Сторінка 31 з 72

Сертифікація замість ліцензій (Новачки: ЧИТАЄМО ПЕРШЕ ПОВІДОМЛЕННЯ!)

Додано: 06 березня 2012 17:15
lenysy
Опубліковано Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо дерегуляції господарської діяльності з проведення робіт із землеустрою та землеоціночних робіт" від 2 жовтня 2012 року № 5394-VI
Набрання чинності 03.12.2012р.


1 січня 2015 року закінчується перехідний період для суб’єктів господарювання, які мають ліцензію на виконання робіт із землеустрою

Роз'яснення "Земельної спілки України" щодо особливостей виконання робіт із землеустрою у 2015 році

Держземагентство надало роз’яснення щодо визначення правового статусу розробників документації із землеустрою з 1 січня 2015 року

Перелік питань до кваліфікаційних іспитів фізичних осіб, які бажають отримати кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника

Перелік питань до кваліфікаційного іспиту фізичних осіб, які бажають отримати кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста

!!! ЗРАЗКИ ЗАЯВ:
http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/z2039-12
http://zsu.org.ua/novosti/sobytiya1asso ... mleustroyu

ЗАЯВА про включення інформації про сертифікованого інженера-землевпорядника до Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/file/tex ... 810n29.doc

ТЕМИ НА ФОРУМІ, ЩО СТОСУЮТЬСЯ СЕРТИФІКАЦІЇ:
Підготовка до кваліфікаційного іспиту на отримання сертифіката

Печатка сертифікованого інженера-землевпорядника

Електоронний цифровий підпис XML


Звернення Земельної спілки України до кваліфікаційної комісії, щодо позбавлення інженерів-землевпорядників сертифікатів


Державний реєстр сертифікованих інженерів-землевпорядників

Державний реєстр сертифікованих інженерів-геодезистів
► Показати

Додано: 14 червня 2013 18:42
anuna.85
Streit писав:Ануна, Вы несёте РЕДКОСТНЕЙШУЮ чушь. Создаётся впечатление, что Вы не из "приватні проектні органзіції", а из "структури Держземагентства".
мені б теж хотілось щоб це був "Бред", але я зараз сам з цим зіткнувся і повірьте, що в держ... вам дадуть саме таку відповідь!

Додано: 15 червня 2013 11:58
sashaOMC
Задам трохи дурне питання: для здачі документів на сертифікат інженера-землевпорядника по трудовій треба числитись тільки як інженер? Технік-землевпорядник не підходить? Просто в Житомирському обласному ДЗК казали що подавали на сертифікацію техніків-землевпорядників.

Додано: 15 червня 2013 12:07
alla2612
sashaOMC писав:Технік-землевпорядник не підходить?
Не підходить.

Додано: 15 червня 2013 16:03
chery
Так однозначного ответа и нет ...ни на один вопрос!!!!

Додано: 16 червня 2013 15:53
Вука
А может кто-то точно сказать, для сдачи экзамена и получения сертификата можно быть безработным или обязательно быть трудоустроеным???, просто мнения разошлись в данном вопросе....

Додано: 17 червня 2013 07:41
dexter3000
sashaOMC писав:Задам трохи дурне питання: для здачі документів на сертифікат інженера-землевпорядника по трудовій треба числитись тільки як інженер? Технік-землевпорядник не підходить? Просто в Житомирському обласному ДЗК казали що подавали на сертифікацію техніків-землевпорядників.
Тут, здається, зрозуміло написано:
4. Документ, що підтверджує стаж роботи
4.1. Основним документом, що підтверджує трудову діяльність громадян і служить для встановлення загального стажу, безперервного стажу, а також спеціального стажу, є трудова книжка. За відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній трудовий стаж встановлюється на підставі інших документів, виданих за місцем роботи, служби, навчання, а також архівними установами.
4.2. Професійною діяльністю у сфері землеустрою можуть займатися громадяни, які мають стаж роботи за спеціальністю не менше одного року. До відповідного стажу роботи (в т.ч. до періоду стажування) слід включати роботу на посадах, які, відповідно до кваліфікаційних вимог, потребують наявності вищої землевпорядної освіти (директор, заступника директора, завідувач (начальник) відділу (департаменту, управління, сектору, кафедри), головний науковий співробітник, професор, провідний науковий співробітник, доцент, старший науковий співробітник, головний спеціаліст, науковий співробітник, спеціаліст, молодший науковий співробітник, молодший спеціаліст, головний інженер проекту (ГІП), завідувач групи, інженер, оцінювач, реєстратор, технік тощо).
4.3. Вимога щодо безперервності стажу роботи за спеціальністю не встановлюється.
4.4. Копії всіх сторінок трудової книжки або іншого документу, який підтверджує стаж роботи, що подається особою, зацікавленою у складанні кваліфікаційного іспиту, має бути чіткою, розбірливою, без масштабування (збільшення або зменшення), засвідчена написом «Згідно оригіналу» та особистим підписом заявника.
[upd=1371444137][/upd]
Вука писав:А может кто-то точно сказать, для сдачи экзамена и получения сертификата можно быть безработным или обязательно быть трудоустроеным???, просто мнения разошлись в данном вопросе....
Статус можете иметь какой угодно. Наличие трудоустройства не требуется.

Додано: 21 червня 2013 09:56
Invader
Шановні колеги підкажіть будь-ласка. Чи можу я, маючи кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника займатись топографією, а саме складати топографічні плани М 1:1000, 1:500? Чи не потрібно для цього отримати сертифікат інженера-геодезиста?
Бо в сетртифікаті інженера-землевпорядника дозволяється виконувати топографо-геодезичні і картографічні роботи, а в сертифікаті інженера-геодезиста проводити топографо-геодезичні і картографічні роботи. Чи може бути тут якась принципова різниця?

Додано: 21 червня 2013 10:03
gps_nik
Дуже цікаве питання, яке не дає багатьом спокою... Як на мене, то згідно букви закону може, а згідно логіки то ні, бо все ж таки трохи різна спеціалізація... Треба спитати думки наших шановних юристів SBB, dexter3000 та інших... Nenayu

Додано: 21 червня 2013 11:48
Streit
Invader писав:Чи можу я, маючи кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника займатись топографією, а саме складати топографічні плани М 1:1000, 1:500?
Можете. НО если соответствуете данным требованиям (статья 5 Закона "Про ТГіКД"):
юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням, мають у своєму складі сертифікованого інженера-геодезиста або сертифікованого інженера-землевпорядника.

Додано: 21 червня 2013 13:37
Alex-xxx
Шановні колеги доброго дня! Підкажіть будь ласка на базі якого закладу що уклав угоду з ДЗА, частіше проводиться екзамен щодо отримання квал. сертифікату інженера-землевпорядника?

Додано: 21 червня 2013 17:34
dexter3000
Alex-xxx писав:Шановні колеги доброго дня! Підкажіть будь ласка на базі якого закладу що уклав угоду з ДЗА, частіше проводиться екзамен щодо отримання квал. сертифікату інженера-землевпорядника?
Львівський національний аграрний університет (але територіально екзамени проводяться у орендованому приміщенні в Києві).

Додано: 26 червня 2013 19:04
SBB
У вівторок ВР має розглядати у другому читанні законопроект 2287 такого змісту:
Spoiler
Проект
(Тираж 20.06.2013)


ЗАКОН УКРАЇНИ


Про внесення змін до Закону України “Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність” та Закону України “Про землеустрій”


Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

І. Внести зміни до таких законів України:

1. У Законі України “Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність” (Відомості Верховної Ради України, 1999 р., № 5-6, ст. 46 із наступними змінами):
1) абзаци перший та шостий статті 5 викласти в такій редакції:
«центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у галузі топографо-геодезичної і картографічної діяльності, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин;
юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт»;
2) статтю 5-1 викласти в такій редакції:
«Стаття 5-1. Професійна підготовка та кадрове забезпечення у сфері топографо-геодезичної та картографічної діяльності
Професійною топографо-геодезичною і картографічною діяльністю можуть займатися особи, які мають вищу освіту за спеціальностями та кваліфікаціями у галузі геодезії.
Сертифіковані інженери-геодезисти несуть відповідальність за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Сертифікованим інженером-геодезистом може бути особа, яка має стаж роботи за спеціальністю не менше одного року, склала кваліфікаційний іспит, одержала кваліфікаційний сертифікат та внесена до Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів відповідно до вимог цього Закону.
Сертифікованим інженером-геодезистом не може бути особа, обмежена у дієздатності або визнана недієздатною за рішенням суду.
Інженер-геодезист, заінтересований у складанні кваліфікаційного іспиту, подає до Кваліфікаційної комісії:
заяву встановленого зразка;
копію документа про вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра;
документ, що підтверджує стаж роботи.
Складання кваліфікаційного іспиту Кваліфікаційній комісії інженером-геодезистом та підвищення кваліфікації сертифікованими інженерами-геодезистами здійснюються на базі факультетів геодезичного або землевпорядного профілю у вищих навчальних закладах відповідного рівня акредитації, які уклали договір із центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.
Кваліфікаційний іспит є процедурою, під час проведення якої підтверджується професійна компетентність особи, рівень кваліфікації і знань як виконавця топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Вимоги до програм підвищення кваліфікації сертифікованих інженерів-геодезистів встановлюються Кваліфікаційною комісією, склад якої затверджується наказом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин. До складу Кваліфікаційної комісії включаються 10 осіб з числа висококваліфікованих фахівців, які є представниками центрального органу виконавчої влади , що реалізує державну політику у сфері земельних відносин., 5 осіб з числа представників навчальних закладів, 5 осіб з числа саморегулівних організацій у сфері землеустрою. Строк повноважень членів Кваліфікаційної комісії становить 7 років. Члени Кваліфікаційної комісії обирають зі свого складу голову і секретаря. Засідання Кваліфікаційної комісії є правомочним у разі присутності на ньому більш як половини її членів. Рішення Кваліфікаційної комісії вважається прийнятим простою більшістю голосів присутніх на її засіданні. У разі рівного розподілу голосів голос голови Кваліфікаційної комісії є вирішальним. Член Кваліфікаційної комісії може бути виключений з її складу за власним бажанням, у разі його смерті, набрання законної сили рішенням суду про позбавлення (обмеження) волі або призначення іншого покарання, яке унеможливлює членство у Кваліфікаційній комісії, визнання особи обмежено дієздатною або недієздатною, втрати особою громадянства України. Кваліфікаційна комісія здійснює контроль за якістю професійної підготовки сертифікованих інженерів-геодезистів. Рішення Кваліфікаційної комісії можуть бути оскаржені до суду.
Інженеру-геодезисту, який склав
кваліфікаційний іспит, видається кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста у паперовій або електронній формі, що
підтверджує відповідність особи кваліфікаційним характеристикам професії та її спроможність самостійно проводити топографо-геодезичні і картографічні роботи.
Особи, які не склали кваліфікаційного іспиту Кваліфікаційній комісії, допускаються до його повторного складення не раніше ніж через два місяці.
Сертифіковані відповідно до цього Закону інженери-геодезисти зобов’язані не рідше одного разу на чотири роки підвищувати кваліфікацію за програмою підвищення кваліфікації
Видача кваліфікаційного сертифіката особам, які склали кваліфікаційний іспит, видача свідоцтва про підвищення кваліфікації, видача їх дублікатів здійснюється навчальним закладом, на базі якого складається кваліфікаційний іспит або підвищується кваліфікація за рішенням Кваліфікаційної комісії.
Строк дії кваліфікаційного сертифіката інженера-геодезиста не обмежений у часі, крім випадків, визначених законом. Невиконання вимоги стосовно підвищення кваліфікації у встановлені законом строки, є підставою для зупинення дії сертифіката на період до одержання свідоцтва про підвищення кваліфікації.
Рішення про зупинення дії кваліфікаційного сертифіката сертифікованого інженера-геодезиста приймається центральним органом виконавчої влади , що реалізує державну політику у сфері земельних відносин. у разі:
невиконання вимог цього Закону щодо підвищення кваліфікації;
зазначення завідомо неправдивих даних, що призвело до викривлення інформації в Державному реєстрі сертифікованих інженерів-геодезистів.
Дія кваліфікаційного сертифіката поновлюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, у тижневий строк після усунення відповідним інженером-геодезистом наявних зауважень.
Кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста анулюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, шляхом відкликання його у таких випадках:
а) за зверненням сертифікованого інженера - геодезиста;
б) у разі набрання законної сили рішенням суду про обмеження дієздатності особи, що є сертифікованим інженером-геодезистом, визнання її недієздатною, безвісно відсутньою;
в) за поданням Кваліфікаційної комісії у разі встановлення факту порушення інженером-геодезистом законодавства у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності, на підставі розгляду письмових звернень юридичних або фізичних осіб, органів державної влади та місцевого самоврядування;
г) на підставі свідоцтва про смерть.
Кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста може бути також анульований за рішенням суду.
Рішення про зупинення дії чи анулювання кваліфікаційного сертифіката інженера – геодезиста може бути оскаржено в судовому порядку.
Порядок роботи Кваліфікаційної комісії, видачі та анулювання кваліфікаційного сертифіката інженера-геодезиста, форма кваліфікаційного сертифіката встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у галузі топографо-геодезичної і картографічної діяльності»;
3) абзац перший статті 5-2 викласти у такій редакції:
«Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин. веде Державний реєстр сертифікованих інженерів-геодезистів, які отримали кваліфікаційний сертифікат»;
4) доповнити Закон статтею 171 такого змісту:
“Стаття 171. Технічне та технологічне забезпечення топографо-геодезичної і картографічної діяльності
Технічне забезпечення топографо-геодезичної і картографічної діяльності базується на використанні засобів обчислювальної та інформаційної техніки, технічних засобів для виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Технологічне забезпечення топографо-геодезичної і картографічної діяльності базується на використанні сучасних інформаційних технологій і систем для створення геодезичних, топографічних і картографічних матеріалів, збору, ведення, контролю, накопичення, зберігання, поновлення, пошуку, перетворення, переробки, відображення, видачі й передачі даних.
Основою інформаційного забезпечення топографо-геодезичної і картографічної діяльності є автоматизовані системи, призначені для обробки даних кадастрових, топографічних та інших зйомок і дистанційного зондування, ведення банків (баз) геопросторових даних, прогнозування, планування, проектування, картографування, організаційного управління.
Вимоги до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у галузі топографо-геодезичної і картографічної діяльності”;
5) статтю 24 викласти в такій редакції:
“Стаття 24. Порядок здійснення державного геодезичного нагляду
Державний геодезичний нагляд за топографо-геодезичною і картографічною діяльністю здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до підстав, визначених Законом України “Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності”.
Державний нагляд здійснюється за місцем провадження господарської діяльності виконавцем топографо-геодезичних і картографічних робіт або його відокремленими підрозділами. Заходи державного нагляду можуть здійснюватися у приміщенні органу державного нагляду за згодою виконавця топографо-геодезичних і картографічних робіт.
У разі виявлення порушень вимог до технічного, технологічного чи метрологічного забезпечення топографо-геодезичної і картографічної діяльності центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, видає наказ про усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.
Виконавець топографо-геодезичних і картографічних робіт повинен повідомити центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику сфері земельних відносин, про усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу, у визначені наказом строки.
Встановлення факту невиконання наказу про усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу, є підставою для зупинення виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт за постановою адміністративного суду, ухваленою за результатами розгляду позову центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.
Застосовані адміністративним судом заходи реагування за позовом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, скасовуються адміністративним судом у порядку, встановленому законом.
Під час здійснення заходів державного нагляду за діяльністю виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, перевіряє дотримання сертифікованим інженером-геодезистом вимог положень законів, нормативно-правових актів, нормативно-технічних документів, стандартів, норм і правил у галузі топографо-геодезичної і картографічної діяльності.
За наявності підстав для анулювання чи зупинення кваліфікаційного сертифіката інженера-геодезиста акт перевірки є обов’язковим для розгляду на засіданні Кваліфікаційної комісії. За результатами розгляду акта Кваліфікаційна комісія направляє подання центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, про анулювання чи зупинення дії кваліфікаційного сертифіката інженера-геодезиста.
На підставі подання Кваліфікаційної комісії про анулювання (зупинення дії) кваліфікаційного сертифіката центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, приймає рішення про анулювання чи зупинення дії кваліфікаційного сертифіката та повідомляє інженера-геодезиста письмово у двотижневий строк після надходження відповідного протоколу засідання Кваліфікаційної комісії.
Рішення про позбавлення інженера-геодезиста кваліфікаційного сертифіката може бути оскаржено в судовому порядку”.

2. У Законі України “Про землеустрій” (Відомості Верховної Ради України, 2003; N 36, ст.282) із наступними змінамии:
1) у статті 14:
пункт «г» викласти у такій редакції:
«г) здійснення сертифікації інженерів-землевпорядників, утворення Кваліфікаційної комісії та ведення Державних реєстрів сертифікованих інженерів-землевпорядників та інженерів-геодезистів»;
доповнити пунктом ж-1 такого змісту:
ж-1) здійснення державного нагляду у сфері землеустрою»;
2) частину другу статті 26 викласти в такій редакції:
«Розробниками документації із землеустрою є:
юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою;
фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою»;
3) статтю 61 виключити;
4) статтю 61-1 викласти у такій редакції:
«Стаття 61-1. Державний нагляд у сфері землеустрою
Державний нагляд у сфері землеустрою здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до підстав, визначених Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності».
Державний нагляд здійснюється за місцем провадження господарської діяльності виконавцем робіт із землеустрою або його відокремленими підрозділами. Заходи державного нагляду можуть здійснюватися у приміщенні органу державного нагляду за згодою виконавця робіт із землеустрою.
У разі виявлення порушень вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців робіт із землеустрою, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин видає наказ про усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.
Виконавець робіт із землеустрою повинен повідомити центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин про усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу у визначені наказом строки.
Встановлення факту невиконання наказу про усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу є підставою для зупинення виконання робіт із землеустрою за постановою адміністративного суду, ухваленою за результатами розгляду позову центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.
Застосовані адміністративним судом заходи реагування за позовом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, скасовуються адміністративним судом у порядку, встановленому законом.
Під час здійснення заходів державного нагляду виконавців робіт із землеустрою центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин перевіряє дотримання сертифікованим інженером-землевпорядником вимог положень законів, нормативно-правових актів, нормативно-технічних документів, стандартів, норм і правил у сфері землеустрою.
За наявності підстав для анулювання чи зупинення дії кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядника акт перевірки є обов’язковим для розгляду на засіданні Кваліфікаційної комісії. За результатами розгляду акта Кваліфікаційна комісія направляє подання центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, про анулювання чи зупинення дії кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядника.
На підставі подання Кваліфікаційної комісії про анулювання чи зупинення дії кваліфікаційного сертифіката центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, приймає рішення про анулювання чи зупинення дії кваліфікаційного сертифіката та повідомляє інженера-землевпорядника письмово у двотижневий строк після надходження відповідного протоколу засідання Кваліфікаційної комісії.
Рішення про анулювання кваліфікаційного сертифіката може бути оскаржено в судовому порядку;
5) статтю 66 Закону викласти у такій редакції:
«Стаття 66. Професійна підготовка та кадрове забезпечення у сфері землеустрою
Професійною діяльністю у сфері землеустрою можуть займатися особи, які мають вищу освіту за спеціальностями та кваліфікаціями у галузі знань землеустрій.
Підготовка інженерів-землевпорядників здійснюється на факультетах землевпорядного профілю у вищих навчальних закладах відповідного рівня акредитації.
Відповідальними особами за якість робіт із землеустрою можуть бути лише сертифіковані інженери-землевпорядники.
Сертифікованими інженерами-землевпорядниками є особи, які мають вищу освіту за спеціальностями та кваліфікаціями у галузі знань землеустрій, мають стаж роботи за спеціальністю не менше одного року, склали кваліфікаційний іспит, одержали сертифікат та зареєстровані в Державному реєстрі сертифікованих інженерів-землевпорядників відповідно до цього Закону.
Сертифікованим інженером-землевпорядником не може бути особа, обмежена у дієздатності або визнана недієздатною за рішенням суду.
Складання інженерами-землевпорядниками кваліфікаційного іспиту Кваліфікаційній комісії та підвищення кваліфікації сертифікованих інженерів-землевпорядників здійснюється на базі факультетів землевпорядного профілю у вищих навчальних закладах відповідного рівня акредитації, які уклали договір з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.
Кваліфікаційний іспит є процедурою, під час проведення якої підтверджується професійна компетентність особи, його рівень кваліфікації і знань як виконавця робіт із землеустрою.
Вимоги до програм підвищення кваліфікації сертифікованих інженерів-землевпорядників установлюються Кваліфікаційною комісією, склад якої затверджується наказом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин. До складу Кваліфікаційної комісії включаються 10 осіб з числа висококваліфікованих фахівців, які є представниками центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, 5 осіб з числа представників навчальних закладів, 5 осіб з числа представників саморегулівних організацій у сфері землеустрою. Строк повноважень членів Кваліфікаційної комісії становить 7 років. Члени Кваліфікаційної комісії обирають зі свого складу голову і секретаря. Засідання Кваліфікаційної комісії є правомочним у разі присутності на ньому більш як половини її членів. Рішення Кваліфікаційної комісії вважається прийнятим простою більшістю голосів присутніх на її засіданні. У разі рівного розподілу голосів голос голови Кваліфікаційної комісії є вирішальним. Член Кваліфікаційної комісії може бути виключений з її складу за власним бажанням, у разі його смерті, набрання законної сили рішенням суду про позбавлення (обмеження) волі або призначення іншого покарання, яке унеможливлює членство у Кваліфікаційній комісії, визнання особи обмежено дієздатною або недієздатною, втрати особою громадянства України. Кваліфікаційна комісія здійснює контроль за якістю професійної підготовки сертифікованих інженерів-землевпорядників. Рішення Кваліфікаційної комісії можуть бути оскаржені до суду.
Інженер-землевпорядник, зацікавлений у складанні кваліфікаційного іспиту, подає до Кваліфікаційної комісії:
заяву встановленого зразка;
копію документа про вищу освіту у галузі знань землеустрій за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра;
документ, що підтверджує стаж роботи;
рекомендації керівника стажування;
перелік документації із землеустрою та/або оцінки земель, у складанні якої інженер-землевпорядник брав участь, засвідчений керівником стажування;
копії двох схем та/або проектів землеустрою та/або технічної документації з оцінки земель, у складенні яких інженер-землевпорядник брав участь.
Кваліфікаційний іспит включає перевірку теоретичної підготовки та практичних навичок щодо складення документації із землеустрою та оцінки земель.
Інженеру-землевпоряднику, який склав кваліфікаційний іспит, видається кваліфікаційний сертифікат, що підтверджує відповідність інженера-землевпорядника кваліфікаційним вимогам та його спроможність самостійно складати окремі види документації із землеустрою та документації з оцінки земель, виконувати топографо-геодезичні і картографічні роботи, проводити інвентаризацію земель, перевіряти якість ґрунтових, геоботанічних та інших обстежень земель при здійсненні землеустрою.
Форма кваліфікаційного сертифіката встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері земельних відносин.
Інженери-землевпорядники, позбавлені кваліфікаційного сертифіката внаслідок порушення законодавства у сфері землеустрою відповідно до статті 68 цього Закону, допускаються до складання кваліфікаційного іспиту після прийняття рішення про позбавлення кваліфікаційного сертифіката та за умови успішного підвищення кваліфікації.
Сертифікований інженер-землевпорядник має особисту печатку, на якій зазначаються його прізвище, ім’я, по батькові та реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідний орган державної податкової служби та мають відмітку у паспорті).
Особи, які не склали кваліфікаційного іспиту Кваліфікаційній комісії, допускаються до його повторного складання не раніше ніж через два місяці.
Сертифіковані інженери-землевпорядники зобов’язані не рідше одного разу на чотири роки підвищувати кваліфікацію за програмою підвищення кваліфікації.
Видача кваліфікаційного сертифіката інженерам-землевпорядникам, які склали кваліфікаційний іспит, видача свідоцтва про підвищення кваліфікації, видача їх дублікатів здійснюється навчальним закладом, на
базі якого складається кваліфікаційний іспит або підвищується кваліфікація за рішенням Кваліфікаційної комісії.
Строк дії кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядника не обмежений у часі, крім випадків, визначених законом. Невиконання вимоги щодо підвищення кваліфікації у встановлений законом строк, є підставою для зупинення дії сертифіката на період до одержання свідоцтва про підвищення кваліфікації.
Кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника анулюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин:
а) за зверненням сертифікованого інженера-землевпорядника;
б) у разі набрання законної сили рішенням суду про обмеження дієздатності особи (інженера-землевпорядника), визнання її недієздатною, безвісно відсутньою;
в) за поданням Кваліфікаційної комісії в разі встановлення факту порушення інженером-землевпорядником законодавства у сфері землеустрою відповідно до статті 68 цього Закону;
г) на підставі свідоцтва про смерть.
Кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника може бути також анульований за рішенням суду.
Рішення про зупинення дії чи анулювання кваліфікаційного сертифіката інженера - землевпорядника може бути оскаржено в судовому порядку.
Порядок роботи Кваліфікаційної комісії, видачі та анулювання кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядника встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері земельних відносин»;
6) у статті 66-1:
пункти 6 та 7 частини другої викласти у такій редакції:
«6) інформація про підвищення кваліфікації
7) інформація щодо анулювання чи зупинення дії кваліфікаційного сертифіката»;
після частини другої доповнити новою частиною такого змісту:
«Відомості про зупинення дії чи анулювання кваліфікаційного сертифіката інженера - землевпорядника вносяться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, до Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників у строк не пізніше ніж три робочі дні після прийняття відповідного рішення про анулювання (позбавлення) чи зупинення дії кваліфікаційного сертифіката».
У зв’язку з цим частини третю – п’яту вважати відповідно частинами четвертою - шостою.
7) розділ IX «Прикінцеві положення» доповнити пунктом 1-1 такого змісту:
«1-1. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, видає дублікати кваліфікаційних сертифікатів інженерів-землевпорядників, отриманих ними відповідно до Закону України від 02 жовтня 2012 року № 5394-VI «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо дерегуляції господарської діяльності з проведення робіт із землеустрою та землеоціночних робіт».

ІІ. Прикінцеві положення

1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
2. Кабінету Міністрів України протягом шести місяців з дня набрання чинності цим Законом:
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити приведення центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.

Додано: 26 червня 2013 19:13
gps_nik
SBB писав:У вівторок ВР має розглядати у другому читанні законопроект 2287 такого змісту:
Спроба забрати в землевпорядників право виконання топографо-геодезичних робіт... Я правильно зрозумів???

Додано: 27 червня 2013 00:33
Alexxp
Наказ Держземагентства України від 21.06.2013 № 276
"Про затвердження планів-графіків перевірок за додержанням суб’єктами господарювання Ліцензійних умов"
http://land.gov.ua/za-typamy-normatyvno-pravovoho ... krainy-vid-21-06-2013-277.html

Додано: 27 червня 2013 01:55
LGU
SBB писав:сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт»
Наполнение "бюджета" . Коррупционные даже не риски, а поток.
Сначала деньги за обучение, экзамены и повышение квалификации, а потом вы приходите такой весь сертифицированный в управление Держземагенства, приносите XML сформированный за результатами съемки и обработки супертехнологичным оборудованием, в соответствии со всеми инструкциями и нормативными документами, а тетки (или девочки) в земельном посмотрели на свои ортопсевдофото, и сказали: я такое в НКС не положу, у Вас смещение на 2 метра Вы что не видите?. И доказать ей, что вообще-то эта темная полоса справа- это кусты соседей! НЕВОЗМОЖНО, они же там все суперспециалисты- заочно получили после пединститута землеустроитеьное образование.
И вот вопрос, вернее вопроса нет - или рисуй по ортопсевдофото как хочеться тетке,или . или.....
И вот ты рисуешь по ортофото, пытаешься как можешь обяснить заказчику, что когда вдруг кто-то придет делать вынос - сказать что по просьбе земельного сдвинули на 2 метра его участок, а иначе ни витяга з кадастра, ни свидетельства ему не видать.
А тут любезные дяди-проверяльщики вдруг решили приехать и перемерять. Перемеряют,- естественно, ВОТ ОНО - погрешность 2 МЕТРА!!!
Платите штраф и по новой повышать и сдавать.
Что в конечном итоге приведет к тому, что слово НЕДВИЖИМОСТЬ распространиться и на топо-геодезичну, картографічну, землевпорядну діяльність, а креативная команда запатентует интеллектуальный ресурс ( как в оценке): быстро и недешево померяем вашу землю с ваших слов под вашу ответственность, не выходя из кабинета, заполните форму сколько у вас соток, какой периметр...........

Админ. сори.

Додано: 27 червня 2013 07:20
Oleg
Не по темі
[quote="LGU"]Админ. сори[/quote]
За що?

Додано: 27 червня 2013 08:06
Azhimut
LGU, вот и не идите на сговор с хранителями растра, себе дороже выйдет.
Баста.

Додано: 27 червня 2013 11:03
kievpol
Срочно бежим сдавать экзамены на геодезистов пока не ввели ту ерунду!

Додано: 27 червня 2013 12:17
Azhimut
gps_nik писав:Спроба забрати в землевпорядників право виконання топографо-геодезичних робіт... Я правильно зрозумів???
Закрепляют геодезистам право на выполнение топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Землевпорядники по-прежнему делают зем-кадастровую съемку и весь перечень работ по техдокументации.

Додано: 27 червня 2013 12:22
gps_nik
Azhimut писав:Закрепляют геодезистам право на выполнение топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Это право у них и раньше никто не отбирал... Но в действующей редакции "Закону про топографо-геодезичну та картографічну діяльність", топографо-геодезические работы кроме инженеров-геодезистов имеют право выполнять инженеры-землеустроители...

Додано: 28 червня 2013 22:16
1анна
Ребята,помогите,как мне быть выхожу из декретного отпуска и узнаю,что тут такое придумали(сертифицирование).Как мне поступить? собрать документы (проекты ранее сделаные) я не смогу,т.к. это было 3 года назад,а на роботу устраиваться инженером-землеустроителем без сертификата сейчас не берут.Как поступить в такой ситуации? помогите советом,кто может, плиззззз Sorri Nenayu

Додано: 01 липня 2013 22:55
Зенит
Срочно на следующий декретный отпуск ! morgayu В нынишней обстановке лучший выход facepalm
Как ето не(радосно,грусно,смешнно...)-все водном "стакане"

Додано: 02 липня 2013 08:59
LGU
Зенит писав:Срочно на следующий декретный отпуск !
Поддерживаю, и тоже советую.

[upd=1372744970][/upd]
И потом, не могу согласиться , что без сертификата не берут,- не берут без мозгов, навыков и желания работать. А вот просто сдать диплом на лицензию, ничего не делать, и зарплату получать, уже без сертификата не получится.

Додано: 02 липня 2013 16:16
SBB
Законопроект 2287 прийнятий в цілому як Закон

Додано: 02 липня 2013 16:51
kievpol
SBB писав:Законопроект 2287 прийнятий в цілому як Закон
Ну что теперь что бы делать геодезические работы нужен сертификат!!!

Но одна проблема нужен диплом геодезиста и стаж работы 1 год.