Якщо у Вас ДЗК займається ще й друком ДАПідскажіть, будь ласка, кому скаржитись
тоді у Вас є час до 30 числа на рекламу :)
viewtopic.php?f=41&t=2477
Якщо у Вас ДЗК займається ще й друком ДАПідскажіть, будь ласка, кому скаржитись
Думаю встреча с дядькой на лексусе вам не грозит. Вопрос стоит только в бланках, что заполняет ДЗК, а данные о Вас и вашем участке (ин_4),т.е. техническая документация в электронном виде, уже внесены во всевозможные базы. А для самоуспокоения может вам не звонить, а подъехать на фирму и узнать, когда были переданы документы на ДЗК и что можно сделать.OksanaWolf писав: А ви - мені фактично радите сидіти і чекати, поки я приїду на свою ділянку, а там буде будуватися якийсь товстий дядько на лексусі, і говоритиме мені що в нього всі документи є. І всі ми знаємо, що такі випадки далеко не поодинокі... Ділянка дуже добра біля лісу і озера... 10 соток це не гектари, і я гадаю за рік це питання можна було вирішити, навіть шляхом доплати, але ж зі мною ніхто говорити не хоче, відповідь коротка - немає бланків, не звоніть!
Вважаєте це за норму???? NoNo
Це проблему точно не вирішить UshasDeputat33 писав:Думаю проблему з бланками можна вирішити просто - відмінити їх
(див. проект ЗАКОН УКРАЇНИ "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо документів, що посвідчують право на земельну ділянку, а також порядку поділу та об'єднання земельних ділянок")
АБО прописату процедуру в Інструкції №43 так щоб варіантів у чиновників НЕ БУЛО, як тільки видати та зареєструвати
В цілому, згоден. Але без дієвої автоматизованої системи ДЗК - скасувати бланки передчасно!Deputat33 писав:Думаю проблему з бланками можна вирішити просто - відмінити їх
(див. проект ЗАКОН УКРАЇНИ "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо документів, що посвідчують право на земельну ділянку, а також порядку поділу та об'єднання земельних ділянок")
АБО прописату процедуру в Інструкції №43 так щоб варіантів у чиновників НЕ БУЛО, як тільки видати та зареєструвати
Чому? Ця система буде створена (якщо взагалі буде створена не раніше, ніж через п+ять років (якщо не десять-двадцять). Навіщо кожен раз після відчуження робити технічку? Що цінного вона дає (щодо ділянок, які отримали кадастрові номери)? Перевірити накладки чи десять держактів на одну ділянку? То це проблема не власників, а держави, і повірте, власники це якось самі вирішать. Все рівно, всі проблеми із власністю будуть вирішуватись через суд. А автоматизована система, в тому вигляді, яка вона є, зараз НІЯКОГО ПРАВА НЕ ГАРАНТУЄ.werewolf писав:В цілому, згоден. Але без дієвої автоматизованої системи ДЗК - скасувати бланки передчасно!
Я думаю, що десь через 5 років. Але це при умові, що її напичкають тим сміттям, яке є в обласних ДЗК. Для того, щоб зробити нормальну АС ДЗК, треба років 10 і дуже багато грошей.SBB писав:Ця система буде створена (якщо взагалі буде створена не раніше, ніж через п+ять років (якщо не десять-двадцять).
Технічка виконується не тільки для перевірки накладок і отримання кадастрового номеру. Основне - це акт прийому-передачі межових знаків, склад угідь, кадастровий план, який показує встановлені в натурі зони обмежень у використанні. Час не стоїть на місці. Можливо, біля земельної ділянки провели нову ЛЕП, трубопроводи, чи інші обєкти, які впливають на режим використання ділянки.SBB писав:Навіщо кожен раз після відчуження робити технічку? Що цінного вона дає (щодо ділянок, які отримали кадастрові номери)? Перевірити накладки чи десять держактів на одну ділянку?
Тільки коли між ними дійсно виникають проблеми, і землевласники, і судді швидко біжать до державних органів. NoNoSBB писав:То це проблема не власників, а держави, і повірте, власники це якось самі вирішать. Все рівно, всі проблеми із власністю будуть вирішуватись через суд.
Зараз немає ніякої автоматизованої системи. Тому я вважаю, що, на цей час, землевласник із "бумажкою" почувається значно спокійніше, ніж із якимось віртуальним, незахищеним записом до реєстру прав, який знаходиться в руках незрозуміло кого (це на адресу ДП ЦДЗК).SBB писав:А автоматизована система, в тому вигляді, яка вона є, зараз НІЯКОГО ПРАВА НЕ ГАРАНТУЄ.
Цікаві думки. Особливо у розрізі того закону, що преоформляти вторичку не треба-новий акт не виготовляти.werewolf писав: Я думаю, що десь через 5 років. Але це при умові, що її напичкають тим сміттям, яке є в обласних ДЗК. Для того, щоб зробити нормальну АС ДЗК, треба років 10 і дуже багато грошей.
Технічка виконується не тільки для перевірки накладок і отримання кадастрового номеру. Основне - це акт прийому-передачі межових знаків, склад угідь, кадастровий план, який показує встановлені в натурі зони обмежень у використанні. Час не стоїть на місці. Можливо, біля земельної ділянки провели нову ЛЕП, трубопроводи, чи інші обєкти, які впливають на режим використання ділянки.
Тільки коли між ними дійсно виникають проблеми, і землевласники, і судді швидко біжать до державних органів. NoNo
Зараз немає ніякої автоматизованої системи. Тому я вважаю, що, на цей час, землевласник із "бумажкою" почувається значно спокійніше, ніж із якимось віртуальним, незахищеним записом до реєстру прав, який знаходиться в руках незрозуміло кого (це на адресу ДП ЦДЗК).
а якщо обмеження виникли, а ділянка не відчужується? Зміни в такому випадку в держакт не вносяться, новий не видається. І взагалі, яке це має відношення до переходу права власності? Між іншим, нотаріус до кожного договору вимагає висновок про обмеження-обтяження, так що новий власник має бути обізнаний щодо того, що він придбаває. Наявність обмежень - це згідно ст. 132 ЗК істотна умова договору.werewolf писав:Технічка виконується не тільки для перевірки накладок і отримання кадастрового номеру. Основне - це акт прийому-передачі межових знаків, склад угідь, кадастровий план, який показує встановлені в натурі зони обмежень у використанні. Час не стоїть на місці. Можливо, біля земельної ділянки провели нову ЛЕП, трубопроводи, чи інші обєкти, які впливають на режим використання ділянки.
Це не бумажка, а нотаріально посвідчений договір купівлі-продажу. Чому в разі відчуження будинку цієї бумажки вистачає, а у випадку з/д - ні? А щодо ДЗК - получається так, що існує нечесний ДЗК і ми для захисту від нього ж бережемо державні акти, який він сам і видає?SBB писав:Тому я вважаю, що, на цей час, землевласник із "бумажкою" почувається значно спокійніше, ніж із якимось віртуальним, незахищеним записом до реєстру прав, який знаходиться в руках незрозуміло кого (це на адресу ДП ЦДЗК).
На основі технічної документації здійснюється внесення відомостей про ділянку в системі земельного кадастру.SBB писав:а якщо обмеження виникли, а ділянка не відчужується? Зміни в такому випадку в держакт не вносяться, новий не видається. І взагалі, яке це має відношення до переходу права власності?
Технічна документація - це також інструмент для отримання земельно-кадастрової інформації. Нотаріуси земельного кадастру не ведуть.SBB писав:Між іншим, нотаріус до кожного договору вимагає висновок про обмеження-обтяження, так що новий власник має бути обізнаний щодо того, що він придбаває.
Після придбання будинку ви теж замовляєте тех.паспорт БТІ, а своє право посвідчуєте витягом з реєстру правочинів. В тій степені, в якій договір купівлі-продажу посвідчує право на будівлю, договір купівлі продажу земельної ділянки - теж не пусте місце - щось тай посвідчує.SBB писав:Це не бумажка, а нотаріально посвідчений договір купівлі-продажу. Чому в разі відчуження будинку цієї бумажки вистачає, а у випадку з/д - ні?
Без державних актів вони взагалі все з ніг на голову поставлять.SBB писав:А щодо ДЗК - получається так, що існує нечесний ДЗК і ми для захисту від нього ж бережемо державні акти, який він сам і видає?
Без питань, але розумієте в чому справа - момент набуття права власності не може бути пов+язаний із тим, на протязі якого часу цю інформацію внесуть. Формування кадастру - справа держави, а не землевласників. Людина купила ділянку і має в найкоротший термін стати її власником, а не як в деяких випадках роками чекати, коли їй видадуть держакт (в мене знайомий з 2005 року чекає), без якого приступати до її використання не можна.werewolf писав:На основі технічної документації здійснюється внесення відомостей про ділянку в системі земельного кадастру.
По-перше, нотаріус підключений до Реєстру обтяжень нерухомого майна. По-друге, нотаріус вимагає довідку райуправління земресурсів про обмеження (обтяження). Що ще треба?werewolf писав:Технічна документація - це також інструмент для отримання земельно-кадастрової інформації. Нотаріуси земельного кадастру не ведуть.
Своє право я засвідчую реєстраційним написом на правовстановчому документі та витягом із реєстру прав власності на нерухоме майно. Техпаспорт до виникненння права жодного відношення не маєwerewolf писав:Після придбання будинку ви теж замовляєте тех.паспорт БТІ, а своє право посвідчуєте витягом з реєстру правочинів. В тій степені, в якій договір купівлі-продажу посвідчує право на будівлю, договір купівлі продажу земельної ділянки - теж не пусте місце - щось тай посвідчує.
Погодьтесь, держакт - це не метод вирішення цієї проблеми.werewolf писав:Без державних актів вони взагалі все з ніг на голову поставлять.
З цим я на 100% згоден, про що неодноразово писав на форумі. Але тут ми говоримо про практику сьогодення та ті умови, які вже є. На сьогодні немає єдиної математичної просторової моделі, на основі якої можна здійснювати ведення державного земельного кадастру, а тому унесення відомостей про земельні ділянки здійснюється стихійно, за технічними документаціями і проектами відведення.SBB писав:Формування кадастру - справа держави, а не землевласників.
Так технічна документація зараз і служить основою для для видачі такої довідки.SBB писав:По-перше, нотаріус підключений до Реєстру обтяжень нерухомого майна. По-друге, нотаріус вимагає довідку райуправління земресурсів про обмеження (обтяження). Що ще треба?
Який прогрес у веденні вітчизняного державного земельного кадастру ми маємо у порівнянні, скажімо, з 80-ми роками ХХ ст.? Мізерний.SBB писав:Погодьтесь, держакт - це не метод вирішення цієї проблеми.
Ну може у Вашій області і служить, в Київській (не хочу сказати, що скрізь, я практику знаю не всюди) іноді взагалі не відомо, звідки управління ці обмеження бере. Крім того, саме в інтересах Держкомзему до істотних умов договору відчуження землі був внесений кадастровий номер. Тому внести інформацію про земельну ділянку до кадастру до відчуження все-таки прийдеться.werewolf писав:Так технічна документація зараз і служить основою для для видачі такої довідки.
Я не вірю у прогрес в веденні кадастру в найближчій перспективі. І заручниками цього землевласники бути не повинні. Моя думка.werewolf писав:Який прогрес у веденні вітчизняного державного земельного кадастру ми маємо у порівнянні, скажімо, з 80-ми роками ХХ ст.? Мізерний.Так що державні акти по праву залишаються невідємною його частиною. Всьому повинен бути свій час і своє місце!
Землекористувачі не повинні страждати, вони з розуму просто зійдуть коли куплять бумагу, а цих меж немає, куплять бумажкеу, а цієї площі немає, куплять бумажку, а межі хоч такі, а площа не сходиться, куплять бумажку... І винні будуть хто? Правильно органи влади, бо підутиь люди спочатку до нас Ами будемо займатись дурною перепискою. Хоч можна кожному нотаріусу мінюстом направити рекомендації, щом усім набувачам нотаріусу радили виготовити/замовити технічку (поновити обмінник чи навіть створити новий). Це моя окрема думка.SBB писав: Ну може у Вашій області і служить, в Київській (не хочу сказати, що скрізь, я практику знаю не всюди) іноді взагалі не відомо, звідки управління ці обмеження бере. Крім того, саме в інтересах Держкомзему до істотних умов договору відчуження землі був внесений кадастровий номер. Тому внести інформацію про земельну ділянку до кадастру до відчуження все-таки прийдеться.
Я не вірю у прогрес в веденні кадастру в найближчій перспективі. І заручниками цього землевласники бути не повинні. Моя думка.
Взагалі то побачимо. Ще неясно, чи буде підписаний закон, чи буде вето.
Покупці самі розберуться, що вони купують. Не переживайте за них.Сергуня1 писав:Землекористувачі не повинні страждати, вони з розуму просто зійдуть коли куплять бумагу, а цих меж немає, куплять бумажкеу, а цієї площі немає, куплять бумажку, а межі хоч такі, а площа не сходиться, куплять бумажку...
Покупці самі розберуться, що вони купують. Не переживайте за них.SBB писав:
А я про яку? Той бардак, що стався з межами - не в останню чергу стався завдяки діям чи бездіяльності саме місцевих органів виконавчої влади (насамперед РДА) та ОМС (нікого не хочу образити, але це так).Сергуня1 писав:Поперше я казав про місцеву владу - вона закони не приймає, вона їх виконує.
Скажіть, от якщо Ви покупаєте ділянку, Ви що - просто укладете договір і сплачуєте кошти, не оглядаючи ділянку, не поцікавившись, чи співпадають межі, вказані у акті із фактичними межами?Сергуня1 писав:А покупці розберуться, а потім підуть до нас і скажуть хто ж винен, що я не знав?
Знаючи тупість деяких так і буде.SBB писав: А я про яку? Той бардак, що стався з межами - не в останню чергу стався завдяки діям чи бездіяльності саме місцевих органів виконавчої влади (насамперед РДА) та ОМС (нікого не хочу образити, але це так).
Скажіть, от якщо Ви покупаєте ділянку, Ви що - просто укладете договір і сплачуєте кошти, не оглядаючи ділянку, не поцікавившись, чи співпадають межі, вказані у акті із фактичними межами?
Покупець сам зацікавлений в тому, щоб і кадастровий номер був у ділянки, і межі були нормальні. А якщо він погоджується купити просто бумажку, то це його проблеми і це не проблеми органів влади.
А які з цим можуть виникати складнощі? Кадастровий номер не змінюється при купівлі-продажу ділянки. Внесення кад. номеру в договір - це інтереси не Держкомзему, а покупця, тому що кад. номер - найпрактичніший ідентифікатор земельної ділянки, особливо якщо вона призначена не для будівництва і обслуговування будинку (коли є чітка адреса).SBB писав:Крім того, саме в інтересах Держкомзему до істотних умов договору відчуження землі був внесений кадастровий номер.
Так чому тоді говорите, що державні акти слід взагалі скасовувати? Адже нам ще далеко до гарантії прав на землю без них. Перш за все, справа у законодавстві, яке треба значною мірою переробити. По-друге, технічне забезпечення самого процесу обробки, накопичення і збереження земельно-кадастрової інформації на високому рівні.SBB писав:Я не вірю у прогрес в веденні кадастру в найближчій перспективі.
А Указ президента вiд 12.01.2009 № 5/2009 - як Banned ? Чи руки в Держкомземі не доходять? Boks4elove4ek писав: Якщо у Вас ДЗК займається ще й друком ДА
тоді у Вас є час до 30 числа на рекламу :)
viewtopic.php?f=41&t=2477
Друкувати можуть усі, а де ж вони бєднягі візьмуть бланки? Знову на поклон - НІЧОГО не змінилось кардинально! Bokscaracol74 писав: А Указ президента вiд 12.01.2009 № 5/2009 - як Banned ? Чи руки в Держкомземі не доходять? Boks
Я сказав це стосовно претензій Держкомзему стосовно держактів на червоних бланках, інформація про які відсутня в кадастріwerewolf писав:Внесення кад. номеру в договір - це інтереси не Держкомзему
Я нічого не казав про їх відміну взагалі. Але виготовляючи новий акт при кожному відчуженні ми фактично ставимо під сумнів попередній акт і зазначену у ньому інформацію. Але - це документ, який посвідчує право і він має бути правомірним апріорі. Будь-яке корегування зазначених у ньому характеристик має відбуватись або на підставі правочинів або на підставі рішення суду. Тому я вважаю, що ідея закону правильна - виготовляти акт один раз - при формуванні ділянки.SBB писав:Так чому тоді говорите, що державні акти слід взагалі скасовувати? Адже нам ще далеко до гарантії прав на землю без них. Перш за все, справа у законодавстві, яке треба значною мірою переробити. По-друге, технічне забезпечення самого процесу обробки, накопичення і збереження земельно-кадастрової інформації на високому рівні.
Дійсно, свого часу, велось присвоєння номерів на оранжевих бланках. Нічого хорошого з цього не вийшло. Там було допущено стільки помилок і повторів! Контролювати їх теж було досить складно, тому що відомості в ДЗК і в земресурсах про кадастрові номери на них були відсутні. До того ж, земвідділ не враховував їх при видачі нових кадастрових номерів на інші ділянки в тому ж кварталі. Цим спричинювались масові подвоєння під час реєстрації ділянок в ДЗК. В результаті, вирішили видавати нові номери всім ділянкам, які до продажу були на старих бланках. Нотаріусів теж заставляли вірити тільки довідці з відділу земельних ресурсів, а не написаному на бланку номеру. Так що претензії Держкомзему цілком обгрунтовані. Я знаю про що кажу, тому що відчув увесь цей бардак на собі, коли працював на виробництві. До того ж, просторова інформація про земельні ділянки на старих бланках в ДЗК теж відсутня.SBB писав:Я сказав це стосовно претензій Держкомзему стосовно держактів на червоних бланках, інформація про які відсутня в кадастрі
Тут є і переваги, і значні недоліки. Поживемо - подивимось...SBB писав:я вважаю, що ідея закону правильна - виготовляти акт один раз - при формуванні ділянки.