Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
а вот у меня вопрос....
а что если каким-нибудь образом троекратный земельный налог, рассчитанный, например, согласно ст. 9 ЗУ "О плате за землю" касательно участка за границами населенных пунктов, ну чисто теоретически, будет больше 12% его нормативной оценки ? Какова будет арендная плата.
Егор писав:а вот у меня вопрос....
а что если каким-нибудь образом троекратный земельный налог, рассчитанный, например, согласно ст. 9 ЗУ "О плате за землю" касательно участка за границами населенных пунктов, ну чисто теоретически, будет больше 12% его нормативной оценки ? Какова будет арендная плата.
Це питання більше до оцінювачів: чи можуть вони провести нормативну грошову оцінку земельної ділянки так, щоб 12% від її вартості були менші за 3-кратний зем.податок. (відповідно ст.9 ЗУ "Плату за землю") ;-)
Про оподаткування земель сільськогосподарського призначення за межами населених пунктів
Державна податкова адміністрація України розглянула звернення щодо оподаткування земель сільськогосподарського призначення за межами населених пунктів і повідомляє наступне.
Згідно із ст. 22 Земельного кодексу України, який регулює земельні відносини в Україні, до земель сільськогосподарського призначення належать:
а) сільськогосподарські угіддя (рілля, багаторічні насадження, сіножаті, пасовища та перелоги);
б) несільськогосподарські угіддя (господарські шляхи і прогони, полезахисні лісові смуги та інші захисні насадження, крім тих, що віднесені до земель лісогосподарського призначення, землі під господарськими будівлями і дворами, землі тимчасової консервації тощо).
Статтею 6 Закону України від 03.07.92 р. N 2535-XII "Про плату за землю" (зі змінами та доповненнями, далі - Закон N 2535-XII) встановлено ставки земельного податку з 1 га сільськогосподарських угідь, що надані в установленому порядку і використовуються за цільовим призначенням незалежно від того, до якої категорії земель вони належать, у відсотках від їх грошової оцінки.
Оподаткування земельних ділянок за межами населених пунктів здійснюється за ставками, встановленими статтями 8 - 11 розділу четвертого Закону N 2535-XII.
Отже, за межами населених пунктів за ставкою, визначеною ст. 6 Закону N 2535-XII, оподатковуватимуться земельні ділянки, які є сільськогосподарськими угіддями, а інші земельні ділянки сільськогосподарського призначення, які не є сільськогосподарськими угіддями, - за ставкою, визначеною ст. 8 цього Закону.
При цьому необхідно врахувати, що відповідно до ст. 13 Закону N 2535-XII підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру, який ведеться уповноваженим органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів і містить сукупність відомостей і документів про місце розташування та правовий режим цих ділянок, їх оцінку, класифікацію земель, кількісну і якісну характеристику, розподіл серед власників землі і землекористувачів.
Щодо визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності, то згідно із ст. 21 Закону України від 06.10.98 р. N 161-XIV "Про оренду землі" (зі змінами та доповненнями) річна орендна плата за землі сільськогосподарського призначення не може бути менше розміру земельного податку, що встановлюється Законом N 2535-XII.
Здравствуйте уважаемые форумчане. Подскажите пожалуйста как поступить в следующей ситуации: возник спор с начальством по поводу требования предоставления арендатором извлечения из технической документации по нормативной денежной оценке земельного участка при регистрации дополнительного соглашения к договору аренды земли, заключенного в связи с утверждением советом новой нормативной денежной оценки населенного пункта (перерасчет арендной платы). Совет заключил дополнительное соглашение с арендатором приложил расчет арендной платы в котором самостоятельно расчитал нормативную денежную оценку земельного участка и теперь, несмотря на ст.20, 23 ЗУ "О оценке земель", Раздела 13 Налогового кодекса Украины, начальство ТОЗРА, в котором работаю требует провести гос. регистрацию такого доп.соглашения. аргументируя это тем, что техническая документация по нормативной денежной оценке нас.пункта находится в отделе и мы должны самостоятельно проверить правильность нормативной ден. оценки участка, проведенной советом Ushas
Стаття 276. Особливості встановлення ставок земельного
податку
276.1. Податок за земельні ділянки (в межах населених
пунктів), зайняті житловим фондом, автостоянками для зберігання
особистих транспортних засобів громадян, які використовуються без
отримання прибутку гаражно-будівельними, дачно-будівельними та
садівницькими товариствами, індивідуальними гаражами, садовими і
дачними будинками фізичних осіб, а також за земельні ділянки,
надані для потреб сільськогосподарського виробництва, водного та
лісового господарства, які зайняті виробничими,
культурно-побутовими, господарськими та іншими будівлями і
спорудами, справляється у розмірі 3 відсотків суми земельного
податку, обчисленого відповідно до статей 274 і 275 цього Кодексу.
з цим як бути податок 1% грошової а потім 3% суми земельного
податку тал виходить а оренда не від 3% грошової а не менше 3 кратного земельного податку
В аренду передается незастроенный земельный участок для строительства и обслуживания многоквартирного жилого дома, законна ли арендная плата установленная в размере 1 % от нормативной денежной оценки?
klerk писав:В аренду передается незастроенный земельный участок для строительства и обслуживания многоквартирного жилого дома, законна ли арендная плата установленная в размере 1 % от нормативной денежной оценки?
Якщо орендодавець - орган державної влади, то ні.
Див ст.288.5.1 Податкового кодексу
Підкажіть будь ласка як правильно взяти в оренду відпрацьований глиняний карєр якщо по принципу воно як озеро, но по формі 6-зем рахується як відпрацьований карєр, для веденя фермерського господарства по розведенню риби та ведення зеленого туризму.
Фактично відпрацьований кар'єр повинен бути рекультивовано (згідно проекту це може бути і водний об'єкт), після проведення рекультивації підписується акт приймання рекультивованих земель. Якщо ця процедура не виконана і ці землі обліковуються в землях промисловості отримати в оренду з/д можливо на підставі проекту відведення зі зміною цільового призначення.
Це що за звіт такий??? І яка установа повинна його надавати??? Взагаліто ДПІ веде контроль за сплатою за оренду землі державної та комунальної власності :))) Конкретизуйте питання.
Не секрет, що існує поширена практика плати земельного податку чи орендої плати за відсутності державного акта чи договору оренди. Це робиться тими, у кого на ділянціє нерухомість чи за ким рахується ділянка згідно-шнурової книги.
Запитання - навіщо*? І головне - на якій підставі?
Згідно Закону про плату за землі та ЗКУ -підстав немає якщо не було державної реєстрації ПРАВА.
Є підприємство, у якого є нерухомість. За підприємством рахується 1,6 га, але немає ні держакта, ні договору оренди. Відповідна плата за землю не платиться. Податкова подала в суд. Ми подали заперечення - відповідно до ЗУ "Про плату за землю" та ЗКУ ми не є суб'єктом плати земельного податку чи орендної плати, оскільки не є ні землевласником,ні землекористувачем, ні орендарем. Завтра буде засідання. Чого очікувати від податкової? Можливо, є якість іще нормативні документи, які все-таки вказують на необхідність плати за землю, навіть без документів на неї?
Laura писав:Ми подали заперечення - відповідно до ЗУ "Про плату за землю" та ЗКУ ми не є суб'єктом плати земельного податку чи орендної плати, оскільки не є ні землевласником,ні землекористувачем, ні орендарем. Завтра буде засідання. Чого очікувати від податкової? Можливо, є якість іще нормативні документи, які все-таки вказують на необхідність плати за землю, навіть без документів на неї?
Почитайте ст. 67 Конституції України- там про обовязок кожного сплачувати податки.
Ось так завжди про права ми помятаємо і говоримо на кожному кроці, а про обовязки чомусь замовчуємо. Це ж треба, використовувати земельну ділянку (нерухомість же не в повітрі і добираєтесь до неї мабуть не на гелікоптері) по повному і при цьому морозитися від сплати податків, бо в вас не оформлено право.
Юридично звичайно Ви праві: земельна ділянка не сформована, право власності або користування не виникло. Тому положення ст. 286.2 і ст. 287.1 ПК на Вашій стороні. Хочі ці ж статті можна і викручувати по іншому...
Laura писав:ми не є суб'єктом плати земельного податку чи орендної плати, оскільки не є ні землевласником,ні землекористувачем, ні орендарем
дотепно. Перед Податковим Кодексом ви дійсно чисті. NoNo
Не секрет, що водіїв штрафують за керування транспортним засобом у нетверезому стані.
Але чого пристали до мене? Я ж не водій - у мене і прав нема, і машина була не моя...
Дійсно, суд програли Ushas
Попереднє керівництво подавало документи і звіти, які свідчать про наявність у користуванні земельної ділянки - тут вже без варіантів. Ми їх раніше не бачили, бо отримали лише статутNenayu Наскільки вони відповідають законодавству, будемо розбиратися. І подавати уточнюючі розрахунки, якщо треба.
Я розумію, що не в повітрі, але це лірика я живу в квартирі багатоповерхового будинку, вона теж не висить в повітрі, але земельний податок я не плачу - ділянка-то не моя.. чия - не знаю ..подаруйте її мені -візьму і буду платити податок. Або зобовяжіть законодавчо оформити в оренду - оформлю.
Панове юристи, що скажете? Може хтось мав позитивний досвід судової практики?
Плата за землю, кстати, в квартирах и других помещениях (вот тут по нежилым интересно, т.к. может возникнуть двойная оплата) может сидеть в тарифе на СДиПТ в качестве административных расходов в составе накладных расходов... типа если ЖЭК платить земельный налог (участки, как известно, под многоквартирными домами с госактами на постоянное пользование - большая диковинка).
Судебную практику гляньте в реестре судебных решений. Мне кажется, большинство будет не в вашу пользу.
Laura писав:я живу в квартирі багатоповерхового будинку, вона теж не висить в повітрі, але земельний податок я не плачу - ділянка-то не моя.. чия - не знаю ..
Земельна ділянка на балансі у ЖЕКа, поки податки на житлову забудову смішні, Ви їх не відчуваєте, бо комунальні підприємства в більшості випадків звільнені від сплати такого податку місцевою радою. Теоретично земельний податок "відбивається" через квартплату.
Laura писав:подаруйте її мені -візьму і буду платити податок.
Створюйте ОСББ, забирайте будинок на свій баланс і відповідно оформляйте землю. Але таких охочих UPS
Хі ба що на форумах та в пресі.
Laura писав:Або зобовяжіть законодавчо оформити в оренду - оформлю.
ну да, в Конституції про обовязок платити податки, не зрозуміло написано, да і ст. 206 ЗКУ так просто...
Чи на Вашу думку потрібно десь в кримінальному кодексі прописувати?
Егор писав:Ну разве что "земельна ділянка на балансі у ЖЕКа"... ох уж этот "баланс" ...
Правильне зауваження. Дійсно не коректно висловився , маючи на увазі перебування на балансі багатоквартирних будинків.
Між іншим, у мене до Вас запитання з цього приводу:
Чи розглядалася Вами чи у міські раді ситуація, яка може виникнути при переведенні обслуговування житлового фонду від комунальних підприємств до приватних управляючих компаній тощо. Адже у цьому випадку крім питань оформлення земельних ділянок, виникне питання оподаткування. В таких випадках встановлюватиметься не земельний податок (розмір 0,03 від грошової оцінки земель), а мінімальна орендна плата 3%. Тобто різниця мінімум в 100 разів.
Volodar писав:Конституції про обовязок платити податки, не зрозуміло написано, да і ст. 206 ЗКУ
в ст. 206 написано "відповідно до закону". Відповідно до закону не визначено, хто такий землекористувач і як це має бути посвідчено. Є постійний землекористувач і землевласниквласник.
Цікаво, що більшість коментарів негативні. Так, наче це особисто Вам ми не хочемо платити земельний податок. Ми і так платимо державі податки, хоча підприємство не працює. Якщо юридично є можливість не платити земельний податок - ми її використаємо.
У нас в державі принцип "якщо є право то є і обов'язок" і навпаки чомусь не працює. У нас немає жодних прав щодо цієї ділянки, а от податок здерти - так це будь ласка.
Laura писав:Так, наче це особисто Вам ми не хочемо платити земельний податок.
Не по темі
Перепрошую, я не хотів Вас особисто образити.
Такий вже в нас совєтський менталітет: хоч якость "намахать" своє государство: відматать електролічильник, проїхать зайцем в тролейбусі, оформить ліваком субсидію, не заплатить земельний податок. Не хочу розвивату цю думку, це мета інших соцмереж, а не цього форуму.
P.S. а в ст. 206 я мав на увазі: використання землі є платним. Крапка.
а можливо скинути в ПП позовні вимоги що до Вас та ухвалу суду ?
Справа в тім, у нас безліч таких ситуацій і кожен їх трактує по різному .... цікавить Ваша практика