Техдокументація щодо встановлення меж земділянки в натурі
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
-
- Спец
- Повідомлень: 461
- З нами з: 07 жовтня 2009 10:34
- Репутація: 149
- Область: Харківська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Задавая вопрос АнтонКононенко писал: "Проектируется к отводу" (наст. время). Т.е ему нужно и запроектировать участок и вынести его в натуру. Моя позиция в том, что запроектировать участок можно (нужно) по его варианту1, а вынести в натуру по его же варианту2. Поэтому в составе проекта отвода на кресленны перенесення меж и в Акте прийома-передачи межевых знаков этих самых межевых знаков будет больше, чем "поворотных точек" в запроектированном земельном участке.
-
- Молоденький(ка)
- Повідомлень: 15
- З нами з: 05 березня 2012 09:59
- Репутація: 0
- Область: АР Крим
- Місце роботи: Приватні проектні організації
-
- Спец
- Повідомлень: 461
- З нами з: 07 жовтня 2009 10:34
- Репутація: 149
- Область: Харківська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
-
- Спец
- Повідомлень: 461
- З нами з: 07 жовтня 2009 10:34
- Репутація: 149
- Область: Харківська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
- Streit
- Спец
- Повідомлень: 331
- З нами з: 18 лютого 2009 11:19
- Репутація: 0
- Область: Донецька
- Місце роботи: Інше
Давайте вернемся к первоисточнику:
Поэтому мы в таких случаях закрепляем только поворотные точки (не смотря на то, какая между ними длина - 100, 200 или 2000 м).
Инструкция не в полной мере отвечает нормам закона. Таким образом, она не действует в той части, которая закону противоречит.Стаття 55. Технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)
Встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) проводиться відповідно до топографо-геодезичних і картографічних матеріалів.
Встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) здійснюється на основі технічної документації із землеустрою, якою визначається місцеположення поворотних точок меж земельної ділянки в натурі (на місцевості).
Документація із землеустрою щодо встановлення меж житлової та громадської забудови розробляється у складі генерального плану населеного пункту, проектів розподілу територій і є основою для встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості).
Межі земельної ділянки в натурі (на місцевості) закріплюються межовими знаками встановленого зразка.
У разі, якщо межі земельних ділянок в натурі (на місцевості) збігаються з природними та штучними лінійними спорудами і рубежами (річками, струмками, каналами, лісосмугами, шляхами, шляховими спорудами, парканами, огорожами, фасадами будівель та іншими лінійними спорудами і рубежами тощо), межові знаки можуть не встановлюватися.
Власники землі та землекористувачі, у тому числі орендарі, зобов'язані дотримуватися меж земельної ділянки, закріпленої в натурі (на місцевості) межовими знаками встановленого зразка.
Межові знаки здаються за актом під нагляд на збереження власникам землі та землекористувачам, у тому числі орендарям.
Поэтому мы в таких случаях закрепляем только поворотные точки (не смотря на то, какая между ними длина - 100, 200 или 2000 м).
Чесно кажучи, я ніяк не можу збагнути, в чому саме інструкція протирічить закону... Що закон, що інструкція визначають лише один вид (тип, метод, технологію - називайте як завгодно) закріплення меж земельної ділянки - це межовий знак, який встановлюється у поворотній точці меж земельної ділянки... І ні один ні інший документ не говорить, що межа може закріплюватися (чи не закріплюватися) якось інакше... Інструкція повторює норми статті 55 закону "Про землеустрій" і лише конкретизує максимальну і мінімальну відстані встановлення межових знаків один від одного, тобто будь яка межа земельної ділянки має бути закріплена межовими знаками не рідше ніж через 200 метрів... Зазвичай, в законах визначають загальні принципи будь-чого і не прописують технічні деталі... Технічні деталі конкретизують інструкції...Streit писав:Инструкция не в полной мере отвечает нормам закона. Таким образом, она не действует в той части, которая закону противоречит.

- Streit
- Спец
- Повідомлень: 331
- З нами з: 18 лютого 2009 11:19
- Репутація: 0
- Область: Донецька
- Місце роботи: Інше
но на прямом участке длиной в 1 км АПРИОРИ НЕТ других поворотных точек, кроме крайних. Поэтому - 2 поворотные точки и 2 межевых знака. Это в соответствии с Законом.gps_nik писав:має бути закріплена межовими знаками не рідше ніж через 200 метрів
А инструкция вводит дополнительные межевые знаки НЕ В ПОВОРОТНЫХ точках. И именно поэтому она не соответствует закону.
Это ясно?
- Сергiй64
- Спец
- Повідомлень: 922
- З нами з: 21 червня 2009 19:55
- Репутація: 67
- Область: Вінницька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Скажіть, просто цікаво, а Ви зйомку ділянки робили? Чи як? Я до того веду, що Ваші виміри не зовсім відповідають вимогамАнтонКононенко писав:Контур земельного участка имеет длины линий от 300,0 м до 3500,0 м
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0393-98/page, а саме кількості пікетів при тахеометричному зніманні.
-
- Молоденький(ка)
- Повідомлень: 15
- З нами з: 05 березня 2012 09:59
- Репутація: 0
- Область: АР Крим
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Да, Сергiй64, съёмку делал, и что? Не пойму, какие мои измерения не совсем отвечают требованиям http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0393-98/page? А при чём тут количество пикетов при тахеометрической съёмке и длины линий контура земельного участка? Неужели указанная инструкция каким-то образом ограничивает в проектировании границ земельного участка? На сколько я понимаю, указанная инструкия нормирует необходимую плотность и размещение станций съёмочного обоснования на объекте съёмки для обеспечения съёмочных работ с необходимой точностью на всей территории объекта, при этом количество пикетов определяется масштабом съёмки и условиями местности. Ну вот не пойму, где я тут на форуме писал про масштаб, метод съёмки, количестве пикетов, определённых мною на объекте? Вопрос я задавал о необходимости дробления длин линий участка на отрезки по 200 м. Вы уж извините за сумбурный ответ, но уж какой вопрос - такой ответ.
to KolS, Андрей1978, Streit, АнтонКононенко
Я вважаю Вас хлопці спеціалістами своєї галузі, і ні в якій мірі не намагаюсь довести, що Ви не праві... Мене цікавить такий нюанс, як у данному випадку практичний бік справи ув'язати з теоретичним (законодавчим)... Мене непокоїть один момент, а саме одна фраза зі статті 34 закону "Про державний земельний кадастр:
Як людина дуже добре обізнана з тонкощами геодезії, можу зі всією відповідальністю стверджувати, що промір і обчислена по координатах відстань - це різні речі... Як у даному випадку будуть отримані проміри, якщо фізично вони не вимірювалися??? Шановний Сергій64 правильно натякнув на інструкцію про топографічне знімання, оскільки там вичерпно регламентовані максимальні відстані довжин сторін допустимі при тахеометричній зйомці... Є ще кілька нюансів геодезичного характеру, але це головний... Буду вдячний за втрачений на відповідь час...
Я вважаю Вас хлопці спеціалістами своєї галузі, і ні в якій мірі не намагаюсь довести, що Ви не праві... Мене цікавить такий нюанс, як у данному випадку практичний бік справи ув'язати з теоретичним (законодавчим)... Мене непокоїть один момент, а саме одна фраза зі статті 34 закону "Про державний земельний кадастр:
Spoiler
Стаття 34. Кадастровий план земельної ділянки
1. На кадастровому плані земельної ділянки відображаються:
- площа земельної ділянки;
- зовнішні межі земельної ділянки (із зазначенням суміжних земельних ділянок, їх власників, користувачів суміжних земельних ділянок державної чи комунальної власності);
- координати поворотних точок земельної ділянки;
- лінійні проміри між поворотними точками меж земельної ділянки;
- кадастровий номер земельної ділянки;
- кадастрові номери суміжних земельних ділянок (за наявності);
- межі земельних угідь;
- межі частин земельних ділянок, на які поширюється дія обмежень у використанні земельних ділянок, права суборенди, сервітуту;
- контури об'єктів нерухомого майна, розташованих на земельній ділянці.
Таблиці із зазначенням координат усіх поворотних точок меж земельної ділянки, переліку земельних угідь, їх площ, відомостей про цільове призначення земельної ділянки та розробника документації із землеустрою на земельну ділянку є невід'ємною частиною кадастрового плану земельної ділянки.
2. Кадастровий план земельної ділянки складається при формуванні земельної ділянки у паперовій та електронній (цифровій) формі.
3. Порядок складання та затвердження вимог до оформлення кадастрових планів земельних ділянок встановлюється Кабінетом Міністрів України.
4. У разі зміни відомостей, передбачених частиною першою цієї статті, власнику (користувачу) земельної ділянки за його заявою Державний кадастровий реєстратор видає Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, складовою частиною якого є кадастровий план, що містить внесені відомості.
1. На кадастровому плані земельної ділянки відображаються:
- площа земельної ділянки;
- зовнішні межі земельної ділянки (із зазначенням суміжних земельних ділянок, їх власників, користувачів суміжних земельних ділянок державної чи комунальної власності);
- координати поворотних точок земельної ділянки;
- лінійні проміри між поворотними точками меж земельної ділянки;
- кадастровий номер земельної ділянки;
- кадастрові номери суміжних земельних ділянок (за наявності);
- межі земельних угідь;
- межі частин земельних ділянок, на які поширюється дія обмежень у використанні земельних ділянок, права суборенди, сервітуту;
- контури об'єктів нерухомого майна, розташованих на земельній ділянці.
Таблиці із зазначенням координат усіх поворотних точок меж земельної ділянки, переліку земельних угідь, їх площ, відомостей про цільове призначення земельної ділянки та розробника документації із землеустрою на земельну ділянку є невід'ємною частиною кадастрового плану земельної ділянки.
2. Кадастровий план земельної ділянки складається при формуванні земельної ділянки у паперовій та електронній (цифровій) формі.
3. Порядок складання та затвердження вимог до оформлення кадастрових планів земельних ділянок встановлюється Кабінетом Міністрів України.
4. У разі зміни відомостей, передбачених частиною першою цієї статті, власнику (користувачу) земельної ділянки за його заявою Державний кадастровий реєстратор видає Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, складовою частиною якого є кадастровий план, що містить внесені відомості.
-
- Молоденький(ка)
- Повідомлень: 15
- З нами з: 05 березня 2012 09:59
- Репутація: 0
- Область: АР Крим
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Доброе утро, уважаемые землеустроители. Я снова на форуме, и вот что я думаю. В моём понимании норма статьи 34 «линейные промеры между поворотными точками границы земельного участка» - это длины этих линий (в горизонтальной плоскости). При этом как получен этот «промер» - путём непосредственных измерений этой линии на местности или запроектирован в офисе на цифровом плане местности – не имеет значения для удовлетворения норм статьи 34 в оформлении кадастровых планов участков. Если под термином «промер» понимать непосредственное измерение на местности, то таковым следует считать измерение, выполненное от измерительного инструмента до пикета. При этом расстояния между пикетами будут являться расстояниями, вычисленными по координатам, поправьте меня, если я не прав. Теперь что касается выше упомянутой инструкции. Да там действительно регламентированы максимальные расстояния между пикетами при выполнении тахеометрической съёмки, но к проектированию конфигурации границы участка это не имеет прямого отношения. Основная задача установления инструкцией максимальных расстояний между пикетами – это отображение РЕЛЬЕФА местности с заданной точностью при определённом масштабе съёмки. Рельеф территории это конечно хорошо, но на кадастровом плане он не нужен.
Сергiй64 предлагает поставить отражатель максимум через 120 м по границе и это будут поворотные точки границы и вопрос отпадёт – я а считаю, что не отпадёт, потому что пикетные точки и границы участка – это разные вещи (моё мнение). Если уже делать топографическую съёмку территории участка (что заказчику работ не нужно), с последующим установлением его границ на местности (что заказчику нужно), то с такой плотностью пикетов по одному периметру будет не достаточно – нужно закрывать всю площадь объекта, чтобы отобразить РЕЛЬЕФ территории. В обще конечно замечательно, когда исполнитель при выполнении геодезических работ выполняет полноценную топографию объекта, не ограничивается съёмкой контуров и выдаёт в итоге не только кадастровый но и топографический план (с рельефом), даже если это не нужно заказчику, и тем более он за это не платит. Это замечательно – но не обязательно! Поэтому, на мой взгляд, основываться нормами Инструкции по топографическим съёмкам в части нормирования расстояний между пикетами при проектировании поворотных точек границы участка – не совсем правильно. В моей практике это первая работа с такими площадями. Результатом этой работы должно быть оформление права постоянного пользования. Хочу сказать следующее, что при выполнении геодезических работ на этом объекте мною была выполнена топографическая съёмка, но не всей территории, а полосы шириной 300 – 350 м по ориентировочному периметру будущей границы участка. По внутренней части участка – ограничился съёмкой контуров. Топография по периметру мне нужна, чтобы обеспечить правильность выбора станции съёмочного обоснования, с которой я буду в дальнейшем выносить на местность ЗАПРОЕКТИРОВАННУЮ в офисе поворотную точку границы участка (а может и не поворотную – в чём собственно вопрос).
Сергiй64 предлагает поставить отражатель максимум через 120 м по границе и это будут поворотные точки границы и вопрос отпадёт – я а считаю, что не отпадёт, потому что пикетные точки и границы участка – это разные вещи (моё мнение). Если уже делать топографическую съёмку территории участка (что заказчику работ не нужно), с последующим установлением его границ на местности (что заказчику нужно), то с такой плотностью пикетов по одному периметру будет не достаточно – нужно закрывать всю площадь объекта, чтобы отобразить РЕЛЬЕФ территории. В обще конечно замечательно, когда исполнитель при выполнении геодезических работ выполняет полноценную топографию объекта, не ограничивается съёмкой контуров и выдаёт в итоге не только кадастровый но и топографический план (с рельефом), даже если это не нужно заказчику, и тем более он за это не платит. Это замечательно – но не обязательно! Поэтому, на мой взгляд, основываться нормами Инструкции по топографическим съёмкам в части нормирования расстояний между пикетами при проектировании поворотных точек границы участка – не совсем правильно. В моей практике это первая работа с такими площадями. Результатом этой работы должно быть оформление права постоянного пользования. Хочу сказать следующее, что при выполнении геодезических работ на этом объекте мною была выполнена топографическая съёмка, но не всей территории, а полосы шириной 300 – 350 м по ориентировочному периметру будущей границы участка. По внутренней части участка – ограничился съёмкой контуров. Топография по периметру мне нужна, чтобы обеспечить правильность выбора станции съёмочного обоснования, с которой я буду в дальнейшем выносить на местность ЗАПРОЕКТИРОВАННУЮ в офисе поворотную точку границы участка (а может и не поворотную – в чём собственно вопрос).
to АнтонКононенко,
Дякую за розлогу відповідь...
Цілком можливо, що ті хто писав закон трохи не розумілися в тонкощах української мови, підтвердженням цьому тлумачення слова "промір" в тлумачному словнику... Або ж Ви помиляєтеся, бо в геодезії чітко розділяють "виміряне" і "обчислене" значення...
to Streit,
Я б все таки врахував вимоги інструкції...
Дякую за розлогу відповідь...
Цілком можливо, що ті хто писав закон трохи не розумілися в тонкощах української мови, підтвердженням цьому тлумачення слова "промір" в тлумачному словнику... Або ж Ви помиляєтеся, бо в геодезії чітко розділяють "виміряне" і "обчислене" значення...
to Streit,
Spoiler
Стаття 40 закону України «Про землеустрій»:
Технічне та технологічне забезпечення землеустрою (4-й абзац)
Технічне забезпечення землеустрою базується на використанні засобів обчислювальної та інформаційної техніки, технічних засобів
для виконання геодезичних та інших робіт.
Технологічне забезпечення землеустрою базується на використанні сучасних інформаційних технологій і систем для збору,
ведення, контролю, накопичення, зберігання, поновлення, пошуку, перетворення, переробки, відображення, видачі й передачі даних.
Основою інформаційного забезпечення землеустрою є автоматизовані системи, призначені для обробки даних
земельно-кадастрових, топографо-геодезичних та інших зйомок і дистанційного зондування, ведення земельної статистики,
прогнозування, планування, проектування, картографування, організаційного управління.
Вимоги до технічного і технологічного забезпечення виконавців робіт із землеустрою встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері земельних відносин.
Технічне та технологічне забезпечення землеустрою (4-й абзац)
Технічне забезпечення землеустрою базується на використанні засобів обчислювальної та інформаційної техніки, технічних засобів
для виконання геодезичних та інших робіт.
Технологічне забезпечення землеустрою базується на використанні сучасних інформаційних технологій і систем для збору,
ведення, контролю, накопичення, зберігання, поновлення, пошуку, перетворення, переробки, відображення, видачі й передачі даних.
Основою інформаційного забезпечення землеустрою є автоматизовані системи, призначені для обробки даних
земельно-кадастрових, топографо-геодезичних та інших зйомок і дистанційного зондування, ведення земельної статистики,
прогнозування, планування, проектування, картографування, організаційного управління.
Вимоги до технічного і технологічного забезпечення виконавців робіт із землеустрою встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері земельних відносин.
- ugin
- Спец
- Повідомлень: 173
- З нами з: 05 листопада 2008 23:10
- Репутація: 0
- Область: Донецька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Он никак не может поставить отражатель по меже, т.к. эту самую межу он проектирует ПОСЛЕ сьемки и сбора остальной кадастровой информации...Сергiй64 писав:Теоретично, Ви повинні були б поставити відбивач максимум через 120 м по межі. От Вам були б поворотні точки межі і відпало б питання.
Еще раз...gps_nik писав:Або ж Ви помиляєтеся, бо в геодезії чітко розділяють "виміряне" і "обчислене" значення...
Он сделал геодезию, по полученному плану спроектировал окружную границу, получил координаты поворотных точек...
ВСЕ! Хочешь выносить-выноси, нарисовать кад.план учитывая требования ст. 34 ЗУ "Про ДЗК" - запросто...
Дякую за проведений лікбез... Але все таки... Якби проектна ділянка була квадратної форми і мала розміри скажімо 10 на 10 км чи навіть більше, то згідно Вашої логіки, щоб закріпити її на місцевості достатньо 4 межових знаків... Так???ugin писав:Он сделал геодезию, по полученному плану спроектировал окружную границу, получил координаты поворотных точек...
-
- Спец
- Повідомлень: 141
- З нами з: 05 вересня 2012 16:58
- Репутація: 0
- Область: Закарпатська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Доброго дня, колеги! Прошу вашої консультації в наступному питанні. Є державний акт на земельну ділянку старого зразка на ОЖБ. На ділянці знаходиться будинок, що побудовано ще в 70-х роках. Клієнт просить зробити технічку для присвоєння кадастрового номеру. Але проблема заключається в тому, що немає ніяких документів на будинок, окрім будинкової книги. Ділянка з недобудованим будинком була придбана приблизно в 74 році, але ніяких документів, що підтверджують цю дію немає. Порекомендував клієнту звернутися в державний нотаріальних архів, там не знайшли нічого. В сільській раді перерили кіпи старих документів - теж нічого. Як бути? Відділ Держземагенства сказав, що не погодить технічку без правовстановчих документів на будинок.
Прохання допомогти порадою. Дякую!
Прохання допомогти порадою. Дякую!
-
- Спец
- Повідомлень: 125
- З нами з: 21 січня 2013 19:24
- Репутація: 10
- Область: Закарпатська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
З практики у мене ДЗА не вимагає правоустановлюючі документи на будівлю коли є державний акт. Поражу таке - в угіддях покажіть "зайняті поточним будівництвом" або будівлю взагалі не показуйте.Kapitos писав:Доброго дня, колеги! Прошу вашої консультації в наступному питанні. Є державний акт на земельну ділянку старого зразка на ОЖБ. На ділянці знаходиться будинок, що побудовано ще в 70-х роках. Клієнт просить зробити технічку для присвоєння кадастрового номеру. Але проблема заключається в тому, що немає ніяких документів на будинок, окрім будинкової книги. Ділянка з недобудованим будинком була придбана приблизно в 74 році, але ніяких документів, що підтверджують цю дію немає. Порекомендував клієнту звернутися в державний нотаріальних архів, там не знайшли нічого. В сільській раді перерили кіпи старих документів - теж нічого. Як бути? Відділ Держземагенства сказав, що не погодить технічку без правовстановчих документів на будинок.
Прохання допомогти порадою. Дякую!
- ugin
- Спец
- Повідомлень: 173
- З нами з: 05 листопада 2008 23:10
- Репутація: 0
- Область: Донецька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Обычно при наличии г/а старого документы на строения не требуются, но везде есть местные различия.Kapitos писав:Є державний акт на земельну ділянку старого зразка на ОЖБ. На ділянці знаходиться будинок, що побудовано ще в 70-х роках.
Нужно настаивать на том, что в ст.55 ЗУ "Про землеустрий" нет перечня того, что в себе должна содержать техдокументация по встановленню меж, но он есть в п.2.8 инструкции http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/z0391-10, которая в данном случае является прямым подзаконным актом и там четко указано, что нужно прикладывать
.копію документа, що посвідчує право на земельну ділянку
Ни о каких правах на строения речь не идет, они есть только для проекта отвода (ст. 50 ЗУ "Про землеустрий"), но это уже другая песня...
- Сергiй64
- Спец
- Повідомлень: 922
- З нами з: 21 червня 2009 19:55
- Репутація: 67
- Область: Вінницька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Так скажем - не тільки.ugin писав:Ни о каких правах на строения речь не идет, они есть только для проекта отвода
Це з http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/3613-17/page23. Установити, що у разі якщо на земельній ділянці, право
власності (користування) на яку не зареєстровано, розташований
житловий будинок, право власності на який зареєстровано,
кадастровий номер на таку земельну ділянку присвоюється за заявою
власників такого будинку на підставі технічної документації із
землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки
в натурі (на місцевості). Забороняється вимагати для присвоєння
земельній ділянці кадастрового номера інші документи. Такий
кадастровий номер є чинним з моменту його присвоєння.
Може так буде Вам легше шось зробити.