844.rar
Журнал реєстрації заявПостанова КМУ від 05.08.2009 №844
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Re: Постанова КМУ від 05.08.2009 №844
Журнал реєстрації заяв
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
- OksanaP
- Молодший спец :)
- Повідомлень: 35
- З нами з: 08 вересня 2009 08:48
- Репутація: 0
- Область: Луганська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Re: Постанова КМУ від 05.08.2009 №844
Комусь вже дали типовий Договір на проведення робіт? Бо в нас вже неділю лежать заяви, і ми не знаємо як їх передати в ДЗК.
- Volodar
- Спец
- Повідомлень: 1795
- З нами з: 17 квітня 2008 12:41
- Репутація: 53
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Re: Постанова КМУ від 05.08.2009 №844
Можливо, тут варто додати "в частині передачі у приватну власність...", а далі перелік осіб, які звернулися в сільську раду, або всіх інших яким, ще не видано держати.Маруся писав:Мабуть, потрібно писати "з метою приведення рішення ............від 1993 року у відповідність чинному законодавству" , якось так.![]()
Перший мінус. рішення одне зі списком, що додається, у когось вже є ДА (рожевий), що пише - підсобне......, як відмінити таке рішення?
Другий мінус. Якщо згідно цього рішення видані акти, чи рахується воно виконаним?
І головне запитання. Посвідчення права власності на землю згідно тогочасних законів обовязково повинно було підтвердитись видачею актом?
Re: Постанова КМУ від 05.08.2009 №844
Згідна на 100 %.Volodar писав: а далі перелік осіб, які звернулися в сільську раду
Re: Постанова КМУ від 05.08.2009 №844
Сьогодні взяв пакет документів, які вчора громадяни здали на безкоштовну приватизацію з/д заніс у районний відділ Держкомзему, щоб здати на другий день як вони згадували, а там начальник пішов на лікарняний, а документи загадали приймати спеціаліста, який працює на роботі 2 місяці і відповідно щось грамотне сказати не може. Питання виникають майже по кожному рішенню. Ось даже на форумі, кожен висловлює свою думку, яка різна у кожного.
Re: Постанова КМУ від 05.08.2009 №844
ДОГОВІР №______OksanaP писав:Комусь вже дали типовий Договір на проведення робіт? Бо в нас вже неділю лежать заяви, і ми не знаємо як їх передати в ДЗК.
на розроблення технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право на земельну ділянку
м. __________ “_______”______________ 2009 року
Spoiler
___________________________________________________________ (далі – Виконавець)
(повна назва підприємства)
в особі____________________________________________________________________________,
(посада, назва районного (міського) підрозділу, регіональної філії ДП «Центр ДЗК», державного підприємства, прізвище, ім’я та по батькові)
який діє на підставі довіреності від _______________ № _________________, з однієї сторони,
та __________________________________________________________________________________
(повна назва Головного управління Держкомзему у мм. Києві, Севастополі, районного, міського, міськрайонного, міжміського, міжрайонного управління (відділу) Держкомзему)
___________________________________________________________________ (далі – Замовник) в особі ___________________________________________________________________________,
(прізвище, ім’я та по батькові)
який діє на підставі ________________________________________________________________,
(повна назва положення про Головне управління Держкомзему у мм. Києві, Севастополі, районне, міське, міськрайонне, міжміське, міжрайонне управління (відділу) Держкомзему)
та за дорученням голови Рескомзему, начальника Головного управління Держкомзему в т області від № з іншої Сторони,
(далі разом – Сторони, окремо – Сторона), відповідно до Порядку безоплатних оформлення та видачі громадянам України у 2009 році державних актів на право власності на земельні ділянки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2009 № 844, (далі - Порядок) уклали даний Договір про нижченаведене.
1. Предмет Договору
1.1. Виконавець зобов’язується за Технічним завданням Замовника розробити технічну документацію із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право власності на земельну ділянку (далі – технічна документація) громадянина України
____________________________________________________________________________ (прізвище, ім`я, по-батькові, ідентифікаційний номер, місце проживання )
(далі – набувач права на земельну ділянку), а Замовник зобов’язується прийняти розроблену технічну документацію за цим Договором.
1.2. Технічне завдання на розроблення технічної документації, є невід’ємною частиною Договору.
2. Порядок виконання Договору
2.1. Замовник зобов’язаний надати Виконавцю в день підписання Договору, документи заявника та документи, перелік яких визначений пунктом 3 Порядку за Актом прийому-передачі, який складається у двох примірниках та засвідчується підписами та печатками Сторін.
2.2. Виконавець зобов’язаний приступити до виконання зобов’язань за цим Договором в день отримання від Замовника документів, передбачених пунктом 2.1 цього Договору.
2.3. При виконанні Договору Сторони керуються Порядком та Регламентом організації безоплатних оформлення та видачі громадянам України у 2009 році державних актів на право власності на земельні ділянки, затвердженим Головою Держкомзему.
3. Строки виконання робіт.
3.1. Виконавець зобов’язаний виконати роботи, зазначені в пункті 1.1. цього Договору протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання Договору сторонами.
3.2. Передача Замовнику технічної документації на погодження здійснюється за Актом прийому-передачі, який складається у трьох примірниках та засвідчується підписами і печатками Сторін.
4. Відповідальність Сторін
4.1. Сторони несуть відповідальність за невиконання зобов’язань за цим Договором у відповідності до чинного законодавства України.
4.2. Виконавець несе, відповідно до закону, відповідальність за достовірність та якість технічної документації.
4.3. Сторони звільняються від відповідальності за порушення зобов’язань за цим Договором, якщо таке порушення є наслідком дії обставин непереборної сили або випадку і якщо Сторона доведе існування таких обставин.
5. Порядок та термін дії Договору
5.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання та засвідчення печатками Сторін та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.
5.2. Договір може бути змінено за взаємною згодою Сторін (без погодження з набувачем права на земельну ділянку) шляхом укладення додаткового договору до цього Договору.
5.3. Сторони зобов’язуються без зволікань інформувати одна одну про обставини, які мають значення для виконання цього Договору.
5.4. Усі спори, які будуть виникати під час дії цього Договору, вирішуються шляхом переговорів, а у випадку не досягнення згоди – у судовому порядку.
5.5. Цей Договір укладено у трьох примірниках, які мають має однакову юридичну силу по одному для кожної із Сторін.
5.6. Третій примірник Договору та Акту прийому-передачі, передбаченого пунктом 3.2. цього Договору, передаються за Актом прийому-передачі до Рескомзему, Головних управлінь Держкомзему у областях.
6. Адреси та банківські реквізити Сторін
Виконавець:
___________________________________
___________________________________
___________, м. _______________________,
вул. __________________________________
п/р ______________ в ___________________
МФО _________ код ЄДРПОУ ____________
__________________
(посада)
_______________ _______________
(підпис) (ініціали, прізвище)
МП Замовник:
___________________________________
___________________________________
______________, м. ___________________,
вул. ________________________________
п/р_______________в__________________
МФО_________ код ЄДРПОУ___________
__________________
(посада)
_______________ _______________
(підпис) (ініціали, прізвище)
МП
(повна назва підприємства)
в особі____________________________________________________________________________,
(посада, назва районного (міського) підрозділу, регіональної філії ДП «Центр ДЗК», державного підприємства, прізвище, ім’я та по батькові)
який діє на підставі довіреності від _______________ № _________________, з однієї сторони,
та __________________________________________________________________________________
(повна назва Головного управління Держкомзему у мм. Києві, Севастополі, районного, міського, міськрайонного, міжміського, міжрайонного управління (відділу) Держкомзему)
___________________________________________________________________ (далі – Замовник) в особі ___________________________________________________________________________,
(прізвище, ім’я та по батькові)
який діє на підставі ________________________________________________________________,
(повна назва положення про Головне управління Держкомзему у мм. Києві, Севастополі, районне, міське, міськрайонне, міжміське, міжрайонне управління (відділу) Держкомзему)
та за дорученням голови Рескомзему, начальника Головного управління Держкомзему в т області від № з іншої Сторони,
(далі разом – Сторони, окремо – Сторона), відповідно до Порядку безоплатних оформлення та видачі громадянам України у 2009 році державних актів на право власності на земельні ділянки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2009 № 844, (далі - Порядок) уклали даний Договір про нижченаведене.
1. Предмет Договору
1.1. Виконавець зобов’язується за Технічним завданням Замовника розробити технічну документацію із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право власності на земельну ділянку (далі – технічна документація) громадянина України
____________________________________________________________________________ (прізвище, ім`я, по-батькові, ідентифікаційний номер, місце проживання )
(далі – набувач права на земельну ділянку), а Замовник зобов’язується прийняти розроблену технічну документацію за цим Договором.
1.2. Технічне завдання на розроблення технічної документації, є невід’ємною частиною Договору.
2. Порядок виконання Договору
2.1. Замовник зобов’язаний надати Виконавцю в день підписання Договору, документи заявника та документи, перелік яких визначений пунктом 3 Порядку за Актом прийому-передачі, який складається у двох примірниках та засвідчується підписами та печатками Сторін.
2.2. Виконавець зобов’язаний приступити до виконання зобов’язань за цим Договором в день отримання від Замовника документів, передбачених пунктом 2.1 цього Договору.
2.3. При виконанні Договору Сторони керуються Порядком та Регламентом організації безоплатних оформлення та видачі громадянам України у 2009 році державних актів на право власності на земельні ділянки, затвердженим Головою Держкомзему.
3. Строки виконання робіт.
3.1. Виконавець зобов’язаний виконати роботи, зазначені в пункті 1.1. цього Договору протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання Договору сторонами.
3.2. Передача Замовнику технічної документації на погодження здійснюється за Актом прийому-передачі, який складається у трьох примірниках та засвідчується підписами і печатками Сторін.
4. Відповідальність Сторін
4.1. Сторони несуть відповідальність за невиконання зобов’язань за цим Договором у відповідності до чинного законодавства України.
4.2. Виконавець несе, відповідно до закону, відповідальність за достовірність та якість технічної документації.
4.3. Сторони звільняються від відповідальності за порушення зобов’язань за цим Договором, якщо таке порушення є наслідком дії обставин непереборної сили або випадку і якщо Сторона доведе існування таких обставин.
5. Порядок та термін дії Договору
5.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання та засвідчення печатками Сторін та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.
5.2. Договір може бути змінено за взаємною згодою Сторін (без погодження з набувачем права на земельну ділянку) шляхом укладення додаткового договору до цього Договору.
5.3. Сторони зобов’язуються без зволікань інформувати одна одну про обставини, які мають значення для виконання цього Договору.
5.4. Усі спори, які будуть виникати під час дії цього Договору, вирішуються шляхом переговорів, а у випадку не досягнення згоди – у судовому порядку.
5.5. Цей Договір укладено у трьох примірниках, які мають має однакову юридичну силу по одному для кожної із Сторін.
5.6. Третій примірник Договору та Акту прийому-передачі, передбаченого пунктом 3.2. цього Договору, передаються за Актом прийому-передачі до Рескомзему, Головних управлінь Держкомзему у областях.
6. Адреси та банківські реквізити Сторін
Виконавець:
___________________________________
___________________________________
___________, м. _______________________,
вул. __________________________________
п/р ______________ в ___________________
МФО _________ код ЄДРПОУ ____________
__________________
(посада)
_______________ _______________
(підпис) (ініціали, прізвище)
МП Замовник:
___________________________________
___________________________________
______________, м. ___________________,
вул. ________________________________
п/р_______________в__________________
МФО_________ код ЄДРПОУ___________
__________________
(посада)
_______________ _______________
(підпис) (ініціали, прізвище)
МП

Додано через 1 хвилину 29 секунд:
Особенно:
5.4. Усі спори, які будуть виникати під час дії цього Договору, вирішуються шляхом переговорів, а у випадку не досягнення згоди – у судовому порядку.
Re: Постанова КМУ від 05.08.2009 №844
Если быть совсем законными, то Конституця и ЗУ "О местном самоуправлении" не совсем рарешают отменять, изменять или приводить в соответствие решения несколько других органов власти, существовавших до 1996 года, т.е. до года, когда в Украине было "провозглашено" и "гарантировано" местное самоуправление, как особая негосударственная форма организация публичной власти гражданского общества, однозначно не входящяя в систему органов государственной власти. Кроме того, такое право и способ принятия подобных решений по отмене, изменению, приведению в соответствие.... не предусмотрены ни одним законодательным актом. Мне также кажется, что "земельные" решения в части "передать тому - то такой - то участок" ичерпываются их принятием. Т.е. участок или был передан или не был. Вопрос оформления документов на основании решения, все же вопрос несколько другой (в этой части правоотношения, возникшие из решения, как бы продолжаются до их логического завершения в виде оформления акта либо регистрации в те времена, когда акты граждане обязательно не получали). Т.е. вносить какие - либо изменения в части изменения целевого назначения, приведения "в соответствие" и т.д. в по сути уже исполненное в этой части решение органа власти тож не совсем корректно.Маруся писав:Мабуть, потрібно писати "з метою приведення рішення ............від 1993 року у відповідність чинному законодавству" , якось так.![]()
Перший мінус. рішення одне зі списком, що додається, у когось вже є ДА (рожевий), що пише - підсобне......, як відмінити таке рішення?
Другий мінус. Якщо згідно цього рішення видані акти, чи рахується воно виконаним?
І головне запитання. Посвідчення права власності на землю згідно тогочасних законів обовязково повинно було підтвердитись видачею актом?
с 1970 (а вернее с 1968 - го... как сейчас помню...) - по 1990 выдача актов гражданам была не обязательна, а право удостоверялось записью в ЗШК либо в книге исполкома.
по Декрету 1992 г. :
"Право приватної власності громадян на земельні ділянки,
передані їм для цілей, передбачених статтею 1 цього Декрету,
посвідчується відповідною Радою народних депутатів, про що
робиться запис у земельно-кадастрових документах, з наступною
видачею державного акта на право приватної власності на землю"
Т.е. выдача акта была вроде как обязательна, но попозже как - нибудь... Судя по тому, что Декретом приостанавливалось действие ст. 23 ЗК 1990 г., право собственности, вероятно, считалось возникшим еще до получения г.а., а решение, соответственно, исполненным.
В общем, нельзя трогать старые решения....
Разумеетсся.. мое личное мнение.
- dexter3000
- Спец
- Повідомлень: 1353
- З нами з: 29 серпня 2007 17:38
- Репутація: 10
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування
Re: Постанова КМУ від 05.08.2009 №844
Совершенно верно. У меня вообще начало закрадывались подозрения, что решение, выданное по декрету, само по себе, в принципе, является правоустанавливающим документом без всяких госактов, ибо на "поддекретные" участки госакты и не должны были бы выдаваться... UPSЕгор писав:Т.е. выдача акта была вроде как обязательна, но попозже как - нибудь... Судя по тому, что Декретом приостанавливалось действие ст. 23 ЗК 1990 г., право собственности, вероятно, считалось возникшим еще до получения г.а., а решение, соответственно, исполненным.
Re: Постанова КМУ від 05.08.2009 №844
Так а я про що? Я також проти змін...виправлень...відмін! Но не можу доказати Начальнику V_BobruiskЕгор писав:В общем, нельзя трогать старые решения....Разумеетсся.. мое личное мнение.
Додано через 4 хвилини 13 секунд:
Зустрічне запитання. Так якщо було рішення стосовно окремо взятого громадянина, в якого я купила хату, то як робити проект відводу, якщо ділянка ВЖЕ знаходиться у приватній власності? як може бути рішення "за рахунок земель не наданих у власність або постійне користування" Ну поясніть мені!dexter3000 писав:Совершенно верно. У меня вообще начало закрадывались подозрения, что решение, выданное по декрету, само по себе, в принципе, является правоустанавливающим документом без всяких госактов, ибо на "поддекретные" участки госакты и не должны были бы выдаваться... UPS
Re: Постанова КМУ від 05.08.2009 №844
Не должно быть ни проекта отвода, ни формулировки "за счет земель не предоставленных в собственность".
Участок был передан, решение о его передаче исполнено. Вместе с правом на домовладение по ст. 120 ЗК перешло право собственности на ранее переданный в собственность для этого домовладения участок в тех же границах. Следовательно, г.а. нужно "оформлять" на нового собственника. Поскольку цивилизованно это сделать не получится (г.а. раньше не оформлялся, но право тем не менее приобрелось), а законодательство просто не предусматривает такую ситуацию, основание для выдачи г.а. должно быть решение суда о признании права собственности на з.у. в тех же границах и того же целевого на нового собственника, при чем со ссылкой на ст. 120 ЗКУ и ст. 377 ЗКУ. Чисто техническое решение суда (вероятно и не очень дорого выйдет) и заодно появится основание для выдачи г.а. новому владельцу дома. В данном случае "признание" права собственности судом будет выполнять свою прямую функцию, а именно - подтверждение непризнаваемого или оспариваемого права, т.е. права, которое в силу закона существует, но не признается "системой подзаконных и инструктивных правовых актов".
Ну... как вариант...
Участок был передан, решение о его передаче исполнено. Вместе с правом на домовладение по ст. 120 ЗК перешло право собственности на ранее переданный в собственность для этого домовладения участок в тех же границах. Следовательно, г.а. нужно "оформлять" на нового собственника. Поскольку цивилизованно это сделать не получится (г.а. раньше не оформлялся, но право тем не менее приобрелось), а законодательство просто не предусматривает такую ситуацию, основание для выдачи г.а. должно быть решение суда о признании права собственности на з.у. в тех же границах и того же целевого на нового собственника, при чем со ссылкой на ст. 120 ЗКУ и ст. 377 ЗКУ. Чисто техническое решение суда (вероятно и не очень дорого выйдет) и заодно появится основание для выдачи г.а. новому владельцу дома. В данном случае "признание" права собственности судом будет выполнять свою прямую функцию, а именно - подтверждение непризнаваемого или оспариваемого права, т.е. права, которое в силу закона существует, но не признается "системой подзаконных и инструктивных правовых актов".
Ну... как вариант...
Re: Постанова КМУ від 05.08.2009 №844
Що за договір, де Ви його взяли? А ці вже відмінили? #241 Головне управління мовчить.KRU писав: ДОГОВІР №__на розроблення технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право на земельну ділянку
Slavik777 писав:Викладаю регламент організації безоплатних оформлення та видачі громадянам України у 2009 році державних актів на право власності на земельні ділянки
- hap
- Спец
- Повідомлень: 412
- З нами з: 18 березня 2008 15:38
- Репутація: 60
- Область: Львівська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Re: Постанова КМУ від 05.08.2009 №844
Ще раз про рішення прийняті відповідно до Декрету КМУ від 26.12.92 р. N 15-92 "Про приватизацію земельних ділянок".
У нас на Львівщині у ті часи були запроваджені свої норми приватизації земельних ділянок для ОПГ (менші). Тому є маса випадків коли радами приймались рішення про передачу земельних ділянок для ОПГ у межах цих норм, а понад норму, рішеннями залишали у користуванні громадян.
Громадяни жодних інших документів на ці ділянки не оформляли. Державні акти відсутні.
Таким чином, на відміну від права власності, право користування у цих громадян не виникло.
Виникає питання, що робити із тими понаднормовими частинками ділянок для ОПГ, що залишені громадянам у користуванні.
У ст. 5 ЗУ "Про ОСГ" йдеться про громадян, які використали своє право, а в даному випадку це право не реалізоване.
Внесення змін до старих рішень на мою думку є неправомірним.
Отже прийняття рішення по ст. 118 ЗКУ, але питання через проект відведення чи через технічку???
В кого які думки???
У нас на Львівщині у ті часи були запроваджені свої норми приватизації земельних ділянок для ОПГ (менші). Тому є маса випадків коли радами приймались рішення про передачу земельних ділянок для ОПГ у межах цих норм, а понад норму, рішеннями залишали у користуванні громадян.
Громадяни жодних інших документів на ці ділянки не оформляли. Державні акти відсутні.
Таким чином, на відміну від права власності, право користування у цих громадян не виникло.
Виникає питання, що робити із тими понаднормовими частинками ділянок для ОПГ, що залишені громадянам у користуванні.
У ст. 5 ЗУ "Про ОСГ" йдеться про громадян, які використали своє право, а в даному випадку це право не реалізоване.
Внесення змін до старих рішень на мою думку є неправомірним.
Отже прийняття рішення по ст. 118 ЗКУ, але питання через проект відведення чи через технічку???
В кого які думки???
- Volodar
- Спец
- Повідомлень: 1795
- З нами з: 17 квітня 2008 12:41
- Репутація: 53
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Re: Постанова КМУ від 05.08.2009 №844
а як жеdexter3000 писав: ибо на "поддекретные" участки госакты и не должны были бы выдаваться... UPS
З досвіду: нотаріус при переоформленні будинку обовязково вимагав державний акт або довідку з сільської ради про те, що земельна ділянка не приватизована.Егор писав: по Декрету 1992 г. :
"Право приватної власності громадян на земельні ділянки,
передані їм для цілей, передбачених статтею 1 цього Декрету,
посвідчується відповідною Радою народних депутатів, про що
робиться запис у земельно-кадастрових документах, з наступною
видачею державного акта на право приватної власності на землю"
Т.е. выдача акта была вроде как обязательна, но попозже как - нибудь...
Випадок наведений Марусею, про купівлю будинку без переоформлення приватизованої зем.ділянки був не можливий
Re: Постанова КМУ від 05.08.2009 №844
Тобто?Volodar писав:Випадок наведений Марусею, про купівлю будинку без переоформлення приватизованої зем.ділянки був не можливий
Re: Постанова КМУ від 05.08.2009 №844
Ви мабуть пророк.София писав:
Не боись. Эти деньги никто и выделять не собирался. Неужели кто-то думает иначе?
За неперевіреними даними (достовірна сплєтня КМУ) сума буде зменшена до 500 млн. грн, додаткову чисельність 4000 працівників виділяти не будуть.
Цікаво, чи почуємо це завтра на нараді.
Востаннє редагувалось 10 вересня 2009 14:33 користувачем dzi, всього редагувалось 1 раз.
- Volodar
- Спец
- Повідомлень: 1795
- З нами з: 17 квітня 2008 12:41
- Репутація: 53
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Re: Постанова КМУ від 05.08.2009 №844
Не знаю побробиць(був тоді ще маленький та недосвідчений), але нотаріус "заставляв" виготовляти державні акти (червоненькі) і лиш тоді брався за переоформлення (купівля або дарування), але разом і будинок і земельну ділянку. А в звязку з тим, що в 2001 році в районі прозвітувалися про майже 90% приватизацію землі (звичайно рішеннями) то тут попадали всі.Маруся писав: Тобто?
Додано через 40 хвилин:
порився в інтернеті : "станом на 01.10.2003 року 11.4 млн громадян реалізули своє право на площі 3,5 млн. га на отримання свої ділянок у власність ... або 86,1 %". Ці цифри - наслідок роботи Держкомзему і місцевих рад по Декрету. Відсоток по сільським радам перевищував 95, а в міста був менший.
Додано через 3 хвилини 58 секунд:
для порівняння інформація з офіційного сайта Держкомзему:
Приріст за 6 років по відсоткам "- 0,1%" ;-), тут мабуть враховано вимирання української націїСтаном на 01.01.2009 року 12,3 млн громадян на площі 4,0 млн га реалізували своє право на отримання земельних ділянок у власність для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд, ведення особистого селянського господарства, садівництва, індивідуального дачного та гаражного будівництва згідно з рішеннями сільських, селищних та міських рад, що становить 86% від кількості громадян, які мають право на приватизацію наданих їм у користування земельних ділянок.
Re: Постанова КМУ від 05.08.2009 №844
Шось я небачу пункту про оплату? 5+5=?KRU писав:
Re: Постанова КМУ від 05.08.2009 №844
Для отримання технічного завдання на виготовлення технічної документації із землеустрою необхідний договір на виконання робіт, якщо він у Вас є, то підстав для не видачі, не реєстрації або у відмові прийому таких документів, у Управлінь Держкомзему НЕМАЄ!ВалераЛьвів писав:Хто мені скаже чи може приватник виконувати роботи щодо видачі держактів незважаючи на цю постанову , я чомусь неможу для себе уяснити це питання мені запропонували працювати на суб підряді чого я не хочу а люди звертаються до мене і кажуть що вони невірять у безоплатне і в той самий час кажуть що в управліннях небудуть приватникам реєструвати техзавдання , наперед вдячний за будь яку відповідь
Дякуючи нашому Начальнику V_Bobruisk, який ТАК пояснив переваги Булькиної приватизації, що щось багато бажаючих я не бачу. 120 км від обласного центру....до нас приїде інститут? При ціні 7,50 грн за літру бензину......а приватники працюють....Закону про землеустрій ніхто ж не відміняв.

Re: Постанова КМУ від 05.08.2009 №844
Ну я так собі думаю, що скористатись дармовою приватизацією то є ПРАВО громадян, а не ОБОВ'ЯЗОК. хІБА НІ?ВалераЛьвів писав: якщо до першого вересня то да після ні
Re: Постанова КМУ від 05.08.2009 №844
ВалераЛьвів не лінуйся прочитай тему, все описано, і навіть такі дитячі болячки як у Вас.
Re: Постанова КМУ від 05.08.2009 №844
Напевне ця думка є правильною. Треба її донести та обміркувати з колегами.Егор писав:
Если быть совсем законными, то Конституця и ЗУ "О местном самоуправлении" не совсем рарешают отменять, изменять или приводить в соответствие решения несколько других органов власти, существовавших до 1996 года, т.е. до года, когда в Украине было "провозглашено" и "гарантировано" местное самоуправление, как особая негосударственная форма организация публичной власти гражданского общества, однозначно не входящяя в систему органов государственной власти. Кроме того, такое право и способ принятия подобных решений по отмене, изменению, приведению в соответствие.... не предусмотрены ни одним законодательным актом. Мне также кажется, что "земельные" решения в части "передать тому - то такой - то участок" ичерпываются их принятием. Т.е. участок или был передан или не был. Вопрос оформления документов на основании решения, все же вопрос несколько другой (в этой части правоотношения, возникшие из решения, как бы продолжаются до их логического завершения в виде оформления акта либо регистрации в те времена, когда акты граждане обязательно не получали). Т.е. вносить какие - либо изменения в части изменения целевого назначения, приведения "в соответствие" и т.д. в по сути уже исполненное в этой части решение органа власти тож не совсем корректно.
с 1970 (а вернее с 1968 - го... как сейчас помню...) - по 1990 выдача актов гражданам была не обязательна, а право удостоверялось записью в ЗШК либо в книге исполкома.
по Декрету 1992 г. :
"Право приватної власності громадян на земельні ділянки,
передані їм для цілей, передбачених статтею 1 цього Декрету,
посвідчується відповідною Радою народних депутатів, про що
робиться запис у земельно-кадастрових документах, з наступною
видачею державного акта на право приватної власності на землю"
Т.е. выдача акта была вроде как обязательна, но попозже как - нибудь... Судя по тому, что Декретом приостанавливалось действие ст. 23 ЗК 1990 г., право собственности, вероятно, считалось возникшим еще до получения г.а., а решение, соответственно, исполненным.
В общем, нельзя трогать старые решения....
Разумеетсся.. мое личное мнение.
- ukrland
- Молодший спец :)
- Повідомлень: 33
- З нами з: 22 лютого 2009 14:12
- Репутація: 0
- Область: м.Київ
- Контактна інформація:
Re: Постанова КМУ від 05.08.2009 №844
Кто знает, вроде завтра в октябрском дворце Юля будет всем объяснять как выполнять это постановление?
- ukrland
- Молодший спец :)
- Повідомлень: 33
- З нами з: 22 лютого 2009 14:12
- Репутація: 0
- Область: м.Київ
- Контактна інформація:
Re: Постанова КМУ від 05.08.2009 №844
да, кстати нашел - это официально:
http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publis ... d=17561058
а это с комментариями:
http://o-k.com.ua/news/real_est_market/ ... N_844.html
кстати на этом же сайте новость об обращении в Генпрокуратуру о незаконности 844 постановления, интересно отменят?
http://o-k.com.ua/news/real_est_market/1297-procu ... proverit_postanov_KMU_844.html
хотя думаю что не отменят, Юля не даст...
...и вообще, мое мнение постановление провальное...
http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publis ... d=17561058
а это с комментариями:
http://o-k.com.ua/news/real_est_market/ ... N_844.html
кстати на этом же сайте новость об обращении в Генпрокуратуру о незаконности 844 постановления, интересно отменят?
http://o-k.com.ua/news/real_est_market/1297-procu ... proverit_postanov_KMU_844.html
хотя думаю что не отменят, Юля не даст...
...и вообще, мое мнение постановление провальное...
- Міла
- Вже не початківець
- Повідомлень: 26
- З нами з: 27 лютого 2009 23:33
- Репутація: 0
- Область: Львівська
Re: Постанова КМУ від 05.08.2009 №844
Ростик, приймати рішення треба на технічку, якщо земельна ділянка зареєстрована в поземельних або земельно-кадастрових книгах понад 15 років (за давністю користування). Якщо ж менше 15 - то через проект відводу pa-pahap писав:Ще раз про рішення прийняті відповідно до Декрету КМУ від 26.12.92 р. N 15-92 "Про приватизацію земельних ділянок".
У нас на Львівщині у ті часи були запроваджені свої норми приватизації земельних ділянок для ОПГ (менші). Тому є маса випадків коли радами приймались рішення про передачу земельних ділянок для ОПГ у межах цих норм, а понад норму, рішеннями залишали у користуванні громадян.
Громадяни жодних інших документів на ці ділянки не оформляли. Державні акти відсутні.
Таким чином, на відміну від права власності, право користування у цих громадян не виникло.
Виникає питання, що робити із тими понаднормовими частинками ділянок для ОПГ, що залишені громадянам у користуванні.
У ст. 5 ЗУ "Про ОСГ" йдеться про громадян, які використали своє право, а в даному випадку це право не реалізоване.
Внесення змін до старих рішень на мою думку є неправомірним.
Отже прийняття рішення по ст. 118 ЗКУ, але питання через проект відведення чи через технічку???
В кого які думки???
Re: Постанова КМУ від 05.08.2009 №844
Уникальная позиция :)Міла писав: Ростик, приймати рішення треба на технічку, якщо земельна ділянка зареєстрована в поземельних або земельно-кадастрових книгах понад 15 років (за давністю користування). Якщо ж менше 15 - то через проект відводу pa-pa
Де ж такое написано ? В статье о приобретательной давности точно нету.
без проекта отвода, теоретически, по ч.ч. 1,2 ст. 118, когда участок находился в правомерном пользовании, т.е. в идеале с оформлением документа на право пользование такого образца, который был предусмотрен действующим на тот момент законодательством.
На самом деле, практика принятия "во внимание" разных решений (закрепить, оставить в пользовании) как основания для приватизации по техничке имеет коэффициент законности более 50 %, поэтому в целом нормальная.
Конечно, если мы говорим о том, что площадь участка и его целевое назначение не изменились. В данном случае статус "пользователя" подтверждается таким решением, т.е. каким ни каким, а титулом.