Дозвіл на виконання проекту відведення
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Re: Дозвіл на виконання проекту відведення
Наші не погоджували передачу у власність земельних ділянок за рахунок угідь "зелені насадження загального користування", мотивуючи тим, що землі загального користування не можуть передаватися у власність (ст.83 п.3 ЗКУ).
- ExTreme
- Спец
- Повідомлень: 261
- З нами з: 06 червня 2008 00:18
- Репутація: -16
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Re: Дозвіл на виконання проекту відведення
ну з цим я згоден! Але тут справа в тому ,що зелені насадження заг.користування віднесені рішенням ради до земель житлової та громадської забудови!
Re: Дозвіл на виконання проекту відведення
Та й що? Житлова та громадська забудова то є категорія земель згідно ст.19 ЗКУ, а "землі загального коритсування" то є правовий статус земельної ділянки. Ну як по мні...
- ExTreme
- Спец
- Повідомлень: 261
- З нами з: 06 червня 2008 00:18
- Репутація: -16
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Re: Дозвіл на виконання проекту відведення
Да, але Стаття 118. Порядок безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами:
Та ст.121 того ж ЗКУ :
Норми безоплатної передачі земельних ділянок громадянам:
Spoiler
1. Громадянин, зацікавлений у приватизації земельної ділянки, яка перебуває у його користуванні, подає заяву до відповідної районної, Київської чи Севастопольської міської державної адміністрації або сільської, селищної, міської ради за місцезнаходженням земельної ділянки.
2. Рішення органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо приватизації земельних ділянок приймається у місячний строк на підставі технічних матеріалів та документів, що підтверджують розмір земельної ділянки.
3. Громадяни - працівники державних та комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій, а також пенсіонери з їх числа, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельних ділянок, які перебувають у постійному користуванні цих підприємств, установ та організацій, звертаються з клопотанням про приватизацію цих земель відповідно до сільської, селищної, міської ради або районної, Київської чи Севастопольської міської державної адміністрації.
4. Відповідний орган місцевого самоврядування або орган виконавчої влади в місячний термін розглядає клопотання і надає дозвіл підприємствам, установам та організаціям на розробку проекту приватизації земель.
5. Передача земельних ділянок у власність громадянам - працівникам державних та комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій, а також пенсіонерам з їх числа провадиться після затвердження проекту приватизації земель у порядку, встановленому цим Кодексом.
6. Громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають заяву до відповідної районної, Київської чи Севастопольської міської державної адміністрації або сільської, селищної, міської ради за місцезнаходженням земельної ділянки. У заяві зазначаються бажані розміри та мета її використання.
7. Відповідна місцева державна адміністрація або сільська, селищна, міська рада розглядає заяву, а при передачі земельної ділянки фермерському господарству - також висновки конкурсної комісії, і в разі згоди на передачу земельної ділянки у власність надає дозвіл на розробку проекту її відведення.
8. Проект відведення земельної ділянки розробляється за замовленням громадян організаціями, які мають відповідні дозволи (ліцензії) на виконання цих видів робіт, у строки, що обумовлюються угодою сторін.
9. Проект відведення земельної ділянки погоджується з органом по земельних ресурсах, природоохоронним і санітарно-епідеміологічним органами, органом архітектури та подається на розгляд відповідної місцевої державної адміністрації або органу місцевого самоврядування.
10. Районна, Київська чи Севастопольська міська державна адміністрація або сільська, селищна, міська рада у місячний строк розглядає проект відведення та приймає рішення про передачу земельної ділянки у власність.
11. У разі відмови органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування у передачі земельної ділянки у власність або залишення заяви без розгляду питання вирішується в судовому порядку.
2. Рішення органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо приватизації земельних ділянок приймається у місячний строк на підставі технічних матеріалів та документів, що підтверджують розмір земельної ділянки.
3. Громадяни - працівники державних та комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій, а також пенсіонери з їх числа, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельних ділянок, які перебувають у постійному користуванні цих підприємств, установ та організацій, звертаються з клопотанням про приватизацію цих земель відповідно до сільської, селищної, міської ради або районної, Київської чи Севастопольської міської державної адміністрації.
4. Відповідний орган місцевого самоврядування або орган виконавчої влади в місячний термін розглядає клопотання і надає дозвіл підприємствам, установам та організаціям на розробку проекту приватизації земель.
5. Передача земельних ділянок у власність громадянам - працівникам державних та комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій, а також пенсіонерам з їх числа провадиться після затвердження проекту приватизації земель у порядку, встановленому цим Кодексом.
6. Громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають заяву до відповідної районної, Київської чи Севастопольської міської державної адміністрації або сільської, селищної, міської ради за місцезнаходженням земельної ділянки. У заяві зазначаються бажані розміри та мета її використання.
7. Відповідна місцева державна адміністрація або сільська, селищна, міська рада розглядає заяву, а при передачі земельної ділянки фермерському господарству - також висновки конкурсної комісії, і в разі згоди на передачу земельної ділянки у власність надає дозвіл на розробку проекту її відведення.
8. Проект відведення земельної ділянки розробляється за замовленням громадян організаціями, які мають відповідні дозволи (ліцензії) на виконання цих видів робіт, у строки, що обумовлюються угодою сторін.
9. Проект відведення земельної ділянки погоджується з органом по земельних ресурсах, природоохоронним і санітарно-епідеміологічним органами, органом архітектури та подається на розгляд відповідної місцевої державної адміністрації або органу місцевого самоврядування.
10. Районна, Київська чи Севастопольська міська державна адміністрація або сільська, селищна, міська рада у місячний строк розглядає проект відведення та приймає рішення про передачу земельної ділянки у власність.
11. У разі відмови органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування у передачі земельної ділянки у власність або залишення заяви без розгляду питання вирішується в судовому порядку.
Та ст.121 того ж ЗКУ :
Норми безоплатної передачі земельних ділянок громадянам:
Spoiler
1. Громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності в таких розмірах:
б) для ведення особистого селянського господарства - не більше 2,0 гектара;
в) для ведення садівництва - не більше 0,12 гектара;
г) для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) у селах - не більше 0,25 гектара, в селищах - не більше 0,15 гектара, в
містах - не більше 0,10 гектара;
ґ) для індивідуального дачного будівництва - не більше 0,10 гектара;
д) для будівництва індивідуальних гаражів - не більше 0,01 гектара.
2. Розмір земельних ділянок, що передаються безоплатно громадянину для ведення особистого селянського господарства, може бути збільшено у разі отримання в натурі (на місцевості) земельної
частки (паю).
б) для ведення особистого селянського господарства - не більше 2,0 гектара;
в) для ведення садівництва - не більше 0,12 гектара;
г) для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) у селах - не більше 0,25 гектара, в селищах - не більше 0,15 гектара, в
містах - не більше 0,10 гектара;
ґ) для індивідуального дачного будівництва - не більше 0,10 гектара;
д) для будівництва індивідуальних гаражів - не більше 0,01 гектара.
2. Розмір земельних ділянок, що передаються безоплатно громадянину для ведення особистого селянського господарства, може бути збільшено у разі отримання в натурі (на місцевості) земельної
частки (паю).
Re: Дозвіл на виконання проекту відведення

І що? Я Вам про те, що згідно ст.83 ЗКУ землі загального користування не можуть передаватися у власність. Ось і все. Banned
- ExTreme
- Спец
- Повідомлень: 261
- З нами з: 06 червня 2008 00:18
- Репутація: -16
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Re: Дозвіл на виконання проекту відведення
Ну я йому про ковбасу ,а він мені про огірки UPS ! В даному випадку зелені насадження заг.користування -віднесені рішенням ради до земель житлової та громадської забудови, а не до земель загального користування!!! Ну нема в нас інших вільних земель ніж зелені насадження!Student писав:![]()
І що? Я Вам про те, що згідно ст.83 ЗКУ землі загального користування не можуть передаватися у власність. Ось і все. Banned
Re: Дозвіл на виконання проекту відведення
Судячи з Вашої логіки, землі житлової та громадської забудови не можуть бути землями загального користування?
Re: Дозвіл на виконання проекту відведення
А для с/р цього недостатньо:
Закон України Про землеустрій. ст.28
г) виконувати роботи із складання документації із землеустрою
у строк, передбачений договором. Максимальний строк складання
документації із землеустрою не повинен перевищувати шести місяців
з моменту укладення договору.
Закон України Про землеустрій. ст.28
г) виконувати роботи із складання документації із землеустрою
у строк, передбачений договором. Максимальний строк складання
документації із землеустрою не повинен перевищувати шести місяців
з моменту укладення договору.
- malecha
- Спец
- Повідомлень: 744
- З нами з: 22 квітня 2007 16:51
- Репутація: 35
- Область: Тернопільська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
- Контактна інформація:
Re: Дозвіл на виконання проекту відведення
Тутка багато писалося:Алвика писав:А якщо громадянин не звертався до землевпорядної організації? У нього на руках тільки рішення про дозвіл на розробку проекту землеустрою. Рада має прийняти рішення про встановлення терміну дії для такого дозволу. Людина залишиться з рішенням яке втратить свою силу через плиа часу. Як бути в такому разі?
Строк дії рішення сільради на розробку проекту землеустр. по приватизації 0,25 га під будівництво і ОЖБ та госп.споруд
Термін дії дозволу
- olegsss
- Спец
- Повідомлень: 98
- З нами з: 23 лютого 2008 00:13
- Репутація: 0
- Область: Київська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Re: Дозвіл на виконання проекту відведення
..поновлювати рішення.. KrutelykАлвика писав:А якщо громадянин не звертався до землевпорядної організації? У нього на руках тільки рішення про дозвіл на розробку проекту землеустрою. Рада має прийняти рішення про встановлення терміну дії для такого дозволу. Людина залишиться з рішенням яке втратить свою силу через плиа часу. Як бути в такому разі?
-
- Молоденький(ка)
- Повідомлень: 14
- З нами з: 25 квітня 2012 14:30
- Репутація: 0
- Область: Запорізька
- Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування
-
- Спец
- Повідомлень: 302
- З нами з: 09 листопада 2010 17:10
- Репутація: 0
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Така ситуація. С/г виробник має виробничу базу в межах населеного пункту. Земля під цією базою перебуває в оренді. Договір оренди пройшов державну реєстрацію. Є виробнича необхідність підвести до бази газ. Для цього необхідно за межами орендованої земельної ділянки прокласти 18 м газопровідної труби. Виникає необхідність оформити в оренду цей шматок землі. Як вирішити таке питання?
Заздалегідь дякую.
Заздалегідь дякую.
Борщ писав:Як вирішити таке питання?
Заздалегідь дякую.
Spoiler
Земельний кодекс України
Стаття 124. Порядок передачі земельних ділянок в оренду
3. Передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у
державній або комунальній власності, громадянам, юридичним особам,
визначеним частинами другою, третьою статті 134 цього Кодексу,
здійснюється в порядку, встановленому статтею 123 цього Кодексу.
Стаття 134. Обов'язковість продажу земельних ділянок
державної чи комунальної власності або прав на
них на конкурентних засадах (земельних торгах)
2. Не підлягають продажу на конкурентних засадах (земельних
торгах) земельні ділянки державної чи комунальної власності або
права на них у разі:
будівництва, обслуговування та ремонту об'єктів інженерної,
транспортної, енергетичної інфраструктури, об'єктів зв'язку та
дорожнього господарства (крім об'єктів дорожнього сервісу)
АЛЕ!?...
ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності"
Стаття 24. Особливості регулювання земельних відносин при
здійсненні містобудівної діяльності
3. У разі відсутності плану зонування або детального плану
території, затвердженого відповідно до вимог цього Закону,
передача (надання) земельних ділянок із земель державної або
комунальної власності у власність чи користування фізичним та
юридичним особам для містобудівних потреб забороняється.
Тобто Необхідно розробити детальний план території або план зонування...
Стаття 124. Порядок передачі земельних ділянок в оренду
3. Передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у
державній або комунальній власності, громадянам, юридичним особам,
визначеним частинами другою, третьою статті 134 цього Кодексу,
здійснюється в порядку, встановленому статтею 123 цього Кодексу.
Стаття 134. Обов'язковість продажу земельних ділянок
державної чи комунальної власності або прав на
них на конкурентних засадах (земельних торгах)
2. Не підлягають продажу на конкурентних засадах (земельних
торгах) земельні ділянки державної чи комунальної власності або
права на них у разі:
будівництва, обслуговування та ремонту об'єктів інженерної,
транспортної, енергетичної інфраструктури, об'єктів зв'язку та
дорожнього господарства (крім об'єктів дорожнього сервісу)
АЛЕ!?...
ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності"
Стаття 24. Особливості регулювання земельних відносин при
здійсненні містобудівної діяльності
3. У разі відсутності плану зонування або детального плану
території, затвердженого відповідно до вимог цього Закону,
передача (надання) земельних ділянок із земель державної або
комунальної власності у власність чи користування фізичним та
юридичним особам для містобудівних потреб забороняється.
Тобто Необхідно розробити детальний план території або план зонування...
-
- Молоденький(ка)
- Повідомлень: 11
- З нами з: 30 жовтня 2009 13:44
- Репутація: 0
- Область: Київська
- Місце роботи: Інші недержавні проектні організації
Шаковні колеги, допоможіть будь-ласка розібратися. В одному з при Київських сіл є Державне підприємство, що має держ. акт на постійне користування з 1996р., в 2004 на частині земельної ділянки збудували і ввели в експлуатацію багатоквартирний будинок, ДП згоду на вилучення зем. ділянки давало, але компанія забудовник уклала договір з сільською радою без розробки проекту, а лише на підставі технічки, цей договір в ДЗК на той час зареєстрований не був і держ. акт ДП не перероблявся. Отже на сьогоднішній день держ. акт дійсний. В будинку люди організували ОСББ і хотіли б оформити свою земельну ділянку в спільну сумісну власність (а не оренду,по причині зменшення плати за землю), і ДП не заперечує, але сільська рада не хоче надавати зем. ділянку для ОСББ, по причині бажання виторгувати в ДП крім ділянки під будинком ще земельки для подальшого її дерибану.
Яким чином можна боротися з сільською радою? Чи потрібно сільській раді спочатку оформити ділянку під будинком в комунальну власність, щоб потім мати можливість розпоряджатися нею?
Дякую
Яким чином можна боротися з сільською радою? Чи потрібно сільській раді спочатку оформити ділянку під будинком в комунальну власність, щоб потім мати можливість розпоряджатися нею?
Дякую
Ця з/д належить ДП на праві постійного користування, отже це землі державної власності і сільска рада не може ними розпоряджатися. Відповідно до діючих вимог вилучення з/д державної власності із постійного користування в межах сіл, селищ, міст районного значення для всіх потреб здійснюють РДА ( п.5 ст.149 ЗКУ).Neo писав:сільська рада не хоче надавати зем. ділянку для ОСББ
ОСББ повинно звернутися з відповідним клопотанням до РДА про вилучення з/д з постійного користування ДП та надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення, до клопотання додаються матеріали визначені п.2 ст.123 ЗКУ, у цьому випадку необхідно додати нотаріально засвідчену згоду ДП на вилучення земельної ділянки з постійного користування.
-
- Молоденький(ка)
- Повідомлень: 17
- З нами з: 20 квітня 2013 21:08
- Репутація: 0
- Область: Львівська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Із збільшенням території цвинтаря, получилося, що немає санітарної зони. Тепер особа хоче біля цвинтаря ділянку для садівництва. На підставі чого можна не надавати земельну ділянку під садівництво біля цвинтаря?
[upd=1366561016][/upd]
Володимир велике дякую Вам за відповідь. Я тільки почала працювати землевпорядником і мені ще багато чого невідомо. Як розшифровується УЗР?
[upd=1366561016][/upd]
Володимир велике дякую Вам за відповідь. Я тільки почала працювати землевпорядником і мені ще багато чого невідомо. Як розшифровується УЗР?
- Поковба
- Спец
- Повідомлень: 704
- З нами з: 13 вересня 2009 14:16
- Репутація: 0
- Область: Закарпатська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
- Контактна інформація:
П 3.5 ДСанПіН 2.2.2.028-99 Гігієнічні вимоги щодо облаштування і утримання кладовищ в населених пунктах України.
Якщо буквально толкувати ст. 24 ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" то він не забороняє надавати дозвіл на розроблення пректу землеустрою щодо відведення земельних ділянок для містобудівних потреб. Правильно я його розумію.
[upd=1367319960][/upd]3.5. Кладовища повинні бути розміщені в приміській зоні міських поселень і поблизу місць розташування сіл.
Гігієнічні вимоги щодо облаштування і утримання кладовищ в населених пунктах України. Державні санітарні правила та норми
Санітарно-захисна зона від території кладовища традиційного поховання і крематорію до житлових і громадських будівель, зон відпочинку, а також колективних садів та городів повинна бути не меншою 300 м (Державні санітарні правила N 379/1404, а від території кладовища для поховання урн після кремації до житлових і громадських будівель та об'єктів, що прирівнені до них, має бути не меншою 100 м.
Примітка. У санітарно-захисних зонах не можна допускати розміщення:
- житлових будинків з придомовими територіями, гуртожитків, готелів, будинків для приїжджих;
- дитячих дошкільних закладів, загальноосвітніх шкіл, лікувально-профілактичних та оздоровчих установ загального та спеціального призначення зі стаціонарами, наркологічних диспансерів;
- спортивних споруд, садів, садівницьких товариств;
- джерел централізованого водопостачання, водозабірних споруд, споруд водопровідної розподільної мережі.
Якщо буквально толкувати ст. 24 ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" то він не забороняє надавати дозвіл на розроблення пректу землеустрою щодо відведення земельних ділянок для містобудівних потреб. Правильно я його розумію.
- dexter3000
- Спец
- Повідомлень: 1353
- З нами з: 29 серпня 2007 17:38
- Репутація: 10
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування
На складання технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж ділянок в натурі (на місцевості) ніяких дозволів не треба. Землекористувач або землевласник на власний розсуд може замовити виконання відповідної роботи. Дозвіл потрібен лише у випадку відведення (формування) нових земельних ділянок за рахунок земель державної або комунальної власності.Землеройка писав:Хто отримував дозвіл на розробку технічки від обласного управління на сільськогосподарські землі за межами населених пунктів. У нас вчора була селекторна і область просить максимально "тормозить" людей щоб не їхали з клопотаннями в область, ждуть змін в законодавстві
[upd=1367790177][/upd]
Якщо вилучаються рілля або багаторічні насадження, тоді розпорядником земель є Микола Янович Азаров. KrutelykValD писав:ОСББ повинно звернутися з відповідним клопотанням до РДА про вилучення з/д з постійного користування ДП та надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення, до клопотання додаються матеріали визначені п.2 ст.123 ЗКУ, у цьому випадку необхідно додати нотаріально засвідчену згоду ДП на вилучення земельної ділянки з постійного користування.
-
- Спец
- Повідомлень: 461
- З нами з: 07 жовтня 2009 10:34
- Репутація: 149
- Область: Харківська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
ст 123 п. 1 абз 5 ЗКУdexter3000 писав:Дозвіл потрібен лише у випадку відведення (формування)
"Надання у користування земельної ділянки в інших випадках здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки. В такому випадку розроблення такої документації здійснюється на підставі дозволу, наданого органом виконавчої влади, органом місцевого самоврядування, уповноваженим здійснювати розпорядження цією земельною ділянкою."
Или я чего-то не понимаю?
це стосується сугубо випадків надання ділянок у користуванняАндрей1978 писав:В такому випадку розроблення такої документації здійснюється на підставі дозволу, наданого органом виконавчої влади, органом місцевого самоврядування, уповноваженим здійснювати розпорядження цією земельною ділянкою."
Или я чего-то не понимаю?
-
- Спец
- Повідомлень: 461
- З нами з: 07 жовтня 2009 10:34
- Репутація: 149
- Область: Харківська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
-
- Спец
- Повідомлень: 62
- З нами з: 25 січня 2013 13:45
- Репутація: 0
- Область: Харківська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Ситуація наступна: на території району є заказники місцевого значення, керівник нашої проектної організації "рвет и мечет", щоб ми отримали це замовлення собі, вірогідність 99,9%, що так воно й буде, але постає питання - яким чином починати працювати. Справа в тому, що територія одного з цих заказників розподілена між різними районами, і якщо наша РДА вирішила надати дозвіл на виготовлення проекту землеустрою з організації та встановлення меж територій природно-заповідного фонду, іншого природоохоронного, оздоровчого, рекреаційного та історико-культурного призначення, то чи можна працювати з площею заказника тільки нашого району?І взагалі, хто виконував подібну роботу, поділіться досвідом. Буду надзвичайно вдячна.
- Gorynych
- Молодший спец :)
- Повідомлень: 33
- З нами з: 26 вересня 2009 11:57
- Репутація: 0
- Область: Полтавська
- Місце роботи: Інше
А до чого тут РДА? Хіба не обласне управління Держземагентства дає такі дозволи?і якщо наша РДА вирішила надати дозвіл на виготовлення проекту землеустрою з організації та встановлення меж територій природно-заповідного фонду, іншого природоохоронного, оздоровчого, рекреаційного та історико-культурного призначення,
А чому ні?! Якщо один масив розташований на території різних адміністративних одиниць, то відповідно він буде ділитися на окремі ділянки, оскільки будуть різні кад.номери та ін. На кожну ділянку окремий проект, тобто теоретично це можливо.то чи можна працювати з площею заказника тільки нашого району?