Надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через ЦНАП
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
- Ангелина
- Спец
- Повідомлень: 376
- З нами з: 25 жовтня 2010 15:44
- Репутація: 4
- Область: Кіровоградська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через ЦНАП
Колеги, поділіться досвідом або думками... Як буде втілюватися РОЗПОРЯДЖЕННЯ КМУ від 16 травня 2014 р. № 523-р про Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг(ЦНАП). Яка участь Держземагентства в даному процесі? Взагалі, яка передбачується процедура надання адмін. послуг з 2015 року? Як це вплине на роботу Держземагентства?
-
- Спец
- Повідомлень: 2015
- З нами з: 18 листопада 2007 16:32
- Репутація: 88
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
А як це може вплинути? Буде в ЦНАПі сидіти реєстратор і надавати передбачені розпорядженням послуги. Прийом і видачу документів будуть здійснювати працівники ЦНАПу, тобто реєстратор якоби не буде контактувати з громадянами які прийшли на прийом (так нам пояснили з ЦНАПу).Ангелина писав:Як це вплине на роботу Держземагентства?
На сьогодні перелік деяких адмінпослуг, вказаних у розпорядженні, відрізняєься він послуг, зазначених у постанові 835, а потому потрібно якось їх впорядкувати.
Взагалі, якщо буде через ЦНАП, потрібно реєстраторам туди переізжати з архівом, потому как часто приходиться туди лазить.
- Ангелина
- Спец
- Повідомлень: 376
- З нами з: 25 жовтня 2010 15:44
- Репутація: 4
- Область: Кіровоградська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
У відділах такої посади,як реєстратор не має, є головні спеціалісти, завідувачі секторів і ці люди ще відповідають за певну роботу. Як їх можна посадити їх у ЦНАП? І взагалі людина по-законодавству повинна бути на робочому місці. А про архів я вже мовчу......cerdred писав:Буде в ЦНАПі сидіти реєстратор і надавати передбачені розпорядженням послуги.
Офіційна додаткова сходинка для бюрократії. Хотіли б навести порядок - це можливо і за існуючих умов. Було б бажання зробити це ефективно.Ангелина писав:надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг(ЦНАП)
Позиція ДЗА буде щось типу "это моя корова...." Будуть носити документи з Центру туди-сюди поки на домовляться на взаємовигідних умовах.Ангелина писав:Як це вплине на роботу Держземагентства?
Востаннє редагувалось 11 липня 2014 09:19 користувачем Сhibis, всього редагувалось 1 раз.
-
- Спец
- Повідомлень: 2015
- З нами з: 18 листопада 2007 16:32
- Репутація: 88
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Код: Виділити все
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 16 травня 2014 р. № 523-р
Київ
Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг
3. Органам виконавчої влади, які є суб’єктами надання адміністративних послуг, наведених у затвердженому цим розпорядженням переліку, забезпечити:
5) передання в користування (оренду) в разі потреби органам, які утворили центри надання адміністративних послуг, необхідного обладнання, програмного забезпечення, паролів доступу до такого програмного забезпечення, баз даних у встановленому законодавством порядку;
- Ангелина
- Спец
- Повідомлень: 376
- З нами з: 25 жовтня 2010 15:44
- Репутація: 4
- Область: Кіровоградська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
А ви не думаєте, що це парадокс, паролі доступу до програмного забезпечення, це паролі реєстраторів,які видавалися особисто реєстратору - на індифікаційний код людини та ще й до всього спеціалісту,який підходить кваліфікаційним вимога, стаж роботи, освіта.... чи я щось не так зрозуміла? як ці паролі можна комусь передати?cerdred писав:паролів доступу до такого програмного забезпечення, баз даних у встановленому законодавством порядку
- Solpadeine
- Спец
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 листопада 2011 19:22
- Репутація: 0
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
-
- Спец
- Повідомлень: 2015
- З нами з: 18 листопада 2007 16:32
- Репутація: 88
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
У нас тільки висновки по погодженню документації із землеустрою йдуть церез дозвільні, з нового року згідно розпорядження КМУ 523 послуги, приведені в ньому, будуть надаватися через ЦНАП. Хочу зауважити, що назви деяких послуг у розпорядженні, чогось відрізняється від тих шо вказані у 835 постанові. Обласне управління напрягає розробляти інформаційні картки згідно вищевказаного розпорядження, проте в пункті карточки "видача документів" треба вде вказувати адміністарторів ЦНАП, що суперечить ЗУ "Про ДЗК" ( бо в ньому вказано що тільки через кадастрового реєстратора). Чи внесуть зміни чи ні в ЗУ "Про ДЗК", невідомо.Ангелина писав:КОлеги, в кого яка співпраця з ЦНАПами?
-
- Спец
- Повідомлень: 2015
- З нами з: 18 листопада 2007 16:32
- Репутація: 88
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Начебто нема нічого.tjn121285 писав:Колеги, підскажіть, будь ласка, чи на сьогоднішній день є якість нові законодавчі акти і т. д. крім постанови від 16.05.2014 року, щодо надання адмін. послуг через ЦНАП починаючи з 01.01.2015 р.???
[upd=1410791543][/upd]
Лист Держземагентства України від 09.09.2014 "Про деякі питання надання адміністративних послуг у сфері земельних відносин"
https://cloud.mail.ru/public/6db5e13d327c/Apl324861.pdf
-
- Молодший спец :)
- Повідомлень: 34
- З нами з: 15 квітня 2013 09:49
- Репутація: 4
- Область: Херсонська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Відповідно до даного листа кадастрові реєстратори переїдуть до ЦНАПів. Але це знову викликає багато питань. Як буди з архівом поземельних книг - це виходить його треба переовозити разом з технікою та іншим обладнанням, так як поземельну книгу переіодично "дошивають". А як бути із внесенням даних до форми 6-зем, це ж напряму зв'язано з реєстрацією земельних ділянок, а також зміною власників, та інше. Але на даний час до законодавчих актів навіть не внесено зміни для врегулювання взаємодії адміністраторів та реєстраторів, а це відповідно до плану(зазначеного в листі) передбачено на листопад - і виходить - потрібно швидко буде на місцях все організовувати щоб встигнути до нового року. Більше питань ніж відповідей. А надання довідки з 6 зем через адмін центр - це взагалі "двойная накладка" так як дана форма відповідно до закону про ДЗК до 1 січня 2015 р. , а з нового року планується "підігнати" відповідно до постанови 1051. І виходить, що потрібно до нового року навчати адміністраторів, хоча самі спеціалісти, які ведуть форму 6 зем самі ще не знають її долю з 2015 року.
- Rond
- Спец
- Повідомлень: 152
- З нами з: 03 червня 2010 10:51
- Репутація: 9
- Область: Хмельницька
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Наразі агентство засипає листами своїх працівників щодо збору інформації про забезпечення як технічне так і матеріальне ЦНАП, а там хоч шаром покоти. Все чим вони можуть забезпечити це стіл, та стілець ну ще каналом зв’язку. Про комп’ютерну техніку яка б відповідала вимогам реєстраторів та відповідні рівні захисту помовчу. Але ж строки то підганяють, скоро реформаторам звітувати що все OK, а тут ще і РДА відмовляються заключати з агентством угоду про матеріальне забезпечення. Щодо надання в оренду або ж залучення цієї ж таки техніки згідно розпорядження - не факт, а нашим тоді на чому працювати, до того ж ми також реформуємося. От ВАМ і бездумне втілення реформи у всій красі…
-
- Спец
- Повідомлень: 60
- З нами з: 18 лютого 2013 08:08
- Репутація: 0
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Інше
А щодо надання адміністративних послуг з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, подібно не має????cerdred писав:Лист Держземагентства України від 09.09.2014 "Про деякі питання надання адміністративних послуг у сфері земельних відносин"https://cloud.mail.ru/public/6db5e13d327c/Apl324861.pdf
Re: Надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через ЦНАП
Сьогодні Агентство по спецпочті закинуло на місця інформацію по кад. реєстраторах. Кріптосервери, сертифікати, паролі, ключі . Починається. Повязується це з ЦНАПами та дорученням Гройсмана. До того ж, вимоги про забезпечення робочих місць реєстраторів серйозні, а перетворюватись у "виробничі" ЦНАП не спішать. Та й фінансування там на це не має. Але щось не звідане вже підкрадається, можуть бути певні зміни.
Як би це за таких умов залишитись все ж землевпорядником, а не кабінним "счётно-бумажным" реєстратором... no
Не по темі
мєста, явки...
Як би це за таких умов залишитись все ж землевпорядником, а не кабінним "счётно-бумажным" реєстратором... no
Востаннє редагувалось 11 листопада 2014 15:09 користувачем Сhibis, всього редагувалось 1 раз.
- smilebeats
- Спец
- Повідомлень: 160
- З нами з: 29 грудня 2010 13:31
- Репутація: 5
- Область: Київська
- Місце роботи: Інше
Re: Надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через ЦНАП
Так за це зараз і йдуть переговори. ЦНАП на руку такий варіант. Відразу буде якийсь результат. Але поки впирається в те, що ЦНАП організовувать "виробничку" з вимогами до робочих місць КР ДЗА категорично відмовляються. Є штат курєрів - оце і є "центральна вісь" у їх діяльності. Ну і звичайно ті, хто "за віконцем".
- solim
- Спец
- Повідомлень: 1074
- З нами з: 06 листопада 2013 13:47
- Репутація: 201
- Область: Рівненська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Re: Надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через ЦНАП
Є вже доручення ДЗА на висказування Гройсмана
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
- Ангелина
- Спец
- Повідомлень: 376
- З нами з: 25 жовтня 2010 15:44
- Репутація: 4
- Область: Кіровоградська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Re: Надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через ЦНАП
в деяких областях вже підписані такі угоди і на протоколи Агентства, зроблені протоколи розбіжностей, в яких вказані бажання ЦНАПів....Але фінансування на ці видукмки так і не прийшло 

- Nikonin
- Спец
- Повідомлень: 75
- З нами з: 03 листопада 2010 10:30
- Репутація: 0
- Область: Запорізька
- Контактна інформація:
Re: Надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через ЦНАП
Співпраця з Мінюстом не працює у повному обсязі.
У нас ЦнАП чесно признався, що не хоче нічого робити, і не буде, поки законодавча база однозначно цього не дозволить.
Реєстратори фіз. та юр. осіб у нас працюють у тому ж режимі, що і були, реєстратори речових прав почули про чергове "пІкращення", але ні технікою ділитися, ні людьми - не будуть. Та і не зможе ЦнАП якісно документи прийняти, бо самі реєстратори не можуть частенько сформулювати, який саме документ хочуть побачити morgayu
- Solpadeine
- Спец
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 листопада 2011 19:22
- Репутація: 0
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація: