Сторінка 18 з 38
Додано: 01 квітня 2013 19:21
Volodar
Володимер писав:Виходить ОМС повинен затвердити ПЗ і передати його в комунальну власніть собі. Незважаючи на те що ПЗ виготовлено на громадянина.
CIVIC писав:Конечно,
Не погоджусь з попереднім повідомленням.
В даному випадку ніякої передачі у комунальну власність не відбувається. Перед прийняттям рішення про надання земельної ділянки комусь чи то у власність чи то у користування рада
має зареєструвати своє право комунальної власності. Звичайно документацію із землеустрою розробляє зацікавлена особа, по-суті громадянин, який же і здійснює за довіреністю від ради і реєстрацію зем.діянки в кадастрі, потім реєстрацію права коуманльної власності, або інший варіант рада самостійно на підставі документації розробленої громадняином реєструє ділянку і своє право (поки що так не виходить гроші в бюджетах не передбачено)... такі нововведення...що ж поробиш, добавилося папірців...сумно
Додано: 01 квітня 2013 19:27
CIVIC
Volodar писав:за довіреністю від ради
- доверенности лишний документ ЗУ Про кадастр ст. 24
[upd=1364833902][/upd]
Volodar писав:Не погоджусь з попереднім повідомленням.
В даному випадку ніякої передачі у комунальну власність не відбувається. Перед прийняттям рішення про надання земельної ділянки комусь чи то у власність чи то у користування рада має зареєструвати своє право комунальної власності. Звичайно документацію із землеустрою розробляє зацікавлена особа, по-суті громадянин, який же і здійснює за довіреністю від ради і реєстрацію зем.діянки в кадастрі, потім реєстрацію права коуманльної власності, або інший варіант рада самостійно на підставі документації розробленої громадняином реєструє ділянку і своє право (поки що так не виходить гроші в бюджетах не передбачено)... такі нововведення...що ж поробиш, добавилося папірців...сумно
Полностью поддерживаю и соглашаюсь (кроме доверености)!!! Просто как я понимаю и слышал что некоторые ОМС будут проводить это через сессию и обязать голову СС обратится с заявлением о регистрации, сдесь можно решить вопрос и с оплатой morgayu , (прописать что оплата проводится за счет особы которая заинтересована в отводе участка) - это на случай если в бюджете нет денег - и волки сыты и овцы целы

Додано: 01 квітня 2013 19:46
Volodar
CIVIC писав:(кроме доверености)
Перепрошую за не точність в своєму попередньому повідомленні...
Чомусь так склалося реєстрор прав відмовляється приймати заяву від громадянина на реєстрацію права комунальної власності, і мабуть правильно. Поки що виявляється достатньо рішення ради (там де і надається дозвіл на складання техдок), в якому вказується, що громадянин уповноважений вчиняти дії щодо реєстрації прав такої ділянки...
CIVIC писав:прописать что оплата проводится за счет особы которая заинтересована в отводе участка
так і робиться, але з острахом, що завтра дядя прукурор може жахнути: проплата повноважень тергромади за приватні кошти...
Додано: 01 квітня 2013 21:32
CIVIC
Volodar писав:так і робиться, але з острахом, що завтра дядя прукурор може жахнути: проплата повноважень тергромади за приватні кошти...
да поэтому можно попробовать прекрыть себя и чтобы колегиальный орган (сесия) решила то то и то, сдесь мне кажется можно выкрутится
Додано: 01 квітня 2013 22:06
saa
CIVIC писав:сдесь мне кажется можно выкрутится
А як на Вашу думку буде викручуватись та особа, яка готувала питання на сесію, візувала проект рішення сесії, доповідала питання на сесії.... Тут вже не колегіальний орган, а особиста відповідальність.
На ці потреби повинні бути виділені кошти з бюджету ОМС і не потрібно ВИКРУЧУВАТИСЬ...
Додано: 01 квітня 2013 22:47
CIVIC
saa писав:На ці потреби повинні бути виділені кошти з бюджету ОМС і не потрібно ВИКРУЧУВАТИСЬ..
должны но....., а всё это делается бумажно и красиво, сесия обязует сельского голову обратится в миньюст за регистрацией - проголосовали за основу, пусть проект решения так звучит а на сесии один из депутатов вносит предложение на счет оплаты (типа - ИДЕЯ!!!) проголосовали в целом с внесенными дополнениями - есть ответственность? я только за чтобы всё было по закону, но бывают случаи когда - не получается (денег нет, казна не пропускает и тд и тп) а как вариант, это покрайней мере лучше чем вообще порсто так проплачивать, да в конце концов особа пусть напишет заявление что обязуюсь оплатить регистрацию в миньюсте
Додано: 02 квітня 2013 09:20
Volodar
Не по темі
saa писав:На ці потреби повинні бути виділені кошти з бюджету ОМС і не потрібно ВИКРУЧУВАТИСЬ...
Та не повинні виділятися на це кошти з місцевого бюджету: ну яка логіка оплачувати за кошти місцевого бюджету державну установу (ДРС), яка може успішно фінаснуватися за кошти державного бюджету?
Але поки, що так є - мінюст пролобіював для себе такий дєрєбанчик, профінансувати ДРС за кошти місцевого бюджету - Ви уявіть скільки ділянок щороку проходить через міські ради і кожну потрібно зареєструвати двічі (первинне право і похідне) і щоразу щонайменше по 120 грн. Середнє місто розглядає щороку до 1тис.ділянок, ось і 120 тис. гривників заплати тільки з місцевого бюджету, а в масштабах країни з врахуванням паїв, присадибок і т.д. Уявіть які це потоки... Тут же і інша нерухомість - будівлі...
А хто обгрунтував вартість цієї послуги(видача витягу) - чому саме 120 гривень, а не 119?
Додано: 02 квітня 2013 11:24
Поковба
CIVIC писав:должны но....., а всё это делается бумажно и красиво, сесия обязует сельского голову обратится в миньюст за регистрацией - проголосовали за основу, пусть проект решения так звучит а на сесии один из депутатов вносит предложение на счет оплаты (типа - ИДЕЯ!!!) проголосовали в целом с внесенными дополнениями - есть ответственность?
В цьому випадку посадові особи повинні звернутися до прокура і повідомити про прийняття незаконного рішення, або голова в свою чергу може використати своє право ВЕТО. І як ви вважаєте, чи законно сесія буде видавати рішення громадянину на виготовлення документації із землеустрою право на яку, в ході його виготовлення, буде реєструватись спершу на громаду?
saa писав:не потрібно ВИКРУЧУВАТИСЬ...
Для того щоб не викручуватись, найкращим варіантомбуде виготовлення проекту щодо впорядкування території населеного пункту, зареєструвати право на громаду і вже тоді приймати рішення у вже випробуваний спосіб.
Додано: 02 квітня 2013 11:42
CIVIC
Поковба писав:Для того щоб не викручуватись, найкращим варіантомбуде виготовлення проекту щодо впорядкування території населеного пункту, зареєструвати право на громаду і вже тоді приймати рішення у вже випробуваний спосіб.
и снова приходим к истокам, ну сделает ОМС проект впорядкування, но регистрацию всёравно проходить надо что участков, что первичного права на каждый учассток за ОМС - это не те же деньги? Добавляется розработка проекта и еще регистрация земельных участков на плечи ОМС. Как я представляю порядкування територии это выделить каждый участок по существующим границам (присвоить кадастровый номер), вот можно посчитать сколько нужно денюшек что бы это привести к логическому концу facepalm
Додано: 02 квітня 2013 11:48
Volodar
Поковба писав:І як ви вважаєте, чи законно сесія буде видавати рішення громадянину на виготовлення документації із землеустрою право на яку, в ході його виготовлення, буде реєструватись спершу на громаду?
А чому Вас це стало турбувати саме зараз, а до 1 січня ніяким чином не обходило, що із земель державної власності надавалися ділянки у приватну або в користування. Ситуація нічим не змінилася, додалася ще одна бюрократична процедура і все!
Поковба писав:найкращим варіантом буде виготовлення проекту щодо впорядкування території населеного пункту, зареєструвати право на громаду
І де Ви були з такими ідеями в 1991 році, коли почалася земельна реформа? да і невирішить це проблеми, спитайте в кадастрових реєстраторів.
Додано: 02 квітня 2013 11:55
Поковба
А я уявляю це не так (можливо і невірно). Реєструється одна, або декілька земельних ділянок (якщо вона не переривається землями державної власності). По кошторису наш населений пункт площею 1001 га буде коштувати близько 90 тис. грн. Все впирається у те, з якого фонду вони дозволять Нам профінансувати ці роботи. Якщо з бюджету розвитку то ми його зробимо, якщо з загального фонду - не зробимо без дотацій НІКОЛИ, і тоді прийдеться законними-незаконними способами, які ми активно обговорюємо, виходити з ситуації. Відповідний запит на розяснення до МІНФІНУ вже відправлено. Чекаєм, на днях буде відповідь.
[upd=1364892927][/upd]
Volodar писав:І де Ви були з такими ідеями в 1991 році, коли почалася земельна реформа?
В дитячому садочку і без жодних ідей.
[upd=1364892983][/upd]
Volodar писав:спитайте в кадастрових реєстраторів.
Дякую за пораду, піду спитаю.
[upd=1364893172][/upd]
Volodar писав:А чому Вас це стало турбувати саме зараз, а до 1 січня ніяким чином не обходило,
А до першого січня був п. 12 Перехідних положень ЗКУ, який дозволяв нам розпоряджатися землями в межах нас. пункту.
Додано: 02 квітня 2013 12:14
Volodar
Поковба писав:Реєструється одна, або декілька земельних ділянок (якщо вона не переривається землями державної власності).
А далі як?.. доводьте логічний ланцюжок до кінцевого споживача - фізична або юридична особа, яка отримує у власність/користування конкретну земельну ділянку, і тоді буде Вам відповідь - доцільність запропонованої Вами схеми.
Додано: 02 квітня 2013 12:19
Поковба
Volodar писав:А далі як?.. доводьте логічний ланцюжок до кінцевого споживача - фізична або юридична особа, яка отримує у власність/користування конкретну земельну ділянку, і тоді буде Вам відповідь - доцільність запропонованої Вами схеми.
Так, звичайно можна сказати, що після приватизації частини цієї комунальної землі, рада повинна знову реєструвати право на ту земельну ділянку, яка залишається у неї в власності (майже то саме, що з виготовленням державного акту після розмежування земель), але це можна зробити, наприклад: один раз на рік. І вторинне виготвлення нової документації вже не буде коштувати так дорого.
Додано: 02 квітня 2013 12:32
Atoll
А не можна один великий державний акт на всю Україну, а потім розпорядниками державних земель нехай залишаються так як і були Ради, адже вони є представниками народу-власника держави. Чи може зараз держава це адміністрації з несудимим на чолі?
Додано: 15 квітня 2013 23:18
Agata
Шановні колеги, відгукніться ті, хто працює по Одеській області. Хотілося б багато поставити питань, як у кого архітектура видає викопіювання з генпланів і чи підписують техдоки та проекти? ми зіткнулися з тим, що в одному із районів архітектор пішов всім в штики. сказав, що генплана зовсім немає (хоча є генплан приблизно 1990 року) і не видає зовсім ніяких викопіювань і нічого не підписує, просто повертає документацію. Що робити?
Додано: 16 квітня 2013 13:44
Юлія 1985
Atoll, ахаха, не стималась від беззмістовного коментаря, але державний акт на всю Україну - це свіжо і ново!!!!) Оце воно!!!)))))))))))
Додано: 16 квітня 2013 14:28
LGU
Atoll писав:Чи може зараз держава це адміністрації з несудимим на чолі?
Додано: 26 квітня 2013 22:09
zema911
питання про правомірність виготовлення державного акту згідно технічної документації(а не проекуту відводу):для будівництва індивідуального гаража,гараж придбано в РЕМ(колишня щитова установка) в 2007р.,рішення селищної ради від 2008р про передачу у власність зем.ділянки для будівництва гаража ?? Виходить по факту гараж і не існує-хто несе відповідальність?-органи Держземагенства чи проектна організація ? Напевно-ж повинен виготовлятись проект відводу(при зміні цільового із земель промисловості в землі для обслоговування індивідуальних гаражів) і надаватись рішення с/ради попереднє та остаточне на проект відведення ??
Додано: 27 квітня 2013 11:13
Streit
zema911 писав:питання про правомірність виготовлення державного акту згідно технічної документації(а не проекуту відводу):для будівництва індивідуального гаража,гараж придбано в РЕМ(колишня щитова установка) в 2007р.,рішення селищної ради від 2008р про передачу у власність зем.ділянки для будівництва гаража ?? Виходить по факту гараж і не існує-хто несе відповідальність?-органи Держземагенства чи проектна організація ? Напевно-ж повинен виготовлятись проект відводу(при зміні цільового із земель промисловості в землі для обслоговування індивідуальних гаражів) і надаватись рішення с/ради попереднє та остаточне на проект відведення ??
Селищна рада несе відповідальність. Проектна організація тут ні до чого, як і агентство.
А взагалі в даному випадку можливі варіанти. Якщо у РЕМу було право власності на гараж, було оформлено право оренди земельної ділянки площею не більше 0,01 га, то при переході права власності на гараж до громадянина, останній отримує можливість оформити земельну ділянку в тих же розмірах, з тим же кадастровим номером, тієї ж площі за технічною документацією. Цільове призначення тут не змінюється. Якщо ж у РЕМу не було ніяких документів на землю, або ж площа ділянки змінилася, чи конфігурація, чи розміри тощо, то однозначно селищна рада мала надавати дозвіл на проект землеустрою.
P.S. А взагалі - зараз дуже погана тенденція вже існує. Негласна команда "фас", напевно. Силові структури все більше винуватих посчинають шукати не в першоджерелі (рада, адміністрація тощо - тобто "надавачі" дозволів/рішень), а в беззахисних проектних організаціях.
Додано: 15 травня 2013 21:03
lomonosofff
підкажіть що буде тех. документація чи проект!!! на земельну ділянку державного акта немає (!!!дана ділянка знаходиться в межах населеного пункта (осг та обж) рішення сільська рада видала у 2013 році!!!і якими це контретно нормативно - правовими актами це передбачено !!!
Додано: 16 травня 2013 14:58
Streit
lomonosofff писав:що буде тех. документація чи проект
Ну дивіться. Вже ж "жовано-пережовано".... :)
Якщо на ділянці розташований житловий будинок, право власності на який зареєстровано (в БТІ до 2013 року, чи в Укрдержреєстрі з 2013 року) - то людина має право отримати кадастровий номер за
технічною документацією щодо встановлення меж (перехідні положення Закону "Про ДЗК", пункт 2). А отримання кадастрового номеру і є державною реєстрацією земельної ділянки. Людина на руках матиме ВИТЯГ із ДЗК, і цей витяг дозволяє їй отримати рішення ради про передачу ділянки у власність. А потім людина з витягом ДЗК та рішенням про передачу звертається до укрреєстру за свідоцтвом на право власності. Саме так система працює у нашому місті. Стосовно ж ділянки під ОСГ - там однозначно
проект землеустрою (за умови, що раніше цю ж ділянку під ОСГ нікому не виділяли. Якщо ж виділяли і площа/розміри не змінилися - тоді теж технічка).
Додано: 16 травня 2013 17:08
KolS
Що тоді входить в цю тех док, цікавить які інстанції ви погоджуєте чи ніяких в земельному схему розміщення і все?А в архітектуру, тіж самі червоні лінії і детальний план?Обмеження показуєте?І що є підставою розробки тех.док лише заява власника?Цю тех.док ви погоджуєте на сесії?
Напевне, такий безлад лише в нашій області Київській facepalm
Додано: 16 травня 2013 17:46
Solpadeine
lomonosofff, порекомендував би робити проект... земельна ділянка формується в 2013 році... по Порядку реєстрації - на новосформовані земельні ділянки вимагається саме рішення про затвердження проекту...
Додано: 17 травня 2013 11:27
Streit
Solpadeine писав:по Порядку реєстрації - на новосформовані земельні ділянки вимагається саме рішення про затвердження проекту...
В целом, вроде и да, и нет :)
Наши госрегистраторы, применяя Порядок, требуют:
согласно пункта 7 - заявление,
согласно пункта 9 - паспорт, доверенность (если не лично),
согласно пункта 27, подпункт 16 - решение ОМС (без разницы какое - утверждение проекта, или просто передача у власнисть по ч. 1,2 ст. 118 ЗК),
согласно пункта 28 - идент. код,
согласно пункта 33 - вытяг из ДЗК.
И всё. И счастливые люди получают свои свидоцтва. И в ДЗК эти участки внесены именно по техничкам (перехидни положення закона "Про ДЗК").
Видимо, в каждой области - "отдельное государство" :)
Додано: 17 травня 2013 11:55
Aleks_S
Доброго дня! Підкажіть будь-ласка що робити? Якщо в селі 0,52 га земельна ділянка право на житловий будинок було зареєстровано, була приватизація по декрету. На ОЖБ 0,25 га робити технічку а на решту ОСГ проект? Чи просто два проекти??? А то читаєш в Землевпорядному віснику №4 2013 відповіді юриста на запитання читачів там взагалі пишутю якщо людина користувалась зем ділянкою то оформлення через встановлення меж!!!