Я тут /viewtopic.php?f=135&t=4608 намагався теж отримати відповідь на це питання. Але відповіді немає.Егор писав:А меня чуть другое заинтересовало. Что же все-таки, чисто в практике имеется в виду в ст. 7 ЗУ "Про розмежування земель....":
"землі запасу, які раніше були передані територіальним
громадам сіл, селищ, міст відповідно до законодавства України;
Кто ж передавал и в каком порядке, установленном каким именно законодательством (как-то раньше уже поднимал этот вопрос) ... может в порядке поэтапной передачи громадам типа всяких других объектов........И в Методрекомендациях есть интересная фраза: "Об’єктом розмежування земель є земельні ділянки з установленими межами, певним місцем розташування та з визначеними щодо них правами, що знаходяться у користуванні громадян (крім земель приватної власності), юридичних осіб і земель запасу, які були передані територіальним громадам сіл, селищ, міст відповідно до законодавства" Правда тут не совсем пойму почему все это назвали именно "объектом разграничения земель"....
Закон України "Про Державний земельний кадастр"
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
- SBB
- Спец
- Повідомлень: 869
- З нами з: 15 квітня 2008 11:07
- Репутація: 25
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Юридичні послуги
Re: Закон про державний земельний кадастр
- dexter3000
- Спец
- Повідомлень: 1353
- З нами з: 29 серпня 2007 17:38
- Репутація: 10
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування
Re: Закон про державний земельний кадастр
Рекомендації по складанню проектів роздержавлення і приватизації земель сільськогосподарських підприємств і організацій, що затверджені Держкомземом України 15.05.1992 р. за погодженням з Міністерством сільського господарства України та Міністерством у справах роздержавлення власності і демонополізації виробництва України. Там шото такое было.SBB писав:землі запасу, які раніше були передані територіальним громадам сіл, селищ, міст відповідно до законодавства України
Re: Закон про державний земельний кадастр
dexter3000 писав: Рекомендації по складанню проектів роздержавлення і приватизації земель сільськогосподарських підприємств і організацій, що затверджені Держкомземом України 15.05.1992 р. за погодженням з Міністерством сільського господарства України та Міністерством у справах роздержавлення власності і демонополізації виробництва України. Там шото такое было.

- dexter3000
- Спец
- Повідомлень: 1353
- З нами з: 29 серпня 2007 17:38
- Репутація: 10
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування
Re: Закон про державний земельний кадастр
http://zakon.nau.ua/doc/?uid=1011.36.7&nobreak=1Егор писав:В целом, конечно, тоже неоднозначный документ и трудно сказать, что согласно нему земли передавались советом в установленном законодательством порядке.
Стаття 5. Право колективної власності на землю
Земля може належати громадянам на праві колективної власності.
Суб'єктами права колективної власності на землю є колективні сільськогосподарські підприємства, сільськогосподарські кооперативи, садівницькі товариства, сільськогосподарські акціонерні товариства, у тому числі створені на базі радгоспів та інших державних сільськогосподарських підприємств.
Розпорядження земельними ділянками, що перебувають у колективній власності громадян, здійснюється за рішенням загальних зборів колективу співвласників.
У колективну власність можуть бути передані землі колективних сільськогосподарських підприємств, сільськогосподарських кооперативів, сільськогосподарських акціонерних товариств в тому числі створених на базі радгоспів та інших державних сільськогосподарських підприємств, землі садівничих товариств - за рішенням загальних зборів цих підприємств, кооперативів, товариств.
До прийняття такого рішення провадиться передача земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів, до відання сільської, селищної, міської Ради народних депутатів.
Площа земель, що передаються у колективну власність, становить різницю між загальною площею земель, що знаходяться у віданні відповідної Ради і площею земель, які залишаються у державній власності (землі запасу, лісовий фонд, водний фонд, резервний фонд тощо) і у власності громадян.
Землі у колективну власність передаються безплатно.
Земельні ділянки загального користування садівницьких товариств поділу не підлягають.
Кожний член колективного сільськогосподарського підприємства, сільськогосподарського кооперативу, сільськогосподарського акціонерного товариства у разі виходу з нього має право одержати свою частку землі в натурі (на місцевості), яка визначається в порядку, передбаченому частинами шостою і сьомою статті 6 цього Кодексу.
Право на земельну частку може бути передано у спадщину в порядку і на умовах, передбачених цивільним законодавством щодо успадкування майна, та статутом відповідного колективного підприємства. За відсутності спадкоємців переважне право на земельну частку мають члени цих підприємств, кооперативів і товариств.
У разі продажу власником своєї земельної частки переважне право на її купівлю мають співвласники.
Землі загального користування (внутрігосподарські шляхи, полезахисні лісосмуги та інші грунтозахисні насадження, гідротехнічні споруди тощо) колективних сільськогосподарських підприємств, сільськогосподарських кооперативів та акціонерних товариств, що ліквідуються або збанкрутіли, передаються у відання відповідних місцевих Рад народних депутатів.
Сільські і селищні Ради народних депутатів створюють на своїй території резервний фонд земель за погодженням місцерозташування з землекористувачем у розмірі до 15 процентів площі усіх сільськогосподарських угідь, включаючи угіддя в межах відповідних населених пунктів.
Частина земель резервного фонду, яка на час введення в дію цього Кодексу належала господарствам, залишається за ними на умовах постійного користування.
Резервний фонд земель перебуває у державній власності і призначається для подальшого перерозподілу та використання за цільовим призначенням.
Г л а в а 13. ЗЕМЛІ ЗАПАСУ
Стаття 80. Визначення земель запасу
Землями запасу визнаються всі землі, не передані у власність або не надані у постійне користування. До них належать також землі, право власності або користування якими припинено відповідно до статей 27 і 28 цього Кодексу.
Стаття 81. Призначення земель запасу
Землі запасу перебувають у віданні сільських, селищних районних, міських, в адміністративному підпорядкуванні яких є район, Рад народних депутатів і призначаються для передачі у власність або надання у користування, в тому числі в оренду, переважно для сільськогосподарських потреб.
Re: Закон про державний земельний кадастр
Т.е. если я верно понял...
это могли быть земли как в границах (до принятия решения общего собрания) населенных пунктов, так и за... некоторые земли общего пользования ликвидированных КСП + можно взять вышеуказанные рекомендации по роздержавленню + ну, может быть, то, что указывалось в проектах формування території і встановлення меж сільських рад (правда тут самого проекта мало, нужно как-то было зафиксировать "передачу").
Однако все это вместе ИМХО не вяжется с: "землі запасу, які раніше були передані територіальним
громадам сіл, селищ, міст відповідно до законодавства України.
1. Территориальных громад (ну если говорим о периоде до 1996 - 1997) тогда в помине не было и земли макс. могли каким-то чудом "передаваться" местным советам - еще по сути органам государства (в "ведение").
2. Четкий законодательный порядок отсутствовал.
Верно ли я понял...... ?
это могли быть земли как в границах (до принятия решения общего собрания) населенных пунктов, так и за... некоторые земли общего пользования ликвидированных КСП + можно взять вышеуказанные рекомендации по роздержавленню + ну, может быть, то, что указывалось в проектах формування території і встановлення меж сільських рад (правда тут самого проекта мало, нужно как-то было зафиксировать "передачу").
Однако все это вместе ИМХО не вяжется с: "землі запасу, які раніше були передані територіальним
громадам сіл, селищ, міст відповідно до законодавства України.
1. Территориальных громад (ну если говорим о периоде до 1996 - 1997) тогда в помине не было и земли макс. могли каким-то чудом "передаваться" местным советам - еще по сути органам государства (в "ведение").
2. Четкий законодательный порядок отсутствовал.
Верно ли я понял...... ?
- dexter3000
- Спец
- Повідомлень: 1353
- З нами з: 29 серпня 2007 17:38
- Репутація: 10
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування
Re: Закон про державний земельний кадастр
В принципе, да.Егор писав:1. Территориальных громад (ну если говорим о периоде до 1996 - 1997) тогда в помине не было и земли макс. могли каким-то чудом "передаваться" местным советам - еще по сути органам государства (в "ведение").
Было лишь то, что я процитировал.Егор писав:2. Четкий законодательный порядок отсутствовал.
- Volodar
- Спец
- Повідомлень: 1795
- З нами з: 17 квітня 2008 12:41
- Репутація: 53
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Re: Закон про державний земельний кадастр
Мені "забили цвяха".
ЗУ "Про державний та земельний кадастр" в ст. 14 є поняття "вид" і "зміст" обмеження.
Чи може хтось прояснити, де законодавчо (ну хоч науково) визначено вид і зміст обмеження.
ЗУ "Про державний та земельний кадастр" в ст. 14 є поняття "вид" і "зміст" обмеження.
Чи може хтось прояснити, де законодавчо (ну хоч науково) визначено вид і зміст обмеження.
- dexter3000
- Спец
- Повідомлень: 1353
- З нами з: 29 серпня 2007 17:38
- Репутація: 10
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування
Re: Закон про державний земельний кадастр
Название ограничения (охранная зона, зона санитарной охраны, санитарно-защитная зона, водоохранная зона и т.п.)Volodar писав:вид
Перечень видов деятельности которые запрещаются или ограничиваются при данного ограничении на основании определенного нормативно-правового акта. Например, для водоохранной зоны забороняється:Volodar писав:зміст обмеження
використання стійких та сильнодіючих пестицидів;
влаштування кладовищ, скотомогильників, звалищ, полів фільтрації;
скидання неочищених стічних вод, використовуючи рельєф місцевості (балки, пониззя, кар'єри тощо), а також у потічки
Re: Закон про державний земельний кадастр
Давайте чуть обсудим "новый" институт, вводимый кадастровым законом.
Стаття 32. Відомості про...обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, вносяться до Державного земельного кадастру на підставі рішення відповідного органу державної влади чи органу місцевого самоврядування про встановлення і зміну меж адміністративно-територіальної одиниці та про затвердження документації із землеустрою, документації з оцінки земель, яка є підставою для внесення таких відомостей.
- Че то за ограничения и каким НПА они могут быть к примеру установлены ?
- Какое решение органа власти и о чем конкретно должно быть ?
- Может ли быть такое решение связано только с установлением границ поселения и утверждения землеустроительной документации в связи с именно этим, или............
Стаття 32. Відомості про...обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, вносяться до Державного земельного кадастру на підставі рішення відповідного органу державної влади чи органу місцевого самоврядування про встановлення і зміну меж адміністративно-територіальної одиниці та про затвердження документації із землеустрою, документації з оцінки земель, яка є підставою для внесення таких відомостей.
- Че то за ограничения и каким НПА они могут быть к примеру установлены ?
- Какое решение органа власти и о чем конкретно должно быть ?
- Может ли быть такое решение связано только с установлением границ поселения и утверждения землеустроительной документации в связи с именно этим, или............
- Volodar
- Спец
- Повідомлень: 1795
- З нами з: 17 квітня 2008 12:41
- Репутація: 53
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Re: Закон про державний земельний кадастр
Чомусь я собі завжди уявляв такий ланцюжок:Егор писав:- Че то за ограничения и каким НПА они могут быть к примеру установлены ? - Какое решение органа власти и о чем конкретно должно быть ? - Может ли быть такое решение связано только с установлением границ поселения и утверждения землеустроительной документации в связи с именно этим, или............
Наприклад: обленерго
1. виготовляє правовостановлюючі документи на свої обєкти та мережі. Але документація має обовязково містити крім кадастрових планів і зони обмежень, які виникають відповідно до цих обєктів на підставі законодавчих актів. Звичайно формуються відповідні обмінні файли.
2. Рада, адміністрація приймає рішення про затвердження техдок чи то проекту про земельну ділянку і одночасно підтверджує зони обмежень.
3. Маємо результат - юридично встановлені зони обмежень з ініціативи власника обєкту, який "породжує" такі обмеження і при цьому внесені в базу ДЗК. І логічні довідки про наявність обмежень, які штампує земвідділ.
На мою думку, ініціатива встановлення обмежень повинно надходити від користувача обєкту, який ці обмеження створює.
Але на жаль, жодна документація із землеустрою, з якою я зустрічався, не передбачала такої послідовності. Чомусь йшлося від зворотнього: виготоляється документ на який обєкт, біля якого проходять електролінії, і відповідно встановлювалися обмеження, і то не завжди (наприклад підземку при приватизації ніхто не робить, да і на інше також не дивляться).
- Chernov
- Спец
- Повідомлень: 2237
- З нами з: 26 грудня 2007 08:13
- Репутація: 18
- Область: Запорізька
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
Re: Закон про державний земельний кадастр
Это при прокладке новых сетей. А инвентаризация старых - должна выполняться в ходе инвентаризации земель населенного пункта и быть основной ее частью. И финансироваться из муниципальных бюджетов. И быть частью маниакально мною пропагандируемой "топологически связной карты"Volodar писав:На мою думку, ініціатива встановлення обмежень повинно надходити від користувача обєкту, який ці обмеження створює

И не только.Volodar писав:логічні довідки про наявність обмежень
Так в какой стране живем...Volodar писав:Чомусь йшлося від зворотнього: виготоляється документ на який обєкт, біля якого проходять електролінії, і відповідно встановлювалися обмеження, і то не завжди
Re: Закон про державний земельний кадастр
Chernov писав: маниакально мною пропагандируемой "топологически связной карты"


Буває, просту істину необхідно "вбивати" в голову опонента кувалдою.
Re: Закон про державний земельний кадастр
Сенкс.
Ну вот а все же, как читать касательно решения органа власти: "про встановлення і зміну меж адміністративно-територіальної одиниці та про затвердження документації із землеустрою, документації з оцінки земель".
Мне кажется, что фраза "про затвердження документації із землеустрою" не должна относиться исключительно к фразе "про встановлення і зміну меж адміністративно-територіальної одиниці", а должно быть так, что может утверждаться всяка разна документация по землеустройству и на этом основании "органичения в силу закона" вносятся в кадастр... так ли это....
Ну вот а все же, как читать касательно решения органа власти: "про встановлення і зміну меж адміністративно-територіальної одиниці та про затвердження документації із землеустрою, документації з оцінки земель".
Мне кажется, что фраза "про затвердження документації із землеустрою" не должна относиться исключительно к фразе "про встановлення і зміну меж адміністративно-територіальної одиниці", а должно быть так, что может утверждаться всяка разна документация по землеустройству и на этом основании "органичения в силу закона" вносятся в кадастр... так ли это....
- Chernov
- Спец
- Повідомлень: 2237
- З нами з: 26 грудня 2007 08:13
- Репутація: 18
- Область: Запорізька
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
Re: Закон про державний земельний кадастр
Немного не в тему, то есть не про НАШ кадастр. Но для общего развития, думаю, всем нужно почитать.
Материалы рабочей группы по земельному администрированию Европейской Экономической комиссии организации Объединенных Наций (WPLA UNECE), Амстердам, 12-14 октября 2011 г
http://wplaamsterdam.com/index.php?page=programm&id=9
И сразу станет понятно, в какой мы ж..есткой оппозиции ко всему миру в этом вопросе.
Додано через 11 хвилин 37 секунд:
В том смысле, что они делают ЖИВОЕ дело, а мы принимаем МЕРТВЫЕ законы.
Материалы рабочей группы по земельному администрированию Европейской Экономической комиссии организации Объединенных Наций (WPLA UNECE), Амстердам, 12-14 октября 2011 г
http://wplaamsterdam.com/index.php?page=programm&id=9
И сразу станет понятно, в какой мы ж..есткой оппозиции ко всему миру в этом вопросе.
Додано через 11 хвилин 37 секунд:
В том смысле, что они делают ЖИВОЕ дело, а мы принимаем МЕРТВЫЕ законы.
- werewolf
- Спец
- Повідомлень: 913
- З нами з: 22 січня 2008 17:46
- Репутація: 5
- Область: Запорізька
- Місце роботи: Інше
Re: Закон про державний земельний кадастр
Chernov писав: Материалы рабочей группы по земельному администрированию Европейской Экономической комиссии организации Объединенных Наций (WPLA UNECE), Амстердам, 12-14 октября 2011 г
http://wplaamsterdam.com/index.php?page=programm&id=9
М-м-да... Ми ще в камяному віці.Заседание 2: Электронное управление земельными ресурсами как краеугольный камень при внедрении электронного правительства

- Volodar
- Спец
- Повідомлень: 1795
- З нами з: 17 квітня 2008 12:41
- Репутація: 53
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Re: Закон про державний земельний кадастр
Мені здається, що частина 1 ст. 32 ЗУ "Про ДЗК"Егор писав:Мне кажется, что фраза "про затвердження документації із землеустрою" не должна относиться исключительно к фразе "про встановлення і зміну меж адміністративно-територіальної одиниці", а должно быть так, что может утверждаться всяка разна документация по землеустройству и на этом основании "органичения в силу закона" вносятся в кадастр... так ли это....
"Смешались в кучу кони, люди,
И залпы тысячи орудий
Слились в протяжный вой..."
Тобто потрібно самостійно розділяти "мухі отдєльно, котлєти отдєльно"
- SBB
- Спец
- Повідомлень: 869
- З нами з: 15 квітня 2008 11:07
- Репутація: 25
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Юридичні послуги
Re: Закон про державний земельний кадастр
Так і єЕгор писав:Ну вот а все же, как читать касательно решения органа власти: "про встановлення і зміну меж адміністративно-територіальної одиниці та про затвердження документації із землеустрою, документації з оцінки земель".
Мне кажется, что фраза "про затвердження документації із землеустрою" не должна относиться исключительно к фразе "про встановлення і зміну меж адміністративно-територіальної одиниці", а должно быть так, что может утверждаться всяка разна документация по землеустройству и на этом основании "органичения в силу закона" вносятся в кадастр... так ли это....
Re: Закон про державний земельний кадастр
Саме в цьому і полягає основна проблема нашого законодавства. Завжди є елементи якоїсь невизначеності, двозначності, вільного трактування.Volodar писав:Тобто потрібно самостійно розділяти "мухі отдєльно, котлєти отдєльно"
Таке враження, що закони пишуть не для того, щоб встановити якісь правила чи норми, а лише тому, що їх просто треба писати.
Хоча при бажанні - ларчик відкривається просто :
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
- SBB
- Спец
- Повідомлень: 869
- З нами з: 15 квітня 2008 11:07
- Репутація: 25
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Юридичні послуги
Re: Закон про державний земельний кадастр
Мухи та котлети у цьому випадку розмежовувати недоцільно.
Порядок внесення всіх відомостей, визначених у частині першій статті 32 однаковий і вирізняється тим, що:
- внесення відомостей до кадастру здійснюється без подання заяви, а лише на підставі документації,
- внесення таких відомостей здійснюється без участі суб+єкта речового права на ділянку.
Тому потреби у дублювання змісту статті 32 на декілька різних статей немає
П.С. у частині першій статті 32 просто зайве слово: "та"
Порядок внесення всіх відомостей, визначених у частині першій статті 32 однаковий і вирізняється тим, що:
- внесення відомостей до кадастру здійснюється без подання заяви, а лише на підставі документації,
- внесення таких відомостей здійснюється без участі суб+єкта речового права на ділянку.
Тому потреби у дублювання змісту статті 32 на декілька різних статей немає
П.С. у частині першій статті 32 просто зайве слово: "та"
Re: Закон про державний земельний кадастр
Именно.SBB писав: П.С. у частині першій статті 32 просто зайве слово: "та"
Вот это как раз меня и смутило.
Интересно не найдутся ли толкователи, которые почитают, что ограничения в силу закона могут возникнуть лишь при утверждении землеустроительной документации по границах населенного пункта :)
На самом деле, этими "та" в законах низзя разбрасываться.
- SBB
- Спец
- Повідомлень: 869
- З нами з: 15 квітня 2008 11:07
- Репутація: 25
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Юридичні послуги
Re: Закон про державний земельний кадастр
Ну, такі "толкователи" знайдуться завжди, але цим особам слід вказати на частину четверту статті 111 ЗКЕгор писав:Вот это как раз меня и смутило.
Интересно не найдутся ли толкователи, которые почитают, что ограничения в силу закона могут возникнуть лишь при утверждении землеустроительной документации по границах населенного пункта :)
Стаття 111. Обтяження прав на земельну ділянку, обмеження у використанні земель
4. Обмеження у використанні земель (крім обмежень,
безпосередньо встановлених законом та прийнятими відповідно до них
нормативно-правовими актами) підлягають державній реєстрації в
Державному земельному кадастрі у порядку, встановленому законом, і
є чинними з моменту державної реєстрації.
Обмеження у використанні земель, безпосередньо встановлені
законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими
актами, є чинними з моменту набрання чинності нормативно-правовими
актами, якими вони були встановлені.
ЗгоденЕгор писав:На самом деле, этими "та" в законах низзя разбрасываться.
- Chernov
- Спец
- Повідомлень: 2237
- З нами з: 26 грудня 2007 08:13
- Репутація: 18
- Область: Запорізька
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
Re: Закон про державний земельний кадастр
А россияне - уже нет...werewolf писав:М-м-да... Ми ще в камяному віці
http://www.gisa.ru/80566.html
Додано через 4 хвилини 24 секунди:
Обратите внимание, они поняли, что необходим "пересчет". Когда это поймут наши, тогда, может быть, появится надежда на кадастр...«Создание картографической основы государственного кадастра недвижимости и пересчет содержащихся в государственном кадастре недвижимости сведений о местоположении границ земельных участков, частей земельных участков, контуров зданий, сооружений, объектов незавершенного строительства, границ единиц кадастрового деления территории Российской Федерации, границ муниципальных образований, населенных пунктов, территориальных зон и зон с особыми условиями использования территорий, в местные системы координат, установленные в отношении кадастровых округов».
Re: Закон про державний земельний кадастр
Це все одно, що признати свої помилки. А свої помилки визнавати ой як не хочеться...Chernov писав:они поняли, что необходим "пересчет"
А це як розуміти? "Прощай глобалізація?"Chernov писав: ... в местные системы координат
- Chernov
- Спец
- Повідомлень: 2237
- З нами з: 26 грудня 2007 08:13
- Репутація: 18
- Область: Запорізька
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
Re: Закон про державний земельний кадастр
Им, на просторах от Калининграда до Петропавловска-К даже СК-95 не поможет. http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=2816615 Без МСК не справиться.zemkov писав: Chernov написав: ... в местные системы координат
А це як розуміти? "Прощай глобалізація?"
А у нас можно обойтись и без местных систем...
Беда в том, что, судя по личному опыту, у нас в элементарной геодезии мало кто разбирается. Особенно молодежь. В землеустройстве вообще геодезии по-верхам учат. Строителей - очень узко. Маркшейдеров в Днепре и Донецке - тоже. А фундаментально - лично я не знаю где. Процветает лженаука ТМОГИ. А вот проективная (даже не высшая) геодезия в Украине не развита. Нет специалистов... Вымерли.