Сторінка 23 з 60

Додано: 27 березня 2013 09:10
malecha
Kitsmaniuk писав:Поділіться, будь ласка, досвідом та зразками.
vitalzem писав:Поділіться досвідом покроково
Ну що ж, все виглядає ніби просто.
Укладаємо, як і раніше, типові договори оренди (або ж беремо вже укладені договори ще у 2012 році), додаємо всі необхідні додакти - кад.план, держ акт, паспорт, схема, акт передачі. У нас ДА був зелений, отже кад номер був і в дзк, на щастя, був. Тому земельний обминули зовсім. Занесли договори в трьох примірниках в реєстраційну службу, написали на кожний договір по дві заяви від уповноваженої особи, одна заява -на реєстрацію права власності, інша - права оренди. Долучили два доручення на уповноважену особу - одне від земвлевласника для реєстрацій права власності, інше від юридичної особи орендаря на свого працівника для реєстрації права оренди. Зразки заяв встановленні наказом Міністерства юстиції України 17.04.2012 № 595/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України 14.12.2012 № 1841/5). На кожну дію - окрема заява друкованими літерами кульковою ручкою синього кольору (не сильно чіпалися до друкованих букв, ручку вимагали синю).
За 20 календарних днів віддали два примірники зареєстрованих договорів, два витяги, один про реєстраці права власності, інший - про реєстрацію права оренди. Для початку зареєстрували 10 договорів. По 100 приймати не хочуть, хоч чекає більше 1000 шт. Обійшлося це - 120 грн за витяг права власності, 120+51грн - право оренди.
  Hidden text. You must be registered and have messages: 50
002.jpg
003.jpg
004.jpg
005.jpg
Ось так виглядає:
Звертаю увагу на те, що інформація стосується не моєї рідної області

Додано: 27 березня 2013 10:55
ValD
Yfnfkjxrf писав:Сплатите 120 грн.
Платник ОМС? У вас на эти цели предусмотрены деньги?
Solpadeine писав:я б свідоцтво не видавав
Согласна... выдаеться "витяг, який надається в процедурі державної реєстрації прав"
Solpadeine писав:для комунальної власності - рішення про затвердження проекту по встановленню меж
Думаю это только одно из оснований для регистрации....

Додано: 27 березня 2013 14:58
Іван1978
Solpadeine, А які вихідні містобудівні матеріали необхідні і чи не потрібно проводити аукціон?

Додано: 27 березня 2013 17:08
Борщ
Іван1978 писав:Борщ, Згідно розробленого проекту землеустрою зареєстровано договір оренди земельної ділянки в 2012 році, звичайно, що присвоєно кадастровий номер, ділянка в межах села, потреба в розширенні виникла у підприємця
Розширення існуючої земельної ділянки не можливо.
Необхідно писати клопотання про надання дозволу про розробку проекту відведення земельної ділянки (цільове призначення, орієнтовна площа) із земель запасу сільської ради, скоріш за все воно має адресовуватись обласному управлінню ДЗА.( http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/5245-17 ).
Аукціону не вдастя оминути . Тому є ризик виготовлення проетку за свій рахунок, оскільки згідно http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/5077-17 до проведення аукціону залучаються учасники через оголошення в ЗМІ, тому зацікавленій особі треба заручитися таким конкурентом,який би в нього це право оренди не виграв.
Є така документація, яку виготовляють різні "архібудпроектні організації" і називається вона щось типу "розрахунок потреби площі". Така документація може бути запрошена для надання дозволу на розробку проетку відведення.
Насамперед треба піти і душевно побалакати із сільським головою. Він, як-не-як , але в цій всій катавасії, буде вагомим звеном.

Додано: 27 березня 2013 18:28
Solpadeine
malecha писав:аписали на кожний договір по дві заяви від уповноваженої особи, одна заява -на реєстрацію права власності, інша - права оренди.
ви приймали заяви на реєстрацію договору БЕЗ зареєстрованого права? facepalm а як же 24 стаття? morgayu кадастрові плани з координатами? акти встановлення меж погоджені суміжниками? бо в нас вже війна за це...

Додано: 27 березня 2013 19:29
Yfnfkjxrf
ValD писав:Платник ОМС? У вас на эти цели предусмотрены деньги?
договір укладався на послуги morgny

Додано: 28 березня 2013 08:29
vitalzem
malecha писав:Обійшлося це - 120 грн за витяг права власності, 120+51грн - право оренди.
Важливий момент для юрособи з великою кількістю договорів - платили окремо кожну суму по квитанції через касу банку чи перерахуванням?

Додано: 28 березня 2013 08:36
malecha
Solpadeine писав:Ви приймали заяви на реєстрацію договору БЕЗ зареєстрованого права?
Зауважу, що я не предаствник органу реєстрації, а представник замовника. Тому у нас приймайли.
Насправді ми спочатку написали одну заяву на реєстрацію права оренди, реєстратор подивився, що держ акти з кадастровими номерами і все чудово. Потім, за два дня, подзвонив і сказав, що треба спочатку зареєструвати право власності. Тому по факту, як і коли він ті заяви реєстрував в себе, невідомо, хоча, як видно з витягів, спочатку була зареєстрована заява на право власності, потім на оренду.
Solpadeine писав: кадастрові плани з координатами? акти встановлення меж погоджені суміжниками?.
Договори подавалися зі всіма необхідними додатками, в тому числі кадастровими планами, які передбачалися і раніше з координатами.
vitalzem писав:- платили окремо кожну суму по квитанції через касу банку чи перерахуванням?
Кожну суму окремо по перерахунку.

Додано: 29 березня 2013 10:07
ValD
Solpadeine писав:для комунальної власності - рішення про затвердження проекту по встановленню меж
Solpadeine писав:п. 4. ст. 173 ЗК... принаймні, я її так розумію
"4.Землі та земельні ділянки державної власності, включені в межі населеного пункту (крім земель, які не можуть передаватися у
комунальну власність), переходять у власність територіальної громади. Рішення про встановлення меж населеного пункту та витяги з Державного земельного кадастру про межу відповідної адміністративно-територіальної одиниці та про відповідні земельні
ділянки, право власності на які переходить до територіальної громади, є підставою для державної реєстрації права комунальної
власності на такі земельні ділянки.
Не згодна з Вами.... це стосується саме земель і земельних ділянок державної власності, які будуть включені в межі населених пунктів...Вони переходять у комунальну власність, а підставою для їх реєстрації і будуть проекти землеустрою щодо встановлення (зміни) меж...

Додано: 29 березня 2013 12:39
Katze
malecha писав:Занесли договори в трьох примірниках в реєстраційну службу...За 20 календарних днів віддали два примірники зареєстрованих договорів, два витяги, один про реєстраці права власності, інший - про реєстрацію права оренди.
Реєстраційна служба залишає 1 примірник договору. А, що у відділ Держземагенства вже не потрібно надавати договір оренди паю? Тільки інформація із реєстраційної служби по зворотному зв'язку? А, як же вести форму 6-зем та надавати відомості до податкової? Чи "найкраща " НКС буде видавати достовірні відомості по кожному орендарю? lol2

Додано: 29 березня 2013 17:10
Solpadeine
ValD писав:не стосується саме земель і земельних ділянок державної власності
а до 2013 року в нас всі землі були державними Nenayu просто розпорядники були різні, в т.ч. і ОМС...

Додано: 29 березня 2013 22:55
Іван1978
...У нас ДА був зелений, отже кад номер був і в дзк, на щастя, був.
А якщо XML-файл не формувався - проблем не виникає?

Додано: 31 березня 2013 09:19
Dreder
В юридичної особи є Держакт на право постійного користування землею. Чи може вона передавити цю земельну ділянку на якихось підставах іншій особі в користування?

Додано: 31 березня 2013 09:49
Міа
Юридично "нi". Фактично "да" якщо старий ДАПК. ОМС iх "не давать".

Додано: 01 квітня 2013 10:28
ValD
Solpadeine писав:а до 2013 року в нас всі землі були державними
Спасибо, я в курсе lol2
Мы говорим применительно к сегоднешним требованиям....и обратите внимание, что статья 173 ЗКУ была дополнена новой редакцией п.3 и новым пунктом 4 согласно закона № 5245.....

Додано: 02 квітня 2013 16:31
Праздничная
Ви звісно вибачайте, але у мене вже дах їде від усього цього... UPPP

Якщо підвети підсумки всього раніше написаного при реєстрації договору оренди з/д (цільове призначення - ведення товарного с/г виробництва (приватизація відбувалась в проміжок часу з 2005 по 2008р.р.)) ми маємо:
Стадія І
підписуємо з людьми договір та акт приймання-передаванн земельної ділянки в 3-х примірниках (1 нам, 1 людині, 1 реєстратору), паралельно робимо 4 копії паспорту та інд.коду власника з/д, та його держ.акту, отримуємо довіреність посвідчену сільською радою від людини на представника для підтвердження права власності

Стадія 2
замовляємо в землевпорядній організації кадастровий план та схему розміщення з/д та обмінний файл та віддіаємо туди 1 копію паспорту, коду та акту людини

Стадія 3
Замовляємо в Держземагенстві відповідного району витяз ДЗК - 53грн. (докумети для даної дії :копія паспорту та коду людини, державного акту та довіреність)
Тут паралельно отримуємо нормативно-грошову оцінку з/д
Завіряємо в сільській раді копію держ. акту - 0,17грн.

Стадія 4
Заносимо до реєстраційної служби пакет документів:
Заява встановленого зразка,
державний акт завірений сільрадою
Копія паспорту та коду власника з/д (завіряється представником)
Довіреність на представника оригінал або копію
Копія паспорту та коду представника (завіряється самим представником)
Витяг з ДЗК
проплату 120 грн.
Сидимо як лапочки та чекаємо коли нам видадуть картку (десь від 30 до 45 хв.)

Стадія 5
чекаємо 14 робочих днів потім берем штурмом реєстратора, поветраємо підписану нами картку, забираємо витяг ( І БІГОМ ТІКАЙ ПОКИ НЕ ПЕРЕДУМАЛИ АБО ЩЕ ЩОСЬ НЕ ПОПРОСИЛИ)
pa-pa

стадія 6.
зразки договору 3 шт.
акти приймання-передавання з/д ( які взагалі то є невідємною частиною договору) 3 шт
кадастровий план 3шт.
схема розміщення з/д 3 шт.
копія нормативно грошової оцінки 3 шт.
Копія виписки від держреєстратора завірена представником організації 1шт.
Копія довіреності на представника 1шт.
Копія паспорту та коду завірена представником на нього ж самого 1шт.
Заява встановленого зразка 1шт.
Копія витягу з реєстраційної служби яка підтверджеє що право власності громадянина внесено до ДРРС 1шт.
квитанції на проплату 120+51 2 шт.

Стадія

7 чекаємо 14 робочих днів і отримуємо витяг.


Я все правильно зрозуміла 5+5=?

Додано: 02 квітня 2013 16:37
Праздничная
Zaryt

Але в мене головне питання що робити з спадковими актами. Я зараз обробляю для підприємства договори оренди і в мене десь 60 договорів де власник з/д вже помер, а спадкоємці через брак коштів так і не переоформили спадщину. Я так розумію, що спочатку треба вирішити всі спдкові моменти потім реєструвти нове спадкове право.


Але це ще квіточки а от СЕРТИФІКАТИ... posunuv_v... Спочатку буду реєструвати в сільраді потім уламувати людей переоформити їх належним чином. Сама процедура согодні є поза межами досяжності Smert

Ще ніхто з цим не стикався??????? Obid

Додано: 02 квітня 2013 16:42
Solpadeine
ValD писав:статья 173 ЗКУ была дополнена новой редакцией п.3 и новым пунктом 4 согласно закона № 5245.....
ніхто ж не заперечує... Nenayu АЛЕ - якщо вже було зареєстроване право власності...

Додано: 02 квітня 2013 22:41
Yfnfkjxrf
Yfnfkjxrf писав:договір укладався на послуги
Сьогодні фінвідділ проснувся і сказав: "Стоп"!!!!!!!!!!!!! На оплату таких договорів давайте ПРОГРАМУ! Banned Знову "накрилась" наша реєстрація земель комунальної власності. Nenayu
Завтра розпочну законотворчу діяльність... буду слізно просити гроші на реєстрацію права комунальної власності через творчу роботу, яка буде називатися ПРОГРАМОЮ. В написані даного твору, головне щоб моя думка збіглася з думкою перевіряючого начальника фінансів, бо якщо не там поставлю кому, так потім прийдеться не одне пояснення написати в прокуратурі, чому договора оренди не зареєстровано і чому не надходять кошти в бюджет. morgayu

[upd=1364938071][/upd]
Ура! творча робота написана. Хороше діло інтернет morgny

Додано: 03 квітня 2013 08:47
Праздничная
Якщо чесно я не бачу чим нова система реєстрації краще попередньої. Ну може коли вже люди "перереєструються" є ЄДРС то буде проще але поки Ushas .

Але це ще нічого, а от коли помилка в акті... Boks то для її виправлення людині буде не весело. Я тут нещодавно по подібній ситуації поотримувала відповіді МінЮсту, ДРС, Держземагенства України та Головного Управлінняі Держземагенства в Київській області. То мене перло десь хв. 20 Smert

Додано: 03 квітня 2013 09:22
Гість
Праздничная писав:Я тут нещодавно по подібній ситуації поотримувала відповіді МінЮсту, ДРС, Держземагенства України та Головного Управлінняі Держземагенства в Київській області. То мене перло десь хв. 20
Викладіть для всіх подивитись . morgayu

Додано: 03 квітня 2013 09:57
Праздничная
zemlemir69,

Скину але треба змінити розмір скан копій а то вини не влазять. Можу на e-disk ukr.net відкрити доступ

Додано: 03 квітня 2013 10:00
Oleg
Не по темі
Праздничная, прикріпіть архівом

Додано: 03 квітня 2013 10:10
Праздничная
Admin, zemlemir69,
Ок, але трошки пізніше.

Додано: 03 квітня 2013 10:52
Volodar
Yfnfkjxrf писав:Сьогодні фінвідділ проснувся і сказав: "Стоп"!!!!!!!!!!!!! На оплату таких договорів давайте ПРОГРАМУ!
Моя думка: не потрібно заморочуватися ніякими договрами і ніякими програмами. Плата за реєстрацію - платіж встановлений законом читай податок, мито тощо. Юристи, коли йдуть до суду і платять держмито, що укладають договори на послуги із судом на розгляд справи чи приймають спеціальну програму розгляду міською радою судових справ?

Розумію, що боротися з казначейством досить складно, і більшість рад примають рішення: краще якась там додаткова програма і договори ніж бодатись з тупими казначеями... але це зайве...сумно