DANEK писав: Про здійснення державних закупівель
Верховна Рада України; Закон від 10.04.2014 № 1197-VII
Стаття 2. Сфера застосування Закону
1. Цей Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт та послуг за умови, що вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1 мільйон 500 тисяч гривень.
Не думаю, що роботи по підготовці торгів можуть заважити таку суму.
Оренда з аукціону!
Все про аукціони
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Оренда з аукціону!
-
0
- Цитата
DANEK
Оренда з аукціону!
-
0
- Цитата
Про публічні закупівлі
Верховна Рада України; Закон від 25.12.2015 № 922-VIII
Стаття 2. Сфера застосування Закону
1. Цей Закон застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Верховна Рада України; Закон від 25.12.2015 № 922-VIII
Стаття 2. Сфера застосування Закону
1. Цей Закон застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
DANEK
-
- Спец
- Повідомлень: 143
- З нами з: 27 серпня 2014 15:29
- Репутація: 6
- Область: Донецька
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Оренда з аукціону!
-
0
- Цитата
DANEK, да, это то понятно, но есть такое как
и
а в случае если
А если полезть совсем в дебри, то есть такое как допорогові закупівлі, которые вроде как от 3000 грн и являются только пилотным проектом, пока применяются на добровольных началах, и якобы не принудительны, но тем не менее они есть. И наше правительство его потихонечку внедряет, все активнее и активнее. Даже сделали "Порядок здійснення допорогових закупівель"
т-а-м-а-р-а-
Оренда з аукціону!
-
0
- Цитата
Замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель
Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Конкретики ніякої.
Можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
А значить можуть і не використовувати.
У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Тобто, коли не використовують електронну систему закупівель, замовники просто оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель.
Знову ж таки на 50 тисяч гривень має бути дуже серйозний об'єкт (земельна ділянка), щоб вартість підготовки до торгів вийшла на таку цифру.
Чим дальше в ліс тим ....
Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Конкретики ніякої.
Можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
А значить можуть і не використовувати.
У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Тобто, коли не використовують електронну систему закупівель, замовники просто оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель.
Знову ж таки на 50 тисяч гривень має бути дуже серйозний об'єкт (земельна ділянка), щоб вартість підготовки до торгів вийшла на таку цифру.
Чим дальше в ліс тим ....
DANEK
-
- Спец
- Повідомлень: 143
- З нами з: 27 серпня 2014 15:29
- Репутація: 6
- Область: Донецька
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Оренда з аукціону!
-
0
- Цитата
DANEK, вот и я о том же. Но если не пользоваться электронной системой закупок ProZorro, то чем тогда пользоваться, если у нас на законодательном уровне нигде не прописан больше "порядок здійснення державних закупівель", о котором говорится в части 6 ст. 136
т-а-м-а-р-а-
Оренда з аукціону!
-
0
- Цитата
т-а-м-а-р-а-,
Порядок здійснення державних закупівель визначений тими самими законами, які ми обговорюємо. В них вказані суми, коли ці закони не застосовуються.
Порядок здійснення державних закупівель визначений тими самими законами, які ми обговорюємо. В них вказані суми, коли ці закони не застосовуються.
DANEK
-
- Молоденький(ка)
- Повідомлень: 18
- З нами з: 18 серпня 2014 21:22
- Репутація: 0
- Область: Волинська
- Місце роботи: Юридичні послуги
Оренда з аукціону!
-
0
- Цитата
Як на мене то все просто, державні закупівлі від 200 тисяч гривень, все що менше проводиться без держ закупівлі,тобто на розсуд організатора
prinston123
Оренда з аукціону!
-
0
- Цитата
Я склоняюсь к мысли что нужно собрать тендерный комитет и протоколом определить, что процедура не подпадает под действие законодательства о госзакупках с рекомендацией выбрать исполнителя работ на свое усмотрение...
Сто
-
- Спец
- Повідомлень: 143
- З нами з: 27 серпня 2014 15:29
- Репутація: 6
- Область: Донецька
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Оренда з аукціону!
-
0
- Цитата
Сто, а по каким критериям отбирать исполнителя работ? Это должно быть где-то прописано, должен быть порядок составлен отбора исполнителя работ и утвержден решением ОМС. А так как это пересекается с субъектами хозяйствования, то это регуляторный акт, который согласовуется с Государственной регуляторной службой Украины, которая не факт, что согласует.
т-а-м-а-р-а-
DANEK
Оренда з аукціону!
-
0
- Цитата
Ребят, подскажите, кто сегодня имеет право быть исполнителем земельных торгов? Ранее это было юр. лицо с 2мя квалифицированными лицетаторами и лицензией. Лицензию отменили. Остальные требования остались?
Maestro
-
- Молоденький(ка)
- Повідомлень: 18
- З нами з: 18 серпня 2014 21:22
- Репутація: 0
- Область: Волинська
- Місце роботи: Юридичні послуги
Оренда з аукціону!
-
0
- Цитата
Шукаю відповідь на це питання вже декілька місяців...як на мене, то на даний момент виконавцем земельних торгів має право бути субєкт господарювання (фоп або юр.особа), який має відповідний КВЕД (82.99) і має у своєму складі ліцитатора
prinston123
- Дмитро Брянцев
- Спец
- Повідомлень: 221
- З нами з: 04 листопада 2014 16:17
- Репутація: 5
- Область: Кіровоградська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Оренда з аукціону!
-
0
- Цитата
Провели аукціон, підписали договори. Переможці по умовам проведення аукціону одразу сплатили річний розмір орендної плати. В договорі вказується що з 2017 року сплата орендної плати повинна відбуватися помісячно. Все б нічого, проте один с переможців твердить, що сплачувати почне через рік з моменту реєстрації договору (і це при тому, що декілька років до проведення аукціону користувались і взагалі нічого не платили (відумерла спадщина)). Наскільки обгрунтовано його твердження?
Дмитро Брянцев
- Игор
- Спец
- Повідомлень: 165
- З нами з: 10 вересня 2009 18:44
- Репутація: 54
- Область: Чернігівська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Оренда з аукціону!
-
0
- Цитата
п.31 ст.137 Земельного кодексу "Ціна продажу земельної ділянки, плата за користування земельною ділянкою, право користування якою набуто на торгах, а також сума витрат, здійснених організатором або виконавцем земельних торгів на підготовку лота до продажу, організацію та проведення земельних торгів, підлягають сплаті переможцем земельних торгів не пізніше трьох банківських днів з дня укладення відповідного договору".
Договір укладається безпосередньо в день проведення торгів.
п.5 ст.138 Земельного кодексу "Результати торгів анулюються організатором земельних торгів у разі відмови переможця від укладення договору купівлі-продажу або договору оренди, суперфіцію, емфітевзису земельної ділянки, а також у разі несплати переможцем в установлений строк належної суми за придбаний лот".
Игор
- Дмитро Брянцев
- Спец
- Повідомлень: 221
- З нами з: 04 листопада 2014 16:17
- Репутація: 5
- Область: Кіровоградська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Оренда з аукціону!
-
0
- Цитата
Игор, це все зрозуміло. Переможець сплатив в установлений строк розмір річної орендної плати. Проте за подальше користування земельною ділянкою він збирається почати регулярно розраховуватись рівно через рік (коли, так би мовити, "вибере" сплачену річну суму). Адже в ЗК не вказано, коли переможець (після сплати річного "бонусу" організатору) має почати платити регулярну орендну плату, через рік, чи одразу після аукціону. Наскільки розумію, це регулюється договором оренди - в ньому можна зазначити початок регулярної сплати рівно через рік після проведення торгів, а можна і одразу після нього. В в останньому випадку, сплата одноразової суми річної орендної плати переможцем, буде додатковим "бонусом" організатору.
Хоча, може є якийсь акт чи закон який регулює це питання?
Хоча, може є якийсь акт чи закон який регулює це питання?
Дмитро Брянцев
-
- Спец
- Повідомлень: 2015
- З нами з: 18 листопада 2007 16:32
- Репутація: 88
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Оренда з аукціону!
-
0
- Цитата
Саме так.
У нас в договорах прописують, що за перший рік користування платиться річна сума оренди повністю в триденний термін після укладення договору, а наступні роки, щомісяця, рівними частинами.
cerdred
-
- Вже не початківець
- Повідомлень: 26
- З нами з: 24 вересня 2009 18:59
- Репутація: 0
- Область: Дніпропетровська
Оренда з аукціону!
-
0
- Цитата
prinston123, а есть ссылка на указание, что обязательно иметь в составе лицитатора? Не нашел нигде. Нашел только разъяснение, что все нормативные акты отменили и проводить аукционы может кто угодно...
Буду благодарен за источник.
Буду благодарен за источник.
Lleyton
-
- Молоденький(ка)
- Повідомлень: 18
- З нами з: 18 серпня 2014 21:22
- Репутація: 0
- Область: Волинська
- Місце роботи: Юридичні послуги
Оренда з аукціону!
-
0
- Цитата
Як такого прямого указу немає, але в статтях земельного кодексу, які регулють земельні торги неодноразово згадується слово ліцитатор...
як на мене,то можна знайти на день проведення торгів ліцитатора,заключити з ним цивільно правовий договір, і нехай постукає день молотком за договірну винагороду)
prinston123
-
- Молодший спец :)
- Повідомлень: 38
- З нами з: 23 січня 2013 15:28
- Репутація: 1
- Область: Черкаська
- Місце роботи: ДЗК(область, район)
Оренда з аукціону!
-
0
- Цитата
Цікавить думка чи підпадає під проведення аукціону земельна ділянка яка в оренді з 2008року в юрид. особи, цільове для комерційного використання. Ділянка вільна від нерухомого майна (будівель), зараз потрібно змінити цільове призначення для промисловості цій же юридичній особі. Чи підпадає ця ділянка під ст.134 ЗКУ п.2 "поновлення договорів оренди" .
elena2408
Игор
Оренда з аукціону!
-
0
- Цитата
Сьогодні був присутнім на аукціоні з продажу ПРАВА ОРЕНДИ (на зем/ділянки для ТСГВ, 33,00 га рілля. Наперед інформую що земельна ділянка рядова без будь-якихось особливих нюансів (не корорт, не прибрежна смугна, не біля траси, за 85 км. від обласного центру і т.п.) Повторюю ПРАВО ОРЕНДИ на 7 років. Кількість учасників - 5. Старт - 46 000 грн. Фініш - 250 000 грн. UPPP ( Лот №11414 Аукціону №6077) Наступний лот --/--- 7,00 га --/--Старт - 12 500 грн Фініш - 180 000 грн в рік (25 000 грн\га (Лот №11418 Аукціону №6077) UPPP Ось така фігня буває А то тут всякі київські круті пацани понти ганяють - вчіться в провінції як бабло зашибати до бюджету morgayu
SMV1969
-
- Повідомлень: 3
- З нами з: 20 січня 2017 09:09
- Репутація: 0
- Область: Харківська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Оренда з аукціону!
-
0
- Цитата
підкажіть будь ласка! На території селища розташовано нерухоме майно комунальної власності, яке розташовано на земельній ділянці комунальної власності. Це нерухоме майно планується передати в оренду ФОП, чи підпадає в такому випадку передача земельної ділянки в оренду під норми п.2 ст. 134 ЗКУ , в якому вказано що, не підлягають продажу на конкурентних засадах(земельних торгах) земельні ділянки державної чи комунальної власності або права на них у разі:
передачі в оренду, концесію майнових комплексів або нерухомого майна, розташованого на земельних ділянках, комунальної власності.
передачі в оренду, концесію майнових комплексів або нерухомого майна, розташованого на земельних ділянках, комунальної власності.
tac070103
- Nik1985
- Спец
- Повідомлень: 238
- З нами з: 17 жовтня 2016 11:37
- Репутація: 23
- Область: Хмельницька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Оренда з аукціону!
-
0
- Цитата
ТАК, якщо ФОП (претендент) виграє концесійний конкурс, і буде здійснювати концесійну діяльність в межах чинного законодавства
претендент - фізична або юридична особа (суб'єкт підприємницької діяльності), резидент або нерезидент, який подав заявку на участь у концесійному конкурсі
► Показати
Об'єкти, які можуть надаватися у концесію
1. Об'єкти, які можуть надаватися у концесію, визначаються
відповідно до цього Закону.
2. У концесію можуть надаватися об'єкти права державної чи
комунальної власності, які використовуються для здійснення
діяльності у таких сферах господарської діяльності (крім видів
підприємницької діяльності, які відповідно до законодавства можуть
здійснюватися виключно державними підприємствами і об'єднаннями):
водопостачання та водовідведення у порядку, визначеному
Законом України "Про особливості передачі в оренду чи концесію
об’єктів у сферах теплопостачання, водопостачання та
водовідведення, що перебувають у комунальній власності"
( 2624-17 ), забезпечення функціонування зрошувальних і
осушувальних систем; { Абзац другий частини другої статті 3 із
змінами, внесеними згідно із Законами N 2404-VI ( 2404-17 ) від
01.07.2010, N 2624-VI ( 2624-17 ) від 21.10.2010; в редакції
Закону N 640-VII ( 640-18 ) від 10.10.2013 }
надання послуг міським громадським транспортом;
збирання та утилізація сміття, оброблення відходів; { Абзац
четвертий частини другої статті 3 із змінами, внесеними згідно із
Законом N 2404-VI ( 2404-17 ) від 01.07.2010 }
пошук, розвідка родовищ корисних копалин і їх видобування,
видобування кам'яного вугілля, лігніту (бурого вугілля), його
переробка у порядку, визначеному Законом України "Про особливості
оренди чи концесії об'єктів паливно-енергетичного комплексу, що
перебувають у державній власності" ( 3687-17 ); { Абзац п'ятий
частини другої статті 3 в редакції Закону N 2404-VI ( 2404-17 )
від 01.07.2010; із змінами, внесеними згідно із Законом N 3687-VI
( 3687-17 ) від 08.07.2011 }
будівництво (комплекс дорожньо-будівельних робіт, пов'язаних
з будівництвом, реконструкцією, капітальним ремонтом) та/або
експлуатація автомобільних доріг, об'єктів дорожнього
господарства, інших дорожніх споруд; { Абзац шостий частини другої
статті 3 із змінами, внесеними згідно із Законом N 891-VI
( 891-17 ) від 15.01.2009 }
будівництво та/або експлуатація залізниць, аеропортів,
злітно-посадкових смуг на аеродромах, мостів, шляхових естакад,
тунелів, інших шляхів сполучення, метрополітенів, морських і
річкових портів та їх інфраструктури; { Абзац сьомий частини
другої статті 3 в редакції Закону N 2404-VI ( 2404-17 ) від
01.07.2010 }
машинобудування; { Абзац восьмий частини другої статті 3 в
редакції Закону N 2404-VI ( 2404-17 ) від 01.07.2010 }
охорона здоров'я; { Абзац дев'ятий частини другої статті 3 в
редакції Закону N 2404-VI ( 2404-17 ) від 01.07.2010 }
{ Абзац десятий частини другої статті 3 виключено на підставі
Закону N 2599-IV ( 2599-15 ) від 31.05.2005 }
надання телекомунікаційних послуг, у тому числі з
використанням телемереж; { Абзац одинадцятий частини другої статті
3 в редакції Закону N 2599-IV ( 2599-15 ) від 31.05.2005 }
надання поштових послуг;
теплопостачання у порядку, визначеному Законом України "Про
особливості передачі в оренду чи концесію об’єктів у сферах
теплопостачання, водопостачання та водовідведення, що перебувають
у комунальній власності" ( 2624-17 ), та розподіл і постачання
природного газу; { Абзац тринадцятий частини другої статті 3 в
редакції Закону N 2404-VI ( 2404-17 ) від 01.07.2010; із змінами,
внесеними згідно із Законом N 2624-VI ( 2624-17 ) від 21.10.2010;
в редакції Закону N 640-VII ( 640-18 ) від 10.10.2013 }
виробництво та (або) транспортування електроенергії;
громадське харчування;
будівництво жилих будинків;
надання послуг у житлово-експлуатаційній сфері;
використання об’єктів соціально-культурного призначення;
{ Абзац вісімнадцятий частини другої статті 3 в редакції Законів
N 2857-IV ( 2857-15 ) від 08.09.2005, N 817-VIII ( 817-19 ) від
24.11.2015 }
створення комунальних служб паркування автомобілів;
надання ритуальних послуг;
будівництво та експлуатація готелів, туристичних комплексів,
кемпінгів та інших відповідних об'єктів туристичної індустрії;
( Частину другу статті 3 доповнено абзацом згідно із Законом
N 209-IV ( 209-15 ) від 24.10.2002 )
будівництво, реконструкція та експлуатація
внутрішньо-господарських меліоративних систем та окремих об'єктів
їх інженерної інфраструктури. { Частину другу статті 3 доповнено
абзацом двадцять другим згідно із Законом N 1444-VI ( 1444-17 )
від 04.06.2009 }
3. Виключно на пленарних засіданнях відповідні місцеві ради
можуть прийняти рішення щодо додаткового переліку сфер
господарської діяльності, для здійснення діяльності у яких об'єкти
права комунальної власності можуть надаватися у концесію.
4. Об'єктами права державної чи комунальної власності, які
надаються у концесію, є:
майно підприємств, їхніх структурних підрозділів, що є
цілісними майновими комплексами або системою цілісних майнових
комплексів, яке використовується для забезпечення завершеного
циклу виробництва продукції (робіт, послуг) у сферах діяльності,
що визначені частинами другою і третьою цієї статті; { Абзац
другий частини четвертої статті 3 в редакції Закону N 640-VII
( 640-18 ) від 10.10.2013 }
об'єкти незавершеного будівництва та законсервовані об'єкти,
які можуть бути добудовані з метою їх використання для надання
послуг по задоволенню громадських потреб у сферах діяльності, що
визначені частинами другою та третьою цієї статті;
спеціально збудовані об'єкти відповідно до умов концесійного
договору для задоволення громадських потреб у сферах діяльності,
що визначені частинами другою та третьою цієї статті.
Концесія може надаватися на окремі види підприємницької
діяльності у сферах господарської діяльності, визначених частинами
другою та третьою цієї статті.
5. Під майном підприємств, які є цілісними майновими
комплексами або системою цілісних майнових комплексів, що
надається у концесію, треба розуміти майно (основні засоби, у тому
числі незавершене будівництво, нематеріальні активи), що
забезпечує вироблення (створення) відповідної продукції (послуг) у
сферах діяльності, визначених частинами другою і третьою цієї
статті.
Інші необоротні матеріальні активи, оборотні матеріальні
активи, кошти, цінні папери та майно, що не відповідають вимогам,
визначеним в абзаці першому цієї частини, а також майнові права та
зобов'язання, які належать балансоутримувачу майна, що надається у
концесію, не є об'єктами концесії.
Необоротні матеріальні активи, оборотні матеріальні активи
можуть бути викуплені концесіонером на умовах, встановлених
умовами договору. Дебіторська та кредиторська заборгованість,
грошові кошти та цінні папери можуть бути передані концесіонеру на
умовах, встановлених договором.
Умови та порядок передачі концесіонеру оборотних матеріальних
активів, кредиторської та дебіторської заборгованості, грошових
коштів та цінних паперів можуть бути включені до умов проведення
концесійного конкурсу.
У концесіонера не виникає загального правонаступництва згідно
з правами та зобов'язаннями підприємства, цілісний майновий
комплекс якого надається у концесію. Умови та порядок передачі
концесіонеру прав та обов'язків підприємства, цілісний майновий
комплекс якого надається у концесію, можуть бути встановлені
умовами концесійного конкурсу.
У разі якщо всі активи та зобов'язання підприємства, цілісний
майновий комплекс якого надається у концесію, передано на баланс
концесіонеру, таке підприємство підлягає припиненню шляхом
ліквідації.
Майно, що входить до складу цілісного майнового комплексу,
який надано у концесію, включається до балансу концесіонера із
зазначенням, що таке майно перебуває у концесії.
{ Статтю 3 доповнено новою частиною згідно із Законом N 2404-VI
( 2404-17 ) від 01.07.2010 }
6. У разі розташування об’єкта концесії на земельній ділянці
державної або комунальної власності, повноваження щодо
розпорядження якою здійснює концесієдавець, така земельна ділянка
надається в оренду концесіонеру разом з об’єктом концесії на строк
дії концесійного договору відповідно до Земельного кодексу України
( 2768-14 ) та Закону України "Про оренду землі" ( 161-14 ). Право
власності на відповідну земельну ділянку здійснюється
концесієдавцем відповідно до закону. У частині передачі
концесіонеру права на будівництво об’єкта концесії концесійний
договір набирає чинності з дня набуття права на користування
земельними ділянками, наданими в установленому порядку
концесіонеру для будівництва об’єкта концесії.
{ Частина статті 3 із змінами, внесеними згідно із Законом
N 1414-IV ( 1414-15 ) від 03.02.2004; в редакції Законів N 2880-VI
( 2880-17 ) від 23.12.2010, N 817-VIII ( 817-19 ) від 24.11.2015 }
7. Об'єкти права державної чи комунальної власності, надані у
концесію, не підлягають приватизації протягом дії концесійного
договору без згоди концесіонера.
{ Частина сьома статті 3 із змінами, внесеними згідно із Законом
N 4650-VI ( 4650-17 ) від 12.04.2012 }
8. У разі прийняття після закінчення строку дії концесійного
договору рішення про приватизацію майна об'єкта, що надавався у
концесію, у колишнього концесіонера виникає право на викуп цього
майна згідно з визначеними умовами приватизації, якщо ним у
зв'язку з виконанням умов концесійного договору створено
(побудовано) це майно або здійснено його поліпшення вартістю не
менш як 25 відсотків вартості майна на момент приватизації.
{ Статтю 3 доповнено частиною згідно із Законом N 1414-IV
( 1414-15 ) від 03.02.2004 }
1. Об'єкти, які можуть надаватися у концесію, визначаються
відповідно до цього Закону.
2. У концесію можуть надаватися об'єкти права державної чи
комунальної власності, які використовуються для здійснення
діяльності у таких сферах господарської діяльності (крім видів
підприємницької діяльності, які відповідно до законодавства можуть
здійснюватися виключно державними підприємствами і об'єднаннями):
водопостачання та водовідведення у порядку, визначеному
Законом України "Про особливості передачі в оренду чи концесію
об’єктів у сферах теплопостачання, водопостачання та
водовідведення, що перебувають у комунальній власності"
( 2624-17 ), забезпечення функціонування зрошувальних і
осушувальних систем; { Абзац другий частини другої статті 3 із
змінами, внесеними згідно із Законами N 2404-VI ( 2404-17 ) від
01.07.2010, N 2624-VI ( 2624-17 ) від 21.10.2010; в редакції
Закону N 640-VII ( 640-18 ) від 10.10.2013 }
надання послуг міським громадським транспортом;
збирання та утилізація сміття, оброблення відходів; { Абзац
четвертий частини другої статті 3 із змінами, внесеними згідно із
Законом N 2404-VI ( 2404-17 ) від 01.07.2010 }
пошук, розвідка родовищ корисних копалин і їх видобування,
видобування кам'яного вугілля, лігніту (бурого вугілля), його
переробка у порядку, визначеному Законом України "Про особливості
оренди чи концесії об'єктів паливно-енергетичного комплексу, що
перебувають у державній власності" ( 3687-17 ); { Абзац п'ятий
частини другої статті 3 в редакції Закону N 2404-VI ( 2404-17 )
від 01.07.2010; із змінами, внесеними згідно із Законом N 3687-VI
( 3687-17 ) від 08.07.2011 }
будівництво (комплекс дорожньо-будівельних робіт, пов'язаних
з будівництвом, реконструкцією, капітальним ремонтом) та/або
експлуатація автомобільних доріг, об'єктів дорожнього
господарства, інших дорожніх споруд; { Абзац шостий частини другої
статті 3 із змінами, внесеними згідно із Законом N 891-VI
( 891-17 ) від 15.01.2009 }
будівництво та/або експлуатація залізниць, аеропортів,
злітно-посадкових смуг на аеродромах, мостів, шляхових естакад,
тунелів, інших шляхів сполучення, метрополітенів, морських і
річкових портів та їх інфраструктури; { Абзац сьомий частини
другої статті 3 в редакції Закону N 2404-VI ( 2404-17 ) від
01.07.2010 }
машинобудування; { Абзац восьмий частини другої статті 3 в
редакції Закону N 2404-VI ( 2404-17 ) від 01.07.2010 }
охорона здоров'я; { Абзац дев'ятий частини другої статті 3 в
редакції Закону N 2404-VI ( 2404-17 ) від 01.07.2010 }
{ Абзац десятий частини другої статті 3 виключено на підставі
Закону N 2599-IV ( 2599-15 ) від 31.05.2005 }
надання телекомунікаційних послуг, у тому числі з
використанням телемереж; { Абзац одинадцятий частини другої статті
3 в редакції Закону N 2599-IV ( 2599-15 ) від 31.05.2005 }
надання поштових послуг;
теплопостачання у порядку, визначеному Законом України "Про
особливості передачі в оренду чи концесію об’єктів у сферах
теплопостачання, водопостачання та водовідведення, що перебувають
у комунальній власності" ( 2624-17 ), та розподіл і постачання
природного газу; { Абзац тринадцятий частини другої статті 3 в
редакції Закону N 2404-VI ( 2404-17 ) від 01.07.2010; із змінами,
внесеними згідно із Законом N 2624-VI ( 2624-17 ) від 21.10.2010;
в редакції Закону N 640-VII ( 640-18 ) від 10.10.2013 }
виробництво та (або) транспортування електроенергії;
громадське харчування;
будівництво жилих будинків;
надання послуг у житлово-експлуатаційній сфері;
використання об’єктів соціально-культурного призначення;
{ Абзац вісімнадцятий частини другої статті 3 в редакції Законів
N 2857-IV ( 2857-15 ) від 08.09.2005, N 817-VIII ( 817-19 ) від
24.11.2015 }
створення комунальних служб паркування автомобілів;
надання ритуальних послуг;
будівництво та експлуатація готелів, туристичних комплексів,
кемпінгів та інших відповідних об'єктів туристичної індустрії;
( Частину другу статті 3 доповнено абзацом згідно із Законом
N 209-IV ( 209-15 ) від 24.10.2002 )
будівництво, реконструкція та експлуатація
внутрішньо-господарських меліоративних систем та окремих об'єктів
їх інженерної інфраструктури. { Частину другу статті 3 доповнено
абзацом двадцять другим згідно із Законом N 1444-VI ( 1444-17 )
від 04.06.2009 }
3. Виключно на пленарних засіданнях відповідні місцеві ради
можуть прийняти рішення щодо додаткового переліку сфер
господарської діяльності, для здійснення діяльності у яких об'єкти
права комунальної власності можуть надаватися у концесію.
4. Об'єктами права державної чи комунальної власності, які
надаються у концесію, є:
майно підприємств, їхніх структурних підрозділів, що є
цілісними майновими комплексами або системою цілісних майнових
комплексів, яке використовується для забезпечення завершеного
циклу виробництва продукції (робіт, послуг) у сферах діяльності,
що визначені частинами другою і третьою цієї статті; { Абзац
другий частини четвертої статті 3 в редакції Закону N 640-VII
( 640-18 ) від 10.10.2013 }
об'єкти незавершеного будівництва та законсервовані об'єкти,
які можуть бути добудовані з метою їх використання для надання
послуг по задоволенню громадських потреб у сферах діяльності, що
визначені частинами другою та третьою цієї статті;
спеціально збудовані об'єкти відповідно до умов концесійного
договору для задоволення громадських потреб у сферах діяльності,
що визначені частинами другою та третьою цієї статті.
Концесія може надаватися на окремі види підприємницької
діяльності у сферах господарської діяльності, визначених частинами
другою та третьою цієї статті.
5. Під майном підприємств, які є цілісними майновими
комплексами або системою цілісних майнових комплексів, що
надається у концесію, треба розуміти майно (основні засоби, у тому
числі незавершене будівництво, нематеріальні активи), що
забезпечує вироблення (створення) відповідної продукції (послуг) у
сферах діяльності, визначених частинами другою і третьою цієї
статті.
Інші необоротні матеріальні активи, оборотні матеріальні
активи, кошти, цінні папери та майно, що не відповідають вимогам,
визначеним в абзаці першому цієї частини, а також майнові права та
зобов'язання, які належать балансоутримувачу майна, що надається у
концесію, не є об'єктами концесії.
Необоротні матеріальні активи, оборотні матеріальні активи
можуть бути викуплені концесіонером на умовах, встановлених
умовами договору. Дебіторська та кредиторська заборгованість,
грошові кошти та цінні папери можуть бути передані концесіонеру на
умовах, встановлених договором.
Умови та порядок передачі концесіонеру оборотних матеріальних
активів, кредиторської та дебіторської заборгованості, грошових
коштів та цінних паперів можуть бути включені до умов проведення
концесійного конкурсу.
У концесіонера не виникає загального правонаступництва згідно
з правами та зобов'язаннями підприємства, цілісний майновий
комплекс якого надається у концесію. Умови та порядок передачі
концесіонеру прав та обов'язків підприємства, цілісний майновий
комплекс якого надається у концесію, можуть бути встановлені
умовами концесійного конкурсу.
У разі якщо всі активи та зобов'язання підприємства, цілісний
майновий комплекс якого надається у концесію, передано на баланс
концесіонеру, таке підприємство підлягає припиненню шляхом
ліквідації.
Майно, що входить до складу цілісного майнового комплексу,
який надано у концесію, включається до балансу концесіонера із
зазначенням, що таке майно перебуває у концесії.
{ Статтю 3 доповнено новою частиною згідно із Законом N 2404-VI
( 2404-17 ) від 01.07.2010 }
6. У разі розташування об’єкта концесії на земельній ділянці
державної або комунальної власності, повноваження щодо
розпорядження якою здійснює концесієдавець, така земельна ділянка
надається в оренду концесіонеру разом з об’єктом концесії на строк
дії концесійного договору відповідно до Земельного кодексу України
( 2768-14 ) та Закону України "Про оренду землі" ( 161-14 ). Право
власності на відповідну земельну ділянку здійснюється
концесієдавцем відповідно до закону. У частині передачі
концесіонеру права на будівництво об’єкта концесії концесійний
договір набирає чинності з дня набуття права на користування
земельними ділянками, наданими в установленому порядку
концесіонеру для будівництва об’єкта концесії.
{ Частина статті 3 із змінами, внесеними згідно із Законом
N 1414-IV ( 1414-15 ) від 03.02.2004; в редакції Законів N 2880-VI
( 2880-17 ) від 23.12.2010, N 817-VIII ( 817-19 ) від 24.11.2015 }
7. Об'єкти права державної чи комунальної власності, надані у
концесію, не підлягають приватизації протягом дії концесійного
договору без згоди концесіонера.
{ Частина сьома статті 3 із змінами, внесеними згідно із Законом
N 4650-VI ( 4650-17 ) від 12.04.2012 }
8. У разі прийняття після закінчення строку дії концесійного
договору рішення про приватизацію майна об'єкта, що надавався у
концесію, у колишнього концесіонера виникає право на викуп цього
майна згідно з визначеними умовами приватизації, якщо ним у
зв'язку з виконанням умов концесійного договору створено
(побудовано) це майно або здійснено його поліпшення вартістю не
менш як 25 відсотків вартості майна на момент приватизації.
{ Статтю 3 доповнено частиною згідно із Законом N 1414-IV
( 1414-15 ) від 03.02.2004 }
Nik1985
-
- Повідомлень: 3
- З нами з: 20 січня 2017 09:09
- Репутація: 0
- Область: Харківська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Оренда з аукціону!
-
0
- Цитата
В данному випадку не йде мова про концесію, а лише про передачу в оренду нерухомого майна. Як я розуміє в п.2 ст 134 йде мова або оренда нерухомого майна або коцесія майнових комплексів. В даному випадку це нежитлова будівля комунальної власності, яка розташована на земельній ділянці комунальної власності. Чи можна передати в оренду нерухоме майно на конкурсних засадах , а потім вже передати в оренду земельну ділянку.
tac070103
- Nik1985
- Спец
- Повідомлень: 238
- З нами з: 17 жовтня 2016 11:37
- Репутація: 23
- Область: Хмельницька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Оренда з аукціону!
-
0
- Цитата
ст 134. п 2. Не підлягають продажу на конкурентних засадах (земельних торгах) земельні ділянки державної чи комунальної власності або права на них у разі:
розташування на земельних ділянках об'єктів нерухомого майна (будівель, споруд), що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб
...............
передачі в оренду, концесію майнових комплексів або нерухомого майна, розташованого на земельних ділянках державної, комунальної власності;
► Показати
Все нерухоме майно умовно можна поділити на три групи.
До першої групи відноситься нерухомість за своєю природою. В дану групу входять земельні ділянки та інші природні об’єкти, а також системи. Але при цьому слід пам’ятати, що ні ділянки надр, ні відокремлені водні об’єкти, ні багаторічні насадження, ні навіть шар родючого ґрунту землі поза зв’язком з землею існувати не можуть.
Другу групу нерухомого майна за природою складають так звані об’єкти, які міцно пов’язані з землею і їх переміщення спричиняє неспіврозмірну шкоду їх призначенню. Тобто це штучно створені людиною об’єкти, які мають міцний зв’язок з землею. До них відносяться різні будівлі, споруди, жилі та нежилі приміщення, підприємство, як єдиний майновий комплекс (стаття 191 Цивільного кодексу України) тощо.
До третьої групи відносяться об’єкти, які за своєю фізичною природою є рухомими, але законодавець відніс їх до нерухомості (морські, повітряні судна, космічні об’єкти). Ця група є цілком самостійною і до неї входять речі перераховані в статті 181 Цивільного кодексу України. Специфіка даної категорії об’єктів полягає в тому, що їх основним цільовим призначенням є переміщення у просторі. Підставами поширення на вказані об’єкти правового режиму нерухомості майна вчені називають їх роль у цивільному обороті, велику вартість та наявність державної реєстрації, що забезпечує індивідуалізацію зазначених об’єктів, необхідність здійснення підвищеного контролю за володінням, користуванням та розпорядженням ними з боку уповноважених органів державної влади.
До першої групи відноситься нерухомість за своєю природою. В дану групу входять земельні ділянки та інші природні об’єкти, а також системи. Але при цьому слід пам’ятати, що ні ділянки надр, ні відокремлені водні об’єкти, ні багаторічні насадження, ні навіть шар родючого ґрунту землі поза зв’язком з землею існувати не можуть.
Другу групу нерухомого майна за природою складають так звані об’єкти, які міцно пов’язані з землею і їх переміщення спричиняє неспіврозмірну шкоду їх призначенню. Тобто це штучно створені людиною об’єкти, які мають міцний зв’язок з землею. До них відносяться різні будівлі, споруди, жилі та нежилі приміщення, підприємство, як єдиний майновий комплекс (стаття 191 Цивільного кодексу України) тощо.
До третьої групи відносяться об’єкти, які за своєю фізичною природою є рухомими, але законодавець відніс їх до нерухомості (морські, повітряні судна, космічні об’єкти). Ця група є цілком самостійною і до неї входять речі перераховані в статті 181 Цивільного кодексу України. Специфіка даної категорії об’єктів полягає в тому, що їх основним цільовим призначенням є переміщення у просторі. Підставами поширення на вказані об’єкти правового режиму нерухомості майна вчені називають їх роль у цивільному обороті, велику вартість та наявність державної реєстрації, що забезпечує індивідуалізацію зазначених об’єктів, необхідність здійснення підвищеного контролю за володінням, користуванням та розпорядженням ними з боку уповноважених органів державної влади.
Nik1985