gps_nik писав:Але скоріш за все у складі Держземагенства..
"Універсальний" Закон - 5462-VI
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Шановні,колеги, так як працювати будемо? Висновки які до проектів надавати? Комісії вже рішеннями місцевих рад скасували. Поки депутати розберуться, що прийняли (закон№5462) якусь несінітницю, ми мабуть будемо курити бамбук. А з Нового року необхідно надавати всім витяги про нормативну оцінку. Чи будемо всіх посилати в Київ, в Дерземагентство, відповідно до ст.23 З-ну "Про оцінку земель"?
Чого Ви хвилюєтесь див. наlumarn писав:Шановні,колеги, так як працювати будемо? Висновки які до проектів надавати? Комісії вже рішеннями місцевих рад скасували. Поки депутати розберуться, що прийняли (закон№5462) якусь несінітницю, ми мабуть будемо курити бамбук. А з Нового року необхідно надавати всім витяги про нормативну оцінку. Чи будемо всіх посилати в Київ, в Дерземагентство, відповідно до ст.23 З-ну "Про оцінку земель"?
ст.9 ЗУ Про ДЗК
Стаття 9. Державний кадастровий реєстратор
1. Внесення відомостей до Державного земельного кадастру і надання таких відомостей здійснюються Державними кадастровими реєстраторами центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.
ст. 24
2. Державна реєстрація земельних ділянок здійснюється за місцем їх розташування відповідним Державним кадастровим реєстратором центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.
ст. 38
Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку може бути виданий будь-яким Державним кадастровим реєстратором центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, незалежно від території дії його повноважень
pa-pa
- Streit
- Спец
- Повідомлень: 331
- З нами з: 18 лютого 2009 11:19
- Репутація: 0
- Область: Донецька
- Місце роботи: Інше
А вот это уже действительно полный аут.lumarn писав:Чи будемо всіх посилати в Київ, в Дерземагентство, відповідно до ст.23 З-ну "Про оцінку земель"?
Вы, уважаемая lumarn, полностью правы - всех в Госземагентство. Может хоть так наша киевская земельная контора заср...тся и попустится.Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.
- ExTreme
- Спец
- Повідомлень: 261
- З нами з: 06 червня 2008 00:18
- Репутація: -16
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Якщо я вірно розумію це- частину третю статті 1861 викласти в такій редакції:
"3. До складу Комісії входять посадові особи, уповноважені центральними органами виконавчої влади, що реалізують державну політику у сферах земельних відносин, санітарного та епідемічного благополуччя населення, державного архітектурно-будівельного контролю, а також уповноважені представники структурних підрозділів обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій з питань охорони навколишнього природного середовища, охорони культурної спадщини. У разі погодження проектів землеустрою, що розробляються з метою вилучення, надання, зміни цільового призначення земель лісогосподарського призначення, водного фонду, земельних ділянок для цілей, пов’язаних із розробкою корисних копалин, до складу Комісії залучається відповідно посадова особа, уповноважена центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері лісового господарства, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері розвитку водного господарства, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного гірничого нагляду";
Тобто якщо відводиться ділянка не за рахунок земель лісогосподарського призначення, водного фонду, земельних ділянок для цілей, пов’язаних із розробкою корисних копалин,то проект погоджується тільки відділом держкомзему та відділом архітектури(при відведенні для будівництва жилого будинку).Тобто ніякої комісії не потрібно,чи щось не так??
"3. До складу Комісії входять посадові особи, уповноважені центральними органами виконавчої влади, що реалізують державну політику у сферах земельних відносин, санітарного та епідемічного благополуччя населення, державного архітектурно-будівельного контролю, а також уповноважені представники структурних підрозділів обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій з питань охорони навколишнього природного середовища, охорони культурної спадщини. У разі погодження проектів землеустрою, що розробляються з метою вилучення, надання, зміни цільового призначення земель лісогосподарського призначення, водного фонду, земельних ділянок для цілей, пов’язаних із розробкою корисних копалин, до складу Комісії залучається відповідно посадова особа, уповноважена центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері лісового господарства, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері розвитку водного господарства, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного гірничого нагляду";
Тобто якщо відводиться ділянка не за рахунок земель лісогосподарського призначення, водного фонду, земельних ділянок для цілей, пов’язаних із розробкою корисних копалин,то проект погоджується тільки відділом держкомзему та відділом архітектури(при відведенні для будівництва жилого будинку).Тобто ніякої комісії не потрібно,чи щось не так??
- Volodar
- Спец
- Повідомлень: 1795
- З нами з: 17 квітня 2008 12:41
- Репутація: 53
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Мені чомусь здається, що твердження в листіAdmin писав:Лист Земельної спілки України, щодо закону № 5462-VI, Президенту України
передбачена Законом № 5462-VI редакція фактично усуває: природоохоронні органи..., органи охорони культурної спадщини..., органи лісового господарства...
не відповідає дійсності, адже частина 5 ст. 186-1 посилається на органи виконавчої влади в тому числі які входять до складу Комісії (частина третя), а в ній всі вищеперелічені органи присутні.
Тобто в листі-запитанні закладено відразу "позитивну" відповідь: типу не перейматеся, ніхто ці органи від погодження не усуває. 5+5=?
Тут погоджуюсь з
Streit писав:Таким образом, мы должны теперь подать проект землеустрою в Земагентство, в местную архитектуру и в комиссию (среди членов которой опять же местные представители Земагентства, СЕС, представители областных охраны природы и культурной спадщины, а также ГАСК!!!).
- Volodar
- Спец
- Повідомлень: 1795
- З нами з: 17 квітня 2008 12:41
- Репутація: 53
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Ги-ги, дивлячись хто: ліга успішно справиласяAdmin писав:Ото накрутили (м'ягко сказано) - тиждень після набрання чинності - а в "ЗКУ", "Про Дзк" і інші, зміни так і не внесені.
http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/l ... 12768.html
Krutelyk
Зверніть увагу на ст. 20 ЗКУ
Admin писав:Ото накрутили (м'ягко сказано) - тиждень після набрання чинності - а в "ЗКУ", "Про Дзк" і інші, зміни так і не внесені.
Здається вже всі "успішно" посправлялись.Volodar писав:Ги-ги, дивлячись хто: ліга успішно справилася
http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/276 ... 3957215850
А що? Кажуть бумага все стерпить, а тут - навіть і не бумага...
Не викідати ж монітор у вікно через придурків...
- Volodar
- Спец
- Повідомлень: 1795
- З нами з: 17 квітня 2008 12:41
- Репутація: 53
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
В продовження теми:Admin писав:Лист Земельної спілки України, щодо закону № 5462-VI, Президенту України
Ми ще в червні, до прийняття цього закону, писали а АП про можливі негативні тенденції цього закону.
Зараз про те, що пишеться в цій гілці, я в же писав
/viewtopic.php?f=43&t=5237&p=75648#p75648
Тобто ми намагалися діяти на упередження, але нас кинули тоді в ігнор: правда в схожому законопроекті під час другого читання врахували зауваження і повернули повноваження головних архітекторів на місця (хотіли - залишити на обласному рівні).
Тому мені так здається, що це не якесь там "прийняття неналежним чином опрацьованих законодавчих актів", а спланована система.
Доказом цього є хочам внесення змін до ЗКУ про земельні торги (аукціони)лише в 2012 році. Що заважало такі зміни внести ще 6 років тому назад? Адже принцип проведення аукціонів на місцях вже давно відпрацьований, і спроби виписати його постановами уряду були. Тому тут виправдання типу "не вистачало мізків" - не підходить. Все зводиться до того, що певна неврегульованість в питаннях земельних відносин вигідна як на місцях так і зверху. UPS
- SBB
- Спец
- Повідомлень: 869
- З нами з: 15 квітня 2008 11:07
- Репутація: 25
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Юридичні послуги
Текст ЗК на сайті ВР вже приведений у відповідність із змінами, внесеними Законом № 5462-V http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/2768-14/print
-
- Спец
- Повідомлень: 1094
- З нами з: 14 травня 2010 17:36
- Репутація: 7
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Інше
Золоті слова...Volodar писав:мені так здається, що це не якесь там "прийняття неналежним чином опрацьованих законодавчих актів", а спланована система.
Справа у тому, що різні СХЕМИ, про які ми тут обурено говоримо, планують дуже розумні (але - дуже шкідливі спеціалісти). Тому при розробці і прийнятті законів, постанов і т.п. в них спеціально і сплановано вноситься весь той сумбур, протиріччя і неувязки для того, щоб "вода у нашому з Вами ставку" завжди залишалась каламутною. Кому вигідна ця ситуація - цілком зрозуміло... facepalm
-
- Молоденький(ка)
- Повідомлень: 15
- З нами з: 29 лютого 2008 10:15
- Репутація: 1
а нас архитектура отжигает, согласно ст 4. Розробник подає на погодження до відповідного територіального органу центрального органу виконавчої влади, що здійснює реалізацію державної політики у сфері земельних відносин, оригінал проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, а до органів виконавчої влади, зазначених у частинах другій і третій цієї статті, - завірені ним копії проекту. НО от нас требуют КАДАСТРОВЫЙ план участка в эл. виде + файл в формате ин4 (нафига непонятно, и почему именно ин 4 тоже непонятно), но если не предоставляете, заключения не будет.
Зверніть увагу на дати:
закон 5462-17 проект 15.03.2012 ---> сесія реєстрації 10-6 --> до порядку денного 06.09.2012 -> прийняття 16.10.2012
закон 5395-17 проект 28.08.2012 ---> сесія реєстрації 11-6 --> до порядку денного 06.09.2012 -> прийняття 02.10.2012
так чи інакше обидва чинні, а в кодексі зміни по останньому... а мало бути навпаки
закон 5462-17 проект 15.03.2012 ---> сесія реєстрації 10-6 --> до порядку денного 06.09.2012 -> прийняття 16.10.2012
закон 5395-17 проект 28.08.2012 ---> сесія реєстрації 11-6 --> до порядку денного 06.09.2012 -> прийняття 02.10.2012
так чи інакше обидва чинні, а в кодексі зміни по останньому... а мало бути навпаки
-
- Молоденький(ка)
- Повідомлень: 16
- З нами з: 19 лютого 2012 19:15
- Репутація: 0
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Приватні проектні організації
А у нас еще круче, говорят, если сессия затвердить проект в числах 06-07.12.2012. (т.е. до вступления в силу закона от 08.12.12 и во время действия закона 0т 06.12.12 - ДВА ДНЯ ДЕЙСТВОВАЛ) то можно только 2 висновка зем и архит и без комисии. И таки клепают! Жуть! Ushascerdred писав:в зв'язку з виникненням юридичної коалізії.