Просто рапс і соняшник треба зробити невигідним. І експортні тарифи тут ефективніші за усі проекти сівозмін разом узяті.dzi писав:Для прикладу, є розроблений проект, але замість пшениці посіяли рапс.
Проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
- dexter3000
- Спец
- Повідомлень: 1353
- З нами з: 29 серпня 2007 17:38
- Репутація: 10
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування
Re: проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
Re: проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
Все це так, але той самий соняшник і рапс можна використовувавти в Україні, і не експортувати їх, і це доречі дуже вигідно і вже в багатьох областях впроваджується, що тоді робити? - вводити квоти та підвищувати експортні тарифи на вивезення соняшникового насіння та олії чи взагалі заборонити вирощування соняшника. У даних питаннях своє слово повинні сказати науковці, а вже потім вводити адміністративну чи кримінальну відповідальність.dexter3000 писав:Просто рапс і соняшник треба зробити невигідним. І експортні тарифи тут ефективніші за усі проекти сівозмін разом узяті.
Re: проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
Ну ... как я понял ... науковци пока и пытаются найти ответ на этот вопрос ....
а у меня вопрос как у обывателя ...
разве введение каких - либо ограничений на производство (экспорт) какой-нить продукции, запрета на выращивание определенных культур "взагали" не приведет к определенным негативным последствиям в экономическом отношении, которые нужно отдельно спрогнозировать и предусмотреть определенные компенсации (откуда и из чего их брать) ? не нарушит ли целостность так сказать "системы" ?
А если рассмотреть вопрос не с экономической, а с юридической стороны, то такое ограничение будет довольно конкретно сужать права землевладельцев (в том числе граждан).
Чуть утрируя, можно предположить, что запретив коттеджное (дачное да и вообще жилое) строительство как таковое, вполне можно добиться сохранения сельхозземель пригородных зон... и очевидно, что результат будет стопроцентный, но ведь не всегда "цель оправдывает средства". Кроме того, в таком случае возможно допустить, что "землеустройство" как таковое исчерпало свои собственные методы и способы воздействия....
Я просто к тому, что вопрос выходит далеко за рамки "земельного", хотя такой путь на самом деле был бы наверняка очень эффективный.
а у меня вопрос как у обывателя ...
разве введение каких - либо ограничений на производство (экспорт) какой-нить продукции, запрета на выращивание определенных культур "взагали" не приведет к определенным негативным последствиям в экономическом отношении, которые нужно отдельно спрогнозировать и предусмотреть определенные компенсации (откуда и из чего их брать) ? не нарушит ли целостность так сказать "системы" ?
А если рассмотреть вопрос не с экономической, а с юридической стороны, то такое ограничение будет довольно конкретно сужать права землевладельцев (в том числе граждан).
Чуть утрируя, можно предположить, что запретив коттеджное (дачное да и вообще жилое) строительство как таковое, вполне можно добиться сохранения сельхозземель пригородных зон... и очевидно, что результат будет стопроцентный, но ведь не всегда "цель оправдывает средства". Кроме того, в таком случае возможно допустить, что "землеустройство" как таковое исчерпало свои собственные методы и способы воздействия....
Я просто к тому, что вопрос выходит далеко за рамки "земельного", хотя такой путь на самом деле был бы наверняка очень эффективный.
- Deputat33
- Спец
- Повідомлень: 155
- З нами з: 19 березня 2008 23:35
- Репутація: 4
- Область: Київська
- Місце роботи: Інше
Re: проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
Проблема сільгоспвиробника: полягає не у вирощуванні, а в збуті, тому і вирощують ріпак та соняшник, бо його можна продати за нормальною ціною та за кордон, а решта культур продати не можливо, складно, збитково, а тваринництво в Україні споживає мало продукції рослинництва.
Картопля в Україні Єгипетська, помідори - Турецькі, і т.д. це наслідок зовнішньої політики України.
Тому розробити нормальний проект землеустрою буде вкрай складно, бо фактично проект землеустрою є Техніко-економічним обґрунтуванням БІЗНЕС-ПЛАНУ с-г підприємства!
Картопля в Україні Єгипетська, помідори - Турецькі, і т.д. це наслідок зовнішньої політики України.
Тому розробити нормальний проект землеустрою буде вкрай складно, бо фактично проект землеустрою є Техніко-економічним обґрунтуванням БІЗНЕС-ПЛАНУ с-г підприємства!
Re: проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
Парламенту рекомендовано внести зміни до Закону України “Про внесення змін до деяких законів України
щодо збереження родючості ґрунтів”
щодо збереження родючості ґрунтів”
Spoiler
Парламенту рекомендовано внести зміни до Закону України “Про внесення змін до деяких законів України
щодо збереження родючості ґрунтів”
Комітет Верховної Ради України з питань аграрної політики та земельних відносин рекомендує Верховній Раді України прийняти за основу і в цілому проект Закону України “Про внесення зміни до пункту 1 розділу ІI “Прикінцеві положення” Закону України “Про внесення змін до деяких законів України щодо збереження родючості ґрунтів”.
Згідно із законопроектом, накладання штрафів за використання земельних ділянок сільськогосподарського призначення без проектів землеустрою, передбачене Законом України “Про внесення змін до деяких законів України щодо збереження родючості ґрунтів”, який мав би набрати чинності 31 липня 2010 року, буде запроваджено з 1 січня 2012 року.
Комітет погодився з думкою ініціатора законопроекту, депутата Верховної Ради України Г.М. Калетника, щодо необхідності відтермінування накладання штрафів на осіб, які, маючи у користуванні земельні ділянки сільськогосподарського призначення площею понад 100 гектарів, використовують їх без розроблення проектів землеустрою (що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозмін та впорядкування угідь), з метою забезпечення достатнього часу для замовлення і розробки відповідних проектів землеустрою.
Як зазначається у пояснювальній записці до законопроекту, в Україні нараховується 19,3 тис. орендарів та користувачів (в тому числі державних та комунальних сільськогосподарських підприємств), з яких 2,1 тис. – державні, і всі вони використовують земельні ділянки сільськогосподарських угідь без відповідних проектів землеустрою.
щодо збереження родючості ґрунтів”
Комітет Верховної Ради України з питань аграрної політики та земельних відносин рекомендує Верховній Раді України прийняти за основу і в цілому проект Закону України “Про внесення зміни до пункту 1 розділу ІI “Прикінцеві положення” Закону України “Про внесення змін до деяких законів України щодо збереження родючості ґрунтів”.
Згідно із законопроектом, накладання штрафів за використання земельних ділянок сільськогосподарського призначення без проектів землеустрою, передбачене Законом України “Про внесення змін до деяких законів України щодо збереження родючості ґрунтів”, який мав би набрати чинності 31 липня 2010 року, буде запроваджено з 1 січня 2012 року.
Комітет погодився з думкою ініціатора законопроекту, депутата Верховної Ради України Г.М. Калетника, щодо необхідності відтермінування накладання штрафів на осіб, які, маючи у користуванні земельні ділянки сільськогосподарського призначення площею понад 100 гектарів, використовують їх без розроблення проектів землеустрою (що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозмін та впорядкування угідь), з метою забезпечення достатнього часу для замовлення і розробки відповідних проектів землеустрою.
Як зазначається у пояснювальній записці до законопроекту, в Україні нараховується 19,3 тис. орендарів та користувачів (в тому числі державних та комунальних сільськогосподарських підприємств), з яких 2,1 тис. – державні, і всі вони використовують земельні ділянки сільськогосподарських угідь без відповідних проектів землеустрою.
Re: проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
Радикально !dexter3000 писав:Просто рапс і соняшник треба зробити невигідним. І експортні тарифи тут ефективніші за усі проекти сівозмін разом узяті.


А если серъезно, обсуждаемый проект землеустройства не решит проблемы. Уж очень он быстро устаревает и уж очень мало у аграриев денег для того, чтобы позволить себе выращивать одну убыточную пшеницу и кормить нас с Вами, уважаемые
Востаннє редагувалось 30 травня 2013 13:59 користувачем Землянин, всього редагувалось 4 разів.
Причина: [quote="нік"]текст, що цитуємо[/quote]
Причина: [quote="нік"]текст, що цитуємо[/quote]
- werewolf
- Спец
- Повідомлень: 913
- З нами з: 22 січня 2008 17:46
- Репутація: 5
- Область: Запорізька
- Місце роботи: Інше
Re: проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
Металургійну, енергетичну, хімічну та інші промисловості, які шкідливо впливають на довкілля треба не зупиняти, а модернізувати для зменшення шкідливості цього впливу. Але це не робиться вже півстоліття. Промисловим магнатам краще тихенько складати грошики у кошик, а жити або відпочивати - за кордоном. А тратитись на такі "примарні" речі, як охорона навколишнього середовища, їм зась. Не варто в аграрній сфері наслідувати цей приклад. Тим більше, що небо - не нерухомість: сьогодні наше до когось полетіло, а чуже до нас прилетіло... А земля не рухається. Що сьогодні збережемо - те й буде завтра.Землянин писав:Радикально !
Давайте тогда с целью сохранения чистого неба над головой еще остановим и металлургические комбинаты.
Але до чого ж ми далі дійдемо? Є якийсь вибір??? На полях, на яких по 5 років підряд вирощували соняшник, вже й бурян не хоче рости... Я розумію, що з такою підтримкою державою сільгоспвиробників, яка є сьогодні, аграріям непросто. Але питання зараз полягає у тому, щоб зберегти, або принаймні зменшити стрімке падіння родючості грунтів. А те, що зараз пшениця і тваринництво збиткові для аграріїв - за це треба дякувати нашим правителям.Землянин писав: аграриев денег для того, чтобы позволить себе выращивать одну убыточную пшеницу и кормить нас с Вами, уважаемые
- Oleg
- Спец
- Повідомлень: 2311
- З нами з: 03 квітня 2007 11:55
- Репутація: 82
- Область: Волинська
- Місце роботи: Інше
Re: проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
Державний Комітет України із земельних ресурсів
Державне Підприємство
“Головний Науково-Дослідний Та Проектний Інститут Землеустрою”
Методичні рекомендації щодо складання проектів землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь
Державне Підприємство
“Головний Науково-Дослідний Та Проектний Інститут Землеустрою”
Методичні рекомендації щодо складання проектів землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь
Re: проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
Шан. АДМИН Закон требує ПОРЯДОК затверджений КМУ а не методичні рекомендації.Admin писав:Державний Комітет України із земельних ресурсів
Державне Підприємство
“Головний Науково-Дослідний Та Проектний Інститут Землеустрою”
Методичні рекомендації щодо складання проектів землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь
Да і методичні рекомендаціїї необхідно ким то затвердити...
- Oleg
- Спец
- Повідомлень: 2311
- З нами з: 03 квітня 2007 11:55
- Репутація: 82
- Область: Волинська
- Місце роботи: Інше
Re: проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
Згідний! Ну і що далі?PeterS писав:Шан. АДМИН Закон требує ПОРЯДОК затверджений КМУ а не методичні рекомендації.
Да і методичні рекомендаціїї необхідно ким то затвердити...

Re: проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
А далі так і живемо, реєструємо не по закону а по наказу.Admin писав: Згідний! Ну і що далі?
Проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обгрунтування сівозмін виконуємо по методичним рекомендаціям.
А як доходить діло до суду всі ці документи не признаються.
Держкомзему необхідно повернутись лицем до землеустрою та спеціалістів землевпорядників назначати на керівні посади, а не займатись здирництвом із землевласників та землекористувачів...
- Oleg
- Спец
- Повідомлень: 2311
- З нами з: 03 квітня 2007 11:55
- Репутація: 82
- Область: Волинська
- Місце роботи: Інше
Re: проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
Не по темі
Ваші слова - та й до БогаPeterS писав: Держкомзему необхідно повернутись лицем до землеустрою та спеціалістів землевпорядників назначати на керівні посади, а не займатись здирництвом із землевласників та землекористувачів...

Re: проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
На сайті Верховної Ради України оприлюднено Закон України "Про внесення зміни до пункту 1 розділу II "Прикінцеві положення" Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо збереження родючості ґрунтів"
http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/ ... eg=2290-17
Адміністративна відповідальність за новою редакцією статті 55 КУпАП - за відхилення від затверджених в установленому порядку проектів землеустрою та за використання земельних ділянок сільськогосподарського призначення для ведення товарного сільськогосподарського виробництва без затверджених у випадках, визначених законом, проектів землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь, буде введена з 1 січня 2012 року.
http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/ ... eg=2290-17
Адміністративна відповідальність за новою редакцією статті 55 КУпАП - за відхилення від затверджених в установленому порядку проектів землеустрою та за використання земельних ділянок сільськогосподарського призначення для ведення товарного сільськогосподарського виробництва без затверджених у випадках, визначених законом, проектів землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь, буде введена з 1 січня 2012 року.
Spoiler
З А К О Н У К Р А Ї Н И
Про внесення зміни до пункту 1 розділу II "Прикінцеві положення"
Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів
України щодо збереження родючості ґрунтів"
Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
1. Пункт 1 розділу II "Прикінцеві положення" Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо збереження родючості ґрунтів" ( 1443-17 ) (Відомості Верховної Ради України, 2009 р., N 47-48, ст. 719) доповнити словами "крім пункту 1 розділу I цього Закону, який набирає чинності з 1 січня 2012 року".
2. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
Голова Верховної Ради України В.ЛИТВИН
м. Київ, 1 червня 2010 року
N 2290-VI
Про внесення зміни до пункту 1 розділу II "Прикінцеві положення"
Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів
України щодо збереження родючості ґрунтів"
Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
1. Пункт 1 розділу II "Прикінцеві положення" Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо збереження родючості ґрунтів" ( 1443-17 ) (Відомості Верховної Ради України, 2009 р., N 47-48, ст. 719) доповнити словами "крім пункту 1 розділу I цього Закону, який набирає чинності з 1 січня 2012 року".
2. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
Голова Верховної Ради України В.ЛИТВИН
м. Київ, 1 червня 2010 року
N 2290-VI
Re: проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
А еще Любимый Комитет решил, что базой для таких проектов должны стать агрохимические паспорта поля:
http://dkzr.gov.ua/terra/control/uk/pub ... t_id=38306
"Хорошая мысля" пришла опосля разработки Метод рекомендаций, упомянтых выше.
Т.е. сначала с/х предприятию придется заплатить за эти паспорта и получить их. Процесс разработки проекта севооборота таким образом существенно дорожает и растягивается во времени.
Как быть тем, кто уже приступил к разрааботке проекта ?
Надеюсь, КМУ уберет эти паспорта из своего постановления
http://dkzr.gov.ua/terra/control/uk/pub ... t_id=38306
"Хорошая мысля" пришла опосля разработки Метод рекомендаций, упомянтых выше.
Т.е. сначала с/х предприятию придется заплатить за эти паспорта и получить их. Процесс разработки проекта севооборота таким образом существенно дорожает и растягивается во времени.
Как быть тем, кто уже приступил к разрааботке проекта ?
Надеюсь, КМУ уберет эти паспорта из своего постановления
- amenshun
- Спец
- Повідомлень: 203
- З нами з: 13 вересня 2009 07:55
- Репутація: 1
- Область: Сумська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Re: проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
Всё правильно. Нужно же всё как следует запутать.. :lol:
- dexter3000
- Спец
- Повідомлень: 1353
- З нами з: 29 серпня 2007 17:38
- Репутація: 10
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування
Re: проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
Нет. В Кабмине вроде оставляют с паспортами. Минагрополитики очень беспокоиться о Держродючости...amenshun писав:Надеюсь, КМУ уберет эти паспорта из своего постановления
-
- Повідомлень: 1
- З нами з: 24 листопада 2010 16:25
- Репутація: 0
- Область: Миколаївська
Re: Проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
сколько стоит проект например на 5000 га и не проще ли будет платить ежегодно 1700 грн ?
Додано через 6 днів 23 годину 39 хвилин 57 секунд:
Кто и как будет определять размер штрафа при "відхиленні від проектів землеустрою", который изменяется от 85 до 340 грн для граждан и от 250 до 510 грн для должностных лиц ? кроме этого я считаю что при отсутствии штрафа проект вообще не нужен
Додано через 6 днів 23 годину 39 хвилин 57 секунд:
Кто и как будет определять размер штрафа при "відхиленні від проектів землеустрою", который изменяется от 85 до 340 грн для граждан и от 250 до 510 грн для должностных лиц ? кроме этого я считаю что при отсутствии штрафа проект вообще не нужен
- Поковба
- Спец
- Повідомлень: 704
- З нами з: 13 вересня 2009 14:16
- Репутація: 0
- Область: Закарпатська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
- Контактна інформація:
Re: Проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
Питання актуальне. І взагалі скільки коштує згаданий проект на площу приблизно 1 га?Кузьменко61 писав:сколько стоит проект например на 5000 га и не проще ли будет платить ежегодно 1700 грн ?
Re: Проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
Не простіше, оскільки при відсутності такого проекту штрафом справа не обмежиться, далі буде клопотання про припинення права користування земельною ділянкою (стаття 144 Земельного кодексу України).Кузьменко61 писав:сколько стоит проект например на 5000 га и не проще ли будет платить ежегодно 1700 грн ?
Розмір штрафу визначить інспектор, користуючись КУпАП, йому таке право надано законом. Ви ж не запитуєте як визначає розмір штрафу працівник ДАІ (там теж вилка).Кузьменко61 писав:Кто и как будет определять размер штрафа при "відхиленні від проектів землеустрою", который изменяется от 85 до 340 грн для граждан и от 250 до 510 грн для должностных лиц ?
Рано чи пізно пункт 1 нижче наведеного закону набере чиності, і що тоді?Кузьменко61 писав:...кроме этого я считаю что при отсутствии штрафа проект вообще не нужен
http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/ ... eg=1443-17
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо збереження родючості ґрунтів
1. Статтю 55 Кодексу України про адміністративні правопорушення ( 80731-10, 80732-10 ) (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до N 51, ст. 1122) викласти в такій редакції:
"Стаття 55. Порушення правил землеустрою
Відхилення від затверджених в установленому порядку проектів землеустрою -
тягне за собою накладення штрафу на громадян від п'яти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від п'ятнадцяти до тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Використання земельних ділянок сільськогосподарського призначення для ведення товарного сільськогосподарського виробництва без затверджених у випадках, визначених законом, проектів землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь, -
тягне за собою накладення штрафу на громадян від п'ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від трьохсот до п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян".
...........
II. Прикінцеві положення
1. Цей Закон набирає чинності через дев'ять місяців з дня його опублікування, крім пункту 1 розділу I цього Закону, який набирає чинності з 1 січня 2012 року. { Пункт 1 розділу II із змінами, внесеними згідно із Законом N 2290-VI ( 2290-17 ) від 01.06.2010 }
2. Кабінету Міністрів України та іншим центральним органам виконавчої влади протягом трьох місяців з дня опублікування цього Закону привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.
Президент України В.ЮЩЕНКО
м. Київ, 4 червня 2009 року
N 1443-VI
Re: Проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
Есть работа по севооборотам, нужны специалисты! Стучите на почту! Грунтознавець можно только диплом. А еще специалист который всё это сделает.
Додано через 20 днів 36 хвилин 23 секунди:
Обратился в Институт чтоб помогли сделать пару проектов севооборота, так они аж пищат-работы у них много делать не хотят. Ув. коллеги может кто то из вас согласится за ДЕНЬГИ поработать?
Додано через 20 днів 36 хвилин 23 секунди:
Обратился в Институт чтоб помогли сделать пару проектов севооборота, так они аж пищат-работы у них много делать не хотят. Ув. коллеги может кто то из вас согласится за ДЕНЬГИ поработать?
Re: проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
Завтра, 22.06.2011, на засіданні Уряду задовільнять Ваше прохання і затвердять Порядок розроблення проектів землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь (питання № 4.20. - доповідач ПРИСЯЖНЮК Микола Володимирович, Міністр аграрної політики та продовольства)PeterS писав: Шан. АДМИН Закон требує ПОРЯДОК затверджений КМУ а не методичні рекомендації.
Да і методичні рекомендаціїї необхідно ким то затвердити...
Re: Проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
Есть негласная информация что предприятия получающие дотации из бюджета(за сах. свеклу и т.д.). При отсутствии проекта севооборота получать ничего не будут. На примере с садами есть проект сада(подписывает САМ министр)-есть возврат затрат, нет то НЕТ.
Вывод: Штраф не самое страшное. И он даже не соизмерим с дотациями. Хоть они и бывают раз в пятилетку.
Додано через 1 хвилину 6 секунд:
Что то мне подсказывает что по новому порядку КМУ, будет тоже что и с садами.
Додано через 12 днів 2 годину 6 хвилин 21 секунду:
Начал делать проект. Взял эталон. Через месяц на экспертизу. Как пройдёт поставлю в известность.
Вывод: Штраф не самое страшное. И он даже не соизмерим с дотациями. Хоть они и бывают раз в пятилетку.
Додано через 1 хвилину 6 секунд:
Что то мне подсказывает что по новому порядку КМУ, будет тоже что и с садами.
Додано через 12 днів 2 годину 6 хвилин 21 секунду:
Начал делать проект. Взял эталон. Через месяц на экспертизу. Как пройдёт поставлю в известность.