Статья. Особенности оформления прав на земельные участки после 1 января 2013 года
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
- Solpadeine
- Спец
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 листопада 2011 19:22
- Репутація: 0
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
Розяснення реєстраційної служби
Щодо видачі дублікатів втрачених або зіпсованих документів
http://www.drsu.gov.ua/show/10357
Слід констатувати, що чітке визначення терміну «дублікат» в чинному законодавстві відсутнє, проте з практики застосування термінів, слів та словосполучень у юриспруденції дублікатом є другий примірник документа, що має таку саму юридичну силу, як і оригінал. Тобто, дублікат документа повинен містити ті ж відомості, що й оригінал документа. Фактично видача дубліката полягає у відтворенні тексту документа, дублікат якого видається, що спрямоване на відновлення такого документа у випадку неможливості використання останнього з певних причин.
За загальним правилом, у разі втрати або зіпсування документа, лише суб’єкт, що видавав такий документ, може видати його дублікат. При цьому, втрата чинності нормативно-правовим актом, на підставі якого відповідний суб’єкт видавав документ, не є підставою для відмови у видачі дубліката документа. Єдиною підставою, за наявності якої видача дубліката документа не може бути здійснена суб’єктом, який видав такий документ, це ліквідація (припинення діяльності) такого суб’єкта. У такому випадку видача дубліката документа здійснюється правонаступником відповідного суб’єкта або архівною установою (якщо передбачається передача документів до архіву).
Щодо видачі дублікатів втрачених або зіпсованих документів
http://www.drsu.gov.ua/show/10357
Слід констатувати, що чітке визначення терміну «дублікат» в чинному законодавстві відсутнє, проте з практики застосування термінів, слів та словосполучень у юриспруденції дублікатом є другий примірник документа, що має таку саму юридичну силу, як і оригінал. Тобто, дублікат документа повинен містити ті ж відомості, що й оригінал документа. Фактично видача дубліката полягає у відтворенні тексту документа, дублікат якого видається, що спрямоване на відновлення такого документа у випадку неможливості використання останнього з певних причин.
За загальним правилом, у разі втрати або зіпсування документа, лише суб’єкт, що видавав такий документ, може видати його дублікат. При цьому, втрата чинності нормативно-правовим актом, на підставі якого відповідний суб’єкт видавав документ, не є підставою для відмови у видачі дубліката документа. Єдиною підставою, за наявності якої видача дубліката документа не може бути здійснена суб’єктом, який видав такий документ, це ліквідація (припинення діяльності) такого суб’єкта. У такому випадку видача дубліката документа здійснюється правонаступником відповідного суб’єкта або архівною установою (якщо передбачається передача документів до архіву).
Первый пошел - http://www.pravda.com.ua/news/2013/01/30/6982489/
-
- Спец
- Повідомлень: 83
- З нами з: 19 серпня 2008 10:10
- Репутація: 0
- Область: АР Крим
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Поговаривают, что Тимченка крепко дружит с действующим президентом и его родственниками, его сложно будет убрать.Alexztar писав:Тимченка точно звільнять... чи викрутиться...
Может кто-то простым, понятным языком объяснить, как должна проиходит регистрация после 01.01.13??
Зарегистрировали участок, открыли поземельную книгу, а дальше что?
- makctos
- Спец
- Повідомлень: 581
- З нами з: 24 травня 2008 10:59
- Репутація: 0
- Область: Сумська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Пока, что нашли другого стрелчника.afsen писав:Поговаривают, что Тимченка крепко дружит с действующим президентом и его родственниками, его сложно будет убрать.
Дали, человеку Витяг, отправили в Укрдержреєстр, в Укрдержреєстрі-119грн. мито, 120грн. витяг про право власності.afsen писав:Может кто-то простым, понятным языком объяснить, как должна проиходит регистрация после 01.01.13??
Зарегистрировали участок, открыли поземельную книгу, а дальше что?
Азаров ініціював звільнення голови "Укрдержреєстру" Леоніда Єфименка за незадовільну організацію роботи Державної реєстраційної служби.makctos писав:Дали, человеку Витяг, отправили в Укрдержреєстр...
А ДРС без витягу не зареєструє право власності на землю.
З тижневого звіту Тимченка:
Spoiler
"За два тижні фактичної роботи Національної кадастрової системи державні реєстратори уже прийняли понад 12 тис. громадян. Фахівці територіальних органів земельних ресурсів зареєстрували понад 6 500 земельних ділянок, надали майже 1 600 витягів із земельного кадастру. Робота щодо позитивного вирішення клопотань громадян продовжується.
Katze писав:Азаров ініціював звільнення голови "Укрдержреєстру" Леоніда Єфименка за незадовільну організацію роботи Державної реєстраційної служби.
Katze писав:"За два тижні фактичної роботи Національної кадастрової системи державні реєстратори уже прийняли понад 12 тис. громадян. Фахівці територіальних органів земельних ресурсів зареєстрували понад 6 500 земельних ділянок, надали майже 1 600 витягів із земельного кадастру. Робота щодо позитивного вирішення клопотань громадян продовжується.
бачте як виходить: реєстраційна служба працює незадовільно, зате НКС майже "ідеально"... facepalm
- Solpadeine
- Спец
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 листопада 2011 19:22
- Репутація: 0
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
Потрібно отримати витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, складовою частиною якого є кадастровий план з/д. А от як....читайте вище...Борщ писав:В людини є державний акт (з кадастровим номером). Перед тим, як реєструвати право на земельну ділянку в Державному реєстрі прав, що треба отримати у відділі Державного земельного кадастру і як це зробити?
-
- Спец
- Повідомлень: 302
- З нами з: 09 листопада 2010 17:10
- Репутація: 0
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Хм ....ValD писав:Потрібно отримати витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, складовою частиною якого є кадастровий план з/д. А от як....читайте вище...
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/703-2011-п/page2
п.33 пос 703. від 22.06.2011."Для проведення державної реєстрації права власності та інших речових прав на земельну ділянку заявник, крім документів, що зазначені у пунктах 27, 28, 30 і 31 цього Порядку, подає витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (у разі, коли в документах, що зазначені у пункті 27 цього Порядку, відсутні відомості про кадастровий номер земельної ділянки).
Якщо в державному акті є кадастровий номер нащо витяг? 5+5=?
- Volodar
- Спец
- Повідомлень: 1795
- З нами з: 17 квітня 2008 12:41
- Репутація: 53
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Борщ писав:людини є державний акт (з кадастровим номером). Перед тим, як реєструвати право на земельну ділянку в Державному реєстрі прав, що треба отримати у відділі Державного земельного кадастру і як це зробити?
Тому відповідь на перше питання - Ні чого! А держреєстрора лупить по повній програмі у разі відмови державної реєстрації права, натякаючи на долю Єфіменка.Борщ писав:Якщо в державному акті є кадастровий номер нащо витяг?
Ну і другий варіант - опустить голову - заплатить по новій кадастровому рєстраторі (він придумає за що)
- Prometheus
- Спец
- Повідомлень: 1475
- З нами з: 31 березня 2011 12:13
- Репутація: 321
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Розмовляв сільським землевпорядником щодо затвердження тех документацій так перший раз від ноього мати чув. Це просто нереально 1 сесія на 1 квартал + 1-3 позачергові.fendak писав:Як сільська рада може за 14 днів прийняти рішення про затвердження технічної документації. Сесія сільської ради що повинна збиратися що декілька днів? А яка відповідальність і в кого?
Сьогодні прийшла чорнорота жіночка і давай жалуваться, що її ділянка упала на якусь іншу з іншої вулиці. В реєстратора вияснив що чужий обмінник 2007 року і відлетів від свого містя на 1,5км, і реєстратор сказав щоб ця людина зареєструвала свою ділянку(кад номер) мені потрібно пересадити чужу ділянку і завести в дані у всі поля ХМЛ. Даних в мене немає для ХМЛ. Жіночка поїхала шукати власника залітної ділянки(благо дані в ін4 є). Але потім я глянув на кадастрову карту і оказалось там криво сусідня ділянка лежить. Цеж триндецьв мене в центрі міста розпайовка лежить...
Ще згадав що є закон про захист персональних даних, а тому потрібно у власникі тих ділянок які будуть пересажуватись дозвіл на використання персональних даних. Маразм крепчає
- vas
- Спец
- Повідомлень: 65
- З нами з: 30 жовтня 2008 09:15
- Репутація: 11
- Область: Вінницька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Допоможіить у вирішенні такого питання: я прийшов здавати документацію на внесення в базу даних і реєстрацію, так тепер держ. реєстратор вимагає подання 2-ох примірників документації (оригіналу, який залишається в них і копії, яка залишається виконавцеві - тобто мені) . Питання -чи має право державний реєстратор в Держкомземі вимагати передачі до архіву Держкомзему оригіналу документації із землеустрою? Якщо ні, то напишіть на які законодавчі акти я можу послатися?
Р.S. Раніше завжди передавали в архіви держкомземів копії документації із землеустрою.
Р.S. Раніше завжди передавали в архіви держкомземів копії документації із землеустрою.
-
- Спец
- Повідомлень: 302
- З нами з: 09 листопада 2010 17:10
- Репутація: 0
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/858-15
В ст.32 останній абзац пише про копії.
Хоча за моєї памяті коли робили технічку на виготовлення ДА, то керівництво заставляло робити в двох екземплярах: для себе і в архів ДЗК, копія робилась на бажання замовника.
В ст.32 останній абзац пише про копії.
Хоча за моєї памяті коли робили технічку на виготовлення ДА, то керівництво заставляло робити в двох екземплярах: для себе і в архів ДЗК, копія робилась на бажання замовника.
- Solpadeine
- Спец
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 листопада 2011 19:22
- Репутація: 0
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
- vas
- Спец
- Повідомлень: 65
- З нами з: 30 жовтня 2008 09:15
- Репутація: 11
- Область: Вінницька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Так ми теж розробляємо 2 примірники, а за бажанням замовника робимо і йому примірник. Але лише в 1-му примірнику є всі оригінали дозволів, довідок, рішень і т.п. Адже не всі держ. структури дають висновки, погодження, рішення про затвердження та ін. дозвільні документи у 2 чи 3 екземплярах, в основному завжди по одному примірнику. І завжди 1-й примірник документації ми залишали в себе в архіві, а тепер Держкомзем вимагає передавати його їм в архів.Борщ написав
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/858-15
В ст.32 останній абзац пише про копії.
Хоча за моєї памяті коли робили технічку на виготовлення ДА, то керівництво заставляло робити в двох екземплярах: для себе і в архів ДЗК, копія робилась на бажання замовника.