Допоможіть обрати правильний вид документації із землеутрою
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
- ВасильТ
- Молодший спец :)
- Повідомлень: 45
- З нами з: 13 серпня 2009 14:44
- Репутація: -4
- Область: Сумська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Допоможіть обрати правильний вид документації із землеутрою
Добрий день колеги.
Громадянин має у власності земельну ділянку в межах населеного пункту для ведення ОСГ. Має державний акт ("зелени") з кадастровим номером. Відповідно до Довідки по формі 6-зем на земельній ділянці присутні 2 вида угідь: рілля та пасовища. На ділянці пасовищ є невелике пониження з виходом грунтових вод (джерело). Періодично весною та восени ділянка пасовищ підтоплюється і на протязі року залешається частково заболоченою. Громадянин звернувся з проханням допомогти у захисті земельної ділянки від підтоплення. Є висновки Облводгоспу та Дніпродіпроводгоспу про те що створення у вказаному місці копані не вплине на гідрологічний стан навколишніх водних об'єктів (річка на відстані 0,8 км).
Вирішили підти наступним шляхом:
1. Розробити "Робочий проект землеустрою щодо захисту земель від заболочення шляхом створення штучної водойми - копані" (п.з ст.25 ЗУ "Про землеустрій").
2. Розробити "Проект землеустрою щодо впорядкування існуючого землеволодіння" (п.е ст.25 ЗУ "Про землеустрій") та передбачити зміну виду угідь на частині земельної ділянки наданої для ведення ОСГ з "пасовищ" - на "інше сільськогосподарське призначення".
З вищевказаного виникло питання - чи достатньо буде таких дій, чи необхідно замість п.2 розробляти "Проект землеустрою, що забезпечує еколого-економічне обґрунтування сівозмін та впорядкування угідь" (п.є ст.25 ЗУ "Про землеустрій"). Якщо хтось мав досвід розробки подібного виду документації або зустрічав подібні ситуації прошу поділитись. Цікавить "наповнення "Проект землеустрою щодо впорядкування існуючого землеволодіння".
Буду вдячним за допомогу.
Громадянин має у власності земельну ділянку в межах населеного пункту для ведення ОСГ. Має державний акт ("зелени") з кадастровим номером. Відповідно до Довідки по формі 6-зем на земельній ділянці присутні 2 вида угідь: рілля та пасовища. На ділянці пасовищ є невелике пониження з виходом грунтових вод (джерело). Періодично весною та восени ділянка пасовищ підтоплюється і на протязі року залешається частково заболоченою. Громадянин звернувся з проханням допомогти у захисті земельної ділянки від підтоплення. Є висновки Облводгоспу та Дніпродіпроводгоспу про те що створення у вказаному місці копані не вплине на гідрологічний стан навколишніх водних об'єктів (річка на відстані 0,8 км).
Вирішили підти наступним шляхом:
1. Розробити "Робочий проект землеустрою щодо захисту земель від заболочення шляхом створення штучної водойми - копані" (п.з ст.25 ЗУ "Про землеустрій").
2. Розробити "Проект землеустрою щодо впорядкування існуючого землеволодіння" (п.е ст.25 ЗУ "Про землеустрій") та передбачити зміну виду угідь на частині земельної ділянки наданої для ведення ОСГ з "пасовищ" - на "інше сільськогосподарське призначення".
З вищевказаного виникло питання - чи достатньо буде таких дій, чи необхідно замість п.2 розробляти "Проект землеустрою, що забезпечує еколого-економічне обґрунтування сівозмін та впорядкування угідь" (п.є ст.25 ЗУ "Про землеустрій"). Якщо хтось мав досвід розробки подібного виду документації або зустрічав подібні ситуації прошу поділитись. Цікавить "наповнення "Проект землеустрою щодо впорядкування існуючого землеволодіння".
Буду вдячним за допомогу.
- ВасильТ
- Молодший спец :)
- Повідомлень: 45
- З нами з: 13 серпня 2009 14:44
- Репутація: -4
- Область: Сумська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
З пасовищ у малинник, як діяти?
Добрий день колеги.
Громадянин має у власності земельну ділянку для ведення ОСГ (пасовища) площею 2 га. Планує зайнятись на ній вирощуванням малини. Чи необхідно в даному випадку змінювати цільове призначення земельної ділянки з огляду на те, що категорія земель не зміниться: землі сільськогосподарського призначення - сільськогосподарські угіддя - пасовища (сучасний стан); землі сільськогосподарського призначення - сільськогосподарські угіддя - багаторічні насадження (проектне рішення)
Громадянин має у власності земельну ділянку для ведення ОСГ (пасовища) площею 2 га. Планує зайнятись на ній вирощуванням малини. Чи необхідно в даному випадку змінювати цільове призначення земельної ділянки з огляду на те, що категорія земель не зміниться: землі сільськогосподарського призначення - сільськогосподарські угіддя - пасовища (сучасний стан); землі сільськогосподарського призначення - сільськогосподарські угіддя - багаторічні насадження (проектне рішення)
- dexter3000
- Спец
- Повідомлень: 1353
- З нами з: 29 серпня 2007 17:38
- Репутація: 10
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування
Формально треба робити проект сівозмін, бо зміна угідь земельних ділянок сільськогосподарського призначення здійснюється за цими проектами, а проекти впорядкування існуючих землеволодінь у цьому випадку "не катять".ВасильТ писав:чи необхідно замість п.2 розробляти "Проект землеустрою, що забезпечує еколого-економічне обґрунтування сівозмін та впорядкування угідь" (п.є ст.25 ЗУ "Про землеустрій").

-
- Спец
- Повідомлень: 302
- З нами з: 09 листопада 2010 17:10
- Репутація: 0
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Теоритично інспектор може приписати порушення ст.55 КоАП http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/80731-10/page3.
За одним державним актом це порушення виявити складно, так як там може не вказуватися вид угідь.
У Вашому випадку - зміна цільовиго призначення не потрібна.
За одним державним актом це порушення виявити складно, так як там може не вказуватися вид угідь.
У Вашому випадку - зміна цільовиго призначення не потрібна.
-
- Молодший спец :)
- Повідомлень: 33
- З нами з: 30 серпня 2010 16:52
- Репутація: 0
- Область: Волинська
Добрий вечір! Допоможіть розрулити таку ситуацію:
Міська рада, через торги продала адмін приміщення гр.В. Відповідно, для продажу зазначеного приміщення потрібно було кадастровий номер зем.діл., тому міська рада зробила на себе технічну документацію по встановленню меж земельної ділянки та затвердила неї. Тепер гр.В має намір придбати у власність земельну ділянку під адмінприміщенням шляхом викупу..... Тепер, підкажіть яку заяву писати, документацію виготовляти, та взагалі яка має бути процедура. Дякую!
Р.S. Якщо написав не в цій темі вибачаюсь, а модератори нехай перенесуть......
Міська рада, через торги продала адмін приміщення гр.В. Відповідно, для продажу зазначеного приміщення потрібно було кадастровий номер зем.діл., тому міська рада зробила на себе технічну документацію по встановленню меж земельної ділянки та затвердила неї. Тепер гр.В має намір придбати у власність земельну ділянку під адмінприміщенням шляхом викупу..... Тепер, підкажіть яку заяву писати, документацію виготовляти, та взагалі яка має бути процедура. Дякую!
Р.S. Якщо написав не в цій темі вибачаюсь, а модератори нехай перенесуть......
- Поковба
- Спец
- Повідомлень: 704
- З нами з: 13 вересня 2009 14:16
- Репутація: 0
- Область: Закарпатська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
- Контактна інформація:
Якщо цільове призначення не міняється надання у користування сформованої земельної ділянки здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), згідно пункту першого статті 123 ЗКУ.4yvak писав:Добрий вечір! Допоможіть розрулити таку ситуацію:
Міська рада, через торги продала адмін приміщення гр.В. Відповідно, для продажу зазначеного приміщення потрібно було кадастровий номер зем.діл., тому міська рада зробила на себе технічну документацію по встановленню меж земельної ділянки та затвердила неї. Тепер гр.В має намір придбати у власність земельну ділянку під адмінприміщенням шляхом викупу..... Тепер, підкажіть яку заяву писати, документацію виготовляти, та взагалі яка має бути процедура. Дякую!
-
- Спец
- Повідомлень: 102
- З нами з: 19 липня 2008 14:35
- Репутація: 7
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Інше
4yvak писав:міська рада зробила на себе технічну документацію по встановленню меж земельної ділянки та затвердила неї. Тепер гр.В має намір придбати у власність земельну ділянку під адмінприміщенням шляхом викупу..... Тепер, підкажіть яку заяву писати, документацію виготовляти, та взагалі яка має бути процедура.
Spoiler
Земельний кодекс України
Стаття 123. Порядок надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування
1. Надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.
Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі:
надання земельної ділянки із зміною її цільового призначення;
формування нової земельної ділянки (крім поділу та об’єднання).
Надання у користування земельної ділянки, зареєстрованої в Державному земельному кадастрі відповідно до Закону України "Про Державний земельний кадастр", право власності на яку зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, без зміни її меж та цільового призначення здійснюється без складення документації із землеустрою.
Надання у користування земельної ділянки в інших випадках здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). У такому разі розроблення такої документації здійснюється на підставі дозволу, наданого Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування, відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, крім випадків, коли особа, зацікавлена в одержанні земельної ділянки у користування, набуває право замовити розроблення такої документації без надання такого дозволу.
Земельні ділянки державної та комунальної власності, на яких розташовані будівлі, споруди, інші об’єкти нерухомого майна, що перебувають у державній чи комунальній власності, передаються особам, зазначеним у пункті "а" частини другої статті 92 цього Кодексу, лише на праві постійного користування.
{Частина перша статті 123 із змінами, внесеними згідно із Законами № 3613-VI від 07.07.2011, № 5395-VI від 02.10.2012; в редакції Закону № 366-VII від 02.07.2013}
Стаття 123. Порядок надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування
1. Надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.
Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі:
надання земельної ділянки із зміною її цільового призначення;
формування нової земельної ділянки (крім поділу та об’єднання).
Надання у користування земельної ділянки, зареєстрованої в Державному земельному кадастрі відповідно до Закону України "Про Державний земельний кадастр", право власності на яку зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, без зміни її меж та цільового призначення здійснюється без складення документації із землеустрою.
Надання у користування земельної ділянки в інших випадках здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). У такому разі розроблення такої документації здійснюється на підставі дозволу, наданого Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування, відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, крім випадків, коли особа, зацікавлена в одержанні земельної ділянки у користування, набуває право замовити розроблення такої документації без надання такого дозволу.
Земельні ділянки державної та комунальної власності, на яких розташовані будівлі, споруди, інші об’єкти нерухомого майна, що перебувають у державній чи комунальній власності, передаються особам, зазначеним у пункті "а" частини другої статті 92 цього Кодексу, лише на праві постійного користування.
{Частина перша статті 123 із змінами, внесеними згідно із Законами № 3613-VI від 07.07.2011, № 5395-VI від 02.10.2012; в редакції Закону № 366-VII від 02.07.2013}
Граници то не меняются но вот какое целевое было при регистрации земельного участка в ДЗК?Vetaldp писав:без зміни її меж та цільового призначення здійснюється без складення документації із землеустрою.
Востаннє редагувалось 26 листопада 2013 11:54 користувачем Nat, всього редагувалось 1 раз.
Причина: Цитуйте уважно
Причина: Цитуйте уважно
- Поковба
- Спец
- Повідомлень: 704
- З нами з: 13 вересня 2009 14:16
- Репутація: 0
- Область: Закарпатська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
- Контактна інформація:
Вибачте. Але все ж таки, на мою думку, в Державному земельному кадастрі земельна ділянка була зареєстрована не відповідно до Закону України "Про Державний земельний кадастр", тому взагалі в цьому випадку краще виготовляти проект землеустрою. Пояснюю чому:Vetaldp писав:Надання у користування земельної ділянки, зареєстрованої в Державному земельному кадастрі відповідно до Закону України "Про Державний земельний кадастр", право власності на яку зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, без зміни її меж та цільового призначення здійснюється без складення документації із землеустрою.
Стаття 24 ЗУ "Про ДЗК" вказує нам на те, що державна реєстрація земельної ділянки здійснюється при її формуванні шляхом відкриття Поземельної книги на таку ділянку. Статтею 79-1 ЗКУ передбачено, що формування земельних ділянок здійснюється:
- у порядку відведення земельних ділянок із земель державної та комунальної власності;
- шляхом поділу чи об'єднання раніше сформованих земельних ділянок;
- шляхом визначення меж земельних ділянок державної чи комунальної власності за проектами землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів.
Вийнятком можуть стати лише земельні ділянки, право власності (користування) на які виникло до 2004 року та ділянки на яких розташовані житлові будинки, право на які зареєстровано. (п. 2 та п. 3 Прикінцевих та перехідних положень ЗУ "Про ДЗК").
Виправте мене, якщо я не правий.
-
- Молодший спец :)
- Повідомлень: 35
- З нами з: 19 серпня 2011 12:08
- Репутація: 0
- Область: м.Севастополь
Тепер гр.В має намір придбати у власність земельну ділянку під адмінприміщенням шляхом викупу..... Тепер, підкажіть яку заяву писати, документацію виготовляти, та взагалі яка має бути процедура. Дякую!
Дальнейшее движение зависит от желания гр.--для каких целей он хочет использовать купленную собственность и достаточно-ли по нормам той площади , которая установлена техничкой для обслуживания админздания,для его намерений....
Дальнейшее движение зависит от желания гр.--для каких целей он хочет использовать купленную собственность и достаточно-ли по нормам той площади , которая установлена техничкой для обслуживания админздания,для его намерений....
Допоможіть обрати правильний вид документації .
Шановні форумчани допоможіть розібратися. Підприємство, що використовує з/д на правах оренди продає частину будівель і дає згоду новому власнику на вилучення частини з/д під цими будівлями. Новий власник укладає з міськрадою договір оренди.
Тепер підприємство має намір поділити з/д що залишилася з метою в подальшому відмовитися від її частини. Питання: яку доркументацію розробляти і який шлях самий оптимальний? Спасибі!
Тепер підприємство має намір поділити з/д що залишилася з метою в подальшому відмовитися від її частини. Питання: яку доркументацію розробляти і який шлях самий оптимальний? Спасибі!
- nazar051
- Спец
- Повідомлень: 193
- З нами з: 04 грудня 2014 14:15
- Репутація: 51
- Область: Запорізька
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Допоможіть обрати правильний вид документації .
1. Тех.док щодо поділу (замовник краще всього - підприємство)
2. доп.угода в Д.О. про зменшення площі оенди з/д
3. Д.О. з покупцем будівель
2. доп.угода в Д.О. про зменшення площі оенди з/д
3. Д.О. з покупцем будівель
-
- Спец
- Повідомлень: 99
- З нами з: 19 лютого 2015 13:07
- Репутація: -3
- Область: Одеська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Допоможіть обрати правильний вид документації .
1. Технічна документація щодо поділу земельної ділянки - так
2. Додаткова угода до договору оренди про зменшення орендованої площі - ні, бо змінюється кадастровий номер та орендована площа, що є суттєвими умовами договору оренди. Тільки розірвання старого договору у зв'язку зі зміною власника будівель та реєстрація нових договорів оренди на утворені внаслідок поділу земельні ділянки.
2. Додаткова угода до договору оренди про зменшення орендованої площі - ні, бо змінюється кадастровий номер та орендована площа, що є суттєвими умовами договору оренди. Тільки розірвання старого договору у зв'язку зі зміною власника будівель та реєстрація нових договорів оренди на утворені внаслідок поділу земельні ділянки.
- nazar051
- Спец
- Повідомлень: 193
- З нами з: 04 грудня 2014 14:15
- Репутація: 51
- Область: Запорізька
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Допоможіть обрати правильний вид документації .
paula, можливо, і ваший варіант розвитку подій, тік тоді аукціон, а з ним ніхто незахоче звязуватись бо це дуже довго та дуже дорого, а з рішенням сесії на мою думку простіше вирішить ці питання, все залежить від харизми майбутьного користувача чі від глубини його кармана.
А щоб слова мої були не пусті то ось : ЗУ "про оренду землі" ст. 30 "Зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін." (ось тут в нагоді стане і харизма або.... facepalm )
Або купити будівлі, оформити їх на себе і тоді все само - собою вирішиться.
А щоб слова мої були не пусті то ось : ЗУ "про оренду землі" ст. 30 "Зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін." (ось тут в нагоді стане і харизма або.... facepalm )
Або купити будівлі, оформити їх на себе і тоді все само - собою вирішиться.
-
- Спец
- Повідомлень: 99
- З нами з: 19 лютого 2015 13:07
- Репутація: -3
- Область: Одеська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Допоможіть обрати правильний вид документації .
Державний реєстр прав на нерухоме майно не зареєструє додаткову угоду про зменшення орендованої площі. Земельний кадастр зареєструє земельні ділянки, утворені внаслідок поділу, за новими кадастровими номерами. Таким чином, втрачається сам предмет договору : площа інша, кадастровий номер також.
Допоможіть обрати правильний вид документації .
Це Ви орендарям с\г земель поясніть, що їм треба йти на аукціон, бо
на частину орендованих земель Вони дали нотаріальну згоду на вилучення для учасників АТО
а ті пореєстрували за новими кад.номерами, які утворились в процесі поділу,право власносі
а тепер тупік
на частину орендованих земель Вони дали нотаріальну згоду на вилучення для учасників АТО
а ті пореєстрували за новими кад.номерами, які утворились в процесі поділу,право власносі
а тепер тупік
Допоможіть обрати правильний вид документації .
Сьогодні отримали відмову міськради у затверджені технічки по відновленню меж. Справа в тому, що з/д під обєктом довгий час знаходилась на постійному праві користування. Пройшло декілька вилучень. В минулому році підприємство звернулоя за дозволом про надання згоди на відновлення, отримало її, присвоїли кадастровий номер, звернулися на затвердження і - відмова. Кажуть, що не можемо затвердити бо змінилася площа, а це вже нова ділянка...ідіть і формуйте її в порядку відведення. Говоримо, так вона вже сформована, що ж формувати.... Це що так буває? Що порадите, форумчани? Дякую!
- nazar051
- Спец
- Повідомлень: 193
- З нами з: 04 грудня 2014 14:15
- Репутація: 51
- Область: Запорізька
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Допоможіть обрати правильний вид документації .
gelo, тех.док вст.-відновлення не передбачає відновлення з.д. із великими змінами в площі чі конфігурації, це питання врегульйвує ЗУ "Про ДЗК" прикінцеві та перехідні п.4
А вихід, на мою думку, тех.док щодо інвентаризації.
А вихід, на мою думку, тех.док щодо інвентаризації.
Допоможіть обрати правильний вид документації .
Цей варіант розглядаємо, звісно. Питання в другому, земельну ділянку кадастровий реєстратор таки зареєстрував, а отже з/д вважається сформованою. Тепер що її знов формувати шляхом інвентаризації?
-
- Спец
- Повідомлень: 57
- З нами з: 30 липня 2014 02:35
- Репутація: 1
- Область: Вінницька
- Місце роботи: ДЗК(область, район)
Допоможіть обрати правильний вид документації .
Оптимально здійснити поділ до відчудження нерухомого майна та внести відповідні зміни до договору оренди (декілька земельних ділянок), а надалі відчуджувати майно яке розміщене на окремій, сформованій ділянціgelo писав: Шановні форумчани допоможіть розібратися. Підприємство, що використовує з/д на правах оренди продає частину будівель і дає згоду новому власнику на вилучення частини з/д під цими будівлями. Новий власник укладає з міськрадою договір оренди.
Тепер підприємство має намір поділити з/д що залишилася з метою в подальшому відмовитися від її частини. Питання: яку доркументацію розробляти і який шлях самий оптимальний? Спасибі!
Відправлено через 9 хвилини 20 секунди:
Повинен зареєструвати. У нас був аналогічний випадок. Спочатку ділили, формували нові земельні ділянки, вносили зміни до договору, реєстрували права на нові ділянки на підставі змін до договору, далі знову угода до договору про припинення права користування окремою ділянкою. Було важко змусити кожен орган виконати свою роботу, але таки все вийшло. Хоча, на мою думку, все можно було зробити за одним правильно виписаним рішенням власника та одною додатковою угодою.paula писав: Державний реєстр прав на нерухоме майно не зареєструє додаткову угоду про зменшення орендованої площі. Земельний кадастр зареєструє земельні ділянки, утворені внаслідок поділу, за новими кадастровими номерами. Таким чином, втрачається сам предмет договору : площа інша, кадастровий номер також.