Сторінка 30 з 30
Е-сервіси Держгеокадастру для землевпорядників: всі питання функціоналу
Додано: 11 липня 2024 13:19
Denver
Kola, Просто скидаєте нові ключі, щоб додали на шлюз. Як і вперше.
У мене зайняло менше години.
Е-сервіси Держгеокадастру для землевпорядників: всі питання функціоналу
Додано: 30 липня 2024 14:17
Vallod23
Доброго дня, на електрону поштову адресу не приходять листи з повідомленними про закриті заявки, в електроному кабінеті хочу вийти на зворотній зв'язок з адміністратором, але пише помилку. В когось теж така проблема?
Е-сервіси Держгеокадастру для землевпорядників: всі питання функціоналу
Додано: 31 липня 2024 10:55
Denver
Vallod23 писав: ↑30 липня 2024 14:17
в електроному кабінеті хочу вийти на зворотній зв'язок з адміністратором
Зворотній зв'язок вимкнено за вказівкою Держгеокадастру.
А стосовно отримання листів, то це скоріш за все, що чисто Ваша проблема.
У мене був випадок, що спам-фільтр компанії блокував листи з кабінету.
Е-сервіси Держгеокадастру для землевпорядників: всі питання функціоналу
Додано: 11 серпня 2024 20:04
Панна Ганна
Vallod23 писав: ↑30 липня 2024 14:17
Доброго дня, на електрону поштову адресу не приходять листи з повідомленними про закриті заявки, в електроному кабінеті хочу вийти на зворотній зв'язок з адміністратором, але пише помилку. В когось теж така проблема?
Такаж біда. але з поодинокими заявками. Десь кожна 30 стала пропускатися, і це ніяк не пов'язано із спамом. Це щось у них, але вони ніколи цього не визнають.
Відправлено через 1 годину 18 хвилин 29 секунд:
Десь з червня почалися проблеми наступного характеру. Після декількох запитів постійно вибиває "Ваш комп’ютер або мережа може надсилати автоматизовані запити". 20 запитів на інформацію про права на день, і все (а останнього часу і після 3-5 запитів). Теж саме при внесенні заявок на реєстрацію або внесення відомостей до ДЗК.
В підтримці спочатку казали спробувати в іншому браузері. Нічого. Опера, мозіла без змін. При цьому якщо таке почалося в хромі, то в інших браузерах вже навіть одного запиту не зробити.
Потім сказали скинути кеш та кукі. Єдиний результат - скидання налаштувань на сайтах та очистка ітрорії. Ефекту нуль.
Потім сказали просто "у нас все добре, шукайте причину на своєму комп'ютері"....
Але ця проблема і на моему робоч комп'ютері, і на домашньому, і на ноутбуці... і на всіх різні версії ОС... Все одно, якщо почалося на одній машині, то вже не пускає на іншій. При цьому допомагає ВПН (якщо це українстький). Так коли підключаюсь до іншої області то можу зробити... ще стільки ж заявок.... Але ситуація із часом все "кричуща". Останні 2 дні може з першого ж запиту видавати цю помилку. І вже добу обмінні файли не проходять перевірку - висять "в обробці". Як наслідок - ніяких реєстраційних дій...
Підтримка я вже бачу як радить мені спочатку перевстановити систему, потім поміняти залізо.... але все це вже спробував (різні машини).... нічого. Можливо хтось зтикався таки? Нічого не розумію. Чи це спеціально щось ціма Ілонами Масками робиться.... До цього вже 2 рази з початку року податкова наприклад перекидала чомусь західну підконтрольну частину Донецької області в так звану "зону поза митного контролю Уркаїни" і просто блокувалася можливість без впн з іншої області користуватися ключем.... І теж в податковій писали що все в них добре, поки не написав на міністрство.... Я так розумію, що кретерії відбору спеціалістів можливо вже понизили до "здатний просто нажати на кнопку живлення"... я не знаю...
Е-сервіси Держгеокадастру для землевпорядників: всі питання функціоналу
Додано: 13 серпня 2024 09:57
Parcel
оці їхні 'автоматизовані запити' задовбали вже всіх
Е-сервіси Держгеокадастру для землевпорядників: всі питання функціоналу
Додано: 15 серпня 2024 14:12
користувач0126
Доброго ня, закинули з-аявку на внесення змін (платну), оплатили, квитанція про оплату прийшла, а в системі висить що не оплачено, вже кілька годин, оновлюю сторінку, таж сама картинка. В когось таке вже було, як виходили з цієї ситуації, чи вже проще заплатити повторно
Е-сервіси Держгеокадастру для землевпорядників: всі питання функціоналу
Додано: 15 серпня 2024 15:01
murrrchik
користувач0126, тут або чекати, бо може бути якісь нюанси по системі, або закинути ще раз завтра чи з понеділка, бо інколи подібне буває коли щось із рахунками місцевих чи то ЦНАПів, чи то відділів Держгеокадастру не те.
Е-сервіси Держгеокадастру для землевпорядників: всі питання функціоналу
Додано: 15 жовтня 2024 21:05
Petrogeo
Доброго дня. Знов було якесь покращення?
При перегляді відомостей про земельну ділянку кудись зникла інформація про НГО ділянки

Е-сервіси Держгеокадастру для землевпорядників: всі питання функціоналу
Додано: 16 жовтня 2024 09:01
bu4apka
Petrogeo писав: ↑15 жовтня 2024 21:05
Знов було якесь покращення?
в кабінет добавили розділ Масова оцінка земель, і там дивишся інформацію
Е-сервіси Держгеокадастру для землевпорядників: всі питання функціоналу
Додано: 16 жовтня 2024 19:30
Petrogeo
bu4apka писав: ↑16 жовтня 2024 09:01
в кабінет добавили розділ Масова оцінка земель, і там дивишся інформацію
Так є таке, але те що там розраховують відрізняється від НГО, інколи на 10-ки тис..
Тай примітка цікава -> *Значення масової оцінки земельної ділянки носить ознайомчий характер та не використовується у будь-яких офіційних розрахунках, не надається іншим державним органам.
Е-сервіси Держгеокадастру для землевпорядників: всі питання функціоналу
Додано: 21 жовтня 2024 12:59
N_2024
доброго дня не можу закнути на реєстрацію земельні ділянки через кабінет, що робити? (кеш чистила...)
Е-сервіси Держгеокадастру для землевпорядників: всі питання функціоналу
Додано: 21 жовтня 2024 14:44
OldSorcerer
N_2024 писав: ↑21 жовтня 2024 12:59
доброго дня не можу закнути на реєстрацію земельні ділянки через кабінет, що робити? (кеш чистила...)
Така ж ситуація. Кеш чистив, браузери вже перепробував і хром, едж, файєрфокс і оперу. Приніс в офіс ще один ноут - вистачило закинути три технічки і знов не пускає. Вдома кабінет працює норм. Викликав представників постачальника інтернету - перевірили мережу, роутер сказали що у нас все норм, потрібно звертатись в підтримку Держгеокадастру.
Е-сервіси Держгеокадастру для землевпорядників: всі питання функціоналу
Додано: 21 жовтня 2024 16:23
N_2024
в мене і дома не працює. дякую за відповідь
Е-сервіси Держгеокадастру для землевпорядників: всі питання функціоналу
Додано: 21 жовтня 2024 18:35
Vetaldp
Схоже captcha (перевірка на робота) в е-сервісах ДГК зійшла з розуму - неможливо подати заяву витяг про НГО, постійно вистакує повідомлення про автоматизовані запити.
Кеш чистив, інший ноутбук пробував, vpn включав, навіть змінював оператора зв'язку/інтернту, нічого не допомогло.
Ще у когось є така проблема, можливо хтось знає, як це виправити?
Е-сервіси Держгеокадастру для землевпорядників: всі питання функціоналу
Додано: 22 жовтня 2024 10:52
OldSorcerer
роздача інтернету з мобіли і іпідключення до нього ноуту дозволяє закинути 3-4 технічки, потім також блокується
Е-сервіси Держгеокадастру для землевпорядників: всі питання функціоналу
Додано: 30 жовтня 2024 09:13
RuS1k
Вітаю!
Ситуація - не проходить реєстрацію ділянка по ДА без номера, лише серія. У реєстраторів видає критичну помилку.
Це чергове покращення? Бо певний час назад таке проходило без проблем.
В архівному примірнику також немає номера.
Як хто виходить з ситуації?
Е-сервіси Держгеокадастру для землевпорядників: всі питання функціоналу
Додано: 30 жовтня 2024 09:39
Lucky
Я писав номер бланка такий як номер реєстрації в книзі якщо він там є
Е-сервіси Держгеокадастру для землевпорядників: всі питання функціоналу
Додано: 31 жовтня 2024 11:37
MAFIA
Щось зранку не працює сервіс перевірки електронних документів XML.
В мене зранку статус документів, надісланих на перевірку: "Очікування", хоча дуже прості XML, раніше такі перевірялися практично миттєво.
Чи є в когось інформація, що сталося?
Чи це тільки в мене?
Е-сервіси Держгеокадастру для землевпорядників: всі питання функціоналу
Додано: 31 жовтня 2024 11:46
Denver
MAFIA писав: ↑31 жовтня 2024 11:37
Чи є в когось інформація, що сталося?
Чи це тільки в мене?
Це у всіх. ДЗК сказав, що вони вкурсі проблеми.
Е-сервіси Держгеокадастру для землевпорядників: всі питання функціоналу
Додано: 31 жовтня 2024 12:00
MAFIA
Denver писав: ↑31 жовтня 2024 11:46
ДЗК сказав, що вони в курсі проблеми.
Ок. Проблему вже вирішили, статус помінявся на "Завершено успішно"
UPD: це не системне вирішення проблеми, а якесь тимчасове закривання дірок. Наступні перевірки висять (
Е-сервіси Держгеокадастру для землевпорядників: всі питання функціоналу
Додано: 31 жовтня 2024 15:25
Оксана1
Ваш комп'ютер або мережа може надсилати автоматизовані запити - ціла біда
Е-сервіси Держгеокадастру для землевпорядників: всі питання функціоналу
Додано: 31 жовтня 2024 16:18
alex134
Оксана1 писав: ↑31 жовтня 2024 15:25ціла біда
перевірка теж жахливо робить =(
Е-сервіси Держгеокадастру для землевпорядників: всі питання функціоналу
Додано: 04 листопада 2024 11:52
RuS1k
Lucky писав: ↑30 жовтня 2024 09:39
Я писав номер бланка такий як номер реєстрації в книзі якщо він там є
Записав просто "б/н" - реєстрацію в кадастрі пройшло.
Е-сервіси Держгеокадастру для землевпорядників: всі питання функціоналу
Додано: 13 листопада 2024 15:03
MAFIA
якось не звертав на це увагу, а тут задався питанням: чому доступ до координат для СІЗ щодо земельних ділянок, розташованих на підконтрольній території є, а такого ж доступу щодо земельних ділянок, розташованих на окупованій території - нема?
Це що - такий витончений спосіб знущання чи якась складова комплексної програми, про яку мені нічого не відомо ?
Чим дані про координати на окупованій території секретніші, ніж на підконтрольній?
Як власнику ділянки виправити помилку, допущену в даних ДЗК, за умови наявності у нього на руках оригіналу державного акту (з правильними відомостями) на земельну ділянку, яка знаходиться на окупованій території?
Е-сервіси Держгеокадастру для землевпорядників: всі питання функціоналу
Додано: 24 листопада 2024 16:42
Scully
Теж автоматизовані запити... неможливо працювати, чищу історію, допомагає на дві-три заявки(