Нормативно грошова оцінка населених пунктів
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
-
- Повідомлень: 1
- З нами з: 04 березня 2010 09:01
- Репутація: 0
- Область: Кіровоградська
- Контактна інформація:
Нормативно грошова оцінка населених пунктів
Доброго дня!
Таке питання, для району розроблялась нормативно грошова оцінка населених пунктів.
Який сторок дії цієї нормативно грошової оцінки населених пунктів??? Читав, що 5-7 років...
Добре.. а, що тоді робити коли уже пройшло 5-7 років??? Чим користуватись?
Чи можна далі її індексувати... і користуватись поки ще не виготовили нової грошової оцінки населених пунктів?! Буде це законно?
Таке питання, для району розроблялась нормативно грошова оцінка населених пунктів.
Який сторок дії цієї нормативно грошової оцінки населених пунктів??? Читав, що 5-7 років...
Добре.. а, що тоді робити коли уже пройшло 5-7 років??? Чим користуватись?
Чи можна далі її індексувати... і користуватись поки ще не виготовили нової грошової оцінки населених пунктів?! Буде це законно?
Re: Нормативно грошова оцінка населених пунктів
ДОброго дня!!! Можливо в когось є тех. док-ція Нормативно грошової оцінки населеного пункту в електронному вигляді, було б дуже непогано, якщо хтось може поділитися!!! Наперед вдячна
- dexter3000
- Спец
- Повідомлень: 1353
- З нами з: 29 серпня 2007 17:38
- Репутація: 10
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування
Re: Нормативно грошова оцінка населених пунктів
Дехтяренко Юрій Федорович, Лихогруд Микола Григорович, Манцевич Юрій Миколайович, Палеха Юрій Миколайович. Методичні основи грошової оцінки земель в Україні: навч.-метод. посібник. — К. : Профі, 2007. — 620с., 4арк. рис. : рис., табл. — Бібліогр.: с. 388-389. — ISBN 966-96078-5-X. — ISBN 978-966-96078-5-0.NadinK писав:Коллеги, подскажите пожалуйста какую-нибудь книгу по которой можно быстро разобраться в проведении нормативной оценки населенных пунктов, а то только по законом и порядкам как-то не очень доходчиво.
Стандарт Держкомзему СОУ ДКЗР 0032632-012:2009 "Оцінка земель. Правила розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів" - http://www.dkzr.gov.ua/terra/control/uk ... t_id=37202
Re: Нормативно грошова оцінка населених пунктів
Підкажіть будь-ласка, в населеному пункті, місті, не зроблена нормативна оцінка, чи можна зробити нормативну оцінку окремої ділянки в межах міста, і як її робити практично? А якщо не можна, то як орендар повинен визначати свою суму оренди?
- Volodar
- Спец
- Повідомлень: 1795
- З нами з: 17 квітня 2008 12:41
- Репутація: 53
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Re: Нормативно грошова оцінка населених пунктів
Постанова КМУ вiд 23.03.1995 № 213 - там тільки нормативна оцінка земель населених пунктів. Хоча стаття 23 ЗУ "Про оцінку земель" "нормативної грошової оцінки земельних ділянок (не земель) у межах населених пунктів затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою."1980usr писав:Підкажіть будь-ласка, в населеному пункті, місті, не зроблена нормативна оцінка, чи можна зробити нормативну оцінку окремої ділянки в межах міста, і як її робити практично? А якщо не можна, то як орендар повинен визначати свою суму оренди?
З практики: нормативка в межах нас. пунктів - на весь населений пункт. У разі відсутності, орендна плата встановлювалася по рішенню місцевої ради в грошовому виразі або стільки-то ставок земельного податку
- dexter3000
- Спец
- Повідомлень: 1353
- З нами з: 29 серпня 2007 17:38
- Репутація: 10
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування
Re: Нормативно грошова оцінка населених пунктів
МIНIСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИNadinK писав:где можно найти размер санитарно-защитной зоны для цементного завода и маслоцеха
ДЕРЖАВНА САНIТАРНО-ЕПIДЕМIОЛОГIЧНА СЛУЖБА
ГОЛОВНИЙ ДЕРЖАВНИЙ САНIТАРНИЙ ЛIКАР УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
31.05.2002 N 21
Про затвердження Державних санітарних правил для підприємств, які виробляють рослинні олії
Spoiler
3. Санітарні вимоги до території
1. Планування території підприємства повинно забезпечувати
найбільш сприятливі умови для виробничого процесу та праці,
здійснюватися у відповідності з вимогами чинних будівельних норм
га правил (СНиП II-89).
2. При будівництві нових підприємств об'єкти, які
використовують розчинник не слід розташовувати по всьому
майданчику.
Для захисту будівель та споруд від проникання пари розчиннику
навкруги екстракційного цеху повинні бути передбачені дві зони, що
контролюються:
На відстані 15 м - зона суворого контролю будівництво у
вказаній зоні заборонено.
На відстані 30 м - зона з обмеженням будівництва будівель та
споруд.
3. Розмір санітарно-захисної зони - 100 м.
4. Підприємство, яке будується не може бути розташовано в
санітарно-захисній зоні інших підприємств, що виділяють шкідливі
речовини.
5. При будівництві нових підприємств та реконструкції діючих
цехів та дільниць застосовувати прогресивні технології виробництва
(замкнуті цикли, автоматизацію, комп'ютеризацію, комплексну
механізацію, дистанційне управління, безперервність процесів
виробництва, автоматичний контроль процесів та операцій), які
запобігають контакт людини з шкідливими та небезпечними
речовинами.
6. Територія підприємства повинна бути упорядкована, озелена.
Упорядкування та озелення площадки для підприємств, які будуються
необхідно виконувати згідно з вимога, и. СНиП II.
7. У зв'язку з тим, що територія виробництв, які виробляють
олію належить до вибухопожежонебезпечних, паління забороняється, а
застосування відкритого вогню дозволяється лише після підготовки
місця, оформлення дозволу та узгодження з пожежною охороною.
8. Огороджування території підприємства слід виконувати у
відповідності з СН 441. Стороннім особам вхід на територію
підприємства не дозволяється.
9. Головні проїзди, пішохідні доріжки, а також майданчики
перед експедиціями складами повинні мати тверде покриття.
10. Заглиблені резервуари, колодязі, люки повинні бути
закриті надійними кришками врівень з прилеглою територією, а під
час проведення ремонтних робіт повинні бути огороджені.
11. Для переходу каналів і траншей повинні бути встановлені
містки шириною не менше 0,8 м, огороджені поруччям висотою не
менше 1,0 м з суцільною зашивною знизу на висоту 0,15 м. Підходи
до містків повинні бути вільними і темної пори доби освітленими.
12. Територія підприємства повинна бути освітлена у
відповідності до діючих норм СНиП II-4.
13. По функціональному використанню територія підприємства
повинна поділятися на зони:
- передзаводську;
- виробничу;
- підсобно-складську.
14. Територія підприємства (двір) у теплий період року
повинна прибиратись регулярно по мірі забрудненості, але не рідше
1 разу на день з попереднім зволоженням водою. У зимовий час
проходи і проїзди повинні розчищатись від снігу і льоду, під час
ожеледиць посипатись піском.
15. Водозливи для відведення атмосферних опадів повинні
регулярно чиститись і своєчасно ремонтуватись.
16. Для збирання і тимчасового зберігання відходів сміття
повинні бути встановлені водонепроникні контейнери з кришками, які
щільно закриваються, вмістом не більше дводенного запасу.
17. Розміщення смітників допускається не ближче ніж на 25 м
від промислових та складських приміщень на асфальтових або
бетонних майданчиках, що перевищують площу дна смітника на 1 м у
різні боки.
18. Майданчик, на якому розміщено сміттєзбиральник необхідно
з трьох боків огородити бетонованою або цегляною стіною заввишки
1,5 метрів.
19. Чищення смітників повинно проводити по мірі їх
заповнення, але не рідше одного разу на день, з наступним миттям і
послідуючою дезинфекцією у літній час 20% розчином свіжо гашеного
вапна, або 10% розчином хлорного вапна (на відро води 1 кг
хлорного вапна). Контейнери, які підлягають обміну, повинні
надходити на підприємство тільки після чищення, миття та
дезинфекції.
Вивіз відходів та сміття з контейнерів проводиться
спеціальним транспортом, використовувати який для перевезення
сировини і готової продукції забороняється.
20. Майданчики для смітників повинні щоденно прибиратись і в
разі необхідності дезінфікуватися.
21. Не дозволяється заповнення контейнерів для відходів більш
ніж на 2/3 обсягу.
22. Туалети для відвідувачів, експедиторів, водіїв,
вантажників і т.п. рекомендується обладнувати блоково з підсобними
будівлями та самостійними виходами на територію.
Окремо стоячі туалети повинні знаходитись на відстані не менш
ніж 25 м від виробничих та складських приміщень.
Туалети необхідно постійно підтримувати у чистоті і щоденно
дезінфікувати 10 % розчином хлорного вапна або іншими рівноцінними
дезинфікуючими засобами.
23. Якщо є необхідність розташовувати відкриті та під навісом
склади пилячих матеріалів, треба застосовувати санітарні розриви
не менш 50 м до ближніх пройомів, що відкриваються в промислових
та допоміжних будівлях та приміщеннях, та 25 м пройомів, що
відкриваються в побутових приміщеннях.
24. Паливо, мастила та тара, що зберігається на дворі,
повинна бути складена під навісом.
25. Будівництво тимчасових будівель і споруд на території
виробничої зони діючого підприємства не дозволяється.
1. Планування території підприємства повинно забезпечувати
найбільш сприятливі умови для виробничого процесу та праці,
здійснюватися у відповідності з вимогами чинних будівельних норм
га правил (СНиП II-89).
2. При будівництві нових підприємств об'єкти, які
використовують розчинник не слід розташовувати по всьому
майданчику.
Для захисту будівель та споруд від проникання пари розчиннику
навкруги екстракційного цеху повинні бути передбачені дві зони, що
контролюються:
На відстані 15 м - зона суворого контролю будівництво у
вказаній зоні заборонено.
На відстані 30 м - зона з обмеженням будівництва будівель та
споруд.
3. Розмір санітарно-захисної зони - 100 м.
4. Підприємство, яке будується не може бути розташовано в
санітарно-захисній зоні інших підприємств, що виділяють шкідливі
речовини.
5. При будівництві нових підприємств та реконструкції діючих
цехів та дільниць застосовувати прогресивні технології виробництва
(замкнуті цикли, автоматизацію, комп'ютеризацію, комплексну
механізацію, дистанційне управління, безперервність процесів
виробництва, автоматичний контроль процесів та операцій), які
запобігають контакт людини з шкідливими та небезпечними
речовинами.
6. Територія підприємства повинна бути упорядкована, озелена.
Упорядкування та озелення площадки для підприємств, які будуються
необхідно виконувати згідно з вимога, и. СНиП II.
7. У зв'язку з тим, що територія виробництв, які виробляють
олію належить до вибухопожежонебезпечних, паління забороняється, а
застосування відкритого вогню дозволяється лише після підготовки
місця, оформлення дозволу та узгодження з пожежною охороною.
8. Огороджування території підприємства слід виконувати у
відповідності з СН 441. Стороннім особам вхід на територію
підприємства не дозволяється.
9. Головні проїзди, пішохідні доріжки, а також майданчики
перед експедиціями складами повинні мати тверде покриття.
10. Заглиблені резервуари, колодязі, люки повинні бути
закриті надійними кришками врівень з прилеглою територією, а під
час проведення ремонтних робіт повинні бути огороджені.
11. Для переходу каналів і траншей повинні бути встановлені
містки шириною не менше 0,8 м, огороджені поруччям висотою не
менше 1,0 м з суцільною зашивною знизу на висоту 0,15 м. Підходи
до містків повинні бути вільними і темної пори доби освітленими.
12. Територія підприємства повинна бути освітлена у
відповідності до діючих норм СНиП II-4.
13. По функціональному використанню територія підприємства
повинна поділятися на зони:
- передзаводську;
- виробничу;
- підсобно-складську.
14. Територія підприємства (двір) у теплий період року
повинна прибиратись регулярно по мірі забрудненості, але не рідше
1 разу на день з попереднім зволоженням водою. У зимовий час
проходи і проїзди повинні розчищатись від снігу і льоду, під час
ожеледиць посипатись піском.
15. Водозливи для відведення атмосферних опадів повинні
регулярно чиститись і своєчасно ремонтуватись.
16. Для збирання і тимчасового зберігання відходів сміття
повинні бути встановлені водонепроникні контейнери з кришками, які
щільно закриваються, вмістом не більше дводенного запасу.
17. Розміщення смітників допускається не ближче ніж на 25 м
від промислових та складських приміщень на асфальтових або
бетонних майданчиках, що перевищують площу дна смітника на 1 м у
різні боки.
18. Майданчик, на якому розміщено сміттєзбиральник необхідно
з трьох боків огородити бетонованою або цегляною стіною заввишки
1,5 метрів.
19. Чищення смітників повинно проводити по мірі їх
заповнення, але не рідше одного разу на день, з наступним миттям і
послідуючою дезинфекцією у літній час 20% розчином свіжо гашеного
вапна, або 10% розчином хлорного вапна (на відро води 1 кг
хлорного вапна). Контейнери, які підлягають обміну, повинні
надходити на підприємство тільки після чищення, миття та
дезинфекції.
Вивіз відходів та сміття з контейнерів проводиться
спеціальним транспортом, використовувати який для перевезення
сировини і готової продукції забороняється.
20. Майданчики для смітників повинні щоденно прибиратись і в
разі необхідності дезінфікуватися.
21. Не дозволяється заповнення контейнерів для відходів більш
ніж на 2/3 обсягу.
22. Туалети для відвідувачів, експедиторів, водіїв,
вантажників і т.п. рекомендується обладнувати блоково з підсобними
будівлями та самостійними виходами на територію.
Окремо стоячі туалети повинні знаходитись на відстані не менш
ніж 25 м від виробничих та складських приміщень.
Туалети необхідно постійно підтримувати у чистоті і щоденно
дезінфікувати 10 % розчином хлорного вапна або іншими рівноцінними
дезинфікуючими засобами.
23. Якщо є необхідність розташовувати відкриті та під навісом
склади пилячих матеріалів, треба застосовувати санітарні розриви
не менш 50 м до ближніх пройомів, що відкриваються в промислових
та допоміжних будівлях та приміщеннях, та 25 м пройомів, що
відкриваються в побутових приміщеннях.
24. Паливо, мастила та тара, що зберігається на дворі,
повинна бути складена під навісом.
25. Будівництво тимчасових будівель і споруд на території
виробничої зони діючого підприємства не дозволяється.
Міністерство охорони здоров'я України (МОЗ)
Наказ № 173 від 19.06.1996
Spoiler
Виробництва будівельної промисловості
Клас I. Санітарно-захисна зона 1000 м
1. Виробництво портландцементу, шлакопортландцементу та
пуцоланового цементу в кількості понад 150000 т/рік.
2. Виробництво магнезиту, доломіту та шамоту з випалом в
шахтних обертових та інших печах.
3. Виробництво асфальтобетону.
4. Підприємства та будівельні організації, на території яких
здійснюється транспортування та розігрівання бітуму.
Клас II. Санітарно-захисна зона 500 м
1. Виробництво гіпсу (алебастру).
2. Виробництво азбесту.
3. Виробництво вапна (вапняні заводи з шахтними та обертовими
печами).
4. Виробництво портландцементу, шлакопортландцементу та ін. в
кількості до 150000 т/рік.
Клас III. Санітарно-захисна зона 300 м
1. Виробництво штучних наповнювачів (керамзиту та ін.).
2. Виробництво скляної вати та шлакової шерсті.
3. Виробництво місцевих цементів (глиніт цементу,
романцементу, гіпсошлакового та ін.) у кількості до 5000 т/рік.
4. Виробництво толю та рубероїду.
Клас IV. Санітарно-захисна зона 100 м
1. Виробництво штучного каміння та бетонних виробів.
2. Елеватори цементів та інших курних будівельних матеріалів.
3. Виробництво будівельних матеріалів із відходів ТЕЦ.
4. Виробництво азбестоцементних виробів.
5. Виробництво полімерних будівельних матеріалів.
6. Виробництво фарфорових та фаянсових виробів.
7. Виробництво червоної та силікатної цегли.
8. Виробництво керамічних та вогнетривких виробів і мергелів.
9. Кам'яноливарні.
10. Виробництво скла.
Клас V. Санітарно-захисна зона 50 м
1. Підприємства по видобуванню каміння безвибуховим способом
та підприємства по обробці природного каміння.
2. Виробництво гіпсових виробів.
3. Виробництво камишиту, соломіту, диференту, фіброліту та
ін.
4. Виробництво глиняних виробів.
Клас I. Санітарно-захисна зона 1000 м
1. Виробництво портландцементу, шлакопортландцементу та
пуцоланового цементу в кількості понад 150000 т/рік.
2. Виробництво магнезиту, доломіту та шамоту з випалом в
шахтних обертових та інших печах.
3. Виробництво асфальтобетону.
4. Підприємства та будівельні організації, на території яких
здійснюється транспортування та розігрівання бітуму.
Клас II. Санітарно-захисна зона 500 м
1. Виробництво гіпсу (алебастру).
2. Виробництво азбесту.
3. Виробництво вапна (вапняні заводи з шахтними та обертовими
печами).
4. Виробництво портландцементу, шлакопортландцементу та ін. в
кількості до 150000 т/рік.
Клас III. Санітарно-захисна зона 300 м
1. Виробництво штучних наповнювачів (керамзиту та ін.).
2. Виробництво скляної вати та шлакової шерсті.
3. Виробництво місцевих цементів (глиніт цементу,
романцементу, гіпсошлакового та ін.) у кількості до 5000 т/рік.
4. Виробництво толю та рубероїду.
Клас IV. Санітарно-захисна зона 100 м
1. Виробництво штучного каміння та бетонних виробів.
2. Елеватори цементів та інших курних будівельних матеріалів.
3. Виробництво будівельних матеріалів із відходів ТЕЦ.
4. Виробництво азбестоцементних виробів.
5. Виробництво полімерних будівельних матеріалів.
6. Виробництво фарфорових та фаянсових виробів.
7. Виробництво червоної та силікатної цегли.
8. Виробництво керамічних та вогнетривких виробів і мергелів.
9. Кам'яноливарні.
10. Виробництво скла.
Клас V. Санітарно-захисна зона 50 м
1. Підприємства по видобуванню каміння безвибуховим способом
та підприємства по обробці природного каміння.
2. Виробництво гіпсових виробів.
3. Виробництво камишиту, соломіту, диференту, фіброліту та
ін.
4. Виробництво глиняних виробів.
- dexter3000
- Спец
- Повідомлень: 1353
- З нами з: 29 серпня 2007 17:38
- Репутація: 10
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування
Re: Нормативно грошова оцінка населених пунктів
0 лет 0 месяцев 0 дней 0 часов 0 минут 0 секунд. Ибо составление подобного рода "технических документаций" не соответствует требованиям нормативно-правовой базы.софійка писав:технической документации НГО отдельного участка в населенном пункте
З.Ы. А вообще, при условии регулярной индексации, нормативка действует до бесконечности.
Re: Нормативно грошова оцінка населених пунктів
Допоможіть розібратися із Законом України Про внесення змін до статті 209 ЗКУ № 2182-VI, а саме чи можливо використовувати кошти на проведення нормативної - грошової оцінки землі у 2011 році ? Буду дуже вдячний.
- dexter3000
- Спец
- Повідомлень: 1353
- З нами з: 29 серпня 2007 17:38
- Репутація: 10
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування
Re: Нормативно грошова оцінка населених пунктів
Можно.Shurazem писав:Допоможіть розібратися із Законом України Про внесення змін до статті 209 ЗКУ № 2182-VI, а саме чи можливо використовувати кошти на проведення нормативної - грошової оцінки землі у 2011 році ? Буду дуже вдячний.
2. Кошти, що надходять у порядку відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, використовуються на освоєння земель для сільськогосподарських і лісогосподарських потреб, поліпшення відповідних угідь, охорону земель відповідно до розроблених програм та проектів землеустрою, а також на проведення інвентаризації земель, проведення нормативної грошової оцінки землі, розмежування земель державної та комунальної власності. Використання цих коштів на інші цілі не допускається.
{ Частина друга статті 209 в редакції Закону N 2182-VI ( 2182-17 ) від 13.05.2010 } { Текст статті 209 в редакції Закону N 2154-VI ( 2154-17 ) від 27.04.2010 - зміни застосовуються у 2010 році; із змінами, внесеними згідно із Законом N 2182-VI ( 2182-17 ) від 13.05.2010; текст статті 209 в редакції Закону N 2457-VI ( 2457-17 ) від 08.07.2010 } { Додатково див. Закон N 2905-III ( 2905-14 ) від 20.12.2001 }
Re: Нормативно грошова оцінка населених пунктів
Все зрозуміло, але в цьму законі http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/m ... eg=2182-17 не передбачено проведення нормативної грошової оцінки, і набирає чинності з 01.01.11, хоча в Кодексі передбачено - казус.
- dexter3000
- Спец
- Повідомлень: 1353
- З нами з: 29 серпня 2007 17:38
- Репутація: 10
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування
Re: Нормативно грошова оцінка населених пунктів
После него приняты другие законы, которые формулируют указанную статью несколько по-иному.Shurazem писав:Все зрозуміло, але в цьму законі http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/m ... eg=2182-17 не передбачено проведення нормативної грошової оцінки, і набирає чинності з 01.01.11, хоча в Кодексі передбачено - казус.
-
- Спец
- Повідомлень: 98
- З нами з: 12 лютого 2009 15:52
- Репутація: 4
- Область: Запорізька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Re: Нормативно грошова оцінка населених пунктів
підкажіть будь-ласка, чим відрізняються приміська зона та зона впливу і як вони впливають на Км1?
- malecha
- Спец
- Повідомлень: 744
- З нами з: 22 квітня 2007 16:51
- Репутація: 35
- Область: Тернопільська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
- Контактна інформація:
Re: Нормативно грошова оцінка населених пунктів
Знаходження земельної ділянки в приміській зоні збільшує значення коефіцієнта Км1, так як Км1 є добутком коефіцієнтів: чисельність населення, адміністративний статус н.п., входження в приміську зону, наявність статусу курорту, входження до зон радіаційного забруднення.dimas писав:підкажіть будь-ласка, чим відрізняються приміська зона та зона впливу і як вони впливають на Км1?
А відповідно до таблиці 1.3. Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та насалених пунктів від 27.01.2006р., значення коефіцієнтів, які враховують місце розташування населених пунктів у приміських зонах великих міст більше 1.
Що мається на увазі під зоною впливу?

-
- Спец
- Повідомлень: 98
- З нами з: 12 лютого 2009 15:52
- Репутація: 4
- Область: Запорізька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Re: Нормативно грошова оцінка населених пунктів
В ДБН по розробці генпланів є й те й те поняття. На картографічному матеріалі визначена зона впливу, а Км1 порахували як для приміської зониmalecha писав:Знаходження земельної ділянки в приміській зоні збільшує значення коефіцієнта Км1, так як Км1 є добутком коефіцієнтів: чисельність населення, адміністративний статус н.п., входження в приміську зону, наявність статусу курорту, входження до зон радіаційного забруднення.
А відповідно до таблиці 1.3. Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та насалених пунктів від 27.01.2006р., значення коефіцієнтів, які враховують місце розташування населених пунктів у приміських зонах великих міст більше 1.
Що мається на увазі під зоною впливу?Впливу чого? радіокативного забруднення?

Востаннє редагувалось 30 травня 2013 13:58 користувачем dimas, всього редагувалось 4 разів.
Причина: п. 1.4.
Причина: п. 1.4.
-
- Спец
- Повідомлень: 78
- З нами з: 26 лютого 2011 18:17
- Репутація: 0
- Область: Луганська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
- Контактна інформація:
Re: Нормативно грошова оцінка населених пунктів
Я всего меньше месяца работаю землеустроителем и столкнулась с тем, что мне в совете никто не может подсказать как индексировать арендную плату. Помогите пожалуйста!
Если договор был заключен в 2007 году на сумму 60,62 грн. в год, то для того, чтобы индексировать, нужно ее умножить на 1,152 (коэффициент 2008 года)*1,059(2009)*1,0(2010), или же нужно еще умножать и на коэффициент 2007 года?
Если договор был заключен в 2007 году на сумму 60,62 грн. в год, то для того, чтобы индексировать, нужно ее умножить на 1,152 (коэффициент 2008 года)*1,059(2009)*1,0(2010), или же нужно еще умножать и на коэффициент 2007 года?

- Deputat33
- Спец
- Повідомлень: 155
- З нами з: 19 березня 2008 23:35
- Репутація: 4
- Область: Київська
- Місце роботи: Інше
Re: Нормативно грошова оцінка населених пунктів
Які особливості проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, якщо проекту та рішень про затвердження меж населеного пункту немає?
Додано через 1 година 58 хвилин 4 секунди:
а порядок індексації суми орендної плати повинно визначатись договором оренди земельної ділянки, або розраховуватись від вартості нормативної грошової оцінки земельної ділянки, яка індексується... Вам як землевпоряднику, не рекомендую втручатись у договірні відносини орендаря орендодавця, податкової адміністрації!
Додано через 1 година 58 хвилин 4 секунди:
Порядок індексації нормативної грошової оцінки визначений Наказом ДержкомземуWichblaDe писав:Я всего меньше месяца работаю землеустроителем и столкнулась с тем, что мне в совете никто не может подсказать как индексировать арендную плату. Помогите пожалуйста!
Если договор был заключен в 2007 году на сумму 60,62 грн. в год, то для того, чтобы индексировать, нужно ее умножить на 1,152 (коэффициент 2008 года)*1,059(2009)*1,0(2010), или же нужно еще умножать и на коэффициент 2007 года?
а порядок індексації суми орендної плати повинно визначатись договором оренди земельної ділянки, або розраховуватись від вартості нормативної грошової оцінки земельної ділянки, яка індексується... Вам як землевпоряднику, не рекомендую втручатись у договірні відносини орендаря орендодавця, податкової адміністрації!
Re: Нормативно грошова оцінка населених пунктів
Подскажите пожалуйста, совет разработал новую нормативно денежную оценку населённого пункта. Т.к. утверждение её является регуляторным актом, необходимо опубликовать данное решение в прессе. Нет ли у кого нибудь проекта решения из совета?
-
- Спец
- Повідомлень: 112
- З нами з: 15 липня 2009 11:14
- Репутація: 0
- Область: Волинська
Re: Нормативно грошова оцінка населених пунктів
Відповідно до "Порядку НГО земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів" застосовуються регіональний (Км1), зональний(Км2), локальний(Км3) коефіцієнти. Зональний коефіцієнт розраховується на підставі технічної документації з НГО для населеного пункту і залежить від економіко-планувальної зони і оціночного району і після затвердження НГО є сталим, а ось локальні коефіцієнти відповідно до НГО встановлюються для певної зони і земельної ділянки, відповівідно ло "Порядку....." таб.1.7 вони можуть змінюватись від і до. Питання що впливає на мінімальний показник і максимальний, з аналізу витягів з НГО вбачається що скрізь застосовують максимальні показники, при неформальному спілкуванні з працівниками управління чіткої відповіді не почув:- "просто сказали ставити ми і ставим". Прошу допомогти у даному питанні фахівців. Дякую Uchoba
- dexter3000
- Спец
- Повідомлень: 1353
- З нами з: 29 серпня 2007 17:38
- Репутація: 10
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування
Re: Нормативно грошова оцінка населених пунктів
"По-правильному" в техничке по нормативной денежной оценке населенного пункта должна быть карта распространения локальных факторов. При чем зона влияния каждого локального фактора теоретически может быть нарисована дифференцировано. Например, в зоне пешеходной доступности к общественному центру коэффициент варьируется от 1,04 до 1,20. Это значит, что впритык к общественному центру может быть выделена подзона, где берем коэффициент 1,20, потом вторая подзона с коэффициентом 1,12, потом самая удаленная третья подзона с коэффициентом 1,04. Но на практике никто ни черта не дифференцирует, потому что слишком сложно получается и заказчик хочет чтобы оценка была повыше. Одним словом - бюджет надо наполнять. Pionerjenikjenik писав:Питання що впливає на мінімальний показник і максимальний, з аналізу витягів з НГО вбачається що скрізь застосовують максимальні показники, при неформальному спілкуванні з працівниками управління чіткої відповіді не почув:- "просто сказали ставити ми і ставим".
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
-
- Спец
- Повідомлень: 112
- З нами з: 15 липня 2009 11:14
- Репутація: 0
- Область: Волинська
Re: Нормативно грошова оцінка населених пунктів
Дякую за швидку відповідь, тобто для кожної зони є перелік локальних коефіцієнтів і скоріш за все в НГО населеного пункту вони не деференціювались в залежності від віддаленості, чисто теоретично даний фактор може стати у суді як підстава скасування НГО населеного пункту, і все ж таки максимальне значення передбачено в НГО чи це людський фактор, коли ставляться у витягу з НГО. Дякую!! 

- werewolf
- Спец
- Повідомлень: 913
- З нами з: 22 січня 2008 17:46
- Репутація: 5
- Область: Запорізька
- Місце роботи: Інше
Re: Нормативно грошова оцінка населених пунктів
Навряд чи. Якщо коефіцієнти впливу локальних факторів знаходяться в межах вилки, затвердженої Порядком, у суду не знайдеться підстав для скасування. Суд може скасувати, якщо порушуються вимоги НПА. А те, слід було диференціювати коефіцієнт в межах допустимого, чи ні, вирішується між замовником розробником. Якщо не встановлено порушення порядку проведення НГО, а замовник ухвалив отриманий проект, то суд навряд чи зверне увагу на "неідеальність" проектування. Тим більше, якщо є позитивний висновок експертизи.jenikjenik писав: для кожної зони є перелік локальних коефіцієнтів і скоріш за все в НГО населеного пункту вони не деференціювались в залежності від віддаленості, чисто теоретично даний фактор може стати у суді як підстава скасування НГО населеного пункту
-
- Спец
- Повідомлень: 112
- З нами з: 15 липня 2009 11:14
- Репутація: 0
- Область: Волинська
Re: Нормативно грошова оцінка населених пунктів
Дякую за відповідь, просто прийшла доп.угода у зв'язку з новою НГО і при підставлені у витяг з НГО навіть середньоарифметичних значень локальних коефіцієнтів сума оренди зменшується близько 300 тис. грн. в рік(сума все ж таки відчутна), ось і виникає запитання чому максимум а не хоча б середньоарифметичне значення бо площі значні. І ще запитання, згідно п.3.5 порядку нормативної грошової оцінки ... "Коефіцієнт функціонального використання для земельних ділянок змішаного використання визначається як середньозважене (за площею) значення коефіцієнтів функціонального використання окремих частин земельної ділянки змішаного використання. Підставою для виділення частин земельної ділянки різного функціонального використання є виключно затверджені дані інвентаризації земельної ділянки та землеустрою." чи можливо провести інвентаризацію частин земельної ділянки і після затвердження платити за різним функціональним призначенням(основна площу займають очисні споруди Кф-0,65, а цільове промисловості - 1,2).
- werewolf
- Спец
- Повідомлень: 913
- З нами з: 22 січня 2008 17:46
- Репутація: 5
- Область: Запорізька
- Місце роботи: Інше
Re: Нормативно грошова оцінка населених пунктів
Щоб не виникали подібні складнощі при визначенні плати за землю, при інвентаризації земель підприємства краще виділяти окремі земельні ділянки за ознакою однорідності функціонального використання.jenikjenik писав: І ще запитання, згідно п.3.5 порядку нормативної грошової оцінки ... "Коефіцієнт функціонального використання для земельних ділянок змішаного використання визначається як середньозважене (за площею) значення коефіцієнтів функціонального використання окремих частин земельної ділянки змішаного використання. Підставою для виділення частин земельної ділянки різного функціонального використання є виключно затверджені дані інвентаризації земельної ділянки та землеустрою." чи можливо провести інвентаризацію частин земельної ділянки і після затвердження платити за різним функціональним призначенням(основна площу займають очисні споруди Кф-0,65, а цільове промисловості - 1,2).
Які угіддя зараз значаться на земельній ділянці, згідно форми 6-зем?
Не хочу вас розстроювати, але на питання "чому не сердньоарифметичне значення?" можна придумати не один десяток обгрунтованих (по крайній мірі, логічних) пояснень.jenikjenik писав: при підставлені у витяг з НГО навіть середньоарифметичних значень локальних коефіцієнтів сума оренди зменшується близько 300 тис. грн. в рік(сума все ж таки відчутна), ось і виникає запитання чому максимум а не хоча б середньоарифметичне значення
-
- Спец
- Повідомлень: 112
- З нами з: 15 липня 2009 11:14
- Репутація: 0
- Область: Волинська
Re: Нормативно грошова оцінка населених пунктів
Ось це і зацікавило, бо основна площа зайнята відстійниками води і потрібно застосовувати коефіцієни - 0,65werewolf писав:Щоб не виникали подібні складнощі при визначенні плати за землю, при інвентаризації земель підприємства краще виділяти окремі земельні ділянки за ознакою однорідності функціонального використання.
Ще немає перед очима проекту відводу, але в майбутньому опрацюю, а якщо віднесли все до промисловості, то чи можна зараз виділяти окремі частини земельної ділянки за ознакою однорідності функціонального використання, і це буде робитись через ст.51 ЗУ"Про землеустрій" чи через технічну документацію по інвентаризації земельної ділянки?werewolf писав:Які угіддя зараз значаться на земельній ділянці, згідно форми 6-зем?
А можна для прикладу назват хоч декілька, бо відчуваю що підприємство подасть у суд, а мені доведеться доказувати що не правильно застосовані локальні коефіцієнти? Дякую!!werewolf писав: можна придумати не один десяток обгрунтованих (по крайній мірі, логічних) пояснень
Востаннє редагувалось 30 травня 2013 13:58 користувачем jenikjenik, всього редагувалось 4 разів.
Причина: !!!Тег для створення цитати: [quote="нік"]текст, що цитується[/quote]
Причина: !!!Тег для створення цитати: [quote="нік"]текст, що цитується[/quote]
- werewolf
- Спец
- Повідомлень: 913
- З нами з: 22 січня 2008 17:46
- Репутація: 5
- Область: Запорізька
- Місце роботи: Інше
Re: Нормативно грошова оцінка населених пунктів
Пару з них вже вище привів Декстер 3000: з підзонами ускладнюється використання грошової оцінки; збільшення надходжень до бюджету; можна ще згадати про статус населеного пункту (місто); нарити купу прикладів аналогічного застосування в затверджених проектах максимальних значень Км3 і т.д.jenikjenik писав:А можна для прикладу назват хоч декілька, бо відчуваю що підприємство подасть у суд, а мені доведеться доказувати що не правильно застосовані локальні коефіцієнти? Дякую!!
А от як Ви збираєтесь відстоювати застосування середньоарифметичних значень коефіцієнтів, мені самому цікаво.