Законопроект про передачу земель поза населених пунктів територіальним громадам
Обговорення проектів законів, рішень і т.д.
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Проект Закону про деякі заходи щодо посилення ролі територіальних громад в управлінні земельними ресурсами
-
0
- Цитата
Завтра (14.04.2016 року) законопроекти № 3006 та № 4355 планують розглянути на пленарному засіданні.
Уточнення - законопроект № 3006 не включили до порядку денного.
Уточнення - законопроект № 3006 не включили до порядку денного.
dzi
-
- Спец
- Повідомлень: 738
- З нами з: 24 лютого 2013 20:12
- Репутація: 280
- Область: Закарпатська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
thom yorke
- SBB
- Спец
- Повідомлень: 869
- З нами з: 15 квітня 2008 11:07
- Репутація: 25
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Юридичні послуги
Проект Закону про деякі заходи щодо посилення ролі територіальних громад в управлінні земельними ресурсами
-
0
- Цитата
Депутаты очень утомились, назначая новый Кабмин, и на все остальные вопросы повестки дня забили. Скорее всего будут рассматривать на следующей неделе.thom yorke писав:Не розглядали 4355?
SBB
Проект Закону про деякі заходи щодо посилення ролі територіальних громад в управлінні земельними ресурсами
-
0
- Цитата
Законопроeкти 4355 та 4355-1 розглянуть 19.04.2016
dzi
SBB
-
- Спец
- Повідомлень: 260
- З нами з: 04 квітня 2013 18:19
- Репутація: 19
- Область: Полтавська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Проект Закону про деякі заходи щодо посилення ролі територіальних громад в управлінні земельними ресурсами
-
0
- Цитата
Сьогодні Верховна Рада підтримала законопроект №4355 про передачу заміських земель сільськогосподарського призначення місцевим громадам. За даний документ проголосували 251 депутата.
Законопроектом передбачається:
1. Встановлення порядку передачі земель державної власності за межами населених пунктів у комунальну власність об’єднаних територіальних громад.
2. Передати сільським, селищним, міським радам повноваження з розпорядження землями державної власності за межами населених пунктів в якості делегованих повноважень (крім земель оборони, земель природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення на об’єктах природно-заповідного фонду загальнодержавного значення та інших, які мають важливе значення для держави).
3. Надати повноваження із здійснення державного контролю за використанням та охороною земель:
— центральному органу, який реалізує державну політику у сфері земельних відносин,
— виконавчим органам сільських, селищних, міських рад (у частині контролю за виконанням вимог щодо використання земельних ділянок за цільовим призначенням; дотримання строків своєчасного повернення тимчасово зайнятих земельних ділянок та обов'язкового виконання заходів щодо приведення їх у стан, придатний для використання за призначенням; вжиття відповідно до закону заходів щодо повернення самовільно зайнятих земельних ділянок їх власникам або користувачам).
Законопроектом передбачається:
1. Встановлення порядку передачі земель державної власності за межами населених пунктів у комунальну власність об’єднаних територіальних громад.
2. Передати сільським, селищним, міським радам повноваження з розпорядження землями державної власності за межами населених пунктів в якості делегованих повноважень (крім земель оборони, земель природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення на об’єктах природно-заповідного фонду загальнодержавного значення та інших, які мають важливе значення для держави).
3. Надати повноваження із здійснення державного контролю за використанням та охороною земель:
— центральному органу, який реалізує державну політику у сфері земельних відносин,
— виконавчим органам сільських, селищних, міських рад (у частині контролю за виконанням вимог щодо використання земельних ділянок за цільовим призначенням; дотримання строків своєчасного повернення тимчасово зайнятих земельних ділянок та обов'язкового виконання заходів щодо приведення їх у стан, придатний для використання за призначенням; вжиття відповідно до закону заходів щодо повернення самовільно зайнятих земельних ділянок їх власникам або користувачам).
Полтавчанка
-
- Спец
- Повідомлень: 143
- З нами з: 27 серпня 2014 15:29
- Репутація: 6
- Область: Донецька
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Проект Закону про деякі заходи щодо посилення ролі територіальних громад в управлінні земельними ресурсами
-
0
- Цитата
Полтавчанка, не пугайте так))) это еще апрельская новость
т-а-м-а-р-а-
SOROKIN
gelo
vovaz
SBB
-
- Спец
- Повідомлень: 1830
- З нами з: 28 грудня 2012 11:17
- Репутація: 365
- Область: Одеська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Проект Закону про деякі заходи щодо посилення ролі територіальних громад в управлінні земельними ресурсами
-
0
- Цитата
Олег Кулініч
Сьогодні на засіданні Аграрного комітету було підтримано у другому читанні законопроект № 4355 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування з управління земельними ресурсами та посилення державного контролю за використанням і охороною земель», до якого 45 народних депутатів подали 667 поправок. Проект містить кілька важливих блоків питань: розпорядження землями, державний контроль, вирішення питання колективної власності на землю.
Ключове положення – право розпоряджатися землями державної власності за межами населених пунктів надається всім без виключення сільським, селищним та міським радам. Причому об’єднані громади матимуть можливість оформити ці землі у комунальну власність. Для отримання землі у комунальну власність об’єднаним громадам потрібно буде встановити зовнішню межу громади.
Було багато нарікань на складність та високу вартість процедури документації зі встановлення цих меж. У результаті у проекті запропонована дуже спрощена процедура. За експертними оцінками, такі роботи будуть коштувати від 50 до 150 тис. гривень. Це цілком підйомна вартість для громад.
Наступний важливий блок – це державний контроль за використанням та охороною земель. Після консультацій з Комітетом з питань екологічної політики, природокористування та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, у проекті розділено контролюючі функції між Держгеокадастром та Екологічною інспекцією. У підсумку, використання земель контролюватиме Держгеокадастр, а дотримання екологічних вимог щодо охорони земель – Екологічна інспекція.
Частина контрольних функцій передається місцевим радам: державний контроль за самозахопленням, нецільовим використанням та забур’яненням. При цьому місцеві ради будуть самостійно визначати – брати чи не брати на себе ці функції.
Ще одна важлива новація проекту – вирішення проблеми земель колективної власності. Пропонується передати у комунальну власність землі тих колективних підприємств, які вже ліквідовані і виключені з ЄДРПОУ. Що стосується тих колективних підприємств, землі яких було частково розпайовано, але які все ще формально продовжують існувати, то проектом пропонується, аби трудовий колектив цих підприємств мав можливість до 2018 року допаювати сільгоспугіддя таких підприємств. Землі ж несільськогосподарського призначення передаються у комунальну власність. Якщо до 2018 року це не буде зроблено, землі перейдуть у комунальну власність за рішенням суду.
У цілому проект вийшов збалансованим і враховує інтереси як територіальних громад, так і держави. Сподіваюсь, що наступного тижня його винесуть на голосування в зал.
Сьогодні на засіданні Аграрного комітету було підтримано у другому читанні законопроект № 4355 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування з управління земельними ресурсами та посилення державного контролю за використанням і охороною земель», до якого 45 народних депутатів подали 667 поправок. Проект містить кілька важливих блоків питань: розпорядження землями, державний контроль, вирішення питання колективної власності на землю.
Ключове положення – право розпоряджатися землями державної власності за межами населених пунктів надається всім без виключення сільським, селищним та міським радам. Причому об’єднані громади матимуть можливість оформити ці землі у комунальну власність. Для отримання землі у комунальну власність об’єднаним громадам потрібно буде встановити зовнішню межу громади.
Було багато нарікань на складність та високу вартість процедури документації зі встановлення цих меж. У результаті у проекті запропонована дуже спрощена процедура. За експертними оцінками, такі роботи будуть коштувати від 50 до 150 тис. гривень. Це цілком підйомна вартість для громад.
Наступний важливий блок – це державний контроль за використанням та охороною земель. Після консультацій з Комітетом з питань екологічної політики, природокористування та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, у проекті розділено контролюючі функції між Держгеокадастром та Екологічною інспекцією. У підсумку, використання земель контролюватиме Держгеокадастр, а дотримання екологічних вимог щодо охорони земель – Екологічна інспекція.
Частина контрольних функцій передається місцевим радам: державний контроль за самозахопленням, нецільовим використанням та забур’яненням. При цьому місцеві ради будуть самостійно визначати – брати чи не брати на себе ці функції.
Ще одна важлива новація проекту – вирішення проблеми земель колективної власності. Пропонується передати у комунальну власність землі тих колективних підприємств, які вже ліквідовані і виключені з ЄДРПОУ. Що стосується тих колективних підприємств, землі яких було частково розпайовано, але які все ще формально продовжують існувати, то проектом пропонується, аби трудовий колектив цих підприємств мав можливість до 2018 року допаювати сільгоспугіддя таких підприємств. Землі ж несільськогосподарського призначення передаються у комунальну власність. Якщо до 2018 року це не буде зроблено, землі перейдуть у комунальну власність за рішенням суду.
У цілому проект вийшов збалансованим і враховує інтереси як територіальних громад, так і держави. Сподіваюсь, що наступного тижня його винесуть на голосування в зал.
Azhimut
lavrol
-
- Admin
- Повідомлень: 1178
- З нами з: 11 травня 2012 18:16
- Репутація: 714
- Область: Харківська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Проект Закону про деякі заходи щодо посилення ролі територіальних громад в управлінні земельними ресурсами
-
0
- Цитата
Олег Кулініч
Упродовж трьох днів на засіданнях Аграрного комітету тривало погодження чергових правок до законопроекту №4355. Додаткових пропозицій було дуже багато, і обговорення їх відбувалось доволі бурхливо.
Не хочу вдаватись у деталі обговорення, зосереджуся лише на суті питань.
► Показати
Були враховані тільки наступні правки.
1. Держродючість вирішили не передавати до сфери управління Держгеокадастру.
2. Повноваження щодо розпорядження землями Академії наук були передані Кабміну.
3. Був залишений чинний порядок державного контролю за зняттям родючого шару ґрунту (законопроектом у редакції першого читання передбачалося замінити видачу спеціальних дозволів на зняття родючого шару ґрунту на декларування).
Також Комітет підтримав низку техніко-юридичних правок до законопроекту.
Інші правки були відхилені. Коротко проінформую про декілька з них.
Була відхилена правка, яка передбачає, що зміна цільового призначення особливо цінних земель допускається лише для доріг, ЛЕПів, зрошувальних каналів, житла, які відносяться до об’єктів загальнодержавного значення. Не зупиняючись на тому, що чинне законодавство не містить такої категорії, як «житло загальнодержавного значення», хотілося б прокоментувати правку. На нашу думку, реалізація такої норми могла б призвести до неможливості розвитку інфраструктури у місцевостях (в тому числі населених пунктах) з великою кількістю особливо цінних ґрунтів. Зокрема, той же Чорнобаївський район Черкаської області. Фактично могло бути заблоковано будівництво доріг обласного та районного значення, а також доріг в межах населених пунктів.
Крім того, пропонувалося не обмежувати розмір ділянки під городництво і залишити статтю 36 Земельного кодексу в чинній редакції. Але ж чинна редакція статті 36 дозволяє отримати земельну ділянку будь-якої площі для городництва без аукціону, це може бути навіть 1000 га. І це є лазівкою для латифундистів. Крім того, чинне законодавство дозволяє безоплатно отримати у власність 2 га для ОСГ, тому незрозуміло, в чому тут колеги побачили проблему.
Пропонувалося також заборонити передавати землю лісогосподарського призначення із державної до комунальної власності. Але така заборона призвела б до заблокування можливості використання лісових земель для розвитку населених пунктів.
Серед інших правок – надати виключне право КМУ розпоряджатися землями лісогосподарського призначення. Але в яку ситуацію ми ставимо держлісгоспи? Право постійного користування їх землями здебільшого не оформлено. І якщо оформлення цих земельних ділянок буде проходити через КМУ, це лише додатково затягне процедуру.
Пропонувалось надати право сільським, селищним, міським радам розпоряджатись земельними ділянками спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст («районної та обласної комунальної власності»). Але відповідно до статті 142 Конституції України, управління об’єктами спільної власності територіальних громад належить до компетенції районних та обласних рад. Аналогічні положення містяться у статтях 8, 10 Земельного кодексу України. Серед таких земель землі під районними та обласними лікарнями, землі під школами та іншими навчальними закладами.
Пропонувалось обмежити право органів місцевого самоврядування розпоряджатися земельними ділянками під водними об’єктами, надаючи право розпоряджатися лише землями під озерами, повноваження із розпорядження землями під великими та середніми річками передати КМУ. Але запропоновані положення ускладнили б процедуру набуття права користування земельними ділянками для будівництва гідротехнічних споруд (мостів, а також інфраструктурних об’єктів: портів, терміналів, причалів, і навіть човнових стоянок).
Крім того, пропонувалось надати КМУ повноваження з передачі у користування або власність земель, на яких розташовані об’єкти нерухомого майна державної форми власності. Хоча цілком очевидно, що врахування цієї пропозиції призвело б до того, що всі землі під державною нерухомістю оформлювалися рішенням КМУ (наприклад, приміщення сільської пошти, державних лікарень, земельні ділянки під ЛЕПами, пожежні частини, поліція тощо). В результаті оформлення кожної земельної ділянки розтягнеться на кілька років.
Пропонувалося також припиняти усі договори оренди, суперфіцію, емфітевзису, земельного сервітуту щодо земель державної власності, які передаються до комунальної власності, хоча це суперечить Закону України «Про оренду землі», який передбачає, що договір оренди землі продовжує діяти при зміні власника землі. І взагалі, держава, яка буде направо і наліво припиняти існуючі права, має навічно забути про нормальний інвестиційний клімат.
Ще одна правка полягала у тому, щоб надати право місцевим радам затверджувати проекти розпаювання земель державних підприємств. Але такі дії можуть спричинити конфлікт інтересів, а місцева рада не може брати участь в управлінні державним підприємством.
Також пропонувалось виключити із проекту норму, яка дозволяє надавати земельні ділянки для будівництва об’єктів інфраструктури ЛЕПів, доріг, мостів, ліній зв'язку без розроблення планів детального планування та планів зонування. На нашу ж думку, врахування поправки призведе до зайвих витрат державних підприємств, які здійснюють будівництво об’єктів інфраструктури. Вони зараз змушені за власний рахунок фінансувати містобудівну документацію. Іноді, тільки для того, щоб побувати новий ЛЕП, вимагають розробити цілий Генплан міста.
Планувалось також не передавати від РДА місцевим радам повноваження щодо затвердження планів детального планування та планів зонування за межами населених пунктів. Втім, оскільки проектом передбачено розпорядження землями за межами населених пунктів органами місцевого самоврядування, то цілком логічно, що саме ці органи мають здійснювати планування і використання даної території.
Пропонувалось не передавати Держгеокадастру повноваження щодо розгляду справ про адміністративні правопорушення у земельних відносинах. Але ж Держсільспінспекція знаходиться в стадії завершення ліквідації, відповідно, її функції мають бути комусь передані. В Україні існує єдиний спеціалізований орган державної влади із земельних ресурсів – Держгеокадастр. Та, і, крім того, значні контролюючі повноваження законопроект надає і органам місцевого самоврядування.
Пропонувалось прибрати норму, яка передбачає, що орган влади, який викупив земельну ділянку для суспільних потреб, нею ж розпоряджається. Але є ризик, що таким чином викуповувати земельну ділянку буде один орган, а надавати її для таких потреб – інший.
Ще одна пропозиція - не надавати органам місцевого самоврядування контроль за використанням та охороною земель. На нашу ж думку, органи місцевого самоврядування повинні мати дієві повноваження у протидії порушенню земельного законодавства, інакше вся децентралізація залишиться на папері.
Все це підтримки в комітеті не знайшло. Комітет затвердив остаточну редакцію законопроекту і рекомендував парламенту прийняти його у другому читанні та в цілому як закон. Сподіваюсь, що Верховна Рада дослухається до цих рекомендацій, і ми невдовзі побачимо реальні кроки з децентралізації.
1. Держродючість вирішили не передавати до сфери управління Держгеокадастру.
2. Повноваження щодо розпорядження землями Академії наук були передані Кабміну.
3. Був залишений чинний порядок державного контролю за зняттям родючого шару ґрунту (законопроектом у редакції першого читання передбачалося замінити видачу спеціальних дозволів на зняття родючого шару ґрунту на декларування).
Також Комітет підтримав низку техніко-юридичних правок до законопроекту.
Інші правки були відхилені. Коротко проінформую про декілька з них.
Була відхилена правка, яка передбачає, що зміна цільового призначення особливо цінних земель допускається лише для доріг, ЛЕПів, зрошувальних каналів, житла, які відносяться до об’єктів загальнодержавного значення. Не зупиняючись на тому, що чинне законодавство не містить такої категорії, як «житло загальнодержавного значення», хотілося б прокоментувати правку. На нашу думку, реалізація такої норми могла б призвести до неможливості розвитку інфраструктури у місцевостях (в тому числі населених пунктах) з великою кількістю особливо цінних ґрунтів. Зокрема, той же Чорнобаївський район Черкаської області. Фактично могло бути заблоковано будівництво доріг обласного та районного значення, а також доріг в межах населених пунктів.
Крім того, пропонувалося не обмежувати розмір ділянки під городництво і залишити статтю 36 Земельного кодексу в чинній редакції. Але ж чинна редакція статті 36 дозволяє отримати земельну ділянку будь-якої площі для городництва без аукціону, це може бути навіть 1000 га. І це є лазівкою для латифундистів. Крім того, чинне законодавство дозволяє безоплатно отримати у власність 2 га для ОСГ, тому незрозуміло, в чому тут колеги побачили проблему.
Пропонувалося також заборонити передавати землю лісогосподарського призначення із державної до комунальної власності. Але така заборона призвела б до заблокування можливості використання лісових земель для розвитку населених пунктів.
Серед інших правок – надати виключне право КМУ розпоряджатися землями лісогосподарського призначення. Але в яку ситуацію ми ставимо держлісгоспи? Право постійного користування їх землями здебільшого не оформлено. І якщо оформлення цих земельних ділянок буде проходити через КМУ, це лише додатково затягне процедуру.
Пропонувалось надати право сільським, селищним, міським радам розпоряджатись земельними ділянками спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст («районної та обласної комунальної власності»). Але відповідно до статті 142 Конституції України, управління об’єктами спільної власності територіальних громад належить до компетенції районних та обласних рад. Аналогічні положення містяться у статтях 8, 10 Земельного кодексу України. Серед таких земель землі під районними та обласними лікарнями, землі під школами та іншими навчальними закладами.
Пропонувалось обмежити право органів місцевого самоврядування розпоряджатися земельними ділянками під водними об’єктами, надаючи право розпоряджатися лише землями під озерами, повноваження із розпорядження землями під великими та середніми річками передати КМУ. Але запропоновані положення ускладнили б процедуру набуття права користування земельними ділянками для будівництва гідротехнічних споруд (мостів, а також інфраструктурних об’єктів: портів, терміналів, причалів, і навіть човнових стоянок).
Крім того, пропонувалось надати КМУ повноваження з передачі у користування або власність земель, на яких розташовані об’єкти нерухомого майна державної форми власності. Хоча цілком очевидно, що врахування цієї пропозиції призвело б до того, що всі землі під державною нерухомістю оформлювалися рішенням КМУ (наприклад, приміщення сільської пошти, державних лікарень, земельні ділянки під ЛЕПами, пожежні частини, поліція тощо). В результаті оформлення кожної земельної ділянки розтягнеться на кілька років.
Пропонувалося також припиняти усі договори оренди, суперфіцію, емфітевзису, земельного сервітуту щодо земель державної власності, які передаються до комунальної власності, хоча це суперечить Закону України «Про оренду землі», який передбачає, що договір оренди землі продовжує діяти при зміні власника землі. І взагалі, держава, яка буде направо і наліво припиняти існуючі права, має навічно забути про нормальний інвестиційний клімат.
Ще одна правка полягала у тому, щоб надати право місцевим радам затверджувати проекти розпаювання земель державних підприємств. Але такі дії можуть спричинити конфлікт інтересів, а місцева рада не може брати участь в управлінні державним підприємством.
Також пропонувалось виключити із проекту норму, яка дозволяє надавати земельні ділянки для будівництва об’єктів інфраструктури ЛЕПів, доріг, мостів, ліній зв'язку без розроблення планів детального планування та планів зонування. На нашу ж думку, врахування поправки призведе до зайвих витрат державних підприємств, які здійснюють будівництво об’єктів інфраструктури. Вони зараз змушені за власний рахунок фінансувати містобудівну документацію. Іноді, тільки для того, щоб побувати новий ЛЕП, вимагають розробити цілий Генплан міста.
Планувалось також не передавати від РДА місцевим радам повноваження щодо затвердження планів детального планування та планів зонування за межами населених пунктів. Втім, оскільки проектом передбачено розпорядження землями за межами населених пунктів органами місцевого самоврядування, то цілком логічно, що саме ці органи мають здійснювати планування і використання даної території.
Пропонувалось не передавати Держгеокадастру повноваження щодо розгляду справ про адміністративні правопорушення у земельних відносинах. Але ж Держсільспінспекція знаходиться в стадії завершення ліквідації, відповідно, її функції мають бути комусь передані. В Україні існує єдиний спеціалізований орган державної влади із земельних ресурсів – Держгеокадастр. Та, і, крім того, значні контролюючі повноваження законопроект надає і органам місцевого самоврядування.
Пропонувалось прибрати норму, яка передбачає, що орган влади, який викупив земельну ділянку для суспільних потреб, нею ж розпоряджається. Але є ризик, що таким чином викуповувати земельну ділянку буде один орган, а надавати її для таких потреб – інший.
Ще одна пропозиція - не надавати органам місцевого самоврядування контроль за використанням та охороною земель. На нашу ж думку, органи місцевого самоврядування повинні мати дієві повноваження у протидії порушенню земельного законодавства, інакше вся децентралізація залишиться на папері.
Все це підтримки в комітеті не знайшло. Комітет затвердив остаточну редакцію законопроекту і рекомендував парламенту прийняти його у другому читанні та в цілому як закон. Сподіваюсь, що Верховна Рада дослухається до цих рекомендацій, і ми невдовзі побачимо реальні кроки з децентралізації.
Kurilov
-
- Спец
- Повідомлень: 179
- З нами з: 27 вересня 2013 21:31
- Репутація: 42
- Область: Запорізька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Проект Закону про деякі заходи щодо посилення ролі територіальних громад в управлінні земельними ресурсами
-
0
- Цитата
Порівняльна таблиця до другого читання 13.10.2016
DYDY VOVA
-
- Спец
- Повідомлень: 616
- З нами з: 29 жовтня 2007 21:35
- Репутація: 328
- Область: Запорізька
- Місце роботи: Юридичні послуги
Проект Закону про деякі заходи щодо посилення ролі територіальних громад в управлінні земельними ресурсами
-
0
- Цитата
Розгляд законопроекту №4355 включено до порядку денного пленарного засідання ВРУ 08.12.16 (питання аграрної політики, друге читання)
MAFIA
Korum
cerdred
Проект Закону про деякі заходи щодо посилення ролі територіальних громад в управлінні земельними ресурсами
-
0
- Цитата
В расписании стоит на сегодня. Но судя с того что задвинут почти в самый конец, то принимать его сегодня не собираються.
irka
MAFIA
-
- Спец
- Повідомлень: 738
- З нами з: 24 лютого 2013 20:12
- Репутація: 280
- Область: Закарпатська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
thom yorke
gusbiz
CIVIC
- Volodar
- Спец
- Повідомлень: 1795
- З нами з: 17 квітня 2008 12:41
- Репутація: 53
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Проект Закону про деякі заходи щодо посилення ролі територіальних громад в управлінні земельними ресурсами
-
0
- Цитата
http://blablaface.net/ukraine/faces/vol ... man/463170
Гройсман назвав 4355 дешевим популізмом і спекуляцією (див на 11:30 хвилині)
В кінці: - "ми з Урядом готові подати окремий законопроект".
Після того як Держгеокадастр вирішив свою проблему з контролем (через покладання обов'язків Держсільгоспінспекції), актуальність 4355 для вінницьких відійшла в минуле...
Це вже перетворюється на мильну оперу...
Гройсман назвав 4355 дешевим популізмом і спекуляцією (див на 11:30 хвилині)
В кінці: - "ми з Урядом готові подати окремий законопроект".
Після того як Держгеокадастр вирішив свою проблему з контролем (через покладання обов'язків Держсільгоспінспекції), актуальність 4355 для вінницьких відійшла в минуле...
Це вже перетворюється на мильну оперу...
Volodar
cerdred