характеристик земель, необхідних для ведення Державного земельного кадастру, виявлення та виправлення помилок у відомостях Державного земельного кадастру, здійснення державного контролю за використанням та охороною земель і прийняття на їх основі відповідних рішень органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
{Частину другу статті 35 виключено на підставі Закону № 3993-IX від 08.10.2024}
Порядок проведення інвентаризації земель затверджується Кабінетом Міністрів України.
Інвентаризація масиву земель сільськогосподарського призначення проводиться з такими особливостями:
а) підставою для проведення інвентаризації масиву земель сільськогосподарського призначення є:
для земель державної власності - рішення органу виконавчої влади, уповноваженого здійснювати розпорядження земельною ділянкою;
в інших випадках - рішення сільської, селищної, міської ради, на території якої знаходиться масив;
б) при проведенні інвентаризації масиву земель сільськогосподарського призначення здійснюються заходи щодо:
внесення до Державного земельного кадастру відомостей про сформовані земельні ділянки, відомості про які не внесені до Державного земельного кадастру;
формування невитребуваних (нерозподілених) земельних ділянок;
формування земельних ділянок сільськогосподарського призначення під польовими дорогами;
формування земельних ділянок сільськогосподарського призначення під полезахисними лісовими смугами та іншими захисними насадженнями, які обмежують масив та земельні ділянки, розташовані уздовж масиву;
виправлення помилок, допущених у відомостях Державного земельного кадастру щодо меж земельних ділянок та інших відомостей про земельні ділянки.
Інвентаризація масиву земель сільськогосподарського призначення, не менш як 75 відсотків земель якого належить одній або декільком особам на праві власності або користування, може проводитися за відсутності рішення органів, зазначених у пункті "а" частини четвертої цієї статті.
За результатами проведення інвентаризації масиву земель сільськогосподарського призначення відомості про такий масив та про земельні ділянки, розташовані в ньому (у разі їх формування або за відсутності відомостей про них у Державному земельному кадастрі), вносяться до Державного земельного кадастру, про що замовник документації із землеустрою письмово повідомляє власників та користувачів земельних ділянок.
Не зважаючи на це, законодавством встановлено, як "це" проводиться, та з якими особливостями

Як можна проводити те, що не має чіткого визначення? А тут мало того, що затвердили цілий порядок проведення "цього", та ще й всупереч логіці та нормам законодавства видумали "державну інвентаризацію".
А де ж в такому разі "приватна" і "комунальна"?
І де закон, який надає Кабміну повноваження впровадити цей новий термін "державна інвентаризація"?
До речі, частина третя ст.35 ЗУ "Про землеустрій" визначає повноваження Кабміну лише щодо Порядку інвентаризації ЗЕМЕЛЬ, але аж ніяк не ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК...
Отже, на моє переконання, оця "Державна інвентаризація земель та земельних ділянок" - це класичний приклад порушення норм законодавства, а саме пунктів 1), 3), 5) частини 1, пункту 2) частини 4 статті 34, частин 2, 3 статті 35 ЗУ "Про правотворчу діяльність".
► Показати
Стаття 34. Вимоги до змісту нормативно-правового акта
1. Норми права, що містяться у нормативно-правовому акті, мають відповідати таким вимогам:
1) однозначності їх розуміння (ясність, точність, доступність для розуміння та реалізації);
2) передбачуваності (прогнозованості) результатів їх реалізації;
3) їх відповідності нормативно-правовим актам вищої юридичної сили та узгодженості з нормативно-правовими актами рівної юридичної сили;
4) уніфікованості вжитої в них термінології;
5) спорідненості та логічної послідовності їх викладення:
а) до нормативно-правового акта включаються лише ті норми права, що стосуються його предмета регулювання;
б) норми права викладаються, як правило, у хронологічній послідовності розвитку процесів у рамках відповідних суспільних відносин;
в) норми права викладаються у нормативно-правовому акті послідовно та взаємоузгоджено (кожна наступна норма права повинна несуперечливо випливати з попередньої);
г) послідовність викладення норм права здійснюється з дотриманням причинно-наслідкових зв’язків між структурними елементами нормативно-правового акта, у тому числі структурними елементами різних рівнів;
ґ) норми права загального характеру викладаються раніше, ніж спеціальні норми права;
д) винятки з правила викладаються після загального правила;
е) викладення норм права здійснюється з урахуванням коректного співвідношення цілого і його частини.
2. Терміни та поняття, що вживаються у нормативно-правовому акті, мають бути уніфіковані впродовж усього його тексту (без використання синонімів та словосполучень, що мають подібне лексичне значення), зокрема:
1) однакові слова чи словосполучення мають вживатися для позначення однакових термінів і понять та узгоджуватися з термінологією, що вживається в інших нормативно-правових актах, що регулюють відповідну сферу суспільних відносин;
2) для різних термінів та понять мають вживатися різні слова чи словосполучення.
3. Написання числівників, що вживаються у тексті нормативно-правового акта (за винятком нумерації структурних елементів нормативно-правового акта, що здійснюється відповідно до статті 33 цього Закону), має бути уніфікованим впродовж усього його тексту.
4. Нормативно-правовий акт має:
1) охоплювати всю необхідну сферу його дії;
2) не містити норм права, що не відповідають Конституції України та нормативно-правовим актам вищої юридичної сили та (або) не узгоджуються з нормами права нормативно-правових актів рівної юридичної сили (за винятком внесення змін до таких актів);
3) не містити дублюючих норм права, а також не повторювати норм права іншого нормативно-правового акта;
4) не містити норм права, що не узгоджуються між собою.
Стаття 35. Мова та стиль нормативно-правового акта
1. Текст нормативно-правового акта має викладатися державною мовою відповідно до стандартів української правничої термінології та українського правопису, затвердженого відповідно до Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної".
Для формулювання норм права у нормативно-правових актах використовується офіційно-діловий стиль, для якого характерні:
1) нейтральність і стриманість, відсутність емоційної, експресивної, розмовної лексики та індивідуальних авторських рис;
2) використання віддієслівних іменників, безособових і наказових форм дієслова;
3) використання прямого порядку слів у реченні.
2. Терміни, що вживаються у тексті нормативно-правового акта, мають відповідати термінології Конституції України, цього Закону, інших законів, а також нормативно-правових актів вищої юридичної сили.
3. Терміни, що вживаються в тексті нормативно-правового акта, повинні бути короткими, лексично правильно сформульованими, однозначними, зрозумілими. Перевага надається загальновживаній та (або) спеціальній термінології державної мови.
4. Обмеженому використанню при формулюванні норм права підлягають:
1) запозичені іншомовні слова у разі, якщо в українській мові існують рівнозначні відповідники;
2) терміни, що позначають вузькоспеціальні поняття, крім випадків використання їх у сферах правового регулювання, в яких вони є професійно необхідними (з обов’язковим їх визначенням);
3) застарілі терміни, крім випадків необхідності забезпечення історико-правової відповідності, з обов’язковим уточненням їх сучасного значення;
4) іменники та займенники, що акцентують на гендерних відмінностях осіб;
5) прислівникові та дієприслівникові звороти.
5. З метою забезпечення єдності термінології, що вживається у нормативно-правових актах України, створюється Єдиний глосарій правових термінів.
Наповнення, зберігання, обробка та використання Єдиного глосарія правових термінів забезпечується міністерством, що забезпечує формування державної правової політики. Інформація з Єдиного глосарія правових термінів є відкритою, загальнодоступною публічною інформацією у формі відкритих даних, що надається безоплатно та підлягає оприлюдненню на офіційному веб-сайті міністерства, що забезпечує формування державної правової політики.
Положення про Єдиний глосарій правових термінів затверджується Кабінетом Міністрів України.
1. Норми права, що містяться у нормативно-правовому акті, мають відповідати таким вимогам:
1) однозначності їх розуміння (ясність, точність, доступність для розуміння та реалізації);
2) передбачуваності (прогнозованості) результатів їх реалізації;
3) їх відповідності нормативно-правовим актам вищої юридичної сили та узгодженості з нормативно-правовими актами рівної юридичної сили;
4) уніфікованості вжитої в них термінології;
5) спорідненості та логічної послідовності їх викладення:
а) до нормативно-правового акта включаються лише ті норми права, що стосуються його предмета регулювання;
б) норми права викладаються, як правило, у хронологічній послідовності розвитку процесів у рамках відповідних суспільних відносин;
в) норми права викладаються у нормативно-правовому акті послідовно та взаємоузгоджено (кожна наступна норма права повинна несуперечливо випливати з попередньої);
г) послідовність викладення норм права здійснюється з дотриманням причинно-наслідкових зв’язків між структурними елементами нормативно-правового акта, у тому числі структурними елементами різних рівнів;
ґ) норми права загального характеру викладаються раніше, ніж спеціальні норми права;
д) винятки з правила викладаються після загального правила;
е) викладення норм права здійснюється з урахуванням коректного співвідношення цілого і його частини.
2. Терміни та поняття, що вживаються у нормативно-правовому акті, мають бути уніфіковані впродовж усього його тексту (без використання синонімів та словосполучень, що мають подібне лексичне значення), зокрема:
1) однакові слова чи словосполучення мають вживатися для позначення однакових термінів і понять та узгоджуватися з термінологією, що вживається в інших нормативно-правових актах, що регулюють відповідну сферу суспільних відносин;
2) для різних термінів та понять мають вживатися різні слова чи словосполучення.
3. Написання числівників, що вживаються у тексті нормативно-правового акта (за винятком нумерації структурних елементів нормативно-правового акта, що здійснюється відповідно до статті 33 цього Закону), має бути уніфікованим впродовж усього його тексту.
4. Нормативно-правовий акт має:
1) охоплювати всю необхідну сферу його дії;
2) не містити норм права, що не відповідають Конституції України та нормативно-правовим актам вищої юридичної сили та (або) не узгоджуються з нормами права нормативно-правових актів рівної юридичної сили (за винятком внесення змін до таких актів);
3) не містити дублюючих норм права, а також не повторювати норм права іншого нормативно-правового акта;
4) не містити норм права, що не узгоджуються між собою.
Стаття 35. Мова та стиль нормативно-правового акта
1. Текст нормативно-правового акта має викладатися державною мовою відповідно до стандартів української правничої термінології та українського правопису, затвердженого відповідно до Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної".
Для формулювання норм права у нормативно-правових актах використовується офіційно-діловий стиль, для якого характерні:
1) нейтральність і стриманість, відсутність емоційної, експресивної, розмовної лексики та індивідуальних авторських рис;
2) використання віддієслівних іменників, безособових і наказових форм дієслова;
3) використання прямого порядку слів у реченні.
2. Терміни, що вживаються у тексті нормативно-правового акта, мають відповідати термінології Конституції України, цього Закону, інших законів, а також нормативно-правових актів вищої юридичної сили.
3. Терміни, що вживаються в тексті нормативно-правового акта, повинні бути короткими, лексично правильно сформульованими, однозначними, зрозумілими. Перевага надається загальновживаній та (або) спеціальній термінології державної мови.
4. Обмеженому використанню при формулюванні норм права підлягають:
1) запозичені іншомовні слова у разі, якщо в українській мові існують рівнозначні відповідники;
2) терміни, що позначають вузькоспеціальні поняття, крім випадків використання їх у сферах правового регулювання, в яких вони є професійно необхідними (з обов’язковим їх визначенням);
3) застарілі терміни, крім випадків необхідності забезпечення історико-правової відповідності, з обов’язковим уточненням їх сучасного значення;
4) іменники та займенники, що акцентують на гендерних відмінностях осіб;
5) прислівникові та дієприслівникові звороти.
5. З метою забезпечення єдності термінології, що вживається у нормативно-правових актах України, створюється Єдиний глосарій правових термінів.
Наповнення, зберігання, обробка та використання Єдиного глосарія правових термінів забезпечується міністерством, що забезпечує формування державної правової політики. Інформація з Єдиного глосарія правових термінів є відкритою, загальнодоступною публічною інформацією у формі відкритих даних, що надається безоплатно та підлягає оприлюдненню на офіційному веб-сайті міністерства, що забезпечує формування державної правової політики.
Положення про Єдиний глосарій правових термінів затверджується Кабінетом Міністрів України.
MAFIA
- hap
- Спец
- Повідомлень: 412
- З нами з: 18 березня 2008 15:38
- Репутація: 60
- Область: Львівська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Інвентаризація землі
-
0
- Цитата
Так і я про це.
Знаю, що, наприклад, у м. Дніпрі є відмови у реєстрації земельних ділянок, якщо інвентаризація не "державна" і не на підставі наказу ГУ Держгеокадасту.
І Дніпровська міськрада із цього приводу зверталась у Кабмін для внесення змін.
Може ще десь є такі проблеми?
hap