Погодження проектів відведення
Проекти відведення і всі питання щодо них
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
- ппзкб
- Спец
- Повідомлень: 2588
- З нами з: 19 лютого 2015 13:13
- Репутація: 669
- Область: Вінницька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Погодження проектів відведення
-
0
- Цитата
cerdred, А вони не перевіряють - вони затверджують, а впроцесі затвердження виявляють недоліки. Ось так
ппзкб
-
- Молоденький(ка)
- Повідомлень: 17
- З нами з: 04 червня 2015 16:58
- Репутація: 4
- Область: Київська
- Місце роботи: Інше
Погодження проектів відведення
-
0
- Цитата
Вітаю, шановні колеги. Є таке питання:
У рішенні про надання дозволу на розробку проекту вказана орієнтовна площа земельної ділянки, як Ви вважаєте, на скільки запроектована площа може бути більше площі по рішенню. Не де не можу знайти відповідної норми закону.
У рішенні про надання дозволу на розробку проекту вказана орієнтовна площа земельної ділянки, як Ви вважаєте, на скільки запроектована площа може бути більше площі по рішенню. Не де не можу знайти відповідної норми закону.
gyuvital
malecha
- ппзкб
- Спец
- Повідомлень: 2588
- З нами з: 19 лютого 2015 13:13
- Репутація: 669
- Область: Вінницька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Погодження проектів відведення
-
0
- Цитата
gyuvital, Напевно і не знайдете. Робив я проект для ОСГ , в наказі орієнтовною площею 1 га. Ситуаційно ділянка розміщена між 4-ма ділянками і виходить смужкою 30 м на польову дорогу, т.ч. утворюється ділянка площею 1,19 га на яку і зробив проект. РайДГК відмовив в погодженні по причині невідповідності площ в наказі і проекті. Відрізав смужку від дороги, пародія вийшла але нашому землеустрою так краще.
0522685300:03:000:0461 дирка справа моя ця ділянка
0522685300:03:000:0461 дирка справа моя ця ділянка
ппзкб
-
- Молоденький(ка)
- Повідомлень: 17
- З нами з: 04 червня 2015 16:58
- Репутація: 4
- Область: Київська
- Місце роботи: Інше
Погодження проектів відведення
-
0
- Цитата
У мене запроектована площа більша на 263 кв.м., це як для міста дуже багато.ппзкб, malecha,
gyuvital
-
- Спец
- Повідомлень: 394
- З нами з: 25 серпня 2008 22:42
- Репутація: 85
- Область: Рівненська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Погодження проектів відведення
-
0
- Цитата
Теж маю досвід, що площа ділянки, яка відводиться може бути меншою, але не більшою за розмір, вказаний у дозволі. Десь нещодавно попадалося на очі (на жаль не можу згадати де саме), що не потрібно додаткових рішень (про уточнення площі) при відхиленні площі не більше як на 50 кв.м. Правда, без уточнення у всіх випадках чи лише в межах чи за межами НП.
Lucky
-
- Спец
- Повідомлень: 55
- З нами з: 13 січня 2016 17:02
- Репутація: -3
- Область: Одеська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Погодження проектів відведення
-
0
- Цитата
из практики скажу больше нельзя, меньше можно ( и то опять же на усмотрение земельных ресурсов), но когда-то давно был случай что я с этим косвенно столкнулась и помню что есть норма не более 6% от площади участка. Где я ее вычитала вообще не помню.
inferi_
-
- Молодший спец :)
- Повідомлень: 44
- З нами з: 26 січня 2013 09:05
- Репутація: 5
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Погодження проектів відведення
-
0
- Цитата
п.5.5 Технічні вказівки щодо визначення меж земельних ділянок спільної та спільної часткової власності фізичних і юридичних осіб на забудованій території у населених пунктах
http://www.uazakon.com/document/spart71/inx71392.htm
но касается это как раз населенных пунктов, а не земель за их пределами
ustinianus
- bil
- Спец
- Повідомлень: 358
- З нами з: 08 грудня 2010 14:57
- Репутація: 21
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Погодження проектів відведення
-
0
- Цитата
Поділіться будь-ласка зразком проекту відведення з розділом про поділ раніше зформованої земельної ділянки.
bil
- kadastrmadastr
- Спец
- Повідомлень: 174
- З нами з: 01 червня 2013 12:15
- Репутація: 13
- Область: Хмельницька
- Місце роботи: Інше
kadastrmadastr
bil
-
- Спец
- Повідомлень: 810
- З нами з: 28 липня 2009 19:47
- Репутація: 103
- Область: Київська
- Місце роботи: Інше
Погодження проектів відведення
-
0
- Цитата
Також цікаво почути на це питаня відповідь.
На селекторі пропонують 2-а варіанти, перший це окремо поділ та окремо потім проект (чи технічка якщо немає зміни цільового). Хочу зауважити що треба дозвіл на поділ, який має міститись в наказі. Хоча закон передбачає нотаріальну згоду на поділ.
Ми робили в таких випадках (і то не завжди) так звану лайт версію - прикладали додатково ще 2-а кадастрові плани (кад.плани ділянка до поділу та ділянка після поділу) в складі проекту відведення + робили окремо ОФ на залишок і все.
Щодо 2-а в одному то думаю вони мали на увазі фактично 2-і окремі документації прошиті одною ниткою, можливо треба в пояснювальній(их?) описати чому розроблено 2-і документації в одному томі. Можливо треба потипу коли технічний паспорт на будинок є складовою документації, або звіт з кадастрової зйомки є його частиною. Можливо треба робити проект та як складову проекта вшивати документацію з поділу в повному обсяці як це вимагає закон. Поки сертифіката не позбудишся не знатимеш як вірно, щоб попростіше :)
doslidnik
-
- Повідомлень: 1
- З нами з: 26 лютого 2016 16:17
- Репутація: 0
- Область: Івано-Франківська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Погодження проектів відведення
-
0
- Цитата
Ми робили розбивку масиву на підставі детального плану користування,причому масив був на громаду (комунальну власність),погодили додатково в архітектора,і на сесії селищної ради, так як вони є розпорядниками землі,і в селищній раді можна посвідчити документи, тобто так само, як і в нотаріуса,в них ця функція переважно поставлена на секретаря,платиш офіційно копійки і посвідчуєш розподіл,причому дешевше ніж в нотаріуса.Робиться розподіл на підставі техніяної документації,щодо поділу та обєднання. Після цього на кожну земельну ділянку, які вже сформовані, ми передаєм проектом землеустрою щодо відведення земельно ділянки.
Богдан Крук
- bil
- Спец
- Повідомлень: 358
- З нами з: 08 грудня 2010 14:57
- Репутація: 21
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Погодження проектів відведення
-
0
- Цитата
А якщо все поле поділили для 10 громадян по 2га і лишок 0,89га, тобто на одну сформовану ділянку дали 10 наказів, але ж в наказі не вказано з якої саме ділянки (кад.номер не вказано) тільки на викопіюванні.
bil
Погодження проектів відведення
-
0
- Цитата
Логічно булоби щоби замовником документації щодо поділу був орган, який розпоряджається (рада, адміністрація, Головне УДГК). Оплату мабуть робив би ФО чи юрособа, якій планується надання. Без ніяких проектів... Робота в 10 раз дешевше (не десять документацій, а одна, безіменна). Потім тільки заява на передачу у власність чи користування конкретної земельної ділянки, з визначеним кадномером... Тоді ніяких проблем ні з накладеннями ні з чим.
WladMir
-
- Спец
- Повідомлень: 810
- З нами з: 28 липня 2009 19:47
- Репутація: 103
- Область: Київська
- Місце роботи: Інше
Погодження проектів відведення
-
0
- Цитата
У вас на момент подачі докуменнтації на погодження, в ПКК має вже бути ваша сформована ділянка, яким чином вона сформується нікого не цікавитиме. А от якщо ви відводите 2 а там сформована на 10.68 будуть питання. Отже ліпше розбити весь масив на шматочки однією ТД, а потім робити проекти на конкретні кадастрові номери. Варіант 2-а в одному не канатиме, бо ТД про поділ має бути зареєстрована на момент реєстрації проекту на висновок
doslidnik
bil
Погодження проектів відведення
-
0
- Цитата
А вони всі (по інвентаризації) землі сільгосппризначення - код 01, тобто узагальнюючий, ніякої зміни нема (може навіть на ці землі відсутнє цільове, а є категорія), адже і ОСГ і садівництво саме з цих земель. Що ж змінювати? Можливо й треба той проект таки, тільки вже для призначення цільового... Тільки такого нема. Ох і намутили з цими інвентаризаціями. А тепер з ними боремося.
WladMir
-
- Повідомлень: 5
- З нами з: 13 січня 2017 20:28
- Репутація: 0
- Область: Луганська
- Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування
Погодження проектів відведення
-
0
- Цитата
Доброго дня! Мною було подана заява на ім'я голови селищної ради на надання дозволу на розробку проекту відведення землельної ділянки із комунальної власності для ведення ОСГ(із наданням видруківки з публічної кад.карти , де вказане її місцерозташування). На сайті тер.громади є розпорядження про надання згоди, а в землевпорядника сел.ради дали неаргументовану відмову (мовляв, на сайті громади "висить" не рішення, а результат голосування "за" розгляд питання, хоча там чітко написано, що голосували "за" надання дозволу на розробку проекту відведення).
Що порадите?
Що порадите?
andr298
- Nik1985
- Спец
- Повідомлень: 238
- З нами з: 17 жовтня 2016 11:37
- Репутація: 23
- Область: Хмельницька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Погодження проектів відведення
-
0
- Цитата
► Показати
ЗКУ. Стаття 118. Порядок безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами
1. Громадянин, зацікавлений у приватизації земельної ділянки, яка перебуває у його користуванні, подає заяву до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим.
{Частина перша статті 118 в редакції Закону № 3123-VI від 03.03.2011; із змінами, внесеними згідно із Законом № 5245-VI від 06.09.2012}
2. Рішення органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо приватизації земельних ділянок приймається у місячний строк на підставі технічних матеріалів та документів, що підтверджують розмір земельної ділянки.
3. Громадяни - працівники державних та комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій, а також пенсіонери з їх числа, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельних ділянок, які перебувають у постійному користуванні цих підприємств, установ та організацій, звертаються з клопотанням про приватизацію цих земель до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу.
{Частина третя статті 118 із змінами, внесеними згідно із Законами № 3123-VI від 03.03.2011, № 5245-VI від 06.09.2012}
4. Відповідний орган місцевого самоврядування або орган виконавчої влади в місячний термін розглядає клопотання і надає дозвіл підприємствам, установам та організаціям на розробку проекту приватизації земель.
5. Передача земельних ділянок у власність громадянам - працівникам державних та комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій, а також пенсіонерам з їх числа провадиться після затвердження проекту приватизації земель у порядку, встановленому цим Кодексом.
6. Громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.
{Частина шоста статті 118 із змінами, внесеними згідно із Законом № 509-VI від 16.09.2008; в редакції Законів № 1702-VI від 05.11.2009, № 3123-VI від 03.03.2011; із змінами, внесеними згідно із Законами № 3523-VI від 16.06.2011, № 5245-VI від 06.09.2012, № 5395-VI від 02.10.2012, № 366-VII від 02.07.2013}
7. Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об'єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
{Абзац перший частини сьомої статті 118 із змінами, внесеними згідно із Законами № 3123-VI від 03.03.2011, № 5245-VI від 06.09.2012}
Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки розробляється за замовленням громадян суб'єктами господарювання, що є виконавцями робіт із землеустрою згідно із законом, у строки, що обумовлюються угодою сторін.
{Абзац другий частини сьомої статті 118 із змінами, внесеними згідно із Законом № 5394-VI від 02.10.2012}
У разі якщо у місячний строк з дня реєстрації клопотання Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, не надав дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або мотивовану відмову у його наданні, то особа, зацікавлена в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності, у місячний строк з дня закінчення зазначеного строку має право замовити розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки без надання такого дозволу, про що письмово повідомляє Верховну Раду Автономної Республіки Крим, Раду міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування. До письмового повідомлення додається договір на виконання робіт із землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
{Частину сьому статті 118 доповнено абзацом третім згідно із Законом № 366-VII від 02.07.2013}
{Частина сьома статті 118 в редакції Законів № 509-VI від 16.09.2008, № 1702-VI від 05.11.2009}
8. Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки погоджується в порядку, встановленому статтею 186-1 цього Кодексу.
{Частина восьма статті 118 в редакції Законів № 1702-VI від 05.11.2009, № 5395-VI від 02.10.2012}
{Зміни до частини восьмої статті 118 див. в Законі № 5462-VI від 16.10.2012}
9. Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, у двотижневий строк з дня отримання погодженого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (а в разі необхідності здійснення обов'язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи) приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність.
{Частина дев'ята статті 118 в редакції Законів № 1626-IV від 18.03.2004, № 1702-VI від 05.11.2009; із змінами, внесеними згідно із Законами № 3123-VI від 03.03.2011, № 5245-VI від 06.09.2012}
10. Відмова органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування у передачі земельної ділянки у власність або залишення клопотання без розгляду можуть бути оскаржені до суду.
{Частина десята статті 118 в редакції Закону № 1702-VI від 05.11.2009}
11. У разі відмови органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування у передачі земельної ділянки у власність або залишення заяви без розгляду питання вирішується в судовому порядку.
1. Громадянин, зацікавлений у приватизації земельної ділянки, яка перебуває у його користуванні, подає заяву до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим.
{Частина перша статті 118 в редакції Закону № 3123-VI від 03.03.2011; із змінами, внесеними згідно із Законом № 5245-VI від 06.09.2012}
2. Рішення органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо приватизації земельних ділянок приймається у місячний строк на підставі технічних матеріалів та документів, що підтверджують розмір земельної ділянки.
3. Громадяни - працівники державних та комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій, а також пенсіонери з їх числа, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельних ділянок, які перебувають у постійному користуванні цих підприємств, установ та організацій, звертаються з клопотанням про приватизацію цих земель до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу.
{Частина третя статті 118 із змінами, внесеними згідно із Законами № 3123-VI від 03.03.2011, № 5245-VI від 06.09.2012}
4. Відповідний орган місцевого самоврядування або орган виконавчої влади в місячний термін розглядає клопотання і надає дозвіл підприємствам, установам та організаціям на розробку проекту приватизації земель.
5. Передача земельних ділянок у власність громадянам - працівникам державних та комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій, а також пенсіонерам з їх числа провадиться після затвердження проекту приватизації земель у порядку, встановленому цим Кодексом.
6. Громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.
{Частина шоста статті 118 із змінами, внесеними згідно із Законом № 509-VI від 16.09.2008; в редакції Законів № 1702-VI від 05.11.2009, № 3123-VI від 03.03.2011; із змінами, внесеними згідно із Законами № 3523-VI від 16.06.2011, № 5245-VI від 06.09.2012, № 5395-VI від 02.10.2012, № 366-VII від 02.07.2013}
7. Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об'єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
{Абзац перший частини сьомої статті 118 із змінами, внесеними згідно із Законами № 3123-VI від 03.03.2011, № 5245-VI від 06.09.2012}
Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки розробляється за замовленням громадян суб'єктами господарювання, що є виконавцями робіт із землеустрою згідно із законом, у строки, що обумовлюються угодою сторін.
{Абзац другий частини сьомої статті 118 із змінами, внесеними згідно із Законом № 5394-VI від 02.10.2012}
У разі якщо у місячний строк з дня реєстрації клопотання Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, не надав дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або мотивовану відмову у його наданні, то особа, зацікавлена в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності, у місячний строк з дня закінчення зазначеного строку має право замовити розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки без надання такого дозволу, про що письмово повідомляє Верховну Раду Автономної Республіки Крим, Раду міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування. До письмового повідомлення додається договір на виконання робіт із землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
{Частину сьому статті 118 доповнено абзацом третім згідно із Законом № 366-VII від 02.07.2013}
{Частина сьома статті 118 в редакції Законів № 509-VI від 16.09.2008, № 1702-VI від 05.11.2009}
8. Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки погоджується в порядку, встановленому статтею 186-1 цього Кодексу.
{Частина восьма статті 118 в редакції Законів № 1702-VI від 05.11.2009, № 5395-VI від 02.10.2012}
{Зміни до частини восьмої статті 118 див. в Законі № 5462-VI від 16.10.2012}
9. Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, у двотижневий строк з дня отримання погодженого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (а в разі необхідності здійснення обов'язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи) приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність.
{Частина дев'ята статті 118 в редакції Законів № 1626-IV від 18.03.2004, № 1702-VI від 05.11.2009; із змінами, внесеними згідно із Законами № 3123-VI від 03.03.2011, № 5245-VI від 06.09.2012}
10. Відмова органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування у передачі земельної ділянки у власність або залишення клопотання без розгляду можуть бути оскаржені до суду.
{Частина десята статті 118 в редакції Закону № 1702-VI від 05.11.2009}
11. У разі відмови органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування у передачі земельної ділянки у власність або залишення заяви без розгляду питання вирішується в судовому порядку.
Nik1985
-
- Повідомлень: 5
- З нами з: 13 січня 2017 20:28
- Репутація: 0
- Область: Луганська
- Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування
Погодження проектів відведення
-
0
- Цитата
Відмова отримана через (цитую)" відсутність графічних матеріалів щодо зем.ділянки"
У особистій розмові землевпорядник зазначила, що землі немає.
У смт немає землі для ОСГ) відмову отримав навіть батько-учасник бойових дій... хоча для 157 учасників АТО землю знайшли
У особистій розмові землевпорядник зазначила, що землі немає.

andr298
- Nik1985
- Спец
- Повідомлень: 238
- З нами з: 17 жовтня 2016 11:37
- Репутація: 23
- Область: Хмельницька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Погодження проектів відведення
-
0
- Цитата
Так намалюйте їм ГРАФІЧНІ МАТЕРІАЛИ (В ПККУ орієнтуєтесь???).
На карті подивіться де є вільна земля (проконсультуйтесь з розробниками дкументацій із землеустрою, може вони щось/десь підкажуть), і пишіть заяву. Тоді нехай дають офіційну відмову, а далі процедура відома...http://zemres.com/forum/viewtopic.php?p=145951#p145951
Nik1985
-
- Повідомлень: 5
- З нами з: 13 січня 2017 20:28
- Репутація: 0
- Область: Луганська
- Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування
Погодження проектів відведення
-
0
- Цитата
держгеокадастр морозиться...а їм графічні маткріали були надані з ПККУ...4 ділянки..і на все відмова 

andr298
- Nik1985
- Спец
- Повідомлень: 238
- З нами з: 17 жовтня 2016 11:37
- Репутація: 23
- Область: Хмельницька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Погодження проектів відведення
-
0
- Цитата
Якщо офіційна мотивована відмова (надана листом з печатко), тоді в СУД...
► Показати
(згідно ЗКУ. Стаття 118. п11. У разі відмови органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування у передачі земельної ділянки у власність або залишення заяви без розгляду питання вирішується в судовому порядку.)
Nik1985
-
- Спец
- Повідомлень: 461
- З нами з: 07 жовтня 2009 10:34
- Репутація: 149
- Область: Харківська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Погодження проектів відведення
-
0
- Цитата
1. Чи потрібно погоджувати з архітектурою проект з/у-ю щодо відведення з.д. для ведення садівництва за межами населеного пункту?
2. Те ж саме питання, але на ділянці є будівля без правовстоновлюючих док-в на неї?
3. Те ж саме питання, але є будівля з правовстановлюючими?
4. Теж саме питання, але будівля не капітальна (може й не реєструватися)?
Питання виникло через визначення у Законі Про регулювання містобудівної діяльності терміну "об'єкт будівництва". ст.4 ... "Об’єктами будівництва є будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури". Це визначення не передбачає кінцевого строку. Тобто після введення в експлуатацію і реєстрації права на об'єкт нерухомого майна, наприклад, будинок все одно залишається об'єктом будівництва?
Чи можна знайти якісь аргументи на користь позиції, що об'єкт будівництва у Земельному кодексі то щось, що будується (відводиться під будівництво, реконструкцію ...), а не побудоване?
2. Те ж саме питання, але на ділянці є будівля без правовстоновлюючих док-в на неї?
3. Те ж саме питання, але є будівля з правовстановлюючими?
4. Теж саме питання, але будівля не капітальна (може й не реєструватися)?
Питання виникло через визначення у Законі Про регулювання містобудівної діяльності терміну "об'єкт будівництва". ст.4 ... "Об’єктами будівництва є будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури". Це визначення не передбачає кінцевого строку. Тобто після введення в експлуатацію і реєстрації права на об'єкт нерухомого майна, наприклад, будинок все одно залишається об'єктом будівництва?
Чи можна знайти якісь аргументи на користь позиції, що об'єкт будівництва у Земельному кодексі то щось, що будується (відводиться під будівництво, реконструкцію ...), а не побудоване?
Андрей1978