Ну звичайно ж... Краще під своїм крилом мати таку структуру... Самі "надають" землі, а тут ще й прижмуть контроль під себе, щоб ніхто їх не контролював.dzi писав: Держгеокадастр має велике бажання забрати собі.
Структура Держземінспекції
Проблеми державного контролю за використанням та охороною земель
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
- vzr
- Спец
- Повідомлень: 198
- З нами з: 06 лютого 2012 15:34
- Репутація: 8
- Область: Івано-Франківська
- Місце роботи: ДЗК(область, район)
Структура Держземінспекції
-
0
- Цитата
vzr
gelo
Структура Держземінспекції
-
0
- Цитата
У нас інспекція набирає інспекторів. Для чого, питається заставляли людей звільнятися? Казна що коїться з багатостраждалою службою
gelo
-
- Молодший спец :)
- Повідомлень: 38
- З нами з: 21 лютого 2015 13:01
- Репутація: 3
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Інші недержавні проектні організації
Структура Держземінспекції
-
0
- Цитата
на основании какого документа принимают!! У нас вчера уволили всех инспекторов,все получили трудовые и некакой информации о земельном контроле.
chex
Структура Держземінспекції
-
0
- Цитата
Держгеокадастр пробує заховати держконтроль за іншою назвою законопроекту № 3510-1
Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності на територіях об'єднаних територіальних громад та врегулювання інших земельних відносин
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webp ... 3511=57336
Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності на територіях об'єднаних територіальних громад та врегулювання інших земельних відносин
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webp ... 3511=57336
dzi
Структура Держземінспекції
-
0
- Цитата
Так, дивись, до дня народження земельної інспекції відбудеться її нове народження.
gelo
Структура Держземінспекції
-
0
- Цитата
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 25 грудня 2002 р. N 1958
Про утворення Державної інспекції з контролю за використанням і охороною земель
Всіх колег вітаю зі святом і бажаю міцного здоровя, витримки і віри в найкраще! ВСЕ БУДЕ ДОБРЕ!!!!
П О С Т А Н О В А
від 25 грудня 2002 р. N 1958
Про утворення Державної інспекції з контролю за використанням і охороною земель
Всіх колег вітаю зі святом і бажаю міцного здоровя, витримки і віри в найкраще! ВСЕ БУДЕ ДОБРЕ!!!!
gelo
gelo
Структура Держземінспекції
-
0
- Цитата
Дії Кабміну взагалі незрозумілі.
У Державному бюджеті на 2016 рік кошти на Держсільгоспінспекцію та її територіальні органи передбачені, хоч і незначні.
З 1 березня 2016 року передбачається скорочення чисельності працівників Держсільгоспінспекції та її територіальних органів.
http://zakon2.rada.gov.ua/rada/show/1155-2015-%D0%BF
Законопроекти № 3510 та альтернативний 3510-1 плануються до розгляду у профільному комітеті на наступний тиждень.
У Державному бюджеті на 2016 рік кошти на Держсільгоспінспекцію та її територіальні органи передбачені, хоч і незначні.
З 1 березня 2016 року передбачається скорочення чисельності працівників Держсільгоспінспекції та її територіальних органів.
http://zakon2.rada.gov.ua/rada/show/1155-2015-%D0%BF
Законопроекти № 3510 та альтернативний 3510-1 плануються до розгляду у профільному комітеті на наступний тиждень.
dzi
-
- Admin
- Повідомлень: 1178
- З нами з: 11 травня 2012 18:16
- Репутація: 714
- Область: Харківська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Структура Держземінспекції
-
0
- Цитата
А до цього передбачалося з 1 січня 2016, себто перед самісіньким новим роком перенесли строки. А працівників дійсно набирали за цими змінами?dzi писав: З 1 березня 2016 року
Kurilov
Структура Держземінспекції
-
0
- Цитата
dzi, А що передбачено законопроектами, якщо коротко? Дякую. Для Уряду, мабуть тема держконтролю не пріоритетна, або не має розуміння, яким він повинен бути.
gelo
Структура Держземінспекції
-
0
- Цитата
Законопроектом № 3510-1 передбачено передати держконтроль за використанням та охороною земель Держгеокадаструgelo писав: dzi, А що передбачено законопроектами, якщо коротко? Дякую. Для Уряду, мабуть тема держконтролю не пріоритетна, або не має розуміння, яким він повинен бути.
dzi
- vzr
- Спец
- Повідомлень: 198
- З нами з: 06 лютого 2012 15:34
- Репутація: 8
- Область: Івано-Франківська
- Місце роботи: ДЗК(область, район)
Структура Держземінспекції
-
0
- Цитата
І що це за дурня буде? Самі надають, приховують реальне використання і самі ж контролюють? Це для більшого розквіту корупції?dzi писав: Законопроектом № 3510-1 передбачено передати держконтроль за використанням та охороною земель Держгеокадастру
vzr
-
- Повідомлень: 2
- З нами з: 02 березня 2015 17:13
- Репутація: 0
- Область: Луганська
- Місце роботи: Інше
Структура Держземінспекції
-
0
- Цитата
Шановні колеги! Який коефіцієнт індексації Кі застосовувати у 2016 році для розрахунку розміру шкоди?
mila
-
- Молодший спец :)
- Повідомлень: 42
- З нами з: 31 липня 2015 11:11
- Репутація: 2
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Інше
Структура Держземінспекції
-
0
- Цитата
1,254mila писав: Шановні колеги! Який коефіцієнт індексації Кі застосовувати у 2016 році для розрахунку розміру шкоди?
lavrol
-
- Молодший спец :)
- Повідомлень: 33
- З нами з: 30 серпня 2010 16:52
- Репутація: 0
- Область: Волинська
Структура Держземінспекції
-
0
- Цитата
Виходячи з нижченаведеного листа Кі на 2016 рік має різницю відносно категорії земель на якій вчинено порушення
індексація.PDF
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
4yvak
-
- Молодший спец :)
- Повідомлень: 42
- З нами з: 31 липня 2015 11:11
- Репутація: 2
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Інше
Структура Держземінспекції
-
0
- Цитата
4yvak писав: Виходячи з нижченаведеного листа Кі на 2016 рік має різницю відносно категорії земель на якій вчинено порушенняіндексація.PDF
Кі в методиці http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/963-2007-%D0%BF використовується як одна й та сама цифра незалежно від категорії земель
lavrol
-
- Повідомлень: 2
- З нами з: 02 березня 2015 17:13
- Репутація: 0
- Область: Луганська
- Місце роботи: Інше
Структура Держземінспекції
-
0
- Цитата
Отже, на 2016 рік Кі для с-г угідь - 1,880, Кі для земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення - 2,245.
Правильно, шановні колеги?
Правильно, шановні колеги?
mila
Структура Держземінспекції
-
0
- Цитата
Я вибачаюсь, а Ви не звертались з цього приводу в центральний орган? Історія знає випадки коли саме по коефіцієнтам виникали розбіжності між Києвом та територіями.
gelo
-
- Молоденький(ка)
- Повідомлень: 10
- З нами з: 05 червня 2015 08:04
- Репутація: 0
- Область: Сумська
- Місце роботи: Інше
Структура Держземінспекції
-
0
- Цитата
Доброго дня!
Підкажіть будь ласка, який рівень повноважень у Держекоінспекції стосовно здійснення перевірки використання земель енергетики, транспорту та зв'язку?
Підкажіть будь ласка, який рівень повноважень у Держекоінспекції стосовно здійснення перевірки використання земель енергетики, транспорту та зв'язку?
Serg_V
Структура Держземінспекції
-
0
- Цитата
Повноваження досить широкі, усі землі незалежно від їх цільового призначення.
Тільки потрібно враховувати, що перевірки суб"єктів господарювання значно обмежені.
► Показати
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про охорону навколишнього природного середовища
Стаття 20-2. Компетенція центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, у сфері охорони навколишнього природного середовища
До компетенції центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, у сфері охорони навколишнього природного середовища належить:
а) організація і здійснення у межах компетенції державного нагляду (контролю) за додержанням центральними органами виконавчої влади та їх територіальними органами, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування в частині здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності та господарювання, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, а також юридичними особами - нерезидентами вимог законодавства:
про екологічну та радіаційну безпеку;
про використання та охорону земель;
про охорону і раціональне використання вод та відтворення водних ресурсів;
про охорону атмосферного повітря;
про охорону, захист, використання та відтворення лісів;
про охорону, утримання і використання зелених насаджень;
про використання, охорону і відтворення рослинного світу;
про охорону, раціональне використання та відтворення тваринного світу;
щодо дотримання правил створення, поповнення, зберігання, використання та державного обліку зоологічних, ботанічних колекцій і торгівлі ними;
під час ведення мисливського господарства та здійснення полювання;
про збереження об'єктів рослинного та тваринного світу, занесених до Червоної та Зеленої книг України, формування, збереження і використання екологічної мережі;
про природно-заповідний фонд;
про охорону, використання і відтворення риби та інших водних живих ресурсів;
у сфері хімічних джерел струму в частині забезпечення екологічної безпеки виробництва хімічних джерел струму та утилізації відпрацьованих хімічних джерел струму, ведення обліку обсягів накопичення відпрацьованих хімічних джерел струму та передачі їх на утилізацію;
щодо дотримання вимог реєстрації в суднових документах операцій із шкідливими речовинами та сумішами;
про поводження з відходами;
щодо наявності дозволів, лімітів та квот на спеціальне використання природних ресурсів, дотримання їх умов;
про біологічну та генетичну безпеку щодо біологічних об'єктів природного середовища при створенні, дослідженні та практичному використанні генетично модифікованих організмів у відкритій системі;
б) здійснення екологічного та радіологічного контролю товарів і транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України.
У пунктах пропуску через державний кордон України екологічний контроль окремих товарів, що ввозяться на митну територію України (у тому числі з метою транзиту), здійснюється митними органами у формі попереднього документального контролю. Перелік цих товарів та порядок здійснення попереднього документального контролю затверджуються Кабінетом Міністрів України;
в) обмеження чи зупинення (тимчасове) діяльності підприємств і об'єктів незалежно від їх підпорядкування та форми власності, якщо їх експлуатація здійснюється з порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища, вимог дозволів на використання природних ресурсів, з перевищенням нормативів гранично допустимих викидів впливу фізичних та біологічних факторів і лімітів скидів забруднюючих речовин;
г) складання протоколів про адміністративні правопорушення та розгляд справ про адміністративні правопорушення, накладення адміністративних стягнень у випадках, передбачених законом;
ґ) пред'являти претензії про відшкодування збитків і втрат, заподіяних державі в результаті порушення законодавства про охорону навколишнього природного середовища;
д) одержання безоплатно в установленому порядку необхідних для виконання покладених на нього завдань інформації, документів і матеріалів від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій усіх форм власності та їх посадових осіб, фізичних осіб;
е) надання обов'язкових до виконання приписів щодо усунення виявлених порушень вимог законодавства з питань, що належать до його компетенції, та здійснення контролю за їх виконанням;
є) зупинка транспортних (у тому числі плавучих) засобів та проведення їх огляду, огляд знарядь добування об'єктів рослинного та тваринного світу (у тому числі водних живих ресурсів) у місцях їх добування, зберігання, переробки та реалізації;
ж) вилучення у встановленому порядку в осіб знарядь добування об'єктів тваринного світу (у тому числі водних живих ресурсів), транспортних (у тому числі плавучих) засобів, обладнання та предметів, що є знаряддям добування об'єктів тваринного світу (у тому числі водних живих ресурсів), незаконно добутих природних ресурсів і продукції, що з них вироблена, а також відповідних документів (ліцензій, дозволів тощо);
з) здійснення відповідно до закону фотографування, звукозапису, кіно- і відеозйомки, у тому числі з літальних апаратів та із застосуванням космічних технологій, як допоміжного засобу для запобігання та розкриття правопорушень;
и) виконання відбору проб та інструментально-лабораторні вимірювання показників складу та властивостей викидів стаціонарних джерел забруднення атмосферного повітря, вод лляльних, баластних, зворотних, поверхневих, морських, вимірювання показників складу та властивостей підземних вод у пробах із спостережувальних свердловин на об'єктах, що обстежуються; вимірювання показників складу та властивостей викидів пересувних джерел забруднення атмосферного повітря та екологічних показників нафтопродуктів (бензину автомобільного і дизельного палива), які реалізуються шляхом оптової та роздрібної торгівлі суб'єктами господарювання;
і) внесення в установленому порядку до органів державної влади та органів місцевого самоврядування вимог щодо приведення у відповідність із законодавством прийнятих ними рішень у сфері охорони навколишнього природного середовища, використання, відтворення та охорони природних ресурсів;
ї) надання центральним органам виконавчої влади, їх територіальним органам, місцевим органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування приписів щодо зупинення дії чи анулювання в установленому законодавством порядку дозволів, ліцензій, сертифікатів, висновків, рішень, лімітів, квот, погоджень, свідоцтв на спеціальне використання природних ресурсів, викиди і скиди забруднюючих речовин у навколишнє природне середовище, поводження з небезпечними хімічними речовинами, транскордонне переміщення об'єктів рослинного і тваринного світу (у тому числі водних живих ресурсів), ліцензій на проведення землевпорядних та землеоціночних робіт, а також щодо встановлення нормативів допустимих рівнів шкідливого впливу на стан навколишнього природного середовища;
{Пункт "ї" частини першої статті 20-2 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1193-VII від 09.04.2014}
й) вживати в установленому порядку заходів досудового врегулювання спорів, виступати позивачем та відповідачем у судах;
к) викликати громадян для одержання усних та письмових пояснень у зв'язку з порушенням ними вимог законодавства про охорону, використання та відтворення тваринного світу;
л) здійснення інших повноважень, визначених законами України та покладених на нього Президентом України.
Повноваження, визначені у пункті "в" частини першої цієї статті, не застосовуються до суб'єктів підприємницької діяльності (інвесторів), що здійснюють свою діяльність на умовах угод про розподіл продукції.
У структурі центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, можуть створюватися спеціальні підрозділи, працівники яких мають право носити форму встановленого зразка і вогнепальну зброю.
Посадові особи спеціальних підрозділів центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню відповідно до законодавства про загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
{Частина четверта статті 20-2 в редакції Закону № 77-VIII від 28.12.2014}
{Частина п'яту статті 20-2 виключено на підставі Закону № 77-VIII від 28.12.2014}
{Частина шосту статті 20-2 виключено на підставі Закону № 77-VIII від 28.12.2014}
{Частина сьому статті 20-2 виключено на підставі Закону № 77-VIII від 28.12.2014}
Шкода, заподіяна майну посадової особи спеціального підрозділу центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, або членів її сім'ї у зв'язку з виконанням нею посадових обов'язків, відшкодовується в повному обсязі за рахунок коштів державного бюджету з наступним стягненням цієї суми з винних осіб.
Річна заробітна плата посадової особи спеціального підрозділу центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, що береться для розрахунку розміру одноразової допомоги, включає всі види грошових виплат, які отримала посадова особа за час роботи у спеціальному підрозділі центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, за рік, що передував року загибелі або ушкодження здоров'я.
Законодавством України передбачається охорона честі, гідності, здоров'я і життя працівників спеціальних підрозділів центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів.
Про охорону навколишнього природного середовища
Стаття 20-2. Компетенція центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, у сфері охорони навколишнього природного середовища
До компетенції центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, у сфері охорони навколишнього природного середовища належить:
а) організація і здійснення у межах компетенції державного нагляду (контролю) за додержанням центральними органами виконавчої влади та їх територіальними органами, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування в частині здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності та господарювання, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, а також юридичними особами - нерезидентами вимог законодавства:
про екологічну та радіаційну безпеку;
про використання та охорону земель;
про охорону і раціональне використання вод та відтворення водних ресурсів;
про охорону атмосферного повітря;
про охорону, захист, використання та відтворення лісів;
про охорону, утримання і використання зелених насаджень;
про використання, охорону і відтворення рослинного світу;
про охорону, раціональне використання та відтворення тваринного світу;
щодо дотримання правил створення, поповнення, зберігання, використання та державного обліку зоологічних, ботанічних колекцій і торгівлі ними;
під час ведення мисливського господарства та здійснення полювання;
про збереження об'єктів рослинного та тваринного світу, занесених до Червоної та Зеленої книг України, формування, збереження і використання екологічної мережі;
про природно-заповідний фонд;
про охорону, використання і відтворення риби та інших водних живих ресурсів;
у сфері хімічних джерел струму в частині забезпечення екологічної безпеки виробництва хімічних джерел струму та утилізації відпрацьованих хімічних джерел струму, ведення обліку обсягів накопичення відпрацьованих хімічних джерел струму та передачі їх на утилізацію;
щодо дотримання вимог реєстрації в суднових документах операцій із шкідливими речовинами та сумішами;
про поводження з відходами;
щодо наявності дозволів, лімітів та квот на спеціальне використання природних ресурсів, дотримання їх умов;
про біологічну та генетичну безпеку щодо біологічних об'єктів природного середовища при створенні, дослідженні та практичному використанні генетично модифікованих організмів у відкритій системі;
б) здійснення екологічного та радіологічного контролю товарів і транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України.
У пунктах пропуску через державний кордон України екологічний контроль окремих товарів, що ввозяться на митну територію України (у тому числі з метою транзиту), здійснюється митними органами у формі попереднього документального контролю. Перелік цих товарів та порядок здійснення попереднього документального контролю затверджуються Кабінетом Міністрів України;
в) обмеження чи зупинення (тимчасове) діяльності підприємств і об'єктів незалежно від їх підпорядкування та форми власності, якщо їх експлуатація здійснюється з порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища, вимог дозволів на використання природних ресурсів, з перевищенням нормативів гранично допустимих викидів впливу фізичних та біологічних факторів і лімітів скидів забруднюючих речовин;
г) складання протоколів про адміністративні правопорушення та розгляд справ про адміністративні правопорушення, накладення адміністративних стягнень у випадках, передбачених законом;
ґ) пред'являти претензії про відшкодування збитків і втрат, заподіяних державі в результаті порушення законодавства про охорону навколишнього природного середовища;
д) одержання безоплатно в установленому порядку необхідних для виконання покладених на нього завдань інформації, документів і матеріалів від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій усіх форм власності та їх посадових осіб, фізичних осіб;
е) надання обов'язкових до виконання приписів щодо усунення виявлених порушень вимог законодавства з питань, що належать до його компетенції, та здійснення контролю за їх виконанням;
є) зупинка транспортних (у тому числі плавучих) засобів та проведення їх огляду, огляд знарядь добування об'єктів рослинного та тваринного світу (у тому числі водних живих ресурсів) у місцях їх добування, зберігання, переробки та реалізації;
ж) вилучення у встановленому порядку в осіб знарядь добування об'єктів тваринного світу (у тому числі водних живих ресурсів), транспортних (у тому числі плавучих) засобів, обладнання та предметів, що є знаряддям добування об'єктів тваринного світу (у тому числі водних живих ресурсів), незаконно добутих природних ресурсів і продукції, що з них вироблена, а також відповідних документів (ліцензій, дозволів тощо);
з) здійснення відповідно до закону фотографування, звукозапису, кіно- і відеозйомки, у тому числі з літальних апаратів та із застосуванням космічних технологій, як допоміжного засобу для запобігання та розкриття правопорушень;
и) виконання відбору проб та інструментально-лабораторні вимірювання показників складу та властивостей викидів стаціонарних джерел забруднення атмосферного повітря, вод лляльних, баластних, зворотних, поверхневих, морських, вимірювання показників складу та властивостей підземних вод у пробах із спостережувальних свердловин на об'єктах, що обстежуються; вимірювання показників складу та властивостей викидів пересувних джерел забруднення атмосферного повітря та екологічних показників нафтопродуктів (бензину автомобільного і дизельного палива), які реалізуються шляхом оптової та роздрібної торгівлі суб'єктами господарювання;
і) внесення в установленому порядку до органів державної влади та органів місцевого самоврядування вимог щодо приведення у відповідність із законодавством прийнятих ними рішень у сфері охорони навколишнього природного середовища, використання, відтворення та охорони природних ресурсів;
ї) надання центральним органам виконавчої влади, їх територіальним органам, місцевим органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування приписів щодо зупинення дії чи анулювання в установленому законодавством порядку дозволів, ліцензій, сертифікатів, висновків, рішень, лімітів, квот, погоджень, свідоцтв на спеціальне використання природних ресурсів, викиди і скиди забруднюючих речовин у навколишнє природне середовище, поводження з небезпечними хімічними речовинами, транскордонне переміщення об'єктів рослинного і тваринного світу (у тому числі водних живих ресурсів), ліцензій на проведення землевпорядних та землеоціночних робіт, а також щодо встановлення нормативів допустимих рівнів шкідливого впливу на стан навколишнього природного середовища;
{Пункт "ї" частини першої статті 20-2 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1193-VII від 09.04.2014}
й) вживати в установленому порядку заходів досудового врегулювання спорів, виступати позивачем та відповідачем у судах;
к) викликати громадян для одержання усних та письмових пояснень у зв'язку з порушенням ними вимог законодавства про охорону, використання та відтворення тваринного світу;
л) здійснення інших повноважень, визначених законами України та покладених на нього Президентом України.
Повноваження, визначені у пункті "в" частини першої цієї статті, не застосовуються до суб'єктів підприємницької діяльності (інвесторів), що здійснюють свою діяльність на умовах угод про розподіл продукції.
У структурі центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, можуть створюватися спеціальні підрозділи, працівники яких мають право носити форму встановленого зразка і вогнепальну зброю.
Посадові особи спеціальних підрозділів центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню відповідно до законодавства про загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
{Частина четверта статті 20-2 в редакції Закону № 77-VIII від 28.12.2014}
{Частина п'яту статті 20-2 виключено на підставі Закону № 77-VIII від 28.12.2014}
{Частина шосту статті 20-2 виключено на підставі Закону № 77-VIII від 28.12.2014}
{Частина сьому статті 20-2 виключено на підставі Закону № 77-VIII від 28.12.2014}
Шкода, заподіяна майну посадової особи спеціального підрозділу центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, або членів її сім'ї у зв'язку з виконанням нею посадових обов'язків, відшкодовується в повному обсязі за рахунок коштів державного бюджету з наступним стягненням цієї суми з винних осіб.
Річна заробітна плата посадової особи спеціального підрозділу центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, що береться для розрахунку розміру одноразової допомоги, включає всі види грошових виплат, які отримала посадова особа за час роботи у спеціальному підрозділі центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, за рік, що передував року загибелі або ушкодження здоров'я.
Законодавством України передбачається охорона честі, гідності, здоров'я і життя працівників спеціальних підрозділів центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів.
dzi
gelo
Структура Держземінспекції
-
0
- Цитата
Пройшов слушок, що земельний контроль хочуть сумістити з екологічним і чи то з рибним, чи то з лісниками. Коротше знову ідея інспекційного монстру замаячила на горизонті. Ще одного не розвалили...
gelo
-
- Спец
- Повідомлень: 113
- З нами з: 03 січня 2011 19:47
- Репутація: 10
- Область: Херсонська
- Місце роботи: Інше
Структура Держземінспекції
-
0
- Цитата
Це не просто слушок, це один із пунктів плану дій уряду, презентованого паном Гройсманом нещодавно :)
andrew89
gelo