Karmadon писав:Сейчас занимаюсь должностными инструкциями и возникает очень много вопросов.
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом від 11.01.2010р. № 3
директором Товариства з обмеженою відповідальністю
______________ (директор)
„___”___________ 2010р.
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
Начальника відділу землеустрою та кадастру
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1 Начальник відділу „Землеустрою та кадастру” (далі – начальник відділу) є відповідальним працівником товариства з обмеженою відповідальністю „ОБРІЙ-ПЛЮС” (далі – товариство), який безпосередньо підпорядкований директору товариства.
1.2. начальник відділу забезпечує правильне застосування. неухильне додержання та запобігання невиконанню відділом вимог чинного законодавства.
13. Призначається на посаду та звільняється з посади наказом директором товариства, призначення відбувається шляхом конкурсного відбору, або за іншою процедурою, передбаченою законодавством України.
1.4. На посаду начальника відділу призначаються громадяни, які мають повну вищу освіту за спеціальностями «землевпорядкування» або «землевпорядкування та кадастр» за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст, магістр, має стаж роботи за спеціальністю не менше ніж три роки.
1.5. Начальник відділу повинен знати Конституцію України. Земельний кодекс України, Закони України „Про землеустрій", Укази Президента України, постанови та розпоряджень Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти. що регулюють розвиток земельних відносин; порядок підготовки та внесення проектів законодавчих та нормативних актів: правила ділового етикету; правила та норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи па комп'ютерні техніці.
2. ЗАВДВННЯ, ОБОВ'ЯЗКИ ТИ ПОВНОВЯЖЄННЯ
Начальник відділу:
2.1. Організовує роботу відділу га забезпечує виконання покладених на відділ завдань щодо участі у реалізації планів товариства у сфері земельних відносин, організації землеустрою та кадастру.
2.2. Керує діяльністю відділу, визначає посадові обов'язки працівників відділу, сприяє підчищенню їх кваліфікації, зміцненню трудової і виконавчої дисципліни, виконанню інших завдань, що стоять перед відділом.
2.3 Регулює роботу відділу щодо його ефективної взаємодії з іншими підрозділами, суміжними сферами, що стосуються діяльності відділу.
2.4. Готує відповіді на звернення та залити органів виконавчої влади, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій з питань землеустрою та кадастру.
2.5. Бере участь в організаційному забезпеченні нарад, семінарів з питань землеустрою та використання земель.
2.6. Займаються збором та обробкою інформацій у сфері землеустрою.
2.7. Бере участь у розгляді земельних спорів;
2.8. Надання консультацій юридичним та фізичним особам з питань земельних відносин та права.
2.9. Обробляє інформації на комп'ютерній техніці.
2.10. Готує та надає інформації у сфері землеустрою.
2.11. Вживає необхідних заходів щодо вдосконалення роботи відділу.
2.12. Здійснює інші функції, то виникають з покладених на відділ завдань.
3. ПРАВА
Начальник відділу має право:
3.1. Брати участь у нарадах і семінарах, що проводяться товариством.
3.2. Отримувати в установленому законодавством порядку від місцевих органів законодавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також від підприємств, установ та організацій інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на відділ завдань.
3.3. Перерозподіляти обов'язки тимчасово відсутнього спеціаліста відділу.
З.4. Виносити на розгляд керівництва питання з організації землеустрою та кадастру.
З.5. Вносити пропозиції по покращенню роботи товариства.
3.6. Отримувати від посадових осіб товариства документи, довідки, Інші матеріали необхідні для виконаним службових обов'язків.
4. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
4.1. Начальник відділу несе персональну відповідальність за роботу відділу, за неякісне або несвоєчасне виконання посадових обов'язків та завдань.
4.2. Відповідати за дотримання вимог законодавства при виконанні робіт із землеустрою.
4.3. За порушення трудової та виконавчої дисципліни притягується до відповідальності згідно з чинним законодавством.
5. ВЗАЄМОДІЯ
5.1.Взаімодіє з відповідними, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, товариством, а також з іншими організаціями та підприємствами,
5 2. Розглядає та готує відповідно до своїх повноважень документи, матеріали і надає їх в зазначений термін керівництву товариства.
Заступник директора
З інструкцією ознайомлена та копію отримала:
" " 2010р.
Такая моя версия.