Посадова інструкція
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
-
- Спец
- Повідомлень: 85
- З нами з: 25 жовтня 2007 19:14
- Репутація: 0
- Область: Донецька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Посадова інструкція
Шановні колеги землевпорядники. Прошу Вас проаналізувати та висловитись щодо моєї посадової інструкції. Також прошу Вас підказати мені де я можу взяти (скачати) типову посадову інструкцію головного спеціаліста відділу Державного земельного кадастру ?
ЗАТВЕРДЖЕНО
Начальник Управління земельних
ресурсів у м. Сєвєродонецьк
Луганської області
_____________О.Б. Шляхтич
„__06___” ____09_______2007 р.
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
головного спеціаліста відділу Державного земельного кадастру
Управління земельних ресурсів у м. Сєвєродонецьк Луганської області
1. Загальні положення.
1.1. Головний спеціаліст відділу Державного земельного кадастру є державним службовцем, на якого покладено організацію робіт відділу, вирішення питань, пов’язаних з веденням земельного кадастру.
1.2. Головний спеціаліст відділу Державного земельного кадастру призначається на посаду за результатом конкурсу або стажування та звільняється з посади за розпорядженням начальника Управління.
1.3. На посаду головного спеціаліста відділу Державного земельного кадастру призначається особа, яка має вищу або середню спеціальну освіту.
1.4. Головний спеціаліст відділу Державного земельного кадастру підпорядковується начальнику Управління та заступнику начальника Управління.
1.5. Головний спеціаліст відділу Державного земельного кадастру зобов’язаний знати:
основи ведення Державного земельного кадастру з використанням комп’ютерної техніки; закони України в сфері земельних відносин, основи трудового законодавства, правила та норми техніки безпеки, облік та норми матеріалів земельного кадастру.
1.6. Головний спеціаліст відділу Державного земельного кадастру у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, декретами, постановами та розпорядженнями Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Держземагенства України, Головного управління земельних ресурсів у Луганській області, Положенням про Управління земельних ресурсів у м. Сєвєродонецьк Луганської області, Положенням про відділ Державного земельного кадастру Управління земельних ресурсів у м. Сєвєродонецьк, цією інструкцією та вказівками керівництва.
2. Функціональні обов’язки.
Головний спеціаліст відділу Державного земельного кадастру зобов’язаний:
2.1. Організувати виконання доручених відділу Державного земельного кадастру робіт.
2.2. Вести облік земельних ділянок та землекористувачів, проводити поповнення та обновлення даних земельного кадастру.
2.3. Контролювати процес виконання завдань, приймаючи заходи по забезпеченню виконання робіт, та їх якісного виконання, своєчасно подавати на розгляд керівництва питання, вирішення яких не входить до компетенції головного спеціаліста.
2.4. Контролювати виконання розрахунків з грошової оцінки земельних ділянок та визначення плати за землю та вводити ці дані до ПК.
2.5 Проводити роботу із зверненнями та скаргами громадян.
2.6. Готувати проекти рішень сесії Сєвєродонецької міської ради.
2.7. Відповідати за роботу в єдиному дозвільному офісі.
2.8. Відповідати за складання звітів по Державному земельному кадастру.
2.9. Відповідати за підготовку: висновків, умов відведення земельних ділянок та технічного завдання, довідок про склад угідь для підготовки технічної документації із землеустрою.
2.10. Відповідати за підготовку різного роду інформації, складеної згідно даних Державного земельного кадастру.
2.11. Готувати матеріали на розгляд комісії по підготовці висновків щодо вилучення (викупу) та надання земельних ділянок.
2.12. Забезпечувати виробничу дисципліну співробітників відділу, додержання правил внутрішнього розпорядку та техніки безпеки.
2.13. Регулярно вивчати та вдосконалювати професійні знання та навики.
2.14. Щомісячно надавати керівництву особисті плани робіт на місяць та звіт про їх виконання.
3. Права.
Головний спеціаліст відділу Державного земельного кадастру має право:
3.1. Приймати участь в формуванні плану та завдань відділу.
3.2. Вимагати від керівництва своєчасного надання завдань, а також конкретних вказівок про призначення, зміст, порядок та терміни виконання доручених робіт.
3.3. Вимагати від керівництва Управління наявності необхідного для виконання робіт устаткування, створення відповідних умов праці.
4. Відповідальність.
Головний спеціаліст відділу Державного земельного кадастру відповідає:
4.1. За достовірність відомостей при внесенні в дані Державного земельного кадастру та точність розрахунку грошової оцінки, висновків, умов відведення земельних ділянок та технічного завдання, довідок про склад угідь для підготовки технічної документації із землеустрою.
4.2. За збереження оргтехніки, майна та інших цінностей.
4.3. За своєчасність виконання обов’язків та використання наданих прав, передбачених цією інструкцією.
4.4. За додержання строків виконання доручених робіт.
4.5. За додержання норм професійної етики при роботі з громадянами.
4.6. За виконання вимог техніки безпеки та додержання правил виробничої дисципліни та внутрішнього розпорядку.
Ознайомлений: О.М.Гурін
При аналізі вищевказаної інструкції прошу Вас врахувати додаткову інформацію.
Додаткова інформація
1. Всі працівники Управління земельних ресурсів у м. Сєвєродонецьк Луганської області підпорядковуются начальнику Управління та заступнику начальника Управління.
2. Головний спеціаліст відділу Державного земельного кадастру Управління земельних ресурсів у м. Сєвєродонецьк Луганської області не має права доступу до місцевого фонду документації (архіву документів із землеустрою).
ЗАТВЕРДЖЕНО
Начальник Управління земельних
ресурсів у м. Сєвєродонецьк
Луганської області
_____________О.Б. Шляхтич
„__06___” ____09_______2007 р.
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
головного спеціаліста відділу Державного земельного кадастру
Управління земельних ресурсів у м. Сєвєродонецьк Луганської області
1. Загальні положення.
1.1. Головний спеціаліст відділу Державного земельного кадастру є державним службовцем, на якого покладено організацію робіт відділу, вирішення питань, пов’язаних з веденням земельного кадастру.
1.2. Головний спеціаліст відділу Державного земельного кадастру призначається на посаду за результатом конкурсу або стажування та звільняється з посади за розпорядженням начальника Управління.
1.3. На посаду головного спеціаліста відділу Державного земельного кадастру призначається особа, яка має вищу або середню спеціальну освіту.
1.4. Головний спеціаліст відділу Державного земельного кадастру підпорядковується начальнику Управління та заступнику начальника Управління.
1.5. Головний спеціаліст відділу Державного земельного кадастру зобов’язаний знати:
основи ведення Державного земельного кадастру з використанням комп’ютерної техніки; закони України в сфері земельних відносин, основи трудового законодавства, правила та норми техніки безпеки, облік та норми матеріалів земельного кадастру.
1.6. Головний спеціаліст відділу Державного земельного кадастру у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, декретами, постановами та розпорядженнями Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Держземагенства України, Головного управління земельних ресурсів у Луганській області, Положенням про Управління земельних ресурсів у м. Сєвєродонецьк Луганської області, Положенням про відділ Державного земельного кадастру Управління земельних ресурсів у м. Сєвєродонецьк, цією інструкцією та вказівками керівництва.
2. Функціональні обов’язки.
Головний спеціаліст відділу Державного земельного кадастру зобов’язаний:
2.1. Організувати виконання доручених відділу Державного земельного кадастру робіт.
2.2. Вести облік земельних ділянок та землекористувачів, проводити поповнення та обновлення даних земельного кадастру.
2.3. Контролювати процес виконання завдань, приймаючи заходи по забезпеченню виконання робіт, та їх якісного виконання, своєчасно подавати на розгляд керівництва питання, вирішення яких не входить до компетенції головного спеціаліста.
2.4. Контролювати виконання розрахунків з грошової оцінки земельних ділянок та визначення плати за землю та вводити ці дані до ПК.
2.5 Проводити роботу із зверненнями та скаргами громадян.
2.6. Готувати проекти рішень сесії Сєвєродонецької міської ради.
2.7. Відповідати за роботу в єдиному дозвільному офісі.
2.8. Відповідати за складання звітів по Державному земельному кадастру.
2.9. Відповідати за підготовку: висновків, умов відведення земельних ділянок та технічного завдання, довідок про склад угідь для підготовки технічної документації із землеустрою.
2.10. Відповідати за підготовку різного роду інформації, складеної згідно даних Державного земельного кадастру.
2.11. Готувати матеріали на розгляд комісії по підготовці висновків щодо вилучення (викупу) та надання земельних ділянок.
2.12. Забезпечувати виробничу дисципліну співробітників відділу, додержання правил внутрішнього розпорядку та техніки безпеки.
2.13. Регулярно вивчати та вдосконалювати професійні знання та навики.
2.14. Щомісячно надавати керівництву особисті плани робіт на місяць та звіт про їх виконання.
3. Права.
Головний спеціаліст відділу Державного земельного кадастру має право:
3.1. Приймати участь в формуванні плану та завдань відділу.
3.2. Вимагати від керівництва своєчасного надання завдань, а також конкретних вказівок про призначення, зміст, порядок та терміни виконання доручених робіт.
3.3. Вимагати від керівництва Управління наявності необхідного для виконання робіт устаткування, створення відповідних умов праці.
4. Відповідальність.
Головний спеціаліст відділу Державного земельного кадастру відповідає:
4.1. За достовірність відомостей при внесенні в дані Державного земельного кадастру та точність розрахунку грошової оцінки, висновків, умов відведення земельних ділянок та технічного завдання, довідок про склад угідь для підготовки технічної документації із землеустрою.
4.2. За збереження оргтехніки, майна та інших цінностей.
4.3. За своєчасність виконання обов’язків та використання наданих прав, передбачених цією інструкцією.
4.4. За додержання строків виконання доручених робіт.
4.5. За додержання норм професійної етики при роботі з громадянами.
4.6. За виконання вимог техніки безпеки та додержання правил виробничої дисципліни та внутрішнього розпорядку.
Ознайомлений: О.М.Гурін
При аналізі вищевказаної інструкції прошу Вас врахувати додаткову інформацію.
Додаткова інформація
1. Всі працівники Управління земельних ресурсів у м. Сєвєродонецьк Луганської області підпорядковуются начальнику Управління та заступнику начальника Управління.
2. Головний спеціаліст відділу Державного земельного кадастру Управління земельних ресурсів у м. Сєвєродонецьк Луганської області не має права доступу до місцевого фонду документації (архіву документів із землеустрою).
- Oleg
- Спец
- Повідомлень: 2311
- З нами з: 03 квітня 2007 11:55
- Репутація: 82
- Область: Волинська
- Місце роботи: Інше
Re: Посадова інструкція
Ось типова посадова з сайту Головдержслужби. Це для головного спеціаліста адміністрації...
ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ
Завдання, обов'язки та повноваження. Здійснює координацію та методичне керівництво одним з напрямів роботи підрозділу. Організовує та забезпечує контроль, аналіз та оцінку стану справ на відповідному напрямі діяльності. Розробляє поточні та бере участь у підготовці перспективних планів підрозділу, надає необхідну методичну допомогу співробітникам у виконанні завдань, доручень. Узагальнює у межах наданої компетенції практику застосування законодавства та хід реалізації державної політики у відповідній сфері управління. Веде розробку пропозицій, комплексів заходів, які стосуються відповідного напряму роботи, контролює організацію їх виконання. Бере участь в організації та проведенні нарад, семінарів, конференцій з відповідних питань. У межах наданої компетенції забезпечує підготовку проектів рішень та пропозицій керівництву на виконання доручень органів виконавчої влади вищого рівня. Розглядає листи та заяви підприємств, юридичних осіб, виконавчих комітетів та держадміністрацій підпорядкованого регіонального рівня з питань, що належать до його посадових функцій. Бере участь у розробленні нормативних та організаційно-методичних документів. Проводить експертизу документів, що стосуються відповідного напряму роботи підрозділу. Готує інформацію про результати цієї роботи. Застосовує оперативний зв'язок з різними регіонами України, радами народних депутатів та державними адміністраціями відповідних регіональних рівнів, науковими установами під час розв'язання питань, що стосуються його компетенції.
Має право. Представляти інтереси підрозділу в інших органах виконавчої влади з питань, що належать до його компетенції. Брати участь у контролі (перевірці) дотримання законодавства місцевими державними адміністраціями нижчого рівня, підприємствами, установами та організаціями різних форм власності згідно з чинним законодавством. Вносити (готувати) проект запитів на отримання відповідної статистичної інформації та інших даних від державних органів влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, політичних партій, громадських та релігійних організацій, їх філій та відділень незалежно від форм власності, необхідні для виконання посадових обов'язків. Вносити пропозиції щодо вдосконалення роботи свого підрозділу.
Повинен знати. Конституцію України; закони України, нормативні документи, що стосуються державної служби та місцевих державних адміністрацій; укази та розпорядження Президента України, постанови та розпорядження Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, органів виконавчої влади вищого рівня, а також рішення та постанови Верховної Ради Автономної Республіки Крим, прийняті у межах їх повноважень, що регулюють розвиток відповідних сфер управління; практику застосування чинного законодавства; основи державного управління, економіки, фінансів та права; інструкцію з діловодства; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби.
Кваліфікаційні вимоги. Повна або базова вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, бакалавра.
Стаж роботи за фахом на державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року, або стаж роботи за фахом в інших сферах економіки не менше 3 років.
Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.
P.S.
А щодо твоєї:
у вас нема юриста чи як? Як на мене пункти 2.5, 2.6, 2.7 це для нього... Хоча це моя думка. Як кажуть - хазяїн, барін...
ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ
Завдання, обов'язки та повноваження. Здійснює координацію та методичне керівництво одним з напрямів роботи підрозділу. Організовує та забезпечує контроль, аналіз та оцінку стану справ на відповідному напрямі діяльності. Розробляє поточні та бере участь у підготовці перспективних планів підрозділу, надає необхідну методичну допомогу співробітникам у виконанні завдань, доручень. Узагальнює у межах наданої компетенції практику застосування законодавства та хід реалізації державної політики у відповідній сфері управління. Веде розробку пропозицій, комплексів заходів, які стосуються відповідного напряму роботи, контролює організацію їх виконання. Бере участь в організації та проведенні нарад, семінарів, конференцій з відповідних питань. У межах наданої компетенції забезпечує підготовку проектів рішень та пропозицій керівництву на виконання доручень органів виконавчої влади вищого рівня. Розглядає листи та заяви підприємств, юридичних осіб, виконавчих комітетів та держадміністрацій підпорядкованого регіонального рівня з питань, що належать до його посадових функцій. Бере участь у розробленні нормативних та організаційно-методичних документів. Проводить експертизу документів, що стосуються відповідного напряму роботи підрозділу. Готує інформацію про результати цієї роботи. Застосовує оперативний зв'язок з різними регіонами України, радами народних депутатів та державними адміністраціями відповідних регіональних рівнів, науковими установами під час розв'язання питань, що стосуються його компетенції.
Має право. Представляти інтереси підрозділу в інших органах виконавчої влади з питань, що належать до його компетенції. Брати участь у контролі (перевірці) дотримання законодавства місцевими державними адміністраціями нижчого рівня, підприємствами, установами та організаціями різних форм власності згідно з чинним законодавством. Вносити (готувати) проект запитів на отримання відповідної статистичної інформації та інших даних від державних органів влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, політичних партій, громадських та релігійних організацій, їх філій та відділень незалежно від форм власності, необхідні для виконання посадових обов'язків. Вносити пропозиції щодо вдосконалення роботи свого підрозділу.
Повинен знати. Конституцію України; закони України, нормативні документи, що стосуються державної служби та місцевих державних адміністрацій; укази та розпорядження Президента України, постанови та розпорядження Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, органів виконавчої влади вищого рівня, а також рішення та постанови Верховної Ради Автономної Республіки Крим, прийняті у межах їх повноважень, що регулюють розвиток відповідних сфер управління; практику застосування чинного законодавства; основи державного управління, економіки, фінансів та права; інструкцію з діловодства; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби.
Кваліфікаційні вимоги. Повна або базова вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, бакалавра.
Стаж роботи за фахом на державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року, або стаж роботи за фахом в інших сферах економіки не менше 3 років.
Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.
P.S.
А щодо твоєї:
у вас нема юриста чи як? Як на мене пункти 2.5, 2.6, 2.7 це для нього... Хоча це моя думка. Як кажуть - хазяїн, барін...
-
- Спец
- Повідомлень: 85
- З нами з: 25 жовтня 2007 19:14
- Репутація: 0
- Область: Донецька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Re: Посадова інструкція
Дуже дякую за аналіз посадової інструкції. Так у нас дійсно немає юриста або юридиного відділу :(
- hap
- Спец
- Повідомлень: 412
- З нами з: 18 березня 2008 15:38
- Репутація: 60
- Область: Львівська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Re: Посадова інструкція
ДОВІДНИК ТИПОВИХ ПРОФЕСІЙНО-КВАЛІФІКАЦІЙНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПОСАД ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ, затверджений наказом Головдержслужби України від 1 вересня 1999 р. N 65 (в редакції наказу Головного управління державної служби України від 21 травня 2004 р. N 74). В ньому є РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПІДГОТОВКИ ПОСАДОВИХ ІНСТРУКЦІЙ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ
Re: Посадова інструкція
народ а может у кого есть на фирме посадова инструкция начальника отдела и главного инженера!! буду благодарен!
-
- Повідомлень: 8
- З нами з: 16 березня 2009 21:23
- Репутація: 0
- Область: АР Крим
- Контактна інформація:
Re: Посадова інструкція
Господа!!! ищу конкретные инструкции в исключительно городском управлении земельных ресурсов Госкомзема
(нужны для сравнения, так как руководству ненравятся разработанные мною по шаблону:
"ДОВІДНИК ТИПОВИХ ПРОФЕСІЙНО-КВАЛІФІКАЦІЙНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПОСАД ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ"
с резолюцией:
"нехватает конкретики"
прошу выложить на форум или скинуть на yaros-rezсобачькаyandex.ru
(нужны для сравнения, так как руководству ненравятся разработанные мною по шаблону:
"ДОВІДНИК ТИПОВИХ ПРОФЕСІЙНО-КВАЛІФІКАЦІЙНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПОСАД ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ"
с резолюцией:
"нехватает конкретики"
прошу выложить на форум или скинуть на yaros-rezсобачькаyandex.ru
Re: Посадова інструкція
ДОЛЖНОСТНАЯ ИНСТРУКЦИЯ СПЕЦИАЛИСТА II КАТЕГОРИИ (ЗЕМЛЕУСТРОИТЕЛЬ МУНИЦИПАЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ)
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
Re: Посадова інструкція
Скиньте, будь-ласка, хто-небудь Розподіл обов’язків між начальником і заступником та зразок наказу, яким він затверджується (бажано міськ.управління). Дякую 

-
- Спец
- Повідомлень: 787
- З нами з: 01 червня 2008 21:44
- Репутація: 30
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Re: Посадова інструкція
volodya писав:Скиньте будьте такі ласкаві посадову інструкцію інженера землевпорядника та інженера геодезиста на приватному підприємстві.
Дуже потрібно!
Наперед дякую.
Там дуже багато різних інструкцій
http://work.com.ua/documents/job-descriptions/
Re: Посадова інструкція
А не підскажете таку річ, приватний підприємець, без найманої робочої сили, з ліцензією землевпорядника має мати посадову інструкцію.
З ліцензійних умов:
I. Загальні положення
1.20. Посадові інструкції працівників усіх посад, зазначених у штатному розписі ліцензіата, повинні бути розроблені відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого керівником ліцензіата.
З ліцензійних умов:
I. Загальні положення
1.20. Посадові інструкції працівників усіх посад, зазначених у штатному розписі ліцензіата, повинні бути розроблені відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого керівником ліцензіата.
Re: Посадова інструкція
Дивись п.1.19Visco писав:А не підскажете таку річ, приватний підприємець, без найманої робочої сили, з ліцензією землевпорядника має мати посадову інструкцію.
З ліцензійних умов:
I. Загальні положення
1.20. Посадові інструкції працівників усіх посад, зазначених у штатному розписі ліцензіата, повинні бути розроблені відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого керівником ліцензіата.
1.19. Назви посад та професій у штатному розписі ліцензіата (юридичної особи) мають відповідати Національному класифікатору України "Класифікатор професій" ДК 003:2005, затвердженому наказом Держспоживстандарту України від 26.12.2005 N 375 ( v0375609-05, vb375609-05, vc375609-05 ).
Штатний розпис у ФО-П за визначенням не може бути
Re: Посадова інструкція
зЄмлемЭр, вдячний Вам за відповідь
Не по темі
ПРАВИЛА!!! дякуємо "+" жмемо!!!
- malecha
- Спец
- Повідомлень: 744
- З нами з: 22 квітня 2007 16:51
- Репутація: 35
- Область: Тернопільська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
- Контактна інформація:
Re: Посадова інструкція
а чи може оригінал посадової інструкції зберігатися в особовій справі? чи де б він мав зберігатися?
Re: Посадова інструкція
Не може. Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 1998 р.malecha писав:а чи може оригінал посадової інструкції зберігатися в особовій справі? чи де б він мав зберігатися?
N 731 (із змінами) в особовій справі повинні міститися такі документи:
1) особова картка (форма П-2ДС) ( z0484-95 ) з відповідними додатками та фотокарткою розміром 4х6 сантиметрів;
2) копії документів про освіту, у тому числі про повну вищу освіту, науковий ступінь, вчене звання, підвищення кваліфікації; { Пункт 2 розділу 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1151 ( 1151-2007-п ) від 19.09.2007 }
2-1) медична довідка про стан здоров'я претендента на посаду керівника, заступника керівника центрального органу виконавчої влади, а також голови місцевої державної адміністрації за формою, встановленою МОЗ; { Розділ 1 доповнено пунктом 2-1 згідно з Постановою КМ N 1151 ( 1151-2007-п ) від 19.09.2007 }
3) відповідно до статті 13 Закону України "Про державну службу" ( 3723-12 ) відомості про доходи, зобов'язання фінансового характеру та майновий стан державного службовця чи особи, що претендує на заняття посади державного службовця (далі - претендент), і членів його сім'ї;
4) підписані претендентом попередження про встановлені законодавством України обмеження, пов'язані з прийняттям на державну службу та її проходженням, а також документ про ознайомлення із Загальними правилами поведінки державного службовця; ( Пункт 4 абзацу другого розділу 1 в редакції Постанови КМ N 56 ( 56-2001-п ) від 24.01.2001 )
5) довідка про наявність встановленої форми допуску до державної таємниці (для відповідних посад);
6) біографічна довідка, подання про призначення на посаду, картка погодження (у разі потреби);
7) погодження, передбачені законодавством для призначення на посади керівників відповідних органів;
8) довідка про перебування у кадровому резерві (для осіб, зарахованих до кадрового резерву);
9) направлення на роботу (для магістрів державного управління і випускників вищих навчальних закладів, які навчалися за кошти державного бюджету); { Пункт 9 розділу 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1151 ( 1151-2007-п ) від 19.09.2007 }
10) заява про участь у конкурсі, протокол (витяг з протоколу) конкурсної комісії (для осіб, які призначаються на конкурсній основі);
11) заява для проходження стажування на відповідній посаді, індивідуальний план стажування та доповідна записка про стажування з висновками керівника структурного підрозділу (для осіб, які проходили стажування);
12) заява щодо призначення на відповідну посаду.
Після призначення працівника на посаду державного службовця до особової справи додаються:
1) наказ, розпорядження про призначення на посаду;
2) копії указів, постанов, наказів, розпоряджень органів вищого рівня про призначення (рішень про обрання) на посаду (у випадках, передбачених законодавством);
3) текст Присяги, скріплений підписом державного службовця (для осіб, уперше прийнятих на державну службу);
4) копії документів про надані пільги;
5) копія паспорта;
6) копія військового квитка (для військовозобов'язаних);
7) опис документів особової справи.
Працівник кадрової служби, отримуючи матеріали до особової справи, повинен перевірити дотримання правил їх заповнення, відповідність зазначених у них відомостей оригіналам документів (паспорта, військового квитка, документа про освіту, у тому числі про повну вищу освіту тощо). { Абзац розділу 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1151 ( 1151-2007-п ) від 19.09.2007 }
Особова справа повинна бути сформована і зареєстрована у книзі обліку руху особових справ не пізніше тижневого терміну з дня призначення на посаду.
Після формування та реєстрації особової справи на паперових носіях працівник кадрової служби формує особову справу в електронній формі у порядку, визначеному Головдержслужбою. { Розділ 1 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 1151 ( 1151-2007-п ) від 19.09.2007 }
Текст постанови КМУ
http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/ ... 731-98-%EF
Оригінали посадових інструкцій (із підписами працівників про ознайомлення)
повинні зберігатися у працівника кадрової служби. У номенклатурі справ відділу
для цього передбачена окрема папка та визначено термін їх зберігання.
Копії посадових інструкцій зберігаються у структурних підрозділах
(також включені до номенклатури справ структурного підрозділу).
- Шаман
- Спец
- Повідомлень: 92
- З нами з: 22 січня 2008 16:51
- Репутація: 0
- Область: Кіровоградська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Re: Посадова інструкція
Такі підходять?volodya писав:Скиньте будьте такі ласкаві посадову інструкцію інженера землевпорядника та інженера геодезиста на приватному підприємстві.
Дуже потрібно!
Наперед дякую.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
-
- Спец
- Повідомлень: 2015
- З нами з: 18 листопада 2007 16:32
- Репутація: 88
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Re: Посадова інструкція
Поділіться, будь ласка, посадовою інструкцією спеціаліста - юрисконсульта райвідділу Держкомзему.
Дякую!
Дякую!
- Volodar
- Спец
- Повідомлень: 1795
- З нами з: 17 квітня 2008 12:41
- Репутація: 53
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Re: Посадова інструкція
А чому б і ні?Pogannka писав:А скажіть-но будь ласка, колеги, чи можливо в положення про юрсектор райзему "запхнути" окрім звернень громадян ще й кадрові питання та діловодство? NoNo
Re: Посадова інструкція
а якщо назва "юридичний сектор" не відображає цього? на якій підставі? адже типове положення завтерджене постановою КМУ № 1040 такого не передбачає 

Re: Посадова інструкція
Можливо у когось є посадова інструкція ліцетатора,поділітся.Буду вдячний.
Re: Посадова інструкція
А зачем надо, для лицензионных условий?Hmelya писав:Можливо у когось є посадова інструкція ліцетатора,поділітся.Буду вдячний.
Re: Посадова інструкція
Да,если Вы сдали документы и получили лицензию,то,пожалуста дайте список необходимых документов.
Re: Посадова інструкція
Скинул в личку.Hmelya писав:Да,если Вы сдали документы и получили лицензию,то,пожалуста дайте список необходимых документов.
- Колокольчиков
- Спец
- Повідомлень: 92
- З нами з: 15 вересня 2009 15:56
- Репутація: 12
Re: Посадова інструкція
и мне!!!!!!!!!!!)))
- KalininaII
- Молодший спец :)
- Повідомлень: 39
- З нами з: 25 листопада 2009 13:30
- Репутація: 0
- Область: Сумська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Re: Посадова інструкція
если не трудно, и мне пожалуста