Закон р№ 2130 "Щодо удосконалення процедури відведення земельних ділянок"
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
-
- Спец
- Повідомлень: 83
- З нами з: 19 серпня 2008 10:10
- Репутація: 0
- Область: АР Крим
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Отлично! От 510 до 850 грн штраф человеку с зп в 1300 грнПорушення посадовою особою встановленого законодавством строку погодження (відмови у погодженні) документації із землеустрою тягне за собою накладення штрафу від тридцяти до п’ятдесяти неоподаткованих мінімумів доходів громадян.
Діяння, передбачене частиною першою цієї статті, вчинене посадовою особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за таке саме порушення

-
- Спец
- Повідомлень: 83
- З нами з: 19 серпня 2008 10:10
- Репутація: 0
- Область: АР Крим
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Заявление с отметкой о принятии :)Иришенька писав:основание в документах какое писать?
А по поводу графических материалов, которые нужно к заяве прикладывать - так это вообще мутно как-то.
Предлагается
заменить на простовикопіювання з кадастрової карти (плану) або інші графічні матеріали
Какая разница?графічні матеріали

- SBB
- Спец
- Повідомлень: 869
- З нами з: 15 квітня 2008 11:07
- Репутація: 25
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Юридичні послуги
розглядається зараз
[upd=1371725721][/upd]
кінцева редакція законопроекту
[upd=1371725721][/upd]
кінцева редакція законопроекту
Проект
(Тираж 20.06.2013)
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення процедури відведення земельних ділянок
Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
2. У Земельному кодексі України (Відомості Верховної Ради України, 2002 р., № 3-4, ст. 27):
1) у статті 118:
у частині шостій:
у третьому реченні слова “викопіювання з кадастрової карти (плану) або інші» виключити;
доповнити реченням такого змісту: «Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею»;
частину сьому доповнити абзацом третім такого змісту:
«У разі якщо у місячний строк з дня реєстрації клопотання Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, не надав дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або мотивовану відмову у його наданні, і якщо незаконність такої бездіяльності встановлена рішенням суду, таке рішення суду є дозволом на розроблення відповідного проекту землеустрою»;
2) у статті 123:
частину першу викласти в такій редакції:
“1. Надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.
Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі:
надання земельної ділянки із зміною її цільового призначення;
формування нової земельної ділянки (крім поділу та об’єднання).
Надання у користування земельної ділянки, зареєстрованої в державному земельному кадастрі відповідно до Закону України «Про Державний земельний кадастр», право власності на яку зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, без зміни її меж та цільового призначення здійснюється без складення документації із землеустрою.
Надання у користування земельної ділянки в інших випадках здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). У такому разі розроблення такої документації здійснюється на підставі дозволу, наданого Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування, уповноваженим здійснювати розпорядження цією земельною ділянкою, або на підставі рішення суду.
Земельні ділянки державної та комунальної власності, на яких розташовані будівлі, споруди, інші об'єкти нерухомого майна, що перебувають у державній чи комунальній власності, передаються особам, зазначеним у пункті “а” частини другої статті 92 цього Кодексу, лише на праві постійного користування»;
у другому реченні абзацу другого частини другої слова “викопіювання з кадастрової карти (плану) або інші» виключити ;
частину другу доповнити реченням такого змісту: «Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею»;
частину третю після абзацу другого доповнити новим абзацом такого змісту:
«У разі якщо у місячний строк з дня реєстрації клопотання Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, не надав дозвіл на розроблення документації із землеустрою або мотивовану відмову у його наданні, і якщо незаконність такої бездіяльності встановлена рішенням суду, таке рішення суду є дозволом на розроблення відповідної документації із землеустрою».
У зв’язку з цим абзац третій вважати абзацом четвертим.
1. Статтю 535 Кодексу України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., № 51, ст. 1122) викласти в такій редакції:
“Стаття 535. Порушення строку погодження (відмови у погодженні) документації із землеустрою
Порушення посадовою особою Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування встановленого законодавством строку погодження (відмови у погодженні) документації із землеустрою -
тягне за собою накладення штрафу від тридцяти до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Діяння, передбачене частиною першою цієї статті, вчинене посадовою особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за таке саме порушення, -
тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян».
II. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
- Chernov
- Спец
- Повідомлень: 2237
- З нами з: 26 грудня 2007 08:13
- Репутація: 18
- Область: Запорізька
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
Теперь Печерский суд будет подрабатывать раздачей земельных участков в Крыму.SBB писав:якщо незаконність такої бездіяльності встановлена рішенням суду, таке рішення суду є дозволом на розроблення відповідної документації із землеустрою»
А через пару лет после запуска "процесса" - начнется недецкая резня...
-
- Спец
- Повідомлень: 83
- З нами з: 19 серпня 2008 10:10
- Репутація: 0
- Область: АР Крим
- Місце роботи: Приватні проектні організації
К сожелению, в Крыму "резня" не прекращалась...Chernov писав:начнется недецкая резня

Причем "режут" и землю на дилянки, и участников этого процесса....
[upd=1371731059][/upd]
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/radan_gs09 ... 72&nom_s=2
За - 225 голоса, Рішення не прийняте
Я так понимаю, одного голоса не хватило?? facepalm
Відносно органів місцевого самоврядування стаття працювати не будена 100%, оскільки рішення приймається на сесії (колегіально), а не одноосібно посадовою особою. Сесії ради треба скликати кожну неділю щоб дотримуватись строків погодження документації 5+5=?“Стаття 535. Порушення строку погодження (відмови у погодженні) документації із землеустрою
Порушення посадовою особою Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування встановленого законодавством строку погодження (відмови у погодженні) документації із землеустрою -
тягне за собою накладення штрафу від тридцяти до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Діяння, передбачене частиною першою цієї статті, вчинене посадовою особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за таке саме порушення, -
тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян».
Дивіться текст статті 53-5 КУпАП, який міститься у законопроекті.Поковба писав:Ця стаття стосується органів, що погоджують документи із землеустрою відповідно до статті 186-1 ЗКУ. ОМС там нема.
“Стаття 53-5. Порушення строку погодження (відмови у погодженні) документації із землеустрою
Порушення посадовою особою Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування встановленого законодавством строку погодження (відмови у погодженні) документації із землеустрою -
тягне за собою накладення штрафу від тридцяти до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Діяння, передбачене частиною першою цієї статті, вчинене посадовою особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за таке саме порушення, -
тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян».
Депутати хочуть передбачити відповідальність ради за порушення строків прийняття відповідних рішень, але не знають як це зробити.
Для прикладу - Висновок за статтею 186-1 органи, що погоджують документацію, надали своєчасно, і що далі? Рада роками може не приймати рішення про передачу земель у власність чи надання у користування.
- Поковба
- Спец
- Повідомлень: 704
- З нами з: 13 вересня 2009 14:16
- Репутація: 0
- Область: Закарпатська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
- Контактна інформація:
Так, дійсно. Ви праві в тому, що застосувати її до посадових осіб ОМС не можливо. І не тільки тому, що "рішення приймається на сесії (колегіально)", а і тому що ради документацію із землеустрою не погоджують . У пункті 9 статті 118, пункті 10 статті 123 та статті 186 ЗКУ передбачено лише затвердження документації. Значення слів ПОГОДЖЕННЯ і ЗАТВЕРДЖЕННЯ є трохи різними.
- SBB
- Спец
- Повідомлень: 869
- З нами з: 15 квітня 2008 11:07
- Репутація: 25
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Юридичні послуги
Законопроект розглядається зараз
[upd=1372762504][/upd]
Законопроект, завдяки безсистемним поправкам нардепів прийнятий в цілому у сильно перекрученому вигляді.
Квінтесенція - принцип мовчазної згоди при вирішенні питання надання дозволу на розробку проекту відведення в порядку статті 118 ЗК застосовується без рішення суду, в порядку статті 123 ЗК - з рішенням суду.
Молодці, народні обранці!
[upd=1372832195][/upd]
закон був переголосований і прийнятий. Рішення суду в якості підстави застосування принципу мовчазної згоди було виключено з тексту
[upd=1372762504][/upd]
Законопроект, завдяки безсистемним поправкам нардепів прийнятий в цілому у сильно перекрученому вигляді.
Квінтесенція - принцип мовчазної згоди при вирішенні питання надання дозволу на розробку проекту відведення в порядку статті 118 ЗК застосовується без рішення суду, в порядку статті 123 ЗК - з рішенням суду.
Молодці, народні обранці!
[upd=1372832195][/upd]
закон був переголосований і прийнятий. Рішення суду в якості підстави застосування принципу мовчазної згоди було виключено з тексту
- dexter3000
- Спец
- Повідомлень: 1353
- З нами з: 29 серпня 2007 17:38
- Репутація: 10
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування
- Volodar
- Спец
- Повідомлень: 1795
- З нами з: 17 квітня 2008 12:41
- Репутація: 53
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
no На мою думку ні чого не зміниться.dexter3000 писав:Теперь можно готовиться к очередному всеукраинскому дурдому.
З огляду на специфіку нашої країни, принцип мовчазної згоди ніколи не діяв, і не запрацює у випадках надання дозволу на складання проекту відведення:
по-перше, який проектант захоче розробляти проект відведеня у таких випадках;
по-друге, що підтверджуватиме не прийняття рішення у визначений термін;
по-третє, такий проект відведення буде затверджуватися тим же органом. А за відсутності видачі дозволу прийняття рішення про його затвердження - фантастика
по-четверте, специфіка нашої країни

Закон - чистої води популізм без реальних кроків його втілення, так і залишиться всього-на-всього буковками в книжечці "Земельний кодекс"
- SBB
- Спец
- Повідомлень: 869
- З нами з: 15 квітня 2008 11:07
- Репутація: 25
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Юридичні послуги
Ну, я б не був таким категоричним. Закон, звичайно, для простих смертних навряд чи запрацює масово. Але для непростих - це цілком прийнятна схема надання дозволу на розроблення проектів відведення проблемних ділянок, які ніколи не були б надані у звичайному порядку. І це не просто популізм (можу, звичайно, помилятись, але...)Volodar писав:Закон - чистої води популізм без реальних кроків його втілення, так і залишиться всього-на-всього буковками в книжечці "Земельний кодекс"
- Volodar
- Спец
- Повідомлень: 1795
- З нами з: 17 квітня 2008 12:41
- Репутація: 53
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
"Непрості" завжди вирішували питання по "не простому"SBB писав:Але для непростих - це цілком прийнятна схема надання дозволу на розроблення проектів відведення проблемних ділянок, які ніколи не були б надані у звичайному порядку.

В будь-якій справі потрібно бачити кінцевий результат. Отримання дозволу на складання проекту відведення (через рішення або через мовчазну згоду) це далеко не кінцевий варіант. А щодо проблемних ділянок - так для "непростих" цей закон, що мертвому кадило...або я чогось не розумію
- SBB
- Спец
- Повідомлень: 869
- З нами з: 15 квітня 2008 11:07
- Репутація: 25
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Юридичні послуги
Лист Земельної спілки України Президенту та Міністерству юстиції України щодо принципу мовчазної згоди
http://zsu.org.ua/index.php/novosti/sobytiya1asso ... do-printsipu-movchaznoji-zgodi
http://zsu.org.ua/index.php/novosti/sobytiya1asso ... do-printsipu-movchaznoji-zgodi
Шановний Вікторе Федоровичу!
02 липня 2013 року Верховною Радою України було прийнято Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення процедури відведення земельних ділянок».
Вказаним Законом, зокрема, запроваджується правило, за яким у разі якщо у місячний строк, з дня реєстрації клопотання про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, вказаний дозвіл не наданий або не надана мотивована відмова у його наданні, то через місяць з дня закінчення зазначеного строку проект може бути розроблений без надання такого дозволу (принцип мовчазної згоди).
Вважаємо, що набрання чинності такими положеннями неодмінно спровокує масові корупційні зловживання з огляду на наступне.
По-перше, вважаємо, що така норма може широко використовуватись у корупційних схемах з вирішення питань щодо надання дозволів на розроблення проектів землеустрою у випадках, коли надання таких земельних ділянок у загальному порядку є неможливим з огляду на суспільний резонанс. Особливо це стосується відведення земельних ділянок, які мають особливу цінність для суспільства (землі лісового фонду, землі водного фонду, землі зелених зон, землі історичної забудови тощо). У разі набрання чинності прийнятим Законом, заінтересованій особі достатньо буде домовитись із керівником відповідного органу про те, що клопотання про надання дозволу буде проігноровано протягом двох місяців. Після їх спливу, особа буде мати право на розроблення землевпорядної документації, підстав не затвердити яку у відповідного органу не буде. В результаті, завдяки таким механізмам, з державної та комунальної власності можуть бути виведені значні масиви земель.
По-друге, внаслідок впровадження запропонованих норм цілком можливою є ситуація, коли проекти землеустрою щодо відведення однієї і тієї ж земельної ділянки можуть бути розроблені одночасно кількома особами, і всі вони будуть мати однакове право ініціювати державну реєстрацію земельної ділянки і вимагати передачі її у власність або користування. При цьому прийнятий Закон не визначає, наприклад, як мають у такому випадку діяти державні кадастрові реєстратори, а також органи, що є розпорядниками відповідних земель.
По-третє, Закон не містить дієвого механізму його реалізації. Так, незрозумілим є механізм здійснення державної реєстрації земельних ділянок, сформованих за проектом землеустрою, розробленим без дозволу на його виготовлення в порядку «мовчазної згоди». Це пояснюється тим, що згідно з частиною третьою статті 24 Закону України «Про Державний земельний кадастр»: «державна реєстрація земельних ділянок здійснюється за заявою: особи, якій за рішенням органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування надано дозвіл на розроблення документації із землеустрою, що є підставою для формування земельної ділянки при передачі її у власність чи користування із земель державної чи комунальної власності, або уповноваженої нею особи». Тобто наявність вказаного дозволу, оформленого рішенням відповідного органу влади, є обов’язковою умовою здійснення державної реєстрації земельної ділянки. Закон України «Про Державний земельний кадастр» не містить положень, які дозволяють здійснити державну реєстрацію земельної ділянки без наявності такого документу, в порядку застосування принципу мовчазної згоди.
Враховуючи викладене, та беручи до уваги можливі значні негативні наслідки набрання прийнятим Законом чинності, просимо відмовитись від його підписання та застосувати до нього «право вето».
Земельна спілка України
Я також схиляюсь такої думки.SBB писав:для непростих - це цілком прийнятна схема надання дозволу на розроблення проектів відведення проблемних ділянок, які ніколи не були б надані у звичайному порядку.
"страшно" буде тільки в перший раз, а далі - будуть просто додатково брати зверху за "принцип мовчазної згоди". Як за ризик.Volodar писав:по-перше, який проектант захоче розробляти проект відведеня у таких випадках;
відмітка про реєстрацію заяви на другому її примірнику плюс два місяці. Якщо раніше я мав у землевпорядну організацію представити дозвіл ради, то тепер - хтось (не зрозуміло хто) має представити вчасно прийняте рішення ради про відмову у наданні мені такого дозволу. Інакше - я замовляю проект. Причому такий, як було написано в моїй заяві.Volodar писав:по-друге, що підтверджуватиме не прийняття рішення у визначений термін;
Тут додатковий прикол може полягати в тому, що у заявах у довільній формі (не через дозвільні центри) як правило пишуть бог зна що. Таким самим може виявитись і проект.
А ось це - у випадку "непростих" якраз не проблема, а подарунок.Volodar писав:по-третє, такий проект відведення буде затверджуватися тим же органом. А за відсутності видачі дозволу прийняття рішення про його затвердження - фантастика
Ми дозволу на давали, але бачте, вони таки розробили. Ну, такі закони, що поробиш? Затвердити проект нас взагалі заставили силоміць в судовому порядку. Ми ж маємо підкоритися рішенню суду, адже живемо у правовій державі?
Хіба ми винні, що замість дитячого майданчика тепер буде розважальний центр?
- Volodar
- Спец
- Повідомлень: 1795
- З нами з: 17 квітня 2008 12:41
- Репутація: 53
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
тут можна погодитися: проектант взяв гроші, зробив документацію, а далі не його проблеми...zemkov писав:"страшно" буде тільки в перший раз, а далі - будуть просто додатково брати зверху за "принцип мовчазної згоди". Як за ризик.
Але проект погоджується, і кожна погоджувальна стурктура буде "просто додатково брати зверху за "принцип мовчазної згоди", але можуть і не взяти і не погодитити
Як Ви собі це представляєте: місцева рада/адміністрація робить розсилку свого рішення про відмову по всіх проектних організаціях України? з якої це радості?zemkov писав:то тепер - хтось (не зрозуміло хто) має представити вчасно прийняте рішення ради про відмову у наданні мені такого дозволу
на здоровий глузд: зареєстрована заява ніяк не може бути підставою на розробки проекту, оскільки не підтверджує факт не надання відмови.zemkov писав:відмітка про реєстрацію заяви на другому її примірнику плюс два місяці
Приклади (затвердження проекту за рішеням суду) в студію, будь-ласка.zemkov писав:Затвердити проект нас взагалі заставили силоміць в судовому порядку.
На моє переконання: дерибанити землю через "принцип мовчазної згоди" досить буде складно і дорого (занадто багато "якщо": якщо проектант візьметься, якщо погодження пройде, якщо затвердять, якщо рішення суду буде і т.д.).
На сьогодні вже давно (і це не секрет) існують відлагоджені схеми надання ділянок "своїм" в обхід аукціонів, історико-культурних, водоохоронних та інших обмежень, і тому навіщо використовувати якусь складну нову схему з багатьма "боками"? Хіба що для спортивного інтересу: а я й ще так хапнув...
____________________________________________________
Цікава позиція ЗСУ, як спілки що об"єднує землевпорядні організації:не обмежуючись проблемами землевпорядних організацій, проявляють вболівання за загальнодержавні інтереси, так би мовити запобігать зловживанням із розкрадання державного майна. Мабуть у разі підписання цього закону Президентом, ЗСУ звернеться до всіх своїх членів і не байдужих землевпорядників з проханням відмовитися від розробки проектів землеустрою за прнципом "мовчазної згоди", який має "можливі значні негативні наслідки"
можуть. А ще цим же законом вводиться адміністративна відповідальність за порушення строків погодження. "Відморозитись" не получиться, одже прийдеться таки погоджувати, або шукати штучну підставу для відмови, що також ризиковано.Volodar писав:...можуть і не взяти і не погодитити
Volodar писав:місцева рада/адміністрація робить розсилку свого рішення про відмову...
А я і не казав, що тут є здоровий глузд. Ніхто не буде займатись розсилкою. Думаю, проектант сам зконтактує з ОМС/РДА і дізнається про хід розгляду заяви. Але я не про це. Мабуть Ви мене не зрозуміли.Volodar писав:на здоровий глузд: зареєстрована заява ... не підтверджує факт не надання відмови.
Мова не про ВЧАСНО прийняте рішення про відмову. Якщо рішення ухвалено вчасно - питань не виникає. А ось після подання заяви два місяці пройшло, не дочекавшись ніякого рішення я отримую право замовити проект. А мою заяву по суті розглянуть і ухвалять рішення про відмову десь на 3-4-й місяць (хіба так не буває?). Дибілізм? Звичайно. Але ж це - реально.
А з рештою, я з Вами погоджуюсь. Реально, але надто складно.
- vova03121982
- Спец
- Повідомлень: 164
- З нами з: 18 січня 2011 16:52
- Репутація: 29
- Область: Рівненська
- Місце роботи: Інше