Не одноразово саме з цим і стикався. Ми, як розробники землевпорядної документації, керуємось законодавчими актами щодо складу того чи іншого виду землевпорядної документації, а от чим керуються ті ж кадастрові реєстратори, які чомусь по сьогоднішній день залежні від начальника райзему, деколи буває зовсім не зрозуміло. Постий приклад: Після проведення інвентаризації земель державної власності, ділянці присвоєно кадастровий номер та не зазначено вид використання, просто записано - землі сільськогосподарського призначення. Наступний крок - наказ ГУ про надання дозволу на складання технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості, з подальшим виставленням земельної ділянки на торги для продажу права оренди. Документація розроблена, (до затвердження документації з подачі того ж ГУ Розробляється документація з НГО, яка вже пройшла експертизу та затверджена сесією районної ради) подається на затвердження до ГУ. І тут! опочки......!!!!!! ГУ заявляє, що потрібно розробляти не технічку, а Проект, оскільки вже чітко визначається вид цільового використання.....Виявляться, кадастровий реєстратор за технічкою не може внести зміни у відомості про земельну ділянку щодо виду використання..... Де ж було ГУ, коли видавало НАКАЗ, хто правий і хто компенсує витрати часу, матеріальні витрати, навіть моральні витрати, якщо документацію прийдеться переробляти по новій? ОТ ВАМ І ІНВЕНТАРИЗАЦІЯ!!!!!Manover писав: При всьому цьому не останню роль грає позиція райзему. Те, що пропускає один райзем (чи реєстратор), не факт що пропустить інший. Оце на мою думку, і є неправильним. Тому що вимоги повинні бути єдині і однозначні. Все інше - це підлаштування під систему. Але це вже тема іншої розмови.
Інвентаризація землі
Все що стосується інвентаризації земель
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
- Kitsmaniuk
- Спец
- Повідомлень: 461
- З нами з: 12 березня 2011 11:28
- Репутація: 147
- Область: Чернівецька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Інвентаризація землі
-
0
- Цитата
Kitsmaniuk
-
- Спец
- Повідомлень: 143
- З нами з: 27 серпня 2014 15:29
- Репутація: 6
- Область: Донецька
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Інвентаризація землі
-
0
- Цитата
Добрый день! Подскажите можно ли на сформированном земельном участки провести инвентаризацию этого земельного участка и про проведении разбить его на две части, т.е. на два земельных участка с разными категориями и целевыми назначениями. Разные собственники зданий и разные виды деятельности на этом земельном участке и чтоб обойти техничку поділу и изменение целевого на одном по проекту.
т-а-м-а-р-а-
- ппзкб
- Спец
- Повідомлень: 2588
- З нами з: 19 лютого 2015 13:13
- Репутація: 669
- Область: Вінницька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
ппзкб
-
- Спец
- Повідомлень: 461
- З нами з: 07 жовтня 2009 10:34
- Репутація: 149
- Область: Харківська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Інвентаризація землі
-
0
- Цитата
т-а-м-а-р-а-, Інвентаризація, як вид документації, не передбачає поділу або зміни цільового призначення. Так, вона передбачає формування земельних ділянок, але на землях державної (комунальної) власності - ст. 79-1 ЗКУ.
Андрей1978
- Ки$ульКа
- Спец
- Повідомлень: 505
- З нами з: 15 лютого 2011 12:07
- Репутація: 33
- Область: Київська
- Місце роботи: Інші недержавні проектні організації
Інвентаризація землі
-
0
- Цитата
Є держакт на право постійного користування землею в якому декілька ділянок виданий 1999 році і тепер вони хочуть присвоїти кадастрові номера і зареєструвати в речевому праві. Скажіть будь-ласка через яку документацію лутчше це все виконати і відповідно яких законів?
Ки$ульКа
chip13
Ки$ульКа
-
- Спец
- Повідомлень: 62
- З нами з: 24 травня 2010 16:54
- Репутація: 0
- Область: Миколаївська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Інвентаризація землі
-
0
- Цитата
Закон "Про землеустрій" ст.55 http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/858-15/page3
► Показати
Стаття 55. Технічна документація із землеустрою щодо
встановлення (відновлення) меж земельної
ділянки в натурі (на місцевості)
{ Назва статті 55 із змінами, внесеними згідно із Законом
N 497-VIII ( 497-19 ) від 02.06.2015 }
Встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на
місцевості) проводиться відповідно до топографо-геодезичних і
картографічних матеріалів.
{ Частина перша статті 55 із змінами, внесеними згідно із Законом
N 497-VIII ( 497-19 ) від 02.06.2015 }
Встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на
місцевості) здійснюється на основі технічної документації із
землеустрою, якою визначається місцеположення поворотних точок меж
земельної ділянки в натурі (на місцевості).
{ Частина друга статті 55 із змінами, внесеними згідно із Законом
N 497-VIII ( 497-19 ) від 02.06.2015 }
{ Частину третю статті 55 виключено на підставі Закону
N 497-VIII ( 497-19 ) від 02.06.2015 }
Межі земельної ділянки в натурі (на місцевості) закріплюються
межовими знаками встановленого зразка.
У разі, якщо межі земельних ділянок в натурі (на місцевості)
збігаються з природними та штучними лінійними спорудами і рубежами
(річками, струмками, каналами, лісосмугами, шляхами, шляховими
спорудами, парканами, огорожами, фасадами будівель та іншими
лінійними спорудами і рубежами тощо), межові знаки можуть не
встановлюватися.
Власники землі та землекористувачі, у тому числі орендарі,
зобов'язані дотримуватися меж земельної ділянки, закріпленої в
натурі (на місцевості) межовими знаками встановленого зразка.
Межові знаки здаються за актом під нагляд на збереження
власникам землі та землекористувачам, у тому числі орендарям.
У разі якщо на підставі технічної документації із землеустрою
щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на
місцевості) передбачається здійснити передачу земельних ділянок
державної чи комунальної власності у власність чи користування,
така технічна документація розробляється на підставі дозволу,
наданого Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою
міністрів Автономної Республіки Крим, органом виконавчої влади,
органом місцевого самоврядування відповідно до повноважень,
визначених статтею 122 Земельного кодексу України ( 2768-14 )
(у випадках, передбачених законом).
{ Статтю 55 доповнено частиною восьмою згідно із Законом
N 497-VIII ( 497-19 ) від 02.06.2015 }
Якщо на підставі технічної документації із землеустрою щодо
встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на
місцевості) передбачається здійснити передачу земельної ділянки
державної чи комунальної власності у власність чи користування, на
якій розташовано житловий будинок, право власності на який
зареєстровано, така технічна документація розробляється на
замовлення власника житлового будинку без надання дозволу
Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів
Автономної Республіки Крим, органом виконавчої влади, органом
місцевого самоврядування відповідно до повноважень, визначених
статтею 122 Земельного кодексу України ( 2768-14 ).
{ Статтю 55 доповнено частиною дев'ятою згідно із Законом
N 497-VIII ( 497-19 ) від 02.06.2015 }
Технічна документація із землеустрою щодо встановлення
(відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)
включає:
а) завдання на складання технічної документації із
землеустрою;
б) пояснювальну записку;
в) рішення Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради
міністрів Автономної Республіки Крим, відповідного органу
виконавчої влади або органу місцевого самоврядування про надання
дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою (у
випадках, передбачених законом);
г) згоду власника земельної ділянки, а для земель державної
та комунальної власності - органу, уповноваженого здійснювати
розпорядження земельною ділянкою, на відновлення меж земельної
ділянки користувачем;
ґ) довідку, що містить узагальнену інформацію про землі
(території);
д) копію документа, що посвідчує фізичну особу, або копію
виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних
осіб - підприємців;
е) копію документа, що посвідчує право на земельну ділянку (у
разі проведення робіт щодо відновлення меж земельної ділянки в
натурі (на місцевості);
є) копію правовстановлюючих документів на об’єкти нерухомого
майна, розташовані на земельній ділянці (за умови якщо права
власності на такі об’єкти зареєстровані);
ж) матеріали польових топографо-геодезичних робіт;
з) план меж земельної ділянки, складений за результатами
зйомки, на якому відображаються зовнішні межі земельної ділянки із
зазначенням власників (користувачів) суміжних земельних ділянок,
усі поворотні точки меж земельної ділянки, лінійні проміри між
точками на межах земельної ділянки, межі вкраплених земельних
ділянок із зазначенням їх власників (користувачів);
и) кадастровий план земельної ділянки;
і) перелік обмежень у використанні земельної ділянки;
ї) у разі необхідності документ, що підтверджує повноваження
особи діяти від імені власника (користувача) земельної ділянки при
встановленні (відновленні) меж земельної ділянки в натурі (на
місцевості);
й) акт приймання-передачі межових знаків на зберігання, що
включається до документації із землеустрою після виконання робіт
із встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на
місцевості) та закріплення їх межовими знаками.
{ Статтю 55 доповнено частиною десятою згідно із Законом
N 497-VIII ( 497-19 ) від 02.06.2015 }
встановлення (відновлення) меж земельної
ділянки в натурі (на місцевості)
{ Назва статті 55 із змінами, внесеними згідно із Законом
N 497-VIII ( 497-19 ) від 02.06.2015 }
Встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на
місцевості) проводиться відповідно до топографо-геодезичних і
картографічних матеріалів.
{ Частина перша статті 55 із змінами, внесеними згідно із Законом
N 497-VIII ( 497-19 ) від 02.06.2015 }
Встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на
місцевості) здійснюється на основі технічної документації із
землеустрою, якою визначається місцеположення поворотних точок меж
земельної ділянки в натурі (на місцевості).
{ Частина друга статті 55 із змінами, внесеними згідно із Законом
N 497-VIII ( 497-19 ) від 02.06.2015 }
{ Частину третю статті 55 виключено на підставі Закону
N 497-VIII ( 497-19 ) від 02.06.2015 }
Межі земельної ділянки в натурі (на місцевості) закріплюються
межовими знаками встановленого зразка.
У разі, якщо межі земельних ділянок в натурі (на місцевості)
збігаються з природними та штучними лінійними спорудами і рубежами
(річками, струмками, каналами, лісосмугами, шляхами, шляховими
спорудами, парканами, огорожами, фасадами будівель та іншими
лінійними спорудами і рубежами тощо), межові знаки можуть не
встановлюватися.
Власники землі та землекористувачі, у тому числі орендарі,
зобов'язані дотримуватися меж земельної ділянки, закріпленої в
натурі (на місцевості) межовими знаками встановленого зразка.
Межові знаки здаються за актом під нагляд на збереження
власникам землі та землекористувачам, у тому числі орендарям.
У разі якщо на підставі технічної документації із землеустрою
щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на
місцевості) передбачається здійснити передачу земельних ділянок
державної чи комунальної власності у власність чи користування,
така технічна документація розробляється на підставі дозволу,
наданого Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою
міністрів Автономної Республіки Крим, органом виконавчої влади,
органом місцевого самоврядування відповідно до повноважень,
визначених статтею 122 Земельного кодексу України ( 2768-14 )
(у випадках, передбачених законом).
{ Статтю 55 доповнено частиною восьмою згідно із Законом
N 497-VIII ( 497-19 ) від 02.06.2015 }
Якщо на підставі технічної документації із землеустрою щодо
встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на
місцевості) передбачається здійснити передачу земельної ділянки
державної чи комунальної власності у власність чи користування, на
якій розташовано житловий будинок, право власності на який
зареєстровано, така технічна документація розробляється на
замовлення власника житлового будинку без надання дозволу
Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів
Автономної Республіки Крим, органом виконавчої влади, органом
місцевого самоврядування відповідно до повноважень, визначених
статтею 122 Земельного кодексу України ( 2768-14 ).
{ Статтю 55 доповнено частиною дев'ятою згідно із Законом
N 497-VIII ( 497-19 ) від 02.06.2015 }
Технічна документація із землеустрою щодо встановлення
(відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)
включає:
а) завдання на складання технічної документації із
землеустрою;
б) пояснювальну записку;
в) рішення Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради
міністрів Автономної Республіки Крим, відповідного органу
виконавчої влади або органу місцевого самоврядування про надання
дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою (у
випадках, передбачених законом);
г) згоду власника земельної ділянки, а для земель державної
та комунальної власності - органу, уповноваженого здійснювати
розпорядження земельною ділянкою, на відновлення меж земельної
ділянки користувачем;
ґ) довідку, що містить узагальнену інформацію про землі
(території);
д) копію документа, що посвідчує фізичну особу, або копію
виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних
осіб - підприємців;
е) копію документа, що посвідчує право на земельну ділянку (у
разі проведення робіт щодо відновлення меж земельної ділянки в
натурі (на місцевості);
є) копію правовстановлюючих документів на об’єкти нерухомого
майна, розташовані на земельній ділянці (за умови якщо права
власності на такі об’єкти зареєстровані);
ж) матеріали польових топографо-геодезичних робіт;
з) план меж земельної ділянки, складений за результатами
зйомки, на якому відображаються зовнішні межі земельної ділянки із
зазначенням власників (користувачів) суміжних земельних ділянок,
усі поворотні точки меж земельної ділянки, лінійні проміри між
точками на межах земельної ділянки, межі вкраплених земельних
ділянок із зазначенням їх власників (користувачів);
и) кадастровий план земельної ділянки;
і) перелік обмежень у використанні земельної ділянки;
ї) у разі необхідності документ, що підтверджує повноваження
особи діяти від імені власника (користувача) земельної ділянки при
встановленні (відновленні) меж земельної ділянки в натурі (на
місцевості);
й) акт приймання-передачі межових знаків на зберігання, що
включається до документації із землеустрою після виконання робіт
із встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на
місцевості) та закріплення їх межовими знаками.
{ Статтю 55 доповнено частиною десятою згідно із Законом
N 497-VIII ( 497-19 ) від 02.06.2015 }
chip13
- Gomen
- Спец
- Повідомлень: 68
- З нами з: 07 серпня 2009 11:49
- Репутація: 0
- Область: Кіровоградська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Інвентаризація землі
-
0
- Цитата
Хто як міняє види використання земельних ділянок - із пасовищ в ріллю.
Хтось міняв по Технічкі з інвентаризації?
Хтось міняв по Технічкі з інвентаризації?
Gomen
-
- Повідомлень: 5
- З нами з: 19 грудня 2016 10:53
- Репутація: 0
- Область: Миколаївська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Інвентаризація землі
-
0
- Цитата
Підскажіть будь-ласка скільки приблизно буде коштувати інвентаризація села, чи взагалі її потрібно робити якщо нас приєднають до іншої сільської ради. Заздалегіть вдячна за допомогу.
bulatkinas
-
- Спец
- Повідомлень: 389
- З нами з: 29 травня 2012 22:49
- Репутація: 170
- Область: Харківська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Інвентаризація землі
-
0
- Цитата
Я вважаю, що це марна трата грошей для села
Відправлено через 2 хвилини 20 секунд:
краще зробити встановлення меж громади (коли приймуть закон у 2 му читанні), або Стаття 53. Проекти землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів
Відправлено через 2 хвилини 20 секунд:
краще зробити встановлення меж громади (коли приймуть закон у 2 му читанні), або Стаття 53. Проекти землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів
lina14
Інвентаризація землі
-
0
- Цитата
Та приймають вже майже рік Вже і інспекцію створили (як компенсатор фінансових потоків за втрачені повноваження по землях с/г) , і все, що ще не роздеребанили, вже пороздавали А розгляд в другому читанні певне раз 5 переносять Хоча запитанн щодо вартості робіт з інвентаризації земель новостворених громад залишається актуальним!! Прошу підсказати знаючих людей скільки орієнтовно вартуватиме 1 га (якщо інвентаризувати всі потенційні землі комунальної власності на території громади) Таке завдання (інвентаризацію земель ком власності) ставлять перед собою багато новостворених ОТГ
SMV1969
-
- Вже не початківець
- Повідомлень: 20
- З нами з: 25 січня 2009 15:36
- Репутація: 1
- Область: Рівненська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Інвентаризація землі
-
0
- Цитата
Добрий день, колеги підкажіть, потрібно сформувати ділянку для реєстрації права комунальної власності під приміщенням сільського клубу. Раніше (2015 р.) ми розробляли "проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у комунальну власність територіальній громаді в особі сільради" для схожих об'єктів (адмінприміщення с/р, ФАП, садочок ...).
Однак нещодавно потрапили на очі листи Держгеокадастру на скасування СІЗ, де схожі проекти не погоджені + подано скаргу в кваліфкомісію. (хто не бачив прикріпляю) .
Отже запитання - яку документацію мають на увазі експерти??
Хтось робив технічку по інвентаризації для таких випадків??
Однак нещодавно потрапили на очі листи Держгеокадастру на скасування СІЗ, де схожі проекти не погоджені + подано скаргу в кваліфкомісію. (хто не бачив прикріпляю) .
Отже запитання - яку документацію мають на увазі експерти??
Хтось робив технічку по інвентаризації для таких випадків??
► Показати
IMG_2402.JPG
► Показати
IMG_2403.JPG
► Показати
IMG_2412.JPG
► Показати
IMG_2413.JPG
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
pan4ik
-
- Спец
- Повідомлень: 739
- З нами з: 24 лютого 2013 20:12
- Репутація: 280
- Область: Закарпатська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Інвентаризація землі
-
0
- Цитата
Технічну документацію із землеустрою щодо інвентаризації земель. Я робив. На мою, думку експерт тут не правий. ст. 79-1 ЗКУ, ЗУ "Про ДЗК" встановлюють перелік землевпорядної документації, згідно якої формується земельна ділянка як об'єкт права - там є і проект, і технічна документація. Чим вони керуються, посилаючись на ЗУ "Щодо розмежування..." мені важко зрозуміти.pan4ik писав: ↑06 березня 2017 16:05Отже запитання - яку документацію мають на увазі експерти??
Хтось робив технічку по інвентаризації для таких випадків??
thom yorke
-
- Спец
- Повідомлень: 394
- З нами з: 25 серпня 2008 22:42
- Репутація: 85
- Область: Рівненська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Інвентаризація землі
-
0
- Цитата
pan4ik, теж цікавить це питання. Перечитавши вказані у висновках НА, наштовхуюсь на термін "господарська діяльність".Це саме говориться і в ст.8 ГКУ.
Тепер постає питання як визначити що віднести до господарської діяльності, а що лише адміністративної.
Якщо виходити з цієї логіки, то чи можна оформляти право власності громади через інвентаризацію (таким чином це зробив ДГК - теж орган держ влади).
► Показати
Стаття 8. Участь держави, органів державної влади, органів місцевого самоврядування в господарській діяльності
1. Держава, органи державної влади та органи місцевого самоврядування не є суб'єктами господарювання.
2. Рішення органів державної влади та органів місцевого самоврядування з фінансових питань, що виникають у процесі формування та контролю виконання бюджетів усіх рівнів, а також з адміністративних та інших відносин управління, крім організаційно-господарських, в яких орган державної влади або орган місцевого самоврядування є суб'єктом, наділеним господарською компетенцією, приймаються від імені цього органу і в межах його владних повноважень.
3. Господарська компетенція органів державної влади та органів місцевого самоврядування реалізується від імені відповідної державної чи комунальної установи. Безпосередня участь держави, органів державної влади та органів місцевого самоврядування у господарській діяльності може здійснюватися лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України.
1. Держава, органи державної влади та органи місцевого самоврядування не є суб'єктами господарювання.
2. Рішення органів державної влади та органів місцевого самоврядування з фінансових питань, що виникають у процесі формування та контролю виконання бюджетів усіх рівнів, а також з адміністративних та інших відносин управління, крім організаційно-господарських, в яких орган державної влади або орган місцевого самоврядування є суб'єктом, наділеним господарською компетенцією, приймаються від імені цього органу і в межах його владних повноважень.
3. Господарська компетенція органів державної влади та органів місцевого самоврядування реалізується від імені відповідної державної чи комунальної установи. Безпосередня участь держави, органів державної влади та органів місцевого самоврядування у господарській діяльності може здійснюватися лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України.
Якщо виходити з цієї логіки, то чи можна оформляти право власності громади через інвентаризацію (таким чином це зробив ДГК - теж орган держ влади).
Lucky
-
- Спец
- Повідомлень: 149
- З нами з: 23 березня 2010 18:46
- Репутація: 40
- Область: Полтавська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Інвентаризація землі
-
0
- Цитата
Стаття 4. Розмежування відносин у сфері господарювання з іншими видами відносин
1. Не є предметом регулювання цього Кодексу:
майнові та особисті немайнові відносини, що регулюються Цивільним кодексом України;
земельні, гірничі, лісові та водні відносини, відносини щодо використання й охорони рослинного і тваринного світу, територій та об'єктів природно-заповідного фонду, атмосферного повітря;
Руда
-
- Спец
- Повідомлень: 394
- З нами з: 25 серпня 2008 22:42
- Репутація: 85
- Область: Рівненська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Інвентаризація землі
-
0
- Цитата
Дякуючи екстериторіальності для мене починає відкриватися ще й ГКУ. Бачу, що скоро землевпорядники змушені будуть отримувати юридичний сертифікат, адже доводиться знаходити контраргументи для експертів.
Lucky
- ПиратФлинт
- Спец
- Повідомлень: 431
- З нами з: 16 лютого 2011 22:31
- Репутація: 80
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
ПиратФлинт
-
- Спец
- Повідомлень: 129
- З нами з: 09 грудня 2011 18:04
- Репутація: 22
- Область: Одеська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Інвентаризація землі
-
0
- Цитата
Коллеги, как вы понимаете пункт 6 Порядка проведения инвентаризации земель " Під час проведення інвентаризації земель установлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та оформлення документів, що посвідчують право на земельну ділянку, не здійснюються "?
Я понимаю так, что пока проводится инвентаризация, запрещено проводить какие-либо операции с участками в кадастре на этой территории. Но мнения с сотрудниками расходятся.
Я понимаю так, что пока проводится инвентаризация, запрещено проводить какие-либо операции с участками в кадастре на этой территории. Но мнения с сотрудниками расходятся.
Vitalya29
-
- Спец
- Повідомлень: 612
- З нами з: 03 липня 2013 10:44
- Репутація: 219
- Область: Київська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Інвентаризація землі
-
0
- Цитата
Vitalya29, Я думаю, що просто не виносяться межі в натуру проінвентаризованих ділянок, та не реєструються речові права на них. Наприклад в нас по області, (та і мабуть скрізь) роздають учасникам АТО проінвентаризовані земельні ділянки. (перед цим ділячи іх)
tops_a
- ПиратФлинт
- Спец
- Повідомлень: 431
- З нами з: 16 лютого 2011 22:31
- Репутація: 80
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
ПиратФлинт
-
- Спец
- Повідомлень: 612
- З нами з: 03 липня 2013 10:44
- Репутація: 219
- Область: Київська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Інвентаризація землі
-
0
- Цитата
Роблать проект відведення на частинку цієї ділянки, а в НКС замість реєстрації новоствореної ділянки роблять поділ існуючої (проінвентаризованої) ділянки.
tops_a
- ПиратФлинт
- Спец
- Повідомлень: 431
- З нами з: 16 лютого 2011 22:31
- Репутація: 80
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
ПиратФлинт
tops_a
-
- Молодший спец :)
- Повідомлень: 44
- З нами з: 21 жовтня 2016 09:53
- Репутація: 11
- Область: Львівська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Інвентаризація землі
-
0
- Цитата
Доброго дня . Потрібна порада було виготовлено технічну документацію по інвентаризації земельних ділянок, замовник сільска рада, документація підлягає погодженню відповідно до ст.186-1 ЗКУ, отримав висновок архітектури про погодження, управління держгеокадастру також підготовило висновок але постало питання в реєстрації даного висновку такої послуги в док профі не передбачено тільки висновки по проектах відведення.Підскажіть як у Вас проходить цей процес.
kurt