Сітка польових доріг
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
-
- Спец
- Повідомлень: 103
- З нами з: 07 лютого 2010 18:33
- Репутація: 3
- Область: Рівненська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Сітка польових доріг
Доброго дня шановні форумчани!
Роблю проект розмежування земель державної та комунальної власності, планово-картографічних матеріалів яким варто вірити не має, доводлиться все рисувати заново.
Питання: якої ширини мають бути польові дороги.
В интернеті ніяких нормативно-правових актів по цьому питанню не знайшов.
Роблю проект розмежування земель державної та комунальної власності, планово-картографічних матеріалів яким варто вірити не має, доводлиться все рисувати заново.
Питання: якої ширини мають бути польові дороги.
В интернеті ніяких нормативно-правових актів по цьому питанню не знайшов.
- Nat
- Спец
- Повідомлень: 1120
- З нами з: 10 грудня 2007 16:16
- Репутація: 3
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Інше
Відповідь:IAlexandrI писав:Питання: якої ширини мають бути польові дороги.
Проектування польової дорожної мережі. Кожне поле має бути зв'язане короткою дорогою з господарським центром. Дороги влаштовують по межах полів з підвітряного боку. Густота дорожної мережі визначається величиною вантажоперевезень. Наприклад, в овочевих і прифермерських сівозмінах, де одержують з 1 га велику кількість продукції, відстань між польовими дорогами 120–150 м, а в польових — 1000 м і більше. Ширина польових доріг — не більше 6–8 м, а допоміжних, де тракторні агрегати не переміщуються, — 4–5 м. При проектуванні сівозмін враховують напрям магістральних доріг. Вони мають проходити по межах полів.
У деяких випадках слід керуватися офіційно виданою літературою. Нормативні акти на жаль, не покривають усі ситуації. Але спробуйте ще пошукати серед СНиПів та ДБНівIAlexandrI писав:В интернеті ніяких нормативно-правових актів по цьому питанню не знайшов.
-
- Спец
- Повідомлень: 103
- З нами з: 07 лютого 2010 18:33
- Репутація: 3
- Область: Рівненська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Якщо керуватися ДБН то - "дорога господарського призначення 4,5 м"
В інтернеті знайшов - "Польові дороги проектують для узгодженого забезпечення зв'язку сівозмінних масивів, ділянок, які окремо обробляють, з магістральними і міжгосподарськими дорогами. Вони призначаються для перевезення вантажів, людей, сільськогосподарських машин тощо. За змістом, призначенням, шириною й умовами проектування польові дороги поділяються на основні і допоміжні; основні обслуговують більшу частину сівозмінного масиву або всю сівозміну і проектуються по межах полів, допоміжні обслуговують одне-два поля і проектуються по межах полів або ділянок, що окремо обробляються. Ширина основних польових доріг - 5-6, допоміжних - 3-4 м."
Плюс стаття представлена в повідомленні вище.
Чим керуватися невідомо!
Додано спустя 7 хвилин 31 секунду:
До кожного поля і до кожної земельної ділянки має бути можливим доїзд тракторного агрегату - тобто ширина має бути 5 м.
В інтернеті знайшов - "Польові дороги проектують для узгодженого забезпечення зв'язку сівозмінних масивів, ділянок, які окремо обробляють, з магістральними і міжгосподарськими дорогами. Вони призначаються для перевезення вантажів, людей, сільськогосподарських машин тощо. За змістом, призначенням, шириною й умовами проектування польові дороги поділяються на основні і допоміжні; основні обслуговують більшу частину сівозмінного масиву або всю сівозміну і проектуються по межах полів, допоміжні обслуговують одне-два поля і проектуються по межах полів або ділянок, що окремо обробляються. Ширина основних польових доріг - 5-6, допоміжних - 3-4 м."
Плюс стаття представлена в повідомленні вище.
Чим керуватися невідомо!
Додано спустя 7 хвилин 31 секунду:
До кожного поля і до кожної земельної ділянки має бути можливим доїзд тракторного агрегату - тобто ширина має бути 5 м.
-
- Спец
- Повідомлень: 53
- З нами з: 31 травня 2011 11:18
- Репутація: 2
- Область: Миколаївська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
-
- Спец
- Повідомлень: 617
- З нами з: 14 квітня 2010 16:16
- Репутація: 0
- Область: Рівненська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
За 3-и метрові я постійно, при виносі паїв, отримую в селян здюлей. Основне їхнє питання - То як я фірою розминусь і комбайном з 6-и метровою жаткою заїду? І що за придурки таку стежку запроектували? Отака ситуація в натурі.часопис писав:3 метрові будуть, не більше.
[upd=1365454649][/upd]
Гм. Хіба слово при-дур-ки вже матюкове?
- Nat
- Спец
- Повідомлень: 1120
- З нами з: 10 грудня 2007 16:16
- Репутація: 3
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Інше
Потрібно. Більш того, коли проектували масиви зрошення, передбачали обов"язково експлуатаційні дороги. Проекти ще й досі є шанс знайти в архівахDeNos писав:Підкажіть хто знає: чи потрібно проектувати дороги на зрошувальній ріллі?
в колишніх філіях Укрдіпроводгоспу (нині - державні проектні інститути, що підпорядковані Держводагенству)
Дороги мають прокладатися з умов експлуатації масивів. У підручниках по меліорації все мдожна за бажанням знафйти. Ну і СНиПи ніхто не відміняв відповідніChernov писав:Якщо реально, той хто бачив зрошування, знає, що то не богар. І дороги там прокладаються суто ситуаційно.
facepalmChernov писав:Там скоріше треба маршрути поливальних пристроїв прокладати.

-
- Спец
- Повідомлень: 617
- З нами з: 14 квітня 2010 16:16
- Репутація: 0
- Область: Рівненська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
Ми проектували 5 метрів. Правда були випадки, коли поле ділилось поздовж тільки межею, а дороги проектувались по обидва боки поля вздовж канав. Але це здебільшого на меліоративних (осушених) землях. Були, правда, й такі випадки, що дороги не проектувались взагалі, бо в одній з областей нам сказали, що польові дороги входять в склад середньої земельної частки і не можна відступати від проекту роздержавлення намальованого в земпроекті. А там чомусь забули й про охоронні зони каналів, і про польові дороги.Борщ писав:Хотілося б ще почути якої ширини проектувалися дороги між земельними ділянками (паями)
- AeroMaster
- Спец
- Повідомлень: 244
- З нами з: 17 травня 2008 23:37
- Репутація: 6
- Область: м.Київ
-
- Спец
- Повідомлень: 302
- З нами з: 09 листопада 2010 17:10
- Репутація: 0
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
По-різному. Приходять листівки із РДА, або із сільських рад виходячи з вимог РДА.AeroMaster писав:Борщ, а кто требует с Вас такое и на каком основании?
Підстави по-різному описані але зміст один - це державна земля і за неї треба платити. Дехто навіть розписує, чому вона державна, і обраховує незрозумілими методами скільки там тих проектних доріг. Ми готували відповіді, з проханням надати тех.документацію щоб знати, за що платити. Відповідь була дуже швидка, і агресивна . Приблизний смисл такий: "Йо-ма-йо, так візьміть і зробіть тех.документацію. Кому треба земля вам чи нам??? Нам треба орендну плату. Що від нас треба? Дозвільне розпорядження на розробку технічки? Не питання. Яке? скільки? Хоть зараз. Пишіть нам клопотання про видачу такого розпорядження. Погодження технічки гарантуємо в самі короткі строки і без черги.
Отак і живемо)))
-
- Спец
- Повідомлень: 260
- З нами з: 04 квітня 2013 18:19
- Репутація: 19
- Область: Полтавська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
-
- Спец
- Повідомлень: 302
- З нами з: 09 листопада 2010 17:10
- Репутація: 0
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
То ДЗА й зараз ними може розпоряджатися.
Ст.5 ЗКУ (ред.1992 року) -землі загального користування (внутрішньогосподарські шляхи, полезахисні лісосмуги....) КСП що ліквідуються або збанкротіли перереються у відання відповідних місцевих рад народних депутатів.
Згідно ЗКУ (ред.2001 року) -землі загального коритсування (внутрішньогосподарські шляхи, полезахисні лісосмуги....) КСП що ліквідуються або збанкротіли перереються у відання РДА якщо вони за межами населеного пункту, або ОМС якщо в межах.
Єдине що потрібно щоб РДА або ОМС надало бумажку, в якій рішенням загальних зборів колишніх членів КСП або їх уповноваженими, уповноважувати раду або РДА підписувати договір оренди таких землель. (ст.8 ЗУ "Про колективне с/г підприємство).
Зараз права розпорядження такими землями від РДА забрали і передали ДЗА.
Проблема в тому, що ніхто не хоче робити тех.документацію. А там... аукціони... facepalm
Ст.5 ЗКУ (ред.1992 року) -землі загального користування (внутрішньогосподарські шляхи, полезахисні лісосмуги....) КСП що ліквідуються або збанкротіли перереються у відання відповідних місцевих рад народних депутатів.
Згідно ЗКУ (ред.2001 року) -землі загального коритсування (внутрішньогосподарські шляхи, полезахисні лісосмуги....) КСП що ліквідуються або збанкротіли перереються у відання РДА якщо вони за межами населеного пункту, або ОМС якщо в межах.
Єдине що потрібно щоб РДА або ОМС надало бумажку, в якій рішенням загальних зборів колишніх членів КСП або їх уповноваженими, уповноважувати раду або РДА підписувати договір оренди таких землель. (ст.8 ЗУ "Про колективне с/г підприємство).
Зараз права розпорядження такими землями від РДА забрали і передали ДЗА.
Проблема в тому, що ніхто не хоче робити тех.документацію. А там... аукціони... facepalm
- dexter3000
- Спец
- Повідомлень: 1353
- З нами з: 29 серпня 2007 17:38
- Репутація: 10
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування
-
- Спец
- Повідомлень: 302
- З нами з: 09 листопада 2010 17:10
- Репутація: 0
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Було поле колгоспу "Сонечко" площею 100 га. Його розпаювали між 50 власниками і виготовили на 50 ділянок ДА. В проекті організації земельних часток паїв запроектовано між цими 50-ма ділянками проектні дороги, так звані підїзні шляхи, щоб кожен власник, який раптом захоче підїхати до своєї ділянки (хоч не зрозуміло чому) мав для цього дорогу.dexter3000 писав:Недопайованими землями колективної власності має розпоряджатися РДА
Ці запроектовані дороги - це недопайована земля? Це колективна власність?
-
- Спец
- Повідомлень: 288
- З нами з: 09 лютого 2009 18:11
- Репутація: 5
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Інше
А оце вже запитання? Польові дороги мають властивість з кожним роком змінювати свою конфігурацію. Дощі, господарські роботи і т.д. змінюють і межі польових доріг. Але головне питання, коли обробляють 100 га поля, хто бачив там якісь польові дороги між власниками паїв? ))) можна ..... со смеху.Борщ писав:Ці запроектовані дороги - це недопайована земля? Це колективна власність?
І куди не глянь, всюди одне запитання: хто робив такі землевпорядні нормативи? Він хоч розумів, що таке поле і для чого воно? От і я кажу, що:
"землеустроителей нужно готовить по двум профилям: инженер-землеустроитель и агроном-землеустроитель. первый - специалист по застроенной части территорий, второй - по с\х землям и экологическим проблемам по земле. первый хоть что-то должен знать по градостроительству и геодезии, а второй - разбираться в агрономии и знать, зачем вообще с\х угодья. то, что сейчас мы имеем в землеустроителях, это невежество и полный пофигизм по отношению к земле."
- Chernov
- Спец
- Повідомлень: 2237
- З нами з: 26 грудня 2007 08:13
- Репутація: 18
- Область: Запорізька
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
Коли ми писали свою програму http://gis-center.com/proekts/serv07.htm проектные дороги (их площадь) раскидывалась поровну между паями поля. Даже не знаю к каким землям отнести.... Но уж никак не к гос или ком или "недопайованым". Это людские земли.Борщ писав:Ці запроектовані дороги - це недопайована земля? Це колективна власність?