Закон України "Про Державний земельний кадастр"
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
- сектор
- Вже не початківець
- Повідомлень: 23
- З нами з: 09 липня 2012 13:59
- Репутація: 0
- Область: Київська
Хотілося б повернутись до питання щодо подання заяв про держ. реєстрацію зем. ділянок та внесення відомостей (змін). Чому у першому випадку заяву можуть подавати тільки власник (користувач) або уповноважена особа, а в другому: власник, уповноважена особа або землевпорядна організація за договором. Немає ніяких думок з цього приводу?
Штамп див. додатки ПКМУ 1051IgorNIS писав:А хто уже має зразки штампів для державних кадастрових реєстраторів?Поділіться будь-ласка, щоб не придумувати новий велосипед
http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/1051-2012-п
додатки
http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/1051б-2012-п
http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/1051а-2012-п
А печать реєстратора Тільки от одне питання:
За які такі Ви будете заказувати кучу печаток для кожного реєстратора і штампи?
У Вас що фінансування виділили, чи Ви хочете проявити ініціативу, і у Вас є лишні кошти?
Якщо є ? - то Я Вам скину перелік Всіх реєстраторів України, то зробіть на Всіх,
до чого "скромничать"
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
- Streit
- Спец
- Повідомлень: 331
- З нами з: 18 лютого 2009 11:19
- Репутація: 0
- Область: Донецька
- Місце роботи: Інше
В реєстратора не може бути ніяких інших поглядів :)Сергiй64 писав:Але в реєстратора з Мінюсту можуть бути інші погляди
Оскільки у них є ВИЧЕРПНИЙ перелік того, що їм має подати заявник. І саме цим вони мають керуватися. Розумію, що це у них вперше, що не знають "як" це робити, що не можуть збагнути - "що і до чого, і звідки що і куди переносити". Але є Закон, і є Постанова Кабміну. Будь-ласка, виконуйте. Шліть запити в Земагентство (чи то кур'єром, чи то електронним шляхом - який ще не працює, до речі :) ). Робіть, нарешті, хоч щось, щоб усе це "гівно" зрушило з місця.
До речі, у нас в місті саме так і виходить - ми першопрохідники. Дуже важко все просувається.
Додано через 3 хвилини 59 секунд:
Теж звернув на це увагу. Отже, після погодження документації заявник має зареєструвати земельну ділянку і отримати кадастровий номер. І подавати документи може тільки він або уповноважена особа (довіреністю). Фактично, землевпорядники усуваються від подання документації для здійснення держреєстрації і присвоєння номеру (якщо немає нотаріальної довіреності). Або ж ... можемо надсилати поштою :)сектор писав:Хотілося б повернутись до питання щодо подання заяв про держ. реєстрацію зем. ділянок та внесення відомостей (змін). Чому у першому випадку заяву можуть подавати тільки власник (користувач) або уповноважена особа, а в другому: власник, уповноважена особа або землевпорядна організація за договором. Немає ніяких думок з цього приводу?
- сектор
- Вже не початківець
- Повідомлень: 23
- З нами з: 09 липня 2012 13:59
- Репутація: 0
- Область: Київська
Але ж проекти щодо зміни цільового призначення ще не відміняли. Саме на підставі них буде подаватись заява щодо внесення відомостей (змін). А вся первічка тепер вишукується в довгі черги під кабінетами реєстраторів. Та ще й пошта як повалить... Жесть.Streit писав:землевпорядники усуваються від подання документації для здійснення держреєстрації і присвоєння номер
- Сергiй64
- Спец
- Повідомлень: 922
- З нами з: 21 червня 2009 19:55
- Репутація: 67
- Область: Вінницька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Шановні колеги. Розділились думки з приводу слідуючого. Приходить замовник з рішенням про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо складання документів, які посвідчують право на земельну ділянку. Рішення 2012 року. Чи може бути таке рішення підставою для розробки технічної документації щодо встановлення меж земельної ділянки? Або взагалі, який документ є підставою для розробки вищезазначеної технічної документації?
- Streit
- Спец
- Повідомлень: 331
- З нами з: 18 лютого 2009 11:19
- Репутація: 0
- Область: Донецька
- Місце роботи: Інше
В Вашем вопросе кроется ответ. Это должно быть решение ОМС про дозвил на техничну документацию щодо встановлення меж. Технички на складання уже не существует в законодательстве.Сергiй64 писав:Чи може бути таке рішення підставою для розробки технічної документації щодо встановлення меж земельної ділянки? Або взагалі, який документ є підставою для розробки вищезазначеної технічної документації?
-
- Вже не початківець
- Повідомлень: 26
- З нами з: 05 вересня 2008 14:06
- Репутація: 0
- Область: Миколаївська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Технічка щодо встановлення меж робиться на підставі заяви. Рішення приймається про приватизацію (передачу в власність).Streit писав:В Вашем вопросе кроется ответ. Это должно быть решение ОМС про дозвил на техничну документацию щодо встановлення меж. Технички на складання уже не существует в законодательстве.
Тому робимо Технічку по встановлення меж а потім приймаємо рішення на приватизацію і на друк витяга.
А название как-бы логичное."Техническая документация по землеустройству относительно подготовки документов подтверждающих право на земельные участки". А в чем противоречие?:
-в 2012 г на основании этой документации выдавались акты на право собственности, в 2013 г будут выдавать свидетельства на право собственности , а в решении 2013 г не должно звучать слово "по подготовке гос. акта".Или все иначе?
-в 2012 г на основании этой документации выдавались акты на право собственности, в 2013 г будут выдавать свидетельства на право собственности , а в решении 2013 г не должно звучать слово "по подготовке гос. акта".Или все иначе?
- Streit
- Спец
- Повідомлень: 331
- З нами з: 18 лютого 2009 11:19
- Репутація: 0
- Область: Донецька
- Місце роботи: Інше
Нет там такой документации уже. Читайте внимательно кодекс со всеми изменениями.проф писав:А как же быть с Земельным кодексом, в котором такая тех. документация есть?... И в продолжении,... у кого какие мысли по поводу оформления прав на земельные участки по декретным распоряжениям...
Техдок щодо встановлення меж делаем на основании дозвола. Читайте внимательно ЗК, Закон Украины № 5245-17 и Порядок ведения Государственного земельного кадастра.Zalex писав:Технічка щодо встановлення меж робиться на підставі заяви. Рішення приймається про приватизацію (передачу в власність).
Тому робимо Технічку по встановлення меж а потім приймаємо рішення на приватизацію і на друк витяга.
Попробуйте с 1 января внести сведения в госземкадастр на основании Техдока на складання. Читайте внимательно Закон Украины "Про Державний земельний кадастр" и упомянутый уже Порядок ведения оного кадастра.alex1966 писав:А в чем противоречие?: -в 2012 г на основании этой документации выдавались акты на право собственности, в 2013 г будут выдавать свидетельства на право собственности , а в решении 2013 г не должно звучать слово "по подготовке гос. акта".Или все иначе?
-
- Вже не початківець
- Повідомлень: 26
- З нами з: 05 вересня 2008 14:06
- Репутація: 0
- Область: Миколаївська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Нема в жодному документі такого, нема в природі такого документа як дозвіл на розробку Тезнічки по встановленню. Є тільки на передачу у власність та на проект, все.Streit писав:Техдок щодо встановлення меж делаем на основании дозвола. Читайте внимательно ЗК, Закон Украины № 5245-17 и Порядок ведения Государственного земельного кадастра.
Відкриваємо ЗК ст. 118 п 1,2
Виникло питання (вже на практиці). ч.2 п.4 ст. 30 ЗКУ "Про державний земельний кадастр":
-за результатом розгляду заяви про державну реєстрацію прав та
їх обтяжень, поданої державним кадастровим реєстратором, орган
державної реєстрації прав надсилає державному кадастровому
реєстратору документи, оформлені за результатом розгляду такої
заяви, та у випадку, встановленому статтею 18 Закону України "Про
державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх
обтяжень" ( 1952-15 ), - свідоцтво про право власності на нерухоме
майно для їх видачі заявнику.
Державні реєстратори речових прав лише криво всміхаються : "Щас, віддамо вам свідотства, ось тільки в фольгу замотаємо morgayu ". Загалом, не зрозумів я цю частину ст.30. Можливо щось упустив.
-за результатом розгляду заяви про державну реєстрацію прав та
їх обтяжень, поданої державним кадастровим реєстратором, орган
державної реєстрації прав надсилає державному кадастровому
реєстратору документи, оформлені за результатом розгляду такої
заяви, та у випадку, встановленому статтею 18 Закону України "Про
державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх
обтяжень" ( 1952-15 ), - свідоцтво про право власності на нерухоме
майно для їх видачі заявнику.
Державні реєстратори речових прав лише криво всміхаються : "Щас, віддамо вам свідотства, ось тільки в фольгу замотаємо morgayu ". Загалом, не зрозумів я цю частину ст.30. Можливо щось упустив.
- проф
- Вже не початківець
- Повідомлень: 28
- З нами з: 17 березня 2010 10:16
- Репутація: 0
- Область: АР Крим
Это Вам нужно внимательнее прочитать кодекс UshasStreit написав:
проф написав:
А как же быть с Земельным кодексом, в котором такая тех. документация есть?... И в продолжении,... у кого какие мысли по поводу оформления прав на земельные участки по декретным распоряжениям...
Нет там такой документации уже. Читайте внимательно кодекс со всеми изменениями.
ст. 35, 52, 123, Переходные положения....
- безглуздо нам зараз тут сперечатися... всі ми опинилися в цій багнюці нашого "досконалого" законодавства...враховуючи ту кількість НПА, які були прийняті і набули чинності останнім часом, кожен тут правий....давайте не будемо виясняти хто прав, а хто ніZalex писав:Нема в жодному документі такого, нема в природі такого документа як дозвіл на розробку Тезнічки по встановленню
- Streit
- Спец
- Повідомлень: 331
- З нами з: 18 лютого 2009 11:19
- Репутація: 0
- Область: Донецька
- Місце роботи: Інше
Специально для Залекс и Проф процитирую некоторые статьи:
Считаю спор исчерпанным.
Читайте ВНИМАТЕЛЬНО законы!
ЗКУ. Стаття 123. Порядок надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування
1. Надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.
Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі:
надання земельної ділянки із зміною її цільового призначення;
формування нових земельних ділянок.
Надання у користування земельної ділянки в інших випадках здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки. В такому випадку розроблення такої документації здійснюється на підставі дозволу, наданого органом виконавчої влади, органом місцевого самоврядування, уповноваженим здійснювати розпорядження цією земельною ділянкою.
Земельні ділянки державної та комунальної власності, на яких розташовані будівлі, споруди, інші об’єкти нерухомого майна, що перебувають у державній та комунальній власності, передаються особам, зазначеним у пункті "а" частини другої статті 92 цього Кодексу, лише на праві постійного користування
ЗУ "Про ДЗК" . Розділ VII
3. Установити, що у разі якщо на земельній ділянці, право власності (користування) на яку не зареєстровано, розташований житловий будинок, право власності на який зареєстровано, кадастровий номер на таку земельну ділянку присвоюється за заявою власників такого будинку на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). Забороняється вимагати для присвоєння земельній ділянці кадастрового номера інші документи. Такий кадастровий номер є чинним з моменту його присвоєння.
Таким образом, хоть аренда участка, хоть приватизация приусадебного участка гражданами - мы разрабатываем Техдок щодо встановлення (за исключением случаев, когда разрабатываются проекты землеустройства). А садовые и дачные кооперативы - разрабатывайте себе на здоровье "щодо складання", вот только что Вы туда включать будете, если статьи 56 уже не существует (в прежней редакции)?ЗУ "Про землеустрій". Стаття 25. Документація із землеустрою
Документація із землеустрою розробляється у вигляді програм, схем, проектів, спеціальних тематичних карт, атласів, технічної документації.
Види документації із землеустрою:
а) загальнодержавні й регіональні (республіканські) програми використання та охорони земель;
б) схеми землеустрою і техніко-економічні обґрунтування використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць;
в) проекти землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних утворень; { Пункт "в" частини другої статті 25 із змінами, внесеними згідно із Законом N 5003-VI ( 5003-17 ) від 21.06.2012 }
г) проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного та історико-культурного призначення;
{ Пункт "ґ" частини другої статті 25 виключено на підставі Закону N 5245-VI ( 5245-17 ) від 06.09.2012 }
д) проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок;
е) проекти землеустрою щодо створення нових та впорядкування існуючих землеволодінь і землекористувань;
є) проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь;
ж) проекти землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів;
з) робочі проекти землеустрою щодо рекультивації порушених земель, землювання малопродуктивних угідь, захисту земель від ерозії, підтоплення, заболочення, вторинного засолення, висушення, зсувів, ущільнення, закислення, забруднення промисловими та іншими відходами, радіоактивними та хімічними речовинами, покращання сільськогосподарських земель, підвищення родючості ґрунтів (далі - робочі проекти землеустрою);
и) технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості);
і) технічна документація із землеустрою щодо поділу та об'єднання земельних ділянок; { Пункт "і" частини другої статті 25 в редакції Закону N 3613-VI ( 3613-17 ) від 07.07.2011 } (а ранее это был пункт про документацию "щодо складання")
ї) спеціальні тематичні карти і атласи стану земель та їх використання;
й) технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту. { Частину другу статті 25 доповнено пунктом "й" згідно із Законом N 3613-VI ( 3613-17 ) від 07.07.2011 }
Стаття 56. Технічна документація із землеустрою щодо поділу та об'єднання земельних ділянок (а ранее это была статья о том, что включает в себя документация "щодо складання"
Технічна документація із землеустрою ( v0534675-09 ) щодо поділу та об'єднання земельних ділянок включає:
а) пояснювальну записку; ...
Считаю спор исчерпанным.
Читайте ВНИМАТЕЛЬНО законы!
Егеж.Streit писав:Читайте ВНИМАТЕЛЬНО законы!
Також слід звертати увагу на дату внесення змін:
Spoiler
Стаття 123. Порядок надання земельних ділянок державної або
комунальної власності у користування
1. Надання земельних ділянок державної або комунальної
власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної
Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим,
органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.
Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів
землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі:
надання земельної ділянки із зміною її цільового призначення;
формування нових земельних ділянок.
Надання у користування земельної ділянки в інших випадках
здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою
щодо складання документа, що посвідчує право користування
земельною ділянкою.
{ Частина перша статті 123 в редакції Закону N 5395-VI ( 5395-17 )
від 02.10.2012 }
{ Зміни до частини першої статті 123 див. в Законах N 3613-VI
( 3613-17 ) від 07.07.2011, N 5245-VI ( 5245-17 ) від 06.09.2012 }
комунальної власності у користування
1. Надання земельних ділянок державної або комунальної
власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної
Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим,
органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.
Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів
землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі:
надання земельної ділянки із зміною її цільового призначення;
формування нових земельних ділянок.
Надання у користування земельної ділянки в інших випадках
здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою
щодо складання документа, що посвідчує право користування
земельною ділянкою.
{ Частина перша статті 123 в редакції Закону N 5395-VI ( 5395-17 )
від 02.10.2012 }
{ Зміни до частини першої статті 123 див. в Законах N 3613-VI
( 3613-17 ) від 07.07.2011, N 5245-VI ( 5245-17 ) від 06.09.2012 }
Щось подібне було зі статтею 186-1.
Повний кавардак.
-
- Спец
- Повідомлень: 79
- З нами з: 09 січня 2009 20:37
- Репутація: 0
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Просто теперь земельный кодекс прописан не живым текстом, а запутанными ссылками((
и еще, насколько я заметила текст "технічної документації із землеустрою щодо складання документа, що посвідчує право користування
земельною ділянкою" раньше звучал не совсем так..
Раньше было: "Технічна документація із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право на земельну ділянку"
Скорее всего, просто очень спешили написать хоть чего-нибудь(((
Ещё, исходя из логики, если регистрацией права собственности/пользования на землю будут заниматься не земельные ресурсы, то наша (землеустроителей) задача подготовить документы только для внесения участка в базу, а делее - дело за Госреестром... Поэтому нам предстоит всего лишь устанавливать границы...
и еще, насколько я заметила текст "технічної документації із землеустрою щодо складання документа, що посвідчує право користування
земельною ділянкою" раньше звучал не совсем так..
Раньше было: "Технічна документація із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право на земельну ділянку"
Скорее всего, просто очень спешили написать хоть чего-нибудь(((
Ещё, исходя из логики, если регистрацией права собственности/пользования на землю будут заниматься не земельные ресурсы, то наша (землеустроителей) задача подготовить документы только для внесения участка в базу, а делее - дело за Госреестром... Поэтому нам предстоит всего лишь устанавливать границы...
- Streit
- Спец
- Повідомлень: 331
- З нами з: 18 лютого 2009 11:19
- Репутація: 0
- Область: Донецька
- Місце роботи: Інше
Шановні! Ну не блукайте, будь-ласка, у трьох соснах, і інших не заводьте! :) Вже звертав тут увагу, що сайт ВР = це всього лиш САЙТ.zemkov писав:звернути увагу на дату внесення змін
Закони чинні не в форматі САЙТУ, а в форматі ЖИВОЇ газетної публікації.
Так от, берете собі "Урядовий кур'єр" від 15.11.2001, та починаєте з нього робити мозаїку в хронологічному порядку шляхом наклеювання змін. І таким чином у Вас буде найактуальніший Земельний кодекс на будь-який день

До речі, щось подібне існує в декількох інших (не вітчизняних) системах права. Звичайно, там ніхто нічого не наклеює, просто увесь тектс є зо всіма змінами на будь-яку дату.
Повернемося до нашого ЗК. Закон № 5395-VI від 02.10.2012 набрав чинності 06.12.2012, а закони N 3613-VI від 07.07.2011, N 5245-VI від 06.09.2012 (які прийняті раніше), набрали чинності пізніше - з 01.01.2013. І саме тому зазначені норми ЗК на сьогоднішню дату чинні в редакції законів N 3613-VI та N 5245-VI!
І, до речі, стаття 186-1 теж чинна на сьогодні з частиною третьою, в якій йдеться про склад комісії. Але це буде, напевно, скоро виправлено (проект закону вже є).
-
- Вже не початківець
- Повідомлень: 26
- З нами з: 05 вересня 2008 14:06
- Репутація: 0
- Область: Миколаївська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Streit
, а я тут до чого, я говорив лише про приватизацію (не оренду) і вона робиться на основі статті 118 де чітко написано (крім випадків де потрібен проект)
____
Стаття 118. Порядок безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами
2. Рішення органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо приватизації земельних ділянок приймається у місячний строк на підставі технічних матеріалів та документів, що підтверджують розмір земельної ділянки.
___
і нема ніякого дозволу на виготовлення технічки про встановлення. Є 1 рішення про передачу у власність (приватизацію). А от "на підставі технічних матеріалів та документів, що підтверджують розмір земельної ділянки" можна замінити технічкою на встановлення але ніякий дозвіл на неї непотібен.
Тому УВАЖНІШЕ читаємо те що вам пишуть morgayu
, а я тут до чого, я говорив лише про приватизацію (не оренду) і вона робиться на основі статті 118 де чітко написано (крім випадків де потрібен проект)
____
Стаття 118. Порядок безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами
2. Рішення органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо приватизації земельних ділянок приймається у місячний строк на підставі технічних матеріалів та документів, що підтверджують розмір земельної ділянки.
___
і нема ніякого дозволу на виготовлення технічки про встановлення. Є 1 рішення про передачу у власність (приватизацію). А от "на підставі технічних матеріалів та документів, що підтверджують розмір земельної ділянки" можна замінити технічкою на встановлення але ніякий дозвіл на неї непотібен.
Тому УВАЖНІШЕ читаємо те що вам пишуть morgayu
А ось ще, знайшов...
Перехідних положеннях ЗКУ (ч. 2 п. 1.).
Установити, що рішення про передачу громадянам України безоплатно у приватну власність земельних ділянок, прийняті
органами місцевого самоврядування відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 26 грудня 1992 року "Про приватизацію земельних ділянок" ( 15-92 ), є підставою для виготовлення та видачі цим громадянам або їх спадкоємцям державних актів на право власності на земельну ділянку за технічною документацією щодо складання документів, що посвідчують право на земельну ділянку.
Додано через 2 хвилини 55 секунд:
Додано через 9 хвилин 21 секунду:
1). Коли земельна ділянка передається у користування із земель державної або комунальної власності згідно ст. 123 ЗКУ – потрібен;
2). Коли земельна ділянка знаходиться у власності (користуванні) – законодавством прямо не передбачений Дозвіл. Але:
- Якщо така документація розробляється на вимогу п. 3 Прикінцевих та перехідних положень ЗУ «Про Державний земельний кадастр» то вважаю, що потрібен. Згідно Інструкції затвердженою Наказом Держкомзему №376 від 18.05.2010р (п. 1.3.), визначено термін «замовник» - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, власник (користувач) земельної ділянки, який замовляє роботи із встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). В даному випадку власник житлового будинку не є власником (користувачем) земельної ділянки, його право на таку ділянку не зареєстровано.
3). Також необхідно враховувати вимогу ч. 3. п. 4. Прикінцевих та перехідних положень ЗУ «Про Державний земельний кадастр», де вказано, що зміна меж земельної ділянки при виправленні помилок допускається за письмовим погодженням з особами, яким належить право власності (а щодо земель державної та комунальної власності - право користування) на суміжні земельні ділянки. В даному випадку така документація також може підлягати погодженню з органом державної влади або органом місцевого самоврядування.
Перехідних положеннях ЗКУ (ч. 2 п. 1.).
Установити, що рішення про передачу громадянам України безоплатно у приватну власність земельних ділянок, прийняті
органами місцевого самоврядування відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 26 грудня 1992 року "Про приватизацію земельних ділянок" ( 15-92 ), є підставою для виготовлення та видачі цим громадянам або їх спадкоємцям державних актів на право власності на земельну ділянку за технічною документацією щодо складання документів, що посвідчують право на земельну ділянку.
Додано через 2 хвилини 55 секунд:
Якщо не важко, дайте посилання на даний проект.Streit писав:(проект закону вже є).
Додано через 9 хвилин 21 секунду:
1. Чи потрібен Дозвіл органу державної влади або органу місцевого самоврядування на розробку?Сергiй64 писав:Чи може бути таке рішення
1). Коли земельна ділянка передається у користування із земель державної або комунальної власності згідно ст. 123 ЗКУ – потрібен;
2). Коли земельна ділянка знаходиться у власності (користуванні) – законодавством прямо не передбачений Дозвіл. Але:
- Якщо така документація розробляється на вимогу п. 3 Прикінцевих та перехідних положень ЗУ «Про Державний земельний кадастр» то вважаю, що потрібен. Згідно Інструкції затвердженою Наказом Держкомзему №376 від 18.05.2010р (п. 1.3.), визначено термін «замовник» - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, власник (користувач) земельної ділянки, який замовляє роботи із встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). В даному випадку власник житлового будинку не є власником (користувачем) земельної ділянки, його право на таку ділянку не зареєстровано.
3). Також необхідно враховувати вимогу ч. 3. п. 4. Прикінцевих та перехідних положень ЗУ «Про Державний земельний кадастр», де вказано, що зміна меж земельної ділянки при виправленні помилок допускається за письмовим погодженням з особами, яким належить право власності (а щодо земель державної та комунальної власності - право користування) на суміжні земельні ділянки. В даному випадку така документація також може підлягати погодженню з органом державної влади або органом місцевого самоврядування.