Додано: 03 грудня 2012 13:00
Як вам лист?
Для землевпорядників, і зацікавлених
http://www.zemres.com/forum/
На мою думку мали б послатися наAdmin писав:Як вам лист?
Тому міста, які мають таку містобудівну документацію, можуть і не зважати на такий лист... бо певно, що за такою логікою мають бути розіслані листи від водніків, щось типу: по території таких-то міст протікають річки такі-то, тому всім потрібно погоджувати проекти і з цього питання.1.6. Історико-архітектурний опорний план містить узагальнену характеристику об'єктів нерухомої культурної та природної спадщини, їх територій та зон охорони.
І ще цікаво http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/5395-17:Admin писав:Як вам лист?
Ще одна "лазєйка". А раз можуть бути виявлені - то треба всі проекти з культурою погоджувати....3) частину третю статті 37 викласти в такій редакції:
"З метою захисту об'єктів археології, у тому числі тих, що можуть бути виявлені, проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок у випадках, передбачених Земельним кодексом України, погоджуються органами охорони культурної спадщини"
Ну я б так не сказав: таке погодження здійснюється лише "....у випадках, передбачених Земельним кодексом України..."Юлія 1985 писав:Ще одна "лазєйка". А раз можуть бути виявлені - то треба всі проекти з культурою погоджувати....
Юлія 1985 писав:З метою захисту об'єктів археології, у тому числі тих, що можуть бути виявлені,
Та ні. Краще їм листа написати: "Просимо надати перелік об'єктів культурної спадщини, які можуть бути виявлені на території ________ і зазначити їх на картографічному матеріалі масштабу ________."Юлія 1985 писав:А раз можуть бути виявлені - то треба всі проекти з культурою погоджувати....
Тут вони хочуть трошки більше, ніж треба. По-перше, погодження культурної спадщини потрібне лише у межах історичних ареалів, а історичний ареал, це далеко НЕ ВЕСЬ населений пункт:Admin писав:Як вам лист?
Наприклад, дивимось генеральний план Луцька http://www.lutsk.ua/general-city-map - до історичного ареалу слід віднести лише ті ділянки, що належать до історико-культурного заповідника, його охоронних зон, зон регулювання забудови та зон охоронюваного ландшафту.Історичний ареал населеного місця - ЧАСТИНА населеного місця, що зберегла об'єкти культурної спадщини і пов'язані з ними розпланування та форму забудови, які походять з попередніх періодів розвитку, типові для певних культур або періодів розвитку.
З А К О Н У К Р А Ї Н И Про охорону культурної спадщини (стаття 1) N 1805-III 8 червня 2000 року м. Київ (див. текст) ( В редакції Закону N 2245-ІV від 16.12.2004 )
Таким чином, вельмишановне Управління культури та туризму ОДА занадто багато хоче. А з приводу діяльності Дочірнього підприємства "Волинські старожитності" треба направити окрему скаргу (якщо хтось забажає) на регіональне відділення Антимонопольного комітету України, оскільки наведений лист є прямим підтвердженням двох правопорушень: зловживання монопольним становищем з боку згаданого ДП, а також надання переваг у здійсненні господарської діяльності з боку УКТ ОДА. UchobaДаним проектом установлені межі історико-архітектурної зони центральної частини міста, яка одночасно є зоною регульованої забудови. В цих матеріалах розроблено проектну стратегію регенерації історико-архітектурної зони та приведено перелік пам’яток архітектури ХVІІІ ст.
В межах історико-архітектурної зони центральної частини міста сконцентровано основну масу об’єктів культурної спадщини та збереглося історичне планування. Межі зони проходять вздовж р. Стир (за рахунок створення нових парків та лугопарків) та р. Сапалаївка з каскадом Теремнівських ставків та р. Омелянівка з каскадом ставків. Планувальні рішення зони прийнято у відповідності до ЗУ «Про охорону культурної спадщини».
Описані плани формування планувальної структури і становлення містобудівних форм ХVІІІ ст., ХІХ ст. Найзначніші містобудівні заходи м. Луцька пов’язані з територіальним розвитком міста в 60-ті роки ХХ ст., де практично були закладені основи перспективного функціонального і територіального розвитку міста. Генеральний план 1977 р. розвиває архітектурно-планувальні ідеї 60-тих р. ХХ ст.
Є таке поняття, як інвестиційний ризик. Не любий проект може бути реалізованим і не кожний реалізований проект дає прибуток. На ці ризики має зважати замовник проекту перед тим, як його замовляти.ExTreme писав:вдруг архитектура не видит за целесообразное изменять целевое(дбн,генплан,и т.д) .и что выходит- проэкт и работы сделаны впустую,а заказчик попадает на деньги
Не потрібно "маразми, які приймають наші трудяги" співвідносити з "інвестиційними ризиками".zemkov писав:Є таке поняття, як інвестиційний ризик.
Ось і для цього була потрібна попередня згода на розробку проекту. А зараз її не має для приватної власності. Тому одні називають це "інвестиційними ризиками" а інші "заказчик попадает на деньги"zemkov писав:Ваш сусід вирішив змінити цільове призначення власної присадибної ділянки та влаштувати там (наприклад) склад паливно-мастильних матеріалів. Ви ж першим прийдете до архітектора з питанням "куди він дивився?"!
А була гарантія того, що проект буде затверджений?Volodar писав:для цього була потрібна попередня згода на розробку проекту
звичано ні...теоретично. Такої практики щодо відмови у затверджені проекту по зміні цільового призначення приватної власності не маю, але певно що таке могло бути.SBB писав:А була гарантія того, що проект буде затверджений?
кому виставляти претензії? Якщо державі - то перспектива позитивного ефекту - міф, якщо розробнику - які до нього претензії, проект відповідає законодавству, орган сам вирішує, затверджувати чи ні.Volodar писав:у випадку відмови затверджувати після надання дозволу, можна було б виставляти матеріальні претензії щодо понесених витрат ...хіба не так?
колись таке буде, але довго ще ...Volodar писав:в ідеальному суспільстві така схема має право на життя.
а) розпорядник земель затвердив генплан, план зонування (вимоги до земельних ділянок), ДПТ (яким запроектовані межі ділянок)
б) замовник звернувся - райзем виділив, користуючись відповідою документацією, а не своїм власним розумінням справи
в) проектант виніс в натуру...
Це теоретично... і в принципі щось таке закладено в цих змінах, але коли воно так запрацює?
Понятно, что когда принимался этот закон действовала старая редакция ст. 186-1 ЗКУ, но теперь получается термоядерный бред.16) у частині третій статті 186 слова "органом по земельних ресурсах" замінити словами "центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин";
17) частину третю статті 186-1 викласти в такій редакції:
"До складу Комісії входять посадові усоби, уповноважені центральними органами виконавчої влади, що реалізують державну політику у сферах земельних відносин, санітарного та епідемічного благополуччя населення, державного архітектурно-будівельного контролю, а також уповноважені представники структурних підрозділів обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій з питань охорони навколишнього природного середовища, охорони культурної спадщини. У разі погодження проектів землеустрою, що розробляються з метою вилучення, надання, зміни цільового призначення земель лісогосподарського призначення, водного фонду, земельних ділянок для цілей, пов'язаних із розробкою корисних копалин, до складу Комісії залучається відповідно посадова особа, уповноважена центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері лісового господарства, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері розвитку водного господарства, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного гірничого нагляду";
facepalmdexter3000 писав:Комиссии возвращаются.
В їх розумінні стабільність - це часте і постійне смикання (шатання) у різні сторони. Головне щоб сумарний вектор був рівний нулю. Тоді точно все буде стабільним...Manover писав:Стабільність правового поля ДОСЯГНУТО
Наш держкомзем буквально сьогодні проінформував міську раду про зміни у земельному законодавстві, в зв'язку із чим рекомендував їй скасувати відповідне рішення міської ради про створення комісії та затвердження її складу.dexter3000 писав:Комиссии возвращаются.
Пробував знайти текст цього закону, знайшов тільки від 16.03.2012. Кількість сторінок вражає UPPP десь біля 140. В такій кількості тексту і "дідька лисого" можна протягнути через верховну раду. facepalmdexter3000 писав:Понятно, что когда принимался этот закон действовала старая редакция ст. 186-1 ЗКУ, но теперь получается термоядерный бред.
1. Територіальне управління Держкомзему. Якщо передбачено будівництво будівель - то і з архітектурою..Так всеж дайте відповідь:
1 Проект відведення в оренду для ведення товарного с-г виробництва за межами населеного пункту(господарський двір) , не віднесено до земель історикокультурного призначення ... земель водного фонду, ... з ким погоджувати (чи потрібно з управлінням культури, та екології).
2 Проект зміни цільового призначення з будівництва жилого будинку для комерційного використання в межах населеного пункту, не віднесено до земель історикокультурного призначення ... земель водного фонду, ... з ким погоджувати (чи потрібно з управлінням культури, та екології)