Конкретні проблемні питання земельних відносин
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
- KolS
- Спец
- Повідомлень: 497
- З нами з: 08 січня 2011 21:11
- Репутація: 106
- Область: Київська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Не по темі
всі це розуміють, але надіємось, що завдяки цьому будутьчасопис писав:вы чьё-то законодательное дерьмо разгребаете.
rivte писав:притягнені до відповідальності керівники деяких
Центральних органів виконавчої влади
Востаннє редагувалось 19 березня 2013 23:12 користувачем KolS, всього редагувалось 1 раз.
- Chernov
- Спец
- Повідомлень: 2237
- З нами з: 26 грудня 2007 08:13
- Репутація: 18
- Область: Запорізька
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
Не по темі
Мабуть йдеться про фінансову поліцію? Тільки зараз допетрив, звідки вуха сторчать...старість- не радість, інтелект потроху згасає... Нові, тля, чекисти... І вліз же без мила. І почали ж нормальні люди бісер метати перед свинюкою...rivte писав:На даний час мова йде про позбавлення центральних органів виконавчої влади здійснювати прямі розпорядчі дії через свої підрозділи на місцях.
Після приєднання, ці функції будуть зосереджені в одному органі, який зможе їх виконувати, через єдине вікно та його представництва на місцях.
Для цього і вводиться на даний час система електронного документообігу та відкриття адміністративних центрів по наданню адміністративних послуг.
Доречі, а що це за помітки червоного кольору типа
Сергiй64 писав:ВРАХОВАНО
Сергiй64 писав:ДЯКУЄМО ЗА ВАШУ ДУМКУ
Сергiй64 писав:ЯКУЄМО ЗА ВАШУ ОЦІНКУ І ВАШІ ДУМКИ, ПІДНЯТЕ ВАМИ ПИТАННЯ НА ДАНИЙ ЧАС УЖЕ РОЗГЛЯДАЄТЬСЯ
Якийсь новий режим роботи сайту під контролем СБУ, або тієї, язик не ворочається, окупаційної адммінистрації антинародного пРЕЗИДЕНТА (Росії)?Chernov писав:ДЯКУЄМО ЗА ВАШУ ОЦІНКУ І ВАШІ ДУМКИ, ВОНИ ДЛЯ МЕНЕ ТАКОЖ ВАЖЛИВІ
Ваши ЦЕНТРЫ - это редкостная дрянь которая еще и бабло с бюджета тянет! Простите по другому назвать это не могу!rivte писав:Для цього і вводиться на даний час система електронного документообігу та відкриття адміністративних центрів по наданню адміністративних послуг.
Вы хоть знаете как на местах это все работает?
Расскажу как все у нас в Украине начиналось когдато! Приехали к нам с Харькова и говорят :" Надо создать единые офисы для облегчения жизни нашим предпринимателям, чтобы они не ходили по кабинетам, да еще и за бабки Америкозов!" Мы добросовестно написали все схемы прохождения документов, все перечни документов, образцы заяв. И что в итоге.. Покупают оболденную технику, делают в кабинете шикарный ремонт и на работу берут пару дурочек! Да еще и зарплату им ставят выше многих спецов которые действительно спецы. При этом все спецы сидят в задрыпаных кабинетах и с галимой техникой!
Чуть позже этих дурочек вводят в штат служащих, но все равно с зарплатой выше чем у спецов, у них видите ли риск в работе(приравняли к регистраторам). В чем состоит работа этих дурочек: -заполнять какие то карточки, принимать документы по нашим спискам и долбить спецов дурацкими вопросами! Консультаций они не дают потому что они дурочки, документы собирают не в полном объеме, приходится все возвращать и в итоге люди все равно идут по кабинетам. Да элементарно - они не хотят выдавать даже решений сессии горсовета потому что просто говорят что это полномочия спецов. Да спецы пару дней в неделю в админ центрах, тупо сидят, потому что никто туда не ходит, все идут по кабинетам потому что более четкую информацию получат и быстрее документы оформят. Админ центры в разных концах города с организациями что действительно делают админ услуги.
Сама лично занималась разработкой первоначально этих центров, должно все быть совсем не так как щас это работает. Это просто бесполезная структура которая мешает работать. Тем более услуг они не предоставляют никаких!
Кроме того мне не понятно почему до сих пор не занялись админтерустроем Украины! У горсоветов до сих пор нет полномочий распоряжаться землей в границах местных советов но за границами населенных пунктов, или вы и это в облрады отдадите?
Мне не понятно почему из Закона Укр "Про оренду земли" не убрали понятие "регистрации договора оренды"?
Ой, а про теперишнюю регистрацию земельных участков и прав вообще долго можно говорить!
И вообще, почемуто органы местной власти слова не имеют, хотя фактически только они жизнедеятельность нашего населения обеспечивают. Держземагентство информацией не делиться, хотя она им нужна только для их деятельности. Минюст ваще сказал что чтобы попросить инфу у них, ОМС должны объяснить зачем она им нужна и они уже будут решат давать или не давать!
Ваще както раньше было законодательство пособраннее!
- Chernov
- Спец
- Повідомлень: 2237
- З нами з: 26 грудня 2007 08:13
- Репутація: 18
- Область: Запорізька
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
Ну что еще сказать? Просто издевательством віглядит попітка инициатора темі візвать на откровенность остальніх.Girl писав:Кроме того мне не понятно почему до сих пор не занялись админтерустроем Украины! У горсоветов до сих пор нет полномочий распоряжаться землей в границах местных советов но за границами населенных пунктов, или вы и это в облрады отдадите?
Мне не понятно почему из Закона Укр "Про оренду земли" не убрали понятие "регистрации договора оренды"?
Ой, а про теперишнюю регистрацию земельных участков и прав вообще долго можно говорить!
И вообще, почемуто органы местной власти слова не имеют, хотя фактически только они жизнедеятельность нашего населения обеспечивают.
Додано через 1 хвилину 5 секунд:
И сразу видно, что казачек то засланній...
-
- Молодший спец :)
- Повідомлень: 48
- З нами з: 22 червня 2011 05:51
- Репутація: 4
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Інше
Шановний пане Girl проблематику дозвільних центрів відома, але є і позитив, прикладом такого є робота єдиного центру надання адміністративних послуг у Віниці..
Вдалий досвід інших областей буде запроваджений на всі території України.
Що ж до питання роботи на місцях то проблематика відома.
Очевидно Вам не відомо про роботу Адміністрації Президента.
Ваші пропозиції по ЗУ Про оренду землі є актуальними і будуть додані до листа.
Що ж до того "можна говорити" , то Ви праві в наші державі говорять багато, а от дати конструктивні та обгрунтовані пропозиції таких мало, а ті які є не завжди прислухаються до їх думок та досвіду.
Вельмиповажний пане Chernov знаючи Вас не перший рік по форуму мене дивує Ваш скептицизм, ніхто не просить Вас робити відкровення Вашої душі та відкривати якісь таємниці, я запрошую Вас до конструктивного діалого як практиків, які стикаються з проблемами в своїй роботі. Надіюсь результатом нашого з Вами діалогу будуть конструктивні та обгрунтовані пропозиції змін у галузі законодавства особливо у сфері земельного права.
Вдалий досвід інших областей буде запроваджений на всі території України.
Що ж до питання роботи на місцях то проблематика відома.
Очевидно Вам не відомо про роботу Адміністрації Президента.
Ваші пропозиції по ЗУ Про оренду землі є актуальними і будуть додані до листа.
Що ж до того "можна говорити" , то Ви праві в наші державі говорять багато, а от дати конструктивні та обгрунтовані пропозиції таких мало, а ті які є не завжди прислухаються до їх думок та досвіду.
Вельмиповажний пане Chernov знаючи Вас не перший рік по форуму мене дивує Ваш скептицизм, ніхто не просить Вас робити відкровення Вашої душі та відкривати якісь таємниці, я запрошую Вас до конструктивного діалого як практиків, які стикаються з проблемами в своїй роботі. Надіюсь результатом нашого з Вами діалогу будуть конструктивні та обгрунтовані пропозиції змін у галузі законодавства особливо у сфері земельного права.
Такое впечатление что пишет компьютерный бот! Girl - это девочка! И аватар помоему у меня на мужика не похож!rivte писав:Шановний пане Girl
Додано через 2 хвилини 10 секунд:
Наверное все таки ктото в этом заинтересован, раз даже не обратили внимание !Girl писав:Кроме того мне не понятно почему до сих пор не занялись админтерустроем Украины! У горсоветов до сих пор нет полномочий распоряжаться землей в границах местных советов но за границами населенных пунктов, или вы и это в облрады отдадите?
- Solpadeine
- Спец
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 листопада 2011 19:22
- Репутація: 0
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
а чому б і ні?Girl писав:Минюст ваще сказал что чтобы попросить инфу у них, ОМС должны объяснить зачем она им нужна и они уже будут решат давать или не давать!

-
- Спец
- Повідомлень: 1094
- З нами з: 14 травня 2010 17:36
- Репутація: 7
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Інше
А про нашу серти-хфікацію щось ніхто не згадує? Там нехай розберуться. Тим більше, що в листах, котрі готував Robin, а також у листі на Адміністрацію Президента від ЗСУ - все розписано. Беріть і цитуйте...
Особливо на завтрашніх слуханнях Агенства...
Це ж треба було так цинічно в овечій шкурі (дерегуляції та демонополізації) протащити такого вовкулаку з ефектом троянського коня - ще більше зарегулювати і монополізувати (особливо в можливостях корупції) навіть те, що раніше Законом було виведено з ліцензування (топографо-геодезична та картографічна діяльність)...
Тому - відмінити всю сертифікацію, повернути ліцензування, але - тільки на роботи, які відносяться до загально-державного рівня (програми, схеми, демаркація і т.п.). При чому - і в землеустрої, і в геодезії з картографією.
А ті види робіт, котрі відносяться до місцевого та регіонального рівня - не повинні підлягати ніякому ліцензуванню.
Особливо на завтрашніх слуханнях Агенства...
Це ж треба було так цинічно в овечій шкурі (дерегуляції та демонополізації) протащити такого вовкулаку з ефектом троянського коня - ще більше зарегулювати і монополізувати (особливо в можливостях корупції) навіть те, що раніше Законом було виведено з ліцензування (топографо-геодезична та картографічна діяльність)...
Тому - відмінити всю сертифікацію, повернути ліцензування, але - тільки на роботи, які відносяться до загально-державного рівня (програми, схеми, демаркація і т.п.). При чому - і в землеустрої, і в геодезії з картографією.
А ті види робіт, котрі відносяться до місцевого та регіонального рівня - не повинні підлягати ніякому ліцензуванню.
-
- Молодший спец :)
- Повідомлень: 48
- З нами з: 22 червня 2011 05:51
- Репутація: 4
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Інше
За " Шановний пане Girl" вибачаюсь не додивився.Girl писав:Кроме того мне не понятно почему до сих пор не занялись админтерустроем Украины! У горсоветов до сих пор нет полномочий распоряжаться землей в границах местных советов но за границами населенных пунктов, или вы и это в облрады отдадите? Наверное все таки ктото в этом заинтересован, раз даже не обратили внимание !
По Вашому питанню - адміністративно-територіальній реформі, на даний час Президент справді не включав дану реформу у програму своїх дій. Це повязано як з проблемою попереднього негативного досвіду у цьому питанні так і з тим щоб здійснити дану реформу треба провести погодження по двох скликаннях Верховної ради на даний час є проблематичним.
Если Вы внимательно читали все законодательные акты которые касаются регистрации, то в нынишних правоотношениях ОМС не будут даже знать о том что на их земельный участок права комунальной собственности зарегистрировано право аренды, зато Держземагентство об этом будет осведомлено по методу обмена информацией! ОМС непосредственно работают с тем что вы называете "у зв'язку зі службовою необхідністю". У меня например сегодня прокурор спрашивал :"Почему вы не следите за неиспользованием земли по целевому назначению?" А как я это должна делать, брать договора и ходить по городу проверять? А потом, Инспекция всеравно отписки пишет!Solpadeine писав:а чому б і ні? якщо ОМС неважко написати підставу... є Закон "Про інформацію", "Про доступ до публічної інформації", "Про захист персональних даних"... а то звикли і менти, і прокуратура, і виконкоми писати "у зв'язку зі службовою необхідністю, керуючись Законом.... і т.п."
Обмен информацией межде градостроительным и Государственным кадастром так и накрылся "медным тазом" потому что опять Держземагентство зажало инфу, видители им не расписали что именно они должны передавать!
Так что вы не правы, потому что не работали в местной власти, где срочно нужно решать вопросы жизнедеятельности города а мне нужно бежать кудато с запросом чтобы узнать информацию!
Додано через 7 хвилин 5 секунд:
/viewtopic.php?f=60&t=3439&start=168
Вот проблему почитайте! Как могут давать разрешение на проэкт органы исполнительной власти и местного самоуправления если земля в часной собственности!
- Streit
- Спец
- Повідомлень: 331
- З нами з: 18 лютого 2009 11:19
- Репутація: 0
- Область: Донецька
- Місце роботи: Інше
Перше. В законах "Про ДЗК" і "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно..." усунути норми щодо "попередньої" реєстрації права держави/територіальної громади "на себе" перед передачею земельних ділянок громадянам/юридичним особам, оскільки право приватної власності на землю само по собі є похідним від прав державної/комунальної власності. Залишити ці свідоцтва про право власності держави/громади потрібно тільки для випадків нотаріального відчуження за цивільно-правовими угодами.
Друге. Закон 5245-17 призвів до неможливості розмежування земель державної та комунальної власності через відсутність встановлених меж у більшості адміністративно-територіальних одиниць. Вихід з цього - визнання в масштабах України меж населених пунктів за кадастровою картою - землями комунальної власності, меж адмінінстартивних районів за цією ж картою - землями державної власності. Повноваження щодо передачі земель державної власності повністю повернути до держадмінінстрацій, усунувши від цього Держземагентство.
Третє. В законі "Про регулювання мустобудівної діяльності" усунути норму щодо "планів зонування території" (яких у більшості населених пунктів немає, і не відомо коли будуть), а також норму про заборону зміни цільового призначення земель (бо такі відносини регулюються земельним, а не містобудівним законодавстом). Зазначені "законодавчі" новели не дозволяють людям отримувати земельні ділянки навіть під існуючу індивідуальну забудову, та змінювати цільове призначення ділянок приватної власності на свій розсуд.
Четверте. Повернути повноваження щодо державної реєстрації прав на землю від органів Укрдержреєстра (який довів свою цілковиту неспроможність опанувати "землею") - органам Держземагентства. Якщо з нерухомістю Держреєстр та нотаріуси впоралися на тверду "четвірку", то в земельній галузі державні реєстратори є повністю некомпетентними. Натомість, державні кадастрові реєстратори вже зараз виконують 99-відсоткову роботу щодо державної реєстрації земельної ділянки, залишаючи Держреєстру лише засвідчити право на землю (з чим останній успішно не справляється). Тому повернення цього "1 відсотку" - у вигляді видачі державними кадастровими реєстраторами Свідоцтв про право власності - виглядає цілком доцільним.
П'яте. Спростити процедуру погодження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, внесши відповідні зміни до статті 186-1 ЗКУ, скоротивши кількість погоджень до мінімума і передавши повноваження місцевим органам виконавчої влади та ОМС. Погодження проводити за категоріями земель: землі сільгосппризначення - в органах земресурсів; житлової та громадської забудови - ОЗР + органи містобудування та архітектури; природоохоронного призначення - ОЗР + органи охорони природнього середовища; водний, лісовий фонд тощо за аналогією.
Шосте. Спростити "життя" землевпорядникам. Скасувати жорсткий нагляд Держземагентства за галуззю, повністю скасувати ліцензування. Вдосконалити сертифікацію, запровадивши її для усіх випускниеів ВУЗів разом з отриманням дипломів та складанням іспитів (оскільки зараз на цілий рік позбавлені конституційного права на працю). Існуючі дипломовані фахівці усі без винятку за своїми зверненнями мають отримати поштою на свою домашню адресу безкоштовні сертифікати. Перетворити Держземагентство з "фіскального, лапозагребущого органу" на "доброго пастиря" з функцією якнайскоршої допомоги людям у реалізації їх прав на землю шляхом якнайшвидшої реєстрації ділянок і видачі відповідних документів.
Сьоме. ... Багато чого можна ще додати. Але ж пора і честь знати :) А взагалі-то процедура має бути дуже простою та прозорою. Прийшов громадянин із заявою до ОМС чи РДА, отримав дозвіл у місячний термін (оскільки сесії ОМС скликаються раз на місяць - тут або передавати повноваження виконкомам, або змінювати закон "Про місцеве самоврядування"). Замовив проект, отримав його з електронним документом, приміром, теж у півмісячний/місячний термін. Погодив проект в одній, максимум у двух установах у 7-ти денний. Зареєстрував ділянку в ДЗК теж у 7-ти денний. Отримав рішення ОМС/РДА про передачу ділянки у місячний. Отримав Свідоцтво про власність/договір оренди у 7-ти денний. Таким чином, людина мінімум за 2,5 - максимум за 4 місяці стане щасливим землевласником/землекористувачем.
(с) "Ні, синку, це фантастика" :)
Друге. Закон 5245-17 призвів до неможливості розмежування земель державної та комунальної власності через відсутність встановлених меж у більшості адміністративно-територіальних одиниць. Вихід з цього - визнання в масштабах України меж населених пунктів за кадастровою картою - землями комунальної власності, меж адмінінстартивних районів за цією ж картою - землями державної власності. Повноваження щодо передачі земель державної власності повністю повернути до держадмінінстрацій, усунувши від цього Держземагентство.
Третє. В законі "Про регулювання мустобудівної діяльності" усунути норму щодо "планів зонування території" (яких у більшості населених пунктів немає, і не відомо коли будуть), а також норму про заборону зміни цільового призначення земель (бо такі відносини регулюються земельним, а не містобудівним законодавстом). Зазначені "законодавчі" новели не дозволяють людям отримувати земельні ділянки навіть під існуючу індивідуальну забудову, та змінювати цільове призначення ділянок приватної власності на свій розсуд.
Четверте. Повернути повноваження щодо державної реєстрації прав на землю від органів Укрдержреєстра (який довів свою цілковиту неспроможність опанувати "землею") - органам Держземагентства. Якщо з нерухомістю Держреєстр та нотаріуси впоралися на тверду "четвірку", то в земельній галузі державні реєстратори є повністю некомпетентними. Натомість, державні кадастрові реєстратори вже зараз виконують 99-відсоткову роботу щодо державної реєстрації земельної ділянки, залишаючи Держреєстру лише засвідчити право на землю (з чим останній успішно не справляється). Тому повернення цього "1 відсотку" - у вигляді видачі державними кадастровими реєстраторами Свідоцтв про право власності - виглядає цілком доцільним.
П'яте. Спростити процедуру погодження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, внесши відповідні зміни до статті 186-1 ЗКУ, скоротивши кількість погоджень до мінімума і передавши повноваження місцевим органам виконавчої влади та ОМС. Погодження проводити за категоріями земель: землі сільгосппризначення - в органах земресурсів; житлової та громадської забудови - ОЗР + органи містобудування та архітектури; природоохоронного призначення - ОЗР + органи охорони природнього середовища; водний, лісовий фонд тощо за аналогією.
Шосте. Спростити "життя" землевпорядникам. Скасувати жорсткий нагляд Держземагентства за галуззю, повністю скасувати ліцензування. Вдосконалити сертифікацію, запровадивши її для усіх випускниеів ВУЗів разом з отриманням дипломів та складанням іспитів (оскільки зараз на цілий рік позбавлені конституційного права на працю). Існуючі дипломовані фахівці усі без винятку за своїми зверненнями мають отримати поштою на свою домашню адресу безкоштовні сертифікати. Перетворити Держземагентство з "фіскального, лапозагребущого органу" на "доброго пастиря" з функцією якнайскоршої допомоги людям у реалізації їх прав на землю шляхом якнайшвидшої реєстрації ділянок і видачі відповідних документів.
Сьоме. ... Багато чого можна ще додати. Але ж пора і честь знати :) А взагалі-то процедура має бути дуже простою та прозорою. Прийшов громадянин із заявою до ОМС чи РДА, отримав дозвіл у місячний термін (оскільки сесії ОМС скликаються раз на місяць - тут або передавати повноваження виконкомам, або змінювати закон "Про місцеве самоврядування"). Замовив проект, отримав його з електронним документом, приміром, теж у півмісячний/місячний термін. Погодив проект в одній, максимум у двух установах у 7-ти денний. Зареєстрував ділянку в ДЗК теж у 7-ти денний. Отримав рішення ОМС/РДА про передачу ділянки у місячний. Отримав Свідоцтво про власність/договір оренди у 7-ти денний. Таким чином, людина мінімум за 2,5 - максимум за 4 місяці стане щасливим землевласником/землекористувачем.
(с) "Ні, синку, це фантастика" :)
Главное зделать бесплатно и автоматом!Streit писав:Перше.
И дальше жить по колхозным границам!Streit писав:Друге.
А вот это какраз проблема обмена информацией между кадастрами градостроительным и государственным!Streit писав:Третє.
Держкомзем "просрал" то что у него было! Их время прошло!Streit писав:Четверте.
С комисией было все прекрасно!Streit писав:П'яте.
УСИЛИТЬ контроль! Организации ленятся законы даже читать! UshasStreit писав:Шосте.
- Chernov
- Спец
- Повідомлень: 2237
- З нами з: 26 грудня 2007 08:13
- Репутація: 18
- Область: Запорізька
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
Girl писав:А вдруг єто сам президент пишет!!!
Не по темі
Невже воно ще й компьютером користуватися може? Я так вважаю, що тільки золотим унітазом...
Зпершу треба довести до ладу саму кадастрову карту.Streit писав:Вихід з цього - визнання в масштабах України меж населених пунктів за кадастровою картою
тут чітко з точністю до навпаки, бо справедливоStreit писав:овернути повноваження щодо державної реєстрації прав на землю від органів Укрдержреєстра (який довів свою цілковиту неспроможність опанувати "землею") - органам Держземагентства.
Girl писав:Держкомзем "просрал" то что у него было! Их время прошло!
Тут згоден.Streit писав:передавши повноваження місцевим органам виконавчої влади та ОМС
І сертифікацію теж. Бо правильноStreit писав:Скасувати жорсткий нагляд Держземагентства за галуззю, повністю скасувати ліцензування.
Але тільки нічого з того зроблено не буде.ZIC писав:про нашу серти-хфікацію щось ніхто не згадує? Там нехай розберуться. Тим більше, що в листах, котрі готував Robin, а також у листі на Адміністрацію Президента від ЗСУ - все розписано. Беріть і цитуйте...
Особливо на завтрашніх слуханнях Агенства...
Це ж треба було так цинічно в овечій шкурі (дерегуляції та демонополізації) протащити такого вовкулаку з ефектом троянського коня - ще більше зарегулювати і монополізувати (особливо в можливостях корупції) навіть те, що раніше Законом було виведено з ліцензування (топографо-геодезична та картографічна діяльність)...
Тому - відмінити всю сертифікацію, повернути ліцензування, але - тільки на роботи, які відносяться до загально-державного рівня (програми, схеми, демаркація і т.п.). При чому - і в землеустрої, і в геодезії з картографією.
А ті види робіт, котрі відносяться до місцевого та регіонального рівня - не повинні підлягати ніякому ліцензуванню.
Ніхто не заріже курку, що несе золоті яйця.
Хіба що вкрадуть і переведуть до свого СІМЕЙНОГО курника.
- Solpadeine
- Спец
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 листопада 2011 19:22
- Репутація: 0
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
вибачте, але я не казав, що взагалі не давати... просто запит повинен бути обгрунтований...Girl писав:ОМС не будут даже знать о том что на их земельный участок права комунальной собственности зарегистрировано право аренды

Додано через 15 хвилин 1 секунду:
звичайно повернуть... Тимченко з братією ще не всі гроші з людей збили... і людям знову по півтора-два роки по кабінетам бігать... facepalm не потрібно переводить "стрєлки" лише на реєстраційну службу... звичайно в нас є свої недоліки, але саботаж нової системи йде саме від ДЗА...Streit писав:Повернути повноваження щодо державної реєстрації прав на землю від органів Укрдержреєстра (який довів свою цілковиту неспроможність опанувати "землею") - органам Держземагентства.
не знаю, як у вас, а у нас кадастровим реєстраторам я б не доручив і ксерокопії з технічки робить... перевірка документації перед внесенням відсутня, витяги штампуються абияк... різниця між пересічним працівником земвідділу та кадастровим реєстратором - хіба що та печатка...
кожен орган має свої вимоги, і опирається, відповідно, на свої нормативно правові акти... якщо сільгоспземлі буде погоджувати лише ДЗА - це буде капець... в нас земельщики так вже "напогоджували" в свій час земельку під ОСГ по технічкам, "шоб людям швидше і дешевше", а потім екологія з'ясувала, що той масив зарезервовано під заповідання... facepalm десь четвертий рік вже гризуться... вилазили "бока" земельщіків і після перевірки проектів санстанцією...Streit писав:Спростити процедуру погодження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок

-
- Вже не початківець
- Повідомлень: 24
- З нами з: 27 грудня 2012 14:44
- Репутація: 0
- Область: Чернівецька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Ага, у нас раз в 3 місяці. А в місті можуть й в 5 місяців. я скільки воюю й не можу доказати щоStreit писав:...оскільки сесії ОМС скликаються раз на місяць ...
А питання відведення є на кожній сесії.Сесія ради скликається в міру необхідності, але не менше
одного разу на квартал, а з питань відведення земельних ділянок та
надання документів дозвільного характеру у сфері господарської
діяльності - не рідше ніж один раз на місяць.
Чому ж тоді всі сільські й навіть міська рада звонять й бігають до організацій за консультацією? Якщо повинно бути навпаки.Girl писав:УСИЛИТЬ контроль! Организации ленятся законы даже читать!
Організації на відміну від ОМС якраз читають, бо заробляють з цього. А в ОМС працював не працював, а за зарплатою до банкомату побіг в кінці місяця.
- Поковба
- Спец
- Повідомлень: 704
- З нами з: 13 вересня 2009 14:16
- Репутація: 0
- Область: Закарпатська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
- Контактна інформація:
Контроль залишити однозначно потрібно. В цій темі активно обговорюють некомпетентних спеціалістів з ОМС. Так я, в НАШ захист, можу сказати, що не всі специ з "організацій" сидять на своєму місці. Та що там приклад наводити. Погляньте на ППК. Якщо контроль забрати то гірше буде.Almak писав:Girl написав:
УСИЛИТЬ контроль! Организации ленятся законы даже читать!
Як думаєте, всі організації знають виконати проект щодо впорядкування території населеного пункту, проект щодо організації території природо заповідного фонду, проект щодо створення нових та впорядкування існуючих землеволодінь та землеуористувань і т. п. Землевпорядна організація повинна вміти розробляти не лише тех. док. та проект відводу.
Я і не заперечую, що сьогоднішня сертифікація (скорше за все через свою корумпованість) проблеми не вирішила.
Додано через 15 хвилин 31 секунду:
А ви впевнені, що всі ОМС бігають до організацій за консультаціями? Проводили моніторинг?Almak писав:Чому ж тоді всі сільські й навіть міська рада звонять й бігають до організацій за консультацією? Якщо повинно бути навпаки.
Організації на відміну від ОМС якраз читають, бо заробляють з цього. А в ОМС працював не працював, а за зарплатою до банкомату побіг в кінці місяця.
- ugin
- Спец
- Повідомлень: 173
- З нами з: 05 листопада 2008 23:10
- Репутація: 0
- Область: Донецька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Тема немножко не в то русло перетекла...Поковба писав:Як думаєте, всі організації знають виконати проект щодо впорядкування території населеного пункту, проект щодо організації території природо заповідного фонду, проект щодо створення нових та впорядкування існуючих землеволодінь та землеуористувань і т. п. Землевпорядна організація повинна вміти розробляти не лише тех. док. та проект відводу.
Землеустроительная организация может не иметь практики разработки подобных проектов (ввиду их разовости или вообще отсутствия) или желания их выполнять в реалиях нашего законотворчества.
- Kitsmaniuk
- Спец
- Повідомлень: 461
- З нами з: 12 березня 2011 11:28
- Репутація: 147
- Область: Чернівецька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Усунення проблем та розбіжностей у законах та законодавчих актах
rivte писав:розбіжності в нормах законів та законодавчих актів, або їх невідповідність між законами та підзаконними актами або суперечності, які вони несуть у своєму змісті
Питання не в усуненні керівників, а в усуненні розбіжностей, причому, негайному.rivte писав:Прогнозую, що за результатами розгляду такого звернення буде дано доручення з зазначенням терміну його виконання, а саме усунення.Я розумію і той факт, що в результаті такого листа можуть бути звільнені або притягнені до відповідальності керівники деяких Центральних органів виконавчої влади, але чикати коли все зміниться набридло і тому був змушений діяти саме так.Надіюсь на Вашу підтримку та завчасно дякую за всі Ваші пропозиції.
Сергiй64 писав:Справа в тому, що необхідною складовою частиною договору оренди є кадастровий план земельної ділянки. Також це складова проекту землеустрою та технічної документації. Форма і склад кадастрового плану визначається постановою 1051, згідно якої кадастровий план може друкуватись і підписуватись тільки кадастровим реєстратором засобами ДЗК у складі або витягу, або поземельної книги. Через це сільгоспвиробники не можуть здати договора оренди на реєстрацію права оренди, бо розробник не має права робити кадастрові плани , а кадастровий реєстратор не може надати окремо кадастровий план. Не знаю, як де, але в нас така проблема дуже актуальна.
Клерки з ДЗА тупо направляють відмови у видачі сертифіката, посиилаючись на (ЦИТАТА з листа ДЗА, підписаного директором Департаменту державної експертиз та ліцензування К.В.Царик, готували листа Босий, Оксьоненко) "Додатково повідомляємо, що у ліцензійній справі підприємства відсутні відомості якіб підтверджували, що Пізвище Ініціали є відповідальним на даному підприємстві за якість робіт що ліцензуються" (за розділові знаки вибачте, написав, як в оригіналі) Працівник працює на підприємстві з дня його створення, і без нього, як без спеціаліста, який має відповідну освіту та стаж роботи, підприємство апріорі не могло отримати ліцензію. Цікаво, куди ж інформація про цього спеціаліста поділась з ліцензійної справи.rivte писав:Згідност. 25 ЗУ Про землеустрій визначено, що Відповідність документації із землеустрою положенням нормативно-технічних документів, державних стандартів, норм і правил у сфері землеустрою засвідчується: у паперовій формі - підписом та особистою печаткою сертифікованого інженера-землевпорядника, який відповідає за якість робіт із землеустрою; а сам кадастровий план є і невідємною частиною документації із землеустрою так і складовою поземельної книги, тобто даних ДЗК (згідно закону України Про ДЗК).А тому необхідності вводити окрему норму для підписання кадастрових планів з документації із землеустрою на мою думку не доцільно.
ПОДИВІТЬСЯ, ЯК ВИГЛЯДАЄ ЦЕЙ КАДАСТРОВИЙ ПЛАН - ЦЕ КАЗНА ЩО, А НЕ КАДАСТРОВИЙ ПЛАН.