Зміна цільового призначення.
Додано: 26 червня 2017 08:45
Можливо комусь стане в пригоді. Зміна ЦП в межах категорії
Hidden text. You must register
Для землевпорядників, і зацікавлених
http://www.zemres.com/forum/
Спочатку бажано зробити ДПТ або хочаб ескіз і погодити їх, а потім робити зміну цільового у якій послідовності як на мене то різниці немає. Але є одне запитання може хто зтикався з таким: реєстратор вимагає перед внесенням відомостей про земельну ділянку цільове якої змінюється затвердити проект, а вже потім він визначить кадастровий номер і внесе відомості. Вибити з нього на підставі якого закону неможливо "мовчить як партизан" хоч мішок на голову нядягай і вліс. Якщо хто в курсі де це написано то поділіться інформацією.
Зустрічала пояснення, що у їх улюбленій постанові 1051 є таке
112. Після прийняття органом державної влади чи органом місцевого самоврядування рішення про затвердження документації із землеустрою, яка є підставою для державної реєстрації земельної ділянки, та надання Держгеокадастру або його територіальному органові відповідно до компетенції засвідченої копії такого рішення Державний кадастровий реєстратор протягом двох робочих днів з моменту її отримання вносить відповідні відомості до Поземельної книги в електронній (цифровій) та паперовій формі.
До Поземельної книги в паперовій формі додається засвідчена копія рішення, яке є підставою для внесення відомостей до неї.
При зміні ціль. призн. кадастровий номер вже є, тому можна сміло затвердти проект і потім до реєстратора.ПиратФлинт писав: ↑29 червня 2017 16:00Але є одне запитання може хто зтикався з таким: реєстратор вимагає перед внесенням відомостей про земельну ділянку цільове якої змінюється затвердити проект, а вже потім він визначить кадастровий номер і внесе відомості. Вибити з нього на підставі якого закону неможливо "мовчить як партизан" хоч мішок на голову нядягай і вліс. Якщо хто в курсі де це написано то поділіться інформацією.
Воно то так але це лише наша з вами і реєстратора логіка, а де законодавче підгрунтя. Завтра орган ОМС скаже, що без реєстрації і витяга він нічого затверджувати не буде і що далі? Нашої логіки не прикладеш, хоча з нею можна погодитись.
Реєстратор не буде вносити відомості про зміну ЦП на підставі не затвердженого проекту. А якщо він ніколи не затвердиться (передумає замовник, чи не затвердить ОМС)? В кадастрі навічно зависне інформація про нове ЦП, а потім спитають ДКР, на підставі чого ти мовляв туди його вніс. Згідно ЗУ "Про ДЗК", відомості про цільове призначення земельних ділянок вносяться до Державного земельного кадастру на підставі проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, яким передбачена зміна її цільового призначення. Частинами 2,3 статті 20 ЗКУ визначено хто провадить цю зміну, тобто, затверджує проекти по зміні ЦП. Тому, вважаю, що виключно по результатах затвердження вносяться відповідні зміни до ДЗК.ПиратФлинт писав: ↑03 липня 2017 11:27 Завтра орган ОМС скаже, що без реєстрації і витяга він нічого затверджувати не буде і що далі?
.
Можна зрозуміти й так: проектом передбачено зміну ЦП, хоча зміни ЦП ще не відбулося, оскільки проект по зміні ЦП не затверджений, а тільки передбачається його затвердити. Хто зна..... З високих трибун, по селектору, пан Краснолуцький стверджував, що тільки після затвердження...2. Відомості про цільове призначення земельних ділянок вносяться до Державного земельного кадастру:
а) щодо категорії земель:
на підставі відповідної документації із землеустрою, яка розробляється при формуванні земельних ділянок, - щодо земельних ділянок, які формуються;
на підставі проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, яким передбачена зміна її цільового призначення;
Зміна ЦП проводиться шляхом розробки ПЗ. Статтею 50 ЗУ "Про землеустрій" визначено виключний перелік матеріалів, які входять в склад проекту. Рішення чи розпорядження про його затвердження не входять в склад проекту землеустрою, а отже, й подавати їх для внесення змін про ЦП в ДЗК не передбачено.121. Для внесення до відомостей про земельну ділянку змін щодо цільового призначення земельної ділянки, складу угідь, нормативної грошової оцінки, а також до відомостей про межі земельної ділянки (у разі їх встановлення (відновлення) за фактичним використанням земельної ділянки) Державному кадастровому реєстраторові подаються:
1) заява за формою згідно з додатком 12;
2) оригінал документації із землеустрою або оцінки земель, яка є підставою для внесення таких змін (крім випадків зміни виду використання земельної ділянки в межах земель певної категорії);
3) електронний документ (крім випадків внесення відомостей про зміну виду використання).
І це правильно з огляду на ст. 20 ЗКУ "Стаття 20. Встановлення та зміна цільового призначення земельних ділянок
що Ви маєте на увазі коли(до чи після)?ПиратФлинт писав: ↑03 липня 2017 13:17Хоча в наведеній нормі закону теж чітко не визначено коли має бути затвердження документації до чи після.
А де логіка???
Питання вирішується по різному, в більшості випадків відомості про зміну ЦП вносяться до рішення про зміну цільвого призначеня. Наразі вже маємо преценденти, коли власник (міська рада) примає рішення про відмову у зміні цільвого призначення, в той же час як орендар ходить з витягом про вже змінене цільове призначення.ПиратФлинт писав: ↑03 липня 2017 16:30 Розроблений проект реєстратор повертає з відмовою мотивуючи тим, що необхідно його спочатку затвердити ОМС, а вже потім надавати йому для внесення відомостей про земельну ділянку. Звідси і виникла дискусія затвердження проекту здійснюється до внесення відомостей про ділянку чи після.